قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان

قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی سخت گیرانه تر و با دقت و حساسیت بسیار بیش تری بررسی می شوند، زیرا انگلستان در امر پذیرش مهاجر سخت گیر بوده و به هر قیمتی حاضر به پذیرش مهاجران خارجی نیست؛ مگر اینکه شخصی واقعا برای اقتصاد و بازار کار این کشور مناسب و مفید باشد.

همین امر باعث شده که این کشور از یک بازار کار بسیار خوب و اقتصادی بسیار قوی بهره ببرد . مهاجرت کاری و کار در انگلستان آرزوی اکثر علاقمندان مهاجرت از کشورمان است که تعداد کمی قادر به موفقیت در آن می شوند.

قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان

کار در انگلستان دارای شرایط مشخصی است که از جمله مهم ترین آنها می توان به داشتن یک پیشنهاد کاری و سطح درآمد مشخص اشاره نمود.

فهرست مطالب

اما اگر قوانین کار در انگلستان و همچنین قوانین مهاجرت کاری به انگلستان را دقیق بشناسید و بتوانید از تجارب و اطلاعات فرد یا متخصصین متبهر در این حوزه بهره مند شوید؛ دستیابی به یک کار در انگلستان و مهاجرت و نقل مکان به این کشور دیگر آرزو نبوده و برای شما به یک واقعیت مبدل می شود.

در ادامه این مطلب با تیم مشاورین آی مهاجرتی همراه شوید تا از آخرین و کامل ترین اطلاعات و قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان مطلع شوید و به راحتی با نحوه یافتن یک شغل مناسب و اخذ ویزای کار این کشور آشنایی پیدا نمایید. ضمنا مطالعه عنوان اقتصاد کشور انگلستان برای مهاجران اطلاعات بسیار مهم و لازمی را در اختیار شما قرار می دهد، مطالعه آن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

شرایط کاری کشور انگلستان

شرایط کاری کشور انگلستان کاملا مشخص و قانون مدار است و طبق آن هفته کاری از دوشنبه آغاز و پنجشنبه خاتمه می پذیرد که شنبه و یکشنبه تعطیلی آخر هفته هستند. همچنین سن قانونی کار بالای 18 سال بوده که افراد شامل قوانین کشوری می شوند، ولی افراد مابین 16 تا 18 نیز می توانند به صورت پاره وقت به انجام مشاغل سبک بپردازند ، اما کار زیر سن 16 سال غیر قانونی است.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان

همچنین ساعات کار در هفته حداکثر 48 می باشد، ولی به طور متوسط در انگلستان 40 ساعت کار در هفته انجام می شود. سن بازنشستگی نیز در انگلستان برای آقایان 70 سالگی و برای خانم ها 68 سالگی است و شخص باید حداقل به مدت 10 سال حق بیمه خود را پرداخت کرده باشد تا مشمول طرح بازنشستگی شوند. ضمنا 5 سال زندگی و کار در انگلستان اقامت دائم را به همراه دارد.

باید دقت داشته باشید که اخذ ویزای کار در انگلستان کار ساده ای نیست و سفارت در این امر بسیار سخت گیرانه و دقیق عمل می کند. اما قوانین کاری در این کشور به نوعی تنظیم شده که با مهاجرین و نیروی کار خارجی نیز رفتار یکسان و برابری صورت پذیرد که این اخذ ویزا و تابعیت را تا حد ممکن برای شما آسان می سازد.

ضمنا طبق قوانین کاری افرادی که به صورت تمام وقت هر روز 5 هفته را شاغل هستند، باید حداقل 28 روز سالانه مرخصی دریافت نمایند. حتما مقاله اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان را مطالعه نمایید.

شرایط پیدا کردن کار در انگلستان

شرایط پیدا کردن کار در انگلستان

در ادامه بررسی قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان یکی از مباحث مهم، چگونگی و شرایط پیدا کردن کار در انگلستان است که می تواند در سرعت یافتن شغل و کیفیت شغل بسیار تاثیر گذار باشد. همانطور که می دانید انگلستان از اقتصادهای مهم و بزرگ جهان است که ورود به بازار کار نیازمند شرایط خاصی است.

شما برای کاریابی در انگلستان و اینکه بتوانید یک شغل مناسب در زمینه تخصص یا دانش خود در این کشور بیابید، باید به هر نحوی که شده کارفرماهای مدنظر خود در این کشور را ترغیب کرده که شما ار استخدام کنند. به نوعی شما باید نشان دهید که می توانید برای آنان بسیار کارآمد و مفید باشید و استخدام شما یک فرصت طلایی برای آن ها می باشد.

برای اینکار شما باید یک رزومه قوی از خود ارائه نمایید که شامل هرنوع تجربه و سوابق کاری، مدارک تحصیلی، تخصص ها و اطلاعات تجربی و هرگونه اطلاعاتی باشد که به کارآمدی شما کمک نماید. به بیانی دیگر مهاجرت به انگلستان از طریق کار نیازمند تخصص و دانشی است که کارفرمایان انگلیسی نیازمند آن باشند.

این نیاز باتوجه به شرایط اقتصادی و عوامل دیگر همواره یکسان نبوده و در هر بازه زمانی به افردی با تخصص های متفاوت در این کشور نیاز است. همچنین مناطق و شهرهای مختلف نیز نیازمند افراد با تخصص های مختلفی باتوجه به بازار کار و اقتصاد خود هستند. یافتن این اطلاعات و همچنین فرصت های شغلی مرتبط مناسب نیاز به استفاده از تجارب افراد فعال در این حوزه دارد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

امکان کار در انگلستان برای ایرانیان

شاید برای شما سوال باشد که آیا امکان کار در انگلستان برای ایرانیان وجود دارد؟ بله، فرقی نمی کند شما دارای چه نژادی باشید یا از کدام کشور قصد مهاجرت و کار در انگلستان را دارید، مهم این است که شما بتوانید شغلی در این کشور یافته و کارفرمایی معتبر شما را استخدام نماید.

در حال حاضر ایرانیان نمی تواند ویزای جستجوی کار در انگلستان را دریافت کنند و به صورت حضوری در این کشور به جستجوی کار بپردازند، بلکه فقط از طریق جاب آفر یا همان پیشنهاد شغلی قادر به اخذ ویزای کار و اشتغال در انگلستان هستند. متقاضیان باید از هر طریقی که ممکن است، با کارفرماهای مختلف ارتباط برقرار نموده و آنان را ترغیب به استخدام کنند.

از بهترین و مناسب ترین روش های جستجوی کار برای ایرانیان در حال حاضر می توان به جستجو از طریق دوستان و آشنایان ساکن در این کشور اشاره کرد. شما می توانید رزومه و اطلاعات خود را به شخصی در این کشور سپرده تا وی برای شما در شرکت ها و مشاغل مربوطه به جستجوی کار بگردد.

اما یک روش بسیار مناسب و ایده آل که شما را بسیار سریع به نتیجه ای فوق العاده می رساند، مراجعه به موسسات مهاجرتی معتبر و باتجربه نظیر آی مهاجرتی می باشد. این موسسات با بهره گیری از نمایندگان خود در این کشور به سرعت فرصت های شغلی که مناسب با شرایط شما بوده را یافته و در صورت پسند، شما می توانید قرارداد کاری خود را ثبت و به استخدام شرکت مربوطه درآیید.

یکی دیگر از روش های جستجوی کار جهت مهاجرت کاری به انگلستان برای ایرانیان را می توان جستجوی آنلاین کار در انگلستان معرفی کرد که نیاز به هیچ هزینه ای ندارد و بسیار ساده و در دسترس می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت های آنلاین کاریابی در انگلستان فرصت های شغلی بسیاری که توسط کارفرمایان برای آن ها درخواست نیروی کار خارجی شده است را مشاهده نمایید.

این سایت ها همه روزه و همه ساعت در دسترس هستند و تمامی شرایط شغل آگهی شده نظیر، مزد، ساعات کار، مرخصی، بیمه و غیره را نیز به شما نمایش می دهند. در صورت مناسب دیدن فرصتی قادر خواهید بود تا با کارفرمای مربوطه ارتباط برقرار کرده و اطلاعات بیش تر را کسب نموده و یا برای استخدام اقدام کنید.

در حال حاضر برترین سایت های کاریابی در انگلستان به شرح زیر می باشند:

  • monster.co.uk
  • gov.uk/find-a-job
  • uk.indeed.com
  • uk.linkedin.com/jobs
  • jobs.nhs.uk

جستجوی آنلاین کار در انگلستان

Online job search in UK

بهترین شهرهای انگلستان برای کار

یقینا می دانید که انگلستان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین اقتصادهای حال حاضر جهان می باشد. همین باعث شده که شرایط کار و اشتغال در این کشور در مقایسه با کشورهای زیادی از جمله کشورمان بسیار بهتر و مناسب تر باشد و افراد بسیاری همه ساله خواهان مهاجرت کاری به انگلستان باشند.

موضوع مهمی که وجود دارد، اینکه تمامی مناطق و شهرهای این کشور از شرایط کاری و فرصت های کاری یکسانی برخوردار نیستند. قطعا هر شهری دارای اقتصادی متفاوت، صنایعی متفاوت و به طور کل شرایط متفاوت است که بازار کار را نسبت به نقطه ای دیگر متفاوت کرده است.

به طورکلی کلان شهرها و شهرهای نامی و مهم بیش تر هدف مهاجرین خارجی برای کار قرار می گیرند، چون شرکت های داخلی و خارجی و کوچک و بزرگ بسیاری در این شهرها فعال هستند که نیاز به نیروی کار دارند.

بهترین شهرهای انگلستان برای کار

البته این به معنای نبود فرصت کاری در شهرهای کوچک نیست، بلکه در مناطق کوچک نیز مشاغلی خاص وجود دارند که می توانند برای برخی افراد مناسب باشند.

در ادامه برخی از بهترین شهرهای انگلستان برای کار را معرفی خواهیم نمود. ضمنا مقاله بهترین شهرهای انگلستان برای کار تمام و کمال شرایط کاری در شهرهای مختلف این کشور را برای شما شرح خواهند داد، حتما آن را مطالعه نمایید.

Some of the best UK cities to work in

شرایط کار در شهر منچستر

منچستر به عنوان یکی از سریع ترین شهرهای اروپایی در حال رشد، به مرکزی برای تجارت تبدیل شده است و به همین دلیل رتبه اول را در لیست ما کسب می کند. این شهر با بیش از 12000 لیست شغلی، فرصت های فراوانی همراه با مسکن مقرون به صرفه تر در مقایسه با شهرهایی مانند لندن ارائه می دهد.

بازار کار بزرگ در لندن

لندن به عنوان پایتخت انگلستان، گران‌ترین شهر فهرست ما است و برای یک خانه 2 خوابه به طور متوسط 3000 پوند در ماه هزینه دارد. اگرچه لندن ممکن است با قیمت گزافی همراه باشد، اما فرصت‌های شغلی بسیار زیادی نیز دارد و 80000 شغل در سراسر شهر فهرست شده است. زندگی در پایتخت همچنین فرصت زندگی در یکی از پر جنب و جوش ترین، چند فرهنگی ترین و وسیع ترین شهرهای جهان را فراهم می کند.

پیدا کردن کار در بیرمنگام

بیرمنگام به عنوان قطب اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی غرب میدلندز، شهری هیجان انگیز با بیش از 1 میلیون نفر جمعیت است. برای کسانی که به دنبال کار در یک فضای کار مشترک هستند، این شهر دارای 26 فضا برای انتخاب است، که آن را به مکانی عالی برای یافتن دفتر کار عالی تبدیل می کند.

کار در شهر بریستول

بریستول واقع در غرب کشور، مکان مناسبی برای هر کسی است که به دنبال زندگی در شهری پر جنب و جوش است. با بیش از 30 فضای کار مشترک و 10000 شغل فهرست شده، این مکان ایده آل برای نقل مکان برای افرادی است که به دنبال فرصت های شغلی جدید، مناظر خارق العاده و فضاهای کاری باورنکردنی هستند.

اطلاع از شرایط مهاجرت کاری در هر یک از مقصدهای زیر می تواند شما را در یافتن مقصد بهتر راهنمایی سازد:

واقعیت های کار سیاه در انگلستان

شاید دیده باشید افرادی که برای کسب درآمد بیشتر در زمان مهاجرت خود تن به انجام مشاغل غیر قانونی و یا بدون مجوز لازمه می دهند که این می تواند عواقب بسیار بد و نامناسبی را برای افراد در پی داشته باشد. افرادی که به صورت غیر قانونی و یا بدون مجوز به کار در انگلستان مشغول می شوند، وارد کار سیاه شده اند.

اطلاع از واقعیت های کار سیاه در انگلستان شما را روشن خواهد کرد که برای دریافت اندکی مزد باید خطرات بسیاری را به جان بخرید که به هیچ عنوان عاقلانه و مناسب نیست. کار کردن به صورت غیر قانونی معایب بسیاری دارد از جمله اینکه تحت این شرایط مزد بسیار کمی به افراد داده می شود.

همچنین با افراد قرارداد کاری نوشته نمی شود و حتی اگر کارفرما مزد شخص را نپردازد، وی به هیچ مرجع قانونی نمی تواند مراجعه کرده و حق خود را طلب کند، چون نه مدرک قانونی دارد و هم اینکه خود به دلیل انجام آن با تخلف و مجازات مواجه می شود.

واقعیت های کار سیاه در انگلستان

نحوه گرفتن جاب آفر از انگلستان

برخی از علاقمندان مهاجرت کاری به انگلستان با مفهموم جاب آفر و چگونگی دستیابی به آن با ابهام مواجه هستند. به طور کلی نحوه گرفتن جاب آفر از انگلستان بدین صورت می باشد که باید کارفرمایی معتبر در این کشور نسبت به استخدام شما اقدام نماید و شما به استخدام وی درآیید.

همانطورکه اشاره کردیم دریافت پیشنهاد شغلی از انگلستان بستگی بسیاری به رزومه ای دارد که به کارفرما ارائه می کنید. شما باید بتوانید تبهر و تخصصی از خود به نمایش بگذارید که شرکت یا کارخانه مدنظرتان استخدام شما را یک فرصت بسیار عالی برای خود بداند.

البته شرایط جاب آفر انگلستان کاملا مشخص است و فقط دریافت پیشنهاد شغلی ختم نمی گردد، بلکه طبق قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان برای دریافت ویزای کاری بلند مدت انگلستان (Tier 2) باید شغل مربوطه حقوق سالیانه حداقل 25 هزار پوند را نیز برای متقاضی پوشش دهد.

همچنین کارفرمای مربوطه باید معتبر بوده و مجاز به استخدام نیروی کار خارجی باشد و شغل متقاضی در لیست مشاغل واجد شرایط اعلام شده باشد. به همین خاطر همواره توصیه داریم از یک مشاور و متخصص در این حوزه مشورت بگیرید تا بتوانید جزئیات لازم را شناخته و به موفقیت دست پیدا کنید. مقاله ویزای جاب آفر انگلستان را در سایت آی مهاجرتی قرار دادیم، تا از شرایط، جزئیات و مدارک لازم جهت اخذ این ویزا مطلع شوید.

مصاحبه های کاری در انگلستان

مصاحبه های کاری در انگلستان

همانطور که گفتیم در اولین قدم جهت مهاجرت کاری و کار در انگلستان متقاضی باید رزومه و درخواست استخدام خود را برای کارفرماهای مختلف در این کشور ارسال کند. 

در صورتی که کارفرمایی شرایط و تخصص وی را مناسب و لازمه کار خود ببیند برای استخدام شخص اقدام می کند. اما یک مرحله نهایی وجود دارد که مهری قطعی را بر استخدام شخص میزند.

این مرحله، انجام مصاحبه کاری توسط کارفرما می باشد که در آن هرآنچه که در رزومه خود ارائه کرده باشید ممکن است توسط کارفرما مورد بررسی و محک قرار بگیرد. 

مصاحبه های کاری در انگلستان بسیار مهم هستند، به صورتی که شما باید در این مصاحبه اثبات کنید که آیا همان فردی که در رزومه بیان کرده اید می باشد، یا خیر، و یا حتی بهتر و کامل تر.

در مصاحبه ها میزان دانش، تخصص، تجربه، تسلط فرد در زمینه کاری توسط کارفرما مورد بررسی قرار می گیرد.البته میزان تسلط به زبان نیز به صورت خود به خودی سنجیده می شود و کارفرمایان ترجیح به استخدام افرادی دارند که بتوانند به راحتی صحبت کرده و به زبان انگلیسی ارتباط برقرار نمایند.

دقت داشته باشید که در مصاحبه ها با اعتماد به نفس حاضر شوید و کاملا هرتخصص و توانایی که دارید به نمایش بگذارید. استرس نداشته باشید و سعی نمایید بحث را کنترل کرده و خود را برای وی مفید و کارامد معرفی کنید. بسیاری از افراد با اینکه دارای لیاقت بالایی بوده اند، به خاطر انجام مصاحبه بد شغل را از دست داده اند.

استخدام کارگر ساده در انگلستان

برخی از افراد با این سوال مواجه هستند که آیا امکان استخدام کارگر ساده در انگلستان وجود دارد؟ باید بگوییم که طبق قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان هیچ محدودیت یا منعی برای این امر در نظر گرفته نشده است، اما نه تنها در انگلستان بلکه در اکثر کشورهای جهان مشکل یا کمبودی در استخدام کارگر ساده وجود ندارد که نیاز به تامین آن از خارج کشور باشد.

کارگر ساده یعنی فردی که هیچ تخصص و دانشی نداشته و فقط برای مشاغلی نظیر باربری یا ساختمان سازی و غیره مورد استفاده قرار گیرد که معمولا هیچ کارفرمایی حاضر به استخدام چنین نیرویی از خارج کشور نیست. چون در داخل کشور می توان به راحتی کارگر ساده را یافت.

کارفرمایان امروزه سعی در جذب استعدادها و تخصص های خاص و کارآمد از خارج انگلستان دارند تا بتوانند شغل و بیزنس خود را ترقی و رشد ببخشند. به همین خاطر اگر قصد مهاجرت کاری و کار در انگلستان را دارید، باید در زمینه یا زمینه هایی دارای تخصص و دانش بالا و خوبی باشید که بتوانید کارآمدی خود را اثبات نمایید.

به همین خاطر به چنین افرادی توصیه می کنیم که از طریق تحصیل در انگلستان اقدام کنند و با کسب مدرک تحصیلی معتبر از دانشگاه های آن راه را برای استخدام خود و یافتن شغل در این کشور بسیار هموار و مساعد سازند. 

مقاله اطلاعات تخصصی تحصیل در انگلستان تمامی جزئیات، شرایط و چگونگی جذب در دانشگاه های این کشور را به شما ارائه خواهد نمود.

 

بازار کار در انگلستان بدون مدرک تحصیلی

گاهی ممکن است افراد دارای تخصص، تجربه، دانش و اطلاعاتی بسیار مناسب و بحتی بالا در زمینه های مختلف و یا حوزه های فنی و کاری گونانگون باشند، اما هیچ گونه مدرک تحصیلی یا آکادمیکی در آن زمینه را از دانشگاهی اخذ نکرده باشند. چنین افرادی کاملا می توانند برای مهاجرت کاری به انگلستان اقدام نموده و به آن امیدوار باشند.

برخی از مشاغل وجود دارند که به صورت تجربی شخص اطلاعات و تخصص لازم را در آن ها کسب می کند و یا دارای تحصیلاتی آکادمیک نبوده و یا بدون آن نیز می توان به شخصی بسیار توانمند و مفید برای جامعه مبدل شد. مشاغلی نظیر: رانندگی، آشپزی، لوله کشی، جوشکاری، نقاشی، موسیقی، ورزش و غیره.

در اینگونه مشاغل شما باید در وهله اول میزان تخصص و تسلط خود را به کارفرمای مربوطه از طریق سابقه کار و نمونه کار یا فعالیت به اثبات برسانید. در وهله دوم باید حتما از دانش زبانی خوبی بهره مند باشید. به طور کلی باید دقت کنید که به هرطریقی که قصد مهاجرت کاری به انگلستان را دارید، باید حتما از تسلط بالایی به زبان انگلیسی بهره مند باشید تا این امکان برای شما وجود داشته باشد.

حال چنانچه شما دارای تخصص و تجربه کاری لازم بوده و در کنار آن یک مدرک تحصیلی معتبر نیز ارائه نمایید، شانس خود را برای استخدام بسیار بالاتر می برید. به همین خاطر حتی داشتن ساده ترین مدرک نیز می تواند تاثیر بسزایی در این امر داشته باشد.

بررسی روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو

انتخاب صحیح ترین روش مهاجرت همواره یک چالش بزرگ برای علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور است که در این عنوان کارشناسان ما تلاش نموده اند به بهترین آنها پرداخته اند.

توصیه می کنیم تا انتها آن را تماشا نموده و در صورتی که به دنبال دریافت جزئیات بیشتر هستید ، حتما با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل نمایید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو

شرایط و قوانین صدور ویزای کار انگلستان

یافتن شغل مناسب و استخدام توسط یک کارفرمای انگلیسی تازه نیمی از مسیر مهاجرت کاری به انگلستان می باشد که در ادامه با اخذ ویزای کار این کشور همراه بوده و با دریافت آن پایان می پذیرد. در حال حاضر طبق شرایط و قوانین صدور ویزای کار انگلستان، چند نوع ویزای کار برای افراد در دسترس می باشد که هرکدام مناسب برخی می باشد.

در جدول زیر شرایط و انواع ویزاهای کاری کشور انگلستان را به صورت خلاصه برای شما عزیزان شرح داده ایم:

نوع ویزا

شرایط و جزئیات ویزا

ویزای کاری بلند مدت انگلستان (Tier 2) *ویزای عمومی که اعتبار آن حداکثر 6 سال بوده و به افرادی تعلق میگیرد که در یک شغل استخدام شده و حقوق سالانه حداقل 25000 پوند را دریافت کنند. * ویزای انتقال درون شرکتی و به افرادی تعلق می گیرد که از یک شعبه از شرکت در کشور مبدا به شعبه دیگری در انگلستان مناقل شود با اعتبار 6 ماه تا 9 سال. *ویزای ورزشکاران با اعتبار 3 سال و مختص ورزشکاران حرفه ای است که توسط وزارت ورزش انگلستان تایید شوند.
ویزای کاری کوتاه مدت انگلیس (Tier 5) این ویزا اعتباری 1 تا 2 ساله دارد و مختص افرادیست که بطور موقت برای انجام یک کار قصد مهاجرت به انگلستان از طریق کار را داشته باشد.
ویزای نوآوری بریتانیا یا استارتاپی (Tier 1) این ویزا مختص افرادیست که دارای طرح تجاری نوین بوده و قصد راه اندازی استاتاپ در انگلستان را دارند با اعتباری 2 تا 3 ساله.

مدارک لازم ویزای کار انگلستان

پس از یافتن شغل مناسب و استخدام توسط کارفرمای انگلستانی، شما باید مدارک مورد درخواست سفارت این کشور را تهیه نموده و برای دریافت ویزای کار این کشور به سفارت ارسال نمایید. 

دقت داشته باشید که این مدارک با توجه به حوزه کاری، شرایط متقاضی و نوع ویزای کاری می تواند با مدارکی اضافه نیز همراه باشد. 

به همین خاطر پیش از ارسال مدارک حتما با مشاورین آی مهاجرتی مشورت های لازم را انجام دهید.

در حال حاضر مدارک لازم ویزای کار انگلستان به طور کلی بدین شرح می باشد:

  • پاسپورت معتبر
  • عکس پاسپورتی جدید
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • گواهی یا سند محل اقامت ( اجاره نامه یا سند خرید ملک در انگلستان)
  • گواهی اشتغال
  • تمامی مدارک تحصیلی ( مدرک دانشگاهی، مدرک دیپلم، مدرک زبان آیلتس یا تافل، گواهی های فنی حرفه ای)
  • گواهی استخدام یا دعوت نامه از سوی کارفرما
  • ارائه تمکن مالی لازم ومورد تقاضا
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • گواهی سلامت پزشکی
  • شناسنامه و کارت ملی
  • هرگونه سابقه کاری و رزومه مناسب و مثبت

به شما عزیزان پیشنها می کنیم که حتما عنوان 5 روش برتر مهاجرت به انگلستان را نیز در سایت آی مهاجرتی مطالعه نمایید، این مقاله سایر روش های قانونی و شرایط و ویژگی های هرکدام را به صورت کامل و دقیق در اختیار شما قرار می دهد.

هزینه دریافت ویزای کار انگلستان

در این مقاله با شرایط و قوانین کار در انگلستان آشنا شدیم، باید دقت داشته باشید با اینکه مسیر مهاجرت کاری به انگلستان کم هزینه ترین و ارزان ترین روش مهاجرتی شناخته می شود، ولی بازهم هزینه هایی پیش روی افراد قرار می گیرد که باید آن ها را مد نظر قرار دهند. 

همچنین هرفرد باتوجه به شرایط خود ممکن است با هزینه هایی خاص نیز مواجه باشد، که اطلاع از آن ها را باید به مشاورین آی مهاجرتی بسپارید.

ضمنا عنوان راهنمای هزینه های زندگی در انگلستان را نیز حتما مطالعه نمایید، تا با مخارج پیش وریتان در این کشور آشنا شوید. 

برای اطلاع کلی پیدا کردن از موارد کلی هزینه دریافت ویزای کار انگلستان، جدول زیر را تهیه کرده ایم که مخارجی که در هرصورت تمام افراد باید آن ها بپردازند، را در آن قرار داده ایم:

نوع هزینه

مبلغ هزینه

هزینه صدور ویزا ویزای کارمند موقت 259 پوند ویزای کارمند ماهر 625 پوند الی 1423 پوند ویزای نوآوری 1036 پوند ویزای استارتاپ 378 پوند ویزای گلوبال تلنت 626 پوند
هزینه ترجمه مدارک 3 میلیون به بالا
هزینه کارگزاری VFS 40 یورو
ارسال اطلاعات شما به BRP 20 پوند
بهره‌مندی از خدمات مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی انگلستان 624 پوند
تمکن مالی 1270 پوند

ویزای همراه برای افراد شاغل در انگلستان

طبق قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان کلیه افراد دارنده مجوز کار و ویزای این کشور می توانند به همراه همسر و فرزندان زیر 18 سال خود به انگلستان مهاجرت کرده و تا زمان اعتبار ویزای کار در این کشور اقامت داشته باشند. همچنین آن ها می توانند در مدت اقامت خود از مزایای کار و تحصیل در این کشور نیز بهره مند شوند.

دستیابی به ویزای همراه برای افراد شاغل در انگلستان یکی از مزیت های بسیار خوب مهاجرت کاری و کار در انگلستان است. ضمنا نیاز نباید فراموش کنید که افرادی که حداقل 5 سال در انگلستان اقامت داشته کار کرده اند و مالیات خود را پرداخت نموده اند، می توانند برای دریافت اقامت دائم اقدام کنند. همچنین 5 سال پس از دریافت اقامت دائم نیز می توان برای اخذ تابعیت و پاسپورت انگلستان اقدام نمود.

راه یافتن به انگلستان از طریق ویزای کار امری پیچیده و دشوار است که تنها با کمک مشاورین و افراد متخصص در این زمینه همراه است. قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان را کارشناسان آی مهاجرتی به شما عزیزان در این مطلب ارائه نمودند، جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز در ارتباط باشید.

شما توانیم بگوییم که قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان ساده می باشند، چون کشور انگلستان در جذب مهاجرین به خود بسیار حساس و دقیق بوده و به راحتی هر شخصی را نمی پذیرد.

باید بگوییم که شاید کارفرما از شما مدرک زبان درخواست ننماید، اما برای اخذ ویزا اگر مدرک زبان نداشته باشید، احتمال اینکه درخواست شما رد شود بسیار زیاد می باشد.

بله، چنانچه به صورت قانونی به کار در انگلستان مشغول شده باشید، پس از 5 سال کار و اقامت در این کشور می توانید اقامت دائم خود را دریافت نمایید.

بله، کلیه افراد دارنده مجوز کار و ویزای انگلستان می توانند به همراه همسر و فرزندان زیر 18 سال خود به این کشور مهاجرت کنند و تا زمان اعتبار ویزای کار در این کشور اقامت داشته باشند. آن ها می توانند در مدت اقامت در انگلستان از مزایای کار و تحصیل در این کشور بهره مند شوند.

باید بدانید که کار برای افراد زیر 16 سال در انگلستان ممنوع و غیر قانونی می باشد و افراد 16 تا 18 نیز فقط قادر به انجام کار پاره وقت و مشاغل ساده هستند.

طبق قانون حداکثر مدت زمان کار در هفته 48 ساعت می باشد، اما به طور متوسط 40 ساعت کار در هفته در این کشور ثبت شده است.

مدت اعتبار ویزای کاری بلند مدت انگلستان (Tier 2) به مدت قرارداد شخص بستگی دارد و می تواند حداکثر 6 ساله باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه