دوره های زبان در اسپانیا

دوره های زبان در اسپانیا از این لحاظ دارای اهمیت هستند که علاوه بر آنکه زبان رسمی این کشور را به شما آموزش می دهند ، یکی از پرگویش ترین زبان های جهان است و یادگیری و تسلط به آن در هر کجا می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

همانطور که گفتیم زبان اسپانیایی گویشوران بسیاری دارد و همواره متقاضیان زیادی جهت یادگیری آن اقدام می کنند که باعث شده تعداد زیادی کالج های زبان در اسپانیا و مراکز آموزش زبان اسپانیایی در این کشور تاسیس شود، ضمن اینکه آموزش و یادگیری این زبان در محیط و فضای این کشور باعث یادگیری هرچه بهتر و قوی تر آن می شود.

 

ویزای تحصیل زبان در اسپانیا

هزینه آموزش در کالج های زبان اسپانیا بر اساس نوع برنامه زبان آموزی می تواند از 150 یورو تا 7000 یورو را شامل شود.

فهرست مطالب

در ادامه این مقاله همراه با کارشناسان آی مهاجرتی شوید تا دوره های زبان در اسپانیا را بهتر بشناسید و با مزایای آن آشنا شوید . البته فقط زبان اسپانیایی در این کشور مورد آموزش قرار نمی گیرد، بلکه زبان های دیگر به خصوص انگلیسی نیز از طرفداران بسیاری برخوردار است.

این دوره ها همگی با یک هدف ارائه می شوند؛ ولی در نحوه آموزش، مدت آموزش، هزینه آموزش و کیفیت آموزش ممکن است با یکدیگر تفاوت های نه چندان چشم گیری داشته باشد که متقاضی باید در رابطه با آن ها تحقیق نموده و بهترین را انتخاب نماید. البته متقاضیان تحصیل ممکن است که از سوی دانشگاه فقط به یک کالج یا موسسه خاص هدایت شوند که این مسئله را می توانید با مطالعه مقاله صفر تا صد تحصیل در اسپانیا برای خودتان شفاف کنید.

بررسی کالج های زبان در اسپانیا

به طور کل بررسی کالج های زبان در اسپانیا نیاز به بررسی چندان تخصصی و زمان بری ندارد و شما می توانید با اطلاعاتی ساده به گزینه های مناسب خود دسترسی پیدا کنید. 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو و پادکست دوره های زبان در اسپانیا

شما عزیزان می توانید جهت آشنایی با دوره های زبان در کشور اسپانیا با تماشای ویدیو رو به رو در مدت کوتاهی اطلاعات موردنیاز خود را به صورت جامع به دست آورید.

با دانلود ویدیو و پادکست نیز قادر خواهید بود در هر مکان و زمان به آن دسترسی داشته باشید.

نمایش ویدیو درباره دوره های زبان در اسپانیا
ویزای تحصیل زبان در اسپانیا

در این کشور کالج های زبان مختلفی وجود دارد و متقاضیان می توانند به زبان های اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی و غیره به آموزش و یادگیری مشغول شوند . در این بین زبان های اسپانیایی و انگلیسی از طرفداران بیشتری برخوردار هستند چون زبان رسمی و تحصیل این کشور اسپانیایی است و بعد از این در دانشگاه ها و مدارس؛ زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم آموزش رشته های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ضمنا هر کالج بر اساس برنامه و نوع آموزش و آزمون نهایی که اخذ می کند، در نهایت یک مدرک معتبر نیز جهت ارائه به سایر مراکز به زبان آموزان اعطا می نماید.

البته یکی دیگر از تفاوت های مهم کالج های مختلف؛ هزینه مختلف آنان است. این مرکز به صورت دولتی و خصوصی فعالیت دارند که معمولا هر یک زیر نظر و تایید یک دانشگاه خصوصی یا دولتی این کشور می باشد. هزینه آموزش در این کالج ها بر اساس نوع برنامه زبان آموزی می تواند از 150 یورو تا 7000 یورو را شامل شود. پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله هزینه زندگی و مهاجرت به اسپانیا را در سایت آی مهاجرتی مطالعه فرمایید تا مبحث هزینه های جاری را برای مدت اقامت خود در این کشور بررسی نمایید.

دوره های زبان انگلیسی در اسپانیا

دوره های زبان انگلیسی در اسپانیا

دوره های زبان انگلیسی در اسپانیا معمولا بر خلاف زبان اسپانیایی از تنوع بالایی برخوردار نیستند و اکثر کالج ها نیز در نهایت پس از آموزش مدارکی را جهت پذیرش در دانشگاه مقصد و معرفی کننده متقاضیان صادر می کنند یا آنان نیز در نهایت از متقاضیان آزمون های تافل و آیلتس را اخذ می کنند تا آنان این مدارک معتبر را جهت ارائه به هر مرکزی دریافت کنند.

دوره های زبان در اسپانیا برای زبان انگلیسی معمولا از سوی دانشجویان خارجی که قصد تحصیل به این زبان در دانشگاه های اسپانیا را دارند؛ مورد استفاده قرار می گیرد یا توسط اسپانیایی هایی که قصد ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کشوری انگلیسی زبان را دارند.

ضمنا این دوره ها معمولا در دو دسته بلند مدت و فشرده ارائه میگردد که دوره های بلند مدت از هزینه بالاتری برخوردار است، اما به دلیل تکرار و آموزش بیشتر امکان دریافت راندمان بالاتر نیز بسیار وجود دارد، اما دوره های فشرده راندمان پایین تری دارند ولی نتیجه را بسیار سریع حاصل می کنند.

در زمینه هزینه آموزش در دوره های زبان انگلیسی در این کشور نیز باید بگوییم که شهریه آموزش این زبان بازهم بستگی به نوع موسسه و دوره دارد، اما به طور معمول بدین صورت است که کالج زبان انگلیسی در اسپانیا شهریه های گران تری نسبت به زبان اسپانیایی از زبان آموزان دریافت می کنند. لازم به یادآوری است که مقاله تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا حاوی اطلاعات بسیار مهم و اساسی در مضمون همین عنوان است، حتما آن را مطالعه نمایید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دوره های زبان اسپانیایی در اسپانیا

دوره های زبان اسپانیایی در اسپانیا از تنوع بسیاری برخوردار است و هر متقاضی می تواند با توجه به برنامه و هدف خود یکی از آنان را انتخاب کند. این دوره های به طور کلی شامل موارد زیر می شوند:

دوره فشرده 1 تا 6 هفته
دوره بلند مدت 8 الی 32 هفته
دوره خصوصی طبق درخواست
دوره آمادگی برای آزمون Gap Year 12 الی 32 هفته
دوره آنلاین خصوصی 4 الی 12 هفته
دوره آنلاین گروهی 4 الی 12 هفته

علاوه بر این این برخی دوره های دیگر نیز وجود دارند که کمی خاص تر بوده و متقاضیان با شرایط خاص معمولا آنها را انتخاب می کنند؛ مانند:دوره های فوق فشرده، دوره تابستانی، دوره تخصصی، دوره پاره وقت و دوره های ترمی.

همچنین از معتبرترین کالج زبان اسپانیایی در اسپانیا می توان به مراکز زیر اشاره کرد:

  • کالج زبان سالامانکا
  • کالج زبان AIP
  • موسسه زبان اسپانیایی Don Quijote
  • موسسه آموزشی OLE
  • کالج Entrelenguas
  • کالج زبان تاندم مادرید (TANDEM)
  • موسسه آموزشی Spanish Abroad Inc
  • موسسه زبان اسپانیایی Amerispan

با وجود این تعداد دوره زبان اسپانیایی در اسپانیا و کالج های متنوع یقینا یافتن گزینه مناسب و ایده آل برای پذیرش و تحصیل زبان خارجه بسیار ساده تر از فراهم تر از زبان انگلیسی می باشد. 

توصیه میکنیم جهت اطلاع از دوره ها و هزینه های هر یک از این کالج ها با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

Spanish language courses

ویزای تحصیل زبان در اسپانیا

جهت دریافت ویزای تحصیل زبان در اسپانیا شما نیاز دارید تا بتوانید ویزای دانشجویی یا همان ویزای تحصیل در اسپانیا را دریافت کنید که این شرط اولیه جهت تایید و دریافت آن از سوی سفارت ارائه نامه پذیرش از سوی یک کالج یا موسسه آموزش زبان اسپانیایی می باشد. که معمولا دریافت این ویزا جهت دوره زبان انگلیسی در اسپانیا کمی سخت تر از زبان اسپانیایی می باشد.

در حال حاضر اکثر موسسات و یا کالج های آموزش زبان اسپانیایی و انگلیسی؛ جهت صدور نامه پذیرش به متقاضیان آموزش زبان، از همان ابتدا درخواست پرداخت هزینه دوره را طلب می کنند و پس از دریافت هزینه به صورت کامل، نامه لازم را جهت ارائه به سفارت به شما اعطا می نمایند.

مدت زمان ویزای درخواستی نیز مطابق با طول و مدت زمان دوره آموزشی زبان شما می باشد، که به دو صورت کوتاه مدت برای دوره های کمتر از 3 ماه و بلند مدت برای دوره های بیش از 3 ماه می باشد، که البته اکثر متقاضیان آموزش زبان سعی در گذراندن این دوره ها در کمتر از 3 ماه را دارند.

دقت داشته باشید که دریافت نامه پذیرش از سوی کالج های زبان دلیلی بر قطعی بودن صدور ویزای شما نیست و امکان اینکه ویزای درخواستی شما به هر دلیلی تایید نگردد وجود دارد؛ اما اگر تمامی مراحل ارسال مدارک را با دقت انجام دهید و از مشاوران ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید، به طور قطع این امر را با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت.

دوره های زبان در اسپانیا می تواند برای ورود به هر یک از رشته های دانشگاهی زیر انجام شود:

مزایای تحصیل زبان در کشور اسپانیا

برخی از متقاضیان با این سوال مواجه هستند که مزایای تحصیل زبان در کشور اسپانیا نسبت به داخل کشورمان چیست؟ اگر بخواهیم در اولین قدم به یکی از مهم ترین این مزایا اشاره کنیم که نه تنها در آموزش و تحصیل زبان، بلکه در آموزش و تحصیل تمامی رشته ها مهم ترین می باشد، بالاتر بودن کیفیت تدریس و آموزش است که در سطح کشورهای برتر جهان صورت می گیرد.

یقینا هرچه سطح آموزش و تحصیل بالاتر و با کیفیت تر باشد؛ راندمان و نتیجه حاصلی از این تحصیل نیز بالاتر است و این بر بسیاری از عوامل دیگر چون هزینه، زمان، روحیه و غیره تاثیر مستقیم و بسیاری دارد.

در ادامه چندی از مهم ترین مزایای تحصیل و آموزش دوره های زبان در اسپانیا را خواهید خواند.

مزایای تحصیل زبان در کشور اسپانیا

مزایا:

  • کیفیت بالای آموزش و تدریس زبان های خارجی
  • بهره مندی از اساتید بسیار باتجربه و با دانش
  • هزینه های مناسب و مقرون به صرفه در مقایسه سایر کشورهای اروپایی
  • اعطای مدارک معتبر و قابل قبول در تمامی نقاط جهان
  • امکان شرکت در زبان های مهم همچون اسپانیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و غیره
  • تقویت رزومه تحصیلی
  • امکان قبولی بسیار بالاتر در آزمون های ورودی دانشگاه های این کشور
  • امتیاز بالاتر در ثبت نام و پذیرش در دانشگاه های اسپانیا

در این مطلب تلاش نمودیم تا شما را برخی از مزایای تحصیل دوره های زبان در اسپانیا به طور خلاصه و مفید آشنا کنیم؛ در صورت بروز سوال و یا ابهامی خاص در این زمینه با کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب تهران و شیراز تماس حاصل کرده و نقطه نظرات آنان را مطلع گردید. ضمنا مطلب شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا نیز برای شناخت روش های مختلف مهاجرت به این کشور در سایت ما قرار گرفته است؛ آن را خوانده و اطلاعات خود را به روز کنید.

سوالات پر تکرار دوره های زبان در اسپانیا

دوره های زبان در اسپانیا بهترین راهکار برای تمامی افراد متقاضی مهاجرت به این کشور است، شما اگر تمایل به اقدام در این مسیر دارد سوالات پرتکرار زیر را بخوانید و اطلاعات دیگری را که نیاز دارید از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان آی مهاجرتی کسب کنید.

خیر علاوه بر زبان اسپانیایی اکثر زبان های مهم و پرگویش جهان را می تواند در کالج ها و یا موسسات این کشور آموزش دید، اما زبان اسپانیایی و انگلیسی مهم ترین آن ها هستند.

شهریه کالج ها و موسسات زبان با توجه به نوع کالج، زبان و نوع دوره می تواند از 150 یورو تا 7000 یورو را در بر بگیرد، اما به طور متوسط 1000 یورو تا 3000 یور آموزش در کالج های مناسب هزینه را شامل می شود.

مهم ترین این دوره های شامل دوره های فشرده، بلند مدت، خصوصی، آنلاین، فوق فشرده و غیره می شوند.

آموزش در کالج های زبان در اسپانیا محدودیت سنی ندارد و دوره های متناسب با سن های مختلف برگزار می شود.

 برای دستیابی به این هدف باید ویزای تحصیلی اسپانیا را درخواست کرد که با توجه به مدت دوره شامل ویزای کوتاه مدت ( 3 ماه) و یا ویزای بلند مدت ( بیش از 3 ماه) می شود.

رسیدن به ویزای کشورهای مختلف در آی مهاجرتی را از زبان کلاینت های ما بشنوید:

نمایش ویدیو درباره کاور محمد شهپری
نمایش ویدیو درباره کاور حنا حسین زاده
نمایش ویدیو درباره کاور سحر عطارزاده
نمایش ویدیو درباره کاور علیرضا عیسی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه