خرید ملک در کانادا

خرید ملک در کانادا یکی از اقدامات مناسب و ایده آل سرمایه گذاری در این کشور است که همواره مورد توجه افراد و شهروندان خارجی بسیار قرار گرفته است. خرید خانه در کانادا می تواند شما را از پرداخت اجاره ماهانه خلاص کند و از هزینه های ماهانه شما نیز بکاهد، البته این اقدام نیاز به بودجه ابتدایی بالایی دارد.

این مطلب با تلاش کارشناسان باتجربه آی مهاجرتی در زمینه املاک برای آشنایی شما عزیزان با خرید ملک در کانادا تهیه و تنظیم شده است.

کانادا یکی از با ثبات ترین کشورهای جهان در تمامی بخش های اقتصادی و سرمایه گذاری شناخته می شود که خرید خانه در این کشور را امن می سازد . به نوعی شما می توانید با خیالی راحت برای انتقال سرمایه خود به این کشور اقدام نموده و نگران از دست رفتن سرمایه و یا ملک خود نباشید.

 

خرید ملک در کانادا

خرید ملک در کانادا توسط هر یک از اتباع خارجی از جمله مزیت هایی است که دولت این کشور بهمتقاضیان خارجی اعطا می کند.

فهرست مطالب

اقتصاد رو به رشد، مشتریان دائمی و امکان کسب درآمد از ملک خریداری شده باعث توجه خارجی ها از سراسر جهان به خرید ملک در کانادا شده است.

اقدام برای خرید خانه در کانادا نیاز به جمع آوری اطلاعات جامع و شناخت کافی از نقاط مختلف این کشور و بازار قیمت ها در شهرهای مختلف دارد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. همچنین مقاله نکته های مهم از اقتصاد کانادا که به صورت رایگان در دسترس شما قرار گرفته است؛ می تواند ذهن شما را در این باره روش تر نماید، مطالعه آنرا فراموش نکنید.

شرایط خرید خانه در کانادا

برای افرادی که اولین بار قصد خرید خانه در کانادا را دارند؛ این سوال وجود دارد که آیا شرایط خرید خانه در کانادا شامل موارد خاص و یا محدودیت هایی برای متقاضیان، به خصوص شهروندان خارجی می شود یا خیر؟!

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو خرید ملک در کانادا + پادکست

تماشای ویدیو رو به رو می تواند بهترین راهنمای شما برای داشتن خرید ملکی موفق در کشور کانادا به شمار برود که به صورت خلاصه و مفید برای شما جمع آوری شده است.

در ادامه نیز فایل صوتی و پادکست برای دانلود و دسترسی هرچه بیشتر شما عزیزان قرار داده شده است.

نمایش ویدیو درباره خرید ملک در کانادا
خرید ملک در کانادا

باید بدانید که امر خرید ملک در کانادا برای تمامی شهروندان خارجی از تمام نقاط جهان کاملا آزاد و در دسترس می باشد و محدودیت یا شروطی خاص و سختگیرانه بر سر راه آنان وجود ندارد.

شما به عنوان یک شخص خارجی می توانید در هر نقطه و شهر کانادا و با هر قیمتی ملک مناسب و مورد نیاز خود را تهیه کرده و آن را خریداری نمایید. نکته بسیار مهمی که باید در همین ابتدا به آن اشاره کنیم این است که خرید خانه در کانادا نمی تواند هیچگونه امتیاز اقامتی و یا اخذ ویزا را برای دارندگان ملک به ارمغان آورد.

متاسفانه دولت کانادا برای سرمایه گذاران بخش املاک و خریداران خانه، تحت هیچ شرایطی امکان صدور اقامت دائم و یا صدور ویزای موقت را در نظر نگرفته است و جهت دستیابی به این موارد، شما باید از طریق دیگر روش های ممکن اقامت کنید که در مقاله بهترین راه های مهاجرت به کانادا تمامی آن ها با جزئیات به روز و دقیق برای شما آورده شده اند.

البته داشتن ملک در این کشور می تواند در صورت اقدام جهت اخذ اقامت از دیگر روش های قانونی یک امتیاز مثبت برای شما محسوب شود.

قوانین خرید خانه در کانادا

جهت بررسی قوانین خرید خانه در کانادا لازم است که شما قوانین موجود را برای هر ایالتی که قصد خرید خانه در آن را دارید؛ به طور مجزا نیز بررسی کنید؛ چون در این کشور هر ایالت دارای برخی قوانین جداگانه و مختص به خود است که با دیگر ایالات دارای تفاوت می باشد.

اما به طور کلی جهت خرید خانه در کانادا همانطور که گفتیم امکان اخذ ویزا وجود ندارد، پس در اولین قدم یا باید به نوعی مجوز حضور در این کشور را از طریق اخذ ویزای کاری، تحصیلی، توریستی یا غیره به دست آورده و پس از حضور در آن جا اقدام به خرید ملک مناسب خود کنید. پس این اولین نکته مهم در این رابطه می باشد که باید مد نظر قرار بگیرد . همچنین توجه داشته باشید که داشتن شرایط کلی زیر برای تمامی خریداران خارجی خانه در کانادا الزامی است:

  • حداقل سن خریدار بالای 18 سال باشد.
  • خریدار باید حتما سین نامبر معتبر در این کشور را داشته باشد.
  • نباید هیچ گونه سوء پیشینه ای داشته باشد؛ چون در این صورت حتی ویزای وی نیز صادر نمی شود.

در این جا لازم است توجه داشته باشید که اجاره خانه در این کشور نیز دارای قواعد، قوانین، شرایط و ملزومات خاص خود می باشد که حتما مستاجرین خارجی باید آن ها را بررسی و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایند. مقاله اجاره ملک در کانادا و اخذ اقامت کاملا راهگشا و راهنمای شما در این مسیر می باشد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

قرارداد خرید ملک در کانادا

قرارداد خرید ملک در کانادا

قرارداد خرید ملک در کانادا یکی از پراهمیت ترین مراحل خرید خانه در کانادا است که اگر به عنوان خریدار برای اولین یا حتی دومین بار به این کار اقدام می کنید، حضور یک شخص متخصص و باتجربه در این زمینه در کنار شما بسیار حیاتی می باشد. بهتر است که تمامی مراحل انجام این کار را به موسسات مهاجرتی معتبر و باتجربه بسپارید و با خیال راحت در آخر ملک مد نظرتان به همراه سند آن را دریافت کنید.

دقت داشته باشید که حتما قرارداد را در یک دفتر مشاور املاک یا دفتر اسناد رسمی تهیه کرده و امضای خریدار، فروشنده و نماینده دفتر برسانید تا کاملا قانونی بوده و در دادگاه محکمه پسند و معتبر باشد. اما دقت کنید که در قرارداد حتما تمامی تعهدات طرفین قرارداد و شرایط کامل ملک با جزئیات آورده شود و تمامی مبالغ منتقل شده نیز ثبت گردد.

در این زمان در قرارداد مبلغی را به عنوان پیش پرداخت تا 20 درصد قیمت ملک را به نماینده یا فروشنده پرداخت نمایید و مدتی را به عنوان بررسی برای قرارداد نهایی، پرداخت وجه کامل و انتقال سند درنظر بگیرید. در این مدت توسط مشاورین و کارشناسان همراه خود تمامی شرایط ملک از ابعاد، مالیات، وام های بانکی، بدهی های گوناگون و غیره را بررسی کنید.

در نهایت در صورت تایید نهایی، در دفتر ثبت اسناد حاضر شده؛ تمامی وجه ملک و وجوه دیگر را پرداخت و درخواست صدور سند جدید و انتقال مالکیت به خریدار را ثبت و ملک تمام و کمال دریافت نمایید.

خرید خانه در کانادا با وام بانکی

یکی از مزایای خوب و مهم خرید خانه در کانادا، امکان دریافت وام بانکی از بانک های این کشور برای خرید ملک است؛ که البته دارای شرایط و تفاوت های خاصی است. توجه داشته باشید که برای این کار حتما حوصله لازم را به خرج دهید و بانکی را برگزینید که سود کمتری را از شما دریافت نماید و سعی کنید شرایط لازم چنین بانکی را برای دریافت بانک فراهم آورید.

خرید خانه در کانادا با وام بانکی برای شهروندان و مقیمان با افراد غیر مقیم دارای تفاوت است. اولین مورد اینکه افراد غیرمقیم حداکثر تا 65 درصد از ارزش ملک را می توانند وام دریافت کنند و مابقی را باید خودشان تامین نمایند؛ در صورتی که شهروندان و مقیمان می توانند تا 90 درصد از ارزش ملک را از بانک وام بگیرند.

همچنین وام های دریافتی را می توان به دو صورت وام باز و بسته دریافت کرد؛ که وام باز به نوعی گفته می شود که شخص می تواند بیش تر از مبالغ اقساط و حتی سریع تر وام خود را پرداخت کرده تا زودتر تسویه حساب کرده و سود کمتری بپردازد. اما وام بسته باید دقیقا در مدت زمان معلوم و در اقساط مشخص شده پرداخت شده و امکان تسویه زودتر وجود ندارد. وام مسکن در کانادا را می توان تا مدت 25 ساله نیز اخذ کرد .

 

قیمت خرید خانه در کانادا

کاملا قابل انتظار است که قیمت خرید خانه در کانادا با توجه به نقاط و شهرهای مختلف با یکدیگر دارای تفاوت باشند؛ که دلایل این تفاوت ها را باید به خاطر تفاوت در بازار کار، امکانات، رفاه، میزان تقاضا، حمل و نقل، وسائل نقلیه و غیره در شهرهای مختلف کشور کانادا اعلام کرد که به مرور زمان این تفاوت قیمت ها به وجود آورده است.

البته باید در نظر داشت که برخی مناطق نیز ممکن است که در هیچ یک از موارد بالا دارای امتیاز خاصی نباشند؛ اما به خاطر توریستی و گردشگر خیز بودن آن ها از قیمت بالایی در بخش املاک بهره می برند.

توصیه می کنیم از طریق کارشناسان آی مهاجرتی این مناطق را بهتر بشناسید . جدول قیمت خرید آپارتمان به ازای هر مترمربع در شهرهای مهم کانادا را نشان می دهد:

ضمنا نکته مهم این که قیمت و مبلغ خرید خانه در کانادا و در هر شهر آن با توجه به نقاط مختلف شهر متفاوت است؛ بدین صورت که معمولا بالاترین قیمت ها مربوط به مراکز شهر، قسمت های تجاری و اداری می باشد و هرچه از این مناطق به سمت حومه شهر برویم قیمت ها کاهش می یابد.

شهر آپارتمان مرکز شهر آپارتمان حومه شهر
ونکوور 13,505.45 10,524.12
تورنتو 12,977.50 10,005.97
کبک 11,668.99 3,252.67
مونترال 8,290.55 4,748.24
اوتاوا 7,203.69 5,851.57

The price of buying a house in Canada

با مطالعه عنوان های زیر به شناخت بهتری از کشور کانادا خواهید رسید و خرید ملک موفق تری را تجربه خواهید نمود:

مالیات خرید ملک در کانادا

مالیات خرید ملک در کانادا به شرایط خریداران، ایالت و شهر محل خرید ملک و شرایط ملک بستگی بسیاری دارد و با توجه به همین موضوع این مقدار می تواند کاملا متفاوت باشد. به طور مثال در صورتی که فرد مقیم کانادا نیست، 15 درصد مازاد مالیات باید بپردازد که البته در برخی مناطق کانادا این شرایط برقرار است.

شهروندان کانادایی که بیش از نیمی از سال در خارج از خاک کانادا اقامت دارند، از پرداخت 15 درصد مالیات، معاف هستند با این وجود شرایطی همچون شرایط افراد غیر مقیم را دارند.

یا اینکه در برخی ایالات مالیات خرید خانه در کانادا و انتقال ملک از 0.5% تا 2% وجود دارد؛ یا اینکه شما اگر ملک نوسازی را خریداری کنید باید 5% مالیات مازاد را بپردازید. 

ضمن اینکه صاحبان ملک نیز با توجه به محل ملک خود باید سالانه مالیات ملک خود را به شهرداری پرداخت کنند که شهرداری دراین باره بسیار سخت گیر است.

مالیات خرید ملک در کانادا

فراموش نکنید که هزینه های دیگری همچون مزد مشاورین املاک، هزینه انتقال سند و مزد دفتر اسناد رسمی، هزینه مشاور یا متخصص همراه و غیره نیز از دیگر هزینه های مازاد خرید خانه در کانادا است که باید به آن توجه داشته باشید.

در این مطلب تلاش کردیم خرید ملک در کانادا را خلاصه و مفید به شما عزیزان ارائه دهیم. اگر نیاز به راهنمایی بیش تری دارید با کارشناسان خبره آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز واقع در معالی آباد تماس حاصل کنید و یا به صورت حضوری از راهنمایی و مشاوره رایگان آنان بهره مند شوید . 

در انتها خوب است به عنوان شرایط مهاجرت کاری و ویزای کار کانادا نیز نگاهی بندازید تا دریابید پس از خرید ملک در این کشور در صورت نیاز و علاقه به ورود به بازار کار باید په شرایطی را فراهم سازید.

سوالات پر تکرار خرید ملک در کانادا 

چنانچه تمایل به دریافت جزئیات بیشتر در رابطه با خرید ملک در کانادا دارید ، حتما با مشاورین ما تماس گرفته و یا با درج سوال خود در ادامه و بخش دیدگاه به جواب صحیح برسید.

خیر، خرید ملک در کانادا به هیچ عنوان امتیاز اقامت دائم یا اعطای ویزای موقت را در بر ندارد.

آری، تمام افراد خارجی می توانند بدون هیچ محدودیتی ملک مناسب و مورد علاقه خود در کانادا را خریداری نمایند.

باید بگوییم تمامی نقاط کانادا به نوعی مناسب خرید ملک هستند؛ اما شهرهای اوتاوا، ونکوور، تورنتو و منترال بهترین مناطق برای خرید ملک هستند.

آری، بان های کانادا به شهروندان و مقیمان و همچنین افراد خارجی برای خرید ملک در کانادا وام بانکی اعطا می کنند.

قیمت آپارتمان در مرکز شهر هر مترمربع 13,505.45 دلار و در حومه شهر 10,524.12 دلار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه