تحصیل داروسازی در اسپانیا

تحصیل داروسازی در اسپانیا یکی از رشته های پرطرفدار در میان علاقمندان و دانشجویان جهان به خصوص دانشجویان کشورمان است که به دلیل سختی پذیرش در آزمون ورودی دانشگاه ها علاقه زیادی به تحصیل در این رشته در کشور اسپانیا دارند .

در ادامه این مطلب با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید تا با شرایط تحصیل داروسازی در اسپانیا کاملا آشنا شده و مراحل پذیرش این دوره را بشناسید.

اگر شما هم به فکر تحصیلی ارزان و مقرون به صرفه در رشته داروسازی در یکی از کشورهای اروپایی هستید ، اسپانیا یکی از مناسب ترین گزینه های در دسترس است که با در اختیار داشتن دانشگاه ها و مراکز آموزشی معتبر و بسیار با کیفیت در جهان تحصیلی مفید و دلچسب را برای شما رقم خواهد زد.

تحصیل داروسازی در اسپانیا

تحصیل داروسازی در اسپانیا در صورتی که به زبان بومی صورت پذیرد می تواند تحصیل را برای شما رایگان سازد.

فهرست مطالب

با انتخاب این کشور آینده ای درخشان در انتظارتان است که می توانید فرصت کار در هر یک از کشورهای برجسته جهان را داشته باشید.

همچنین تحصیل داروسازی در اسپانیا شما را به جایگاه اجتماعی بالایی در این کشور رسانده و درآمد قابل توجهی را برایتان به همراه خواهد داشت . شما با اتمام تحصیل در این کشور می توانید به اقامت رسیده و در نهایت به عنوان یک شهروند شناخته شوید.

عزیزان همچنین می توانید با مراجعه به مقاله شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا به اطلاعات بیشتری در این زمینه و دیگر روش های دستیابی به ویزای این کشور دست پیدا کنید.

شرایط تحصیل داروسازی اسپانیا

برای تحصیل داروسازی در اسپانیا نیازمند مدرک دیپلم 12 ساله پایان دوره دبیرستان می باشید و با دیپلم های تجربی و ریاضی قادر خواهید بود در این رشته به تحصیل بپردازید . نکته قابل توجه این است که دانشجویان خارجی باید دوره های کالج را به عنوان یکی از مهم ترین شرایط تحصیل داروسازی در اسپانیا پیش از ورود به دانشگاه با موفقیت پشت سر بگذراند تا قادر به شرکت در آزمون ورودی رشته داروسازی شوند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو تحصیل داروسازی در اسپانیا + پادکست

چنانچه تمایل دارید به صورت مختصر و مفید تحصیل داروسازی در اسپانیا را دریابید ، حتما به صحبت های روناک در این رابطه گوش دهید و در صورت وجود هرگونه سوال با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در آی مهاجرتی به شما کمک می کنند تا در زمانی کوتاه به هر آنچه که تمایل دارید ، برسید.

نمایش ویدیو درباره تحصیل رشته داروسازی در اسپانیا
تحصیل داروسازی در اسپانیا

این دوره ها که با نام دوره پری مدیکال ( Pre Medical ) در اسپانیا شناخته می شوند به مدت یک سال به طول خواهند انجامید و هدف از آن آشنایی متقاضیان با سیستم آموزشی و نحوه تدریس در اسپانیا و تقویت سازی زبان اسپانیایی و دروس پایه مورد نیاز در رشته داروسازی است . این دوره در طول دو ترم و 60 واحد برگزار و دروس زیست شناسی ، شیمی ، ریاضی و زبان اسپانیایی در آن به متقاضیان تدریس می شود.

پس از پشت سر گذاشتن کلاس های پیش از دانشگاه داروسازی اسپانیا باید در آزمون نهایی آن شرکت و موفق به کسب نمره قبولی شوید تا مجاز به شرکت در آزمون های ورودی دانشگاه های اسپانیا گردید.

توجه کنید که دانشگاه های اسپانیا دوره های آمادگی قبل از دانشگاه را در کالج های تحت نظارت خود برگزار کرده و فقط مدرک قبولی در این دوره ها را معتبر و مورد قبول خود می دانند ، پس حتما با هماهنگی و مکاتبه با دانشگاه در کالج های معتبر ثبت نام و این دوره را پشت سر بگذارید.

آزمون ورودی رشته داروسازی اسپانیا

آزمون ورودی رشته داروسازی اسپانیا

تحصیل داروسازی در اسپانیا نیازمند شرکت در آزمون ورودی دانشگاه های این کشور می باشد و باید بتوانید در آن با دیگر دانشجویان به رقابت پرداخته و نمره قبولی را به دست آورید . همانطور که گفتیم شرکت در دوره های کالج داروسازی اسپانیا یا همان پری مدیکال داروسازی می تواند تاثیر بسیاری در بالا بردن دانش شما برای شرکت در آزمون ورودی نماید و شما را از شانس بالاتری برای قبولی برخوردار نماید. آزمون ورودی رشته داروسازی اسپانیا شامل سوالاتی از دروس اصلی شامل شیمی ، ریاضی ، زیست شناسی و فیزیک می باشد و میزان دانش متقاضیان در این دروس را مورد سنجش قرار می دهد .معمولا هر دانشگاه آزمون ورودی خود را برگزار و معتبر می داند پس باید حتما از این موضوع کسب اطلاع کرد که دانشگاه مورد نظرتان چه نوع آزمونی را برگزار می نماید.

 

به طور مثال دانشگاه کاردینال هررا و دانشگاه ناوارا آزمون BMAT را قابل قبول دانسته که به زبان انگلیسی برگزار شده و علاوه بر اسپانیا در انگلستان و در برخی دانشگاه های کشورهای اروپایی و آسیایی نیز مورد قبول می باشد . برخی از دانشگاه ها هم آزمون UNED را معتبر دانسته و قبولی در آن را مورد قبول خود می دانند که این آزمون به زبان اسپانیایی برگزار می شود.

همچنین برخی از دانشگاه ها پس از قبولی در آزمون از پذیرفته شدگان مصاحبه حضوری نیز به عمل می آورند و سطح زبان و دانش عمومی آنان را مورد سنجش قرار می دهند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دروس رشته داروسازی در اسپانیا

از دیگر شرایط رشته داروسازی در اسپانیا که لازم است مطلع باشید ، مدت دوره کارآموزی است که 1 سال آخر تحصیل خود را در بیمارستان ها ، داروخانه و یا آزمایشگاه ها زیر نظر اساتید دانشگاه و دکترهای داروساز مورد تایید دانشگاه به یادگیری و تمرین اصول و متدهای عملی مورد نیاز در این رشته خواهید پرداخت.

با تحصیل رشته داروسازی در اسپانیا دانشجویان در مورد انواع مختلف داروها و تاثیری که بر ذهن و بدن میگذارند مطلع می شوند . دروس رشته داروسازی در اسپانیا در سال اول این رشته مانند شیمی ، ریاضی و غیره تدریس می شود و در ادامه در سال دوم دروسی نظیر میکروبیولوژی ، انگل شناسی ، شیمی غیر ارگانیک و در سال سوم و چهارم دروس تخصصی این رشته نظیر : فناوری داروسازی ، ایمنی شناسی ، زیست شیمی به دانشجویان تدریس می گردد.

همچنین مقطع کارشناسی ارشد داروسازی شامل صرف وقت در آزمایشگاه ها ، تحقیق و یادگیری در مورد شیمی مورد استفاده در تولید دارو است.

ادامه تحصیل داروسازی در اسپانیا

تحصیل رشته داروسازی در اسپانیا می تواند توسط دانشجویانی که چند ترم و یا واحد درسی را در داخل کشور سپری کرده اند ، نیز اتفاق بیفتد . برخی از دانشجویان رشته داروسازی در ایران تمایل دارند تا دوره تحصیلی خود را در یکی از دانشگاه های مطرح اروپا مانند دانشگاه های اسپانیا ادامه دهند.

دانشگاه های اسپانیا این امکان را فراهم نموده اند تا بتوانید با ارسال مدارک خود ، وضعیت ادامه تحصیل داروسازی در اسپانیا را مشخص سازید . البته روش اعتبار سنجی در هر دانشگاه و هر کس متفاوت بوده و نمی توان شرایط مشخص و یکسانی را بیان نمود.

شما باید تمامی مدارک تحصیلی و شناسایی خود را به تفصیل به دانشگاه ارائه دهید و دقیقا مشخص کنید که چه واحدهای درسی را طی چند ساعت پشت سر گذاشته اید . دانشگاه پس از بررسی مدارک نتیجه را به فرد متقاضی اعلام می کند.

ادامه تحصیل داروسازی در اسپانیا

معمولا در مقطع کارشناسی امکان تطبیق واحد از دانشگاه های کشورمان وجود نداشته و دانشجویان باید از ابتدا این رشته را آغاز کنند . اما توصیه ما به شما این است که قبل از هرگونه اقدام ابتدا با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید تا به تمامی جزئیات لازم در این باره برسید.

تحصیل رایگان داروسازی در اسپانیا

با انتخاب زبان بومی می توانید فرصت تحصیل رایگان داروسازی در اسپانیا را به دست آورده و از پرداخت هرگونه شهریه معاف شوید.

 انتخاب زبان اسپانیایی به شما فرصت می دهد تا بتوانید به مراکز دولتی این کشور وارد شده و تنها هزینه اندکی را بابت ثبت نام هر ترم پرداخت کنید.

دانشگاه های این کشور می کوشند تا خدمات خود را در اختیار دانشجویانی قرار دهند که زبان بومی را در اولویت خود قرار داده و به زبان اسپانیایی تا حدی مسلط هستند . 

بدین جهت شما باید در هنگام پذیرش دانشگاه مدرک زبان اسپانیایی خود را ارائه داده و بتوانید در صورت شرکت در مصاحبه توانایی خود را نشان دهید.

البته در این کشور دوره های زبان اسپانیایی برای دانشجویان بین المللی در کالج های مرتبط با دانشگاه ها برگزار می شود که شما عزیزان می توانید ضمن شرکت در آنها ،مسیر ورود به دانشگاه را برای خود هموار سازید .

البته فراموش نکنید که تحصیل به صورت کاملا رایگان وجود نداشته و شما باید مبلغی را هر ترم بابت ثبت نام و حق بیمه و یا سایر خدمات دانشجویی پرداخت نمایید.

در عنوان صفر تا صد تحصیل در اسپانیا به جزئیات دقیق تری در رابطه با تحصیل در این کشور پرداخته ایم که توصیه می کنیم تا آنها را مطالعه کنید.

Free Pharmacy Education

دانشگاه های داروسازی اسپانیا

در هنگام انتخاب تحصیل رشته داروسازی در اسپانیا پس از آنکه در رابطه با کشور مقصد به نتیجه رسیدید ، در قدم دوم باید دانشگاه خود را که در واقع مهم ترین گام در رابطه با این رشته است را انتخاب نمایید . دانشگاه های داروسازی اسپانیا به دو صورت دولتی و خصوصی به فعالیت مشغول هستند که اغلب آنها دارای رتبه جهانی بوده و معتبرترین مدارک را ارائه می دهند.

دقت داشته باشید که رنکینگ و رتبه دانشگاه انتخابی تان نقش بسیار مهمی را در زمینه کار و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر دارد و شما به نوعی در حال رقم زدن اعتبار علمی خود نیز خواهید بود . چنانچه بخواهیم در رابطه با دانشگاه های داروسازی اسپانیا به برخی از مهم ترین آنها همراه با رتبه اشاره کنیم ، به شرح زیر خواهند بود:

دانشگاه رتبه QS
دانشگاه بارسلونا 184
دانشگاه خودمختار بارسلونا 178
دانشگاه کامپلوتنس مادرید 226
دانشگاه کامپوستلا سانتیاگو 750-800
دانشگاه والنسیا 570-600
دانشگاه خودمختار مادرید 215
دانشگاه گرانادا 494

دیگر رشته و دوره های تحصیلی در اسپانیا را با مطالعه مطالب زیر، دقیق تر بشناسید:

شرایط سنی تحصیل داروسازی در اسپانیا

در رابطه با شرایط سنی تحصیل داروسازی در اسپانیا باید گفت که دانشگاه ها به صورت دقیق محدوده سنی خاصی را بیان نمی کنند ، اما برای دوره کارشناسی باید حداقل 18 سال سن داشته باشید . خوب است که گپ سنی در هنگام اقدام وجود نداشته باشد اما معمولا افراد بالای 24 سال شانس کمتری نسبت به سایر متقاضیان خواهند داشت.

زیرا در رابطه با محدودیت سنی علاوه بر دانشگاه ها ، سفارت این کشور نیز سخت گیری های خاص خود را داشته و به دانشجویان اجازه دریافت ویزا را نمی دهد . در دوره ارشد نیز افراد با رده سنی 28 بهترین رده سنی بوده و دانشجویان می توانند به پذیرش در دانشگاه های خوب این کشور امیدوار باشند.

دانشگاه های اسپانیا جهت پذیرش دانشجویان بین المللی در رشته داروسازی به دلیل حساسیت این رشته ، دانشجویان با بهترین رزومه تحصیلی را پذیرش می کنند که شرایط سنی می تواند یکی از فاکتورهای مهم آن باشد .جهت اطلاع از جزئیات دقیق هر دانشگاه با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

شرایط سنی تحصیل داروسازی در اسپانیا

زبان تحصیل رشته داروسازی در اسپانیا

همانطور که میدانید اولین زبان رسمی و تحصیل در اسپانیا زبان اسپانیایی می باشد و پس از آن زبان انگلیسی زبان دوم این کشور محسوب شده و فراگیرترین زبان در این کشور می باشد . تحصیل داروسازی در اسپانیا نیز در مقطع کارشناسی به زبان اسپانیایی صورت می گیرد ، اما برخی از مراکز غیر دولتی گاها این رشته را به زبان انگلیسی نیز تدریس می نمایند ، اما مقطع کارشناسی ارشد داروسازی به هر دو زبان به علاقمندان ارائه می شود.

به طور مثال دانشگاه کاردینال هررا به زبان اسپانیایی ، دانشگاه بارسلونا به زبان اسپانیایی و انگلیسی و دانشگاه سن خورخه به زبان انگلیسی رشته داروسازی را به دانشجویان خود تدریس می نمایند . در هر صورت با انتخاب هر یک از دانشگاه های این کشور جهت تحصیل داروسازی در اسپانیا باید به یکی از این دو زبان تسلط داشته و مدرکی معتبر نیز به دانشگاه ارائه کنید . حداقل مدرک مورد نیاز برای مقطع کارشناسی مدرک B2 اسپانیایی می باشد و برای تحصیل به زبان انگلیسی نیز باید مدرک تافل با حداقل نمره 80 یا آیلتس با حداقل نمره 65 را ارائه دهید.

البته ، حتی در صورت تحصیل به زبان انگلیسی نیز باید زبان اسپانیایی را بیاموزید ، زیرا برای زندگی در این کشور به این زبان احتیاج زیادی خواهید داشت . شما می توانید در کشورمان دوره های زبان اسپانیایی را به عنوان زبان تحصیل رشته داروسازی در اسپانیا آموخته و یا کالج های موجود در این کشور را انتخاب نمایید.

مدارک مورد نیاز پذیرش داروسازی در اسپانیا

مدارک مورد نیاز پذیرش داروسازی در اسپانیا

مدارک مورد نیاز پذیرش داروسازی در اسپانیا از اهمیت بالایی برخوردار است ، زیرا هرگونه ایراد یا نقصی در ارسال و ارائه مدارک مورد درخواست دانشگاه می تواند زمان پذیرش و ثبت نام شما را طولانی نموده و یا حتی آن را به طور کامل کنسل نماید.

توصیه می کنیم در مرحله ارسال مدارک و در کل مراحل پذیرش و ثبت نام از حضور یک کارشناس یا فرد با تجربه و حرفه ای در کنار خود بهره ببرید تا پذیرش خود را در کمترین زمان ممکن و با کمترین احتمال خطا به انجام برسانید.

کارشناسان و مشاورین ما در آی مهاجرتی همواره آماده بوده تا بهترین و سریع ترین روش های دست یابی به پذیرشی مقرون به صرفه و با کیفیت را در رشته داروسازی در اسپانیا به شما عزیزان ارائه نمایند. 

در ادامه متقاضیان باید از طریق مکاتبه با دانشگاه از مدارک مورد نیاز برای تحصیل داروسازی در اسپانیا اطلاع کافی و دقیق را کسب نمایند ، زیرا هر دانشگاه روند ثبت نام و مدارک خاص خود را طلب کرده و هیچ گونه نقص یا اشتباهی را نمی پذیرد . البته اشتراک زیادی در این موضوع میان دانشگاه ها وجود دارد ولی گاها ممکن است مواردی تفاوت وجود داشته باشد که استعلام از دانشگاه را امری واجب می نماید.

  • ارائه نامه درخواست و جواب قبولی دانشگاه
  • ارائه مدرک دیپلم 12 ساله به همراه ریز نمرات با ترجمه کامل
  • ارائه مدرک زبان معتبر اسپانیایی یا انگلیسی
  • ارائه پاسپورت معتبر و مدارک هویتی
  • ارائه رزومه تحصیلی ( مقالات ، جوایز ، افتخارات در مقاطع تحصیلی پیشین )

هزینه های تحصیل داروسازی در اسپانیا

می توان گفت که هزینه های تحصیل داروسازی در اسپانیا یکی از مهم ترین مزایای تحصیل این رشته در اسپانیا است که دانشجویان فراوانی را به خود جذب کرده است . این مزیت در کنار دیگر مزایا و محاسن همواره متقاضیانی زیادی را راهی تحصیل و دریافت مدرک در رشته داروسازی این کشور می نماید.

هزینه های تحصیل داروسازی در اسپانیا به دو دسته هزینه شهریه دانشگاه و هزینه های اقامتی و زندگی در این کشور دسته بندی می شوند که برای اطلاع از هزینه های زندگی در این کشور می توانید به مقاله هزینه زندگی و مهاجرت به اسپانیا مراجعه نموده و اطلاعات کاملی را دریافت نمایید .

اما شهریه تحصیلی بسته به دانشگاه مد نظر متفاوت می باشد ، بدین گونه که تحصیل در دانشگاه های دولتی بسیار ارزان بوده و مبلغ کاملا مقرون به صرفه ای از دانشجویان دریافت می شود اما دانشگاه های خصوصی شهریه های گرانی را از دانشجویان اخذ می نمایند.

Pharmacy Tuition Fees

باید توجه داشته باشید که این رشته به زبان انگلیسی اغلب در دانشگاه های خصوصی تدریس می گردد ، که این بدین معنی است که اگر قصد تحصیل داروسازی در اسپانیا به زبان انگلیسی را دارید باید هزینه شهریه بالایی را مد نظر قرار دهید و اگر خواهان تحصیل ارزان و مناسب باشید باید به زبان اسپانیایی به تحصیل مشغول شوید.

در ادامه شهریه برخی از دانشگاه های برتر داروسازی در اسپانیا را مشاهده خواهید نمود.

شهریه دانشگاه های داروسازی در اسپانیا

  • دانشگاه ناوارا:
    سالانه 11730 یورو برای تحصیل رشته داروسازی شهریه دریافت می کند.
  • دانشگاه رامون لیول:
    سالانه 11900 یورو شهریه جهت رشته داروسازی اخذ می نماید.
  • دانشگاه بارسلونا:
    هر سال مبلغ 2726 یورو شهریه دریافت می نماید
  • دانشگاه مادرید:
    سالانه 2150 یورو شهریه دریافت می نماید.
مزایای تحصیل رشته داروسازی اسپانیا

مزایای تحصیل رشته داروسازی اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای مدرن و پیشرفته اروپا و جهان است که دارای دانشگاه های برتری در ارائه رشته داروسازی به دانشجویان علاقمند به این رشته می باشد.

در ادامه شناخت تحصیل داروسازی در اسپانیا بهتر است که مزایای تحصیل داروسازی در اسپانیا را هم ذکر کنیم تا شما به عنوان یک تصمیم گیرنده متوجه شوید که با مهاجرت به این کشور و تحصیل در رشته داروسازی چه امتیازاتی را دریافت خواهید کرد.

مزایا:

  • اعتبار بالای مدارک اعطایی به فارغ التحصیلان رشته داروسازی از سوی دانشگاه های این کشور
  • کیفیت بالای آموزش و تدریس این رشته در دانشگاه های اسپانیا
  • هزینه های تحصیلی و شهریه ارزان و مقرون به صرفه برای تحصیل رشته داروسازی
  • اعطای بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی به واجدین شرایط
  • بازار کار خوب و درآمد مناسب و کافی برای فارغ التحصیلان
  • جایگاه اجتماعی بالا برای دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته در اسپانیا
  • تدریس این رشته به زبان انگلیسی در دانشگاه های خصوصی
  • دریافت ویزای تحصیلی و دسترسی به سایر کشورهای شنگن

معایب:

  • نیاز به یادگیری زبان اسپانیایی علاوه بر انگلیسی و دشواری یادگیری این زبان
  • سخت گیری زیاد در رشته های پزشکی و داروسازی در دانشگاه های اسپانیا
  • شهریه بالای تحصیل این رشته به زبان انگلیسی در دانشگاه های خصوصی

Benefits & Disadvantages

اقامت فارغ التحصیلان داروسازی بعد از تحصیل

همانطور که گفتیم پس از 5 سال تحصیل داروسازی در اسپانیا شما می توانید با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل و وارد بازار کار شوید . شما می توانید به عنوان یک تحلیلگر دارویی ، شیمیدان دارویی ، داروساز و یا متخصص اطلاعات پزشکی در داروخانه ها ، لابراتوارهای داروسازی و یا بیمارستان های این کشور مشغول به فعالیت شوید اما بدانید که مدت تحصیل شما هیچ گونه تاثیری در روند دریافت اقامتتان نداشته و تنها دارای ویزای تحصیلی جهت تحصیل در دانشگاه بوده اید.

باید گفت که روش های گوناگونی برای یافتن شغل مرتبط با رشته تحصیلیتان در اسپانیا وجود دارد که می توانید با مراجعه به مقاله شرایط کار دانشجویی در اسپانیا از این روش ها مطلع گردید . در ادامه پس از استخدام در شغل مورد نظرتان ، شما باید 5 سال در این کشور حضور داشته و سابقه پرداخت مالیات را ثبت نمایید تا قادر به دریافت اقامت دائم گردید و در ادامه بتوانید تابعیت اسپانیا را به دست آورید.

تحصیل داروسازی در اسپانیا یکی از روش های مناسب نقل مکان به اسپانیا می باشد که مشاورین ما در آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و شیراز همواره آماده ارائه بهترین راهنمایی ها و مشاوره ها در این زمینه و دیگر زمینه های مهاجرتی به شما عزیزان می باشند.

سوالات پرتکرار تحصیل داروسازی در اسپانیا

تحصیل و مهاجرت تحصیلی به کشور اسپانیا آن هم از طریق رشته های پزشکی و پیراپزشکی گزینه ای بسیار خوب و کاربردی است. سوالات زیر بیشترین مواردی است که مشتریان ما تاکنون از کارشناسان پرسیده اند . شما هم اگر سوالی دارید از طریق فرم دیدگاه انتهای صفحه و یا تماس تلفنی با مشاورین آی مهاجرتی با ما در ارتباط باشید.

بله متقاضیان شرکت در رشته داروسازی در اسپانیا باید در آزمون ورودی دانشگاه های شرکت کنند.

این دوره ها یک سال تحصیلی زمان می برد و برای شرکت در آزمون ورودی دانشگاه الزامی می باشد.

این دوره در طول دو ترم و 60 واحد برگزار خواهد شد و دروس زیست شناسی ، شیمی ، ریاضی و زبان اسپانیایی در آن به متقاضیان تدریس خواهد شد.

جهت رسیدن به پذیرش در رشته داروسازی اسپانیا باید حداقل 18 سال سن داشته باشید.

بله ، با انتخاب زبان اسپانیایی می توان تحصیل رایگان در اسپانیا را تجربه کرد.

هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور متفاوت است و می تواند از 2100 تا 1200 یورو متغیر باشد.

تحصیل رشته داروسازی در اسپانیا در مقطع کارشناسی به زبان اسپانیایی صورت می گیرد ، اما برخی از مراکز غیر دولتی گاها این رشته را به زبان انگلیسی نیز تدریس می نمایند ، اما مقطع کارشناسی ارشد داروسازی به هر دو زبان به علاقمندان ارائه می شود.

از زبان کلاینت های ما دریافت ویزای کشور دلخواهشان را بشنوید:

نمایش ویدیو درباره کاور محمدحسین مختاری
نمایش ویدیو درباره کاور مهدی شهبازی
نمایش ویدیو درباره کاور میلاد مهدیان
نمایش ویدیو درباره کاور علیرضا عیسی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه