شرکت ها و بانک های معروف فرانسه

شرکت ها و بانک های معروف فرانسه چشم اندازی از مهم ترین نهاد های اقتصادی این کشور بوده که تاثیر بسیار زیادی بر اقتصاد و وضعیت کشور می گذارند؛ با توجه به اینکه فرانسه دارای یکی از بزرگ ترین بازارهای مالی در دنیا است، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری و یافتن شغل نیز به شمار رفته و آشنایی با شرکت و بانک های این کشور شروع خوبی برای آشنایی با وضعیت اقتصادی می باشد.

بانک ها در فرانسه بسیار مهم بوده و امروزه بیش از 500 بانک مشغول به کار بوده و خدمات مالی را به افراد ساکن ارائه می دهند؛ به صورت کلی سیستم بانکی این کشور به دلیل ثبات، کیفیت و قدرت نقدینگی حائز اهمیت است.

شرکت ها و بانک های معروف فرانسه

شرکت ها و بانک های مهم فرانسه به عنوان نبض اقتصاد این کشور ،در زمینه ایجاد اشتغال و کمک به بیزنس های نوپا نقش حیاتی دارند.

فهرست مطالب

تمامی این بانک ها زیر نظر بانک فرانسه بوده و این بانک سیستم پولی کشور را کنترل و تنظیم می کند؛ برای اطلاع از شرایط کار در بانک های این کشور و شرایط کلی کار در این کشور، حتما از طریق تلفن های تماس با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس باشید.

اقتصاد فرانسه امروزه در رتبه هفتم جهان قرار گرفته و این اقتصاد زمینه خوبی را برای اشتغال و کار مردم فراهم کرده است؛ یکی از مهم ترین نهادهایی که افراد زیادی را برای کار به خود جذب کرده است، شرکت ها می باشند. 

برای اطلاع از شرایط کاری در شرکت ها و دیگر ارگان های این کشور، میزان دستمزد و حقوق کارگران و کارمندان، حتما در کنار این مقاله عنوان شرایط کاریابی و کار در فرانسه را مطالعه فرمایید.

بانک محبوب پاربیاس BNP

بانک محبوب پاربیاس BNP بزرگ ترین بانک فرانسه بوده که دفتر مرکزی آن در پاریس واقع شده است؛ امروزه این بانک بیش از 115000 کارمند داشته و به بیش از 40 میلیون مشتری در سراسر جهان خدمات مالی و بانکی مانند خدمات راه حل های مالی، مدیریت پول نقد و راه حل های سرمایه گذاری و… را ارائه می دهد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
شرکت ها و بانک های معروف فرانسه

این بانک در شرکت ها و بانک های معروف فرانسه سال 1848 تاسیس شده و در حال حاضر به عنوان یکی از قدیمی ترین بانک های کشور فرانسه شناخته می شود؛ در طول دهه گذشته، سود خالص سالانه BPCE به تدریج به بیش از 5 میلیارد دلار افزایش یافته است.

BNP یکی از بانک های مهم فرانسه بوده و امروزه در بیش از 74 کشور دنیا به فعالیت می پردازد؛ همچنین این بانک همه جنبه های بانکداری در جهان را پوشش داده که از سپرده های بانکی، بانکداری خرد و بانکداری شرکتی را ارائه داده و همچنین این بانک به همه مشتریان خود در مواردی وام، مشاوره معاملات‌، مدیریت ثروت و همچنین بیمه کمک می کند.

شرکت بین المللی بیمه آکسا

شرکت بین المللی بیمه آکسا

شرکت بین المللی بیمه آکسا یکی از مهم ترین شرکت های بیمه در کشور فرانسه بوده که امروزه در نقاط مختلف جهان نظیر اروپای غربی، آمریکای شمالی، آفریقا، منطقه اقیانوس آرام هند و خاورمیانه به فعالیت می پردازد . آکسا که جزو شرکت های مهم فرانسه قرار گرفته، متشکل از سایر کسب و کارهای چند ملیتی بوده و به صورت عمده در برخی از زمینه ها مانند بیمه، مدیریت سرمایه گذاری و سایر خدمات مالی پیشرو است؛ این شرکت محبوب و جهانی در سال 1816 و در فرانسه تاسیس شده و امروزه دفتر مرکزی آن در پاریس واقع شده است.

از آنجایی که در سال های اخیر وضعیت اقتصادی در دنیا بسیار متزلزل بوده، انتخاب یک کشور با پایه های اقتصادی قوی به شما کمک کرده تا در طولانی مدت به سود بسیار عالی دست پیدا کنید؛ برای اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در شرکت های این کشور و دیگر راه های سرمایه گذاری، حتما در کنار این مقاله عنوان سرمایه گذاری در فرانسه را مطالعه فرمایید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

بانک اعتباری آگریکول

بانک اعتباری آگریکول که در زمینه خدمات مالی به فعالیت پرداخته، در واقع بزرگ ترین موسسه مالی تعاونی در جهان بوده و در کشور فرانسه نیز دومین رتبه را به خود اختصاص داده است؛ این بانک متشکل از شبکه ‌ای از بانک ‌های محلی آگریکول، 39 بانک منطقه ‌ای آگریکول و یک موسسه مرکزی می باشد.

طبق لیست بانک های مهم کشور فرانسه، اگریکول در سال 1894 تاسیس شده و امروزه بیش از 10000 کارمند در شعبه های مختلف این بانک مشغول به کار بوده و خدمات را به بیش از 52 میلیون مشتری ارائه می دهد.

این بانک، بانکداری خرد، بیمه شرکتی، محصولات بانکداری سرمایه گذاری را در اروپا و سایر بازارها نیز ارائه داده و در حال حاضر دفتر مرکزی آن در مونت روژ فرانسه واقع شده است.

از جمله خدمات این بانک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانکداری خرده فروشی
  • بانکداری شرکتی
  • بانکداری خصوصی
  • مدیریت ثروت
  • بانکداری سرمایه گذاری
  • مدیریت دارایی

هلدینگ جهانی اوچان

گزینه بعدی در لیست شرکت ها و بانک های معروف فرانسه هلدینگ جهانی اوچان، یک گروه خرده فروشی چند ملیتی بوده که امروزه دفتر مرکزی آن در شهر کروآ فرانسه واقع شده است؛ این شرکت در سال 1961 تاسیس شده و موسس آن فردی به نام جراد مولیز می باشد؛ امروزه شرکت اوچان در بیش از 12 شرکت دنیا شعبه داشته و بیش از 300 هزار کارمند در سراسر دنیا برای این شرکت مشغول به کار هستند.

اوچان شرکتی خانوادگی بوده که عنوان سی و پنجمین کارفرمای بزرگ جهان را به خود اختصاص داده و هر ساله افراد زیادی را استخدام می کند؛ برای اطلاع از شرایط کاری در این شرکت و دیگر شرکت های مهم فرانسه، از طریق تلفن های تماس با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

به صورت کلی در ژوئن 2022 درآمد شرکت اوچان حدود 15.380 میلیون یورو برآورد شده و در طول زمان این مورد از شرکت های مهم فرانسه شعبه های زیادی در کشورهایی مانند اسپانیا، پرتغال، چین، تایوان، روسیه، اوکراین، لوکزامبورگ، لهستان، رومانی و مجارستان ایجاد کرده است.

در حال حاضر شرکت های مختلفی فرانسوی در جهان بسیار نام آور شده و روز به روز در حال پیشرفت هستند؛ با توجه به اقتصاد قوی این کشور و همچنین مزایای بسیار عالی، افراد زیادی از سراسر دنیا این کشور را برای ایجاد کسب و کار خود انتخاب می کنند؛ حتما جهت آشنایی با شرایط ثبت شرکت و برند به مقاله ثبت شرکت در فرانسه مراجعه فرمایید.

بانک پیشرو BPCE در فرانسه

بانک پیشرو BPCE به مشتریان خود طیف وسیعی از خدمات مالی و بانکی، راه حل های سرمایه گذاری، مدیریت پول نقد، خدمات راه حل های مالی و خدمات مختلف دیگر را ارائه می دهد؛ BPCEدر سال 2009 و با ادغام دو گروه عمده بانکداری خرده فروشی تشکیل شد.

این مورد که سومین مورد در لیست شرکت ها و بانک های معروف فرانسه بوده هفتمین بانک بزرگ در اروپا، و نوزدهمین بانک در جهان از نظر کل دارایی ها می باشد؛ امروزه نیز BPCE بیش از 8200 شعبه در سراسر کشور تحت نام های تجاری مربوطه خود داشته که به نزدیک به 150 میلیون مشتری خدمات ارائه می دهد.

امروزه دفتر مرکزی این مورد از بانک های مهم فرانسه در پاریس قرار گرفته و بیش از بیش از 220000 کارمند در شعبات مختلف این بانک مشغول به کار هستند؛ BPCE طیف گسترده ای از محصولات بانکی و مالی ارائه داده و در سه ماهه سوم سال 2022 درآمد خالص این بانک بالغ بر 1771 میلیون یورو برآورد شده است.

شرکت تایر میشلین

شرکت تایر میشلین یکی از تولید کنندگان لاستیک در فرانسه بوده که دفتر مرکزی آن امروزه لرمون-فران در منطقه اوورن رون آلپ فرانسه واقع شده است؛ این شرکت علاوه بر تولید تایر های خورد موارد دیگری نظیر شاتل های فضایی، هواپیما، تجهیزات سنگین، موتور سیکلت و دوچرخه نیز تولید کرده و در اختیار افراد قرار می دهد.

این مورد از شرکت های مهم فرانسه هر سال در برخی مسابقات قدرتی شرکت می کند؛ همچنین در طی سالیان دراز با برخی شرکت های خودرو سازی بزرگ دنیا، مانند پورشه و تویوتا همکاری کرده است؛ هر چند این شرکت از سال 2015 تامین کننده انحصاری LMP3 است.

قطعا به عنوان فردی علاقه مند به کشور فرانسه ، اطلاعات جمع آوری شده در مقالات زیر بسیار برای شما مفید خواهد بود:

بانک بزرگ جنرال فرانسه

بانک بزرگ جنرال فرانسه یکی از بزرگترین بانک های جهان بوده که فرانسوی می باشد؛ دفتر مرکزی این بانک محبوب در پاریس فرانسه واقع شده و تاسیس آن به 158 سال پیش باز می گردد؛ این بانک همچنین ششمین بانک بزرگ اروپا و هجدهمین بانک جهان بوده و در حال حاضر حدود 146000 نفر در این بانک کار می کنند.

امروزه بانک جنرال در عمدتاً به راه حل های بانکداری خرده فروشی پرداخته و همچنین در مواردی ماننذد وام و راه حل های بانکداری خصوصی فعالیت می کند؛ این بانک خدمات بانکداری خرده فروشی داخلی و بین المللی، خدمات بیمه، مدیریت دارایی، خدمات بانکداری سرمایه گذاری، بانکداری شرکتی و موارد دیگر را ارائه داده و این مورد از بهترین بانک های فرانسوی بیش از یک تریلیون دلار دارایی و میانگین سود خالص آن بیش از یک میلیارد دلار می باشد.

بانک بزرگ جنرال فرانسه

شرکت انرژی توتال

شرکت انرژی توتال که در زمینه های نفت و گاز فعالیت می کند، یکی از شرکت های پیشرو بوده که در سال 1924 تاسیس شده و امروزه توتال با ارزش برند 18.122 میلیارد دلار و ارزش بازار 122.05 میلیارد دلار در رتبه چهارم لیست شرکت های مهم فرانسه قرار گرفته است؛ این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد شیمیایی در جهان مشغول به فعالیت می باشد.

از مهم ترین زمینه های فعالیت این مورد از شرکت های مهم فرانسه می توان به تولید، اکتشاف و بازاریابی گاز طبیعی، سوخت و برق کم کربن اشاره کرد؛ این شرکت همچنین قصد دارد تا سال 2050 در تمام فعالیت های جهانی خود به بی طرفی کربن دست یابد.

شرکت توتال امروزه در بیش از 130 کشور جهان شعبه داشته و بیش از 100000 کارمند در شعبات مختلف این مورد از شرکت های مهم فرانسه مشغول به کار هستند؛ هدف اصلی این شرکت فراهم کردن انرژی ایمن تر، مقرون به صرفه تر، پاک تر و قابل دسترس برای افراد در نقاط مختلف می باشد؛ توتال با ایجاد کارخانه های پیشرفته و مجهز پیشرفته و همچنین داشتن شبکه توزیع طیف گسترده ای از خدمات را به مردم ارائه می دهد.

بانک تعاونی اعتبار متقابل

بانک تعاونی اعتبار متقابل قدیمی ترین بانک موجود در این کشور و در لیست شرکت ها و بانک های معروف فرانسه بوده که در سال 1645 تاسیس شد.

این مورد یکی از پنج بانک برتر در فرانسه است که به بیش از 30 میلیون مشتری خدمات ارائه می دهد.

امروزه این بانک بیش از 4000 شعبه در سراسر جهان داشته حدود 70000 کارمند در شعبه های این بانک مشغول به کار هستند.

این بانک از بانک های مهم فرانسه طیف وسیعی از خدمات مختلف از بانکداری شخصی یا خصوصی گرفته تا اعطای وام مستغلات و همچنین خدمات فناوری را به مشتریان ارائه می دهد.

تا دسامبر 2021، بانک 1033.4 میلیارد یورو پس انداز مشتری، 547.7 میلیارد یورو سپرده مشتریان و 564.9 میلیارد یورو اعتبار داشت.

شرکت نام آشنای پژو فرانسه

شرکت نام آشنای پژو فرانسه

شرکت نام آشنای پژو یکی از محبوب ترین و مشهورترین شرکت های فرانسوی بوده که تاسیس آن به دهه 1800 باز میگردد؛ این شرکت کار خود را با تولید آسیاب، دوچرخه و قهوه آغاز کرده و به مرور زمان به تولید خودرو پرداخت . پژو در ابتدا شرکتی خانوادگی بوده و اولین ماشین و یک سه چرخه بخار را در سال 1889 ساخته و حدود یک سال بعد این شرکت به تولید یک ماشین احتراق داخلی با موتور پرداخت؛ این گزینه از شرکت های مهم فرانسه، در مسابقات جهانی رالی دستاوردهای زیادی داشته و همچنین برنده جوایز آلایندگی و بسیاری از جوایز خودروی سال اروپا شده است.

باید گفت علاوه بر این شرکت ها و بانک های معروف فرانسه موارد بسیار مهم دیگری نیز وجود داشته که هر ساله تعداد زیادی از افراد مهاجر را استخدام می کنند؛ برای آشنایی با این شرکت و بانک ها حتما از طریق دو شعبه دفتر غرب و دفتر مرکزی در تهران و دفتر شیراز با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید؛ ضمن این حتما سعی کنید مقاله 5 روش قانونی مهاجرت به فرانسه را مطالعه فرمایید تا با روش های متنوع مهاجرت به این کشور آشنا شده و از این طریق اولین گام را به سوی رویایتان بردارید.

سوالات پرتکرار شرکت ها و بانک های معروف فرانسه

کازناسان ما در آی مهاجرتی در زیر هم به سوالاتی که در این زمینه بیشتر پرسیده می شود پاسخ می دهند ، شما نیز می توانید از طریق بخش دیدگاه در پایین هر مقاله با ما در تماس باشید و پرسش خود را درج کنید و پاسخ کارشناسان ما را دریافت نمایید.

به صورت کلی سیستم بانکی و بانک های مهم کشور فرانسه به دلیل ثبات، کیفیت و قدرت نقدینگی مورد توجه مردم جهان قرار گرفته اند.

در حال حاضر مهم ترین و برترین بانک این کشور بانک محبوب پاربیاس BNP بوده که دفتر مرکزی آن در پاریس واقع شده و خدمات متنوعی را به مردم ارائه می دهد.

این شرکت علاوه بر تولید تایر های خورد موارد دیگری نظیر شاتل های فضایی، هواپیما، تجهیزات سنگین، موتور سیکلت و دوچرخه نیز تولید کرده و در اختیار افراد قرار می دهد.

شرکت توتال امروزه در بیش از 130 کشور جهان شعبه داشته و بیش از 100000 کارمند در شعبات مختلف این مورد از شرکت های مهم فرانسه مشغول به کار هستند.

این بانک از بانک های مهم فرانسه طیف وسیعی از خدمات مختلف از بانکداری شخصی یا خصوصی گرفته تا اعطای وام مستغلات و همچنین خدمات فناوری را به مشتریان ارائه می دهد.

1 دیدگاه در “شرکت ها و بانک های معروف فرانسه

  1. کیامرز بهمنی گفت:

    سلام .آدرس تلفن و ایمیل بانک bnp فرانسه در کشور ترکیه .و شاید دفتر نمایندگی در تهران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه