شرایط مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آلمان + دریافت اقامت

سرمایه گذاری در آلمان یکی از روش‌های مطمئن و مناسب جهت مهاجرت و دریافت اقامت دائم این کشور می‌باشد که می‌تواند یک راه مناسب جهت کسب درآمد و سود در کوتاه و یا بلند مدت نیز باشد.

در ادامه این مطلب با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شوید تا شما را با سرمایه گذاری در آلمان و شرایط حاکم بر این امر آشنا سازیم.

با توجه به حمایت‌های دولت از سرمایه گذاران خارجی و داخلی و پایین بودن نرخ تورم و بیکاری، سرمایه گذاری در آلمان یکی از بهترین فرصت‌ها جهت ورود به بازار اقتصادی اروپا می‌باشد.

شرایط مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آلمان + دریافت اقامت

سرمایه گذاری در آلمان به روش های مختلفی امکان پذیر است که هر کدام سرمایه مالی  و تخصص کافی را می طلبد.

فهرست مطالب

در حال حاضر کشور آلمان یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان در قاره اروپا است که یکی از موفق‌ترین و رو به رشد ترین اقتصادهای جهان را نیز در اختیار دارد و این امر بازار سرمایه گذاری و کارآفرینی در بسیاری از زمینه‌ها را موفقیت آمیز و درآمدزا نموده و هر ساله کمپانی‌ها و افراد فراوانی برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف از دیگر کشورها سرمایه خود را به این کشور وارد می‌نمایند.

اما باید توجه داشت که این امر تا حدی نیازمند سرمایه مالی زیاد و تخصص کافی است. ضمنا مقاله مهاجرت به آلمان و دریافت اقامت آن دیگر روش‌ها، مزایا و شرایط آن‌ها را به طور کامل در اختیار شما خواهد گذاشت؛ حتما آن را مطالعه نمایید.

شرایط سرمایه‌گذاری در آلمان

ورود به سیستم اقتصادی یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان قطعا شرایط خاص خود را داشته و افراد می‌توانند با ارائه کردن تمامی الزامات به کسب و کاری موفق برسند. یکی از مهم‌ترین شرایط سرمایه‌گذاری در آلمان داشتن تمکن مالی کافی است. 

 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو و پادکست سرمایه گذاری در آلمان

سرمایه گذاری در آلمان می‌تواند یکی از بهترین روش‌های ممکن برای ورود به اقتصاد این کشور و داشتن بیزینسی موفق باشد، ویدیو ما در این رابطه را تماشا کرده و در صورت هرگونه سوال با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل نمایید.

نمایش ویدیو درباره سرمایه گذاری در آلمان
شرایط مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آلمان + دریافت اقامت

حداقل سرمایه موردنیاز در هر روش متفاوت است اما شما با انتخاب شیوه سرمایه‌گذاری باید ثابت کنید که ضمن کمک به چرخه اقتصادی این کشور، قصد ورود میزان مشخصی سرمایه را نیز به یکی از حوزه های کسب و کار دارید. 

در مرحله دوم نیز باید با ارائه یک طرح توجیح اقتصادی، مفید و کارآمد بودن طرح خود را به اثبات برسانید. دولت این کشور جزئیات طرح شما را بررسی نموده و در صورتی که از جنبه‌های مختلف بتواند به بازار کار کمک نماید، با آن موافقت خواهد نمود.

در ادامه هر یک از روش‌های پیشنهادی را با دقت بخوانید و ضمن مشورت با کارشناسان ما به بهترین گزینه ممکن برسید.

راه های سرمایه گذاری در آلمان

روش‌های متنوعی برای سرمایه‌گذاری در آلمان یکی از قوی‌ترین بازارهای اقتصادی جهان وجود دارد و خوب است که با توجه به بیزینس و یا توانایی مالی خود ابتدا با یک مشاور و یا متخصص مشورت نموده و سپس اقدام نمایید. 

مدرک ادامه این بخش چندی از مهم‌ترین و پر رونق‌ترین بازارها و زمینه‌های سرمایه گذاری در آلمان را به شما به طور خلاصه معرفی خواهیم کرد. البته خوب است دقت داشته باشید که شناخت دقیق بارا کار کشور آلمان نیز نقش مهمی را در این زمینه ایفا نموده و می تواند شما را به موفقیت برساند. مهم‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری در آلمان عبارتند از:

  • خرید ملک در آلمان
  • خرید اوراق قرضه در آلمان
  • خرید یک بیزینس آماده در آلمان
  • کارآفرینی در آلمان و ثبت شرکت
  • تاسیس نمایندگی در آلمان

خرید ملک در آلمان

خرید ملک یکی از مطمئن‌ترین روش‌های سرمایه گذاری در آلمان محسوب می‌شود که احتمال متضرر شدن در آن نزدیک به صفر بوده و با سرمایه‌گذاری در بخش‌ها و شهرهای مناسب می‌توان به رشد مالی خوبی در مدت زمانی کوتاه دست یافت.

همچنین با توجه به ورودی سرمایه‎‌‌ گذاران خارجی به این کشور بازار املاک آلمان رشد خوبی را همه ساله تجربه نموده و با سرمایه گذاری در شهرها و مکان‌های توریستی یا دانشجویی می‌توانید علاوه بر سود حاصل از سرمایه‌گذاری بلند مدت، به یک در آمد مناسب از ملک خود نیز برسند.

خرید ملک یکی از مناسب‌ترین روش‌های سرمایه گذاری در آلمان محسوب می‌شود که می‌تواند سود بالایی را عاید سرمایه‌گذاران نماید، همچنین نداشتن تجربه کافی و سرمایه‌گذاری در فرصت‌های نامناسب می‌تواند باعث کسب سود پایینی شده و یا هیچ گونه منفعتی به همراه نداشته باشد. با مراجعه به عنوان خرید ملک در آلمان که توسظ کارشناسان آی مهاجرتی تهیه شده است، به جزئیات لازم در این‌باره خواهید رسید.

خرید اوراق قرضه آلمان

یکی دیگر از روش‌های مطمئن و پر سود سرمایه گذاری در این کشور خرید اوراق قرضه آلمان می‌باشد که همیشه با استقبال بالایی از سوی مردم همراه بوده است.

مهم‌ترین موضوع ارائه این اوراق توسط دولت و تضمین آن است که دریافت سود را برای خریداران قطعی می‌نماید.

این اوراق قرضه در قیمت‌های متنوع با مدت زمان‌های مختلف اعلام می‌شود که حداقل 3 ماه و حداکثر 30 سال بوده و هرچه اوراق با مدت زمان سرمایه‌گذاری طولانی‌تری را خریداری نمایید از نرخ سود بالاتری نیز بهره‌مند خواهید شد.

خرید یک بیزنس آماده در آلمان

خرید یک بیزنس آماده در آلمان را می‌توان شبیه با ثبت شرکت در این کشور دانست که هر دو تقریبا شبیه بوده و در گروه راه‌اندازی کسب و کار قرار می‌گیرند. باید گفت که تفاوت عمده این دو در این است که شما با خرید یک بیزنس آماده دیگر درگیر دریافت مجوزهای مربوطه نخواهید بود و وارد پروسه ثبت شرکت و یا ارائه بیزنس پلن نشده و سریعا می‌توانید به بهره‌برداری برسید.

با این که این روش بسیار مناسب‌تر از ثبت شرکت به نظر می‌رسد اما باید توجه داشت که معمولا این روش نیازمند پشتیبانی مالی بسیار بیشتری بوده و شما باید جهت خرید بیزنس مربوطه با توجه به اعتبار، شهرت و بزرگی آن سرمایه‌گذاری‌های متفاوتی را انجام دهید.

کارآفرینی در آلمان و ثبت شرکت

کارآفرینی در آلمان و ثبت شرکت

یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در آلمان که خود به شاخه‌های مختلفی تقسیم می‌شود و می‌تواند پس از 3 سال اقامت دائم این کشور را نیز برای افراد در بر داشته باشد، کارآفرینی و ثبت شرکت است که نیازمند شرایط و قوانین خاصی می‌باشد. شما برای ثبت شرکت در این کشور در ابتدا باید یک طرح اقتصادی یا یک بیزنس پلن را به اداره کار و دولت این کشور ارائه دهید. این بیزنس پلن باید برای اقتصاد این کشور مفید و قابلیت رشد و ترقی بسیاری داشته و قادر به استخدام شهروندان این کشور باشد. همچنین باید حداقل سرمایه مورد نیاز جهت راه‌اندازی شرکت را نیز برآورده نمایید. باید گفت که با توجه به پتانسیل اقتصاد آلمان و زمینه فراهم جهت شکوفایی در حوزه‌های مختلف، چنان چه یک فکر اقتصادی و یا طرح اقتصادی مناسبی داشته باشید، آلمان یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در این بخش می‌باشد.

سرمایه گذاری در بورس آلمان

سرمایه گذاری در بورس آلمان برای سرمایه گذاران خارجی هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید مستقیما در سهام های فردی، صندوق های سرمایه گذاری یا صندوق های ETF سرمایه گذاری کنید. به منظور خرید سهام در آلمان، در ابتدا سرمایه‌گذاران از طریق کارگزاری‌ها برای خرید سهام درخواست می‌دهند. سپس یک حساب اوراق بهادار (Depotkonto) در بانک‌های آلمان یا کارگزارهای معتبر باز می‌کنند.

بعد از تکمیل درخواست حساب اوراق بهادار، شخص باید نام خود را به عنوان سرمایه‌گذار به صورت قانونی در این کشور به ثبت برساند و در ادامه پس از ثبت قانونی آن، سرمایه خود را به حساب اوراق بهادار انتقال می‌دهد. در این مرحله سرمایه‌گذاری آغاز می‌شود و می‌توانند طرح پس انداز، سهام یا صندوق EFT را که می‌خواهد انتخاب نماید.

در اینجا لازم است به شما یادآوری کنیم که اگر علاقه به سرمایه‌گذاری در آلمان دارید، از آنجایی که ثبت شرکت یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور است و نیاز به کسب اطلاعات و بررسی جزئیات بسیاری دارد؛ حتما مقاله ثبت شرکت در آلمان در سایت آی مهاجرتی مطالعه نموده و نظرات و سوالات خود را با مشاورین ما در میان بگذارید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تاسیس نمایندگی در آلمان

از دیگر روش‌های امنی که می تواند سرمایه‌گذاری در آلمان را موفق و بی‌خطر نماید تاسیس نمایندگی در این کشور است. در این حالت می‌توان به دو صورت عمل کرد:

  • در کشور خودتان دارای شرکت تا بیزنسی هستید و می‌خواهید نمایندگی یا شعبی در آلمان تاسیس نمایید.
  • قصد دارید تا از یک بیزنس ، شرکت و یا برند فعال در این کشور یک شعبه نمایندگی فعال دریافت کرده و به فروش کالاهای آنان بپردازید.

هر دوی این روش‌ها در صورتی که از تجربه لازم برخوردار باشید می‌تواند بسیار موفقیت آمیز و سودآور باشند. اما لازمه آن شناخت بازار آلمان در شهرهای مختلف و نیاز امروزه جامعه و غیره است که نیازمند مشاوره با افرادی فعال در این حیطه و باتجربه در این زمینه است.

کارشناسان آی مهاجرتی با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه سرمایه‌گذاری‌های موفق در کشور آلمان قادر خواهند بود تا با توجه به شرایط شما، بهترین روش‌های موجود برای تاسیس یا دریافت شعب و نمایندگی‌های ممکن در هریک از شهرهای این کشور را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

تاسیس نمایندگی در آلمان

ویزای سرمایه گذاری آلمان

باید توجه داشته باشید که اخذ ویزای سرمایه گذاری آلمان برای افراد خارجی امکان پذیر است، اما تمام روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور باعث صدور ویزای سرمایه‌گذاری نمی‌شوند و شما باید از طریق روش‌های دیگر برای اخذ ویزا اقدام نمایید. به طور مثال خرید ملک باعث صدور وزا نمی‌شود؛ شما باید از طریق دریافت ویزای مسافرتی به این کشور سفر کرده و خرید ملک خود را انجام دهید.

تنها روش سرمایه‌گذاری که می‌تواند ویزای اقامتی موقت را برای شما به ارمغان آورد؛ سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت و یا کارآفرینی در این کشور است که در ابتدا برای متقاضیان یک ویزای 3 ساله موقت را فراهم آورده و در ادامه در صورت مهیا بودن شرایط قابل تمدید نیز می‌باشد. در ادامه مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری در این کشور را مشاهده می‌کنید.

مدارک مورد نیاز ویزای سرمایه گذاری

  • فرم درخواست تکمیل شده ویزای سرمایه گذاری
  • دو قطعه عکس کاملا جدید و مطابق شرایط درخواستی سفارت
  •  گذرنامه معتبر با اعتبار بیش از سه ماه
  • بیمه درمانی سفر
  • ارائه گواهی یا مدرکی جهت اثبات محل اقامت
  • اثبات تمکن مالی
  • گواهی ثبت نام شرکت
  • ارائه بیزنس پلن جهت ثبت و راه اندازی بیزنس یا شرکت

علاوه بر سرمایه گذاری در آلمان می توانید با مطالعه مقالات زیر سایر روش های ورود به این کشور را نیز بررسی نمایید:

شهرهای مناسب آلمان برای سرمایه گذاری

کشور آلمان یکی از کشورهای وسیع قاره اروپا می‌باشد که از 16 ایالت فدرال تشکیل شده  و هر ایالت شهرهای مختلفی را در خود جای داده‌اند. هریک از این ایالات قوانین و ضوابط مربوط به خود را دارند و هرکدام در بخش‌های متفاوتی از صنعت، کشاورزی و به طور کلی زمینه‌های مختلفی از اقتصاد این کشور دخیل هستند.

در ادامه این بخش شهرهای مناسب آلمان برای سرمایه گذاری را به طور خلاصه به شما معرفی خواهیم کرد. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با شرایط اقتصادی و یا بازار کار در هریک از شهرهای مختلف آلمان با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل کرده و همچنین از نقاط قوت سرمایه‌گذاری در هریک از این شهرها باخبر شوید.

شهرهای مناسب سرمایه گذاری در آلمان

برلین

برلین به عنوان پایتخت آلمان از نظر فرهنگ، تجارت و سیاست در کنار پاریس و لندن یک وزنه سنگین فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در اروپا تلقی می‌شود و بسیاری از زمینه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری از خرید ملک تا تاسیس شعب و نمایندگی برندهای مختلف می‌تواند شما را به یک موفقیت بزرگ در این شهر برساند.

در چند دهه گذشته قیمت املاک و مستغلات در برلین همه‌ساله افزایش یافته که این مورد هم به نفع فروشندگان بوده که می توانند با سود ملک خود خود را فروخته و هم مناسب خریداران است تا با یک بازه انتظار مناسب بتوانند به سود مناسبی از سرمایه‌گذاری خود دست پیدا کنند.

علاوه بر این برلین پایگاه بزرگی از کمپانی‌ها و کارخانجات بزرگ آلمانی نیز است که با حمایت‎ های دولت زمینه برای ایجاد شرکت‌ها و مشاغل جدید بسیار فراهم است.

هامبورگ

هامبورگ بزرگترین شهر بندری و بزرگترین شهر شمالی آلمان است که در فاصله 2 ساعتی از پایتخت قرار گرفته و با وسایل نقلیه گوناگون و مدرنی با این شهر در ارتباط است. این شهر با توجه به بنادر خود یک شهر تجاری و مهم آلمان شمرده می‌شود که مشاغل مرتبط با دریا و بندرگاه‌ها در آن رونق بسیار بالایی دارد.

هامبورگ همچنین یکی از شهرهای بسیار مناسب برای سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات است و طی یک دهه گذشته سرمایه‌گذاران خارجی فراوانی در این شهر در این زمینه سرمایه‌گذاری های فراوانی انجام داده‌اند.

کلن

کلن در تاریخ آلمان یک شهر رسانه‌ای مهم بوده و خواهد ماند. این شهر از طریق یکی از بزرگترین پخش کننده‌های خصوصی آلمان (RTL) و همچنین از طریق تأثیرات مدرن، به عنوان مثال از طریق اینفلوئنسرها (افراد شناخته شده) در شبکه ‌های اجتماعی مانند یوتیوب و اینستاگرام یکی از موفق‌ترین شهرهای آلمان در این زمینه می‌باشد و افرادی که قصد سرمایه گذاری یا ورود به این بخش از بازار اقتصاد این کشور را دارند کلن را برای اقامت خود بر می‌گزینند.

 همچنین شهر کلن از جمله شهرهای آلمان است که در طول جنگ جهانی دوم صدمات بسیاری را متحمل گردید و به همین خاطر بازار ساخت و ساز و مسکن در آن تا سال‌های دور نیز پر رونق و پر فعالیت خواهند ماند که این موضوع زمینه را برای سرمایه‌گذاری در این بخش مناسب می‌نماید.

مونیخ

مونیخ را می‌توان یکی از منظم‌ترین، تمیز‌ترین و قانون‌مدار‌ترین شهرهای آلمان معرفی کرد که همه‌چیز در جای خود و به وقت خود اتفاق می‌افتد. یکی از نکات جالب این است که قیمت املاک در این شهر از گران‌ترین قیمت‌ها در آلمان است و در این زمینه مناسب تمامی اقشار نیست.

هچنین این شهر به دلیل وجود کارخانه‌های مواد غذایی و مشروب سازی و همچنین اتومبیل‌سازی مانند BMW ، یکی از بهترین شهرها برای سرمایه‌گذاری در این زمینه جهت تاسیس شعب یا نمایندگی و یا خرید و ارسال تولیدات کمپانی‌ها به سایر نقاط کشور و یا دیگر کشورها می‌باشد.

فرانکفورت

بسیاری از شرکت‌ها ، انجمن‌ها و مؤسسات علمی مهم در سال‌های اخیر به دلیل زیرساخت‌های عالی و اتصال ایده آل شهر به شبکه جهانی ترافیک و حمل‌ونقل در فرانکفورت مستقر شده‌اند و دولتمردان شهری نیز خدمات و حمایت‌های بسیار خوب و جالبی را از سرمایه‌گذاران جدید در این شهر به عمل می‌آورند که این موضوع نیز خود باعث جذب بسیاری از مشاغل و کارهای نوپا به این شهر شده است.

همچنین باید گفت که این حمایت‌ها با توجه به زمینه‌های فعالیت هریک از مشاغل به نوعی در نظر گرفته شده که بتواند در روند رشد بیزنس و یا کاهش هزینه‌ها و افزایش سود آوری آنان تاثیرگذار باشد که به نوبه خود یک حمایت جالب و همه جانبه به حساب می‌آید. پس اگر قصد راه‌اندازی بیزنسی جدید را دارید حتما فرانکفورت را در گزینه‌های خود قرار دهید.

از جمله زمینه‌هایی که در حال حاضر از رونق و استقبال بالایی در این شهر برخوردار بوده و افراد بسیاری را به اشتغال گرفته می‌توان به زمینه‌هایی چون : مواد شیمیایی، داروسازی، خدمات مالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنعت خلاق و لجستیک اشاره کرد.
همچنین علاوه بر این شهرها که نام بردیم دیگر شهرهای آلمان مانند : دولسدورف، اشتوتگارت، دورتموند، هانوفر، بوخوم و مانهایم نیز از بهترین شهرها جهت سرمایه‌گذاری در گزینه‌های مختلف می‌باشد.

حداقل سرمایه گذاری در آلمان برای اقامت

در ادامه مطلب با روش‌های سرمایه‌گذاری که باعث دریافت اقامت دائم آلمان می‌شوند آشنا می‌شویم؛ باید بگوییم که سرمایه گذاری در آلمان از طریق ثبت شرکت، خرید شعبه یا بیزنس، استارتاپ و یا خرید شرکت و بیزنس آماده امکان پذیر بوده که اقدام از طریق هر کدام نیازمند مبلغی برای شروع کار می‌باشد که باتوجه به زمینه‌ها و مشاغل مختلف متفاوت است.

اما اگر بخواهیم مبلغی برای حداقل سرمایه گذاری در آلمان برای اقامت در نظر بگیریم، باید بگوییم که شما برای ثبت شرکت اولیه و شروع بیزنس نیاز به 25 هزار یورو خواهید داشت که در ادامه با فراهم بودن شرایط و همچنان فعال بودن شرکت پس از مدت زمانی معلوم که در طی این مدت تمام مالیات و حقوق کارمندان و کارگران پرداخت شده باشد؛ امکان دریافت اقامت دائم را فراهم می‌آورد.

حداقل سرمایه گذاری در آلمان برای اقامت

به طور قطع این مبلغ حداقل مبلغ و برای شروع کار است و در ادامه مبلغ بیش تری مورد نیاز شخص سرمایه گذار خواهد بود تا بتواند بیزنس و شرکت خود را راه اندازی و با مدیریت صحیح آن را حفظ و در نهایت به سود دهی برساند.

بهترین سرمایه گذاری در آلمان

همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم آلمان یکی از بزرگترین قطب‌های اقتصادی حال حاضر جهان می‌باشد که گردش سالانه مالی این کشور از بسیاری از کشورهای نفت خیز بالاتر بوده و یا برابر با آنان است. در این میان بسیار مهم بوده که بتوان امن‌ترین و سود آورترین زمینه‌های سرمایه‌گذاری در آلمان را شناخته و اصول و فنون سرمایه‌گذاری و ورود به آنان را نیز آموخت.

باید گفت که اکثر زمینه‌های سرمایه‌گذاری در آلمان می‌تواند شما را به سود دهی و کسب درآمدی مناسب برساند، اما همانطور که گفتیم بسیار مهم است که هرکدام از این زمینه‌ها را در شهر و مکان مناسب خود به کار ببرید که جمع آوری اطلاعات در این مورد بسیار مهم و حیاتی بوده و در صورت سرمایه گذاری اشتباه در مکان اشتباه می‌تواند یک شغل و سرمایه‌گذاری سود آور را حتی به ضررآورترین حالت ممکن درآورد.

پس توصیه می‌کنیم در این رابطه حتما با مشاورین ما در آی مهاجرتی مشورت نموده و توصیه‌ها و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید ولی به طور خلاصه می توان گفت که در میان زمینه‌های اقامت سرمایه‌گذاری آلمان، سرمایه‌گذاری در بخش املاک، ثبت شرکت و کار آفرینی و تاسیس نمایندگی از مناسب‌ترین گزینه‌های حال حاضر می‌باشند.

اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری

به جرات می‌توان گفت اکثر افرادی که به هر نحوی برای سرمایه گذاری در آلمان برای اقامت اقدام می‌نمایند؛ دریافت اقامت مهمترین هدفشان می‌باشد. خوشبختانه افراد بسیاری هر ساله موفق به اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در آلمان می‌شوند، که دلیل آن اطلاع کامل و دقیق از شرایط می‌باشد.

برخی از روش‌های سرمایه‌گذاری در آلمان می‌تواند اقامت دائم و در نهایت تابعیت این کشور را برای مهاجرین در بر داشته باشد. اما همانطور که گفتیم برخی از روش‌ها این امکان را فراهم می‌آورند مانند: ثبت شرکت از تمامی طرق ممکن و یا کارآفرینی و ایجاد اشتغال در حرفه خود. متاسفانه اخذ اقامت در آلمان از طریق سرمایه‌گذاری در خرید ملک، سرمایه‌گذاری در اوراق و بورس و غیره اقامت دائم را برای سرمایه‌گذاران در بر نخواهد داشت.

افراد با سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی که امکان اقامت را فراهم می‌آورد، پس از 3 تا 5 سال اقامت و زندگی در آلمان و پرداخت مالیات می‌توانند اقامت دائم خود را دریافت و پس از 8 سال اقامت و یا حداقل 3 سال پس از دریافت اقامت دائم، می‌توانند تابعیت خود را دریافت نمایند. مقاله شرایط کار در آلمان می‌تواند بسیار راه گشا و موثر در بازار اشتغال و کار این کشور باشد؛ این مقاله را مطالعه نمایید.

کارشناسان آی مهاجرتی در سه دفتر مرکزی و غرب در تهران و دفتر شیراز واقع در معالی آباد آماده ارائه بهترین خدمات و مشاوره‌ها به شما عزیزان در رابطه با سرمایه گذاری در آلمان می‌باشند.

سوالات پر تکرار شرایط مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آلمان + دریافت اقامت

ما در آی مهاجرتی در زیر هم به سوالاتی که در این زمینه بیشتر پرسیده می‌شود پاسخ می‌دهیم، از این رو می‌توانید از طریق بخش دیدگاه در پایین هر مقاله با کارشناسان ما در تماس باشید و با درج پرسش خود پاسخ را دریافت نمایید.

این مبلغ با توجه به شرایط یا روش های مختلف ثبت شرکت متفاوت است؛ اما حداقل مبلغ مورد نیاز جهت شروع این امر 25 هزار یورو می‌باشد.

خیر، آلمان برای سرمایه‌گذاران و خریداران بخش املاک هیچ‌گونه مزیت یا امتیاز اعطای ویزا و اقامت دائم را در نظر نگرفته است.

شما از روش‌های مختلفی همچون سرمایه‌گذاری در خرید ملک، ثبت شرکت، کارآفرینی، خرید اوراق قرضه دولتی، بازار سهام و تاسیس نمایندگی می توانید به این هدف برسید.

بله اقدام از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی در این کشور می‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم و حتی تابعیت این کشور شود.

پس از 3 تا 5 سال اقامت و زندگی در آلمان و پرداخت مالیات می‌توانند اقامت دائم خود را دریافت و پس از 8 سال اقامت و یا حداقل 3 سال پس از دریافت اقامت دائم، می‌توانند تابعیت خود را دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه