اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج

اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج یکی از راه های آسان و سریع برای مهاجرت به این کشور بوده که در سال های اخیر بسیار پر طرفدار شده است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی به این کشور مهاجرت کرده و طی چند سال اقامت قانونی خود را به دست آورید.

هر چند پس از ازدواج به صورت خودکار به متقاضی تابعیت کانادا داده نمی شود اما فرد می تواند در این کشور با همسر خود زندگی کرده و با گذراندن فرآیند قانونی طی پنج سال برای اقامت قانونی کانادا درخواست دهد . برای کسب اطلاعات کامل در مورد شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج، حتما با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج

از آنجایی که روند درخواست اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج کاملا قانونی بوده، زوجین باید با استفاده از برخی مدارک رابطه و ازدواج خود را اثبات کنند.

فهرست مطالب

امروزه دولت این کشور راه هایی را برای افراد غیر مقیم ایجاد کرده که بتوانند به کانادا مهاجرت کرده و پس از ازدواج در این کشور بمانند؛ یکی از این راه ها برنامه حمایت از همسر کانادا یا اسپانسرشیپ بوده که طی آن شهروندان کانادایی و مقیمان دائمی فراهم می توانند از شریک زندگی خود حمایت کرده تا بتوانند پاسپورت کانادا از طریق ازدواج را دریافت کنند.

اگر قصد دارید از طریق ازدواج به این کشور مهاجرت کنید؛ حتما برای کسب اطلاعات کامل در مورد شرایط و روند  مقاله بهترین راه های مهاجرت به کانادا را مطالعه فرمایید.

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج

اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج دارای شرایط و مراحل خاصی بوده و علاقمندان به مهاجرت از طریق ازدواج باید برای اقامت دائم در کانادا غربالگری های پزشکی و بررسی سوابق را انجام داده و در صورت عدم موفقیت در این آزمون ها، اجازه ورود به کانادا را دریافت کنند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج

از دیگر شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سن متقاضیان 18 سال یا بیشتر
  2. دارا بودن تابعیت یا اقامت کانادایی برای اسپانسر
  3. اثبات عدم دریافت کمک اجتماعی از دولت (مگر اینکه معلولیت داشته باشید.)
  4. اثبات تامین نیازهای اولیه برای همسرتان به مدت سه سال
  5. عدم سابقه کیفری

 

همچنین یکی دیگر از شرایط مهم دریافت پاسپورت کانادا از طریق ازدواج این بوده که فردی که به عنوان اسپانسر در نظر گرفته می شود ،باید مجرد بوده و طی سه سال گذشته برای فرد دیگری درخواست اسپانسرشیپ نداده باشد.

هنگام استفاده از این برنامه باید به مدت 3 سال تحت حمایت مالی فرد مورد نظر قرار گرفته، حتی اگر ازدواج یا رابطه با شکست مواجه شود؛ همچنین شهروندان کانادایی که در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می کنند؛حتما باید به دولت کانادا نشان دهند که قصد دارند با شریک زندگی خود در کانادا زندگی کنند.

مدارک لازم برای اقامت از طریق ازدواج کانادا

از آنجایی که روند درخواست اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج کاملا قانونی بوده، زوجین باید با استفاده از برخی مدارک رابطه و ازدواج خود را اثبات کنند . برای اطلاع از شرایط مهاجرت و روند مهاجرت به این کشور حتما از طریق تلفن های تماس با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

از مدارک لازم برای اقامت از طریق ازدواج کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سند ازدواج معتبر
  • مدارک هویتی
  • مدارک مالکیت مشترک ملک مسکونی
  • قرارداد اجاره

Wedding Documents

  • مدارک حساب های مشترک تاسیسات (مانند برق، گاز، تلفن، اینترنت)، کارت های اعتباری مشترک یا حساب های بانکی
  • بیمه خودرو که زوج را نشان می دهد هر دو به عنوان ساکنان یک آدرس به شرکت بیمه اعلام شده اند.
  • شناسه صادر شده توسط دولت که نشانی یکسان را نشان می دهد. (مانند گواهینامه رانندگی)
  • سایر اسنادی که نشان می دهد زوجین دارای آدرس یکسانی هستند. (مانند قبض تلفن، فیش حقوقی، سوابق مالیاتی و غیره)
  • مدارک جدایی از همسر سابق در صورتی که هر یک از افراد قبلا ازدواج کرده باشند.
  • اگر زوجین دارای فرزندان مشترک باشند، گواهی تولد طولانی که در آن نام هر دو والدین ذکر شده است
  • عکس زوجین
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

هزینه ویزای همسر کانادا

مانند سایر فرآیند های مهاجرت ، درخواست برای حمایت از همسر نیز مستلزم پرداخت هزینه های مختلفی می باشد که با توجه به شرایط هر فرد متفاوت هستند .طبق اطلاعات به دست آمده از وب سایت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی این کشور اولین مورد از هزینه ویزای همسر کانادا هزینه حمایت مالی می باشد که برای هر درخواست 75 دلار است؛ صرف نظر از دلیلی که حمایت مالی واجد شرایط نبوده، این هزینه نیز مسترد نمی شود.

پس از پرداخت هزینه برای اسپانسر، باید هزینه های مربوط به متقاضی برای پاسپورت کانادا از طریق ازدواج نیز پرداخته شود که حدود 490 دلار کانادا بوده و در صورتی که فرد دارای یک فرزند تحت تکفل زیر 19 سال داشته باید 155 دلار برای فرزند پرداخت کند . مجموع هزینه های اسپانسرشیپ همسر کانادایی در جدول زیر آورده شده است:

نوع هزینه دلار کانادا
هزینه حمایت 75
هزینه پردازش متقاضی اصلی 490
هزینه حق اقامت دائم 515
هزینه اضافی اگر شامل یک فرزند تحت تکفل باشد 155

مطالعه مقالات زیر به شما کمک خواهد نمود تا با مهاجرت و زندگی در کانادا بیشتر آشنا شوید:

ازدواج صوری برای اقامت کانادا

هر ساله تعداد بسیار زیادی از زوج ها در اینترنت و یا سفر با یکدیگر ملاقات کرده و تصمیم به ازدواج می گیرند . این افراد که به یکدیگر علاقمند شده با این کار پاسپورت کانادا از طریق ازدواج را به دست می آورند؛ اما در این بین کسانی هستند که تصور کرده ازدواج با یک فرد کانادایی بلیط قطعی آنها برای مهاجرت به این کشور است.

این افراد با سودجویی راه ازدواج صوری برای اقامت کانادا را انتخاب کرده و از این طریق سلامت خود و جامعه کشور متقابل را به خطر می اندازند . بدون شک ازدواج یک تبعه خارجی با یک شهروند یا مقیم دائم کانادا فقط برای ورود به کانادا جرم بوده و در صورت اثبات اینکه ازدواج صوری است دو طرف دچار عواقب زیادی می شوند.

ازدواج صوری در واقع رابطه ای قانونی بوده که هدف اصلی آن حمایت از فرد خارجی برای مهاجرت به کشور کانادا است؛ از آنجایی که در سال های اخیر افراد زیادی دست به این نوع ازدواج زده تا اقامت این کشور را به دست آورند، دولت کانادا افرادی را به منظور تشخیص درخواست های واقعی برای تابعیت کانادا از طریق ازدواج آموزش داده است.

ازدواج صوری برای اقامت کانادا

اثبات رابطه با شریک زندگی

یکی از مراحل برای اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج، اثبات رابطه با شریک زندگی است که طی این مرحله شما باید به افسر دولت کانادایی ثابت کنید ازدواج شما واقعی است . امروزه دولت این کشور راه های زیادی برای تشخیص تقلب در روند مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج ایجاد کرده که از مهم ترین آنها می توان به بررسی اسناد، بازدید از منازل و مصاحبه اشاره کرد.

این افسران از خانه متقاضیان بازدید کرده و به مصاحبه با متقاضیان از طریق پرسیدن سوالات مختلف می پردازند تا صحت ازدواج آنان را مشخص سازند . از مهمترین سوالاتی که افسران دولت از متقاضیان برای اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج می پرسند می توان به موارد رو به رو اشاره کرد:

  • سوابق قومی و فرهنگی همسران چیست؟
  • مدت زمان رابطه آنها قبل از ازدواج چقدر بوده است؟
  • آیا آنها شخصاً به ملاقات یکدیگر رفتند؟ چند بار؟ جایی که؟
  • چه کسی از ازدواج آنها قبل از وقوع آن خبر داشت؟
  • آیا ازدواج رسمی به رسمیت شناخته شد؟ مراسمی بود؟
  • چند نفر در مراسم آنها شرکت کردند؟
  • قبل و بعد از ازدواج چند بار و چگونه با هم تماس داشتند؟
  • وابستگی مالی همسران به یکدیگر چیست؟
  • آیا آنها با هم زندگی کرده اند؟ کجا و چه مدت؟
  • آیا آنها فرزندان مشترکی دارند؟
عواقب ازدواج صوری در کانادا

عواقب ازدواج صوری در کانادا

بیشتر کسانی که به قصد مهاجرت با فردی کانادایی ازدواج می کنند؛ در طی روند مهاجرت شناخته شده و درگیر عواقب ازدواج صوری می شوند؛. این افراد که به قصد مهاجرت با فردی مقیم ازدواج کرده اند در دو زمینه شکست خورده و علاوه بر اینکه ویزایشان رد می شود، این اقدام برای همیشه در سابقه مهاجرتشان باقی می ماند.

بخش 4 مقررات حفاظت از مهاجرت و پناهندگان این نوع روابط را بسیار شماتت کرده و اگر هدف اولیه از ازدواج مهاجرت بوده یا ازدواج واقعی نباشد ، افسر درخواست اسپانسرشیپ را رد می کند.

به صورت کلی هنگامی که از سمت دولت یک ازدواج به عنوان ازدواج صوری شناخته می شود؛ فرد متقاضی را از کانادا اخراج کرده و تا پنج سال به فرد اجازه ورود به کشور کانادا داده نمی شود.

همچنین همیشه این امکان نیز وجود دارد که فردی  که به عنوان اسپانسر برای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج انتخاب شده؛ فردی بد سرپرست و یا خشن بوده و به طرف مقابل آسیب زده و از طریق تهدید به افشای واقعیت فرد خارجی را مورد حمله قرار می دهد . از انجایی که ازدواج و مهاجرت هر دو عمری بسیار مهم است ، عاقلانه نیست که از روش های غیر قانونی و پردردسر به دنبال رسیدن به آنها باشید.

کیس ازدواج در کانادا

کیس ازدواج در کانادا در واقع به فردی کانادایی یا مقیم دائم این کشور گفته می شود که به منظور ازدواج با فردی خارجی مبلغی پول قابل توجهی دریافت می کند . هرچند مبلغ کل برای تابعیت کانادا از طریق ازدواج با توجه به ملیت و دیگر شرایط متفاوت بوده اما می تواند تا 80000 دلار باشد.

کیس ازدواج باید به مدت 3 سال فرد خارجی را مورد حمایت خود قرار داده و از نظر مالی او را ساپورت کند ، هر چند بعد از دو سال ازدواج افراد می توانند از یکدیگر جدا شوند اما به صورت کلی این روند بسیار پر خطر بوده و حتی در برخی موارد شخص کاملاً بی اطلاع است که شریک زندگی او فقط برای مهاجرت حاضر ازدواج شده است.

علاوه بر مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج راهی دیگری نیز برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که یکی از بهترین آنها مهاجرت از طریق اشتغال می باشد که شما را به درآمد خوبی نیز می رساند . از این رو توصیه می کنیم تا حتما بر روی عنوان شرایط مهاجرت کاری و ویزای کار کانادا کلیک نمایید تا به جزئیات خوبی در این باره برسید.

وکیل مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج 

روند اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج بسیار حساس بوده و دارای شرایط خاصی است و در این راه وجود وکیلی کارآمد و حرفه ای می تواند گزینه ای بسیار عالی باشد که به شما در تسریع روند مهاجرت کمک کند . امروزه موضوع ازدواج امری مربوط به احوال شخصیه بوده و از آنجایی که در این نوع ازدواج دو نفر دارای تابعیت های مختلفی هستند؛ ازدواج متقاضیان در زمره قوانین حقوق بین الملل قرار می گیرد. 

وکیل مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج با اطلاع از تمامی شرایط ، مدارک و روش های مهاجرت و کسب اقامت قانونی به شما کمک کرده تا در کم ترین زمان پرونده خود را پیش برده و به صورت کاملا قانونی از این طریق به کشور زیبای کانادا مهاجرت کنید. 

همچنین استخدام وکیل مهاجرت می تواند کیفیت درخواست شما را بهبود بخشیده و یک وکیل با تجربه می تواند به شما در آماده شدن برای مصاحبه کمک کند؛ وکیلی با سابقه و آگاه بهترین راه حل برای مقابله با انواع نگرانی ها حین روند مهاجرت و تهیه صحیح مدارک می باشد. 

 

وکیل مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج 

یکی از بهترین موسساتی که وکلای بسیار خوب با سابقه درخشان را برای اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج در اختیار مهاجرین قرار می دهد؛  آی مهاجرتی بوده که در دو شعبه تهران و شیراز به فعالیت می پردازد؛ برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد شرایط مهاجرتی و هزینه های انجام مهاجرت به مقاله هزینه های زندگی و مهاجرت به کانادا مراجعه فرمایید. 

سوالات پرتکرار اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج

اگر به فکر اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج حتما تمامی چالش ها و سوالاتی که در این زمینه بیشتر پرسیده می شود را مطالعه کنید و از طریق بخش دیدگاه در پایین هر مقاله با کارشناسان ما ارتباط بگیرید. اطلاعات لازم را ما حتما به شما ارائه می دهیم.

بله شما می توانید پس از ازدواج به کشور کانادا مهاجرت کرده و پس از پنج سال اقامت دائمی این کشور را به دست آورید.

برای کسب اقامت این کشور متقاضیان باید 2 سال به صورت رسمی ازدواج کرده و با هم زندگی کنند.

یکی از هزینه های لازم برای هزینه اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج هزینه حمایت مالی بوده که برای هر درخواست 75 دلار است.

از مهم ترین شرایط لازم برای دریافت تابعیت کشور کانادا از طریق ازدواج با شهروند کانادایی می توان به سن18 سال یا بیشتر، دارا بودن تابعیت یا اقامت کانادایی برای اسپانسر، اثبات عدم دریافت کمک اجتماعی از دولت (مگر اینکه معلولیت داشته باشید.)، اثبات تامین نیازهای اولیه برای همسرتان به مدت سه سال و عدم سابقه کیفیری اشاره کرد.

امروزه با توجه به اینکه افراد زیادی از طریق ازدواج صوری قصد مهاجرت به این کشور را داشته اند؛ دولت کانادا ساز و کار های بسیار سخت گیرانه ای را برای این روش مهاجرت در نظر گرفته و عواقب بسیار سختی را برای افرادی که از قانون سرپیچی کرده اند، اعمال می کند.

رسیدن به ویزای کانادا و کشورهای مطرح جهان در آی مهاجرتی را از زبان کلاینت های ما بشنوید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره سحر عطارزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه