تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا به عنوان یکی از اصلی ترین شاخص های علم پزشکی این کشور ، پذیرای دانشجویان بین المللی از اقصی نقاط جهان می باشد . سیستم درمانی اسپانیا به عنوان یکی از برترین های اروپا شناخته می شود و تمامی امکانات هم در حوزه درمان و هم تحصیل در اختیار افراد قرار می گیرد.

تحصیل دندانپزشکی اسپانیا به شما فرصت می دهد تا بتوانید کار در پیشرفته ترین مراکز درمانی را تجربه کرده و درآمد بالایی نیز داشته باشید . شما می توانید با توجه به شرایط و بودجه ای که در اختیار دارید ، تحصیل در دانشگاه های خصوصی و دولتی را تجربه کنید که البته هر یک شرایط خاص خود را دارند.

تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

آزمون ورودی دندانپزشکی در اسپانیا یکی از اصلی ترین این پیش نیازهای این رشته است که به منزله مجوز ورود دانشگاه های علوم پزشکی به شمار می رود.

فهرست مطالب

در این عنوان با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید تا هر آنچه را که از تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا می خواهید ، دانسته و در صورت تمایل مشاوره رایگان نیز دریافت نمایید . البته خوب است توجه داشته باشید که شرایط تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا در دانشگاه های دولتی این کشور آسان نبوده و با توجه به ظرفیت محدود باید با پشتکار تمام اقدام نمود.

در همین ابتدا باید بگوییم که رشته دندانپزشکی در اسپانیا نیازمند یادگیری زبان بومی مردم این کشور می باشد و خوب است که شما از همین ابتدا به یادگیری این زبان به صورت جدی فکر کنید تا هم برای ورود مدرکی معتبر به دانشگاه ارائه نمایید و هم برای تحصیل دچار مشکل و سختی نگردید و بتوانید دروس خود را راحت و با نمراتی بالا پاس نمایید.

خوب است بدانید که علاوه بر تحصیل کارشناسان ما شرایط کار برای افراد با مدرک پزشکی را نیز بررسی نموده اند که با کلیک بر روی عنوان مهاجرت پزشکان به اسپانیا می توانید از شرایط آن به خوبی مطلع شوید.

آزمون ورودی دندانپزشکی اسپانیا

ورود به رشته های دانشگاهی در تمامی مقاطع نیازمند فراهم نمودن شرایط مشخصی است که با توجه به رشته و سطح متقاضی متفاوت است . قطعا دانشگاه های دندانپزشکی اسپانیا نیز برای متقاضیان این رشته الزاماتی را در نظر گرفته اند که برای دانشجویان بین المللی فاکتورهای بیشتری را نیز شامل می شود.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا + پادکست

در این ویدیو شرایط تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا را خواهید دانست و می توانید برای دریافت جزئیات بیشتر با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس حاصل نمایید.

فایل پادکست نیز جهت دانلود و راحتی شما عزیزان قرار داده شده است.

نمایش ویدیو درباره کاور تحصیل رشته دندانپزشکی در اسپانیا
تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

آزمون ورودی دندانپزشکی در اسپانیا یکی از اصلی ترین این پیش نیازها است که به منزله مجوز ورود به رشته دندانپزشکی در اسپانیا به شمار می رود . امتحان ورودی دندانپزشکی در اسپانیا در دانشگاه های دولتی به زبان رسمی این کشور برگزار می شود و شما باید به دروس تخصصی مرتبط با علم دندانپزشکی پاسخ دهید.

آزمون ورودی رشته دندانپزشکی اسپانیا شامل آناتومی ، زیست ، فیزیک و مهارت های شناختی است که توانایی شما را برای آغاز این رشته حساس محک می زند . دقت داشته باشید که این آزمون به زبان انگلیسی خیلی محدود برگزار شده و اغلب توصیه نمی شود ، زیرا پاسخ به زبان اسپانیایی می تواند برای یک دانشجویان بین المللی نقطه امتیاز مثبتی باشد وخوب است که از آن غافل نشوید.

آزمون ورودی دندانپزشکی اسپانیا در هر دانشگاه به صورت جداگانه برگزار شده و شما به جهت شرکت در آن باید در سایت دانشگاه ثبت نام کنید تا تاریخ و محل برگزاری آزمون از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود . آزمون‌های ورودی به دانشگاه‌های دندانپزشکی اسپانیا دشواری نیستند اما آمادگی لازم را می طلبند ، از این رو جهت دریافت جزئیات با کارشناسان ما در آی مهاجرتی در تماس باشید.

ادامه تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

ادامه تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های اسپانیا 300 واحد درسی را شامل می شود که در این رشته باید حدود 200 واحد را به صورت اجباری و تا 20 را به صورت اختیاری پشت سر بگذارید . دقت داشته باشید که دروس اختیاری در هر دو رشته تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسپانیا نیز باید حتما سپری شوند و شما این امکان را دارید که از میان فهرست دروس پیشنهادی به تعداد مشخص واحدهایی را انتخاب کنید.

شرایط دندانپزشکی در اسپانیا دارای تفاوت هایی با رشته پزشکی است . به عنوان مثال رشته دندانپزشکی 5 سال تحصیلی زمان می برد و هزینه بیشتری نسبت به رشته پزشکی دارد . همچنین در دو یا سه دانشگاه خصوصی می توانید این رشته را به زبان انگلیسی بیابید و اساتید نیز در طول تدریس از اصطلاحات زبان انگلیسی بسیار استفاده می کنند.

مطالعات دندانپزشکی دانش و مهارت های مورد نیاز برای پیشگیری ، تشخیص و درمان مشکلات سلامتی مرتبط با دندان ها ، استخوان های فک ، دهان و بافت های دهان را در اختیار دندانپزشکان آینده قرار می دهد . هر دانشگاه دارای بیمارستان و یا کلینیک های مرتبط با خود است که دندانپزشکان دوره کارآموزی خود را در آن سپری می کنند.

دوره آموزشی شامل مشارکت فعال در خدمات بهداشتی و کار بر روی موارد بالینی واقعی است . برخی از دروس تخصصی این رشته عبارتند از:

  • بافت شناسی
  • آسیب شناسی جراحی
  • جراحی دهان
  • طب خوراکی
  • آسیب شناسی دندان
  • پروتز دندان
  • رادیولوژی و حفاظت در برابر اشعه
  • ارتودنسی
  • مراقبت های دندانی بیماران معلول
  • پوسیدگی بالینی پیشرفته
  • جراحی ایمپلنت
  • حساسیت دهانی
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شرط معدل برای تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

جهت تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا شما باید مدرک دیپلم خود را کسب کرده و ریز نمرات خود را نیز به دانشگاه ارائه دهید . در رابطه با شرط معدل برای تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا باید بگوییم که در دانشگاه های دولتی این کشور به دلیل وجود آزمون ورودی می تواند معدل بالا یک امتیاز مثبت به شمار برود ، اما در مراکز خصوصی که معمولا آزمون ورودی برگزار نمی شود و تنها دانشجویان از طریق یک مصاحبه پذیرش شده و در رابطه با معدل سخت گیری زیادی انجام نمی شود.

داشتن معدل خوب بخصوص نمرات بالا در دروسی همچون زیست شناسی و زبان اسپانیایی می تواند فاکتور مهمی به شمار برود و در برخی موارد دانشجویان توانسته اند حتی با معدل پایین اما کسب نمره قبولی بالا در آزمون ورودی به راحتی به تحصیل رشته دندانپزشکی در اسپانیا بپردازند.

از این رو خوب است که حتما با مشاورین ما تماس بگیرید تا از جزئیات لازم در دانشگاه دلخواه خود آگاه شوید و یا با مطالعه عنوان صفر تا صد تحصیل در اسپانیا نکات ریز مهاجرت به این کشور را به عنوان یک مقصد تحصیلی ایده آل بدانید.

تحصیل رایگان دندانپزشکی در اسپانیا

تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا در دانشگاه های دولتی این کشور به صورت کاملا رایگان صورت پذیرفته و دانشجویان صرفا در هر ترم مبلغی را به عنوان هزینه ثبت نام و بیمه به دانشگاه پرداخت می کنند که زیاد نیست . از این رو تلاش برای ورود به دانشگاه های دولتی این کشور ارزش تحمل برخی از دشواری ها مانند یادگیری زبان اسپانیایی را داشته و در مقابل شرایط ایده آلی را پیش رویتان قرار می دهد.

خوب است این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که در دانشگاه های خصوصی این کشور حتی در صورت انتخاب زبان اسپانیایی باید شهریه هر ترم خود را پرداخت کنید که مبلغ بالایی نیز بوده و توانایی مالی قابل توجهی را نیز می طلبد . علاوه بر این هزینه زندگی نیز باید به صورت جدا از هزینه تحصیل در رشته دندانپزشکی در اسپانیا در نظر گرفته شود که وابسته به نوع دانشگاه نبوده و خود دانشجو موظف به تامین آن است.

کارشناسان آی مهاجرتی در عنوان هزینه زندگی و مهاجرت به اسپانیا به صورت دقیق به مخارج شما به عنوان یک دانشجو پرداخته اند که توصیه می کنیم مطالعه آن را از دست ندهید.

تحصیل رایگان دندانپزشکی در اسپانیا

اگر اسپانیا را برای تحصیل دندانپزشکی انتخاب کرده اید، حتما مطالب زیر بهتون کمک میکنه تا راحت مهاجرت کنید:

تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا به زبان انگلیسی

این که به شما بگوییم تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا به هر دو زبان اسپانیایی و انگلیسی به دانشجویان ارائه می شود ، کمی از واقعیت دور بوده و ممکن است شما عزیزان را در این زمینه گمراه کند . شاید بتوانید در یک یا دو دانشگاه خصوصی زبان انگلیسی را به عنوان زبان تحصیل رشته دندانپزشکی در اسپانیا بیابید ، اما دقت داشته باشید که دندانپزشکی رشته ای کاملا مرتبط با عموم مردم بوده و توانایی برقراری ارتباط از اصول اولیه آن است.

از این رو خوب است که زبان انگلیسی را به عنوان زبان یکسان علم پزشکی در سراسر جهان مدنظر داشته باشید ، اما زبان اسپانیایی خود را تا حد ممکن قوی سازید . در زمینه زبان اسپانیایی آزمون DELE مورد تایید اکثر دانشگاه های این کشور می باشد و برای تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا به زبان انگلیسی خوب است که یکی از مدارک آیلتس و یا تافل را به دانشگاه ارائه دهید.

البته برخی از دانشگاه ها مدارک دیگری همچون کمبریج را نیز قبول می کنند و شرایط به دانشگاه مورد نظر شما بسیار وابسته می باشد . چنانچه تحصیل دندانپزشکی اسپانیا را برای خود دشوار تصور می کنید حتما با مراجعه به عنوان شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا ، سایر گزینه های ممکن را نیز بررسی کنید.

Dental
Education
in English

هزینه تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

هزینه تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا با توجه به نوع دانشگاه مشخص می شود و همانگونه که بیان نمودیم به خصوصی و یا دولتی بودن دانشگاه بسیار وابسته است . در دانشگاه دولتی که شما تنها موظف به پرداخت حق ثبت نام بسیار کم در هر ترم و هزینه زندگی خود می باشید و متحمل مخارج بالایی نخواهید شد.

اما در دانشگاه های خصوصی در ازای ورود آسانتر باید شهریه تحصیلی بالاتری را نیز پرداخت کنید . دانشجویان بین المللی در دانشگاه های خصوصی اسپانیا باید سالانه از 5000 تا 18000 یورو را پرداخت کنید که مبلغ قابل توجهی بوده و صرفا به این میزان محدود نمی شود.

رشته دندانپزشکی برخلاف رشته رشته پزشکی نیازمند تامین برخی مواد و تجهیزات است که در رشته پزشکی مورد نیاز نیست و شما باید علاوه بر شهریه ، روپوش ، کتاب ها ، رجیستری دانشگاه ، مواد آزمایشگاهی و غیره هزینه های دیگری نیز بپردازید.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

 البته بسیاری از دانشگاه های خصوصی به دلیل دریافت شهریه بالا اغلب تجهیزات مورد نیاز را به صورت کامل در اختیار دانشجو قرار می دهند که وابسته به دانشگاه است. در انتها خوب است بدانید که شرایط تحصیل پزشکی در اسپانیا با رشته دندانپزشکی متفاوت بوده و با مطالعه عنوان تحصیل پزشکی در اسپانیا به شناخت بیشتری در رابطه با این دو رشته برسید.

دانشگاه های دندانپزشکی اسپانیا

بهترین و برترین دانشگاه های کشور اسپانیا رشته های شاخصی همچون دندانپزشکی را ارائه می دهند و شما با قبولی در هر یک فرصت تحصیل در دانشگاهی برجسته در سطح اروپا را خواهید یافت .

البته مشاورین ما تحت عنوانی به نام بهترین دانشگاه های دندانپزشکی اسپانیا بهترین مراکز علمی این کشور را بررسی نموده اند که توصیه می کنیم مطالعه آن را از دست ندهید . اما چنانچه بخواهیم برخی از دانشگاه های دندانپزشکی اسپانیا را برای شما نام ببریم ، شامل موارد حاضر در جدول خواهد بود.

امیدواریم که در این عنوان توانسته باشیم اطلاعات کافی در رابطه با تحصیل رشته دندانپزشکی در اسپانیا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . اما دقت داشته باشید که شما می توانید به واسطه تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا به کار در این کشور نیز مشغول شوید پس عنوان مهاجرت کاری و کار در اسپانیا در سایت ما راهگشای خوبی برای شما عزیزان خواهد بود .

جهت هرگونه سوال با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر تهران و یا شیراز تماس حاصل نمایید.

Dental universities

نام دانشگاه رتبه جهانی در رشته دندانپزشکی
دانشگاه بارسلونا 47
دانشگاه خودمختار بارسلونا 133
دانشگاه کمپلوتنسه مادرید 147
دانشگاه مستقل مادرید 170
دانشگاه والنسیا 243
دانشگاه گرانادا 297
دانشگاه ناوارا 298
دانشگاه پومپئو فابرا (بارسلونا) 306
دانشگاه سانتیاگو د کامپوستلا 379
دانشگاه سویا 397

سوالات پر تکرار تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

مهمترین نکاتی که درباره تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا وجود دارد را کارشناسان ما در قالب پرتکرارترین سوالات در انتهای همین مقاله نوشته اند، بخوانید و اگر نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، با ما تماس بگیرید.

این آزمون به طور کلی شامل دروس آناتومی ، زیست ، فیزیک و مهارت های شناختی است که توانایی شما را برای آغاز این رشته حساس محک می زند.

 جهت اخذ مدرک و تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا باید 5 سال در دانشگاه های این کشور به تحصیل و آموزش مشغول بود.

این موضوع بستگی به عوامل مختلفی دارد؛ اما به طور کل می تواند از 5 هزار تا 18 هزار یورو را شامل شود.

 خوشبختانه دانشگاه های این کشور شرط معدل و حداقلی برای متقاضیان این رشته در نظر نگرفته اند؛ اما هرچه معدل متقاضی بالاتر باشد؛ امتیاز بیشتری برای پذیرش و قبولی به دست می آورد.

باید بگوییم تمامی مراکز ارائه دهنده این رشته از اعتبار بالایی برخوردار هستند؛ اما در حال حاضر دانشگاه بارسلونا برترین مرکز ارائه دهنده این رشته بوده و در رتبه 47 امین دانشگاه جهان قرار دارد.

با مشاهده ویدیوهای زیر در می یابید که رسیدن به ویزای تحصیل هر کشوری در آی مهاجرتی ممکن است:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه