شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش

شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در این عنوان  به صورت دقیق به آن خواهیم پرداخت ، چرا که در حال حاضر مهاجرت به اتریش به عنوان یکی از بهترین مقصدها ، شما و خانواده تان را از مزایا و امتیازات عالی بهره مند می سازد که نمونه آن را در کمتر کشوری خواهید یافت.

شما با مهاجرت به اتریش می توانید در یکی از امن ترین و آرام ترین کشورهای جهان ساکن شده و از رفاه و آسایشی مثال زدنی بهره مند شوید . اما سوال اینجاست که چگونه می توان به این کشور مهاجرت کرد؟!

شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش

شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش می تواند با روش های مختلفی صورت پذیرفته و در نهایت شما را به اقامت دائم و شهروندی این کشور برساند.

فهرست مطالب

در حال حاضر روش های قانونی مهاجرت به اتریش بهترین راه رسیدن به این کشور می باشد که می تواند در نهایت اقامت دائم و حتی در صورت علاقه یا نیاز شهروندی این کشور را هم برای مهاجران به همراه داشته باشد.

در ادامه مطلب روش های قانونی و مناسبی که می توانید برای رسیدن به کشور اتریش مورد استفاده قرار دهید را خواهیم شناخت و جزئیات و شرایط آن ها را بررسی خواهیم کرد. 

دقت داشته باشید که تمامی این روش ها معمولا برای همه مناسب نیست و هر فرد باتوجه به شرایط، اهداف و بودجه خود یک یا برخی از روش ها را برگزیند بهتر خواهد بود.

همچنین برای انتخاب روش مهاجرت و ادامه مراحل مهاجرت حضور کارشناسان خبره و باتجربه ای نظیر آی مهاجرتی در کنار شما اهمیت بالایی دارد.

چگونه به اتریش مهاجرت کنیم؟

در ابتدا ما با این سوال مواجه هستیم که چگونه به اتریش مهاجرت کنیم؟

در جواب باید بگوییم راه های مهاجرت به اتریش متفاوت هستند و هر فردی می تواند باتوجه به اهداف خود و گوناگونی شرایط رفتن به اتریش یکی از این راه ها برای مهاجرت به اتریش برگزینند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش + پادکست

شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش بسیار متنوع است که کارشناس ما در این ویدو به صورت خلاصه تمامی آنها را برای شما علاقه مندان شرح می دهد.

در صورتی که قادر به تماشای ویدیو نیز نمی باشید ، فایل پادکست و صوتی نیز برای آسودگی هرچه بیشتر شما فراهم شده است.

به خاطر داشته باشید که با آی مهاجرتی همواره آسان ترین ها را تجربه خواهید نمود. 

نمایش ویدیو درباره کاور شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش
شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش

به طور کل روش های قانونی برای مهاجرت به اتریش به شرح زیر می باشند:

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق پناهندگی
  • مهاجرت برای هنرمندان و افراد بسیار موفق

هرکدام از این روش ها مناسب افرادی خاص می باشد؛ مثلا روش تحصیلی مناسب دانش آموزان و یا دانشجویانی است که مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در دانشگاه های اتریش را داشته و می تواند از آن ها پذیرش گرفته و قبول شود.

یا اگر افرادی دارای مدرک تحصیلی مناسب و تجربه کاری و تخصصی ایده آل باشند؛ می توانند در این کشور شغلی مناسب را یافته از طریق مهاجرت کاری خود را به اتریش برسانند.

همچنین اگر شخصی با یکی از شهروندان اتریشی ازدواج کند؛ می تواند به اقامت موقت این کشور رسیده و پس از مدت زمانی معلوم و فراهم آوردن شرایط لازم و قانونی آن به اقامت دائم و تابعیت اتریش دست پیدا کند.

اگر مشاوره مهاجرت به اتریش مناسب به متقاضیان ارائه شود؛ قطعا هر فردی دارای شرایطی است که بتواند خود را در یکی از روش های مهاجرتی به این کشور و یا کشورهایی دیگر برساند.

راه های گرفتن اقامت دائم اتریش

راه های گرفتن اقامت دائم اتریش

در اینجا این سوال نیز وجود دارد که راه های گرفتن اقامت دائم اتریش کدام روش ها هستند و چگونه می توان به اقامت دائم این کشور رسید!؟ باید بگوییم که تمامی روش های قانونی مهاجرت به اتریش می توانند در نهایت امتیاز اقامت دائم را برای مهاجران به ارمغان آورند؛ اما هرکدام نیاز به فراهم آوردن شرایط، مدارک و احتیاجاتی است که در زمان های مختلفی نیز نتیجه را حاصل می کند.

حال باید دید که با کنار هم گذاشتن تمامی جزئیات و شرایط چه روشی می تواند برای متقاضی مناسب باشد که این نیاز به مشاوره با کارشناسان خبره آی مهاجرتی دارد تا بر اساس تجربه و اطلاعاتی که در اختیار دارند بهترین مشاوره را به شما عزیزان ارائه نمایند. اما از این جهت که تمامی روش ها می توانند نتیجه لازم را به ارمغان آورند می توان مطمئن بود.

به طور مثال ازدواج یک روشی است که نیاز به زمان تقریبا زیادی دارد و باید حتما تا رسیدن به اقامت ازدواج پابرجا بماند؛ یا روش تحصیلی نیاز به قبولی و تحصیل در دانشگاه های این کشور و در ادامه یافتن شغل مناسب و شاغل شدن در این کشور دارد.

بقیه روش ها نیز شرایط، ویژگی ها و برخی معایب خاص خود را دارند که در ادامه توسط مشاورین آی مهاجرتی به شما ارائه می شود.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

راحت ترین راه اقامت اتریش

بسیاری از افراد به دنبال این هستند که راحت ترین راه اقامت اتریش را بشناسند و از طریق آن برای مهاجرت به اتریش اقدام کنند. 

باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که انتخاب راحت ترین راه مهاجرت کاری نیست که برای همه افراد یکسان باشد؛ بلکه انتخاب راحت ترین، ارزان ترین و مناسب ترین روش مهاجرت به اتریش به طور قطع بستگی به شرایط افراد دارد.

به طور مثال نمی توان شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش برای یک شخص بالای 40 سال را تحصیل در مقطع لیسانس  در نظر گرفت؛ با اینکه این روش برای بسیاری از جوانان و نوجوانان می توان مناسب ترین روش انتخاب شود.

The Easy Way to immigrate To Austria

انتخاب این عنوان بستگی به بودجه، هدف، شرایط تحصیلی، سن و عوامل شخصی دیگری دارد که مجموعه آن ها می تواند در انتخاب راحت ترین روش تاثیر گذار باشد. ضمن اینکه شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش در هر روش نیز متفاوت است.

اما اگر بخواهیم به طور کل و به صورت عام بهترین راه های مهاجرت به اتریش را برگزینیم، معمولا مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری به عنوان بهترین روش ها معرفی خواهند شد.

این روش ها معمولا پر طرفدارترین و موفق ترین روش های مهاجرتی نیز شناخته می شوند؛ چون با شرایط افراد زیادی هم خوانی دارند. ضمن اینکه مهاجرت به اتریش از طریق کار را ارزان ترین روش مهاجرت، مهاجرت تحصیلی را به عنوان مطمئن ترین و ایمن ترین روش مهاجرت می دانند.

همچنین مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را به عنوان گران ترین روش مهاجرت و مهاجرت از طریق پناهندگی را خطرناک ترین، نامناسب ترین و نامطمئن ترین روش معرفی می نمایند.

مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل

همانطور که گفتیم یکی از روش های مهاجرت به اتریش که دارای متقاضیان بسیاری می باشد، مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل می باشد. قطعا مهم ترین شرط رسیدن به این هدف پذیرش و ثبت نام در دانشگاه های این کشور است.

تمامی شرایط و مدارک لازم آن به همراه چگونگی و مراحل پذیرش در مراکز آموزشی این کشور در مقاله ای تحت عنوان تحصیل در اتریش و دانشگاه های رایگان برای شما تهیه و در سایت آی مهاجرتی ارائه شده است.

دانشجویان خارجی می توانند در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در دانشگاه های اتریش به تحصیل مشغول شوند. اما نکته مهم اینکه روش تحصیلی مستقیما اقامت دائم اتریش را به همراه ندارد و فقط ویزا و اقامت موقت این کشور به مدت زمان مورد نیاز برای تحصیل در مقطع تحصیلی شما را ممکن می سازد.

مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل

پس از اتمام تحصیلات افراد باید به کشور خود بازگشته و یا در این کشور مشغول به کار شوند. البته طبق شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش، پس از پایان تحصیلات یک اجازه اقامت اضافه به مدت 12 ماه را برای جستجوی کار به افراد داده می شود.

اما پس از پایان این 12 ماه اگر شاغل نشوید باید به کشور خود بازگردید. ولی اگر بتوانید شغل مناسبی یافته و در آن مشغول به کار شوید ویزای تحصیلی شما به ویزای کار تغییر داده شده و پس از مدت زمان معلوم و مشخص برای دریافت اقامت دائم از طریق کار، می توانید به اقامت دائم و یا حتی در صورت علاقه تابعیت اتریش برسید.

با مطالعه عناوین زیر کشور اتریش را به عنوان مقصد مهاجرت خود هر چه بیشتر بشناسید:

مهاجرت به اتریش از طریق کار

یکی دیگر از روش های مهاجرت به اتریش که متقاضیان بالایی دارد، مهاجرت به اتریش از طریق کار است که یقینا رسیدن به آن نیاز به یافتن شغل و استخدام در آن در کشور اتریش دارد.

لازم است بگوییم که این کشور به متقاضیان ویزای جستجوی کار یا همان جاب سیکر را نیز اعطا می کند که طبق آن افراد می توانند به مدت 6 ماه در این کشور حضور داشته و به جستجوی کار بپردازند.اما از خارج از کشور نیز می توان به جستجوی کار پرداخت و توسط یک کارفرما استخدام شد و ویزای جاب آفر یا همان پیشنهاد کاری را به دست آورد.

در عنوان مهاجرت کاری و کار در اتریش تمامی جزئیات و شیوه یافتن کار و شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش از طریق کار را برای شما توضیح داده ایم. همچنین افراد خارجی با استخدام در اتریش به کارت سفید – قرمز – سفید دست پیدا خواهند کرد که به معنای اجازه حضور و کار برای کارفرمایی مشخص به مدت 2 سال در اتریش را دارد و قابل تمدید می باشد.

البته کارت سفید – قرمز – سفید پلاس نیز وجود دارد که افراد می توانند برای آن پس از شروع اقامت درخواست کنند که اجازه دسترسی نامحدود و به تمامی کارفرماها در اتریش را می دهد. چنانچه افراد بتوانند 5 سال در اتریش اقامت داشته و به کار مشغول شوند قادر به دریافت اقامت دائم می باشند.

این موضوع برای دارندگان کارت آبی اتحادیه اروپا به 3 سال کاهش می یابد و این کارت به افرادی که درآمدشان از حداقل 66593 یورو در سال بیشتر است؛ اختصاص می گیرد.

اقامت اتریش با سرمایه گذاری

یکی از روش های مهاجرت به اتریش که نیاز به بودجه تقریبا بالایی دارد و باید برای آن حتما تخصص و پیش زمینه ای داشته باشید، دریافت اقامت اتریش با سرمایه گذاری می باشد. شهروندان خارجی می توانند از طریق سرمایه گذاری در کشور اتریش به این کشور مهاجرت کرده و همزمان هم کسب و کار خود را رشد داده و هم برای اقامت دائم اقدام نمایند.

با مطالعه عنوان سرمایه گذاری در اتریش می توانید به تمامی جزئیات لازم در این باره برسید. باید توجه داشته باشید که دولت اتریش به سرمایه گذاری های راکد هیچگونه ویزا و اقامتی یا تابعیتی اعطا نمی کند، بلکه سرمایه گذاری های افراد باید پویا و نوآورانه باشد و چرخ اقتصادی اتریش را به چرخه درآورده و باعث گردش پول شود.

 

اقامت اتریش با سرمایه گذاری

به نوعی سرمایه گذاری شخص باید ریسک پذیر بوده و امکان رشد و استخدام شهروندان اتریشی را به ارمغان آورد. از جمله روش های سرمایه گذاری در این کشور که می تواند ویزای سرمایه گذاری و در نهایت اقامت دائم را به ارمغان آورد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت
  • سرمایه گذاری از طریق استارتاپ
  • سرمایه گذاری از طریق خوداشتغالی

چنان چه پس از 5 سال اقامت و سرمایه گذاری در این کشور همچنان سرمایه گذاری شما پابرجا و سودآور باشد اقامت دائم به شما اعطا می شود.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اتریش

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اتریش همانطور که گفتیم یک نوع سرمایه گذاری در این کشور می باشد و اگر شخصی دارای تجربه لازم و ابتکار لازم برای اینکار باشد؛ این روش مزایای بسیار خوبی برای اشخاص به همراه دارد.

در مقاله ای تحت عنوان ثبت شرکت در اتریش تمام مزایا و مدارک لازم در کنار روش ثبت شرکت و تمامی جزئیات لازم را برای شما شرح داده ایم. این روش شاید نیاز به بودجه ای زیاد داشته باشد؛ اما شما از این طریق به یک بازار بزرگ در اتریش و سایر اروپا دست پیدا می کنید.

همچنین در یک اقتصاد بسیار باثبات و رو به رشد سرمایه گذاری خواهید کرد که شانس پیشرفت و موفقیت شما دوچندان می کند. شما از طریق ثبت شرکت موفق به دریافت کار سفید – قرمز – سفید خواهید شد و فرزندانتان قادر به تحصیل در این کشور خواهند شد.

همچنین با ثبت شرکت شما می توانید اعضای خانواده خود را استخدام نموده و از طریق ویزای جاب آفر آنان را به اتریش آورده و شرکتتان را خانوادگی و با امنیت و خیال راحت مدیریت کنید. 

در صورتی که پس از 5 سال همچنان شرکت شما فعال و موفق بوده و مالیات خود را دقیق و کامل پرداخت کرده باشید می توانید برای اخذ اقامت دائم اقدام کنید. این نیز یکی از مزایای خوب شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش می باشد.

 

Immigration through company registration in Austria

مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی

در اینجا به یکی از روش های مهاجرت به اتریش خواهیم پرداخت که با اینکه در کشورهای اروپایی و اتریش قانونی است؛ اما در کشورمان غیر قانونی بوده و نمی توان از روش های قانونی برای آن اقدام نمود. بله مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی یک روش غیر قانونی است که معضلات و مشکلات بسیاری را برای افراد به همراه دارد.

از آنجایی که کشور اتریش برای مهاجرت یک مقصد ایده آل بوده و روش های قانونی منسب و بسیاری در دسترس است؛ پرا باید از طریق پناهندگی اقدام کرد که هیچ گونه احتما موفقیت و امنیتی در آن وجود ندارد.

افراد برای پناهندگی باید خود را به سختی و از طریق روش های غیر قانونی و بسیار خطرناک به این کشور رسانده تا درخواست پناهندگی خود را ثبت کنند. شاید برخی افراد از این طریق موفق به دریافت اقامت شده باشند.

اما اگر از آنان سوال کنید به هیچ عنوان از شرایط زندگی خود در مدت زمان درخواست پناهندگی و همچنین تا مدت ها پس از آن رضایت ندارند؛ ضمن اینکه بسیاری خطرات جانی و مالی را متحمل شده تا به اتریش برسند.

حتی پس از رسیدن به این کشور نیز زندگی مناسبی در انتظارتان نیست و شما باید در کمپ های پناهندگی با شرایط نامناسب و بسیار سخت زندگی کرده و به هیچ عنوان احتمال قبولی پناهندگی وجود ندارد.

شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش از این طریق با محدودیت ها و سختی های بسیاری همراه است. مشاورین آی مهاجرتی هیچگونه مشاوره یا خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی کنند.

هزینه مهاجرت به اتریش

به طور قطع هرکس که قصد مهاجرت به اتریش را داشته باشد این سوال را از خود پرسیده که برای مهاجرت به اتریش چقدر پول لازم است!؟ این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد و تعیین مبلغی دقیق برای همه و یا برای هر روش مهاجرتی کاری نادرست و نشدنی است؛ بلکه مبلغ موردنیاز باتوجه به شرایط هر فرد محاسبه و تعیین می شود.

در اینجا باید توجه کنید که در موضوع مهاجرت به اتریش هزینه ها به دو بخش کلی تقسیم می شوند؛ بخش اول مربوطه به هزینه ها و مخارجی است که شخص باید بپردازد تا از کشور خارج و به مقصد برسد و بخش دوم مربوطه به مخارجی است که پس از رسیدن به کشور اتریش شخص باید آن ها پوشش داده تا به ثبات و منبع درآمدی برسد.

توصیه می کنیم که در رابطه با هزینه های مهاجرت حتما با مشاورین و کارشناسان آی مهاجرتی مشورت نمایید تا از پرداخت هزینه های بیخود و اضافه جلوگیری شود.

هزینه های پیش از سفر به طور معمول برای اکثر روش های مهاجرتی یکسان و یا دارای اشتراک بسیاری است و تفاوت اصلی در هزینه های پس از شروع اقامت در کشور مقصد است که بستگی به روش و هدف اشخاص کاملا می تواند مخارج متفاوتی را شامل شود. 

شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش تاثیر زیادی در هزینه ها دارند، مثلا یک سرمایه گذار مبلغ بالایی برای شروع سرمایه گذاری نیاز دارد، دانشجویان باید شهریه بپردازند، افراد شاغل کمتر از این افراد نیاز به بودجه دارند و فورا نیز شروع به کسب درآمد می کنند و غیره.

جزئیات برخی مخارج در مهاجرت به اتریش

شما عزیزان می توانید با مراجعه به مقاله راهنمای کامل هزینه مهاجرت و زندگی در اتریش تمامی جزئیات و مبالغ روزی که از ابتدای شروع امر مهاجرت نیاز به پرداخت آن ها دارید را تا مخارج و هزینه های اقامت و زندگی در این کشور به دست آورید. در ادامه جزئیات برخی مخارج در مهاجرت به اتریش را برای آشنایی بیش تر به شما ارائه کرده ایم:

هزینه مورد نیازمخارج به روز
هزینه دریافت ویزا شنگن80 یورو
هزینه دریافت ویزا نوع D150 یورو
هزینه بلیت هواپیما تا اتریش یکطرفهحداقل 20 میلیون تومان
هزینه ترجمه مدارک2 میلیون به بالا بسته به مدارک
هزینه شهریه دانشگاه دولتی ( روش تحصیلی)تقریبا رایگان و حداکثر سالانه 800 یورو
هزینه شهریه دانشگاه خصوصی ( روش تحصیلی)سالانه از 5 هزار تا 40 هزار یورو
هزینه ثبت شرکت ( روش ثبت شرکت)با توجه به نوع شرکت از 10 هزار تا 3 میلیون یورو
هزینه اجاره آپارتمان 1 خواب759.02 یورو
هزینه اجاره آپارتمان 3 خواب1,350.70 یورو
مخارج ماهانه یک فرد مجرد ( بدون اجاره منزل)917.5 یورو
مخارج یک خانواده 4 نفره ( بدون اجاره منزل)3,139.4 یورو

مشاور و وکیل مهاجرت به اتریش

یقینا در رابطه با شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش با عناوینی همچون مشاور و وکیل مهاجرت به اتریش آشنا شده اید. باید گفت که به طور کلی در رشته حقوق رشته و عنوانی تحت نام وکیل مهاجرت وجود ندارد و شخصی در ایران قادر به دریافت چنین مدرکی نمی باشد. البته این عنوان نه تنها در کشورمان بلکه در جهان نیز به جز دو کشور استرالیا و کانادا وجود ندارد و در دانشگاه های هیچ کشوری ارائه و تدریس نمی شود.

پس اگر فردی از این عنوان استفاده کرده و یا تاکید بر وکیل امور مهاجرتی داشته باشد؛ یقینا نادرست و کلاهبرداری است؛ البته برخی از افراد نیز بدون اطلاع از این موضوع این عنوان را استفاده می کنند و آن ها همان مشاورین و کارشناسان امور مهاجرتی هستند و تخصصی خاص یا آکادمیک را در این زمینه و رشته کسب نکرده اند.

مشاور و وکیل مهاجرت به اتریش

در اینجا توصیه می کنیم که به موسسات مشاوره و انجام امور مهاجرتی مراجعه نمایید که سال ها تجربه و کارنامه موفق در مهاجرت افراد به خارج از کشور را دارند.

کارشناسان آی مهاجرتی یکی از بهترین موسسات فعال در زمینه مهاجرتی در سطح کشور است که سال ها تجربه موفق در زمینه شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش را در تمامی روش های مختلف داشته و در تمامی مراحل از ابتدا تا انتهای کار را همراه و هم قدم با متقاضیان خواهد بود.

مزایای مهاجرت به اتریش

شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش یکی از بهترین گزینه ها می باشد و مهاجرت به اتریش یکی از بهترن فرصت ها و مقاصد در اروپا و حتی جهان شناخته می شود که کمتر کسانی موفق به دریافت و رسیدن به آن می شوند.

اتریش یکی از معدود کشورهای جهان است که به سطح زندگی و رفاه شهروندان خود اهمیت بسیاری می دهد و به راحتی هر شخصی را نمی پذیرد. در ادامه برخی از مهم ترین مزایای مهاجرت به اتریش را برای شما تهیه کرده ایم:

  • رفاه و آسایش بسیار بالای شهروندان
  • زندگی در یک کشور آرام و بسیار امن
  • وجود فرصت های شغلی بسیار و گوناگون
  • طبیعت بسیار زیبا و آب و هوا و اقلیم بسیار تمیز
  • تحصیل در دانشگاه ها و مدارس بسیار معتبر و با کیفیت
  • دسترسی به سیستم آموزشی برتر و نمونه در دنیا
  • درآمد بالا و کافی شهروندان در مشاغل مختلف
  • دسترسی به یکی از بهترین سیستم های بهداشتی و درمان در جهان
  • حمل و نقل مدرن، آرام و منظم
  • امنیت بالای جانی و مالی مهاجران خارجی
  • امنیت بالای اقتصادی و رشدروز به روز اقتصاد و سطح زندگی
  • دسترسی به بیمه های درمانی دولتی و خصوصی و خدمات بازنشستگی
  • امکان تحصیل رایگان برای شهروندان و مقیمان
  • جایگاه و شان اجتماعی بالا برای افراد تحصیل کرده و با تخصص
  • امکان مهاجرت و نقل مکان خانواده (همسر و فرزندان)
  • عدم نژاد پرستی و برخورد مناسب با مهاجران
موسسه مهاجرتی به اتریش و مشاوره مهاجرت

موسسه مهاجرتی به اتریش و مشاوره مهاجرت

بسیاری از افراد با تصور اینکه شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش به همین سادگی و راحتی خواندن این مطلب بوده به صورت کاملا شخصی و بدون بهره گیری از کمک و راهنمایی های متخصصان این زمینه اقدام به انجام امور مهاجرتی خود می نمایند و متاسفانه پس از مدت زمان زیاد و پرداخت هزینه های غیر مورد نیاز و با شکست در این زمینه متوجه این امر می شوند. مشاوره مهاجرت به اتریش یک امر بسیار مهم و تاثیرگذار در مهاجرت اشخاص به اتریش است که می تواند در هزینه ها و وقت آنان بسیار صرفه جویی به عمل آورد.

در این بین انواع موسسه مهاجرتی به اتریش و مشاوره مهاجرت در کشورمان در حال فعالیت می باشند که تمامی آن ها از تجربه و سوابق درخشان و مطمئنی بهره مند نیستند. باید حتما پیش از انتخاب از سوابق، کارنامه و نظرات مشتریان موسسات مطلع شده تا بتوانی مطمئن ترین و موفق ترین را برگزینید.

قطعا موسسات موفق و دارای کارنامه موفق تر می توانند نتیجه بسیار ایده آل تری برای شما رقم زده و تاثیر بسیاری بر آینده شما بگذارند. کارشناسان آی مهاجرتی با سال ها تجربه در امر مهاجرت به اتریش در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و شیراز آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد.

ضمنا موسسات مهاجرتی نیازی به اخذ مجوز اعزام دانشجو از وزارت علوم یا مجوز کاریابی از وزارت کار نداشته و قادر به فعالیت در تمامی زمینه های مهاجرتی و روش های آن بوده و هیچگونه محدودیتی برخلاف موسسات اعزام دانشجو بر سر راه ندارند.

فرم ارزیابی مهاجرت به اتریش

مهاجرت برخلاف تصور یه کار گروهی است که نیاز به بهره مندی از تجارب و اطلاعات متخصصین و دیگر افراد دارد و شما باید از تجارب دیگران و مشورت مشاورین و متخصصین حداکثر استفاده را ببرید. مخصوصا در رابطه با مهاجرت به اتریش که یک امر خاص و بسیار حساس است.

پیشنهاد می کنیم که شما عزیزان فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به اتریش و فرم درخواست مهاجرت به اتریش را در سایت آی مهاجرتی تکمیل نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس و بتوانید از مشاوره های رایگان تیم کارشناسان ما بهره مند شوید و فورا مراحل اقدام برای رسیدن به این هدف بزرگ را آغاز نمایید.

شما با ثبت نام مهاجرت به اتریش در جلسات حضوری مشاوره با متخصصین فعال در این زمینه شرکت نموده و با ارائه مدارک و شرایط خود تمامی جزئیات را بررسی کرده و میزان موفقیت و شانس شما سنجیده شده و بهترین روش برگزیده می شود و قطعا با استفاده از تجارب و روادید تیم آی مهاجرتی نقل مکان و مهاجرتی موفق به این کشور را تجربه خواهید کرد.

کارشناسان باتجربه آی مهاجرتی در این مطلب تمامی شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش را خلاصه و کامل در اختیار شما قرار داده اند؛ برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره به صورت حضوری و تلفنی می توانید همه روزه با مشاورین ما در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش

شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش می تواند با سوالات زیادی در هر زمینه همراه باشید که مشاورین ما به برخی از پرتکرار ترین آنها در ادامه پرداخته اند و در بخش دیدگاه نیز پاسخگوی تمامی پرسش های شما خواهند بود.

این موضوع بستگی زیادی به شرایط افراد دارد؛ اما طبق شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش و به صورت عمومی اقدام از طریق کار را می توان ارزان ترین روش مهاجرت به اتریش معرفی کرد.

متاسفانه خیر، طبق شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش و قوانین دولت، برای خریداران و سرمایه گذاران بخش املاک هیچ امتیاز ویزا و اقامت در نظر گرفته نشده است

این موضوع نیز بستگی بسیاری به شرایط شخصی و اهداف هر فرد دارد، اما به صورت عمومی می توان گفت که مناسب ترین و بهترین روش مهاجرت به اتریش و دریافت اقامت آن مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری می باشد که بیش ترین متقاضی را نیز به خود اختصاص داده اند.

چنانچه شخصی از طریق یکی از روش های قانونی شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش در این کشور اقامت گزیند، پس از 5 سال قادر به دریافت اقامت دائم و پس از 10 سال قادر به دریافت تابعیت اتریش می باشد.

بله، ثبت شرکت یکی از روش های بسیار مناسب مهاجرت و اخذ اقامت کشور اتریش می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه