انگلستان

اطلاعات کشور انگلستان

اطلاعات کشور انگلستان

اطلاعات کشور انگلستان را باید حتما هنگام تحصیل در انگلستان بدانیم تا بتوانیم با این کشور ارتباط بهتری برقرار کنیم ، کارشناسان آی مهاجرتی تمامی این اطلاعات را گردآوری کرده است و به راحتی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد لذا اگر می خواهید اتمامی اطلاعات کشور انگلستان را به دست آورید حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید ، همچنین سری به مقاله مهاجرت به انگلستان بزنید و با تمامی روش های مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

بریتانیا یا انگلستان ، کشور جزیره ای واقع در سواحل شمال غربی سرزمین اصلی اروپا می باشد ؛ بریتانیا شامل کل جزیره بریتانیا (شامل انگلستان، ولز و اسکاتلند) و همچنین بخش شمالی جزیره ایرلند است ، پایتخت آن لندن است که یکی از مراکز تجاری ، مالی و فرهنگی پیشرو در جهان است ؛ انگلستان از شمال به اسکاتلند محدود می شود ؛ در غرب توسط دریای ایرلند ، ولز ، و اقیانوس اطلس احاطه شده است و در جنوب توسط کانال انگلیسی ؛ و در شرق در کنار دریای شمال واقع شده است.

در اطلاعات کشور انگلستان آمده است که مساحت کل سرزمین های انگلستان، ولز، ایرلند شمالی و اسکاتلند (بریتانیا) 241930 کیلومتر مربع است که در این مساحت حدود 66,796,807 جمعیت وجود دارد ، انگلستان یک جامعه چند فرهنگی و چند دینی است که متشکل از مسیحیان ، مسلمانان ، هندوها ، یهودیان ، سیک ها و افراد دیگر ادیان است.

کلیساها تأثیر قابل توجهی بر آموزش در انگلستان دارند و مدارس مذهبی از بودجه عمومی برخوردار هستند ، آموزش دینی باید در تمام مدارسی که بودجه دولتی دارند (نه فقط در مدارس مذهبی) تدریس شود.

واحد پول انگلستان

همانطور که می دانید حتما باید هنگام سفر به کشوری خارجی از واحد پول آن کشور خبر داشته باشیم ، با توجه به این اینکه امروزه تمامی کار ها با استفاده از پول انجام می شود پس باید حتما قبل از سفر اطلاعاتی در این مورد داشته باشید.

در اطلاعات کشور انگلستان آمده است که پوند استرلینگ، واحد پول انگلستان است ، که (از سال 1971) به صورت اعشاری به 100 پنس جدید تقسیم شده است ؛ مکان های زیادی در بریتانیا وجود دارد که می توانید پول خود را تغییر دهید در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

  • دفاتر صرافی در خیابان های بزرگ، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن اصلی
  • بانک ها
  • آژانس های مسافرتی
  • دفاتر پست

نوع حکومت و ساختار سیاسی انگلستان

نوع حکومت و ساختار سیاسی انگلستان را میدانید ؟ اطلاعات کشور انگلستان به ما می گوید که انگلیس خود یک دولت یا قانون اساسی رسمی ندارد و به سختی می توان نقش انگلیس را در دولت و سیاست معاصر رسمی تشخیص داد ، زیرا این کشور بر مبنای سراسری بریتانیا عمل می کنند.

نوع حکومت و ساختار سیاسی انگلستان

انگلیسی‌ها را می‌توان به شکوه انقلاب 1688 نسبت داد که بر حاکمیت قانون کنترل پارلمانی مالیات‌ها و ارتش ، آزادی بیان و تحمل مذهبی تأکید کرد آزادی بیان و عقیده با فرصت‌های مناسب برای بحث معقول بخشی از سنت انگلیسی است اما توسعه حزب و دولت پارلمانی در اشکال مدرن آن پس از قانون اتحادیه در سال 1707 رخ داد زمانی که در سیاست ، تاریخ انگلستان تبدیل به تاریخ شد ، تاریخ بریتانیا برخلاف اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی که هر کدام مجلس یا پارلمان خاص خود را دارند است و حکومت منطقه ای در انگلستان وجود ندارد.

انگلستان دارای یک سیستم متمایز حکومت محلی است که در طول قرن ها تکامل یافته است ، شایرها یا شهرستان‌های تاریخی که در زمان آنگلوساکسون توسعه یافتند ، به‌عنوان واحدهای جغرافیایی ، فرهنگی و اداری برای حدود هزار سال باقی ماندند.

در سال 1888 ، قانون دولت محلی ، عملکردهای اداری شهرستان‌ها را منظم کرد و برخی از مرزهای شهرستان‌های تاریخی را برای ایجاد شهرستان‌های اداری جدید ، از جمله شهرستان لندن ، که از بخش‌هایی از شهرستان‌های تاریخی میدلسکس ، ساری ، و کنت تشکیل شده بود ، دوباره تغییر داد.

فرودگاه ها و خطوط هوایی مهم انگلستان

در اینجا به فهرستی از فرودگاه ها و خطوط هوایی مهم انگلستان ، جزایر کانال و جزیره من است که بر اساس کل ترافیک مسافری رتبه‌ بندی شده‌اند ، که از داده‌های سازمان هواپیمایی کشوری از سال 2006 تا 2020 جمع‌آوری شده است ، برای چند سال این ارقام همچنین کل جابجایی هواپیما و حجم بار را نشان می‌دهند.

فرودگاه و خطوط هوایی مهم انگلستان

اطلاعات کشور انگلستان به ما می گوید که بریتانیا ، کشوری جزیره ای ، خانه بسیاری از بزرگترین و شلوغ ترین فرودگاه های اروپا است ، هیترو لندن ، که سالانه بیش از 80 میلیون مسافر بین المللی را جابجا می کند ، بزرگترین فرودگاه در بریتانیا است ، لندن با شش فرودگاه بین‌المللی که بیش از ۱۸۰ میلیون مسافر را در سال ۲۰۱۹ جابه‌جا می‌کنند، بیش از هر شهر دیگری ، به‌عنوان بزرگ ‌ترین مرکز هوانوردی در جهان از نظر ترافیک مسافر عمل می‌کند.

دومین فرودگاه شلوغ لندن ، گاتویک لندن ، تا سال 2016 شلوغ ترین فرودگاه تک باند جهان بود ، فرودگاه منچستر سومین فرودگاه شلوغ بریتانیا است ، لندن استنستد و لوتون لندن به ترتیب چهارمین و پنجمین فرودگاه شلوغ هستند.

بزرگترین اپراتور فرودگاه در بریتانیا هلدینگ فرودگاه هیترو (مالک هیترو) و پس از آن گروه فرودگاه های منچستر (مالک منچستر، استانستد و ایست میدلندز) است ، آنها به همراه بریتیش ایرویز و ویرجین آتلانتیک بخشی از بنیاد هوانوردی هستند که برای نیازهای حمل و نقل هوایی بریتانیا لابی می کنند.

سیستم حمل و نقل در انگلستان

در هنگام رفتن به کشوری غریبه دانستن سیستم حمل و نقل بسیار مهم است ، در اطلاعات کشور انگلستان ، سیستم حمل و نقل در انگلستان را توضیح داده ایم پس با ما همراه باشید.

گزینه های زیادی برای حمل و نقل در انگلستان وجود دارد می‌توانید با اتوبوس ، کشتی ، قطار ، تاکسی ، هواپیما یا حتی با ماشین رانندگی کنید ، شبکه حمل‌ ونقل بریتانیا یکی از پیشرفته‌ ترین شبکه‌های جهان است که دارای تعداد زیادی جاده‌های آسفالت ‌شده ، راه‌آهن‌های مدرن ، فرودگاه‌ها و… است ، با این حال ، همانطور که انتظار دارید این کشور پرجمعیت است و ترافیک در بریتانیا ممکن است برای شما کمی عذاب آور باشد ، به خصوص اگر به انتظار در صف ها عادت نداشته باشید.

احتمالاً شما دوست دارید ماشین خود را از محل کار به خانه برسانید ، اما در ساعات شلوغی ترافیک سنگین است ، بنابراین ممکن است سوار اتوبوس شوید و اگر طرفدار مکان های شلوغ نیستید ، می توانید یک دوچرخه بگیرید.

در شهرهای بزرگ ، شبکه های حمل و نقل عمومی به خوبی توسعه یافته و مقرون به صرفه هستند ، با این حال ، در شهرهای بزرگ و شهرهای کوچکتر ، خدمات در بهترین حالت می تواند معتدل باشد.

برای سفرهای طولانی تر ، شبکه قطار نسبتاً قابل دسترسی است و علیرغم آنچه مردم محلی به شما می گویند ، نسبتاً کارآمد است ؛ با این حال ، ممکن است بسیار گران باشد ، بنابراین هر زمان که می توانید از تخفیف های کارت سفر یا پیشنهادات ویژه استفاده کنید.

اختلاف ساعت ایران و انگلستان

دانستن اختلاف ساعت یکی از مهم ترین اطلاعات کشور انگلستان است ، این موضوع در عین حال اغلب جزو نادیده گرفته‌شده‌ترین عناصر مهاجرت به یک کشور می باشد ، دلایل متعددی وجود دارد که چرا چنین است ، و هر یک از آنها با جزئیات بیشتر در زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

اختلاف ساعت ایران و انگلستان

جت لگ

هنگام پرواز برای رسیدن به یک مکان جدید یک پرواز اغلب می تواند منجر به تغییر در زمان شود ، این موضوع می تواند منجر به احساس عجیبی در هنگام خروج از هواپیما شود.

خانواده و دوستان

در حالی که بدن هنوز در حال تطبیق با جت لگ است ، خانواده و دوستان مجبور نبودند با این تغییر کنار بیایند و بنابراین هنوز به همان روال های روزمره عادت دارند ، بنابراین ، به خصوص در روزها و هفته های اولیه ، مهم است که با مردم در خانه در تماس باشید و مطمئن شوید که می توان در مورد زمان مناسبی برای گفتگو توافق کنید.به بدن خود گوش دهید

این کاملا طبیعی و طبیعی است که بدن ممکن است کمی طول بکشد تا به این تغییر عادت کند ، به خصوص که ممکن است تغییراتی در آب و هوا نیز وجود داشته باشد ، گوش دادن به بدن ، اطمینان از استراحت زیاد و تلاش برای یافتن غذا و نوشیدنی ای که حداقل کمی آشنا باشد ، برای کمک به انتقال تا حد امکان آسان است.

اختلاف ساعت ایران و انگلستان حدود 3 ساعت و 30 دقیقه است.

شهرهای صنعتی انگلستان

در اطلاعات کشور انگلستان آمده است که جغرافیای اقتصادی بریتانیا منعکس کننده موقعیت بالای آن در جدول های فعلی لیگ اقتصادی و همچنین نشان دهنده تاریخ طولانی آن به عنوان یک کشور تجاری و به عنوان یک قدرت امپراتوری است ، این به نوبه خود بر اساس بهره برداری از منابع طبیعی مانند زغال سنگ و سنگ آهن ساخته شده است.

شهرهای صنعتی انگلستان

گروه مهندسین پیشرفته رتبه بندی خود را از برترین نقاط تولیدی با ارزش بالا در بریتانیا اعلام کرده است که شهر “شفیلد” رتبه اول را تصاحب کرده است ، شفیلد برنده سال گذشته ، بریستول را با اختلاف اندکی تنها با دو امتیاز شکست داد.

این نمایشگاه بیش از 700 شرکت و همچنین بیش از 15000 مهندس ، مدیران تدارکات و تصمیم گیرندگان ارشد از شرکت های بزرگ و کوچک را گرد هم می آورد – همه به دنبال منبع، مشخص کردن و سرمایه گذاری بر روی به روزترین محصولات و کشف آخرین صنعت هستند.

مهندسی پیشرفته 2018 شامل شش منطقه زیر یک سقف است: مهندسی هوا، مهندسی کامپوزیت، مهندسی خودرو ، مهندسی فلزات عملکرد ، تولید متصل ، و جدید برای سال 2018 – مهندسی هسته‌ای.

برای مشاهده جدول کامل شهرهای صنعتی انگلستان با ما همراه باشید.

  1. شفیلد
  2. بریستول
  3. میلتون کینز
  4. کمبریج
  5. ناتینگهام
  6. لندن
  7. لیدز/یورکشایر
  8. لیورپول
  9. دربی
  10. نورث همپتون

آب و هوای انگلستان

اگرچه آب و هوای انگلستان اغلب به عنوان بارانی و سرد تصور می شود، مطمئناً آنقدرها هم که شایعات می گویند بد نیست ، اطلاعات کشور انگلستان به ما می گوید که دمای هوا به ندرت بسیار گرم یا بسیار سرد می شود و اگرچه این کشور سهم مناسبی از باران دارد ، لندن به تنهایی در واقع میزان بارندگی سالانه کمتری نسبت به پاریس ، سیدنی و نیویورک دارد.

آب و هوای انگلستان

نواحی غربی و شمالی انگلیس به دلیل بادهای غالب شمال غربی که هوای مرطوب خنک را از اقیانوس اطلس شمالی به پایین می کشد ، عموماً مرطوب تر هستند ، در حالی که مناطق گرمتر و آفتابی تر اغلب در جنوب و در جنوب شرقی یافت می شوند.

زمستان و پاییز فصل هایی هستند که معمولاً مرطوب ترین شرایط را تجربه می کنند و آب و هوا کمی غیرقابل پیش بینی است زیرا ممکن است اغلب تغییر کند ؛ به ویژه در شمال و غرب ، بادهای سرد از آرتیک در این زمان شروع به ورود می کنند ؛ بهار بسیار شبیه است و اگرچه روزها گرمتر و آفتابی تر هستند ، یک روز گرم آفتابی به همین راحتی می تواند با یک هفته سرد بارانی همراه شود ، گاهی اوقات تا اواخر ممکن است برف در بخش‌هایی از شمال انگلستان می‌بارد ، اما برف در جنوب شرقی بسیار نادر است.

در ادامه به بررسی آب و هوا در هر فصل می پردازیم:

زمستان – دسامبر، ژانویه، فوریه

همین حالا کلاه ، کت و روسری خود را بیرون بیاورید! زمستان سردترین ماه در بریتانیا است و دما اغلب به زیر صفر می رسد ، معمولاً هر روز صبح چمن‌ها و مزارع پوشیده از یخبندان ، شیشه‌های جلوی خودروها پوشیده از یخ و گاهی اوقات برف وجود دارد.

زمستان این کشور با هوای ناآرام ، بادخیز و مرطوب مشخص می شود – که برای کسانی که در بخش های شمالی و غربی بریتانیا زندگی می کنند بدتر است ، سردترین ماه سال در بریتانیا ژانویه است و دسامبر کمترین میزان آفتاب را دارد ، ساعات روشنایی روز در بریتانیا در طول زمستان بسیار کوتاه است و لندن در پایان دسامبر بیش از 8 ساعت نور روز را نمی بیند – اما اشکالی ندارد ، زیرا خیابان ها با هزاران چراغ کریسمس روشن شده اند!

ممکن است کمی سرد باشد، اما از این کشور در طول زمستان نترسید زیرا دوست‌ داشتنی و پر از جشن است و تعداد زیادی موزه‌های جالب و گالری‌های هنری جذاب دارد ، بعلاوه ، اگر بیشتر مورد علاقه شماست ، حتی می توانید در اسکاتلند اسکی کنید!

بهار

در ماه مارس ، دمای هوا شروع به افزایش می ‌کند و خورشیدی که می‌خواستیم به اوج خود می رسد فصل بهار در بریتانیا به خاطر چمنزارهای زیبای گل‌های بهاری و باغ‌های بهاری رنگارنگ و رنگارنگش معروف است.

اگرچه اغلب مانند زمستان سرد نیست ، اما زمان مناسبی برای عینک آفتابی و شلوارک نیست ، زیرا بهار می تواند نسبتاً مرطوب و باد باشد هوا می تواند در ماه مارس به 3 درجه سانتیگراد سرد و در ماه مه به 30 درجه سانتیگراد گرم باشد.

تابستان – ژوئن، جولای، آگوست

چه کسی تابستان را دوست ندارد؟ برای بریتانیایی‌ها که در بیشتر سال با دمای سرد و باران مبارزه می‌کنند، تابستان باید فصل مورد علاقه باشد، دمای هوا در تابستان می تواند تا 32 درجه سانتیگراد افزایش یابد ، اگرچه میانگین دمای تابستان در لندن حدود 21 درجه سانتیگراد است.

به طور متوسط در بریتانیا، جولای گرم ترین ماه سال است اما ژوئن آفتابی ترین ماه سال است ، مجموع بارندگی از سالی به سال دیگر متفاوت است ، در اینجا یک واقعیت جالب تابستانی از اطلاعات کشور انگلستان برای شما وجود دارد – بالاترین دمای ثبت شده در بریتانیا 38.5 درجه سانتیگراد در بروگدیل، کنت، در 10 اوت 2003 است.

پاییز – سپتامبر، اکتبر، نوامبر

وقتی برگ ها شروع به طلایی شدن و شب ها شروع به کوتاه شدن می کند ، این نشانه مطمئنی است که پاییز اینجاست و تغییر تدریجی از تابستان به زمستان را نشان می دهد ، این فصل با بیشترین طیف شرایط آب و هوایی است – سپتامبر و اکتبر گاهی اوقات می توانند تابستانی به نظر برسند اما می توانند به همان اندازه سرد شوند.

اطلاعات کشور انگلستان به ما می گوید که بریتانیا در ماه نوامبر بارندگی های زیادی را تجربه کرده است و معمولاً با حرکت فرورفتگی های اقیانوس اطلس بر فراز بریتانیا ، هوا نسبتاً سرد و بادی است ، در طول اعتدال پاییزی ، به دلیل تابش مستقیم خورشید به خط استوا ، یک شب و روز تقریباً برابر است و هر کدام تقریباً 12 ساعت است.

میانگین دمای لندن در سپتامبر 16 درجه سانتیگراد است و در نوامبر به حدود 10 درجه سانتیگراد کاهش می یابد ، بنابراین اگرچه هنوز باید پاییز بریتانیا را به پایان برسانید ، زمان بسیار خوبی برای پیاده روی است زیرا رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای پاییزی کاملاً زیبا هستند.

10 تا از بهترین غذاهای انگلستان

بی شک در هنگام دانستن اطلاعات کشور انگلستان باید در مورد حداقل 10 تا از بهترین غذاهای انگلستان بدانیم پس برای اطلاع از خوشمزه ترین غذاهای کشور انگلستان با ما همراه باشید ، غذاهای بریتانیایی به خاطر دلگرم بودن ، سیر کننده بودن و رضایت بخش بودن شهرت دارند و در حالی که بسیاری از مردم در بریتانیا از خوردن پاستا ، پیتزا و غذاهای تحت تأثیر فرهنگ هندی و چینی لذت می برند ، غذاهای کلاسیک بریتانیایی همچنان یک انتخاب محبوب هستند.

10 تا از بهترین غذاهای انگلستان

همانطور که پیش از این نیز گفتیم اگر قصد مهاجرت به انگلستان را دارید حتما با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی در تماس باشید ، این موسسه با داشتن دو شعبه در شهر تهران و شیراز به شما عزیزان در مهاجرت آسان به کشورهای اروپایی کمک می کند و شما را به زندگی رویاییتان می رساند.

کباب (با تمام تزئینات)

روزی روزگاری ، خانواده‌ها در بریتانیا روز یکشنبه دور هم می‌ نشستند و از یک ناهار کباب بزرگ لذت می‌بردند ؛ اگرچه این سنت در سال های اخیر تا حدودی کاهش یافته است ، اما کباب یک وعده غذایی محبوب در بریتانیا باقی مانده است ، این جشن خوشمزه شامل گوشت بریان شده (گوشت گاو ، مرغ ، بره یا خوک) و مجموعه ای از سبزیجات است.

این غذا ممکن است شامل سیب زمینی کبابی ، هویج ، نخود فرنگی ، کلم و کلم بروکلی باشد ، کباب ممکن است شامل چاشنی و پودینگ یورکشایر نیز باشد ، یک خمیر تخم مرغ ، آرد و شیر که در فر بالا می آید ، رست بیف به طور سنتی با سس ترب فلفلی و خردل انگلیسی همراه است ، از طرف دیگر، گوشت خوک کباب شده با سس سیب همراه است و گوشت بره کباب همیشه با سس نعناع یا ژله توت قرمز می آید.

ماهی و چیپس

بریتانیایی ها از قرن نوزدهم ماهی و چیپس می خورند ، این غذای خیابانی محبوب بریتانیایی به طور سنتی در یک تکه کاغذ سفید یا روزنامه سرو می شود ؛ بیشتر مردم از خوردن آن با انگشتان خود لذت می برند ، با این حال ، امروزه ، چیپس‌فروشی یا چیپس‌فروشی محلی بیشتر آن را در ظرف پلی‌استایرن سرو می‌کند.

با کمی چنگال چوبی ماهی را که معمولا ماهی کاد ، شاه ماهی یا پلیس است در خمیر فرو می‌برند و سرخ می‌کنند ، به طور مشابه ، چیپس ها ضخیم تر از سیب زمینی سرخ شده بریده می شوند و دو بار سرخ می شوند ؛ یک بار برای پختن سیب زمینی و سپس برای ترد کردن بیرون آوردن.

کیک شپرد

بریتانیا به خاطر کیک های معرکه اش معروف است ، اما آرامش بخش ترین آنها بدون شک شپردز پای است ، این کیک محبوب زمستانی یک غذای خانوادگی کامل است و بسیار آسان درست می شود ، این به سادگی شامل گوشت چرخ کرده بره است که در سس یا سس با پیاز پخته شده و روی آن لایه ای از پوره سیب زمینی کرکی قرار داده شده است ؛ دستور پخت انواع مختلفی دارد و می توانید سبزیجات دیگری مانند نخود فرنگی و هویج را به داخل آن اضافه کنید.

صبحانه انگلیسی کامل

آماده شوید تا سگک های کمربند خود را شل کنید زیرا هیچ کس مانند بریتانیایی ها صبحانه نمی خورد! صبحانه کامل شامل بیکن سرخ شده یا کبابی ، یک یا دو سوسیس ، یک تخم مرغ سرخ شده ، لوبیا پخته شده (در سس گوجه فرنگی) ، گوجه فرنگی کبابی یا سرخ شده ، و یک تکه نان سرخ شده (یا نان تست) است.

برخی از افراد همچنین ممکن است یک تکه پودینگ سیاه سرخ شده (سوسیس تهیه شده از خون خوک) و قارچ سرخ شده را داخل مخلوط بریزند ، این غذا برای معده سنگین است، اما در واقعیت ، مردم این را هر روز نمی‌خورند بلکه هرازگاهی به عنوان غذا خورده می شود.

بانگ و ماش

اصطلاح “بنگر” از جنگ جهانی دوم سرچشمه می گیرد ، به این دلیل نسبت داده می شود که سوسیس های ساخته شده در این زمان احتمالاً هنگام پختن در زیر حرارت بالا آب می شدند زیرا در آن زمان گوشت کمیاب بود ، بنابراین مردم حجم زیادی آب اضافه می‌کردند تا گوشت گاو را تقویت کنند.

یکی از محبوب ترین غذاهای بریتانیایی بانگ و ماش است که آن را در رستوران ها پیدا خواهید کرد ، این غذا شامل یک سوسیس طعم ‌دار از گوشت خوک ، بره یا گوشت گاو است که همراه با انبوهی پوره سیب‌زمینی سرو می‌شود ، گاهی اوقات همراه با سس پیاز ، پیاز سرخ شده یا نخود فرنگی است.

هاگیس

غذای ملی اسکاتلند ، هاگیس، مطمئناً برای افراد ضعیف مناسب نیست ، این در اصل معده گوسفند (یا یک پوشش مصنوعی) است که با مخلوطی از قلب ، جگر و ریه گوسفند خرد شده ، بلغور جو دوسر ، پیاز ، گوشت (چربی) ، آب گوشت و چاشنی پر شده است ، معمول است که آن را با نیپ و تاتی (آب پز و پوره سوئد و سیب زمینی) میل می کنند.

اگرچه ممکن است خیلی جذاب به نظر نرسد ، اما هاگیس در واقع یک غذای بسیار محبوب بریتانیایی است ، این تا حد زیادی به دلیل طعم غنی و بافت مغزی آن است ؛ تقریباً در هر سوپرمارکتی در اسکاتلند می توانید آن را بخرید و فست فودهای زنجیره ای گاهی آن را به شکل یک سوسیس بزرگ و سرخ شده سرو می کنند.

ناهار شخم زن

این غذای ساده بریتانیایی از نان کلفت ، پنیر و ترشی تشکیل شده است ؛ قدمت آن به روزهای فروتنی برمی گردد که کارگران روستایی با رژیم غذایی ساده ای از نان ، پنیر ، تره فرنگی و پیاز زندگی می کردند ، مزرعه داران در دوون اغلب از این نوشیدنی با سیب به عنوان وعده غذایی ظهر خود لذت می برند.

امروزه ناهار شخم زن با اقلام اضافی میل می شود ، اینها ممکن است شامل ژامبون ، تخم مرغ آب پز ، سالاد سبز ، میوه باشد ، نام «ناهار شخم‌زن» در واقع از یک کمپین بازاریابی دهه 1950 برای تبلیغ این غذا در رستوران ها و افزایش فروش پنیر پس از توقف جیره‌بندی گرفته شده است ، این میان‌وعده محبوب در زمان ناهار هنوز هم به شدت با رستوران های بریتانیا در ارتباط است ، معمولاً شامل دو نوع از معروف‌ترین انواع پنیر بریتانیا می‌شود که شامل چدار و استیلتون است.

هات پات لنکاوی

این خورش دلچسب مانند پای شپرد از گوشت گوسفند یا بره و سبزیجات درست می‌شود که روی آن را سیب‌زمینی خلال شده می‌ریزند ؛ با این حال ، یکی از تفاوت‌های اصلی این است که آن را در ظرف سفالی سنگینی که برای درست کردن کاسه استفاده می‌شود ، می‌پزید.

این غذا به آرامی و زیر حرارت کم پخته می شود تا از آبدار و لطیف بودن گوشت اطمینان حاصل شود ؛ منشا این غذا از شمال غربی انگلستان است و قدمت آن به دوران قبل از صنعتی شدن باز می گردد ، در این مدت ، خانواده‌ها در خانه کار می‌کردند و ساعات زیادی وقت داشتند که به آشپزی بپردازند؛ با آماده‌سازی ساده و ارزان‌قیمت ، هات‌پات لنکاوی همچنان یک غذای محبوب بریتانیایی است ، به خصوص در ماه‌های سردتر زمستان که مردم اغلب آن را با ترشی کلم قرمز یا چغندر می خورند.

کرامبیل سیب

این دسر شامل سیب های براملی پوست کنده ، هسته ای و برش شده است که با مخلوط پودر سوخاری پوشانده شده است ، از آرد ، شکر و کره تهیه می شود ، این دسر خوشمزه در فر پخته می شود تا زمانی که کرامبل قهوه ای طلایی شود و سیب ها نرم شوند ؛ این دسر اغلب با بستنی وانیلی یا کاستارد تهیه شده از تخم مرغ ، شیر و وانیل سرو می شود.

چای خامه ای

این دسر از یک قوری چای – ترجیحا ارل گری – با لیمو یا کمی شیر تشکیل شده است ، به علاوه این دسر کیک های متراکم و شبیه نان هستند که از آرد ، کره و شیر تهیه می شوند ؛ آنها به طور سنتی با مربای توت فرنگی یا تمشک و کرم لخته شده عرضه می شوند که یک کرم زرد پررنگ با رویه پوسته دار است ، شما به سادگی اسکون (چای خامه ای) را از وسط نصف کنید ، آن را با مربا و کرم لخته شده بمالید و لذت ببرید.

سوالات پر تکرار اطلاعات کشور انگلستان

اطلاعات کشور انگلستان را بصورت مختصر و مفید در این مقاله از آی مهاجرتی شرح دادیم ، سوالات خود را در بخش دیدگاه درج کرده و پاسخ را دریافت نمایید.

فصل زمستان در انگلستان چگونه است؟

زمستان این کشور با هوای ناآرام ، بادخیز و مرطوب مشخص می شود – که برای کسانی که در بخش های شمالی و غربی بریتانیا زندگی می کنند بدتر است ، سردترین ماه سال در بریتانیا ژانویه است و دسامبر کمترین میزان آفتاب را دارد ، ساعات روشنایی روز در بریتانیا در طول زمستان بسیار کوتاه است و لندن در پایان دسامبر بیش از 8 ساعت نور روز را نمی بیند

واحد پول انگلستان چیست؟

پوند استرلینگ، واحد پول انگلستان است ، که (از سال 1971) به صورت اعشاری به 100 پنس جدید تقسیم شده است.

جمعیت و مساحت انگلستان چقدر است؟

در اطلاعات کشور انگلستان آمده است که مساحت کل سرزمین های انگلستان، ولز، ایرلند شمالی و اسکاتلند (بریتانیا) 241930 کیلومتر مربع است که در این مساحت حدود 66,796,807 جمعیت وجود دارد.

مهمترین فرودگاه انگلستان کدام است؟

هیترو لندن ، که سالانه بیش از 80 میلیون مسافر بین المللی را جابجا می کند ، بزرگترین فرودگاه در بریتانیا است.

اختلاف ساعت ایران و انگلستان دقیقا چقدر است؟

اختلاف ساعت ایران و انگلستان حدود 3 ساعت و 30 دقیقه است.

در این مقاله از آی مهاجرتی اطلاعات کشور انگلستان را مرور کردیم ، با مشاوران ما در دفاتر تهران و شیراز در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله تحصیل در انگلستان ، در خصوص مهاجرت تحصیلی به این کشور کسب اطلاع کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *