شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا

شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا با توجه به اهداف و شرایط هر فرد یا خانواده می تواند دارای تفاوت های بسیاری با یکدیگر باشد؛ اما به طور کلی باید دقت کنید که تعداد راه های محدود و خاصی برای رسیدن به این کشور وجود دارد که همه ساله تعداد زیادی از هموطنانمان از طریق آن ها به اسپانیا نقل مکان می کنند.

در ادامه همراه با کارشناسان آی مهاجرتی شوید تا شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا را بهتر و دقیق تر بشناسید.

اسپانیا در حال حاضر یکی از کشورهای مدرن و رو به پیشرفت جهان است که از رفاه و آرامشی بسیار مناسب و مثال زدنی بهره مند می باشد.

شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا

از طریق تمامی روش های مهاجرتی اسپانیا می توانید موفق به دریافت ویزا و در نهایت پس از چند سال به اقامت دائم این کشور برسید.

فهرست مطالب

این کشور پس از یک مدت کوتاه بحرانی که برای این کشور به وجود آمد باز هم موفق به بیرون آمدن از رکود شد و حالا از یک بازار کار و شغلی خوب بهره می برد که باعث شده شهروندان سایر کشورها برای زندگی، تحصیل و اقامت این کشور را برگزینند.

شما از طریق قانونی به روش های مختلفی می توانی اجازه ورود و اقامت موقت و یا حتی دائم را به این کشور به دست آورید و این مزیت بزرگ را برای اعضای خانواده خود نیز فراهم سازید و ما بقی عمر خود را در این کشور زیبا و بسیار دوست داشتنی به زندگی مشغول شوید. 

در ادامه همراه ما باشید تا شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

چگونه به اسپانیا مهاجرت کنیم؟

راه های مهاجرت به اسپانیا مختلف می باشند که انتخاب هریک به عوامل مختلفی بستگی دارد که آن هم مربوط به قوانین و برخی محدودیت ها در روش های مختلف و همچنین شرایط و اهداف متقاضیان بستگی دارد که در نهایت یکی از روش های قانونی را به بهترین گزینه ممکن مبدل می سازد.

باید دقت داشته باشید که تمامی این روش ها در ابتدا یک ویزای موقت و اقامتی محدود را برای مدتی معین برای شما فراهم می آورد که در نهایت می تواند به اقامت دائم و حتی شهروندی این کشور نیز ختم شود. به طور مثال در روش تحصیلی شما به مدت زمان لازم برای اخذ مدرک در مقطع مدنظرتان مجاز به اقامت و تحصیل در این کشور می شوید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا+ پادکست

روش های رسیدن به اقامت کشور اسپانیا متفاوت است که مدیریت محترم آی مهاجرتی در این ویدیو به صورت دقیق به آن پرداخته اند .

پس از تماشای آن در صورتی که سوالی برایتان وجود دارد با مشاورین ما تماس گرفته و پاسخ تمامی پرسش های خود را بیابید.

نمایش ویدیو درباره شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا
شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا

اما شرایط رفتن به اسپانیا در روش های کار، سرمایه گذاری و ثبت شرکت کمی تفاوت دارد، بدین صورت که یک ویزای 1 تا 3 ساله به شما داده می شود که قابل تمدید است؛ اما باید شرایط لازم برای آنها فراهم باشد. البته اسپانیا ویزای طلایی را نیز به متقاضیان ارائه می دهد که همان ابتدا اقامت دائم را فراهم می آورد که در ادامه با جزئیات آن آشنا خواهیم شد.

راه های گرفتن اقامت دائم اسپانیا

اگر به فکر راه های گرفتن اقامت دائم اسپانیا هستید؛ باید بگوییم که روش های قانونی مهاجرت به اسپانیا که در بالا به آن ها اشاره کردیم تماما می تواند به اقامت دائم این کشور ختم شود، اما در اینجا مهم این است که کدام روش برای شما مناسب تر، سریع تر، مقرون به صرفه تر و در نهایت امکان پذیر است.

پس بهتر است که از طریق مشاوره با مشاورین آی مهاجرتی و ارائه تمامی شرایط و اهداف خود به بررسی روش های ممکن و بررسی تمامی زوایا و جوانب این امر بپردازید و در نهایت بهترین روش ممکن را برگزیده و از طریق آن اقدام نمایید.

دقت داشته باشید که ارزان ترین و یا سریع ترین روش بودن به منزله بهترین روش مهاجرت به اسپانیا نیست، شما باید روشی را برگزینید که علاوه بر داشتن این مزیت بتواند آینده و زندگی شما را نیز در این کشور به بهترین شکل فراهم و در اختیارتان قرار دهد و همچنین با توجه به بودجه شما برنامه ریزی شود و یک امنیت مالی را هم برایتان به ارمغان آورد.

راحت ترین راه اقامت اسپانیا

راحت ترین راه اقامت اسپانیا

می توان گفت که روش های قانونی مهاجرت به اسپانیا از آنجایی که با امنیت خاطر و تضمین انجام می گیرد کاملا مناسب هستند؛ اما شناخت راحت ترین راه اقامت اسپانیا را باید با توجه به شرایط هر مهاجر بررسی و انتخاب نمود. به نوعی راحت ترین روش باید روشی باشد که ارزان تر، سریع تر، مطمئن تر و با احتمال دریافت اقامت دائم بیشتری همراه باشد . به طور مثال از میان تمامی شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا که در بالا نام بردیم مهاجرت از طریق خرید ملک و تمکن مالی گران ترین روش ممکن می باشد؛ اما بسیار سریع و فوری می تواند اقامت دائم و قطعی را بدون هیچ زحمتی برای مهاجران به ارمغان آورد؛ ولی نیاز به پول زیادی و هنگفتی دارد.

یا مهاجرت از طریق تحصیل در دانشگاه های اسپانیا را می توانیم یک روش ایمن و تقریبا آسان معرفی کنیم که هزینه کمتری نسبت به تمکن مالی دارد و با یک ثبت نام و پذیرش در یکی از دانشگاه های این کشور به دست خواهد آمد و دیگر احتمال ابطال آن وجود ندارد و پس از اتمام نیز به راحتی می تواند به اقامت دائم ختم شود. 

اما اگر بخواهیم ارزان ترین روش مهاجرت به اسپانیا را معرفی کنیم؛ مهاجرت کاری و دریافت ویزای کار از تمامی موارد نیاز به بودجه کمتری دارد، ولی باید تخصصی داشت که بتوان یک کارفرمای اسپانیایی را مجاب به استخدام خود کرد که مسیر آسانی نمی باشد.

مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل

به طور قطع برای دستیابی به مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل شما باید اول در یکی از دانشگاه ها یا مراکز آموزشی این کشور پذیرفته شده و ثبت نام نمایید؛ پس از آن به مدت زمان تحصیل ویزای تحصیلی به شما تعلق خواهد گرفت که با پایان تحصیلات و دریافت مدرک تمام شده و دانشجو موظف به بازگشت به کشور خود است. شما می توانید با مراجعه به مطلب صفر تا صد تحصیل در اسپانیا از تمامی شرایط و چگونگی پذیرش و تحصیل در این کشور مطلع شوید.

اما چنانچه شخصی قصد ادامه اقامت و زندگی در این کشور را داشته باشد، می تواند با یافتن یک شغل مناسب در آن استخدام و مشغول به کار شود تا ویزای تحصیلی وی به ویزای کار مبدل شده و دوباره مجوز اقامت برای وی در این کشور صادر شود؛ پس باید بگوییم که تحصیل در اسپانیا به طور مستقیم به اقامت دائم ختم نمی شود و شما باید پس از اتمام تحصیلات در اسپانیا مشغول به کار شوید.

خوشبختانه بازار کار برای دارندگان مدرک تحصیلی دانشگاهی فراهم است و با کمی جستجو شما می توانید در یک شغل مناسب با درآمد مناسب استخدام شده و به ادامه اقامت و زندگی در این کشور بپردازید. ویزای اولیه پس از استخدام به مدت 1 تا 2 ساله صادر می شود که قابل تمدید بوده و چنانچه 5 سال تمدید شود و شخص در اسپانیا شاغل بوده و مالیات خود را بپردازد می تواند به اقامت دائم منجر گردد.

مهاجرت به اسپانیا از طریق کار

مهاجرت به اسپانیا از طریق کار یکی دیگر از روش های قانونی مهاجرت به اسپانیا می باشد که به عنوان ارزان ترین روش شناخته می شود؛ اما جهت دستیابی به آن شما باید بتوانید شغلی را در این کشور یافته و از طریق جاب آفر یا پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای اسپانیایی استخدام شده و با دریافت دعوت نامه ویزای کار خود را اخذ کنید.

مقاله مهاجرت کاری و کار در اسپانیا تمامی اطلاعات لازم برای دستیابی به این هدف و یافتن شغل را به شما ارائه خواهد کرد.

شما می توانید از طریق سفر به این کشور و جستجوی کار شغلی را بیابید و یا از طریق ارسال مدارک و رزومه خود به کمپانی ها و شرکت های مرتبط به حرفه و تخصص خود اقدام کرده و یا در نهایت از طریق جستجو در سایت های کاریابی اسپانیا شغلی پیدا کرده و از یک کارفرمای اسپانیایی جاب آفر دریافت نمایید تا بتوانید واجد شرایط ویزای کار شوید. 

مهاجرت به اسپانیا از طریق کار​

برای مهاجرت به اسپانیا از طریق کار باید به زبان اسپانیایی مسلط باشید و این یکی از پیش نیازهای مهم دستیابی به این هدف است. مجوز کار اسپانیا به مدت 1 سال صادر و معتبر است و تا زمانی که در آنجا شاغل باشد و شرایط مهیا باشد قابل تمدید است. در نهایت پس از 5 سال حضور مداوم در اسپانیا و پرداخت به موقع و کامل بیمه و مالیات خود، می‌توانید برای اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

اقامت اسپانیا با سرمایه گذاری

اقامت اسپانیا با سرمایه گذاری یکی دیگر از روش های مورد توجه و پر متقاضی مهاجرت قانونی به اسپانیا می باشد که کاملا از نام آن مشخص است که پول و سرمایه مهم ترین نقش را در آن عهده دار است. این روش معمولا مورد توجه افرادی قرار می گیرد که از لحاظ مالی محدودیتی ندارند اما با توجه به اینکه سرمایه گذاری در این کشور می تواند از طریق خرید ملک، خرید اوراق قرضه، خرید سهام و ثبت شرکت صورت پذیرد، افراد با اهداف مختلفی می توانند از آن استفاده نمایند.

برای اطلاع از جزئیات و شرایط دقیق هریک از روش های سرمایه گذاری و مناطق مهم و مناسب این اقدام بهتر است که مطلب سرمایه گذاری در اسپانیا را که توسط کارشناسان آی مهاجرتی تهیه و گردآوری شده را مطالعه نمایید تا کاملا با مزایا و معایب آن نیز آشنا شوید.

دقت داشته باشید که دستیابی به اقامت از سرمایه گذاری در این کشور با توجه به روش های مختلف نیاز به مبلغی متفاوت و شرایط خاص خود را دارد که در مقاله مربوط به آن پرداخته ایم. اما در نهایت در صورتی که سرمایه گذاری شما مورد تایید واقع شود یک مجوز اقامت 2 ساله برایتان صادر می شود که تا زمانی که سرمایه گذاری شما پابرجا است قابل تمدید می باشد و در نهایت پس از 5 سال اقامت دائم به شما داده می شود.

در مقالات زیر اطلاعات خوبی برای آگاهی شناخت هرچه بیشتر کشور اسپانیا برای مهاجرت وجود دارد ، پس آنها را از دست ندهید:

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اسپانیا

همانطور که گفتیم مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اسپانیا یک سرمایه گذاری در این کشور شناخته می شود که در نهایت علاوه بر اعطای اقامت دائم در این کشور؛ یک شغل مناسب و درآمدی خوب را هم می تواند برای اشخاص به همراه داشته باشد. 

این روش یکی از روش های قانونی مهاجرت به اسپانیا می باشد که بسیار مورد توجه افرادی قرار می گیرد که دارای یک طرح یا ایده اقتصادی برای راه اندازی یک شغل و کارآفرینی هستند و یا افرادی که در کشور خود شرکت و بیزینس داشته و قصد تاسیس شعبه ای جدید و یا شاخه ای دیگر از آن را در این کشور دارند.

ثبت شرکت و راه اندازی بیزینس در اسپانیا به روش های مختلف و گوناگونی امکان پذیر است که هر کدام به طور مجزا نیازمند شرایط و الزامات خود می باشند و برای انواع سرمایه گذاری ها مناسب هستند که باید حتما مورد بررسی و شناخت واقع شوند، در مقاله ثبت شرکت در اسپانیا ما تمامی پیش نیازها و قوانین لازم برای این کار و انواع مختلف آن را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اسپانیا

اما در نهایت چنانچه شما بتوانید به مدت 5 سال شرکت خود را حفظ کرده و تعدادی شهروند اسپانیایی را به استخدام در آورید و حقوق و مزایای آنان را به همراه مالیات شرکت به صورت کامل پرداخت نمایید؛ قادر به دریافت اقامت دائم این کشور می شوید و 5 سال پس از اخذ اقامت دائم نیز می توانید برای تابعیت اسپانیا اقدام کنید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شرایط اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک

شرایط اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک

یکی از روش های قانونی مهاجرت به اسپانیا که مورد توجه بسیاری از خانواده های ایرانی قرار گرفته و اگر بتوانید از لحاظ مالی آن را پوشش دهید؛ یکی از ساده ترین روش های مهاجرت و اخذ اقامت این کشور می باشد؛ اقامت از طریق خرید ملک در این کشور است که به ویزای طلایی اسپانیا نیز آن را می شناسند.

شرایط اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک چندان پیچیده یا سخت نیست و مهم ترین شرط این است که حداقل ارزش و قیمت ملک خریداری شده باید 500 هزار یورو باشد و در صورتی که قصد داشته باشید به همراه خانواده خود اقامت این کشور را به دست آورید، باید ملک خریداری شده از نظر امکانات و متراژ برای کلیه اعضای خانواده مناسب باشد. 

برای مثال برای یک خانواده چهار نفره، ملک خریداری شده باید دارای دو اتاق خواب با اندازه استاندارد باشد.

البته باید دقت داشته باشید که اجاره و خرید ملک در اسپانیا نیاز به شناخت شهرها و مناطق مختلف و آشنایی با بازه های قیمتی در نقاط مختلف این کشور دارد که همه و همه در مقاله خرید ملک در اسپانیا با دقیق ترین جزئیات و آخرین اطلاعات و قوانین روز برای شما عزیزان تهیه شده و در سایت آی مهاجرتی قرار داده شده است.

 مهاجرت به اسپانیا از طریق پناهندگی

یقینا در هنگام جستجوی شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا و بررسی شرایط و روش های موجود به عنوانی همچون مهاجرت به اسپانیا از طریق پناهندگی برخورده و یا افرادی را دیده که خود را از طریق این روش به اسپانیا رسانده و در نهایت موفق به دریافت اقامت این کشور نیز شده اند.

کشور اسپانیا برای مهاجرت روش های قانونی و ایده آل بسیاری را پیش روی متقاضیان قرار داده است که هر متقاضی بتواند با خود را به نحوی به این کشور برساند. اما برخی به اشتباه این تصور را داشته که پناهندگی یک روش سریع و کم هزینه برای این کار است که متاسفانه یکی از غلط ترین و اشتباه ترین تصورات در رابطه با اقدام از این طریق می باشد.

مهاجرت به اسپانیا از طریق پناهندگی با خطرات بسیاری مواجه است تا شخص خود را به صورت قاچاق به این کشور برساند؛ همچنین هیچگونه تضمینی برای به نتیجه رسیدن آن وجود ندارد و احتمال موفقیت بسیار پایین می باشد. ضمن اینکه شخص پس از رسیدن به این کشور و درخواست پناهندگی با محدودیت های بسیاری مواجه بوده و حتی قادر به اشتغال نیز نمی باشد که هزینه های اقامتی را بسیار بالا می برد.

ضمنا افراد پس از دریافت پناهندگی نیز با مشکلات و محدودیت های بسیاری جهت بازگشت به کشور مبدا خود مواجه شوند و حتی تا پایان عمر قادر به بازگشت به کشورشان نباشند. آی مهاجرتی نیز هیچگونه مشاوره؛ راهنمایی یا اقدامی جهت پناهندگی افراد را به هیچ عنوان قبولدار نمی شود.

هزینه مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا از هر طریق که صورت پذیرد نیاز به پرداخت هزینه هایی دارد تا این اقدام صورت پذیرفته و شما بتوانید به هدف خود برسید. همانطور که گفتیم هر روش یک هزینه متفاوت دارد که در این بین اقدام از طریق ویزای کار کمترین هزینه ها و اقدام از طریق سرمایه گذاری به روش های مختلف نیازمند بیشترین هزینه ها است.

شاید بپرسید که برای مهاجرت به اسپانیا چقدر پول لازم است؟ این بستگی به شرایط و روش اقدام هر متقاضی دارد و نمی توان مبلغی را برای همه یکسان در نظر گرفت؛ به طور مثال روش تحصیلی نیاز به شهریه دانشگاه دارد، یا ویزای طلایی نیاز به مبلغ کلان برای خرید ملک دارد و هر روش به همین صورت نیاز به یک هزینه خاصی دارد.

 

برای مثال هزینه زندگی ماهانه در اسپانیا را به طور خلاصه مشاهده می نمایید:
هزینه ها مبلغ ماهانه
مسکن 400 تا 1000 یورو
خوراک 60 تا 250 یورو
حمل و نقل 20 تا 70 یورو
خدمات و قبوض 70 تا 200 یورو
اینترنت و موبایل 40 تا 90 یورو

اما اقدام از طریق هر روش برخی از مخارج را نیازمند است که کاملا مشترک هستند؛ مخارجی همچون هزینه ترجمه مدارک، هزینه بیمه، هزینه وکیل، هزینه درخواست ویزا و تمکن مالی که کاملا مشترک می باشند. به همین خاطر حتما مقاله هزینه زندگی و مهاجرت به اسپانیا را در سایت آی مهاجرتی مطالعه نمایید تا تمامی جزئیات و مبالغ برای انواع روش ها با آخرین قیمت ها بیابید.

مشاور و وکیل مهاجرت به اسپانیا

مشاور و وکیل مهاجرت به اسپانیا

یقینا مشاهده نموده اید که افراد بسیاری تحت عنوان مشاور و وکیل مهاجرت به اسپانیا اقدام به انجام امور مرتبط با مهاجرت نموده و تلاش می کنند تا در کلیه زمینه ها افراد را به کشورهای مختلف اعزام کنند. 

اما نکته مهم اینکه به صورت قانونی در رشته حقوق شاخه ای به نام مهاجرت وجود ندارد و تنها در برخی از معدود کشورها مانند کانادا و یا استرالیا به برخی افراد که در حوزه مهاجرت دارای صلاحیت های لازم هستند، گواهی فعالیت در این زمینه اعطا می شود.

پس عنوان وکیل مهاجرت در کشور ما قانونی نیست و وجود نیز ندارد و منظور همان مشاور یا متخصص در زمینه های مهاجرت می باشد که با کسب تجربه و داشتن پرونده های موفق می توانند به عنوان یک کارشناس ارشد این حوزه شما را به هدفتان برسانند.

خوب است دقت داشته باشید که هرگونه خطا و یا اشتباه در انتخاب راهنمای مهاجرت می تواند مشکلات جدی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد و خدایی نکرده شما را از دریافت ویزا و یا اقامت در کشور اسپانیا محروم سازد . از این رو با تحقیقات لازم و صبر و حوصله کافی همراه و مشاورین خود در حوزه مهاجرت به اسپانیا را انتخاب نمایید.

کارشناسان آی مهاجرتی با داشتن سابقه چندین ساله و پرونده های موفق بسیار در زمینه مشاوره مهاجرت به اسپانیا یکی از موفق ترین فعالان این حوزه بوده و می توانند شما را به بهترین حالت به هدفتان برسانند.

مزایای مهاجرت به اسپانیا 

مهاجرت به اسپانیا یکی از اقداماتی می باشد که می توان به جرات گفت مزایای آن بسیار بیشتر از معایب آن است و شما با اقامت در این کشور و به مرور زمان خواهید توانست خود را بهترو کامل تر با شرایط و محیط وفق داده و از مزایایی که در آن جا برای شما وجود خواهد داشت بهره برده و استفاده نمایید. در ادامه برخی از مهم ترین و اصلی ترین مزایای مهاجرت به اسپانیا را برای شما تهیه کرده ایم.

مزایا

  1. هزینه های اجاره و اقامت ارزان در اروپا
  2. هزینه های زندگی و مخارج مقرون به صرفه و متعادل
  3. بهره مندی از بازار کار فراهم و با درآمد مناسب
  4. امکان تحصیل در دانشگاه های برتر و شناخته شده جهان
  5. تحصیل فرزندان و خانواده در یکی از بهترین سیستم های آموزشی جهان
  6. سیستم حمل و نقل عمومی منظم، باکیفیت و مدرن در کنار هزینه مناسب آن
  7. آب و هوای بسیار خوب و مناسب ایرانیان برای زندگی
  8. دسترسی به سایر کشورهای اروپایی و امکان نقل مکان به آن ها
  9. سیستم درمان  بهداشت بسیار پیشرفته و خدمات و بیمه های درمانی بسیار ایده آل
  10. امنیت مالی، جانی و اجتماعی بالا در این کشور
  11. عدم نژاد پرستی و برخورد دوستانه با مهاجرین خارجی
  12. سطح بالای رفاه و سرگرمی برای تمامی مردم

Benefits & Disadvantages

معایب

  • هزینه های تقریبا بالای قبوض در برخی مناطق
  • نیاز به یادگیری زبان اسپانیایی
  • سخت بودن زبان اسپانیایی و یادگیری زمان بر آن
  • وجود بازار کار ضعیف برای افراد بدون تحصیلات
  • نیاز به سرمایه بالا جهت خرید ملک
موسسه مهاجرتی به اسپانیا و مشاوره مهاجرت

موسسه مهاجرتی به اسپانیا و مشاوره مهاجرت

اما حالا که فردی به صورت قانونی به نام وکیل مهاجرت وجود ندارد چه باید کرد ؟ توصیه ما به شما عزیزان مراجعه به موسسه مهاجرتی به اسپانیا و مشاوره مهاجرت است که به صورت قانونی فعالیت کرده و در تمامی مسیرها نیز پرونده موفق و درخشان دارند. 

خوب است به شما عزیزان یادآور شویم که در مسیر یافتن موسسه معتبر حتما به تفاوت های میان موسسات مهاجرت و موسسات اعزام دانشجو یا موسسات کاریابی دقت کنید. در موسسات اعزام دانشجو محدودیت ها بسیار بوده و شما با وجود پرداخت هزینه از خدمات کاملی بهره مند نخواهید شد و باید اکثر مراحل را خودتان به تنهایی پشت سر بگذارید. 

اما موسسات مهاجرتی با داشتن تجربه و مهارت در کلیه امور مهاجرت اعم از تحصیلی، سرمایه گذاری، کار و غیره از نخستین مرحله تا رسیدن به زندگی و کار در کشور مقصد با شما خواهند بود. 

آی مهاجرتی به عنوان معتبرترین مرکز مهاجرتی ایران و داشتن صدها پرونده موفق ، در دفاتر تهران و شیراز راهنما و پذیرای شما عزیزان در رسیدن به هدفتان می باشد. تنها کافی است تا با یک تماس تلفنی از مشاوره رایگان کارشناسان ارشد ما بهره مند شده و به بهترین تصمیم ممکن دست یابید.

مشاورین آی مهاجرتی ضمن در نظر گرفتن شرایط شما، بهترین گزینه های ممکن را پیش رویتان قرار داده و بهترین مشاوره مهاجرت به اسپانیا را به شما عزیزان ارائه نموده تا به بهترین انتخاب برای آینده خود دست پیدا نمایید.

فرم ارزیابی مهاجرت به اسپانیا

شما عزیزان می توانید با درج شماره تماس خود در فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به اسپانیا در سایت آی مهاجرتی؛ در اولین فرصت با تماس از سوی کارشناسان ارشد ما رو به رو شوید و به صورت دقیق شرایط و اهداف خود را به ما منتقل نمایید و یک مشاوره خلاصه را با توجه به شرایط خود دریافت کرده و برای یک وقت حضوری قراری تعیین نموده تا با ارائه رزومه خود به صورت دقیق تمامی روش ها با کمک مشاورین ما بررسی نمایید.

در همین حین شما با سوابق و نتایج دیگر متقاضیانی که موفق به کسب نتیجه های ایده آل از سوی ما شده اند؛ آشنا می شوید و بهتر و بیشتر مهاجرت به اسپانیا را می شناسید و قادر به انتخاب بسیار ایده آل تری در این بین خواهید شد. پس ثبت درخواست برای مشاوره مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری، ازدواج، تحصیل و یا مهاجرت کار را در سایت ما فراموش نکنید تا بتوانید از ریز هزینه ها نیز از ابتدا تا انتهای مهاجرت خود مطلع گردید ، پیشنهاد میکنیم اگر تمایل بیشتری به مهاجرت کاری به این کشور و داشتن درآمد را دارید مقاله مهاجرت کاری و کار در اسپانیا را نیز از دست ندهید.

از اینکه تا انتهای مطلب شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا همراه ما بودید سپاسگزاریم؛ ضمنا تکمیل فرم درخواست مهاجرت به اسپانیا را در سایت آی مهاجرتی فراموش نکرده و در صورت نیاز جهت دریافت مشاوره در این زمینه و یا هر زمینه مهاجرتی دیگر با کارشناسان ارشد ما در دفاتر شیراز یا مرکزی و غرب در تهران تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های رایگان ما بهره مند گردید.

سوالات پر تکرار شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا

حال که با روش های قانونی مهاجرت به اسپانیا آشنا شدید ، می توانید با سنجش شرایط خود ، بهترین روش راه انتخاب کنید ، مشاوران آی مهاجرتی هم در کنار شما هستند تا در این رمینه به شما یاری رسانند ، با ما از طریق بخش دیدگاه ها در تماس باشید.

بله دانشجویان علاقمند به تحصیل در اسپانیا قادر خواهند بود تا با پذیرش و قبولی در یکی از دانشگاه های این کشور به آنجا نقل مکان کرده و پس از پایان تحصیلات خود در این کشور به یک شغل مناسب مشغول شده و اقامت دائم اسپانیا را نیز به دست آورند.

 باید بگوییم که روش های کار، ازدواج و تحصیل ارزان ترین روش های مهاجرت به این کشور هستند و روش های سرمایه گذاری معمولا در زمره گران ترین روش های جای می گیرند.

 ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای طلایی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای خود اشتغالی می توانند ویزای بلند مدت را برای متقاضیان به ارمغان آورده و همواره قابل تمدید می باشند.

بله در اکثر روش های مهاجرت قانونی که در این مطلب معرفی کردیم می توان برای فرزندان زیر 18 سال و همسر خود از همان ابتدا و یا پس از مدت کوتاهی اقامت در این کشور ویزای همراه را دریافت نمود.

 بله اسپانیا برای خریداران ملک با شرایطی خاص امکان اخذ ویزا و اقامت دائم را از طریق اخذ اقامت طلایی فراهم آورده است.

همه افراد باید از اداره کار کشور اسپانیا نیز مجوز دریافت کنند ، اما چنانچه از اساتید دانشگاه ، دانشمندان ، متخصصان و یا پژوهشگران هستید ، این فرصت را دارید تا بدون دریافت مجوز کار به اسپانیا وارد شوید و به کار و یا تحقیق موردنظر خود مشغول شوید.

بله ، چنانچه دارای نمایندگی و یا دفتر یک شرکت معتبر و فعال در ایران هستید ، این امکان برایتان وجود دارد که شعبه خود را به اسپانیا منتقل کرده و در آنجا به تجارت مشغول شوید.

در پایان تنها بخشی از رزومه پرافتخار آی مهاجرتی در دریافت ویزا را تماشا کنید:

نمایش ویدیو درباره کاور مرجان عبادی
نمایش ویدیو درباره کاور کیوان کورورش نژاد
پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره امیر امیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه