آی مهاجرتی

مهاجرت مطمئن به هر کجا که دوست دارید

در طول سالیانی که در حوزه مهاجرت فعالیت داشته ایم، همواره سعی و تلاش مان بر این بوده است که به روز ترین و صحیح ترین اطلاعات مهاجرتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

هلدینگ رجبی مشتمل بر موسسه حقوقی رجبی، شرکت مهاجرتی رجبی و دفتر کاریابی و مشاوره شغلی خارجی مشاوران پارسی رجبی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خدمت شما است.

همکاران مان در دو دفتر تهران و شیراز درخصوص مهاجرت تحصیلی (پذیرش – ویزا )، مهاجرت کاری ( جاب سیکر – جاب آفر )، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، خرید ملک و حقوق مهاجرت آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان هستند.

نمایش ویدیو درباره کاور درباره ما

مشاوره رایگان

مشاوره اولیه شما با کارشناسان به صورت تماس تلفنی ، تماس آنلاین یا پیام در پلتفرم های مسنجر می باشد که به صورت مجانی بوده و هیچ هزینه ای بابت این مشاوره پرداخت نمی کنید.

مشاوره تخصصی

به دلیل حجم بالای تقاضا جهت مشاوره های تخصصی، این بخش شامل هزینه می باشد که در آن شرایط شما برای کشورها و روش های مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرد تا بهترین انتخاب توسط شما انجام شود.

شرایط قرارداد

هر روش و کشوری شرایط قراردادی خودش را دارد که شامل تعهدات طرفین، مبالغ پرداختی، نحوه پرداخت و زمان پرداخت را در بر می گیرد و تلاش می شود بهترین حالت متناسب با درخواست متقاضیان انجام شود.

پیگیری پرونده

بعد از عقد قرارداد، شما یک کارشناس پرونده در امور اجرایی خواهید داشت که کارهای پرونده شما را پیگیری می کند تا به نتیجه مطلوب برسید، این بخش مهم ترین و حساس ترین بخش در روند پرونده می باشد.

اطلاعات جامع مهاجرتی

شما می توانید به روز ترین اطلاعات در خصوص مهاجرت به کشورها را در وب سایت های مختلف هلدینگ رجبی مطالعه نمایید. بررسی روش های قانونی مهاجرت در هر یک از مطالب مربوط مانند مهاجرت به آلمان، مهاجرت به اتریش، مهاجرت به ترکیه و سایر مقالات به صورت علمی انجام شده است. شما علاوه بر گشت زنی و مطالعه محتواهای مفید در این وبسایت می توانید با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی تماس بگیرید تا راهنمای شما در خصوص کشور مد نظرتان باشند و باید توجه داشته باشید که گاهاً آنچه که شما در ذهن خود دارید یا ممکن است برای دوستان شما مفید باشد، برای شما عملاً امکان پذیر نباشد.

کار در آلمان
کار در چین
کار در فرانسه
کار در آمریکا
کار در انگلستان

مهاجرت کاری

یکی از دغدغه های نیروی کار فعلی در ایران، نبود شغل متناسب با توانمندی ها یا مهارت هاشون می باشد که سبب می شود گزینه کار در خارج از کشور را انتخاب نمایند؛ بسیار اهمیت دارد که شما با چه شرایطی برای کدام کشور و برای چه پوزیشن شغلی اقدام می کنید. دفتر کاریابی شغلی بین المللی مهاجران پارسی رجبی با مجوز صادره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسیر یافتن شغل مناسب برای متقاضیان و به کار گماری آن ها جهت کار در کانادا، کار در آلمان، کار در اتریش، کار در سوئد و سایر کشورها بهترین خدمات را ارائه می دهد.

درخواست مشاوره رایگان

مهاجرت تحصیلی

شاید بتوان گفت ایمن ترین روش مهاجرتی در بین سایر روش های قانونی مهاجرت، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد که می تواند از تحصیل در مدارس شروع شود و یا با گذراندن دوره های زبان و یا دوره های فنی در کشورهای مختلف به هدف اقامت در آن کشور دست یافت. شروع تحصیل در خارج از کشور دارای ظرافت های خاصی می باشد و لازم هست گزینه های مختلفی در کشورهایی با تحصیل تقریباً رایگان مانند تحصیل در آلمان، تحصیل در فرانسه و یا کشورهایی که امکان اقامت بعد از تحصیل راحت تر میسر می شود مانند تحصیل در کانادا با توجه به شرایط شما مورد بررسی قرار بگیرد.

سرمایه گذاری و اخذ اقامت

سرمایه گذاری های مختلفی در یک کشور امکان پذیر است، اما با هر نوع سرمایه گذاری به شما اقامت داده نمی شود و این مهم هست که چه نوع سرمایه گذاری در کدام کشور برای شما مناسب می باشد و از همه مهم تر میزان هزینه ای که می خواهیم در این مسیر داشته باشیم در تعیین کشور هدف حائز اهمیت هستند. این پیچیدگی ها در سرمایه گذاری و ثبت شرکت کشورهای مختلف که به طور تخصصی در هلدینگ رجبی مورد ارزیابی قرار می گیرند، روشنگر راه شما هستند تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، از این رو بهترین کار در کنار مطالعه مقالات مختلف، تماس با کارشناسان مجموعه می باشد.

اطلاعات رایگان رشته پزشکی در خارج

با نیاز روزافزون کشور به فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی و همچنین ورودی کم دانشگاه های کشور، متقاضیان زیادی تصمیم به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور می گیرند تا بعد از اتمام تحصیل به کشور برگردند و از مزایایی که برای این دسته از مشاغل وجود دارد استفاده نمایند. مطالب مفید در خصوص کشورهای مختلفی که برای ایرانی ها مناسب هست تا در این رشته ها تحصیل کنند در وب سایت آی مهاجرتی وجود دارد که شما می توانید پس از مطالعه و مقایسه کشورها، برای رفع ابهامات و یا بدست آوردن اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس بگیرید و مشاوره رایگان اولیه را داشته باشید.

درخواست مشاوره رایگان

سرتیفیکیت های آی مهاجرتی از دانشگاه های معتبر جهان

از زبان کلاینت ها

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه