تحصیل در چین

تحصیل در چین یکی از بهترین و پر درخواست ترین گزینه های حال حاضر آسیا می باشد که می تواند شما را به موفقیت های بزرگی برساند. 

چین طی سال های گذشته با رشد چشمگیری در سیستم آموزشی خود رو به رو بوده که این ویژگی در کنار سایر مزایای آن باعث جذب دانشجویان خارجی زیادی به دانشگاه های این کشور شده است. شما نیز می توانید مانند دیگر دانشجویان خارجی از این مزیت های تحصیل در چین خود را بهره مند سازید.

کشور چین دارای هزینه های تحصیلی و هزینه های اقامتی و زندگی بسیار مناسب و ارزانی می باشد که یکی از مزیت های مورد علاقه دانشجویان است. 

انتخاب تحصیل در چین برای افرادی که به دنبال پذیرش آسان ، بدون آزمون وردی و هزینه های مناسب هستند ، بهترین گزینه می باشد.

فهرست مطالب

همچنین اعتبار دانشگاه های این کشور روز به رو بیش تر می شود و فارغ التحصیلان از این مراکز با شرایط و پیشنهادهای کاری بسیار ایده آل تری مواجه می شوند. در کنار این موارد شما در مدت تحصیل خود از یک زندگی بسیار خوب و آشنایی با یک فرهنگ و سبک زندگی جدید بهره مند خواهید شد که تجربه بزرگی در زندگیتان خواهد بود.

البته بیش از همه پیشنهاد می کنیم عنوان مهاجرت به چین را مطالعه کنید، این عنوان شما را با موارد بسیاری لازم و جوانب مختلفی از زندگی و نقل مکان در این کشور آشنا می سازد که اطلاع از آن ها اهمیت بالایی دارد. 

در ادامه این مقاله تیم مشاورین آی مهاجرتی هرچیزی که در رابطه با تحصیل در چین نیاز به دانستن است، را به شما عزیزان ارائه خواهند نمود.

ویژگی ها و شرایط تحصیل در چین

ویژگی ها و شرایط تحصیل در چین برای هر مقطع تحصیلی متفاوت است و بستگی به دانشگاه دارد، پس حتما باید شرایط لازم را از دانشگاه استعلام کنید. اما به طور کلی تحصیل در چین در دانشگاه ها از دوره کارشناسی تا دکترا در دسترس بوده که دوره کارشناسی 3 تا 4 سال، کارشناسی ارشد 2 تا 3 سال و دوره دکترا 3 تا 4 سال به طول می انجامد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

طبق راهنمای تحصیل در چین ارائه آخرین مدرک پیشین برای پذیرش لازم می باشد و در اکثر دانشگاه ها نیاز به مدرک زبان مرتبط خواهید داشت که به آن نیز خواهیم پرداخت. خوشبختانه در تمامی رشته های تحصیلی حتی پزشکی نیز امکان پذیرش بدون آزمون ورودی وجود دارد، حال ممکن است برخی دانشگاه های برتر در برخی رشته های پرمتقاضی آزمونی ساده را نیز برگزار کنند.

ضمن اینکه تحصیلات در دوره های تکمیلی به صورت آموزش محور و پژوهش محور ارائه می شود که در دانشگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. متقاضیان باید تمامی مدارک مورد درخواست دانشگاه را تهیه و به همراه درخواست پذیرش خود در مدت زمان های مشخصی که از سوی هر مرکز اعلام می شود، برای آنان ارسال نمایند.

همچنین شما با تحصیل در دانشگاه های کشور چین علاوه بر دریافت مدرک معتبر و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در سایر کشورهای جهان، می توانید به اقامت دائم و یک زندگی بسیار مناسب در این کشور نیز دست پیدا کنید؛ با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مدرک زبان برای تحصیل در چین

مدرک زبان برای تحصیل در چین

باید توجه داشته باشید که جهت تحصیل در چین در اکثر مراکز به خصوص مراکز دانشگاهی معتبر نیاز به ارائه مدرک زبان معتبر می باشد. حال باید بدانید که امکان تحصیل به زبان چینی و انگلیسی در این کشور وجود دارد و رشته های بسیاری در مقاطع مختلف به زبان انگلیسی ارائه می شوند که روز به روز نیز در حال افزایش می باشد.

مدرک زبان برای تحصیل در چین به زبان چینی، مدرک HSK است که این آزمون برای دانشجویان غیر چینی زبان تهیه شده و معتبرترین نوع مدرک در این کشور می باشد. لازم به ذکر است که دانشجویان پزشکی کشورمان جهت معادل سازی و قابل قبول شدن مدرک تحصیلی شان در چین باید حتما این مدرک زبان را نیز کسب نموده باشند.

ضمنا لازم به ذکر است که رشته های تحصیلات تکمیلی در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد از گزینه های بسیار بیش تر و فراگیر تری برای ارائه به زبان انگلیسی برخوردار هستند. البته آزمون HSK سالانه دو بار در چین و به صورت مرتب در کشورهای مختلف برگزار می گردد.

ضمنا برای افراد فاقد مدرک امکان از کشورمان شرکت در دوره های زبان چینی در چین وجود دارد، اما زبان انگلیسی را باید خارج از این کشور آموخته و مدرک کسب نمایند. مدرک زبان مورد تایید سفارت چین نیز معمولا همان مدارکی است که از سوی دانشگاه ها درخواست می شود، اما داشتن مدرک زبان چینی حتی در صورت تحصیل به زبان انگلیسی، کمک بسیاری به صدور ویزای تحصیلی بدون مشکل می نماید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مدرک زبان چینی برای پذیرش دانشگاه

اگر شما هم قصد تحصیل در چین را دارید، باید بدانید که مدرک زبان چینی برای پذیرش دانشگاه اگر قصد تحصیل به زبان چینی و یا تحصیل پزشکی در این کشور و پس از آن کار در کشورمان را دارید، اهمیت بالایی پیدا خواهد کرد. در غیر این صورت فراگرفتن این زبان درحد زندگی در این کشور می تواند کافی باشد.

البته قطعا داشتن مدرکی نظیر HSK می تواند یک امتیاز بسیار مثبت برای اخذ پذیرش از دانشگاه و همچنین صدور ویزا باشد. ولی از آن جایی که اکثر دانشجویان بین المللی قصد تحصیل به زبان انگلیسی در کشور چین را دارند، داشتن مدرک زبان معتبر دارای اهمیت بیش تری است.

دقت داشته باشید که حال به هر زبانی که قصد تحصیل دارید، باید حتما شرایط آن را از دانشگاه انتخابی مورد بررسی و استعلام قرار دهید؛ چون دانشگاه ها در این امر نیز با یکدیگر دارای تفاوت هستند. اما به طور کلی مدارک زبان انگلیسی زیر از دانشجویان خارجی جهت تحصیل در چین درخواست می شود:

مقطع تحصیلی

مدرک مورد نیاز

کارشناسی

آیلتس 5.5 تا 6

تافل 84

کارشناسی ارشد

آیلتس 6 تا 6.5

تافل 90

دکترا

آیلتس 6.5 به بالا

Study in China with a diploma

تحصیل در چین با مدرک دیپلم

ورود به دانشگاه های چین با مدرک دیپلم امکان تحصیل در دوره کارشناسی را برای دانش آموزان خارجی فراهم می آورد که ممکن است باتوجه به شرایط دانشجو و همچنین شرایط رشته تحصیلی و ضوابط دانشگاه نیاز به گذراندن یک دوره پیش پزشکی یا پیش دانشگاهی در این کشور باشد. این مطلب را حتما باید از دانشگاه مدنظرتان مورد بررسی قرار دهید.

ورود به دانشگاه های چین با مدرک دیپلم قطعا نیازمند مدرک دیپلم و ریز نمرات مقاطع دبیرستان را دارد. همچنین معدل دیپلم نیز یکی از تاثیرگذارترین عوامل برای پذیرش در این دوره می باشد. اگر قصد ادامه تحصیل در چین با مدرک دیپلم را دارید، حتما به شرایط سنی آن توجه داشته باشید، چون پذیرش برای افرد بالای 40 سال بسیار سخت بوده و افراد زیر 30 سال بالاترین شانس را دارند.

همچنین رشته های مختلفی به زبان چینی و انگلیسی در دانشگاه های چین در دوره کارشناسی برگزار می شوند که هرکدام دارای شرایط پذیرش مختص به خود هستند. خوشبختانه پذیرش، قبولی و تحصیل در چین در این دوره برای دانشجویان خارجی با آزمون سراسری که برای شهروندان چینی برگزار می شود، همراه نیست.

می توان گفت که تحصیل در چین با مدرک دیپلم یکی از بهترین فرصت های شروع تحصیل در این کشور است که فرصت ادامه آن در مقاطع بالاتر را نیز در این کشور بسیار در دسترس تر می نماید. برای کسب اطلاعات دقیق و کامل در اینباره با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل کنید.

حداقل معدل برای تحصیل در چین

برای پذیرش و تحصیل در چین در هر مقطعی این رزومه شما می باشد که معرف میزان تحصیلات، قدرت و توانایی شما است. حال این رزومه از موارد مختلفی تشکیل می شود که یکی از آن ها معدل تحصیلی دوره پیشین می باشد. 

معمولا حداقل معدل برای تحصیل در چین در دوره کارشناسی 13 تا 14 از سوی دانشگاه ها اعلام می شود؛ اما این به معنای کافی بودن این مقدار نیست.

شرط معدل برای تحصیل در لهستان در دوره کارشناسی ارشد دوره دکترا نیز 14به بالا می باشد. حال هرچه متقاضیان معدل بالاتری داشته باشند؛ شانس پذیرش و قبولی آنان افزایش می یابد و گزینه های معتبرتر و رشته های مناسب تری برای وی ممکن پذیر می شود.

 

حداقل معدل برای تحصیل در چین

پس فقط در پی داشتن حداقل معدل نباشید و سعی کنید معدلتان تا حد ممکن بالاترین مقدار برسد. البته نه اینکه تحصیل در لهستان با معدل پایین اصلا امکان ندارد؛ اما برای اینکه بتوانید پذیرش دانشگاهی را به دست آورید باید سایر موارد رزومه نظیر مقالات، توصیه نامه ها و غیره را نیز فراهم آورید که بتواند این ضعف پایین بودن معدل را کمرنگ کند.

لازم به ذکر است که پیک تحصیلی و سن متقاضیان نیز در پذیرش و قبولی دانشگاه ها تاثیر بسیاری دارد و دانشگاه ها همواره علاقمند به پذیرش دانشجویان جوان تر و با پیک تحصیلی کمتر هستند. این شرایط در هر دانشگاه متفاوت است؛ به همین خاطر با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز در تماس بوده و اطلاعات دقیقی به دست آورید.

پیشنهاد می کنیم تا علاوه برکشور چین سایر مقصدهای تحصیلی مناسب برای ایرانیان را نیز بشناسید:

شرایط تحصیل رایگان در چین

حتما مد نظر داشته باشید که شرایط تحصیل رایگان در چین به صورت کامل وجود ندارد و برای اخذ مدرک از دانشگاه های این کشور باید حتما شهریه تحصیلی خود را پرداخت کنید. حال این شهریه تحصیلی باتوجه به دانشگاه، مقطع، رشته و زبان تحصیلی با یکدیگر دارای تفاوت های فاحشی هستند؛ اما خوشبختانه گران نمی باشند.

ارزان بودن تحصیل در چین یکی از مزیت های بزرگی است که در جذب دانشجویان بین المللی تاثیر بالایی دارد. اما برای دستیابی به تحصیل در چین رایگان فقط یک گزینه وجود دارد، آن هم دستیابی به بورسیه های تحصیلی آن هم به صورت فول فاند و تحت شرایطی خاص که بتواند تمام مخارج تحصیلی شما را پوشش داده و تحصیلی رایگان را برایتان به ارمغان آورد.

البته لازم به تذکر است که تحصیل رایگان در چین به زبان چینی نیز بسیار امکان پذیر است؛ چون معمولا برای کورس های انگلیسی زبان بورسیه ای در نظر گرفته نمی شود. پس باید بگوییم که یکی از شرایط رایگان شدن تحصیل در چین، تحصیل به زبان چینی در این کشور است.

اما معمولا دانشجویان خارجی به دلیل ارزان و مقرون به صرفه بودن شهریه ها چندان در پی دستیابی به تحصیل رایگان در این کشور نیستند، مگر اینکه بنا به دلایلی نیاز مهمی به تحصیل رایگان این کشور داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاورین آی مهاجرتی تماس حاصل نمایید.

بورسیه های تحصیلی چین

همه ساله تعداد قابل ملاحظه ای بورسیه های تحصیلی چین از سوی مراکز خصوصی و دولتی در این کشور در اختیار دانشجویان بین المللی قرار داده می شود که هرکدام دارای شرایط و مزیت های متفاوتی بوده و تعداد کمک های مالی خاصی را نیز در نظر می گیرند که باید حتما طبق آخرین اطلاعات مورد بررسی قرار بگیرند.

این بورسیه ها می توانند از بخشی از شهریه تحصیلی تا تمام آن و یا حتی به اضافه مخارج زندگی دانشجویان را پوشش دهند که قطعا هرچه کمک مالی بیش تر شود، شرایط و رقابت برای دستیابی به آن بیش تر و سخت تر خواهد بود. ضمنا دستیابی به بورسیه و کمک هزینه مالی جهت تحصیل در چین بسیار رقابتی و با متقاضیان بسیاری همراه است.

 

بورسیه های تحصیلی چین

از مهم ترین و معتبرترین بورسیه ها می توان به به بورسیه دولتی پکن، بورسیه دولتی چین، بورسیه دولتی جیانگ سو، برنامه مشارکت دیوار بزرگ و غیره نام برد که هرکدام دارای ضوابط خاص خود هستند. پیشنهاد می کنیم حتما عنوان شرایط بورسیه تحصیلی چین را در سایت ما مطالعه نموده و از شرایط به روز معتبرترین و مناسب ترین بورسیه های تحصیلی این کشور اطلاع پیدا کنید.

یکی دیگر از اقدامات جهت پوشش هزینه های تحصیل در چین، کار در حین تحصیل می باشد که می تواند کمک خرج مناسبی برای دانشجویان خارجی به عمل آورد. مقاله شرایط مهاجرت کاری و کار در چین تمامی شرایط برای یافتن یک شغل مناسب در حین تحصیل و همچنین پس از آن را در اختیار شما می گذارد.

دانشگاه های کشور چین

اگر قصد اطلاع از صفر تا صد تحصیل در چین را دارید، پس یکی از موارد مهمی که باید حتما از آن اطلاع کسب کنید دانشگاه های کشور چین هستند. 

همانطور که گفتیم دانشگاه های این کشور روز به روز در حال پیشرفت و ترقی هستند و این باعث رشد جایگاه و رتبه جهانی آنان در میان سایر دانشگاه های دنیا می شود.

نکته مهمی که وجود دارد، با وجود تعداد دانشگاه های زیاد این کشور، تفاوت میان رتبه های برخی از موسسات نیز قابل توجه می باشند و در این بین قطعا هرچه مدرک دریافتی شما از دانشگاه های معتبرتری باشد، قطعا آینده موفق تری در کار و درآمد در انتظارتان خواهد بود و شما نیز احتمالا از سطح دانش بالاتری برخوردار خواهید شد.

به همین خاطر در راستای کسب نتایج بهتر در امر تحصیل در چین پیشنهاد می کنیم که مقاله بهترین دانشگاه های چین را در سایت ما مطالعه کنید، تا اطلاعاتی که در رابطه با شناخت برترین دانشگاه های این کشور نیاز دارید، را مطالعه کنید.

همچنین برای شناخت هریک از دانشگاه های این کشور می توانید با مشاورین متخصص آی مهاجرتی تماس حاصل کنید.

در ادامه رتبه برترین دانشگاه های این کشور را مشاهده خواهید کرد:

نام دانشگاه

رتبه از موسسه معتبر QS

دانشگاه پکینگ

17

دانشگاه چینهوا

25

دانشگاه ژجیانگ

44

دانشگاه فودان

50

دانشگاه جیائو تونگ شانگهای

51

دانشگاه علوم و تکنولوژی چین

137

دانشگاه نانجینگ

141

دانشگاه ووهان

194

دانشگاه تونگجی

216

هزینه های تحصیل در چین

یکی از مهم ترین و موثرترین ویژگی های تحصیل در چین که به تنهایی باعث جذب دانشجویان خارجی بسیاری به این کشور شده است، میزان هزینه ها و شهریه های دانشگاهی این کشور است.

هزینه های تحصیل در چین یک از مناسب ترین گزینه های حال حاضر آسیا یا حتی در جهان است که در مقایسه با کیفیت آموزشی دارای ارزش بسیار بالایی است . البته میزان شهریه دانشگاه های چین باتوجه به دانشگاه های ممکن است بایکدیگر تفاوت قابل توجهی داشته باشند.

 

مثلا شهریه های دانشگاه های دولتی بسیار مناسب و ارزان هستند، اما شهریه های دانشگاه های خصوصی کاملا گران تر از مراکز دولتی هستند، البته هنوز هم در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکا و استرالیا ارزان تر و مقرون به صرفه تر هستند.

علاوه بر این شهریه تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی از رشته های دیگر تحصیلی گران تر است یعنی به طور کلی گران ترین رشته های تحصیلی در کشور چین هستند. 

به طور کلی رشته های پزشکی سالانه 4500 تا 8000 دلار و دوره های کارشناسی 1300 تا 6000 دلار و دوره کارشناسی ارشد 2800 تا 9000 دلار شهریه دربر می گیرند.

جهت اطلاعی خلاصه از هزینه های تحصیل در چین در ادامه شهریه تحصیل در چند دانشگاه این کشور را مشاهده می کنید:

دانشگاه

شهریه سالانه

دانشگاه پکینگ

8800 یوان

دانشگاه چینهوا

28000 تا 50000 یوان

دانشگاه ژجیانگ

19000 تا 42000 یوان

دانشگاه فودان

68000 یوان

دانشگاه نانجینگ

15000 تا 25000 یوان

وبینار بررسی شرایط تحصیل بدون مدرک زبان

انتخاب یک کشور خارجی به عنوان مقصد تحصیلی برای تمامی افرادی که به دنبال انتخاب دانشگاه های برتر هستند ، اهمیت فراوانی داشته و نیاز به بررسی تمامی شرایط لازم دارد که یکی از اصلی ترین آنها فراهم نمودن مدرک زبان است.

کارشناس ارشد ما در این عنوان به بررسی شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در کشورهای خارجی پرداخته است که توصیه می کنیم تا انتها آن را تماشا نموده و در صورتی که به دنبال دریافت جزئیات در یک زمینه خاص هستید با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

 

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل بدون مدرک زبان

هزینه زندگی دانشجویی در چین

یکی از بخش های مربوط به هزینه های تحصیل در کشور چین، هزینه زندگی دانشجویی در چین است. این بخش نیز دارای بازه های مختلفی است که قطعا به عواملی چون شهر محل زندگی و سبک زندگی هر فردی بستگی دارد، اما خبر خوش این که از این لحاظ نیز این کشور یکی از بهترین مقاصد در دنیا می باشد که دارای هزینه های ارزانی در مقایسه سایر کشورها است.

توصیه می کنیم اگر در پی دستیابی موفقی به تحصیل در چین هستید، حتما عنوان هزینه های زندگی در چین را در سایت آی مهاجرتی مطالعه کنید تا بخش های مختلف این موضوع و همچنین آخرین میزان مبالغ دقیق از هزینه های موجود در این کشور و شهرهای مختلف آن را مطلع شوید.

به طور کلی باید بگوییم که یک دانشجو در صورت نیاز به اجاره مسکن، باید مبلغی در حدود 1 یوان تا 2 یوان را برای اجاره مدنظر قرار دهد؛ که قطعا شهر و محله انتخابی برای زندگی تاثیر زیادی بر مقدار این مبلغ خواهد داشت. 

اما بدون در نظر گرفتن هزینه اجاره به طور متوسط یک شخص در چین ماهانه 1 یوان هزینه های زندگی دارد.

ضمنا قابل تذکر است که میزان مارج و هزینه ها در کلان شهرها و شهرهای مطرح چین نسبت به شهرهای کوچک آن دارای تفاوت قابل توجهی است. 

البته اکثر دانشگاه های مطرح این کشور نیز در کلان شهرهای چین واقع شده اند. در ادامه مشاهده خواهید کرد کل هزینه ماهانه شما به چه نحوی در زندگی در چین تقسیم می شود.

درصد هزینه های زندگی در چین

ویزای تحصیل در چین

بسیاری از متقاضیان تصور دارند که صفر تا صد تحصیل در چین معطوف به پذیرش و ثبت نام در دانشگاه های این کشور است. اما نباید فراموش کرد که این بخش اول دستیابی به تحصیل در چین می باشد. بخش دوم آن مربوط به دریافت ویزای تحصیل در چین می باشد که کاملا مجزای از پذیرش در دانشگاه می باشد.

البته قطعا مهم ترین شرط دستیابی به ویزای تحصیلی این کشور، ثبت نام در یکی از دانشگاه های چین می باشد، اما این امر خود نیازمند مراحل مدارک جداگانه و مختص خود می باشد که باید حتما اقادامات دقیق و جداگانه ای برای آن انجام پذیرد و هیچ ارزش یا اهمیتی کمتر از پذیرش دانشگاه ندارد، حتی از نظر برخی افراد شاید مهم تر نیز باشد.

شما باید مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و به همراه درخواست خود به سفارت ارسال کرده و منتظر جواب آنان باشید که در صورت موافقت با صدور ویزای تحصیل در چین مصادف می شود. پیشنهاد می کنیم که حتما عنوان اخذ ویزای دانشجویی چینرا مطالعه کنید تا با مدارک، شرایط و جزئیات دقیق این امر آشنایی پیدا کنید.

در این مقاله تلاش کردیم شرایط تحصیل در چین را خلاصه به شما ارائه نماییم. جهت کسب اطلاعات بیش تر و یا دریافت مشاور خصوصی و بررسی شرایط تان می توانید همه روزه با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و همچنین دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید.

سوالات پرتکرار تحصیل در چین

همواره در رابطه با تحصیل در چین سوالات زیادی وجود دارد که می توانید ضمن مطالعه برخی از متداول ترین آنها در پایان ، از طریق بخش دیدگاه با مشاورین ما نیز در ارتباط باشید.

بله، شهروندان ایرانی بدون هیچ گونه محدودیتی و به راحتی می توانند برای پذیرش در دانشگاه ها و تحصیل در چین اقدام نمایند.

خیر، بلعکس هزینه تحصیل در چین یکی از گزینه های ارزان قیمت در آسیا و حتی در جهان شناخته می شود که باعث جذب دانشجویان خارجی بسیاری به این کشور شده است.

شهریه تحصیل در دانشگاه های کشور چین به عوامل مختلفی بستگی دارد و متغیر می باشد، اما به طور کلی . به طور کلی رشته های پزشکی سالانه 4500 تا 8000 دلار و دوره های کارشناسی 1300 تا 6000 دلار و دوره کارشناسی ارشد 2800 تا 9000 دلار شهریه دربر می گیرند.

خوشبختانه باید بگوییم که دانشجویان خارجی می توانند در دانشگاه های کشور چین به زبان انگلیسی و چینی به تحصیل مشغول شوند.

بله، سالانه دانشگاه ها، مراکز خصوصی و دولتی بسیاری در کشور چین بورسیه های تحصیلی بسیاری به دانشجویان بین المللی اعطا می کنند.

بله، دانشگاه های مختلفی در این کشور رشته های تحصیلی خود را بدون آزمون ورودی ارائه می نمایند.

رسیدن به ویزای کشورهای مختلف از جمله چین را از زبان کلاینت های ما بشنوید:

پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره حدیث فرحزاد
نمایش ویدیو درباره حمیدرضا گراوندی
نمایش ویدیو درباره زینب کارآزموده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه