شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا

شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا بسته به هر نوع آن با یکدیگر متفاوت است ، اما بورسیه تحصیلی اسپانیا را می توان یکی از دلایل اصلی پذیرش دانشجویان بین المللی در دانشگاه های این کشور دانست .

از آنجا که اسپانیا با وجود محبوبیت در میان کشورهای جهان هزینه های خاص خود را برای تحصیل به همراه دارد و در مقایسه با کشورهای آسیایی ارزان نیست ، بورسیه های را برای تامین هزینه های دانشجویان بین المللی در نظر گرفته است.

این بورسیه ها برای تحصیل در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا توسط دانشگاه ها در دسترس هستند .

شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا

شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا در هر دانشگاه دارای قوانین مشخصی است که باید به صورت دقیق بررسی و آگاهانه اقدام شود.

فهرست مطالب

طبق قوانین همه دانشجویان بین المللی که مقیم اسپانیا نیستند واجد شرایط دریافت بورسیه های دولتی اسپانیا می باشند و دانشجویانی که موفق به دریافت این بورسیه ها نمی شوند می توانند برای بورسیه های خصوصی که از سوی دانشگاه ها ، سازمان ها و یا اشخاص به صورت جداگانه ارائه می شوند اقدام کنند.

این بورسیه ها و انواع کمک های مالی که توسط دانشگاه ها ، بنیادها ، انجمن ها و سازمان های دولتی اعلام و ارائه می شود می تواند با توجه به وضعیت دانشجو ، مقطع و رشته درخواستی او تغییر یابد.

کارشناسان خبره آی مهاجرتی در این مطلب ضمن پرداختن به شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا آماده راهنمایی و ارائه مشاوره به شما علاقه مندان به تحصیل در کشورهای سراسر جهان می باشند. در همین راستا بهتر است مقاله صفر تا صد تحصیل در اسپانیا را نیز مطالعه نموده تا اطلاعات خود را افزایش دهید.

بورسیه تحصیلی رایگان اسپانیا

بسیاری از افراد تصور دارند که بورسیه تحصیلی رایگان اسپانیا بدین معنی است که دیگر نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست و دانشگاه تمام و کمال هزینه ها و مخارج آنان را در حین تحصیل در این کشور پرداخت می نماید، با اینکه این یک نوع بورسیه است و تمامی بورس های تحصیلی بدین شکل نبوده و متفاوت هستند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو شرایط بورسیه تحصیلی در اسپانیا+ پادکست

برای رسیدن به بورسیه های تحصیلی در اسپانیا خوب است که با تماشای ویدیو به صورت دقیق از شرایط لازم مطلع شوید ، از این رو تماشای ویدیو رو به رو را از دست ندهید و در صورت نیاز پادکست را دانلود کنید.

مشاورین ما در آی مهاجرتی بهترین ها را در اختیارتان قرار می دهند!

نمایش ویدیو درباره کاور شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا
شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا

اگر بورسیه شما تمام و کمال هزینه های زندگی و شهریه دانشگاه را بپردازد این یک بورسیه فول فاند می باشد که می توان گفت اغلب برای مقطع دکترا در نظر گرفته می شود. اما بورسیه های دیگری نیز وجود دارند که به طور مثال فقط شهریه دانشگاه را متقبل می شوند و یا بخشی از آن را که در مقطع کارشناسی این نوع بسیار دیده می شود.

پس بدین صورت شما باید هزینه های زندگی را خود به شخصه پرداخت نمایید. لذا تحصیل رایگان بدین معنی است و با تحصیل رایگانی که در کشوری همچون آلمان ارائه می شود متفاوت می باشد، زیرا دانشگاه های آن کشور رایگان است. پس اگر بورسیه دانشگاه های اسپانیا را اخذ نمایید به نوعی به تحصیل رایگان این کشور دست یافته اید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

برخی از اصلی ترین بورسیه ها در اسپانیا

در میان بورسیه های تحصیلی اسپانیا که به دانشجویان ارائه می شود برخی از اصلی ترین بورسیه ها به شرح زیر است:

  1. بورسیه های دولتی اسپانیا
  2. بورسیه UIC بارسلون : قابل استفاده برای تمامی ملیت ها
  3. دانشگاه اروپایی آتلانتیک : برای دانشجویان مقطع کارشناسی تا حداکثر 20 دانشجو و 100٪ هزینه شهریه کامل را پوشش می دهد.
  4. بورسیه دانشگاه گرانادا : برای برنامه های کارشناسی ارشد و برنامه دکترا در دسترس است.
  5. بورسیه دانشگاه UIG : در حدود 20% از شهریه دانشگاه را پوشش می دهد و شامل رشته های مهندسی زیست شناسی ، ارتباطات و غیره می شود.
  6. بورسیه دانشگاه آتلانتیک اروپایی : این بورسیه 20 دانشجو مقطع کارشناسی را به طور کامل در رشته مهندسی کامپیوتر حمایت کند.
  7. بورسیه دانشگاه رامون : به دانشجویان کارشناسی از سراسر جهان اعطا می شود که تا 75% از شهریه را در بر می گیرد . این بورسیه بسیار رقابتی بوده و هر سال به 5 دانشجو تعلق می گیرد.
  8. بورسیه دانشگاه Comillas Pontifical : به دانشجویان دوره دکترا در زمینه کارآفرینی تعلق گرفته و 90% از میزان شهریه و یک سال هزینه زندگی را پوشش می دهد.
  9. بورسیه تحصیلی NETCOM : به عنوان یک گروه تحقیقاتی مستقل در زمینه شبکه دانشجویان مقطع دکترا را حمایت مالی می نماید.
  10. بورسیه دانشگاه گرانادا : به دانشجویان خانم در مقطع کارشناسی ارشد تعلق گرفته و علاوه بر شهریه ماهانه 1000 یورو را به عنوان مخارج زندگی به دانشجو پرداخت می کند.
شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا

شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا

شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا را باید کمی مشکل در نظر گرفت از این لحاظ که افراد بسیاری متقاضی به دست آوردن بورسیه های تحصیلی این کشور هستند. شما باید از یک رزومه بسیار قوی و درخشان برخوردار باشید تا بتوانید به این امتیاز دست پیدا کنید. همچنین در همین ابتدا بهتر است بدانید که فرصت های بورسیه در اسپانیا برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بسیار محدود و سخت می باشد و اکثر فرصت های بورسیه به دانشجویان دکترا تعلق می گیرد . شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا در هر دانشگاه با توجه به رزومه فردی شخص متقاضی متغیر است و نمی توان شرایطی را به صورت یکسان برای همه درنظر گرفت . اما در میان تمامی بورسیه های تحصیلی اسپانیا برخی شرایط اولین پیش نیازها محسوب شده و باید در کارنامه شخص متقاضی وجود داشته باشند.

به طور کل توجه داشته باشید که مهمترین موارد مورد نیاز برای دریافت بورس تحصیلی در این کشور شامل: نمرات بالا در مقطع تحصیلی پیشین، مقاله های علمی و پژوهشی مرتبط با رشته، مدرک زبان معتبر و معرفی نامه اساتید می شود. 

ضمن اینکه در مقطع لیسانس بسیار بعید است که از همان ابتدا بورسیه ای به متقاضیان اعطا شود، بلکه دانشجویان ممتاز در حین تحصیل با توجه به نمرات و فعالیت های خود می توانند کمک هزینه ای را دریافت نمایند. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه بورسیه تحصیلی اسپانیا بگیریم ؟!

چگونه بورسیه تحصیلی اسپانیا بگیریم؟

شما در ابتدا باید درباره بورسیه دانشگاه های اسپانیا اطلاعات لازم را به دست آورید و انواع آن ها بشناسید، سپس با بررسی مدارک و شرایط مورد درخواست هرکدام، بررسی کنید که کدام یک از بورسیه های موجود با وضعیت شما تطابق داشته و می توانید آن را به دست آورید.

در این قسمت با توصیه کنیم که حتما از مشاورین و متخصصین فعال در این حوزه مشورت و راهنمایی های لازم را دریافت کنید تا بهتر بتوانید اقدام کرده و احتمال موفقیت خود را بسیار افزایش دهید. در نهایت باید مدارک مورد نیاز و مورد درخواست را به دانشگاه یا موسسه بورس دهنده ارسال نمایید و منتظر جواب از سوی آنان باشید.

دقت داشته باشید که رزومه و داشتن افتخارات و یا پژوهش ها و تحقیقات بین المللی بسیار در اخذ بورسیه تاثیر گذار هستند؛ پس قبل از هر اقدامی با مشاورین آی مهاجرتی تماس گرفته و شرایط و هدف خود را در میان گذاشته تا بهترین مشورت و راه حل را یافته و با قدمی مطمئن گام بردارید.

مدارک لازم برای بورسیه تحصیلی اسپانیا

لازم به ذکر است که مدارک لازم برای بورسیه تحصیلی اسپانیا یقینا شامل برخی از مواردی است که در میان همه بورسیه ها مشترک می باشد و باید حتما به دانشگاه های این کشور ارسال و تحویل داده شوند، این مدارک به شرح زیر می باشد:

  • فرم درخواست بورسیه
  • مدرک تحصیلی مقطع پیشینه با ترجمه کامل
  • ریز نمرات دوران تحصیلی قبل با ترجمه
  • مدرک زبان معتبر اسپانیایی یا انگلیسی
  • پاسپورت معتبر با ترجمه کامل
  • انگیزه نامه قوی
  • توصیه نامه از اساتید یا دانشگاه محل تحصیل پیشین
  • رزومه تحصیلی ( مقالات، پژوهش ها و هرگونه افتخارات بین المللی )

Required documents for the Spanish scholarship

شرایط یا مدارک خاص جهت اعطای بورسیه

اما در این بین هر موسسه یا دانشگاه بر اساس قوانین و ضوابط خود برای اینکه بورسیه یا کمک هزینه را به فرد اعطا نماید ممکن است مدارک یا شرایطی خاص را درخواست نماید که برای برخی از مشهورترین بورسیه های تحصیلی اسپانیا به شرح زیر است:

نام بورسیه مدرک مازاد مورد درخواست یا مدارک بسیار مورد تاکید
بورسیه دانشگاه آتلانتیک اروپایی آزمون ورودی در چند مرحله و مدرک زبان اسپانیایی
بورسیه دانشگاه رامون مدرک زبان آیلتس و تافل با نمرات بالا و معدل بالا در مقطع دبیرستان
بورسیه دانشگاه گرانادا نیازمند ارائه مدرک آیلتس ، تافل یا مدرک DELE در زبان اسپانیایی با نمره بالا است و داشتن مدرک لیسانس مرتبط نیز حائز اهمیت است
بورسیه دانشگاه Comillas Pontifical دانشجویان باید مدرک لیسانس و یا فوق لیسانس را داشته و حداقل 300 واحد درسی را پشت سر گذاشته باشند.
بورسیه تحصیلی NETCOM مهارت زبانی از ملاک های اصلی می باشد.

اسپانیا چه رشته هایی را بورسیه می کند؟

باید بگوییم که در تمامی رشته های تحصیلی در اسپانیا امکان دریافت بورسیه وجود دارد و اصل داشتن شرایط لازم برای اخذ آن می باشد. اما باز هم در این بین برخی از رشته ها وجود دارد که دانشگاه ها و موسسات سعی می کنند که فاند و کمک های خود را به آنان اختصاص دهند؛ یا به نوعی آنان را در اولویت خود قرار می دهند.

البته این را هم مد نظر داشته باشید که در برخی از رشته ها در برخی از دانشگاه ها همواره تعداد خاص و مشخصی بورسیه در هر سال برای آن ها در نظر گرفته می شود؛ که این رشته ها را باید از طریق دانشگاه مطلع شوید. معمولا این رشته های دارای بورسیه ثابت مربوط به زمینه تخصصی هر دانشگاه می شود.

اسپانیا چه رشته هایی را بورسیه می کند؟

اما به طور کلی شما برای رشته های پزشکی به خصوص تخصص و رشته های مهندسی و اقتصاد می توان بورسیه های خوب و بیشتری نسبت به سایر رشته ها در دانشگاه های این کشور به دست آورد. مقاله مهاجرت تحصیلی به اسپانیا در سایت ما می تواند تمامی مواردی که برای دستیابی به این هدف نیاز دارید را به شما ارائه نماید؛ حتما آن را مطالعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به تحصیل و بورسیه در اسپانیا، حتماً مقالات زیر را بخوانید:

بورسیه تحصیلی با مدرک دیپلم در اسپانیا

تحصیل در اسپانیا می تواند از همان ابتدا با دریافت کمک هزینه های مختلفی از سوی دانشگاه و یا سایر مراکز همراه باشد تا هزینه های شما را به حداقل برساند . در مقطع کارشناسی تعداد محدودی از دانشگاه های اسپانیا بورسیه های تحصیلی ارائه می دهند که از اصلی ترین شرط آنها رسیدن به مهارت در زبان اسپانیایی می باشد.

شما با داشتن مدرک زبان مورد نظر دانشگاه قادر خواهید بود در یکی از مراکز دولتی این کشور به پذیرش رسیده و از پرداخت شهریه معاف شوید . البته داشتن مدرک تحصیلی در رشته ای دیگر و یا درخواست از برخی کشورها می تواند شما را در میان افراد واجد شرایط بورسیه های تحصیلی اسپانیا قرار دهد.

بورسیه های تحصیلی در این سطح اغلب برای دانشجویانی با سوابق یا وابستگی های خاص یا دانش آموزانی با سوابق تحصیلی درخشان تعلق می گیرد . به عنوان مثال دانشجویی که قصد دارد مدرک مهندسی شیمی را دنبال کند ممکن است واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی از یک سازمان حرفه ای برای مهندسان شیمی باشد . بورسیه های تحصیلی در مقطع کارشناسی تقریباً برای هر نوع متقاضی از دانشجویان بازگشته یا بزرگسال گرفته تا دانشجویانی که بلافاصله پس از پایان دبیرستان وارد کالج می شوند در دسترس است.

بخاطر داشته باشید که بورسیه تحصیلی با مدرک دیپلم در اسپانیا دارای موعد درخواست مشخصی هستند و خوب است شما درخواست خود را زودتر از موعد ارسال کنید تا مطمئن شوید که بهترین نتیجه را برای وام ها و کمک های مالی موجود در دسترس دارید.

بورسیه تحصیلی اسپانیا در مقطع دبیرستان

در اینجا لازم است برای دانش آموزان عزیز کشورمان نیز یادآوری کنیم که تحصیل در اسپانیا از ابتدایی تا دبیرستان در مدارس دولتی این کشور رایگان می باشد و دانش آموزان نیازی به پرداخت شهریه ندارند، اما برای اینکه بتوانید در این مدارس تحصیل کنید باید دارای اقامت یا تابعیت اسپانیا بوده باشید و یا موفق به اخذ پذیرش از یکی از مدارس این کشور شده باشید.

به همین خاطر بورسیه ای از سوی مدارس به دانش آموزان ارائه نمی شود؛ یعنی در کل نیازی به بورسیه تحصیلی نیست. اما ممکن است برخی از مدارس خصوصی یا بین المللی که اکثر مورد توجه دانش آموزان خارجی قرار می گیرند؛ اگر شخصی دارای شرایط استثنایی و ویژه باشد، بورسیه ای به او اعطا کرده و هزینه های تحصیل شخص را بپردازند؛ که احتمال آن نیز بسیار کم است.

بورسیه تحصیلی اسپانیا در مقطع دبیرستان

در اینجا جدای از این مبحث ذکر کنیم که اگر علاقمند به کشور اسپانیا هستید و یا به هر هدفی قصد مهاجرت به آن را دارید ؛ مقاله صفر تا صد اقتصاد اسپانیا را نیز مطالعه کنید؛ چون اطلاعاتی به شما می دهد که حتما در آینده و برنامه ریزی های مالی شما در اسپانیا مورد استفاده قرار می گیرد.

فول فاند ارشد اسپانیا

بورسیه های دوره فوق لیسانس در هر دانشگاه و رشته تحصیلی متفاوت می باشد اما تفاوت بین بورسیه ها همیشه واضح نیست زیرا هزینه تحصیل متغیر است . اما به صورت کلی یک راهنمای تقریبی در زمینه بورسیه های مقطع ارشد اسپانیا یا فول فاند ارشد اسپانیا وجود دارد:

  • بورسیه ها به صورت رقابتی به بهترین دانشجویانی که برای دریافت درخواست داده اند اعطا می شود ( گاهی اوقات به آنها «مبتنی بر شایستگی» می گویند )
  • دانشجویانی که دوره قبل خود را در همان دانشگاه به پایان رسانده می تواند در زمان ثبت نام تخفیف داشته باشند.
  • بورسیه هایی که به دانشجویان محروم یا پیشینه خاص اعطا می شود ( مبتنی بر نیاز است)
  • برخی از آنها فقط برای کمک به هزینه های زندگی شما هستند و برخی دیگر تامین مالی کامل را ارائه می‌کنند که تمام ( یا حداقل بیشتر ) هزینه ‌هایی را که باید در طول تحصیلات تکمیلی با آن‌ ها مواجه شوید ، پوشش می‌دهد.

مقدار بودجه و معیارهای واجد شرایط بودن بورسیه های خیریه تقریباً به اندازه سازمان هایی که آن ها را ارائه می دهند، متفاوت است. در بیشتر موارد می توانید آزادانه بورسیه های تحصیلات تکمیلی را با سایر بودجه ها مانند وام های مدرک کارشناسی ارشد ، کار پاره وقت یا حتی سایر بورسیه ها ترکیب کنید . برخی از جوایز مانند معافیت از هزینه ، با در نظر گرفتن این موضوع طراحی شده اند. 

بورسیه تحصیلی اسپانیا دکترا

بیایید با این سوال بدیهی شروع کنیم که چه کسی ممکن است به شما در پرداخت هزینه دکترا کمک کند ؟ انواع سازمان ها کمک های مالی را برای تحقیقات دکترا فراهم می کنند که ما می توانیم آنها را به چند نوع کلی تقسیم کنیم:

نهادهای دولتی اغلب برخی از سخاوتمندانه ترین بورسیه های تحصیلی در اسپانیا را ارائه می دهند که هدف آنها حمایت از اهداف تحقیقاتی ملی و آموزش افرادی برای انجام آنهاست . به دلیل ایده آل بودن این نوع بورسیه دسترسی به آن محدود و رقابتی است.

منابع مالی دانشجویی نیز برای کمک به دانشجویانی که قادر سپری کردن یک دوره کامل تحصیلی نیستند در دسترس است ، اما معمولاً هزینه کامل دوره را پوشش نمی دهند . از این رو دانشجویان از طریق کار در اسپانیا و یا دریافت وام های دانشجویی بقیه هزینه تحصیل خود را تامین می نمایند.

بورسیه تحصیلی اسپانیا دکترا

در نوع دیگر بورسیه تحصیلی اسپانیا دکترا در دانشگاه ها بودجه ای را برای دانشجویان به شکل یک تخفیف کوچک در هزینه یا کمک هزینه محدود درنظر می گیرند . سایر بورسیه ها:

  1. دستیاری تدریس: از بودجه دانشگاه در ازای تدریس ، دستیاری پژوهشی یا سایر کارها ارائه می شود.
  2. موسسات خیریه و مستقل : حمایت از تحقیقات پزشکی ، حفظ میراث یا افزایش دسترسی به آموزش
  3. کسب و کار و صنعت : گهگاه از دانشجویان دکتری که کارشان مزایایی برای اهداف تجاری آنها دارد حمایت می کند . گاها این بودجه به کارمندان فعلی ( یا بالقوه ) ارائه می شود.
نمایش ویدیو درباره کاور پذیرش کشورهای مختلف

نمونه پذیرش ها از بهترین دانشگاه های سراسر دنیا

کافی است شما دانشگاه و کشور هدف را مشخص کنید، کارشناسان ما در آی مهاجرتی بهترین اقدامات را با سطح کیفی بالا، برای شما انجام می دهند.

ویدیویی که مشاهده می کنید حاصل تلاش بی وقفه کارشناسان ما در اخذ پذیرش تحصیلی مقاطع مختلف است.

بورسیه تحصیلی اسپانیا برای دانشجویان افغانی

شهروندان افغانی مانند دیگر افراد خارجی قادر هستند تا در دانشگاه های اسپانیا پذیرش گرفته و در آن به تحصیل مشغول شوند، بورسیه تحصیلی اسپانیا برای دانشجویان افغانی مانند دیگر شهروندان غیر از اتحادیه اروپا و خارج از اروپا می باشد و تفاوت چندانی نخواهد داشت. البته برخی از دانشگاه های این کشور در برخی مواقع بورسیه هایی خاص را در نظر میگیرند که شهروندان افغان می توانند از آن ها به طور ویژه بهره مند شوند.

به طور مثال دانشگاه والنسیا واقع در اسپانیا، برای تسهیل دسترسی و پذیرش در دانشگاه والنسیا و برای کمک به افرادی که با وضعیت استثنایی مواجه هستند، برای زنان افغان بورسیه های تحصیلی ارائه می دهد. همچنین برخی از سازمان ها و موسسات خیریه نیز در این کشور فعال هستند که بورسیه هایی به افراد جنگ زده که دارای شرایط خاص هستند را ارائه می کند. برای کسب اطلاعات کامل تر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

در این مطلب با شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا آشنا شدید، در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید با دفاتر تهران و یا شیراز آی مهاجرتی تماس حاصل کرده و با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. همچنین مقاله شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا می تواند کامل ترین اطلاعات را در زمینه مهاجرت به این کشور و از روش های مستقیم را به شما ارائه کند، این مقاله را حتما مطالعه نمایید.

سوالات پرتکرار شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا

معمولا سوالات پرتکرار تمامی موضوعات در انتهای مطلب ذکر شده اما اگر به این مسیر مهاجرت فکر می کنید و نیاز دارید تا از فرد آگاه و با تجربه کمک بگیرید، پیشنهاد ما این است که با تلفن های دفتر شیراز و یا دفاتر مرکزی و غرب در تهران آی مهاجرتی ارتباط برقرار کنید یا از طریق فرم دیدگاه، نظر و سوالات خود را بفرستید.

در جواب به این سوال باید بگوییم که این امر بسیار نا محتمل می باشد؛ زیرا یکی از دلایل اصلی اعطای بورسیه آموزش و ترویج زبان اسپانیایی است و باید حتما به این زبان تحصیل کنید.

 رشته های پزشکی، مهندسی و اقتصاد از جمله رشته هایی هستند که دانشجویان زیادی موفق به اخذ بورسیه شده اند.

 بله، اما نه به طور مستقیم و از ابتدای تحصیل؛ بلکه دانشجو پس حداقل دو ترم تحصیل در دانشگاه مد نظر خود در این کشور چنانچه دارای رزومه و نمره عالی باشد؛ خواهد توانست بورسیه بگیرد.

دقت داشته باشید که دانشجویان در هر صورت برای اقامت خود و زندگی در اسپانیا نیاز به مخارجی دارند؛ اما بورسیه تحصیلی حداقل می تواند شهریه دانشگاه را پوشش دهد و یا در نوع فول فاند هزینه زندگی و مسکن را نیز تا سقف خاصی قبولدار شود.

 در کشور اسپانیا و در دانشگاه های این کشور دریافت بورسیه های تحصیلی در مقاطع تحصیلات تکمیلی بیشترین فرصت و شانس را دارد که باز در این بین مقطع دکترا بورسیه های بیشتری را به دست می آورد که اکثر این بورس های تحصیلی به صورت فول فاند ارائه می شود و دانشجویان حقوقی را از دانشگاه دریافت می کنند.

تجربه پذیرش کشورهای مختلف در آی مهاجرتی را از زبان کلاینت های ما بشنوید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه