تحصیل رشته پزشکی در انگلستان

تحصیل رشته پزشکی در انگلستان یکی از برترین و با کیفیت ترین دوره های آموزش این رشته مهم در جهان است که توسط دانشگاه های مطرح و بسیار معتبری در این کشور ارائه می شوند. به همین خاطر افراد بسیاری سالانه با یکدیگر رقابت می کنند تا بتوانند در این رشته در یکی از مراکز آموزش عالی این کشور پذیرفته شده و آینده ای بسیار خوب و ایده آل را برای خود رقم بزنند.

تحصیل پزشکی در انگلستان در بالاترین کیفیت آموزشی و زیر نظر برترین اساتید و پزشکان جهان به دانشجویان ارائه می شود.

تحصیل رشته پزشکی در انگلستان

تحصیل پزشکی در انگلستان به معنای دست یافتن به معتبرترین مدرک این علم در سطح جهان است که از طریق قبولی در آزمون ورودی آغاز می شود.

فهرست مطالب

همچنین دانشگاه ها کامل ترین و بهترین تجهیزات و امکانات را برای افراد تهیه و دراختیار آنان قرار می دهند که تاثیر بسیار زیادی در یادگیری و کسب تجربه آنان می گذارد.

تحصیل در رشته پزشکی در انگلستان نیازمند داشتن سوابق تحصیلی قوی و قبولی در آزمون های ورودی دانشگاه های این کشور در رشته پزشکی دارد، که البته با توجه به اعتبار بسیار بالای آن انجام هرگونه تلاشی برای دستیابی به این هدف موجه و شایان تقدیر است.

در راستای معرفی کامل تحصیل رشته پزشکی در انگلستان در ادامه با تیم مشاورین آی مهاجرتی همراه شوید و از شرایط، مدارک لازم و هزینه های این امر مطلع شوید. ضمنا عنوان اطلاعات تخصصی تحصیل در انگلستان را نیز مطالعه نموده و با کلیات مهم و اساسی که باید جهت تحصیل در کشور انگلستان آن ها را بشناسید، آشنایی پیدا کنید.

کالج های پزشکی در کشور انگلستان

یکی از شرایط اصلی ورود و تحصیل رشته پزشکی در انگلستان برای دانشجویان خارجی به خصوص دانشجویان خارج از اتحادیه شرکت در دوره های پیش پزشکی در انگلستان یا همان دوره های پریمدیکال در انگلستان می باشد که تاثیر بالایی در قبولی در این رشته و دانشگاه محل تحصیل متقاضی دارد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو تحصیل رشته پزشکی در انگلستان + پادکست

جهت تحصیل پزشکی در انگلستان باید هم رزومه قوی را ارائه داده و هم در آزمون ورودی شرکت کنید.

این ویدیو از مونا اطلاعات دقیقی را در این رابطه در اختیارتان قرار می دهد و کارشناسان ما در آی مهاجرتی آماده ارائه مشاوره تخصصی در این زمینه به شما علاقه مندان هستند.

نمایش ویدیو درباره کاور تحصیل رشته پزشکی در انگلستان
تحصیل رشته پزشکی در انگلستان

دانشجویان خارجی علاقمند باید برای آشنایی با سیستم آموزشی این کشور و همچنین کسب آمادگی جهت ورود به آزمون های ورودی و تحصیل این رشته دوره های آمادگی قبل از دانشگاه را پشت سر بگذارند که در انگلستان به دوره های FOUNDATION و دوره های A-Level مشهور هستند.

این دوره ها دو دوره جداگانه و متفاوت هستند و طبق دانشگاه مدنظرتان باید یکی از این دوره ها بگذرانید، که البته دوره اصلی پیش پزشکی انگلستان که در تمامی دانشگاه مقبول بوده و دارای اعتبار بسیار بیش تری نیز می باشد دوره A-Level است. در مقاله دوره های A-Level در انگلستان تمامی جزئیات و شرایط لازم این دوره را برایتان شرح داده ایم، حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

اما به طورکلی بدانید که این دوره 2 ساله بوده که امکان فشرده گذراندن آن در یک سال و شش ماه نیز وجود دارد. همچنین این دوره در کالج های پزشکی در کشور انگلستان برگزار می شود و دروس اصلی و پایه نظیر شیمی، زیست شناسی در آن تدریس می شوند. در نهایت باید آزمون نهایی این دوره را پشت سر گذاشت که این نمره نقش تعیین کننده ای در قبولی رشته پزشکی انگلستان و انتخاب دانشگاه مقصد شما دارد.

آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی انگلستان

آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی انگلستان

اصلی ترین عامل تعیین کننده جهت پذیرش و تحصیل رشته پزشکی در انگلستان را باید آزمون‌های ورودی به پزشکی انگلستان معرفی نمود که برای موفقیت در آن باید دارای حداکثر آمادگی لازم باشد. تحصیل پزشکی انگلستان دارای بیش ترین متقاضی در بین تمامی رشته های دانشگاهی این کشور است که همان امر برگزاری آزمون ورودی پزشکی انگلستان را امری واجب می نماید.

رایج ترین آزمون ورودی رشته های پزشکی انگلستان شامل آزمون BMAT و UCAT می باشد. این دو آزمون برای سنجش دانشجویان در زمینه های مختلف مهارت های فکری دانش پزشکی، علاقه و استعداد در زمینه پزشکی برگزار می شوند.

25 دانشگاه پزشکی انگلستان نتایج آزمون UCAT را به عنوان آزمون ورودی برای پذیرش دانشجویان خود خواهند پذیرفت. همچنین برخی از دانشگاه های انگلیس نیز نتایج آزمون BMAT را برای پذیرش در رشته پزشکی معتبر می دانند.

دقت داشته باشید که اطلاعات و جزئیات دقیق در رابطه با آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی انگلستان را می توانید از کارشناسان آی مهاجرتی جویا شوید و از طریق مشاوره دقیق به بهترین اطلاعات مهم دست پیدا کنید. در ادامه اطلاعاتی خلاصه از این دو آزمون را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

آزمون UCAT برای پزشکی انگلستان

UCAT exam

آزمون UCAT آزمونی استاندارد است که دانشکده های پزشکی کشور انگلستان برای ارزیابی توانایی های ذهنی و ویژگی های رفتاری داوطلبان و متقاضیان تحصیل رشته پزشکی در انگلستان برگزار می کنند. این آزمون سوالات چند گزینه ای داشته و برای ارزیابی مهارت های شناختی متقاضیان، مانند تفکر انتقادی، حل مسئله و رفتار بین فردی طراحی شده است.

این آزمون یک تست دو ساعته رایانه ای است که با هدف بررسی و ارزیابی توانایی و رفتار حرفه ای افراد نسبت به علوم پزشکی، طراحی شده است. این آزمون شامل استدلال کلامی، تصمیم گیری، استدلال کمی، استدلال انتزاعی و قضاوت موقعیتی را در بر گرفته و شامل می شود. هر بخش آزمون شامل امتیازی بین 300 الی 900 است که در نهایت امتیاز همه قسمت ها باهم جمع شده و نتیجه نهایی آزمون UCAT با نمره ای بین 1200 الی 3600 اعلام می شود.

همچنین شرکت در این آژمون با هزینه همراه است که باید در حین ثبت نام آزمون پرداخت نمایید. هزینه شرکت در آزمون در انگلستان 70 پوند، در خارج از انگلستان 115 پوند و در کشور استرالیا 325 دلار می باشد. سایر جزئیات و چگونگی ثبت نام و مراحل آن و مراکز موجود برای شرکت در آزمون را می توانید از کارشناسان آِ مهاجرتی سوال فرمایید.

آزمون BMAT برای علاقمندان به شرکت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های پزشکی انگلستان برگزار می شود که برخی از دانشگاه های در کشورهای هلند، اسپانیا، مجارستان، قزاقستان، کرواسی، لهستان، رومانی، روسیه و ایتالیا نیز نتیجه این آزمون را معتبر دانسته و برای پذیرش در آن ها نیز می توان از این آزمون بهره گرفت.

آزمون BMAT از لحاظ زمان برگزاری به 5 حالت مختلف و 4 تاریخ برگزاری متفاوت تقسیم بندی می شود که 3 مورد آن در ماه های فوریه، آگوست و اکتبر بوده که هر ساله این آزمون در این زمان ها به صورت بین المللی برگزار می شود. اما دو مورد زمان برگزاری این آزمون نیز مختص کشورهای هلند و مالزی می باشد. همچنین لازم به ذکر است که این آزمون تحت نظارت دانشگاه کمبریج به وجود آمده است.

این آزمون دارای 63 سوال و 120 دقیق زمان می باشد که بخش اول استعداد و مهارت ها بوده که دارای 35 سؤال چند گزینه ای با 60 دقیقه زمان و بخش دوم دانش علمی و کاربردها بوده که 27 سؤال چند گزینه ای با 30 دقیقه زمان و بخش سوم نگارش یا نوشتاری که دارای یک عنوان از بین سه عنوان مطرح شده برای نگارش با مدت زمان 30 دقیقه می باشد.

آزمون BMAT ورودی رشته پزشکی

Edmonon
Alberta

شرایط تحصیل پزشکی در انگلستان

رشته پزشکی در انگلستان را می توان معتبرترین رشته دانشگاهی در این کشور دانست که همه ساله افراد بسیاری برای پذیرش در آن اقدام می نمایند که برخی از آن ها موفق به راهیابی به دانشگاه ها و شروع تحصیل رشته پزشکی در انگلستان می شوند.

شرایط تحصیل پزشکی در انگلستان کاملا مختص به خود بوده و با دیگر رشته ها کاملا متفاوت است، حتی با شرایط تحصیل دندانپزشکی در انگلستان.

به طور کلی تحصیل رشته پزشکی در انگلستان در مقطع کارشناسی به 6 سال زمان نیازمند می باشد که دانشجویان خارجی باید مدت دوره های زبان آموزی و فاندیشن یا A-Level را نیز به آن اضافه نمایند.

در مدت گذراندن پزشکی در انگلستان، دانشجویان یک دوره مطالعاتی در دانشگاه خواهند داشت که در آن به کسب دانش در زمینه های بیماری ها، پیشگیری و درمان بیماری ها، امور بیمارستانی و بالینی خواهند پرداخت.

شرایط تحصیل پزشکی در انگلستان

دقت داشته باشید که اولین شرط لازم برای تحصیل رشته پزشکی در انگلستان داشتن مدرک دیپلم معتبر است و دانشجویان پس از اخذ مدرک پزشکی خود می توانند برای ادامه تحصیل در مقاطع تکمیلی و رشته های تخصص پزشکی اقدام نمایند.

فراموش نکنید که داشتن تسلط بالا و کافی به زبان انگلیسی نیز از دیگر شرایط تحصیل پزشکی در انگلستان می باشد. به همین تمامی مراکز دانشگاهی از متقاضیان مدارک معتبری نظیر آیلتس با حداقل نمره 7 یا دیگر مدارک معتبر را درخواست می کنند که درهر دانشگاه ممکن است تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند. ضمنا مقاله تحصیل دندانپزشکی در انگلستان رانیز حتما مطالعه فرمایید.

شرط معدل برای تحصیل پزشکی در انگلستان

تا این بخش با برخی از شرایط جذب و تحصیل رشته پزشکی در انگلستان آشنا شدیم. اما نکته مهمی که شاید برای برخی از متقاضیان در رابطه با تحصیل پزشکی انگلستان سوال باشد، این که آیا پذیرش در این رشته نیاز به داشتن معدل خاصی دارد؟ قطعا شرط معدل برای تحصیل رشته پزشکی در انگلستان بسیار تاثیر گذار است و باید نمرات بالایی را ارائه نمایید.

با این که شرط اصلی و تعیین کننده در پذیرش پزشکی انگلستان را نمرات و سطح دوره A-Level و پس از آن آزمون ورودی دانشگاه ها تعیین می کنند، اما معدل دیپلم و ریز نمرات دوره دبیرستان متقاضیان نیز بسیار مهم و تعیین کننده هستند و در شرایط برابر می توانند بسیار مهم باشند.

البته باید بگوییم که شرط معدل برای تحصیل پزشکی در انگلستان از سوی برخی دانشگاه های برتر نیز در نظر گرفته شده است. برخی از دانشگاه های معدل های مختلفی از 16 تا 18 دیپلم را جز حداقل شرایط پذیرش اعلام نموده اند. البته نمرات دروس پایه نظیر زیست شناسی، شیمی، ریاضی و فیزیک نیز دارای اهمیت بسیار بالایی است.

به طورکل باید بگوییم که برای اینکه ریسک پذیرش خود را به حداقل رسانده و شانس قبولیتان را بالا ببرید، بهتر است که معدل بالا و بسیار خوبی داشته باشید. داشتن معدل دیپلم بالای 18.5 و نمرات 19 به بالا در دروس شیمی و زیست شناسی می تواند امتیاز خوبی را برای شما فراهم آورد.

شرایط سنی تحصیل پزشکی در انگلستان

تحصیل در رشته پزشکی در انگلستان دارای شرایط و قوانین مشخصی جهت پذیرش دانشجویان واجد شرایط است، که تا این بخش با برخی از مهم ترین این شرایط آشنا شدیم. 

اما یکی دیگر از شرایط مهمی که باید از جزئیات آن مطلع باشید، شرایط سنی تحصیل پزشکی در انگلستان است . به طور کلی در دانشگاه های انگلستان محدودیت یا شرایط خاصی برای حداکثر سن پذیرش اعلام نشده و در نظر گرفته نشده است.

اما به طور کلی برای شروع تحصیل رشته پزشکی در انگلستان باید دارای 18 سال باشید که در برخی از مراکز این سن تا 16 سالگی نیز مجاز شمرده شده است.

شرایط سنی تحصیل پزشکی در انگلستان

اما سوال مهم در این جا حداکثر سن متقاضیان است، که قطعا هرچه متقاضی سن کمتری داشته باشی شانس بالاتری برای پذیرش دارد. به طورکلی ایده آل ترین سن جهت پذیرش و تحصیل در رشته پزشکی در انگلستان سن 18 تا 21 سالگی است. حال هرچه سن افزایش یابد شانس افراد کاهش می یابد.

ضمنا دقت داشته باشید که افراد بالای 40 سال به هیچ عنوان شانس پذیرش در پزشکی در انگلستان را برای شروع تحصیل این رشته نخواهند داشت. نکته مهم دیگر شرایط سنی برای صدور ویزا می باشد، چون شاید دانشگاه ها شرایط سختی اعمال نکنند، اما سفارت بر روی صدور ویزای شرایط سنی را بسیار لحاظ نموده و سخت گیر می کند.

حتما عنوان 5 روش برتر مهاجرت به انگلستان را مطالعه کنید و شرایط قوانین مهاجرتی به این کشور را طبق آخرین تغییرات بشناسید.

جهت تحصیل رشته پزشکی می توانید کشورهای زیر را نیز به عنوان مقصدهایی ایده آل بررسی نمایید:

Free medical education in the UK

تحصیل رایگان پزشکی در انگلستان

یکی از فرصت های بسیار مورد علاقه دانشجویان بین المللی، امکان تحصیل رایگان در کشور مقصد و مدنظرشان است. در رابطه با تحصیل رشته پزشکی در انگلستان نیز بسیاری این سوال را دارند که آیا تحصیل رایگان پزشکی در انگلستان امکان پذیر است یا خیر؟!

باید این مطلب را مدنظر داشته باشید که به طور کلی تحصیل در دانشگاه های کشور انگلستان رایگان نبوده و با پرداخت شهریه همراه است که بر اساس عوامل مختلف میزان شهریه نیز متفاوت خواهد بود. به خصوص در رابطه با تحصیل پزشکی انگلستان که گران ترین رشته تحصیلی در میان تمامی رشته های تحصیلی دانشگاهی این کشور است.

اما می توان این امید را داشت که بتوانید فرصت استفاده از بورسیه های تحصیلی یا کمک هزینه های تحصیلی را برای خود فراهم آورید تا بتوانید بخشی از مخارج و شهریه تحصیلی خود را کاهش داده و تحت شرایط خاص و مشخصی با دریافت بورسیه فول فاند به تحصیل رایگان پزشکی در انگلستان دست پیدا کنید.

البته دریافت بورسیه و کمک هزینه تحصیلی در انگلستان بسیار رقابتی بوده و سخت می باشد و نیاز به یک رزومه و سوابق تحصیلی درخشان و ممتاز دارد. پس در اکثر موارد دانشجویان خود را برای پرداخت شهریه تحصیلی آماده می کنند.

پیش از ادامه این مطلب باید بگوییم که مطالعه مقاله موسسات مشاوره اعزام دانشجو به انگلستان 2023 اطلاعات بسیار مهمی در رابطه مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، حتما این عنوان را مطالعه نمایید.

تحصیل پزشکی در انگلستان با مدرک دیپلم

تحصیل در رشته پزشکی در انگلستان در دوره کارشناسی و یا همان پزشکی عمومی به طور مستقیم و با پایان دوره دبیرستان امکان پذیر می باشد و اصلی ترین شرط آن ارائه مدرک دیپلم معتبری می باشد. البته تحصیل پزشکی در انگلستان با مدرک دیپلم برای متقاضیان خارجی و خارج از اروپا نظیر دانشجویان ایرانی متفاوت است.

از آنجایی که سیستم آموزشی کشورمان با کشوری نظیر انگلستان متفاوت است، معادل سازی مستقیم و دقیق مدرک دیپلم امکان پذیر نیست، که همین شرکت در دوره های فاندیشن و A-Level را برای این افراد الزامی می کند. 

این دوره معادل دوره پیش دانشگاهی در کشورمان است که افراد را با دروس پایه و اصلی این رشته و نحوه آموزش و سیستم آموزشی انگلستان آشنا می سازد.

تحصیل پزشکی در انگلستان با مدرک دیپلم

علاوه بر ای افراد کاملا برای شرکت در آزمون های ورودی آماده می شود و آموزش های لازم را کسب می کنند. پس باید گفت تحصیل رشته پزشکی در انگلستان با مدرک دیپلم برای ایرانیان امکان پذیر است، اما نیازمند گذراندن دوره ها و آموزش هایی مازاد و اضافه را دارد.

همچنین همانطور که در بخش های بالا اشاره کردیم، نمرات دروس اصلی شیمی و زیست شناسی در دوره دبیرستان و معدل دیپلم نیز همیت بالایی دارد. علاوه بر این متقاضیان باید در دوره های فاندیشن و A-Level تمام تلاش خود را به کار گرفته و بهترین نتیجه و نمره ممکن را در این دوره ها کسب کنند که تاثیر بالایی در انتخاب دانشگاه و قبولی آنان دارد.

هزینه تحصیل پزشکی در انگلستان

همانطو رکه اشاره کردیم تحصیل در رشته پزشکی در انگلستان با پرداخت شهریه همراه است که این رشته یکی از گران ترین رشته های تحصیلی دانشگاهی این کشور است. همچنین باید بدانید که شهریه تحصیل رشته پزشکی در انگلستان در دانشگاه های خصوصی بسیار گران تر از مراکز دولتی است.

البته هزینه تحصیل پزشکی در انگلستان فقط به شهریه دانشگاه محدود نمی شود، بلکه بخش قابل توجهی از آن را نیز مخارج اقامت و زندگی در این کشور به خود اختصاص می دهد. ضمنا انگلستان یکی از گران ترین کشورهای جهان برای تحصیل رشته های پزشکی است و مخارج اقامت در آن در شهرها و مناطق مختلف با یکدیگر متفاوت است.

در مقاله ای تحت عنوان هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران تمامی جزئیات مخارج و هزینه ها در شهرهای مختلف و در بخش های مختلف را برای شما شرح داده ایم. 

اما در رابطه با شهریه تحصیل پزشکی در انگلستان باید بدانید به طور کلی شهریه تحصیلی در سال های مختلف تحصیلی با یکدیگر متفاوت بوده و می تواند از 17 هزار پوند تا 40 هزار پوند در سال را در بر بگیرد.

معمولا شهریه دو سال اول ارزان تر بوده و 4 سال آخر شهریه گران تری را به خود اختصاص می دهند. به طور میانگین شهریه تحصیل پزشکی در انگلستان را سالانه باید 30 تا 35 هزار پوند در نظر گرفت که در برخی مراکز خصوصی می تواند بسیار گران تر نیز در نظر گرفته شود.

 

بورسیه تحصیلی انگلستان پزشکی

همانطور که در بخش های بالاتر اشاره کردیم، برای تحصیل در رشته پزشکی در انگلستان باید شهریه تحصیل در دانشگاه های این کشور را پرداخت نمایید. اما چنان چه بتوانید به بورسیه های تحصیلی که از سوی برخی موسسات و دانشگاه های این کشور به دانشجویان واجد شرایط پرداخت می شود، دست پیدا کنید؛ می توانید به کاهش بخشی از شهریه و یا تحصیل رایگان نیز برسید.

با اینکه سالانه بورسیه ها و کمک هزینه های زیادی به دانشجویان در این کشور اعطا می شود، اما معمولا بورسیه تحصیلی انگلستان پزشکی برای دانشجویان تعداد بالایی را شامل نمی شود، چون رشته های پزشکی که معمولا گران ترین رشته های دانشگاهی در این کشور محسوب می شوند، خرج بالایی برای دولت دارند.

پس به همین خاطر این رشته ها با پرداخت شهریه همراه هستند و بورسیه به راحتی به هرکسی داده نمی شود، البته اگر دانشجویی دارای شرایط تحصیل درخشان و ممتازی پس از یک سال تحصیل در دانشگاه های این کشور باشد، شاید بتواند دانشگاه را راضی کرده که بخشی از شهریه تحصیلی وی را تخفیف داده یا مبلغی را به عنوان کمک هزینه دریافت نماید که این امر نیز بسیار سخت و رقابتی است.

اما بازهم در زمان های مقرر از سوی دانشگاه مدارک خود برای دریافت بورسیه را ارسال نموده و شانس خود را محک بزنید، در مقاله دریافت بورسیه های تحصیلی از انگلستان تمامی جزئیات مدارک مورد نیاز برای اخذ بورسیه در این رشته را ارائه کرده ایم.

بورسیه تحصیلی انگلستان پزشکی

بهترین دانشگاه پزشکی انگلستان

قطعا مطلع هستید که انگلستان مقر برخی از برترین و معتبرترین دانشگاه های پزشکی جهان است که همواره در رقابت با دانشگاه های آمریکا، کانادا و استرالیا می باشند. علاوه بر این تمامی دانشگاه های این کشور دارای رتبه های بسیار بالایی در جهان بوده و از حضور اساتید و پزشکان بسیار باسواد و شناخته شده ای بهره می برند.

تحصیل رشته پزشکی در انگلستان در هر دانشگاهی می تواند یک موفقیت بسیار بزرگ تلقی شود، اما بازهم تحصیل در هر دانشگاه معتبرتری می تواند مدرک شما را با ارزش تر کرده و فرصت های شغلی بسیار مناسب تری پیش رویتان قرار دهد. در ادامه بهترین دانشگاه پزشکی انگلستان را نام خواهیم برد. ضمنا در مقاله بهترین دانشگاه های پزشکی انگلستان تمامی شرایط و توضیحات لازم درباره دانشگاه های این کشور را به دست خواهید آورد.

نام دانشگاه رتبه در انگلستان رتبه رشته پزشکی در جهان
دانشگاه آکسفورد 1 2
دانشگاه کمبریج 2 5
کالج دانشگاهی لندن 3 6
ایمپریال کالج لندن 4 8
کینگ کالج لندن 5 13
دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن 6 18
دانشگاه ادینبرو 7 22
دانشگاه منچستر 8 32
دانشگاه گلاسکو 9 48
دانشگاه کوئین مری لندن 10 55

انتخاب بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل

انتخاب بهترین مقصد تحصیلی در میان کشورهای اروپایی همواره با ریسک های مختلفی همراه است و تنها با بررسی دقیق می توان به بهترین انتخاب ممکن رسید. 

در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما برخی از بهترین کشورهای اروپایی را جهت تحصیل بررسی نموده است که توصیه می شود تا انتها آن را تماشا نموده و در صورتی نیازمند دریافت مشاوره هستید از طریق شماره های تماس با مشاورین ما در دفاتر تهران و یا شیراز تماس حاصل نمایید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار انتخاب بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل

جهت کسب اطلاعات بیش تر و شناخت دقیق تر تحصیل رشته پزشکی در انگلستان با کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته پزشکی در انگلستان

انتخاب رشته حساسی همچون پزشکی در کشور مطرح انگلستان همواره با سوالات زیادی همراه است که برخی از متداول ترین آنها در ادامه آمده اند و در صورتی که سوال بیشتری در این زمینه دارید ، حتما از طریق بخش دیدگاه با مشاورین ما در ارتباط باشید.

تحصیل رشته پزشکی در انگلستان به طور معمول 6 سال به طول می انجامد.

خیر، برای تحصیل رشته پزشکی در انگلستان باید شهریه تحصیل این رشته را پرداخت کرد که باتوجه به هر دانشگاه مبلغ آن متفاوت می باشد.

بله، به طور کلی تحصیل در دانشگاه های انگلستان و به خصوص تحصیل رشته پزشکی در انگلستان نیازمند ارائه مدرک زبان انگلیسی معتبر به مراکز آموزشی می باشد.

بله، شرط اصلی و تعیین کننده برای پذیرش و تحصیل رشته پزشکی در انگلستان شرکت در آزمون های ورودی دانشگاه های این کشور می باشد.

اکثر دانشگاه های کشور انگلستان برای تحصیل رشته پزشکی مدرک آیلتس با سطح 7 را از دانشجویان قبول می کنند.

بله، متقاضیان ایرانی نیز می توانند در صورت داشتن شرایط لازم بدون هیچ گونه محدودیت یا ممنوعیتی به تحصیل رشته پزشکی در انگلستان مشغول شوند.

بله، متقاضیان خارجی به خصوص دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا باید دوره های فاندیشن یا A-Level که همان دوره های پیش پزشکی انگلستان می باشد را پشت سر بگذارند.

با تماشای ویدیو های زیر درخواهید یافت که رسیدن به ویزای کشور محبوب تان در آی مهاجرتی بسیار آسان است:

نمایش ویدیو درباره کاور مارال تقی پور
نمایش ویدیو درباره کاور محمد هومن الوندی
نمایش ویدیو درباره کاور عرشیا مقسم
نمایش ویدیو درباره کاور محمد شفیع مقدادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه