سرمایه گذاری و ثبت شرکت

سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان هیچگونه محدودیتی را برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی در بریتانیا شامل نمی‌شود و افراد غیر مقیم می‌توانند به راحتی در انگلستان سرمایه‌گذاری کنند ؛ یکی از روشهای سرمایه گذاری در انگلستان از طریق ثبت شرکت در این کشور می‌باشد که در مقاله ثبت شرکت در انگلستان بخوبی به این موضوع پرداخته شده است ؛ سوالاتتان را درخصوص سرمایه گذاری در انگلستان می‌توانید با آی مهاجرتی در میان بگذارید.

کشور انگلستان به عنوان مقصد شماره یک سرمایه گذاران داخل اروپا و کشوری مطمئن جهت سرمایه گذاران خارجی ، به دلایل مختلفی از جمله سرعت در راه اندازی تجارت ، داشتن جایگاهی به عنوان رهبر جهانی در خدمات مالی و بخش بانکی و نیز برخورداری از بستر قانونی قوی و در نظر گرفتن مالیاتهای ساده برای تجارت های کوچک همواره موردتوجه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بوده است.

اقتصاد بریتانیا ، پنجمین اقتصاد ملی جهان است که با تولید ناخالص داخلی اسمی (GDP) ، جایگاه دهم را از لحاظ برابری قدرت خرید (PPP) در اختیار دارد ؛ همچنین اقتصاد این کشور بیست و یکمین اقثصاد ملی از لحاظ سرانه تولید ناخالص داخلی می‌باشد که 3.3 درصد از تولید ناخالص جهان را شامل می‌شود.

با اینکه زندگی در انگلستان گران است ، اما نرخ بیکاری در این کشور پایین است و تنها 7.3 درصد از جمعیت این کشور فقر مداوم را تجربه می کنند ؛ لذا کیفیت زندگی در بریتانیا بالاست و در مطالعه ای بریتانیا جایگاه پنجم را در خصوص کیفیت زندگی در بین کشورهای اروپایی از آن خود کرده است.

انواع روش های سرمایه گذاری در انگلستان

برای مهاجرت به انگلستان به طرق مختلف می توان اقدام نمود که از جمله آن ها انواع روش های سرمایه گذاری در انگلستان است ؛ روش های سرمایه گذاری در انگلستان شامل سرمایه گذاری از طریق خرید ملک ، سرمایه گذاری نقدی ، سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه ، سرمایه گذاری از طریق ایجاد یک کسب و کار و کارآفرینی و همچنین سرمایه گذاری از طریق خرید نمایندگی از برندهای معروف می باشد.

سرمایه گذاری نقدی به صورت قرار دادن پول در یک حساب با نرخ بهره مناسب است که به عنوان مطمئن ترین روش سرمایه گذاری به حساب می آید ؛ در روش سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه شرکتی و دولتی ریسک سرمایه گذاری نسبت به سرمایه گذاری مستقیم و نقدی بیش تر است و اما باز هم اوراق قرضه دولتی ریسک کم تری نسبت به سرمایه گذاری اوراق شرکتی دارد.

سرمایه گذاری در انگلستان می تواند به شکل خرید املاک نیز انجام شود که از جمله کم ریسک ترین سرمایه گذاری ها است ، چون معمولا ارزش ملک سالانه افزایش می یابد ؛ همچنین سرمایه گذاری در سهام شرکت های سهامی عام موجب می شود تا متقاضی سرمایه گذاری در انگلستان در بخشی از ثروت و امور تجاری شرکت سهیم شود ؛ برای اطلاعات بیش تر در رابطه با انواع سرمایه گذاری در انگلستان با آی مهاجرتی در تماس باشید.

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی

سرمایه گذاری از طریق کار آفرینی چگونه است؟ شرایط و محدویت ها در اخذ ویزا برای سرمایه گذاران خارجی به مقاصد تجاری و فعالیتی که شخص قصد انجام آن را دارد وابسته است و درخواست کلیه انواع ویزاها به دپارتمان ویزا و مهاجرت بریتانیا (UKVI) مربوط می شود و بیش تر ویزاهای کاری شامل سیستم ویزای امتیازی UKVI می شود ؛ دقت کنید که از سال 2018 ویزای Tier 1 (Investor) به تعلیق افتاده است.

دولت انگلستان با سرمایه گذاران خارجی به مانند سرمایه گذاران بومی رفتار می کند ، لذا نیاز به سرمایه ای خاص جهت سرمایه گذاری مستقیم خارجی وجود نخواهد داشت ؛ سرمایه گذاری با کارآفرینی از طریق ویزایTier 1 (Entrepreneur) و نیز ویزای Innovator امکان پذیر است.

ویزای Tier 1 (Entrepreneur)

کارآفرینان برای ورود به انگلستان می‌توانند از طریق ویزای Tier 1 (Entrepreneur) اقدام نمایند ؛ از دیگر شرایط کارآفرین برای اخذ این ویزا جهت سرمایه‌گذاری در انگلستان ، اثبات در اختیار داشتن بودجه لازم می‌باشد که این مبلغ برای کارآفرینان یا تیمهای کارآفرین 200 هزار پوند است ؛ لذا ، کارآفرین باید کسب‌و کاری را در انگلستان راه‌اندازی کند و یا کسب‌و کاری موجود در این کشور را در اختیار گیرد و این پول را در یک یا چند فعالیت سرمایه‌گذاری کرده ، برای انگلیسی‎ها شغل ایجاد نماید.

ویزای Tier 1 (Entrepreneur)

برای شرکتهایی که از متقاضیان خارجی بعنوان نیروی کار استفاده می‌کنند ، قوانین متفاوتی وجود دارد که برای این کار ویزایی تحت عنوان Tier 2 مبتنی بر امتیاز نیاز است ؛ این نوع ویزا ، به شرکتها امکان می‌دهد تا از کارگران جهت آمدن به انگلستان حمایت مالی کرده و یا کارمندان را از شعبه‌ای در خارج از کشور ، به شعبه‌ای در انگلستان منتقل سازند ؛ جهت حمایت از کارگران با ویزای Tier 2 ، نخست لازمست تا شرکت موردنظر مجوز حمایت را در اختیار داشته باشد.

در صورتیکه متقاضی قصد داشته باشد برای مدت زمان کوتاهی مثلا جهت شرکت در جلسات کاری وارد انگلستان شود ، ممکن است به وی ویزای استاندارد توریستی تعلق گیرد ؛ بطور کلی ، شرایط ویزای UKVI سختگیرانه بوده و بهتر است متقاضیان سرمایه گذاری در انگلستان در ابتدا از طریق مشاوره‌هایی دقیق برای این کار اقدام نمایند ؛ مشاوران آی مهاجرتی همیشه سعی داشته اند راهکارهایی مفید را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

ویزای سرمایه گذاری Innovator

ویزای سرمایه گذاری Innovator یا سرمایه گذاری 50 هزار پوندی که به آن post study work نیز گفته می شود ، مختص افرادی است که در انگلستان به تحصیل مشغولند و یا از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل شده اند ؛ از شرایط اخذ این ویزا داشتن مدرک زبان و مدارک تحصیلی دانشگاهی می باشد ؛ در این روش سرمایه گذاری ، در حساب متقاضی باید مبلغ 50 هزار پوند وجود داشته باشد ؛ علاوه بر این ، ثابت کند که از عهده هزینه های خود و همراهانش بر خواهد آمد و در تجارت از توانایی های خوبی برخوردار است.

سرمایه گذاری در انگلستان از طریق خرید یک تجارت

بریتانیا همیشه مقصدی جذاب برای سرمایه‌گذاری بوده است که یکی از روشهای سرمایه گذاری در این کشور از طریق سرمایه گذاری در انگلستان از طریق خرید یک تجارت می‌باشد ؛ به لطف وجود بخشهای تجاری کوچک و متوسط توسعه یافته در انگلستان ، یک سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری انتخابهای بسیار گسترده‌ای را پیش رو خواهد داشت.

در صورتیکه قصد خرید یک شرکت در انگلستان را دارید ، می‌توانید از طریق خرید سهام شرکت و یا خرید خود کسب و کار اقدام نمایید ؛ در صورت خرید سهام ، متخصصی می‌بایست قرارداد خرید سهام و دیگر اسنادی که انتقال سهام را مورد تایید قرار می‌دهد ، آماده سازد ؛ اما در صورت خرید کسب و کار ، قرارداد خرید دیگری برای دستیابی به کسب و کار و نیز اجاره یا انتقال مالکیت آزاد تنظیم خواهد شد.

بطور کلی ، در اختیار گرفتن موسسه و یا کسب‌و کاری معتبر در انگلستان از شروع یک کسب و کار آسانتر است ، زیرا برای راه اندازی یک کسب و کار از صفر نیاز به تلاش و زمان زیادی است ؛ اما وقتی تجارتی که قبلا در حال فعالیت بوده را در اختیار می‌گیرید ، به نوعی تمامی روندها و پیگیریها انجام شده اند ؛ اما دقت داشته باشید که در انتخاب کسب‌و کار برای خرید باید دقت نمود و بررسی های لازم را درمورد اینکه کسب و کار موجود چه سهی را در بازار از آن خود کرده و در نظر مشتریان چگونه است و سوددهی تجارت به چه صورت است ، انجام داد.

سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه در کشور انگلستان

یکی از روش های اخذ اقامت انگلستان ، سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه در کشور انگلستان می باشد ؛ در این روش نیاز به حداقل 2 میلیون پوند برای خرید اوراق قرضه انگلستان است ؛ همچنین با سرمایه گذاری در شرکت های موجود و به ثبت رسیده‌ی این کشور می توان اقامت انگلستان را به دست آورد ؛ در این خصوص با آی مهاجرتی در ارتباط باشید.

بهترین شهرهای انگلستان برای سرمایه گذاری

همان گونه که بیان شد سرمایه گذاری در کشور انگلستان به شکل های مختلفی امکان پذیر است و انگلستان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری است ؛ زیرا این کشور دارای بازار باثباتی است و از ریسک سرمایه گذاری کمتری برخوردار است ؛ همچنین سرمایه گذاری در این کشور از خطر ریسک مصادره اموال مصون است ؛ اما بهترین شهرهای انگلستان برای سرمایه گذاری کدامند؟

بهترین شهرهای انگلستان برای سرمایه گذاری

شفیلد ، منچستر ، بیرمنگام ، لندن ، لستر ، لیدز ، آکسفورد و تاتینهام از بهترین شهرهای انگلستان برای سرمایه گذاری هستند و از جمله سرمایه گذاری هایی که در این شهرها می توان انجام داد ، سرمایه گذاری در املاک است.

منچستر ، بیرمنگام ، لندن و لیدز

منچستر ، بیرمنگام ، لندن و لیدز و … از جمله شهرهایی هستند که سرمایه گذاران خارجی یا داخلی تمایل به سرمایه گذاری در این مکان ها را دارند ؛ شهرهایی مثل منچستر و بیرمنگهام از محبوب ترین شهرها برای سرمایه گذاری در انگلیس هستند ؛ این شهرها از مقاصد تجاری پیشرو در اروپا و موفق ترین شهرهای بریتانیا برای جذب سرمایه گذاران مستقیم خارجی (FDI) می باشند ؛ در بیرمنگهام میلیاردها پروژه در حال ساخت یا انجام را می توان مشاهده نمود که این خود نشانه ای از سرمایه گذاری های عظیم در این شهر است.

از آن جا که رشد جمعیت در بیرمنگهام زیاد بوده ، لذا این امر بر رشد قیمت اجاره و خرید ملک تاثیر گذاشته و آینده روشنی برای سرمایه گذاری در این شهر و نیز منچستر پیش بینی شده است.

لندن بعد از نیویورک یکی از بهترین مراکز مالی جهان به حساب می آید و این شهر از جمله شهرهای مناسب برای انواع سرمایه گذاری ها می باشد ؛ از دیگر شهرهای انگلستان می توان به لیدز اشاره نمود ؛ جمعیت لیدز در حال افزایش است و رشد جمعیت در این ناحیه هفت برایر سریع تر از لندن بوده ؛ این امر موجب کمبود شدید خانه ها در این منطقه شده و قیمت اجاره ها نیز در این شهر بالاست ؛ همچنین این شهر در حال توسعه است که این عوامل باعث شده تا سرمایه گذاری در بخش های مختلف در این شهر مناسب و سودده باشد.

بهترین نوع سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه‌گذاری در بازار مسکن انگلستان یکی از امن‌ترین و بهترین نوع سرمایه گذاری در انگلستان است ؛ این روش سرمایه‌گذاری بهترین استراژدی جهت بازدهی بالاست ؛ براساس تحقیقات انجام شده مشخص شده که قیمت ملک در انگلستان در آینده افزایش عمده‌ای خواهد داشت و خریدارانی که هم‌اکنون در این بخش سرمایه‌گذاری می‌کنند ، بیشترین سود را در آینده کسب خواهند کرد.

اما برای سرمایه‌گذاری در ملک بهتر است خریداران مدتی طولانی ملک را نگه‌دارند ؛ لذا هرچه سرمایه‌گذار ملک را بیشتر نزد خود نگه دارد ، ارزش ملک بیشتر خواهد شد ؛ در بررسی‌هایی ، قیمت میانگین حال حاضر خانه در انگلستان 248496 پوند اعلام شده که انتظار می‌رود این رقم تا 5 سال آینده به 286107 پوند افزایش یابد ؛ همچنین متوسط قیمت املاک تا سال 2031 می‌تواند به 323718 پوند برسد.

اما دقت کنید که قیمت ملک در مناطق مختلف انگلستان متفاوت است و بهتر است با بررسیهای لازم ، بهترین نقاط را برای سرمایه‌گذاری در املاک انتخاب نمایید.

علاوه‌بر سرمایه‌گذاری در املاک ، برخی دیگر از روشهای سرمایه گذاری در انگلستان به شما امکان می‌دهند تا علاوه بر رشد سرمایه ، به کسب درآمد برسید که در خط مقدم این نوع سرمایه گذاری ها ، سرمایه گذاری در سهام و اوراق قرضه می باشد.

بطور کلی سرمایه‌گذاری در هر بخشی می تواند از مزایا و معایبی برخوردار باشد ، مهم این است که سرمایه گذار با توجه به شرایط خود و بازار و نیز بررسی های دقیق مناسب ترین شکل سرمایه گذاری در انگلستان را بیابد.

مزایای سرمایه گذاری در انگلستان

از مزایای سرمایه گذاری در انگلستان می توان به موقعیت این کشور به عنوان یک مرکز مالی مورد اعتماد و کم ریسک که سازمان ها و شرکت های زیادی در آن مشغول به فعالیتند ، اشاره کرد ؛ ریسک بالا در سرمایه گذاری باعث نوسان اعتبارات و قیمت کالاها و نیز بی ثباتی سیاسی می شود ؛ لذا بریتانیا توانسته محیطی بسیار مناسب را برای توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری های قابل اعتماد فراهم سازد.

مزایای سرمایه گذاری در انگلستان

با سرمایه گذاری در انگلستان می توان اعضای خانواده را نیز با خود همراه کرد ؛ همچنین در صورت سرمایه گذاری در انگلستان شخص می تواند در این کشور زندگی ، تجارت و تحصیل نماید ؛ قوانین و مقررات کار در انگلستان انعطاف پذیر است ؛ به طور کلی ، زبان ، سیستم حقوقی ، منطقه ی زمانی و عدم وجود تشریفات اداری دست و پا گیر کمک کرده تا بریتانیا به یکی از آسان ترین بازارها جهت راه اندازی ، توسعه و گسترش کسب و کارها تبدیل شود.

همچنین ، بریتانیا از پایین ترین مالیات شرکتی در گروه G20 برخوردار است و این کشور یکی از بهترین و جاه طلبانه ترین اکوسیستم های دنیا را جهت توسعه ی شرکت های نوآور به کسب و کارهای جهانی ارائه می دهد ؛ سرمایه گذاری در انگلستان با ریسک مصادره اموال روبه رو نخواهد بود.

و در آخر این که ، با سرمایه گذاری در انگلستان می توان شهروندی کشور انگلستان را به دست آورد و بدون ویزا به بسیاری از کشورها سفر نمود.

اخذ اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

به طور کلی ، شرایط و اخذ اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری به نوع سرمایه گذاری بستگی دارد ؛ به طور مثال ، اقامت انگلستان از طریق خرید ملک امکانپذیر نیست و برای اخذ اقامت این کشور از این طریق ، باید سرمایه گذاری از طریق خرید ملک را با دیگر روش های سرمایه گذاری در نظر گرفت.

اخذ اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

همچنین در روش سرمایه گذاری Innovator ، سرمایه گذار با مهیا کردن شرایط ، در ابتدا می تواند ویزای 2 ساله انگلستان را دریافت نماید و پس از این که سود دهی کسب و کار محرز شد ، وی می تواند برای اقامت دائم این کشور اقدام نماید.

در روش سرمایه گذاری 200 هزار پوندی نیز در ابتدا سرمایه گذار اقامت 3 ساله کشور انگلستان را دریافت خواهد کرد و در صورت فعال بودن کسب و کار در این مدت و پس از طی دو سال ، وی می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت نماید.

در روش سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه نیز سرمایه گذار بعد از 5 سال می تواند اقامت دائم و بعد از 6 سال تابعیت کشور انگلستان را اخذ نماید.

با اینکه اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلستان سختگیرانه است ، اما انگلستان محیطی بسیار مناسب جهت سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کارها است ؛ این کشور از رتبه نخست اقتصاد اروپا به لحاظ جذب استعدادهای جهانی برخوردار است و در این کشور می‌توان هر روزه شاهد ایجاد مشاغل جدید در بخشهای مختلف آن بود.

سوالات پر تکرار سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان را در این مقاله از آی مهاجرتی شرح دادیم ، چنانچه در فکر سرمایه گذاری در خارج از کشور هستید با ما از طریق بخش دیدگاه های سایت در ارتباط باشید.

جایگاه اقتصاد انگلستان در جهان کجاست؟

اقتصاد بریتانیا ، پنجمین اقتصاد ملی جهان است که با تولید ناخالص داخلی اسمی (GDP) ، جایگاه دهم را از لحاظ برابری قدرت خرید (PPP) در اختیار دارد ؛ همچنین اقتصاد این کشور بیست و یکمین اقثصاد ملی از لحاظ سرانه تولید ناخالص داخلی می‌باشد که 3.3 درصد از تولید ناخالص جهان را شامل می‌شود.

سرمایه گذاری با کارآفرینی درانگلستان نیازمند چه نوع ویزایی است؟

سرمایه گذاری با کارآفرینی از طریق ویزایTier 1 (Entrepreneur) و نیز ویزای Innovator امکان پذیر است.

ویزای سرمایه گذاری Innovator چیست؟

ویزای سرمایه گذاری Innovator یا سرمایه گذاری 50 هزار پوندی که به آن post study work نیز گفته می شود ، مختص افرادی است که در انگلستان به تحصیل مشغولند و یا از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل شده اند ؛ از شرایط اخذ این ویزا داشتن مدرک زبان و مدارک تحصیلی دانشگاهی می باشد ؛ در این روش سرمایه گذاری ، در حساب متقاضی باید مبلغ 50 هزار پوند وجود داشته باشد ؛ علاوه بر این ، ثابت کند که از عهده هزینه های خود و همراهانش بر خواهد آمد و در تجارت از توانایی های خوبی برخوردار است.

بهترین شهر های انگلستان برای سرمایه گذاری کدامند؟

شفیلد ، منچستر ، بیرمنگام ، لندن ، لستر ، لیدز ، آکسفورد و تاتینهام از بهترین شهرهای انگلستان برای سرمایه گذاری هستند.

بهترین نوع سرمایه گذاری در انگلستان چیست؟

سرمایه‌گذاری در بازار مسکن انگلستان یکی از امن‌ترین و بهترین نوع های سرمایه گذاری در انگلستان است ؛ این روش سرمایه‌گذاری بهترین استراژدی جهت بازدهی بالاست ؛ براساس تحقیقات انجام شده مشخص شده که قیمت ملک در انگلستان در آینده افزایش عمده‌ای خواهد داشت و خریدارانی که هم‌اکنون در این بخش سرمایه‌گذاری می‌کنند ، بیشترین سود را در آینده کسب خواهند کرد.

در مقاله کار در انگلستان با اطلاعات بسیار جامعی در خصوص انگلستان و شرایط کار در این کشور روبرو خواهید شد ؛ کارشناسان آی مهاجرتی همواره در تلاش بوده‌اند تا مسیر روشنی را پیش پای متقاضیان مهاجرت و سرمایه گذاری در انگلستان بگذارند ، با مشاوران ما در دفاتر تهران و شیراز در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *