دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه

دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه راهی عالی برای تقویت مهارت های زبانی و ورود به بهترین دانشگاه های این کشور می باشد. با توجه به این که امروزه دانشگاه های دولتی اتریش دروس را به زبان بومی تدریس می کنند، شرکت در این دوره ها و یادگیری زبان به شما کمک کرده تا با مبلغ بسیار کم و حتی رایگان در این کشور به تحصیل بپردازید.

شرکت در دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه به عنوان یکی از موثرترین روش ها برای بهبود مهارت های زبان انگلیسی و آلمانی، در مدت زمان نسبتا کم شناخته شده است.

دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه

با انتخاب دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه می توانید به آسانی قبل از  آغاز تحصیل به تسلط کافی زبان انتخابی تان برسید.

فهرست مطالب

این کشور از بهترین اساتید و برنامه های تحصیلی برای یادگیری زبان استفاده کرده و در کنار آن شما می توانید با قرارگیری در محیط و اجتماعی بین المللی، مهارت های زبانی خود را گسترش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند شرکت در این دوره ها، از طریق راه های ارتباطی با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

خوشبختانه علاوه بر این که شرکت در کالج های زبان در اتریش راه شما را به سوی تحصیل رایگان هموار می کند، به شما کمک کرده تا طی اقامت در اتریش با دانشگاه های مختلف آشنا شوید و روند پذیرش در دانشگاه های این کشور را با آگاهی زیاد انجام دهید.

همچنین شما می توانید همین حالا و از طریق مطالعه مقاله تحصیل در اتریش و دانشگاه های رایگان اولین گام برای آشنایی با شرایط تحصیلی و پذیرش در بهترین دانشگاه های این کشور را بردارید.

بررسی کالج های زبان در اتریش

پس از آن که تصمیم گرفتید که با شرکت در دوره های زبان اتریش مهارت های زبان خود را بهبود ببخشید، باید به سراغ بررسی کالج های زبان در اتریش بروید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه

به صورت کلی موسسات و کالج های زبان در این کشور به دو نوع اصلی دولتی و خصوصی تقسیم شده و انواع دوره های زبان آلمانی و انگلیسی را در سطوح مختلف ارائه می دهند. امروزه دولت کشور اتریش برنامه ها و دوره های مختلف زبان، را در اختیار مهاجرین قرار می دهد.

امروزه برخی شهرهای این کشور مانند وین کوپن هایی به ارزش 300 یورو را برای افرادی که از اتحادیه اروپا نیستند، ارائه داده که با استفاده از آنها شما می توانید در برنامه های یادگیری زبان شرکت کنید. علاوه بر این دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه به دو صورت فشرده و طولانی مدت ارائه شده و سطح مقدماتی تا پیشرفته را نیز پوشش می دهد.

از همین رو شما می توانید با هر سطح از مهارت های زبانی به کالج های زبان وارد شده و به سمت پیشرفت گام بردارید. نکته حائز اهمیت این است که کشور اتریش مقر بسیاری از کالج های زبان با کیفیت است که برنامه های زبان را طبق استانداردهای جهانی در اختیار زبان آموزان قرار می دهند.

شما می توانید با تحصیل در یکی از معتبرترین کالج زبان در اتریش، در کوتاه ترین مدت زمان، زبان مورد نظر خود را فرا گرفته و در کنار آن، مدرک بسیار معتبر اخذ کنید.

بهترین کالج های زبان در اتریش

کالج های زبان در اتریش در شهرهای مختلف این کشور گسترده شده اند و شما می توانید بین طیف وسیعی از دوره ها و موسسات زبان بهترین گزینه را انتخاب کنید. امروزه هر کدام از این کالج ها دوره ها، زبان و میزان هزینه های متفاوتی دارند و از همین رو هر فرد باید با توجه به شرایط و ترجیحات خود یک مورد را انتخاب کنید.

حائز اهمیت است که مدرک اخذ شده از هر کالج متفاوت است و برخی از کالج ها دارای اعتبار بیشتری هستند. از همین رو آشنایی با بهترین کالج های زبان در اتریش به شما کمک کرده تا مدرک بسیار معتبری به دست آورید.

The Best Language
Colleges in Austria

  • موسسه زبان ABC: این موسسه در وین اتریش مستقر است و طیف وسیعی از دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه در سطوح مختلف را ارائه می دهد.
  • موسسه اکتیلیگا: یکی از محبوب ترین آموزشگاه های زبان است که در سراسر این کشور دارای شعبه های مختلفی می باشد و دوره های فشرده خصوصی و عمومی را ارائه می دهد.
  • موسسه آلمانی در اتریش: از بهترین موسسات زبان اتریشی است که زیر مجموعه دانشگاه کلاگنفورت می باشد و هدف اصلی آن آماده سازی دانش آموزان برای امتحانات دانشگاه است.
  • موسسه زبان بین المللی: موسسه ای مستقر در وین است که به ارائه برنامه های زبان در سطوح مختلف از پیشرفته تا مبتدی می پردازد.
  • دانشکده زبان دانشگاه وین: یکی از معتبرترین دانشگاه های اروپا است که دوره های زبان آلمانی را با محوریت آکادمیک در محیطی دانشگاهی ارائه می دهد.

گذراندن دوره زبان در هر کشوری می تواند با توجه به شرایط فرد متقاضی برای او امکان پذیر شود . از این رو در صورتی که دارای مدرک زبان دلخواه خود نیستید ، اصلا نگران نباشد و با مشاهده وبینار رو به رو به تمامی اطلاعات لازم در این باره برسید.

کارشناسان ما در آی مهاجرتی به صورت دقیق به امکان تحصیل بدون مدرک زبان پرداخته اند و پاسخگوی تمامی سوالات شما می باشند.

نمایش ویدیو درباره تحصیل بدون مدرک زبان

دوره های زبان انگلیسی در اتریش

سوالی که امروزه ذهن بسیاری از متقاضیان را به خود مشغول کرده این است که آیا دوره های زبان انگلیسی در اتریش نیز وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت بله، با توجه به این که زبان انگلیسی یکی از مهم ترین زبان های موجود در این کشور است تعداد زیادی از کالج های زبان، به ارائه دوره زبان انگلیسی در اتریش به صورت استاندارد، فشرده و نیمه فشرده می پردازند.

طبق شرایط پذیرش در دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه باید ابتدا یک کالج معتبر زبان در این کشور را انتخاب کرده و سپس برای آن درخواست دهید. پس از قبولی از سمت این موسسه، تعیین سطح و واریز وجه شهریه می توانید روند تحصیل دوره زبان انگلیسی در اتریش را آغاز کنید.

دوره های زبان انگلیسی در اتریش
نوع برنامهتعداد ساعت دوره در هفتهالزامات زبانهزینه در هفته (یورو)
دوره استاندارد20مبتدی270
دوره فشرده25مبتدی380
دوره فوق فشرده30مبتدی670

این دروس دستور زبان، واژگان، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را مورد هدف قرار داده و شرکت در کالج زبان انگلیسی در اتریش کمک کرده تا بتوانید حین تحصیل در دانشگاه راحت تر دروس را متوجه شوید و با افراد ارتباط برقرار کنید.

با توجه به این که امروزه انگلیسی یکی از مهم ترین زبان های آموزشی در دانشگاه های این کشور است، مطالعه مقاله تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش راهی عالی برای آشنایی بیشتر با شرایط و الزامات تحصیل در این کشور می باشد.

دوره های زبان اتریشی در اتریش

در عنوان بعدی این مقاله دوره های زبان اتریشی در اتریش را مورد بررسی قرار می دهیم. به صورت کلی زبان اتریشی در واقع همان زبان آلمانی است که به عنوان زبان رسمی این کشور شناخته شده و امروزه زبان اصلی اکثر دانشگاه های دولتی می باشد.

امروزه تحصیل در دوره زبان آلمانی در اتریش مزایای بسیار زیادی برای شما دارد.

برای مثال شما می توانید به طیف گسترده ای از کالج های زبان آلمانی با بالاترین کیفیت دسترسی داشته باشید و از آنجایی که همه اطرافیان شما آلمانی صحبت خواهند کرد، به طور کامل در این زبان غرق خواهید شد و فرصت های زیادی برای تمرین آن خواهید داشت.

در حال حاضر کالج زبان آلمانی در اتریش مدارک تحصیلی بسیار معتبری را ارائه می دهند.

مدرک دوره های زبان اترریشی در اتریش در اکثر این کالج ها وابسته به قبولی در آزمون OSD است که در صورت قبولی سطح بالایی از مهارت شما در این زبان را نشان داده و توسط دانشگاه ها و موسسات آموزشی مورد تایید می باشد.

 

Austrian Language
Courses in Austria

انواع دوره های زبان در اتریش
نوع برنامهتعداد ساعت دوره در هفتهالزامات زبانهزینه در هفته (دلار)
دوره استاندارد20-25مبتدی (A0)307
دوره فشرده30-35مبتدی (A0)439
دوره فوق فشرده35مبتدی (A0)659
دوره یک به یکانفرادیمبتدی (A0)68 (هر جلسه)
آلمانی برای دانشگاه25-35مبتدی (A0)263
دوره آمادگی امتحان6 -8مبتدی (A1)114
دوره تابستانی20-30مبتدی (A0)823
آلمانی و موسیقی20-30مبتدی (A0)1221
برنامه پایه18-20پیش متوسط (A2)1,383
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مراحل اخذ پذیرش در کالج های زبان اتریش

اطلاع از مراحل اخذ پذیرش در کالج های زبان اتریش به شما کمک کرده تا با روند پذیرش در این کالج ها آشنا شوید و دید وسیعی از تحصیل زبان در این کشور را داشته باشید. امروزه روند پذیرش در آموزشگاه های زبان این کشور شامل مراحل می شود.

  • ارسال درخواست در سایت یا از طریق ایمیل به کالج مورد نظر
  • پرداخت مبلغ لازم به عنوان سپرده هنگام انجام درخواست
  • قبولی در آزمون زبان نوشتاری
  • قبولی در مصاحبه شفاهی
  • دریافت تایید پذیرش از طرف دانشگاه
  • پرداخت مابقی هزینه حداقل 30 روز قبل از شروع دوره

به صورت کلی طبق اطلاعات به دست آمده از دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه مهم ترین تفاوت این روند با اخذ پذیرش در دانشگاه های این کشور در پیش پرداخت است.

زیرا در پذیرش کالج زبان میزان پیش پرداخت از هزینه دوره کسر شده و نیازی نیست که هزینه دوره را به صورت کامل پرداخت کنید و همچنین مهم ترین الزام ورود به این کالج ها شرایط سنی بالای 16 سال می باشد.

علاوه بر این تاریخ های درخواست با توجه به نوع کالج زبان در اتریش تعیین شده و برخی کالج ها دارای زمان خاص برای آغاز و پایان برنامه هستند، درحالی که برخی دیگر به شما اجازه داده تا در هر زمانی از سال تحصیل خود را آغاز کنید. از همین رو توصیه می کنید شرایط لازم برای ورود به این کالج ها را در وبسایت کالج مورد نظر مشاهده کنید.

هزینه دوره های زبان در اتریش

یکی دیگر از بخش هایی که دغدغه خیلی از زبان آموزان عزیز است، میزان هزینه دوره های زبان در اتریش می باشد. به صورت کلی میزان هزینه های این دوره ها عموما به عوامل مختلفی نظیر نوع دوره، کالج، شهر برای زندگی و میزان هزینه های شخصی زندگی بستگی دارد؛ از همین رو اشاره به یک مبلغ خاص امکان پذیر نمی باشد.

با این حال با توجه به موارد گفته شده میزان هزینه های دوره زبان با توجه به نوع زبان و نوع دوره از 130 تا 1300 دلار هفته هزینه دارد، علاوه بر این هزینه باید موارد دیگری را نیز مد نظر بگیرید.

برای مثال هزینه های مانند دریافت اقامت، بیمه درمانی و غیره نیز باید حتما لحاظ شود. ما تا حد امکان مهم ترین هزینه های دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه را در جدول قرار داده ایم.

نوع هزینه میانگین هزینه (یورو)
هزینه کنسولی سفارت35-70
پرواز148-300
تحویل دعوتنامه از طریق پست60-77
بیمه درمانی8- 16 یورو در هفته
اقامت130-210
خدمات ویزای دانشجویی15-52

پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه عناوین زیر از شرایط تحصیل در کشور اتریش بیش از پیش مطلع شوید:

آموزش رایگان آلمانی در اتریش

با توجه به این که ممکن است میزان هزینه های شرکت در دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه برای بسیاری از افراد زیاد باشد، دولت این کشور برخی از برنامه هایی را برای یادگیری رایگان زبان ارائه می دهد. اما نکته حائز اهمیت در مورد این دوره ها این کشور عموما برای مهاجرینی در نظر گرفته شده که از روش های دیگر به این کشور مهاجرت کرده اند.

به صورت کلی افرادی که از روش های قانونی مانند کار، تحصیل و غیره اقامت این کشور را به دست آورده اند، شرایط لازم برای آموزش رایگان آلمانی در اتریش را دارند. شما می توانید برای آشنایی با مهم ترین روش های اخذ اقامت این کشور و آشنایی با جزئیات و الزامات هر روش، همین حالا به مقاله کامل و جامع شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش مراجعه فرمایید.

امروزه بسیاری از موسسات و سازمان های مختلف این کشور کلاس های رایگان دوره زبان آلمانی در اتریش را به طور خاص برای بزرگسالان، کودکان زیر 16 سال و زنان ارائه می دهند. در ادامه به برخی از مهم ترین این موارد اشاره می کنیم.

  • کتابخانه ‌های وین: ارائه برنامه های دوره‌ های مکالمه رایگان
  • مراکز همسایگی ناحیه وین: ارائه دهنده دوره های رایگان آلمانی
  • سازمان پرگنیا: ارائه کلاس‌ های آلمانی رایگان برای زنان ۱۶ سال و بالاتر
  • موسسه VHS: ارائه دوره‌ های رایگان آلمانی برای بزرگسالان

ویزای تحصیل زبان در اتریش

به صورت کلی یکی از مهم ترین بخش های دستیابی به دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه دریافت ویزای تحصیلی مناسب می باشد. امروزه بسته به مدت زمان تحصیلتان در این کشور ویزاهای متفاوتی وجود دارد و از مهم ترین ویزای تحصیل زبان در اتریش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویزای توریستی شینگن دسته C: به شما امکان می دهد بیش از 90 روز در کشورهای اتحادیه اروپا بمانید.

ویزای ملی دسته D: برای یک دوره 3 تا 6 ماهه صادر شده، اما می تواند در زمان اقامت در اتریش تمدید شود.

با توجه به موارد گفته شده چنانچه قصد دارید مدت زمان کوتاهی به تحصیل در کالج زبان در اتریش بپردازید، توصیه می کنیم از ویزای دسته C که به ویزای کوتاه مدت نیز مشهور است، استفاده کنید. همچنین چنانچه قصد دارید تا به صورت طولانی مدت در این کشور اقامت داشته شاید و به یادگیری زبان مورد پردازید ویزای D بهترین گزینه می باشد.

ویزای تحصیل زبان در اتریش

امروزه بررسی درخواست های ویزای این کشور بیش از 15 روز به طول نمی انجامد، با این حال در برخی از موارد ممکن است که سفارت نیاز به بررسی های بیشتر داشته باشد از همین رو توصیه می کنیم هر چه زودتر روند درخواست برای ویزای خود را آغاز کنید. از مهم ترین مدارک لازم برای اخذ این ویزا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • درخواست تکمیل شده
  • گذرنامه
  • 2 عکس
  • اثبات توانایی مالی
  • تاییدیه رزرو پرواز
  • تاییدیه اسکان
  • بیمه درمانی
  • دعوت نامه از آموزشگاه زبان

مزایای تحصیل زبان در کشور اتریش

در نهایت به سراغ مزایای تحصیل زبان در کشور اتریش می رویم تا شما را با مهم ترین دلایل تحصیل زبان در این کشور آشنا کنیم. اتریش انواع دوره های زبان را در مراکز و کالج های مختلف ارائه می دهد. این دوره ها بر اساس آخرین استانداردهای اروپایی تهیه اند و شما را برای فعالیت آکادمیک و ورود به اجتماع آمده می کنند.

کالج های زبان در اتریش به شما کمک کرده تا با تسلط به زبان های آلمانی و اتریشی مسیر خود برای قبولی در دانشگاه های دولتی و تحصیل رایگان در این کشور را هموار کنید و با قبولی در یکی از این دانشگاه ها، آینده تحصیلی و شغلی خود را تضمین کنید.

حین تحصیل در این کشور می توانید آموزش زبان را با استفاده از سرگرمی، آخرین تجهیزات روز دنیا و تحت نظر بهترین اساتید فرا بگیرید. همچنین قرارگیری در محیطی بین المللی و ملاقات افراد از سراسر دنیا به شما کمک کرده تا در سریع ترین مدت زمان ممکن زبان مورد نظرتان را فرا بگیرید.

هر چند شرکت در دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه مفرح، ارزشمند و مهم است اما نکته حائز اهمیت این است که امروزه میزان هزینه های تحصیل زبان در این کشور بالا می باشد، از همین رو توصیه می کنیم پیش از ثبت درخواست حتما مقاله راهنمای کامل هزینه مهاجرت و زندگی در اتریش را مطالعه کرده یا از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

سوالات پر تکرار دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه

در بخش سوالات پرتکرار می توانید متداول ترین سوالاتی که در رابطه با دوره های زبان در اتریش قبل از دانشگاه وجود دارد را مطالعه نموده و یا از طریق بخش دیدگاه هرگونه پرسش خود را با ما در میان بگذارید.

بله، امروزه این کشور برنامه های متنوعی را برای تقویت و گسترش مهارت های زبانی افراد ارائه می دهد.

بله امروزه افراد بالای 16 سال می توانند در این کالج ها شرکت کنند.

این هزینه با توجه به نوع دوره متفاوت است و عموما بین 130 تا 1300 دلار هفته هزینه دارد.

امروزه بررسی درخواست های ویزای این کشور بیش از 15 روز به طول نمی انجامد.

از مهم ترین مزایا می توان به قرارگیری در محیطی بین المللی، دسترسی به دوره های با کیفیت و بهترین اساتید اشاره کرد.

با مشاهده ویدیوهای زیر ما درخواهید یافت که رسیدن به ویزای تحصیلی در آی مهاجرتی چقدر آسان است:

پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره فاطمه غلامی
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه