تحصیل پزشکی در لهستان

تحصیل پزشکی در لهستان یکی از بهترین روش های ورود و تحصیل در رشته پزشکی در کشورهای اروپایی می باشد که دارای مزایا و امتیازات بسیاری بوده و شرایط پذیرش و قبولی در آن برای متقاضیان و دانشجویان کشورمان بسیار ایده آل تر از سایر کشورهای اروپایی می باشد.

ضمن اینکه سیستم آموزشی کشور لهستان پیرو قوانین بولونیا بوده و از کیفیت و اعتباری مثال زدنی بهره می برد و با اخذ مدرک از دانشگاه های آن امکان کار در اکثر کشورهای جهان وجود دارد . رشته پزشکی در لهستان از بهترین و باکیفیت ترین رشته های تحصیلی این کشور بوده و نظارت بسیاری بر روی آن وجود دارد.

تحصیل پزشکی در لهستان

تحصیل پزشکی در لهستان با شهریه ای مناسب و شرایط پذیرش آسان می تواند گزینه ای ایده آل برای دریافت مدرک از یک کشور اروپایی باشد.

فهرست مطالب

تیم مشاورین آی مهاجرتی در ادامه این مقاله شما را با جزئیات لازم برای پذیرش و تحصیل پزشکی در لهستان آشنا نموده تا در صورت علاقه و درخواست بسیار سریع تر و با اتلاف وقت کمتر و هزینه های پائین تر بتوانید در معتبرترین دانشگاه ممکن در این کشور پذیرفته شده و به تحصیل مشغول شوید.

علاوه بر این موارد کیفیت و سطح زندگی نیز در این کشور بسیار مناسب و قابل قبول است و این کشور یکی از بهترین کشورهای بلوک شرقی اروپا می باشد که می تواند تحصیلات و اقامتی بسیار خوب و با کیفیت را برای شما فراهم آورد. پیشنهاد می کنیم که عنوان تحصیل در لهستان را نیز حتما مطالعه نموده تا دانشگاه ها و چگونگی جذب به سیستم آموزشی این کشور را بهتر بشناسید.

کالج های پزشکی لهستان

یکی از سوالات مهم برای متقاضیان تحصیل پزشکی در لهستان این است که آیا نیاز به شرکت در دوره های پیش پزشکی در لهستان وجود دارد یا خیر؟ باید بگوییم این موضوع بستگی به شرایط متقاضیان دارد.

بدین صورت که اگر متقاضی بتواند مدرک زبان معتبری با نمره مناسب و معدل دیپلم بالایی به دانشگاه ارائه کند نیازی به شرکت در پریمدیکال در لهستان نداشته و می تواند مستقیم وارد دانشگاه و تحصیل این رشته شود.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیوتحصیل پزشکی در لهستان + پادکست

تحصیل پزشکی در لهستان را می توان از دو مسیر چهار و شش ساله سپری کرد که به شرایط شما بستگی دارد . این ویدیو را تا انتها تماشا کنید تا از تمامی جزئیات لازم در این باره مطلع شوید.

کارشناسان آی مهاجرتی همواره پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان می باشند.

نمایش ویدیو درباره کاور تحصیل پزشکی در لهستان
تحصیل پزشکی در لهستان

اما در غیر این صورت باید حتما در دوره پیش پزشکی لهستان که با نام فاندیشن شناخته می شود، شرکت نماید و آن را با موفقیت پشت سر بگذارد. دوره های آمادگی قبل از دانشگاه برای رشته پزشکی به زبان انگلیسی بوده و در آن دروس فیزیک، شیمی، زیست شناسی و ریاضی به دانشجویان طبق نیاز رشته پزشکی به مدت یک سال آموزش داده می شود.

در نهایت پس از اتمام آموزش باید در آزمون نهایی این دوره شرکت کرده و نمره قبولی را به دست آورید؛ در این صورت قادر به پذیرش و تحصیل در دانشگاه های پزشکی لهستان خواهید بود. دقت داشته باشید که گذراندن دوره در کالج ام کورس در لهستان نیاز به پرداخت شهریه دارد که برای اطلاع از میزان آن ها می توانید با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را به دست آورید. 

ضمنا گذراندن دوره در کالج های پزشکی لهستان می تواند شما را با سیستم آموزشی این کشور بسیار آشنا کرده و ادامه تحصیل را راحت تر نماید.

امتحان ورودی پزشکی لهستان

امتحان ورودی پزشکی لهستان

شاید این ابهام را داشته باشید که آیا شرکت در امتحان ورودی پزشکی لهستان نیز اجباری می باشد یا خیر؟ باید بگوییم که چیزی تحت عنوان آزمون ورودی رشته های پزشکی لهستان به طور هماهنگ و سراسری در این کشور وجود ندارد؛ اما برخی از دانشگاه ها نسبت به برگزاری آزمون داخلی برای پذیرش دانشجویان خارجی و اجازه رقابتی برابر و یکسان اقدام می کنند.

همچنین برخی از این مراکز علاوه بر آزمون ورودی پزشکی لهستان نسبت به مصاحبه آنلاین با متقاضیان نیز اقدام کرده و یا حتی فقط از متقاضیان واجد شرایط که دارای مدرک زبان و معدل و رزومه مناسبی هستند؛ نسبت به اخذ مصاحبه آنلاین و سنجش میزان دانش و تسلط به زبان انگلیسی مبادرت می نمایند.

البته باید بگوییم که مراجع آزمون‌های ورودی به دانشگاه‌های پزشکی لهستان معمولا در تمامی آزمون های دانشگاه ها یکسان بوده و تفاوت های چندانی از لحاظ منابع با یکدیگر وجود ندارد. در ادامه شما را با شرایط آزمون برخی از دانشگاه های مهم و برتر لهستان برای پذیرش در رشته پزشکی آشنا خواهیم کرد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

آزمون ورودی دانشگاه گدانسک در رشته پزشکی

آزمون ورودی دانشگاه گدانسک در رشته پزشکی از دو بخش کتبی و مصاحبه تشکیل می شود که به صورت آنلاین برگزار می گردد و متقاضیان می توانند بیش از یک بار در سال در آن شرکت کنند. ابتدا نیز باید در آزمون کتبی شرکت نموده و در صورت قبولی در آن به مرحله بعد و مصاحبه راه داده می شوید.

آزمون کتبی 30 سوال چند گزینه ای دارد که از دروس زیست شناسی و شیمی می باشد که در مدت 90 دقیقه باید به آن پاسخ دهید. این آزمون نمره منفی نداشته و برای قبولی باید حداقل 60 نمره به دست آورید. مصاحبه آنلاین نیز از هر متقاضی به مدت 20 دقیقه به طول می انجامد که دانش زیست شناسی شما را مورد سنجش قرار می دهد.

لازم است با آمادگی کامل در مصاحبه تحصیل پزشکی در لهستان شرکت کنید؛ چون تاثیر بالایی در پذیرش شما خواهد داشت. داشتن تسلط به دروس زیست شناسی دوره دبیرستان کافی است؛ اما باید تسلط بالا و قابل قبولی بر آن داشته باشید.

آزمون ورودی دانشگاه لوبلین در رشته پزشکی

آزمون ورودی دانشگاه لوبلین در رشته پزشکی مختص افرادی که مدرک دیپلمی غیر از دیپلم بین المللی (IB) و یا دیپلم اروپا (EB) دارند. این ازمون برای پذیرش در رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه لوبلین برگزار شده و منابع آن از دروس زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضی می باشد که در اغلب آزمون های ورودی تحصیل پرشکی در لهستان مشترک است.

لازم به ذکر است که سوالات این آزمون 5 گزینه ای بوده که تنها یک جواب درست دارد و هر جواب صحیح سه امتیاز مثبت به همراه دارد.

آزمون ورودی دانشگاه ورشو در رشته پزشکی

آزمون ورودی دانشگاه ورشو در رشته پزشکی نیز مختص متقاضیانی است که مدرک دیپلم خود را خارج از اتحادیه اروپا دریافت کرده و مدرک دیپلم بین المللی ندارند.

این آزمون نیز به زبان انگلیسی برگزار می شود و پس از قبولی در آن دانشجویان باید یک مصاحبه کوتاه را نیز به عنوان مرحله آخر پشت سر بگذارند. آزمون کتبی شامل 100 سوال MCQ از دروس زیست شناسی، شیمی و فیزیک می باشد.

University of Warsaw entrance exam in the field of medicine

شرایط تحصیل پزشکی در لهستان

شرایط تحصیل پزشکی در لهستان برای دانشجویان می تواند به دو صورت 4 ساله و 6 ساله صورت پذیرد. دوره 6 ساله مربوط به دانشجویانی بوده که از دوره دیپلم برای تحصیل رشته پزشکی اقدام می نمایند. آنها 3 سال اول را به مطالعات پیش بالینی پرداخته و 3 سال دوم را به آموزش های بالینی که شامل موضوعاتی نظیر پزشکی عمومی، جراحی، اطفال و داخلی می شود؛ خواهند پرداخت.

اما دوره های 4 ساله که به طور محدودتر ارائه می شوند و دانشگاه لودز آن را ارائه می نماید؛ مختص دانشجویانی است که دارای مدرک لیسانس در یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی هستند. 

البته اکثر متقاضیان قصد گذراندن دوره های 6 ساله را دارند. لازم به ذکر است که در این دوره دانشجویان باید یک سال آخر تحصیل خود را به صورت عملی در بیمارستان های مورد تایید به آموزش عملی و رزیدنتی بپردازند.

شرایط تحصیل پزشکی در لهستان

بسیار مهم است که دانشجویان مقداری به زبان لهستانی نیز تسلط داشته باشند چون در دوره رزیدنتی برای ارتباط با بیماران باید بتوانند با اکثر آن ها به زبان لهستانی ارتباط برقرار نموده و آنها را درمان نمایند. همچنین لازم به ذکر است که آموزش و تحصیل پزشکی در لهستان سخت بوده و نیاز به تلاش بالایی دارد و به طور کل 11 دانشگاه این کشور نسبت به ارائه آن اقدام می نمایند.

ضمنا شرایط تحصیل دندانپزشکی در لهستان با رشته پزشکی کاملا متفاوت است؛ به همین خاطر حتما مقاله تحصیل دندانپزشکی در لهستان را برای شناخت شرایط این رشته مطالعه نمایید.

مشاورین ارشد ما پیشنهاد می کنند تا با مطالعه مقالات زیر شرایط تحصیل پزشکی در سایر کشورهای خوب دنیا را نیز محک بزنید:

شرط معدل برای تحصیل پزشکی در لهستان

تا اینجا با برخی از شرایط جذب و تحصیل پزشکی لهستان آشنا شدیم. اما نکته مهمی که شاید برای برخی از متقاضیان در رابطه با تحصیل پزشکی در لهستان سوال باشد، این است که آیا پذیرش در این رشته نیاز به داشتن معدل خاصی دارد؟ همانطور که در بالا گفتیم شرط معدل برای تحصیل پزشکی در لهستان بسیار تاثیر گذار است؛ به نحوی که داشتن مدرک زبان و معدل بالا می تواند شما را از شرکت در آزمون ورودی مستثنی کند.

معمولا برای جذب و تحصیل بدون نیاز به شرکت در آزمون ورودی باید دارای حداقل معدل دیپلم 16 باشید که این معدل نیز باز تضمینی بر این موضوع نیست و برای اینکه بتوانید با خیال راحتی رزومه خود را ارسال و توانایی رقابت با دیگر متقاضیان را داشته باشید، داشتن معدل بالای 18 توصیه می شود.

اما اگر قصد ورود مستقیم به پزشکی لهستان را ندارید و قصد گذراندن دوره های پیش پزشکی و شرکت در آزمون های ورودی را دارید، از تاثیر معدل برای پذیرش در پزشکی در لهستان کاسته می شود؛ اما بازهم به طور یقین داشتن معدل بالاتر یک امتیاز مثبت برای هر دانشجو است.

بدین صورت که اگر دو متقاضی دارای شرایط یکسان و نمرات آزمونی برابر باشند، متقاضی که دارای معدل دیپلم بالاتری است مجوز قبولی و تحصیل پزشکی در لهستان را به دست می آورد. پس شاید معدل آخرین مقطع تحصیلی دارای تاثیری همچون آزمون ورودی نباشد، اما تاثیر درخور توجه ای در پذیرش رشته پزشکی در لهستان دارد.

شرایط سنی تحصیل پزشکی در لهستان

قطعا می دانید که برخی از دانشگاه های خارج از کشور برای پذیرش دانشجویان خارجی بر روی سن آنان نیز حساست به خرج می دهند. حال در رابطه با تحصیل در رشته پزشکی در لهستان نیز این سوال وجود دارد که آیا شرایط و محدودیت های سنی در پذیرش آن تاثیر گذار هستند یا خیر؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شرایط سنی تحصیل پزشکی در لهستان دارای محدودیت های خاص و یا شرایط سخت گیرانه ای نیست؛ اما بدین صورت هم نمی باشد که هر متقاضی در هر سن و با هر گپ تحصیلی به راحتی قادر به جذب و تحصیل این رشته قرار بگیرد. 

با اینکه دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی لهستان سخت گیری نمی کنند، اما بهترین سن 18 تا 30 می باشد و سن بالاتر از این مقدار شانس پذیرش را بسیار کاهش می دهد.

شرایط سنی تحصیل پزشکی در لهستان

ضمن اینکه داشتن گپ تحصیلی پائین و کم نیز بسیار مهم است و نباید زمان زیادی از تاریخ اخذ آخرین مدرک تحصیلی شما گذشته باشد. حال هرچه این مقدار کمتر باشد شانس قبولی و پذیرش بالا می رود. ضمن اینکه برای تحصیل پزشکی در لهستان نباید شرایط سفارت نیز برای صدور ویزا فراموش کرد.

البته سفارت لهستان در کشورمان برای شرایط سنی سخت گیری به خرج نمی دهد، اما قطعا گپ های تحصیلی زیاد و یا افراد بالاتر از محدوده سنی مجاز شاید برای اخذ ویزا با مشکلاتی مواجه شوند؛ که در این صورت حتما باید با کارشناسان آی مهاجرتی مشاوره نمایید و شانس خود را به نحوی افزایش دهید.

تحصیل رایگان پزشکی در لهستان

یکی از مهم ترین خواسته های دانشجویان خارجی همواره این است که آیا امکان تحصیل رایگان در کشور مقصد وجود دارد یا خیر؟ باید بگوییم که تحصیل رایگان پزشکی در لهستان فقط در صورت شرایطی خاص و آن هم دریافت بورسیه تحصیلی امکان پذیر است.

به طور کل تحصیل در دانشگاه در سیستم آموزشی لهستان رایگان نبوده و همراه با پرداخت شهریه می باشد، با اینکه در این جا امکان اخذ بورسیه نیز بسیار پائین است.

پس به طور کلی اگر قصد تحصیل پزشکی در لهستان را دارید، باید به پرداخت شهریه آن دقت داشته باشید. البته لازم است این مزیت تحصیل پزشکی در لهستان را هم یادآوری کنیم که شهریه دانشگاه های این کشور برای تحصیل این رشته در مقابل کشورهای هم تراز و هم رده بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد و دانشجویان نیاز به پرداخت شهریه های گزاف و گران را ندارند.

 

ضمن اینکه دولت به دانشجویان خارجی رشته پزشکی اجازه کار در مدت زمان تحصیل خود در این کشور را صادر کرده است و دانشجویان می توانند به صورت پاره وقت کار کرده و مقداری از مخارج و شهریه خود را پوشش دهند تا از فشار مالی آنان کاسته شود.

پیش از ادامه مطلب، همچنین پیشنهاد می کنیم که عنوان بهترین روش مهاجرت به لهستان را نیز مطالعه کرده و اطلاعات خود را در رابطه با مهاجرت و نقل مکان به این کشور افزایش دهید. ضمنا مشاورین آی مهاجرتی نیز آماده پاسخگوی به سوالات شما هستند.

 

Free medical education in Poland

تحصیل پزشکی در لهستان به زبان انگلیسی

تحصیل پزشکی در لهستان به زبان انگلیسی

یکی از معضلات دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از ایران را دارند؛ همواره زبان تحصیلی در کشور مقصد می باشد. به همین خاطر کشورهایی که امکان تحصیل به زبان انگلیسی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می آورند همواره متقاضیان بیش تری را به خود جذب می کنند؛ که لهستان نیز یکی از مقاصدی است که این ویژگی را جهت تحصیل پزشکی در لهستان برای دانشجویان در نظر گرفته است.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که تحصیل در رشته پزشکی در لهستان به هر دو زبان لهستانی و انگلیسی در دسترس است و بیش تر دانشگاه های برتر این رشته را به زبان انگلیسی به دانشجویان ارائه می دهند. یعنی شما هم در دانشگاه های خصوصی و هم دانشگاه های دولتی می توانید به زبان انگلیسی در رشته پزشکی تحصیل نمایید.

اما دقت کنید که حتی در صورت تحصیل پزشکی در مجارستان به زبان انگلیسی بازهم باید تا حد قابل قبولی نیز به زبان مجاری تسلط پیدا کنید، چون در حین تحصیل برای ارتباط با بیماران و آموزش های عملی باید بتوانید با آنان صحبت کرده و ارتباط برقرار نمایید.

ضمن اینکه داشتن مدرک زبان انگلیسی و رزومه با کیفیت می تواند شرایط پذیرش را برای متقاضیان بهتر و ساده تر نماید. به طور کل تیم مشاورین آی مهاجرتی توصیه دارد که مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس و تافل می تواند به پذیرش شما در تحصیل در رشته پزشکی در لهستان بسیار کمک شایانی نماید.

ویدیو تحصیل در بهترین کشور اروپایی

تحصیل در کشورهای اروپایی همواره با گام های مختلفی همراه است که کارشناس ارشد ما در آی مهاجرتی در این وبینار به آن پرداخته است و همواره پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان در رابطه با هر یک از کشورهای اروپایی از جمله تحصیل پزشکی در لهستان می باشد.

نمایش ویدیو درباره وبینار تحصیل در بهترین کشورهای اروپایی

تحصیل پزشکی در لهستان با مدرک دیپلم

همانطور که تا این قسمت از مقاله مطلع شدید، تحصیل پزشکی در لهستان و جذب در دانشگاه های پزشکی این کشور با مدرک دیپلم امکان پذیر است. اما سوالی که وجود دارد آیا تحصیل پزشکی در لهستان با مدرک دیپلم کشورمان نیز امکان پذیر می باشد یا خیر؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که بله، خوشبختانه متقاضیان ایرانی نیز می توانند با مدرک دیپلم به رشته پزشکی در لهستان وارد شوند.

اما باید مدرک دیپلمی که اخذ نموده اید به طور قانونی در یکی از مراکز دیپلماتیک کشور لهستان یا یک موسسه مناسب دیگر این کشور رسمی شود. این امر بدین معنا است که باید مدرک دیپلم شما مطابق با سیستم آموزشی و قوانین آموزشی کشور لهستان معادل سازی شده و مورد تائید قرار بگیرد تا در صورت نیاز پیش نیازهای لازمه جهان ورود به رشته پزشکی در لهستان برای شما مشخص شود.

طبق سوابق پیشین و تجارب کارشناسان آی مهاجرتی در پذیرش و ثبت نام متقاضیان پیشین کشورمان در دانشگاه های کشور لهستان، معمولا دانش آموزان ایرانی ملزم به گذراندن همان یک دوره یک ساله پیش پزشکی در این کشور می شوند تا سیستم آموزشی لهستان را شناخته و در دروس پایه و اصلی رشته پزشکی تقویت شده و آماده ورود به دانشگاه شوند.

هزینه تحصیل پزشکی در لهستان

همانطور که در بخش های بالا به اطلاع شما رساندیم، به نحوی امکان تحصیل پزشکی لهستان به صورت رایگان در این کشور وجود ندارد؛ چون هزینه تحصیل این رشته از اکثر رشته ها بالاتر بوده و دولت آن را برای دانشجویان بین المللی تامین نمی نماید. اما نباید فراموش کرد که هزینه تحصیل پزشکی در لهستان از اکثر کشورهای اروپایی به خصوص غرب اروپا بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر است.

همچنین هزینه تحصیل پزشکی در لهستان به زبان انگلیسی از تحصیل به زبان لهستانی بیشتر است، اما اکثر دانشجویان بین المللی مایل به گذراندن این رشته به زبان انگلیسی هستند. به طور کل هزینه تحصیل پزشکی در لهستان می تواند از 6 هزار تا 15 هزار یورو در سال متغیر باشد که بسته به زبان تحصیل و دانشگاه متغیر است. در جدول زیر شهریه رشته پزشکی در لهستان در دانشگاه های برتر آن را مشاهده می نماید:

ردیف دانشگاه شهریه
1 دانشگاه لودز سال اول 12800 یورو و مابقی سال ها 12600 یورو
2 دانشگاه یاگیلونیا سال اول و دوم 14000 یورو، سال یوم 15500 یورو و سال چهارم به بعد 16000 یورو
3 دانشگاه لوبلین سال اول 14200 یورو، سال دوم و سوم 13800 یورو و سال چهارم به بعد 16000 یورو
4 دانشگاه سیلسیا سالانه 11 هزار یورو
5 دانشگاه ورشو سالانه 11500 یورو

در مقاله هزینه های زندگی در لهستان تمامی جزئیات و مبالغ لازم برای اقامت در این کشور را به صورت کامل و با آخرین تغییرات برای شما عزیزان تهیه نموده ایم.

بورسیه تحصیلی لهستان پزشکی

باید بگوییم که به طور کلی دستیابی به بورسیه تحصیلی لهستان پزشکی برای دانشجویان خارجی از همان ابتدای شروع تحصیل به نحوی دست نیافتنی می باشد و باید پرداخت شهریه را مد نظر قرار دهید. اما ممکن است پس از یک تا دو سال تحصیل دانشجویان ممتاز و با نمرات و سوابق درخشان بتوانند به کمک هزینه یا بورسیه ای در حین تحصیل دست پیدا کنند و مخارج خود را کاهش دهند.

به طور کلی باید بگوییم که برای رشته پزشکی در لهستان آن چنان بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته نشده است و دولت سعی کرده تا حداکثر کمک های مالی خود را معطوف به شهروندان و یا دانشجویان اتحادیه اروپا نماید. البته این به معنای امکان صفر درصد نیست، اما بهتر است که در وهله اول پرداخت شهریه را مد نظر قرار دهید و در صورتی که موفق به اخذ بورسیه شدید یک موفقیت را به دست آورده اید.

همانطور که گفتیم احتمال اخذ بورسیه برای تحصیل پزشکی در لهستان وجود دارد؛ آن هم در صورتی که یک رزومه و نمراتی بسیار ممتاز و درخشان داشته باشید و دارای فعالیت های خاص و تاپ باشید. اما بازهم خالی از لطف نیست و در کنار پذیرش دانشگاه قطعا شانس بورسیه خود را نیز امتحان کنید. برای اطلاع دقیق تر از انواع بورسیه ها و چگونگی اخذ آن ها مقاله شرایط بورسیه تحصیلی لهستان را حتما مطالعه نمایید.

بهترین دانشگاه پزشکی لهستان

دانشگاه های کشور لهستان دارای اعتبار و سابقه بسیار طولانی در آموزش و تدریس به خصوص در رشته های پزشکی هستند؛ به نوعی برخی از این مراکز حتی از قدیمی ترین دانشگاه های کشور لهستان شناخته می شوند که این نشان از اهمیت و ارزش آموزش و تحصیل در این سرزمین دارد. 

حتما مقاله بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان را مطالعه کرده تا این مراکز را دقیق بشناسید.

تحصیل در رشته پزشکی در لهستان یکی از بهترین گزینه های ممکن برای دانشجویان ایرانی است که حتی می تواند پلی باشد برای رسیدن به دیگر کشورهای برتر اروپا و جهان. پس توصیه می کنیم تحصیل پزشکی لهستان را حتما یکی از گزینه های اصلی خود بشناسید.

 در ادامه برخی از بهترین دانشگاه پزشکی لهستان را با رتبه جهانی آن ها مشاهده می کنید:

The best medical university in Poland

دانشگاه رتبه جهانی در رشته پزشکی
دانشگاه یاگیلونیا 170
دانشگاه پزشکی وروکلاو 286
دانشگاه پزشکی ورشو 445
دانشگاه پزشکی گدانسک 456
دانشگاه پزشکی لودز 470
دانشگاه فرلی دیکنسون 561
دانشگاه پزشکی پومرانیا 572
دانشگاه پزشکی سیلسیا 582
دانشگاه علوم پزشکی پوزنان 618
دانشگاه علوم پزشکی لوبلین 684

کارشناسان آی مهاجرتی در این مقاله شما عزیزان را با تحصیل پزشکی در لهستان آشنا نموده و شرایط پذیرش آن را برای شما شرح دادند، جهت کسب اطلاعات بیشتر یا طرح سوالات خود با دفاتر ما در شعب غرب و مرکزی در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار تحصیل پزشکی در لهستان

تحصیل پزشکی در لهستان همواره با سوالات بی شماری همراه است که کارشناسان ما به برخی از پرتکرارترین آنها پرداخته اند و در صورتی که سوالی در این رابطه برایتان وجود دارد ، با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه و یا شماره های تماس در ارتباط باشید.

تحصیل پزشکی در لهستان به طور کلی نیازمند 6 سال زمان می باشد.

بله، متقاضیان ایرانی نیز مانند دیگر کشورها می توانند برای تحصیل پزشکی در لهستان اقدام کرده و در صورت پذیرش در آن مشغول شوند.

تحصیل پزشکی در لهستان به دو زبان لهستانی و انگلیسی امکان پذیر است، اما اکثر مراکز این رشته را به زبان انگلیسی ارائه می نمایند.

برای تحصیل پزشکی در لهستان داشتن مدرک زبان اجباری نیست، اما داشتن آن می تواند در پذیرش قبولی متقاضیان تاثیرات مثبت بسیاری بگذارد و تیم آی مهاجرتی توصیه می کند که حتما مدرک زبانی معتبر را پیش از اقدام به این امر به دست آورید.

این موضوع باتوجه به دانشگاه و زبان تحصیل متفاوت است، اما به طور کلی بازه ای 6 هزار تا 15 هزار یورویی را در بر می گیرد.

در پایان نیز کلاینت های ما به شما خواهند گفت که رسیدن به ویزای تحصیلی لهستان امری آسان و دست یافتنی است:

نمایش ویدیو درباره اسماعیل و ابراهیم قربانی
نمایش ویدیو درباره دنیا گودرزی
نمایش ویدیو درباره علیرضا عیسی پور
نمایش ویدیو درباره یاسمن رحمانی منش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه