صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین

صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین به عنوان یک مقصد محبوب در دنیای امروز توسط کارشناسان آی مهاجرتی به شما عزیزان معرفی می شود . کشور چین طی سالیان گذشته با رشد بسیار سریع در اقتصاد و سیستم آموزشی خود رو به رو بوده است که این امر باعث جذب دانشجویان خارجی بسیاری برای تحصیل و جذب مدرک به این کشور شده است.

اگر شما نیز خواهان تحصیل پزشکی در چین هستید، باید در ابتدا دانشگاه های این کشور را بررسی کرده و شرایط و قوانین لازم برای پذیرش در هریک را بررسی نمایید تا گزینه هایی که امکان دستیابی به آن ها با توجه به شرایطتان وجود دارد را بهتر بشناسید.

صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین

انتخاب تحصیل پزشکی در چین می تواند به عنوان یکی از بهترین مقصدها در آسیا با هزینه ای مقرون به صرفه و مدرکی معتبر برای شما همراه باشد.

فهرست مطالب

همچنین مواردی نظیر زبان آموزش، هزینه های تحصیل و زندگی در چین، مدارک مورد نیاز برای پذیرش و در نهایت مدارک و مراحل لازم برای اخذ ویزای تحصیلی چین را بشناسید.

اما در رابطه با تحصیل در رشته پزشکی در چین باید بدانید که دانشگاه های مختلفی در این کشور رشته پزشکی را ارائه می دهند که تعدادی از آن ها دارای رتبه های بالا و بسیار مناسبی در ارائه این رشته هستند.

پیشنهاد می کنیم که عنوان تحصیل در چین را در سایت آی مهاجرتی نیز مطالعه نمایید، چون شما باید با موضوعات بسیار مهمی در رابطه با سیستم آوزشی و نحوه قبولی در دانشگاه های این کشور آشنایی پیدا کنید که تمامی موارد مورد نیاز و اساسی را در این مقاله به شما ارائه کرده ایم.

کالج های پزشکی در کشور چین

شاید بتوان گفت که شرایط تحصیل پزشکی در چین از بسیاری از کشورهای دیگر جهان ساده تر است. اما شرکت در دوره های پیش پزشکی در چین یکی از مواردی است که اکثر دانشجویان خارجی ملزم به گذراندن آن می شوند، به خصوص ایرانیان که تفاوت زیادی در بین سیستم آموزشی دو کشور وجود دارد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین

دوره های آمادگی قبل از دانشگاه که همان دوره های پریمدیکال در چین هستند، متقاضیان را با سیستم آموزشی و همچنین دروس پایه و اصلی به همراه زبان خارجه مورد نیاز جهت تحصیل پزشکی در چین آشنا خواهند ساخت تا برای ورود به این رشته از آمادگی کاملی برخوردار شوید.

مدت دوره های پیش پزشکی چین باتوجه به شرایط دانشجویان و همچنین ضوابط هر دانشگاه متفاوت است، اما معمولا بازه ای از 6 ماه تا 1 سال را در بر خواهد گرفت. ضمنا باید توجه داشته باشید که این کالج ام کورس در چین و شرکت در آن ها با پرداخت شهریه ای مجزا همراه هستند که با یکدیگر تفاوت دارند.

دقت داشته باشید که کالج های پزشکی در کشور چین مختلف هستند و هر دانشگاه دوره های مختص به خود را داشته و یا کالج های خاصی را مورد تایید قرار می دهند. پس حتما باید این دوره ها را با توجه به دانشگاه مقصد خود برگزینید که بتوانید نتایج مناسب و قابل قبولی از شرکت در آن ها به دست آورید و با اتلاف وقت و هزینه مواجه نشوید.

آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی چین

آزمون ورودی دانشگاه های پزشکی چین

بسیاری از علاقمندان خارجی به تحصیل پزشکی در چین با این سوال مواجه هستند که آزمون‌های ورودی به پزشکی چین چه آزمونی است؟! باید توجه داشته باشید که چیزی تحت عنوان آزمون ورودی رشته های پزشکی چین وجود ندارد و آزمونی یکپارچه در این کشور برای دانشجویان خارجی برگزار نمی شود.

در بررسی و شناخت صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین باید مطلع باشید که اکثریت دانشگاه های پزشکی این کشور برای پذیرش دانشجویان خارجی هیچ آزمون ورودی برگزار نمی کنند که این یک مزیت بسیار بزرگ و بسیار نادر در جهان است که باعث جذب دانشجویان خارجی بسیاری به این کشور می شود.

البته ممکن است معدود دانشگاه های ممتاز این کشور در صورت وجود تقاضای زیاد برای پذیرش و تحصیل رشته پزشکی خود آزمونی را برگزار کنند که در مقایسه با سایر کشورها بسیار ساده تر و قبولی در آن ها در دسترس است. اما نکته مهمی که وجود دارد، در اکثر مراکز آموزشی موضوعی تحت عنوان آزمون ورودی پزشکی چین پیش روی شما وجود نخواهد داشت.

در این صورت رزومه تحصیلی شما تنها عامل تعیین کننده در پذیرش و قبولی تان در دانشگاه های این کشور خواهد بود. پس یقینا داشتن رزومه قوی تر شانس شما را برای پذیرش و قبولی در رشته های پزشکی چین افزایش بسیار زیادی خواهد داد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شرایط تحصیل پزشکی در چین

در ادامه بررسی و معرفی صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین شناخت و اطلاع از شرایط تحصیل پزشکی در چین می تواند مهم باشد.

تحصیل پزشکی چین به طور معمول 6 سال به طول خواهد انجامید و در این رشته دانشجویان با دروس مهمی نظیر بیوشیمی، اصول پزشکی، بیهوشی، میکروبیولوژی، روانشناسی، مبانی پزشکی چین، بیولوژی سلول، بافت شناسی و رویان شناسی و غیره آَشنا می شوند.

همچنین 5 سال ابتدایی مربوط به آموزش های تئوری و عملی این رشته می شود و در نهایت 1 سال آخر تحصیل مربوط به گذراندن دوره های کارآموزش عملی در بیمارستان و درمانگاه های دانشگاه خواهد بود.

 

همچنین باید توجه داشته باشید که گذراندن دوره کارآموزی در برخی از دانشگاه های این کشور در سایر کشورها نیز مقدور می باشد.

ارائه مدرک دیپلم اصلی ترین شرط ورود به پزشکی چین است که در آن باید نمرات بالایی را در طول دوره دبیرستان کسب کرده باشید. 

به خصوص در دروس اصلی و پایه نظیر زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضی ارائه نمره بالا یکی از شروط بسیار مهم و اصلی برای پذیرش پزشکی در چین می باشد.

توجه نمایید که شرایط تحصیل دندانپزشکی در چین کاملا متفاوت و مجزا از تحصیل پزشکی می باشد. به همین خاطر شرایط این دو رشته را یکسان در نظر نگیرید و حتما مقاله تحصیل دندانپزشکی در چین را مطالعه نمایید تا با شرایط آن رشته نیز آشنا شوید.

شرط معدل برای تحصیل پزشکی در چین

همانطور که تا این بخش از بررسی شرایط تحصیل پزشکی در چین مطلع شدیم، پذیرش در این رشته در معمولا نیازی به شرکت آزمون ندارد و رزومه و شرایط تحصیلی دانشجویان در دوره دبیرستان و مدرک دیپلم آنان بیش ترین تاثیر را در پذیرش آن ها دارد که قطعا یکی از بخش های تشکیل دهنده رزومه افراد نیز معدل دیپلم آن ها می باشد.

اما اگر سوال دارید که شرط معدل برای تحصیل پزشکی در چین چقدر موثر است، باید بگوییم که تاثیر این امر کاملا قابل توجه و مهم است. ضمنا باید حتما توجه داشته باشید که علاوه بر معدل دیپلم ریز نمرات شما نیز در دوره دبیرستان قابل توجه دانشگاه ها و مراکز دانشگاهی جهت پذیرش خواهد بود.

به همین خاطر معمولا حداقل معدلی که جهت پذیرش در رشته پزشکی در چین باید ارائه کنید، معدل 15 و همچنین داشتن حداقل نمره 15 در دروس پایه یعنی شیمی، زیست شناسی، فیزیک و ریاضیات است تا بتوانید حداقل درخواست خود را برای پذیرش در این دوره به دانشگاه ها ارائه کنید.

شرط معدل برای تحصیل پزشکی در چین

البته بسیار مهم است که داشتن حداقل نمره به معنای پذیرش قطعی یا قبولی نیست، بلکه شما را فقط مجاز به ارائه درخواست می کند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که سعی کنید نمراتی بالاتر را ارائه نمایید که این هم بستگی به دانشگاه انتخابی شما دارد. شاید حتی در برخی دانشگاه ها نمرات بالاتر از 18 نیز باز شما را در قابت با دیگر متقاضیان قرار دهد.

علاوه بر کشور چین مقصدهای زیر نیز می توانند گزینه های ایده آلی برای تحصیل پزشکی به شمار بروند ، مطالعه آنها را از دست ندهید:

شرایط سنی تحصیل پزشکی در چین

برای موفقیت در صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین شرایط مهمی هستند که باید از آن ها مطلع باشید. یکی دیگر از این موارد بسیار مهم، اطلاع از شرایط سنی تحصیل پزشکی در چین است. به طور معمول پذیرش در دانشگاه های چین مانند دانشگاه های اروپا با سخت گیری زیادی در سن متقاضیان رو به رو نیست، اما در رشته پزشکی تفاوت وجود دارد.

البته بازهم شرایط تحصیل پزشکی در چین راحت تر از کشورهای دیگر است. لازم است بدانید که جهت دستیابی به تحصیل پزشکی در چین داشتن حداقل سن 18 سال الزامی می باشد، اما مانند دیگر کشورهای به خصوص اروپا که 21 سالگی حداکثر سن مناسب شناخته می شود، در چین تا سن 25 سالگی نیز هنوز شانس خوبی برای تحصیل در این رشته وجود دارد.

این مزیت بسیار خوب و بزرگی است که نباید از آن چشم پوشی کرد. البته در برخی از دانشگاه ها در صورت ارائه رزومه قوی مناسب حتی تا 28 یا 30 سالگی نیز امکان پذیرش وجود دارد. اما نکته مهمی که باید مدنظر قرار دهید، اینکه پس از سن 25 سالگی شانس قبولی و تحصیل پزشکی چین کاهش قابل توجهی می یابد.

البته نباید شرایط لازم برای اخذ ویزای تحصیلی را نیز فراموش کرد، اما در این رابطه نیز جای خوشحالی وجود دارد، چون سفارت چین برای صدر ویزای تحصیلی چندان بر روی شرایط سنی سخت گیری نمی کند، مگر اینکه شرایط سنی متقاضی بیش از 30 سال باشد.

تحصیل پزشکی در چین به زبان انگلیسی

یکی از مزیت های بسیا بزرگ و مورد پسند دانشجویان خارجی در تحصیل پزشکی در چین امکان تحصیل این رشته به زبان انگلیسی می باشد. تعداد دانشگاه های بسیاری در چین رشته های پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند؛ البته هنوز هم زبان اصلی آموزش زبان چینی است و اگر مایل باشید می توانید به این زبان نیز رشته های پزشکی را تحصیل نمایید.

همچنین برای تحصیل پزشکی در چین به زبان انگلیسی اجباری به ارائه مدرک زبان معتبر در تمامی دانشگاه ها نمی باشد و اگر شخص از تخصص زبانی لازمه نیز برخوردار نباشد، دوره های پریمدیکال وی را برای تحصیل پزشکی در چین به این زبان آماده خواهند ساخت. البته ارائه مدرک زبان هواره یک امتیاز مثبت و بسیار مناسب شناخته می شود.

تحصیل پزشکی در چین به زبان انگلیسی

اما اگر دانشگاهی نیز مدرک زبان انگلیسی را درخواست کند معمولا مدارک تافل و آیلتس مورد تایید تمامی مراکز دانشگاهی در چین قرار می گیرند. باید توجه داشته باشید که شاید تسلط به زبان چینی در حین آموزش مهم و دارای اهمیت نباشد، اما پس از اتمام تحصیلات برای کار در این کشور باید حتما به این زبان تسلط پیدا کرده باشید.

چون اکثریت مردم چین قادر به صحبت به زبان انگلیسی نیستند و برای کار در بیمارستان های این کشور و ارتباط با بیماران نیاز به یادگیری زبان چینی دارید. پس بسیار مهم است که در طول تحصیل خود این مورد را پیگیری کرده و به آن تسلط لازم را پیدا نمایید.

تحصیل رایگان پزشکی در چین

یکی از شرایط بسیار مورد علاقه دانشجویان بین المللی دستیابی به تحصیل رایگان در مقصد تحصیلی مد نظرشان است. به همین خاطر همواره این سوال وجود دارد که آیا تحصیل رایگان پزشکی در چین وجود دارد یا خیر؟! 

در جواب باید بدانید که به طور کلی تحصیل در رشته پزشکی در چین به صورت رایگان ارائه نمی شود.

تمامی دانشجویان بین المللی باید شهریه لازم برای تحصیل این رشته را پرداخت کنند که قطعا باتوجه به دانشگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت خواهد بود. اما خبر خوش این است که تحصیل در رشته پزشکی در چین در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

به همین خاطر معمولا کمتر دانشجویی در پی دستیابی به تحصیلات رایگان در این کشور است و دستیابی به همین تحصیلات رایگان را یک موفقیت می دانند. اما اگر هنوز هم می خواهید که به این هدف برسید، تنها راه دریافت بورسیه های تحصیلی از دانشگاه ها، موسسات خصوصی و یا دولتی این کشور می باشد که در ادامه آن را برایتان شرح خواهیم داد.

باید حتی بدانید که تحصیل پزشکی در چین در برخی از دانشگاه ها به قدری از شهریه تحصیلی مناسب و پائینی بهره مند می باشد که حتی می توان آن را با تحصیل رایگان یکسان نیز در نظر گرفت.

برای کسب اطلاعات بیش تر در این باره پیشنهاد می کنیم حتما با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید و از اطلاعات آنان بهره مند شوید.

 

تحصیل پزشکی در چین با مدرک دیپلم

تحصیل پزشکی در چین با مدرک دیپلم

همانطور که در بخش های بالاتر گفتیم برای دستیابی به صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین اولین مدرک مورد نیاز، مدرک دیپلم دوره دبیرستان می باشد. به نوعی افرادی قادر به تحصیل در رشته پزشکی در چین هستند که آموزش های لازم در دروس پایه و اصلی این رشته در دوره دبیرستان را کاملا فرا گرفته باشند.

اما سوالی که وجود دارد آیا تحصیل پزشکی در چین با مدرک دیپلم 12 ساله کشورمان نیز امکان پذیر می باشد؟! باید بگوییم که بله، قطعا با داشتن مدرک دیپلم از مدارس کشورمان می توان برای پذیرش و ثبت نام در تمامی رشته ها تحصیلی این کشور به خصوص رشته پزشکی نیز اقدام نمود.

اما معمولا به دلیل تفاوت هایی که در برخی دروس و همچنین نحوه آموزش ها میان کشورمان و چین وجود دارد، متقاضیان برای کسب آمادگی لازم جهت تحصیل در دانشگاه های این کشور باید دوره پیش دانشگاهی یا همان دوره پریمدیکال پزشکی را در چین دوباره گذرانده و آمادگی لازم را به دست آورند.

قطعا باید نمرات مدرک دیپلم و معدل متقاضی با توجه به دانشگاه اتخابی در سطوح قابل قبولی باشد؛ به خصوص در دروس مورد نیاز این رشته نظیر زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضیات. ضمنا حتما مقاله مهاجرت به چین را در سایت آی مهاجرتی مطالعه نمایید تا با شرایط اصلی این امر و روش های قانونی و مدارک لازم آن آشنایی پیدا کنید.

هزینه تحصیل پزشکی در چین

از مهم ترین مواردی که در صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین باید مورد بررسی و شناخت دقیق قرار بگیرد، هزینه تحصیل پزشکی در چین است که به دو بخش شهریه و هزینه های تحصیل در کنار هزینه های زندگی و اقامت تقسیم می شود. حتما مقاله هزینه های زندگی در چین را مطالعه کنید، تا از قیمت تمامی جزئیاتی که برای زندگی در این کشور نیاز دارید مطلع شوید.

اما در رابطه با شهریه دانشگاه ها باید بدانید که مبلغ موردنظر باتوجه به دانشگاه انتخابی و زبان تحصیل بایکدیگر دارای تفاوت هستند که در این بین شهریه دانشگاه های خصوصی از دولتی بسیار گران تر است. همچنین هزینه تحصیل به زبان انگلیسی نیز از زبان چینی گران تر می باشد.

اما به طورکلی با اینکه رشته پزشکی گران ترین رشته تحصیلی در چین می باشد، تحصیل پزشکی در چین از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین مقاصد در جهان است که در مقایسه با بسیاری از کشورها بسیار ارزان خواهد بود. 

شهریه سالانه تحصیل پزشکی در چین می تواند از 15000 یوان تا 60000 یوان متغیر باشد که معمولا سال اول دارای گران ترین میزان شهریه است.

در جدول زیر شهریه تحصیل پزشکی در برخی دانشگاه های چین را مشاهده می نمایید:

دانشگاه شهریه سالانه
دانشگاه جحیانگ 42800 یوان سالانه
دانشگاه پزشکی دالیان 42000 یوان سالانه
دانشگاه کپیتال 25000 یوان سالانه
دانشگاه شانتو 52000 یوان سالانه
دانشگاه نانجینگ 34000 یوان سالانه
دانشگاه گوانگجو 30000 یوان سالانه

بورسیه تحصیلی چین پزشکی

شاید برای شما سوال باشد که آیا بورسیه برای تحصیل پزشکی در چین وجود دارد؟ باید دقت داشته باشید از آنجایی که تحصیل در دانشگاه های دولتی بسیار کم هزینه است؛ معمولا افراد برای تحصیل در این مراکز به دنبال بورسیه تحصیلی نیستند و دستیابی به پذیرش و قبولی این رشته خود می تواند کافی باشد.

اما همانطور که گفتیم دانشگاه های خصوصی رایگان نبوده و هزینه های گران تری را نیز شامل می شوند؛ به همین خاطر برخی از دانشجویان علاقمند به اخذ بورسیه تحصیلی چین پزشکی در این مراکز خصوص و حتا گاها همان مراکز دولتی هستند که خوشبختانه برای متقاضیان امتیازات بورسیه ای در نظر گرفته شده است.

اما نکته بسیار مهم این است که جهت دستیابی به این هدف باید دارای یک رزومه تحصیلی بسیار قوی بوده و دانش آموزی ممتاز در کشورتان بوده باشید. ضمن اینکه دانشجویان بسیاری از سایر نقاط جهان نیز برای رسیدن به این هدف در حال رقابت با شما خواهند بود. به همین دلیل همواره دانشجویان ممتاز جهت دستیابی به بورسیه های تحصیلی تلاش می کنند.

این بورسیه ها دارای شرایط، امتیازات و قوانین مختلفی هستند که می تواند شامل شهریه تحصیل یا شهریه به علاوه هزینه های زندگی در چین شود. مقاله شرایط بورسیه های تحصیلی در چین اطلاعات کامل همراه با جزئیات دقیق در رابطه با هر بورسیه و شرایط اعطای آن برای سال 2024 را به شما ارائه می نماید. حتما این مطلب را مطالعه نمایید؛ شاید شما هم بتوانید به این امتیاز بزرگ دست پیدا کنید.

بهترین دانشگاه پزشکی چین

موضوع حائز اهمیتی که در رابطه با تحصیل پزشکی در چین وجود دارد، اینکه دانشگاه های پزشکی این کشور از لحاظ رتبه و اعتبار در برخی موارد دارای تفاوت های زیادی با یکدیگر هستند. پس اینکه شما مدرک خود را از کدام دانشگاه دریافت کنید، بسیار دارای اهمیت می باشد.

برخی از پذیرش های اخذ شده در آی مهاجرتی

در طول سالیان متمادی تلاش نموده ایم تا با دریافت ویزای کشورهای مختلف جهان شما عزیزان را به رویاهایتان برسانیم.

در این ویدیو نیز بخش کوچکی از پذیرش های خود از دانشگاه های مطرح جهان را برای شما به نمایش گذاشته ایم و کوشیده ایم همواره راهنمای شما در مسیر مهاجرت باشیم.

در صورتی که علاقه مند به اطلاع از شرایط مهاجرتی کشورهای مختلف جهان هستید با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور پذیرش کشورهای مختلف

به همین خاطر حتما با اخذ مشاوره های دقیق باتوجه به شرایط و مدارکتان سعی کنید تا بتوانید در معتبرترین مرکزی که امکان دارد، پذیرفته شده و مدرک پزشکیتان را اخذ کنید.

البته این به معنای بی اعتبار بودن برخی مراکز نیست، بلکه تمامی دانشگاه های پزشکی چین بسیار معتبر هستند و مدارکشان در جهان معتبر است.

اما یقینا هرچه شما مدرکی معتبرتر داشته باشید، قطعا آینده شغلی و مالیتان بهتر خواهد بود.

در مقاله بهترین دانشگاه های پزشکی چین اطلاعات و جزئیات دقیقی از این مراکز را در اختیارتان قرار داده ایم، مطالعه آن را از دست ندهید.

اما برای آشنایی بیش تر بهتر است بدانید که برترین دانشگاه های پزشکی چین به شرح زیر هستند:

دانشگاه رتبه جهانی در رشته پزشکی
دانشگاه پکینگ 38
دانشگاه فودان 74
دانشگاه چینهوا 76
دانشگاه جیائو تونگ شانگهای 80
دانشگاه ژجیانگ 114
دانشگاه علم و تکنولوژی هواجونگ چین 148
دانشگاه سون یات سن 151 – 200

کارشناسان آی مهاجرتی در این مطلب صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین را به شما شرح دادند. برای کسب اطلاعات جزئی تر می توانید با مشاورین ما در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و یا دفتر شیراز در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین

در این پایان نیز می توانید برخی از اطلاعات مفید در رابطه با صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین را به دست آورده و در صورتی که پرسشی برایتان وجود دارد با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه در ارتباط باشید.

معمولا صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین 6 سال به طول می انججامد، با اینکه شاید برخی دانشگاه ها در مدت کمتری نیز این رشته را ارائه دهند.

تحصیل پزشکی در چین به هر دو زبان انگلیسی و چینی برای دانشجویان خارجی امکان پذیر است.

خیر، بلعکس کشور چین یکی از مقاصد ارزان و بسیار مناسب برای تحصیل رشته پزشکی می باشد.

بله، این کشور به دلیل ارائه آموزش های نوین و داشتن اساتید برتر و هزینه های پایین تحصیل مقصدی بسیار مناسب شناخته می شود.

خیر، ارائه مدرک زبان از سوی دانشگاه های این کشور الزامی اعلام نشده است.

بله، مدرک دیپلم کشورمان قابل ارائه برای تحصیل پزشکی در چین می باشد.

بله، سالانه دانشگاه ها و موسسات دولتی و خصوصی بسیاری بورسیه های تحصیلی جهت تحصیل پزشکی در چین به دانشجویان خارجی اعطا می نمایند.

رسیدن به ویزای کشورهای مختلف جهان از جمله چین در آی مهاجرتی را از زبان کلاینت های ما بشنوید:

نمایش ویدیو درباره حدیث فرحزاد
نمایش ویدیو درباره محمد الوندی
نمایش ویدیو درباره حمیدرضا گراوندی
نمایش ویدیو درباره پویا اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه