بهترین روش مهاجرت به لهستان

بهترین روش مهاجرت به لهستان را می توان باتوجه به شرایط و اهداف شما انتخاب نمود که این اقدام باید توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام پذیرد. مهاجرت به لهستان دارای چندین راه و روش متفاوت است که تمامی آن ها موجب اخذ اقامت دائم نمی شود؛ بلکه برخی از این روش ها می تواند برای شما اقامت دائم را به ارمغان آورد که در ادامه این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به شما بهترین روش مهاجرت به لهستان را توضیح خواهند داد.

لهستان یکی از کشورهای بسیار امن و مطمئن غرب اروپا است که دارای اقتصادی پویا و بازار کاری فراهم بوده که زمینه مهاجرت کاری به این کشور را فراهم می کند.

بهترین روش مهاجرت به لهستان

بهترین روش مهاجرت به لهستان برای هر فرد متفاوت است که اغلب آنها در نهایت شما را به اقامت دائم و شهروندی خواهد رساند.

فهرست مطالب

همچنین لهستان از یک سیستم آموزشی بسیار با کیفیت و معتبر بهره می برد و خانه چندین دانشگاه معتبر جهانی است که همه ساله دانشجویان خارجی بسیاری را به خود جذب می کند و پس از آن نیز بازار کار مناسبی را نیز پیش روی آنان می گذارد.

مهاجرت به لهستان یک امر بسیار مهم است که باید با بیش ترین اطلاعات و آگاهی صورت پذیرد که در این صورت می تواند یک مقصد امن، ارزان و آینده دارد برای شما و خانواده تان قرار بگیرد. در ادامه روش های قانونی مهاجرت به لهستان را بررسی خواهیم نمود و شما را با مزایا، معایب، شرایط و مدارک مورد نیاز این امر با آخرین و جدیدترین اطلاعات آشنا خواهیم نمود.

چگونه به لهستان مهاجرت کنیم؟

راه های مهاجرت به لهستان متفاوت هستند که هرکدام دارای شرایط خاص خود بوده و برای برخی افراد مناسب می باشند ، در ادامه روش های قانونی که می تواند شما را به این کشور برساند را خواهیم دید:

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق خرید ملک
صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو بهترین روش مهاجرت به لهستان + پادکست

برای مهاجرت به لهستان مسیرهای متفاوتی وجود دارد که البته تمامی آنها نمی تواند شما را به اقامت این کشور برساند.

با مونا همراه شوید تا به خوبی تمامی این مسیرها را شناخته و به بهترین انتخاب برسید.

همواره به خاطر داشته باشید که مشاورین آی مهاجرتی در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نمایش ویدیو درباره بهترین روش مهاجرت به لهستان
بهترین روش مهاجرت به لهستان

هریک از این روش های بالا برای افراد خاصی مناسب است و شما باید بتوانید بهترین روش را از طریق مشاوره با مشاورین آی مهاجرتی یافته و برای دست یابی به آن اقدام کنید. اولین گام برای مهاجرت به لهستان شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است، پس از آن شما باید شرایط و مدارک لازم را به دقت مهیا سازید تا با کم ترین هزینه و اتلاف وقت به هدف خود دست پیدا کنید.

راه های گرفتن اقامت دائم لهستان با توجه به روش اقدام شما برای مهاجرت متفاوت خواهد بود اما روش های بالا یقینا می توانند برایتان اقامت دائم این کشور را هم به ارمغان آورند، دقت داشته باشید که شرایط رفتن به لهستان برای هر فرد منحصر به خود اوست که با توجه به هدف و نوع اقدام هر فرد فرق می کند، پس چنان چه کسی به سختی یا آسانی و یا هر صورت دیگری به لهستان مهاجرت کرده است، دلیل بر این نیست که شرایط وی برای سایر متقاضیان نیز اعمال شود و مراحل به همان طریق صورت پذیرد.

راحت ترین راه اقامت لهستان

راحت ترین راه اقامت لهستان

معمولا افراد در ابتدا با این سوال مواجه هستند که راحت ترین راه اقامت لهستان و مهاجرت به این کشور چه راهی است؟! باید توجه داشته باشید که این امر به شرایط و اهداف شخص بستگی دارد. سن، تحصیلات، بودجه و هدفی که شما در ذهن دارید، همگی در تعیین بهترین روش تاثیر گذار هستند و همین موارد باعث تفاوت میان روش های مناسب برای هر شخصی می شوند . اما به طور کلی مهاجرت تحصیلی را امن ترین و راحت ترین راه اقامت لهستان می دانند؛ چون شما با پذیرش در یک دانشگاه و اخذ ویزا دیگر سدی برای مهاجرت و زندگی در این کشور ندارید، ضمن اینکه می توانید بخشی از مخارج خود را نیز از طریق کار دانشجویی تامین کنید. اما اگر به دنبال ارزان ترین روش مهاجرت به لهستان می باشد، مهاجرت از طریق کار ارزان ترین راه است؛ چون میزان هزینه ها و مخارج آن از تمامی روش های کمتر و پائین تر است؛ شما نیازی به هزینه کرد خاصی در این کشور ندارید.

اما طبق تجربه کارشناسان آی مهاجرتی و تجربه مهاجرین می توان گفت که روش تحصیلی ایده آل ترین و بهترین روش برای نقل مکان و مهاجرت به لهستان می باشد؛ چون شما را دارای یک هدف بزرگ کرده و در نهایت می تواند مدرکی معتبر، شغلی مناسب و درآمدی کافی را در لهستان برای شما فراهم آورد.

وبینار روش های مهاجرت و چالش های پیش رو

مهاجرت از طریق هر یک از روش های قانونی که صورت پذیرد ، چالش های خاص خود را به همراه خواهد داشت که اطلاع از آنها در همان ابتدا بسیار راهگشا خواهد بود.

از این رو کارشناسان آی مهاجرتی در یک وبینار به صورت کاملا تخصصی به آن پرداخته اند که توصیه می کنیم تا انتها آن را تماشا نموده و در صورت وجود هرگونه سوال کارشناسان ما را در جریان بگذارید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار بررسی روش های مهاجرت و چالش های پیش رو
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مهاجرت به لهستان از طریق تحصیل

مهاجرت به لهستان از طریق تحصیل می تواند برای شما اقامت دائم و شهروندی را به ارمغان آورد در صورتی که پس از اتمام تحصیلات و دریافت مدرک بتوانید شغلی پیدا و در آن به کار مشغول شوید. باید دقت کنید که تحصیل در این کشور برای شما ویزای موقت به مدت زمان تحصیلتان را فراهم می آورد که پس از درافت مدرک و اتمام تحصیلات، ویزا نیز تمام شده و باید به کشور خود بازگردید.

پس باید گفت که به نوعی برای مهاجرت به لهستان و دریافت اقامت دائم آن از طریق تحصیل شما نیاز دارید تا ویزای تحصیلی خود را با اشتغال در این کشور به ویزای کار مبدل ساخته و سپس با فراهم آوردن شرایط لازم به اقامت دائم و حتی تابعیت لهستان دست پیدا کنید.

دقت داشته باشید که پس از اتمام تحصیلات دولت لهستان فقط 9 ماه به شما اجازه اقامت اضافه خواهد داد تا بتوانید شغلی برای خود بیابید. پس از استخدام نیز ویزای تحصیلی شما به ویزا کار تغییر کرده و مدت آن باتوجه به قرارداد شما می تواند از 1 تا 3 صادر شود که همواره در صورت ادامه کار قابل تمدید و تبدیل به اقامت دائم و یا حتی شهروندی لهستان می باشد.

حتما عنوان تحصیل در لهستان را در سایت ما مطالعه کرده تا با چگونگی پذیرش در دانشگاه ها و اخذ ویزای تحصیلی آشنا شوید.

Immigrate to Poland through education

مهاجرت به لهستان از طریق کار

مهاجرت به لهستان از طریق کار یکی دیگر از روش هایی می باشد که افراد بسیاری سالانه از این طریق به این کشور مهاجرت و موفق به کسب اقامت دائم می شوند؛ البته باید بدانید که مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان نیازمند داشتن شرایط و ارائه مدارک خاصی به سفارت این کشور دارد که در مقاله مربوط به این امر در سایت ما می توانید کاملا با آن ها آشنا شوید.

شما برای مهاجرت قانونی به لهستان از طریق کار باید بتوانید ویزای کار در این کشور را به دست آورید که این کار نیز فقط از طریق دریافت دعوت نامه از سوی کارفرمایی لهستان برای استخدام در این کشور امکان پذیر می باشد. 

شما با یافتن شغل مناسب و دریافت دعوت به کار می توانید ویزای کار یک سال این کشور را به دست آورده و در صورت ادامه کار خود آن را سالانه تمدید نمایید و پس از حداقل 3 سال زندگی و سکونت در این کشور اقامت دائم لهستان را به دست آورید.

مهاجرت به لهستان از طریق کار

دقت داشته باشید که استخدام در کشورهای اتحادیه اروپا و کشوری مانند لهستان در صورتی که در خارج از آن ساکن باشید کاری آسان نیست و باید با کمک و راهنمایی افراد متخصص در این زمینه و روابط آنان در این کشور موفق به دستیابی به این هدف شوید ؛ پس توصیه می کنیم برای مهاجرت به لهستان از طریق کار حتما با مشاورین آی مهاجرتی مشورت نموده و برای یافتن شغل مناسب خود از کمک و توانایی آنان استفاده نمایید

مطالعه روش های مهاجرت به چهار مورد از کشورهای مناسب اروپا نیز می تواند راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشد:

اقامت لهستان با سرمایه گذاری

سریع ترین روش مهاجرت به لهستان را نیز باید روش سرمایه گذاری در این کشور معرفی کرد که مورد علاقه دولت این کشور نیز می باشد. دریافت اقامت لهستان با سرمایه گذاری یکی دیگر از روش هایی است که متقاضیان می توانند خود را به این کشور رسانده و به نوعی به کسب سود یا درآمد نیز بپردازند. حتما عنوان سرمایه گذاری در لهستان را مطالعه نمایید تا تمامی قواعد و شرایط انجام این عمل را بشناسید.

دولت لهستان اقامت موقت را به سرمایه‌گذارانی که بتوانند یک استارتاپ تجارتی یا هر نوع سرمایه گذاری در جریانی را در این کشور راه اندازی کنند، ارائه می دهد. اساسا شخص باید یک بیزنس را راه اندازی کرده و نشان دهد که حداقل 15 هزار یورو در سال درآمد ایجاد می کند تا واجد شرایط دریافت مجوز اقامت موقت باشد.

چنانچه شخص بتواند 3 سال این تجارت را مدیریت کرده و در این مدت در لهستان اقامت و زندگی کند؛ قادر به دریافت اقامت دائم خواهد بود. همچنین 3 سال پس از دریافت اقامت دائم نیز می تواند برای اخذ تابعیت اقدام نماید؛ البته باید بگوییم که اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری کمی مشکل است و داشتن تسلط به زبان لهستان یکی از الزامات آن است. اما در صورتی که بیزنس شما خوب و رو به رشد بوده و خودتان دارای سابقه ای سالم و بدون مشکل باشید، به احتمال بالایی دولت این کشور شما را از این امتیاز برخوردار می نماید.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در لهستان

همانطور که می دانید مهاجرت از طریق ثبت شرکت در لهستان به نوعی زیر مجموعه سرمایه گذاری در این کشور می باشد که مناسب افرادی بوده که دارای طرح های اقتصادی جذاب و جدید هستند که امکان بسط دادن و رشد آن در این کشور و حتی سایر کشورهای اروپایی را دارد. 

البته افرادی که در کشورمان در و شرکتی دارند نیز می توانند برای دریافت نمایندگی و یا فروش محصولات خود با برندی جدید اقدام نمایند.

توصیه داریم مقاله ثبت شرکت در لهستان را حتما به طور کامل در سایت آی مهاجرتی مطالعه نمایید تا با مدارک لازم و حداقل شرایطی که برای این هدف مورد نیاز است آشنا شوید؛ ضمنا کارشناسان ما در دفاتر تهران و شیراز آماده ارائه مشاوره های لازم در این زمینه و سایر زمینه های مهاجرتی به کشور لهستان و یا سایر کشورهای جهان به شما عزیزان می باشند.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در لهستان

در ادامه باید بگوییم که مهاجرت به لهستان از طریق ثبت شرکت در ابتدا یک اقامت موقت 3 ساله را برای متقاضیان به ارمغان می آورد که در صورت فعالیت مداوم شرکت و داشتن شرایط لازمه امکان دریافت اقامت دائم و در ادامه شهروندی این کشور برای متقاضیان وجود دارد.

باید توجه داشته باشید که لهستان با توجه به اقتصادی که در حال حاضر دارد یکی از بهترین مقاصد برای ثبت شرکت در جهان شناخته می شود و اینکه شرکت شما در این کشور واقع شده باشد یک پشتوانه محکم و قابل اعتماد به شرکای اقتصادی و یا مشتریانتان می بخشد.

شرایط اقامت لهستان از طریق خرید ملک

یکی از روش های مورد علاقه متقاضیان برای مهاجرت به لهستان و به طور کلی مهاجرت به هر جای جهان، اقدام از طریق خرید ملک می باشد. باتوجه به اقتصاد و رشدی که کشور لهستان دارد و آینده درخشانی که برای آن پیش بینی می شود، سرمایه گذاری در بخش املاک بسیار مناسب و سود بخش خواهد بود، اما باید توجه کرد که این اقدام برای خارجی ها با روندی طولانی تر انجام خواهد شد.

تفاوتی که ما بین شهروندان اتحادیه اروپا و خارجی ها برای خرید ملک در لهستان وجود دارد اینکه خرید خانه یا زمین به مجوز املاک و مستغلات نیاز دارد؛ اما خرید آپارتمان مجوزی نیاز ندارد.

برای اخذ مجوز خرید املاک باید این اقدام را از وزیر امور داخله و اداری کشور مجارستان به انجام برسانید. پیشنهاد می کنیم حتما مقاله شرایط خرید ملک در لهستان را حتما در سایت ما مطالعه کرده و تمامی قوانین و شرایط آن را بشناسید.

اما نکته قابل عرض این است که بهترین روش مهاجرت به لهستان و رسیدن به اقامت صرفاً از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست و حتی منجر به تابعیت این کشور نیز نمی شود و برای اخذ اقامت و تابعیت لهستان باید خرید ملک را در قالب ثبت شرکت بررسی کنید. 

اما اطمینان داشته باشید که قدم در یک بازار رو به رشد و کشوری گذاشته اید که بحران های بازار جهانی تاثیر زیادی بر آن نمی گذارد و سرمایه شما همواره امن خواهد ماند.

 

مهاجرت به لهستان از طریق پناهندگی

شاید شما هم به عنوان یکی از متقاضیان مهاجرت به لهستان در مواقعی که با برخی پیچ و خم های این امر و شرایط و مدارک مورد نیاز آن مواجه شده اید به فکر مهاجرت به لهستان از طریق پناهندگی نیز افتاده باشید که به نوعی فقط خودتان را به این کشور رسانده و درخواست پناهندگی نمایید.

در ابتدا باید بگوییم که کشور لهستان برای مهاجرت یکی از مناسب ترین مقاصد دنیا است و روش های بسیار گوناگون و آینده داری نیز پیش روی شما قرار دارد که از طریق آن ها می توانید یک آینده بسیار ایده آل را برای خود رقم بزنید و با درخواست پناهندگی به نوعی لگد به این شانس خوب خواهید زد؛ یا حداقل رسیدن به آن را چندین سال به تاخیر انداخته و خود را با مشکلات و خطرات بسیاری مواجه خواهید ساخت.

پناهندگی را باید بدترین روش مهاجرت به لهستان معرفی کرد که علاوه بر خطرات مالی و جانی که شما را تا رسیدن به این کشور تهدید می نماید؛ پس از آن نیز شما با محدودیت های بسیاری از سوی کشور مبدا و همچنین کشور لهستان برای مدت زمان نامعلومی مواجه خواهید بود و هیچ گونه تضمینی نیز بر موفقیت این روش وجود ندارد و آی مهاجرتی نیز هیچ گونه مشاوره و یا هرگونه اقدامی در جهت پناهندگی به آلمان به متقاضیان خود انجام نمی دهد.

هزینه مهاجرت به لهستان

یکی از پارامترهای بسیار مهم و تعیین کننده در امر مهاجرت به لهستان مربوط به هزینه ها و مخارج این امر است که نمی توان آن را به طور دقیق محاسبه کرد، چون باتوجه به شرایط هر فرد و نیازهای وی چه به اجبار و چه اختیاری و همچنین نوسانات بازار ارز می تواند برای هرکسی مبلغی متفاوت شود. اما ما در مقاله هزینه های زندگی در لهستان توانستیم تمامی مخارجی که پس از رسیدن به این کشور در انتظار شما خواهند بود را تهیه و در اختیار شما قرار دهیم.

ضمن اینکه باتوجه به روش های متفاوت و بهترین روش مهاجرت به لهستان برای هر فرد این مبالغ متفاوت خواهد بود، مثلا همه باید مبلغی ثابت و مشخص را برای اخذ ویزا بپردازند؛ اما اینکه در کدام دانشگاه تحصیل کنند و شهریه چقدر باشد متفاوت است. یا اینکه در کدام شهر ساکن شوند و مخارج اجاره و خوراک در آنجا چقدر باشد، متفاوت است و به همین ترتیب.

اما به طور کلی مد نظر قرار دهید که شهریه دانشگاه دولتی لهستان می تواند از 2 هزار تا 6 هزار یورو و دانشگاه خصوصی از 4 هزار تا 12 هزار یورو را در بر بگیرد. همچنین برای سرمایه گذاری نیز به شما بستگی دارد که قصد داشته باشید چه میزان در بیزنس خود سرمایه گذاری نمایید. این موارد در کنار موارد ثابتی که باید به سفارت جهت اخذ ویزا پرداخت کنید قرار می گیرند. پس اینکه برای مهاجرت به لهستان چقدر پول لازم است به عوامل مختلفی بستگی دارد.

هزینه های زندگی در لهستان

همانطور که می دانید هزینه های زندگی در لهستان باتوجه به محل اقامتتان در این کشور متفاوت خواهد بود. به همین خاطر بسیار مهم است که در جایی اقامت گزینید که میزان درآمدتان با مخارجتان هماهنگ باشد؛ یا اگر قصد اقامت در شهری خاص را دارید، بدانید که باید چه مقدار هزینه ای را پوشش دهید تا شغلی مناسب را پیدا نمایید.

در ادامه برای افزایش اطلاعات شما در زمینه مهاجرت به لهستان میزان متوسط هزینه های زندگی در چند شهر مهم و مهاجر پذیر لهستان را تهیه نموده که مشاهده خواهید کرد. دقت داشته باشید هزینه های هر فرد یا خانواده می تواند از این مقدار بیش تر یا کمتر باشد، اما عموم متوسط جامعه این میزان هزینه را متقبل می شوند.

متوسط هزینه ماهانه یک فرد به دلار

هزینه های نهان مهاجرت

همانطور که گفتیم مهاجرت به لهستان بدون هزینه کرد اصلا امکان پذیر نیست، اما با توجه به شرایط، روش و هدف هر فرد نیز این میزان متفاوت است که باید دقیقا مورد بررسی قرار گیرد، این موارد را هزینه های نهان مهاجرت می نامند که برای هر فردی جداگانه نیازمند به پرداخت می باشد و نیاز به بررسی دقیق دارد.

مثلا برخی از این هزینه های نهان مهاجرت باید به هزینه آزاد سازی مدارک دانشگاهی اشاره کرد که دانشجویان دانشگاه های دولتی باید آن را پرداخت نمایند یا هزینه ترجمه مدارک به طور کامل و یا هزینه های بیمه مسافرتی و بیمه دانشجویی و غیره که تمامی این ها باید مورد توجه قرار گیرد.

بهتر است برای این که بفهمید برای مهاجرت به لهستان چقدر پول لازم است با کارشناسان ما در آی مهاجرتی تماس حاصل کرده و با ارائه تمامی شرایط خود از این میزان یک مقدار نسبی را به دست آورده و سپس در مراحل بعدی و به صورت حضوری با ارائه دقیق مدارک خود این میزان را محاسبه نمایید.

دقت داشته باشید که شاید در نگاه اول پرداخت هزینه برای مشاور چندان مهم به نظر نیاید، اما متخصصان ما می توانند بسیاری از مخارج شما را کاسته و مسیر را بسیار برای شما هموارتر و کوتاه تر کنند که این تجارب را نمی توان به راحتی و سادگی به دست آورد و در نهایت خواهید دید که هزینه هایتان کاهش یافته است.

مشاور و وکیل مهاجرت به لهستان

مشاور و وکیل مهاجرت به لهستان

یکی از موارد مهمی که شاید از نظر شما تا به حال چندان با اهمیت نبوده باشد، انتخاب مشاور و وکیل مهاجرت به لهستان است که یکی از مهم ترین اقدامات موثر در موفقیت شما برای دستیابی به هدفتان یعنی مهاجرت به لهستان می باشد که بسیار بر روی زمان و هزینه های شما تاثیر گذار می باشد . انتخاب یک مشاور با تجربه و کارآزموده می تواند در روند مهاجرت شما تاثیرات بسیاری داشته باشد و شما را بسیار سریع تر و حتی ارزان تر به این کشور برساند. از طرفی این مشاورین باتجربه بالایی که از دیگر مهاجرین دارند؛ می توانند در انتخاب روش مهاجرت و چگونگی آن نیز کمک بسیار خوبی برای شما باشند.

 اما نکته مهمی که در هنگام انتخاب موسسات و یا مشاورین مهاجرتی باید به آن توجه داشته باشید اینکه در ایران و هرکجای جهان عنوانی تحت نام وکیل مهاجرتی وجود ندارد، به زبانی باید بگوییم در رشته حقوق چنین گرایشی وجود ندارد و در دانشگاه ها تدریش نمی شود و منظور همان مشاور مهاجرت می باشد.

البته لازم به ذکر است که وکیل مهاجرتی فقط در دو کشور استرالیا و کانادا تحت همچنین عنوانی قادر به کار هستند و شاخه مهاجرت نیز در دانشگاه های این دو کشور در رشته حقوق تدریس می شود. اما اخذ مجوز فعالیت بسیارسخت بوده و مدرک آنان در دیگر کشورها مجاز و قانونی نیست. پس هرکسی در کشورمان تحت این عنوان خود را معرفی کرد؛ همان مشاور مهاجرتی می باشد.

مزایای مهاجرت به لهستان

لهستان یکی از بهترین، آرام ترین و مدرن ترین کشورهای بلوک شرقی اروپا می باشد؛ که زندگی در آن بسیار ایده آل و با میل می باشد.

به همین خاطر طی سالیان گذشته این کشور بسیار مورد توجه مهاجرین قرار گرفته و افراد بسیاری از اقصی نقاط جهان مایل به مهاجرت و زندگی در آن هستند.

حال شاید برای شما سوال باشد که مگر لهستان چه مزایا و امتیازاتی می تواند برا شما فراهم آورد که شما را ترغیب به مهاجرت به خود نماید. 

در ادامه چندی از مزایای مهاجرت به لهستان را برای شما عزیزان جمع آوری کرده تا شما بدانید در صورت مهاجرت به لهستان چه چیزی نصیب تان خواهد شد.

  • امنیت بالای جانی، مالی و اجتماعی برای شهروندان و به خصوص مهاجران
  • مخارج و هزینه های مقرون به صرفه و ارزان تر از کشورهای برتر اروپا
  • هزینه ارزان مسکن چه برای خرید و چه اجاره
  • فرصت های شغلی زیاد و متنوع برای تمامی اقشار جامعه
  • فرصت تحصیل در دانشگاه های معتبر و برتر اروپا و جهان
  • فرصت تحصیل فرزندان در مدارس عالی و سیستم آموزشی بسیار مطمئن
  • رفاه، آسایش و آرامش مثال زدنی
  • برخورداری از سیستم بهداشت و درمان مدرن و بسیار ارزان
  • برخورداری از نظان قضایی عادلانه و بدون تبعیض برای مهاجرین
  • برخورداری از سیستم حمل و نقل مدرن و منظم و کافی
  • امکان مسافرت و دسترسی به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا
  • آب و هوی بسیار خوب و دلچسب و طبیعتی سالم برای زندگی
  • احترام به مهاجرین و نژادپرستی بسیار کم

معایب

این که بگوییم مهاجرت به لهستان هیچ گونه عیب و ضعفی ندارد کاملا حرفی بیهوده و دروغ است؛ اما معایب هم می تواند با توجه شرایط افراد با یکدیگر تفاوت داشته باشد. ولی برخی از معایبی که بین اکثر مهاجرین به خصوص ایریانیان برای این امر وجود دارد شامل موارد زیر می شود:

  • آشنایی و اخت با سیستم مالیات که در مقابل ایران باید مبلغ زیادی از درآمد را مالیات داد.
  • یادگیری زبان این کشور که برای برخی متقاضیان سخت و مشکل است.
  • آب و هوی سرد برخی مناطق برای ما ایرانیان چندان جالب توجه و خوشایند نیست.

موسسه مهاجرتی به لهستان و مشاوره مهاجرت

امروزه موسسه مهاجرتی به لهستان و مشاوره مهاجرت زیادی به دنبال جذب افراد جهت انجام امور مهاجرتی هستند که اغلب آن ها تجربه کافی را نداشته و قادر به برآورده کردن نیازهای متقاصیان نیستند. 

به عنوان مثال موسسات مهاجرتی نیازی به داشتن مجوز اعزام دانشجو از وزارت علوم و یا مجوز کاریابی از وزارت کار ندارند؛ زیرا تعریف مهاجرت با اعزام دانشجو و کاریابی تفاوت دارد. در حالی که موسسات اعزام دانشجو محدودیت های زیادی داشته و تنها در زمینه تحصیلی قادر به فعالیت می باشند.

از این رو خوب است که برای مشاوره مهاجرت به لهستان به حوزه تخصصی هر موسسه دقت کرده و حتما سابقه آن را مدنظر قرار دهید. آی مهاجرتی به عنوان موسسه ای قابل اعتماد با سابقه ای درخشان تاکنون افراد زیادی را در حوزه مهاجرت به آرزویشان رسانده است که می تواند در زمانی کوتاه برای شما نیز اتفاق بیوفتد.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در لهستان

نکته دیگری که باید به آن دقت کنید این است که موسسات مهاجرتی در مقابل موسسات اعزام دانشجو دارای طیف گسترده تری از فعالیت ها و روادید در این کشور هستند و می توانند بسیار وسیع تر و مناسب تر دانشجویان و سایر افراد را به اهدافشان رسانده و زمینه نقل مکان و مهاجرت به لهستان را برای آنان فراهم آورند.

فرم ارزیابی مهاجرت به لهستان

قطعا نیاز به یادآوری این مطلب نیست که مهاجرت به لهستان یکی از بهترین گزینه های موجود برای هموطنانمان جهت خروج از کشور و مهاجرت می باشد؛ اما برای رسیدن به این هدف نیاز به مشورت و استفاده از تجارب متخصصان و مشاورین این حوزه و همچنین دیگر مهاجرین دارد که تمامی این ها نزد مشاورین آی مهاجرتی وجود دارد و شما می توانید از طریق آن ها بهترین مهاجرت را تجربه کنید.

شما می توانید در ابتدا با تکمیل فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به لهستان با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و از اطلاعات اولیه و لازم این امر استفاده نمایید و در جلسات بعد و به صورت حضوری توسط مشاورین ارشد آی مهاجرتی شرایط خود را مشخص در فرم ارزیابی مهاجرت به لهستان بررسی و با بهره گیری از تجاربی که مشاورین ما از سایر کلاینت ها و شرایط حال حاضر این کشور در اختیار دارند؛ بهترین روش مناسب را به شما پیشنهاد خواهند داد.

پس فرم درخواست مهاجرت به لهستان را تکمیل نمایید تا از سوی کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و یا دفتر شیراز با شما تماس حاصل شده و جهت ثبت نام مهاجرت به لهستان اقدام شود. تا در ادامه بتوانید از مشاوره ها و راهنمایی های تیم متخصصان ما برای مهاجرت به لهستان نهایت بهره را ببرید.

سوالات پر تکرار بهترین روش مهاجرت به لهستان

برخی از مهم ترین اطلاعات در زمینه بهترین روش مهاجرت به لهستان در بخش سوالات پرتکرار برای شما عزیزان گرداوری شده است و در صورتی که به دنبال ارزیابی شرایط خود هستید ، از طریق کارشناسان ما در بخش دیدگاه و یا شماره های تماس به پاسخ خود برسید.

انتخاب بهترین روش مهاجرت به لهستان برای هر فرد باتوجه به شرایط و اهداف وی می تواند متفاوت باشد، اما به طور کل و باتوجه به سوابق مهاجرین روش تحصیلی بهترین روش مهاجرت به لهستان تلقی می شود.

بله، شما با تحصیل در این کشور و پس از آن شروع به کار در لهستان می توانید به اقامت دائم برسید.

بله، این کشور اقتصادی بسیار سالم و رو به رشد دارد و یکی از مهم ترین اقتصادهای اروپا شناخته می شود و فرصت های کاری نیز در این کشور مناسب است.

خیر، متاسفانه خرید و سرمایه گذاری در بخش املاک در لهستان هیچ امتیاز اقامتی چه موقت و چه دائم را در پی ندارد.

تحصیل در کشور لهستان یکی از ارزان ترین ها در قاره اروپا می باشد و در مقابل اعتباری که دارد یکی از بهترین گزینه های موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (6 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه