بهترین شهرهای ایتالیا برای کار

بهترین شهرهای ایتالیا برای کار یکی از مهم ترین مواردی است که قبل از اقامت و زندگی در این کشور باید به طور کامل از آنها مطلع شوید، زیرا برای پرداخت هزینه های زندگی نیاز به کار و درآمد خوب دارید. 

از این رو شناخت این شهرها به شما کمک می کند تا بتوانید مقصدی را انتخاب کنید که فرصت های کاری در آن زیاد بوده و بازار کار بهتری داشته باشد.

اهمیت شناخت این شهرها نیز زمانی بیشتر می شود که فرد بخواهد از روش کار و کاریابی مهاجرت کند، برای این که فرد موفق به یافتن کار شود باید شهرهایی را که نیازمند نیروی کار در آن زمینه هستند را یافته و با شناخت دقیق آنها از آینده شغلی خود نیز مطمئن باشد.

بهترین شهرهای ایتالیا برای کار

بهترین شهرهای ایتالیا برای کار علاوه بر فرصت های شغلی مناسب ، سطح زندگی و رفاه خوبی را نیز برای مهاجرین فراهم می سازند.

فهرست مطالب

این مقدار اهمیت برای افراد دانشجویی که می خواهند جهت تحصیل وارد این کشور بشوند نیز مهم می باشد ، زیرا شناخت بهترین شهرهای ایتالیا برای کار به فرد کمک می کند که مناسب ترین مقصد را با توجه به آینده رشته مورد نظر خود بیابد و آن را تضمین نماید. 

کارشناسان آی مهاجرتی در این مقاله به شرح کامل تمامی شهرهای مناسب پرداخته اند. اگر هنوز روش مناسب مهاجرت را برای خود پیدا نکرده اید مقاله راحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیا می تواند برای شما بهترین راهنما باشد.

رم مقصد اول کار در ایتالیا

وقتی که صحبت از بهترین شهرهای ایتالیا برای کار می شود، پایتخت کشور یعنی شهر رم در اول لیست قرار دارد، با وجود این که در جهان به مناظر خود مشهور است، اما رم مقصد اول کار در ایتالیا شهری مدرن و توسعه یافته است که بهترین شکل اقامت را برای مهاجران فراهم می کند.

همچنین برخی از برترین دانشگاه های جهان در این شهر قرار داشته که فرد می تواند با تحصیل در آن ها از بهترین کیفیت آموزشی برخوردار شده و به کار در حین تحصیل نیز بپردازند تا بازار کار کشور آشنا شوند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
بهترین شهرهای ایتالیا برای کار

این شهر به عنوان مرکز اقتصادی کشور ایتالیا شناخته می شود و اکثر شرکت و صنعت های بزرگ و مهم در رم قرار دارند، اما با این وجود بخش بزرگی از اقتصاد آن به تجارت توریستی بستگی دارد. فضاهای کار مشترک فراوان، اتصالات اینترنتی سریع و سیستم حمل و نقل عمومی از موارد مثبت این شهر است.

این شهر به عنوان یک شهر برتر در زمینه های اشتغال و تجارت قرار دارد و به همین دلیل یکی از بهترین شهرهای ایتالیا برای کار می باشد. اگر به دنبال اقامتی مقرون به صرفه هستید، گزینه های اقامتی ارزانی برای مهاجران در رم قرار دارد که از آپارتمان ها تا خوابگاه ها را شامل می شود.

متوسط هزینه زندگی در این شهر 1.716 دلار در ماه می باشد ، با این که این هزینه از سایر شهرهای ایتالیا کمی بیشتر است اما به نسبت آن مقدار درآمد نیز بیشتر می باشد.

ناپل سرشار از فرصت های کاری در ایتالیا

ناپل سرشار از فرصت های کاری در ایتالیا

در شهر ناپل شما می توانید در کنار استفاده از مزایا موجود در داخل شهر، دسترسی آسان به شهرهای ساحلی مجاور آن نیز داشته باشید، مقدار متوسط هزینه زندگی در این شهر 1.299 دلار در ماه می باشد که برای افرادی که دارای بودجه محدودی هستند و قصد صرفه جویی دارند بسیار مناسب است. متوسط درآمد در این شهر در هر ساعت 16یورو بوده و مقدار سالانه آن به 34.100 یورو می رسد.

ناپل سرشار از فرصت های کاری در ایتالیا زمینه ای برای نوآوری همه ساکنین خود باشد، یکی از بهترین شهرهای ایتالیا برای کار می باشد . در حال حاضر تقاضا برای پرستاران و معلمان در ناپل به مقدار زیادی وجود دارد، حتی پرستاران انگلیسی زبان، به همین دلیل می توان از این موقعیت های شغلی به همراه مزایای زیاد مانند محل اقامت بهره مند شد، البته توجه داشته باشید که برای اقامت در کشور باید کمی زبان ایتالیایی را بلد باشید. 

برخی از گزینه های فضای کار معروف و با کیفیت در لیست زیر قرار داده شده است:

  • Re.Work
  • Regus
  • Gran Caffe Gambrinus
  • Cisterna Bistrot

علاوه بر همه موارد ذکر شده، نرخ بیکاری از مواردی است که باید مقدار آن را در هر شهر بدانید زیرا که مقدار فرصت های کاری به این آمار بستگی دارند. در مقاله نرخ بیکاری در ایتالیا به شرح دقیق این موضوع پرداخته شده است.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

Florence is the base of artists in Italy

فلورانس پایگاه هنرمندان در ایتالیا

شهر فلورانس یکی از ارزانترین شهرهای ایتالیا برای زندگی نیست، اما نسبت به شهرهای بزرگ نزدیک خود مانند رم و میلان و سایر پایتخت های اروپایی هزینه کمتری دارد. شما باید آماده باشید تا حدود 800 یورو هزینه ماهانه بدون اجاره خانه را پرداخت کنید.

با وجود این که بخش خدمات 70% از اشتغال منطقه را تشکیل می دهد اما از سوی دیگر تولیدات کشاورزی نقش بسیار مهمی از در اقتصاد شهر ایفا می کند، به طوری که بسیاری از تولید غذا و شراب از بخش های اصلی مشاغل این شهر بوده و به همین علت مورد علاقه مسافران می باشد، همچنین بخش های حرفه ای و مالی هم در حال پیشرفت و پر رنگ شدن می باشند.

فلورانس پایگاه هنرمندان در ایتالیا می باشد، اگرچه تولیدات صنایع دستی کوچکتر از صنعت گردشگری می باشد اما نقش بسیار مهمی را در اقتصاد محلی ایفا می کنند. 

ظروف شیشه ای، جواهرات، پوشاک و موزاییک برخی از محصولات مشهور این شهر هستند.

به علت اهمیت زیاد صنایع دستی از هنرمندانی که دارای خلاقیت هستند استقبال بزرگی می شود تا با کارهای هنری خود باعث پیشرفت صنایع دستی شوند، با وجود این که سراسر این کشور پر از فرصت های زیاد برای هنرمندان است اما شهر فلورانس با داشتن کیفیت زندگی بالا و نرخ بیکاری پایین از بهترین شهرهای ایتالیا برای کار می باشد.

میلان مقصد محبوب کارآفرینان در ایتالیا

شهر میلان به عنوان مرکز مد و طراحی، خلاقیت و اقتصاد شناخته می شود و هیچ لیستی از بهترین مکان های ایتالیا در هر زمینه ای بدون میلان تکمیل نمی شود و بین مهاجران و مسافران بسیار محبوب می باشد.

وقتی صحبت از کار در این کشور می شود، شما می توانید در این شهر از قضاهای کاری بسیار که دارای اینترنت رایگان، فضای کافی و دسترسی به امکانات مختلف اداری هستند استفاده کنید و در کنار کار خود از امکانات تفریحی بسیار خوب استفاده کنید.

میلان مقصد محبوب کار آفرینان در ایتالیا به شمار می آید زیرا کاملا روح مدرن خود را با گذشته باستانی خود متعادل کرده و از تمامی هنرمندان، کارآفرینان و شرکت های جهانی استقبال می کند و فرصت های سرمایه گذاری مختلفی را ارائه می دهد.

میلان مقصد محبوب کارآفرینان در ایتالیا

علاوه بر این مرکز بزرگ بازرگانی و فناوری بوده که فرصت های شغلی مختلفی را در همه این زمینه های ذکر شده دارد ، اگر به دنبال بهترین شهرهای ایتالیا برای کار هستید، میلان یکی از این شهرها است.

به لطف گسترش سیستم مترو، دو خط جدید و سه فرودگاه بزرگ در نزدیکی شهر، میلان یک مرکز حمل و نقل بوده که به راحتی به تمامی نقاط دیگر اروپا دسترسی دارد. میانگین هزینه زندگی در این شهر کمی بالا بود، اما در مقابل مقدار رفاه و کیفیت زندگی هم به همین میزان بالا می باشد، مقدار هزینه ها به طور متوسط 2.054 دلار در ماه است.

وبینار نگاهی بر روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو

در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما کوشیده است تا به تمامی چالش هایی که به هنگام مهاجرت پیش رویتان قرار می گیرد بپردازد.

توصیه می کنیم تا پس از تماشای آن در صورتی که تمایل به اقدام و یا دریافت اطلاعات در رابطه با یکی از شیوه های مهاجرت دارید ، با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو

در مقالات زیر کارشناسان ما کوشیده اند تا سایر شهرهای مناسب کار در قاره اروپا را نیز به شما عزیزان معرفی نمایند:

آمالفی شهری مملو از فرصت های شغلی در ایتالیا

آمالفی شهری مملو از فرصت های شغلی در ایتالیا برای سکونت همه افراد مناسب می باشد، زیرا یکی از پر بازدیدترین شهرهای این کشور است که تمامی امکانات لازم برای زندگی با کیفیت را داراست . اگر علاقه دارید در مکانی آرام و به دور از شلوغی زندگی کنید می توانید در خانه هایی با کمی فاصله که در خیابان های ساکت قرار دارند، اقامت داشته باشید.

این شهر تمام چیزهایی را که فرد به عنوان یک مهاجر نیاز دارد در خود جای داده است، اینترنت پر سرعت، هوای پاک، امنیت بالا و نزدیکی به شهرهای بزرگ تر رم، ناپل و سالرنو که می توان با حمل و نقل عالی به آن جا رفت . این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای اروپایی برای زندگی به شمار می آید که رفاه مناسبی را در کنار فرصت های شغلی ارائه می دهد.

با وجود این که هزینه های زندگی در این شهر ارزان تر از سایر شهرها نبوده اما مقدار درآمد متوسط در این شهر به طور ماهانه به مقداری بوده که تمامی هزینه های زندگی را به مدت بیشتر از یک ماه پوشش می دهد و به همین دلیل آمالفی از بهترین شهرهای ایتالیا برای کار است. به طور میانگین هزینه های زندگی در این شهر 1.397 دلار در ماه می باشد.

شهر تورین تعادل بین کار و زندگی در ایتالیا

شهر تورین تعادل بین کار و زندگی در ایتالیا را به ارمغان می آورد، زیرا در کنار کار می توان از فعالیت های سرگرم کننده بسیاری بهره مند شد. این شهر با هرینه های کم زندگی، سرعت بالای اینترنت، حمب و نقل خوب و جاذبه های بسیار از بهترین شهرهای ایتالیا برای کار می باشد.

این شهر دارای یک منظره از استارت آپ های پر و جنب و جوش است که همه آن ها به منابعی مانند لوازم اداری و فضاهای ملاقات دسترسی کامل را دارند و فرصت پیشرفت برای آن ها کاملا مهیا می باشد. 

از آن جایی که این شهر یک شهر دانشگاهی بوده، مقصد مناسبی برای دانشجویان و همچنین افرادی که به دنبال نوآوری و شهری با هزینه های مقرون به صرفه می باشند مقصد بسیار خوبی باشد.

تورین تعادل بین کار و زندگی در ایتالیا

از اقتصادهای بزرگ این شهر می توان به خودروسازی، کشت و صنعت، الکترونیک و گردشگری اشاره کرد، همچنین صنعت هوا فضا بخش بزرگی از موفقیت های اقتصاد تورین را تشکیل داده است و برخی از ایستگاه های بین المللی در این شهر ساخته می شوند.

متوسط هزینه زندگی در این شهر 1.300 دلار در ماه بوده که بسیار نزدیک به متوسط هزینه رندگی در جهان می باشد. میزان تولید ناخالصی و شاخص های اقتصادی تورین از میانگین کشور بالاتر بوده و نرخ بیکاری در آن از نرخ بیکاری کشور کمتر می باشد.

پالرمو شهری برای تمام استعدادهای کاری در ایتالیا

پالرمو که اغلب به نام شهر شاد شناخته می شوند پایتخت و بزرگترین شهر جزیره ایتالیایی سیسیل و یکی از پنج منطقه خود مختار این کشور است. 

این منطقه به داشتن فرهنگ و تاریخ غنی خود مشهور بوده و بسیاری از افرادی که قصد اقامت و سفر به شهری زیبا و در عین حال آرامش بخش ایتالیا را دارند ، این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.

زندگی در پالرمو شهری برای تمام استعدادهای کاری در ایتالیا می تواند مناسب باشد و به همین دلیل یکی از بهترین شهرهای ایتالیا برای کار است.

هزینه های زندگی در این شهر نسبت به شهرهای بزرگ دیگر بسیار ارزان بوده و به همین دلیل مهاجران زیادی را به سمت خود جذب می کند، همچنین گزینه های گرانتری نیز وجود دارد و سبک زندگی در این مکان کاملا به انتخاب و شرایط شما بستگی دارد.

آپارتمان های زیادی برای اجاره در این شهر وجود دارد که قیمت آن ها بسیار مناسب بوده و با یک شغل ساده نیز می توان رفاه بسیار خوبی را برای خود فراهم کرد.

 هزینه ها به قدری کم بوده و پالرمو یکی از کم هزینه ترین شهرها در اروپا می باشد، مقدار این هزینه ها در ماه حداقل 1500 الی 2500 دلار بوده و با توجه به سبک زندگی متغیر می باشد.

 

پیزا با بازار کار قوی در ایتالیا

شهر پیزا که به عنوان یکی از نمادین ترین شهرها شناخته می شوند، به همان مقدار که در زیبایی برتر استف از بهترین شهرهای ایتالیا برای کار نیز می باشد. پیزا با بازار کار قوی در ایتالیا فرصت های شغلی زیادی در صنایع گردشگری، آموزش و فناوری ایجاد کرده است و به علت داشتن میراث فرهنگی غنی، زیبایی و کیفیت بالای زندگی کانی عالی برای مهاجران است.

همچنین یکی از معتبرترین دانشگاه های ایتالیا در این شهر قرار گرفته و فرد می تواند با تحصیل در این دانشگاه آینده خود را به طور کامل تضمین نمایید و پس از اتمام تحصیل خود در همین شهر مشغول به کار شوید، یا کمک کارشناسان آی مهاجرتی شما می توانید به این هدف به راحتی دست یابید.

هزینه زندگی در پیزا بسیار مناسب بوده و به مقدار 1.200 دلار در ماه می باشد، جدول شامل متوسط هزینه اجاره خانه در پیزا می باشد.

مقدار این هزینه ها می تواند با توجه شرایط مختلف متفاوت باشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که برای اطلاع دقیق از مقدار هزینه های دیگر اقامت مقاله هزینه های مهاجرتی و زندگی در ایتالیا را مطالعه نمایید.

نوع خانه

هزینه اجاره یه یورو

یک خوابه در مرکز شهر

525

یک خوابه در حومه شهر

516

سه خوابه در مرکز شهر

1000

سه خوابه در حومه شهر

800

بولوینا میزبان فرصت های شغلی فناوری در ایتالیا

شهر بولونیا پایتخت منطقه رومانیا خانه برخی از معتبرترین دانشگاه های ایتالیا بوده و یک از مقصدهای محبوب تحصیلی، کاری و حتی سرمایه گذاری می باشد، هنگام زندگی در این شهر فرد مهاجر با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد و در طور زمان متوجه خواهد شد که این شهر تمام نیازها را به عنوان یک فرد مهاجر برآورده می کند.

بولونیا میزبان فرصت های شغلی فناوری در ایتالیا و جاذبه های فرهنگی فراوان می تواند برای انجام کار از راه دور نیز بسیار مناسب باشد، سرعت بالای اینترنت شرایط را برای انجام این مشاغل بسیار راحت می کند. از طرفی دیگر مانند باقی شهرهای ایتالیا مملو از گردشگران نیست و برای افرادی که به دنبال زندگی پر از آرامش هستند انتخاب مناسبی می باشد.

هزینه های زندگی به طور کلی در این شهر زیاد نبوده اما اگر به دنبال صرفه جویی هستید گزینه های زیادی برای اقامت مقرون به صرفه از آپارتمان های مدرن گرفته تا هاستل های سنتی، همچنین می توانید از فضاهای کاری و کافه های با کیفیت استفاه کرده و لذت ببرید. 

سیستم حمل و نقلی نیز به لطف سیستم مترو اتوبوس رانی بسیار گسترده و کارآمد است. متوسط هزینه زندگی در این شهر 1400 دلار در ماه بوده و برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در مکانی با قیمت هستند بولونیا از بهترین شهرهای ایتالیا برای کار می باشد.

ورونا با کمترین نرخ بیکاری در ایتالیا

ورونا با کمترین نرخ بیکاری در ایتالیا را با کمترین تعداد افراد بیکار و تحصیل نکرده را در کشور با 5% به ثبت رسانده است. 

این شهر با ترکیبی از راحتی، مقرون به صرفه بودن و فرهنگ منحصر به فرد یکی از بهترین شهرهای ایتالیا برای کار تبدیل شده و به یکی از اولین مقصدهای مهاجران برای سفر و اقامت در ایتالیا شناخته می شود.

این شهر یک فضای استارتاپی پر جنب و جوش دارد و با وجود فضاهای کاری و حمایت های بسیار از افراد فرصت های لازم را برای تمامی کارافرینان و کسانی که به دنبال رشد و پیشرفت هستند را مهیا کرده است. 

در جدول مقدار متوسط درآمد در تمامی شهرهایی که تا اکنون نام بردیم آورده شده است:

نام شهر

متوسط درآمد ماهانه به یورو

رم 1.090 تا 19.200
میلان 1.070 تا 18.900
ناپل 1.050 تا 18.500
فلورانس 800 تا 14.100
تورین 1.130 تا 18.200
بولونیا 970 تا17.200
پالرمو 1.010 تا 17.900
ورونا 800 تا 14.100

در همین رابطه توصیه می کنیم تا عنوان روش های مهاجرت کاری و کار در ایتالیا را نیز مطالعه کنید تا به درک خوبی از فضای کاری این کشور برسید . در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به بررسی و شرح کامل بهترین شهرهای ایتالیا برای کار پرداخته و آن را در دسترس شما قرار داده اند. در صورت نیاز به راهنمایی و رفع ابهامات با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز تماس بگیرید. همچنین می توانید در بخش دیدگاه همین صفحه با در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار بهترین شهرهای ایتالیا برای کار

برخی از سوالات پرتکرار در رابطه با بهترین شهرهای ایتالیا برای کار را برای شما عزیزان در پایان قرار داده ایم و در صورتی که سوالی در این زمینه برایتان وجود دارد با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه در ارتباط باشید.

شهر رم به عنوان مرکز اقتصادی ایتالیا شناخته شده و اکثر شرکت های مهم در آن قرار دارند و به همین دلیل از بهترین شهرهای ایتالیا برای کار می باشد.

شهر ورونا با نرخ بیکاری 5% کمترین مقدار را در میان تمامی شهرهای ایتالیا دارد.

هزینه زندگی در این شهر زیاد نبوده و به مقدار 2.000 دلار در ماه می رسد.

زیرا که اقتصادهای بزرگی مانند خودروسازی، کشت و صنعت، گردشگری و هوافضا در این شهر قرار دارد و فرصت های شغلی بسیاری ایجاد می کند.

شهرهای ورونا، رم و تورین از بهترین شهرهای ایتالیا برای کار و راه اندازی استارت آپ می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه