آشنایی با بهترین شهرهای آلمان برای زندگی ایرانیان

بهترین شهرهای آلمان برای زندگی مدت‌هاست که بستری بسیار مناسب برای زندگی و اشتغال مردم را فراهم نموده‌اند. این کشور با ثروت بی‌پایان و فرصت‌های اقتصادی مختلف، مکانی بسیار عالی برای زندگی به شمار می رود اما از آنجا که هر شهر از نظر حرفه، فرهنگ و شیوه زندگی متمایز بوده و فرصت‌های متنوعی را ارائه می‌دهد؛ آشنایی با بهترین شهرهای آلمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

به صورت کلی آلمان بیش از 83 میلیون نفر جمعیت داشته و هر ساله افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا به شهرهای این کشور مهاجرت می‌کنند.

آشنایی با بهترین شهرهای آلمان برای زندگی ایرانیان

بر اساس آمار هفت شهر مهم آلمان در بین 30 شهر برتر جهان از نظر کیفیت زندگی قرار گرفته اند که  در نوع خود کم نظیرند.

فهرست مطالب

شهرهای کشور آلمان مکانی بسیار مناسب برای زندگی، کار، تحصیل و تشکیل خانواده بوده و فضایی آرام را به ساکنین خود هدیه می‌دهد. برای کسب اطلاعات تخصصی در مورد شرایط زندگی در این کشور حتما با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

80 شهر کشور آلمان در بیش از 16 ایالت قرار گرفته و این شهرها بالاترین کیفیت‌های زندگی در سراسر جهان را ارائه داده و هزینه‌های زندگی نیز در این شهرها نسبتا مقرون به صرفه است؛ کارشناسان ما آماده‌اند تا تمامی راه‌های مهاجرت به این کشور را برای شما شرح دهند.

شناخت یکی از شهرهای آلمان با آب و هوایی ایده‌آل

کشور آلمان را می توان یکی از خوش آب و هواترین کشورهای اروپا دانست که در هر منطقه زیبایی و شرایط آی و هوایی خاص خود را دارد. هر یک از شهرهای این کشور را می‌توان گزینه‌ای خوش آب و هوا برای سکونت دانست اما در این میان باید از برلین عنوان یکی از خوش آب و هواترین شهرهای آلمان نام برد که با وجود هنرهای خیابانی، ساختمانی‌های گرافیتی و خیابان‌های زیبا هر فردی را به خود جذب می‌کند. 

این شهر علاوه بر اینکه به عنوان زیباترین شهر انتخاب شده جزو شهرهای بزرگ آلمان بوده و پایتخت نیز می‌باشد؛ شهری رویایی از نظر معماری و بسیار پیشرفته بوده و چشم اندازهای متنوعی را به ساکنین ارائه می‌دهد.

بخش عظیمی از این شهر در جنگ جهانی دوم نابود و پس از آن به مرور زمان بازسازی شد؛ امروزه برلین بسیار سر سبز بوده و با پارک‌ها، جنگل‌ها، دریاچه‌ها و رودخانه‌ها پوشیده شده است. همچنین این مورد از شهرهای کشور آلمان سیستم حمل و نقل عمومی بسیار پیشرفته‌ای را در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

برلین با توجه به زیرساخت‌های عالی و شرکت‌های بسیار زیاد، فرصت‌های شغلی متنوعی را ارائه می‌دهد. همچنین از آنجایی که مهاجرین بسیار زیادی در این شهر وجود دارد، کسانی که هنوز به زبان آلمانی مسلط نیستند، می‌توانند با استفاده از زبان انگلیسی با مردم ارتباط برقرار کرده و مشغول به کار شوند.

مسکن در برلین بسیار بوده و می‌توانید از طیف وسیعی خانه گزینه مورد علاقه‌تان را پیدا کنید؛ برخلاف بسیاری از پایتخت‌های بزرگ اروپایی، هزینه‌های زندگی و کالا در این مورد از شهرهای کشور آلمان مناسب بوده و خیلی گران نیست؛ بهترین و لوکس‌ترین منطقه شارلوتنبورگ بوده که در غرب برلین واقع شده، شارلوتنبور محله‌ای نسبتا آرام بوده و دارای خانه‌هایی زیبا با معماری قرن نوزدهم است.

ویدیو شهرهای مناسب زندگی ایرانیان در آلمان+ پادکست

برای مهاجرت و زندگی در آلمان شناخت شهرهای این کشور کمک بسیار بزرگی به شما خواهد بود. از این رو در این ویدیو به صورت مختصر و مفید به معرفی شهرهای کشور آلمان پرداخته ایم که شما می‌توانید به پادکست آن نیز گوش کنید.

جهت رسیدن به سکونت در هر یک از این شهرها کارشناسان ما راهنمای شما خواهند بود.

نمایش ویدیو درباره شهرهای کشور آلمان
آشنایی با بهترین شهرهای آلمان برای زندگی ایرانیان

بهترین شهر آلمان برای زندگی  

مونیخ یکی دیگر از شهرهای بسیار عالی آلمان برای زندگی است که به عنوان سومین شهر در لیست شهرهای بزرگ آلمان جای گرفته و برای افرادی که به زندگی ای شلوغ در شهری تاریخی و فرهنگی علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود. این شهر با وجود سالن‌های تئاتر و موسیقی و موزه‌ها به عنوان شهری فرهنگی نیز به جهانیان معرفی می‌شود.

امروزه کیفیت زندگی در این مورد از شهرهای کشور آلمان بسیار بالا بوده و با وجود فرصت‌های اقتصادی بالا، آلودگی هوای کم و جمعیتی بین المللی،در دهه گذشته به عنوان یکی از بهترین شهرهای آلمان برای زندگی در نظر گرفته شده است.

البته خوب است مدنظر داشته باشید که گرچه این شهر به عنوان بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانیان به شمار می‌رود اما جزو گرانترین مقصدها در این کشور بوده و هزینه ها در مقایسه با برخی از شهرهای دیگر کمی بالاتر می‌باشد.

شهر جمعیت هزینه ماهانه زندگی (بر اساس دلار)
مونیخ 1.49 میلیون 1941
برلین 3.66 میلیون 1761
هامبورگ 1.85 میلیون 1775
فرانکفورت 764000 1681
کلن 1.08 میلیون 1502

البته مونیخ به عنوان گران‌ترین شهر آلمان نیز شناخته می‌شود، زیرا با محله‌های بسیار لوکس، به مکانی برای ثروتمندان تبدیل شده و امروزه با توجه به امکانات و کیفیت زندگی، پنج شهر مهم این کشور دارای هزینه‌های زندگی بالاتری هستند.

طبق آمار به دست آمده مونیخ در صدر گران‌ترین شهرهای این کشور قرار گرفته که یکی از بهترین شهرها برای تحصیل بوده و با وجود انبوهی از مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی زیر ساخت‌های بسیار خوبی را برای ادامه تحصیل در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد؛ البته یکی از بهترین شهرها از نظر زیرساخت‌های حمل و نقل نیز تلقس می گردد.

آشنایی با 3 مورد از شهرهای ارزان قیمت آلمان

یکی از پرسش‌های مهمی که علاقه‌مندان به کشور آلمان همواره در ذهن دارند، این است که ارزان‌ترین شهرهای آلمان برای مهاجرین کدامند؟

در ابتدا باید بگوییم که گرچه انتخاب شهری با حداقل هزینه، انتخابی عاقلانه است اما معمولا شهرهای ارزان برای دانشجویان گزینه‌های بهتری هستند که به آنها کمک می‌کند تا با حداقل هزینه زندگی خود را مدیریت کنند. اما در مقابل برای افرادی که به دنبال کار می‌باشند، فرصت‌های شغلی چشمگیری را نمی‌توان در آنها یافت.

در مجموع می‌توان شهر درسدن را در فهرست شهرهای ارزان آلمان دانست که با جمعیت قابل توجه دانشجویی، هزینه‌های معقول و به صرفه‌ای دارد.

فرانکفورت، لاپیزیگ و اخن را نیز می‌توان از دیگر شهرهای ارزان این کشور دانست که البته خوب است ضمن درنظر داشتن هدف خود به انتخاب مقصد سکونت بپردازید و جهت اطلاع بیشتر با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید.

شهر تجاری فرانکفورت

شهر تجاری فرانکفورت

شهر تجاری فرانکفورت یکی از بهترین شهرهای آلمان برای سکونت در این کشور در نظر گرفته می‌شود، زیرا پایگاه بسیاری از شرکت‌های اروپایی و جهانی بوده و شهری بسیار پر رونق است. فرانکفورت به عنوان پایتخت مالی آلمان و مقر بانک مرکزی در واقع گزینه بسیار خوبی برای جستجوی مشاغل حرفه‌ای می‌باشد. علاوه بر فرصت‌های شغلی متعدد، وجود فرصت‌های مسکونی بسیار زیاد فرانکفورت را به مکانی عالی برای زندگی و سکونت تبدیل کرده است؛ شما می‌توانید در این شهر از آپارتمان ‌های مرتفع درون شهر گرفته تا خانه‌های حومه شهر، گزینه مورد علاقه خود را پیدا کنید.

همچنین فرانکفورت دارای جنبه های فرهنگی و اجتماعی بوده و با وجود موزه های متعدد، تئاترها و باغ‌های گیاه شناسی بزرگ گزینه بسیار خوبی برای تفریح و اوقات فراغت به شمار می‌رود. هجوم شرکت‌ها و مردم بین‌المللی به این مورد از شهرهای کشور آلمان به آن یک حس جهانی واقعی بخشیده و آن را به یکی از بهترین شهرها برای زندگی در آلمان تبدیل کرده است.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

قدیمی ترین شهر آلمان

کلن که جزو پنج شهر پر جمعیت آلمان بوده قدمتی بیش از هزاران سال دارد. قدیمی‌ترین شهر آلمان به 38 سال قبل از میلاد بازگشته و این شهر از آن زمان گزینه‌های بسیار زیادی را از سر گذرانده است؛ چندین مکان تاریخی در این شهر وجود داشته که اهمیت بالایی دارند، از این موارد می‌توان به بقایای دیوارهای قدیمی شهر و برج های دیده‌بانی در سرتاسر شهر، سیستم فاضلاب طاقدار و کاخ فرماندار سابق روم اشاره کرد.

این شهر که جزو شهرهای بزرگ آلمان بوده توسط رودخانه راین به دو قسمت تبدیل شده و بخش چپ آن به عنوان مرکز شهر و پرجمعیت‌ترین منطقه و سمت راست به عنوان شهری مدرن و جدید در نظر گرفته می‌شود. امروزه یکی از مواردی که تاثیر به سزایی بر اقتصاد این شهر گذاشته صنعت تلویزیون سازی بوده که یکی از دلایل معروفیت این شهر در جهان است. علاوه بر این به دلیل زیبای‌های بی نظیر شهری صنعت گردشگری نیز در این شهر رونق بسیار خوبی دارد.

امروزه تقریبا تمامی منطقه‌های شهر کلن دارای سیستم حمل و نقل عمومی بسیار خوبی بوده و شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به وسیله شخصی در طی شهر بگردید؛ ترکیبی از زیبایی‌های معماری تاریخی، فرصت‌های شغلی فراوان و مناظر توریستی شلوغ، همگی کلن را به یکی از بهترین شهرهای آلمان برای زندگی تبدیل کرده‌اند.

شهرهای برتر آلمان برای کار

شهر بین المللی هامبورگ فضایی عالی و مناسب را برای شما فراهم می‌کند، این شهر به اندازه گزینه‌هایی مانند برلین و مونیخ، خیلی شلوغه نبوده اما فرصت‌های بسیار زیادی را در اختیار ساکنین خود قرار می‌دهد؛ هامبورگ که دومین گزینه در لیست شهرهای بزرگ آلمان بوده جزو بزرگ‌ترین شهرهای اروپایی نیز می‌باشد.

با تعداد زیادی از آبراه‌ها، پارک‌ها، دریچه‌ها و طبیعتی رویایی هامبورگ تعادلی عالی بین زندگی شهری مدرن و طبیعت را برقرار کرده است؛ هر چند هامبورگ هزینه‌های زندگی نسبتا بالایی داشته اما وجود زیر ساخت‌ها، انرژی بالا و فرصت ‌های شغلی، این شهر را به گزینه بسیار عالی‌ای برای زندگی تبدیل کرده است.

همچنین هامبورگ خانه صنایعی مانند فولاد، آلومینیوم، تولید مس بوده و کارخانه‌های کشتی‌سازی بزرگ مختلفی مانند بلوم و ووس دارد؛ از همین رو فرصت‌های معتددی را در زمینه کار در بخش صنعتی ایجاد می‌کند.

شهر بین المللی هامبورگ

آپارتمان‌ها در هامبورگ بسیار متنوع بوده و شما می‌توانید گزینه‌هایی را در کنار کانال، حومه و یا مرکز شهر پیدا کنید؛ تعداد زیاد آبراه‌ها در امتداد کانال‌ها و رودخانه‌ها برخی از زیباترین مناطق مسکونی در آلمان را فراهم می‌کند؛ همچنین محله‌های اطراف دریاچه آلستر دارای چشم انداز بسیار زیبایی هستند. مطالعه عنوان بهترین شهرهای آلمان برای کار می تواند راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشد، پس مطالعه آن را از دست ندهید.

با مطالعه عناوین زیر کشور آلمان را هرچه بهتر و خوبتر بشناسید:

شهر امن دوسلدورف

شهر امن دوسلدورف در بین بهترین شهرهای آلمان قرار گرفته و مدت‌هاست که به دلیل سطح بالای زندگی خود که در صدر بسیاری از شاخص‌های جهانی قرار دارد. دوسلدورف دارای نرخ جرم و جنایت بسیار کمی بوده و گزینه بسیار عالی‌ای برای زندگی به همراه خانواده به شمار می‌رود.

شبکه حمل و نقل در آن جزو مدرن‌ترین‌ها در آلمان بوده و هزینه کلی زندگی به طرز شگفت‌آوری پایین است؛ اگر قصد مهاجرت به کشور زیبای آلمان را داشته و یا قصد دارید در این کشور مشغول به کار شوید، حتما از طریق تلفن‌های تماس با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید؛ این افراد با سال‌ها سابقه درخشان بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود.

هر چند دوسلدورف با توجه به شهرهای کشور آلمان نبوده اما بانک ها، صنعت، شرکت‌های رسانه‌ای، مراکز مرکزی چند ملیتی، موزه‌ها، رستوران‌ها و بازارها و مدارس بین المللی بزرگ را در خود جای داده است؛ به صورت کلی آپارتمان‌های این شهر بسیار باکیفیت بوده، وجود آپارتمان‌های مدرن، مسکن مقرون به صرفه، و محله‌های دلپذیر، همگی دوسلدورف را به عنوان مکانی فوق العاده برای سکونت تبدیل می‌کند.

City of Dusseldorf

شهر مدرن بن آلمان

گزینه بعدی در لیست معرفی شهرهای مهم و اصلی آلمان شهر مدرن بن بوده که با حدود 300000 نفر جمعیت یکی از قدیمی‌ترین شهرها و زادگاه لودویگ ون بتهوون، آهنگساز کلاسیک است. بن که پایتخت سابق آلمان غربی بوده دارای مشاغل اداری و زیرساخت‌های زیادی بوده و جنبه‌ای اقتصادی دارد.

امروزه فرصت‌های شغلی زیادی در شهر مدرن بن آلمان وجود داشته و اگر به دنبال شغل هستند، این شهر گزینه بسیار عالی به شمار می‌رود؛ میانگین حقوق در بن نیز در مقایسه با بسیاری از شهرهای دیگر در آلمان بالاتر بوده و میانگین حقوق در بن حدود 50000 یورو است، در حالی که میانگین حقوق سالانه در آلمان حدود 37000 یورو می‌باشد.

 از آنجایی که بیشتر سازمان‌های این شهر دولتی بوده شما می‌توانید با یافتن شغل در آن از امنیت شغی بسیار خوبی برخوردار شوید.

شهر مدرن بن آلمان

با این حال علاوه بر فرصت‌های شغلی این مورد از شهرهای کشور آلمان ترکیبی بی نظیر از شهری مدرن و چشم انداز طبیعی را ایجاد کرده است؛ مزارع سرسبز و رودخانه پر پیچ و خم راین به زیبای هر چه بیشتر این شهر افزوده است؛ اتوبوس‌‌ها و سیستم‌‌های تراموا که اکثریت حمل‌ و نقل عمومی بن را تشکیل می‌دهند، در انتقال شما به داخل شهر و خارج از آن به حومه شهر بسیار عالی عمل می‌کنند.

شهر صنعتی اشتوتگارت

شهر صنعتی اشتوتگارت یکی دیگر از بهترین شهرهای آلمان برای زندگی بوده که به مرکز صنعت خودروسازی آلمان شهرت جهانی دارد. این شهر مقر برخی از برترین شرکت های خودروسازی از جمله مرسدس بنز و پورشه بوده و این صنعت پر رونق هزاران شغل را برای ساکنان اشتوتگارت فراهم می کند، از همین رو این شهر از نظر بازده اقتصادی و شیوه زندگی مثبت خود به طور مداوم در حال رشد است.

هر چند اشتوتگارت اغلب به عنوان شهری صنعتی شناخته شده اما بسیار سرسبز بوده و در منطقه‌ای به نام حوضه اشتوتگارت، توسط تاکستان‌ها احاطه شده است؛ همچنین جنگل سیاه بهشتی تنها دو ساعت با ماشین از شهر فاصله داشته و مکانی بسیار عالی برای گذراندن اوقات فراغت است.

با توجه به اینکه اشتوتگارت مملو از فرهنگ بوده و خانه تئاتر ایالتی، اپرای ایالتی، و تقویم کاملی از رویدادها است، شما می‌توانید به راحتی تعادلی عالی بین زندگی و کار ایجاد کنید، همچنین یکی از مشهورترین دوره‌های سال، جشنواره تابستانی چهار روزه بوده که در ماه اوت برگزار شده و صدها هزار نفر از سراسر منطقه را به خود جذب می‌کند.

خانه‌های این گزینه از شهرهای کشور آلمان نیز بسیار متنوع بوده، هر چند مرکز اشتوتگارت تحت تسلط املاک تجاری است، اما با گذر از تپه‌ها می‌توانید مناطق مسکونی اشتوتگارت را پیدا کنید؛ اگر به دنبال اقامت نزدیکتر به مرکز شهر هستید، محله‌های اشتوتگارت-غرب باید انتخاب مناسبی باشد.

شهر دانشجویی هایدلبرگ

معرفی بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل

هایدلبرگ گزینه بعدی در لیست معرفی شهرهای کشور آلمان بوده و این شهر محل استقرار دانشگاه هایدلبرگ، قدیمی ‌ترین دانشگاه در سراسر آلمان و یکی از معتبرترین دانشگاه‌‌های اروپا است، از همین رو گزینه بسیار عالی برای دانشجویان به شمار می‌رود؛ برای کسب اطلاعات کامل در مورد شرایط ورود به بهترین دانشگاه‌های این کشور حتما با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. شهر دانشجویی هایدلبرگ خانه مراکز تحقیقاتی مشهور بین ‌المللی بوده و در سال‌های اخیر به شهر علم آلمان تبدیل شده است؛ علاوه بر دانشگاه هایدلبرگ دارای برخی از بهترین و باکیفیت‌ترین مدارس نیز بوده و به همین دلیل شهری بسیار مناسب برای زندگی خانوادگی به شمار می‌رود.

از آنجایی که این شهر توسط افراد خلاق و دانشجویان اشباع شده، تقاضا برای اجاره بسیار بالاست؛ به همین دلیل یافتن خانه در مرکز شهر و یا نزدیک به دانشگاه خیلی آسان نیست؛ فرصت‌های شغلی مناسبی نیز در این شهر وجود داشته و با نزدیک به 12 میلیون بازدید کننده در سال، بخش عظیمی از جمعیت هایدلبرگ در بخش گردشگری کار می‌کنند. عنوان ما در رابطه با بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل را مطالعه کنید تا به شناخت خوبی از این کشور برسید.

شهر فرهنگی برمن

آخرین گزینه در لیست معرفی شهرهای مهم و اصلی آلمان، شهر فرهنگی برمن بوده که با وجود دارای گالری‌ها و موزه‌های فراوانی بسیاری از معروف‌ترین آثار منطقه را در خود جای داده است؛ مرکز شهر خود دارای دو مکان ثبت شده در میراث جهانی یونسکو (برمن رولاند و تالار شهر برمن) می‌باشد.

برمن شهری بسیار مقرون به صرفه برای زندگی بوده و مدت ها به عنوان یک شهر طبقه کارگر شناخته شده است؛ بزرگترین کارفرماها در برمن شرکت‌های چند ملیتی و مراکز تولیدی مانند شکلات Hachez و Vector Foiltec بوده و از دیگر کارفرماهای بسیار بزرگ این شهر ایرباس و مرسدس بنز است که گزینه‌های شغلی فراوانی را برای ساکنین فراهم می‌کنند.

از آنجایی که برمن بیشتر شهری برای طبقه کارگر بوده فرصت‌های مسکن بسیار عالی و مقرون به صرفه‌ای را ارائه می‌دهد؛ این توازن واقعی فرصت‌های شغلی، اهمیت فرهنگی و مدرنیته همگی با هم ترکیب می‌شوند تا برمن را به یکی از بهترین شهرهای آلمان برای زندگی تبدیل کند.

Cultural City of Bremen

مقایسه درآمد در شهرهای مختلف آلمان

از جمله گزینه‌هایی که کشور آلمان را به مقصدی ایده‌آل برای مهاجرت بخصوص در حوزه کاری تبدیل نموده است، داشتن درآمد خوب در اغلب شهرهای این کشور است و زمانی که قوانین در رابطه با حقوق و دستمزدها مشخص می‌شود، می‌توان آن را در تمامی حوزه‌های کاری و شهرهای مختلف مشاهده نمود و شما با تغییر شهر خود تغییر زیادی در میزان درآمد نخواهید داشت، مگر اینکه شغل خود را به صورت کلی عوض نموده و به حرفه‌ای دیگر قدم بگذارید.

حداقل دستمزد در این کشور از 2000 یورو در ماه شروع می‌شود که البته معمولا افراد کمتر از 2500 یورو در ماه درآمد ندارند و شما می‌توانید تا 4500 یورو نیز درآمد داشته باشید. به صورت میانگین می‌توان درآمد در هر یک از شهرهای کشور آلمان را در حدود زیر دانست:

1.مونیخ (29.685 یورو)

2. اشتوتگارت (25.012 یورو

3. دوسلدورف (24.882 یورو)

4. هامبورگ (24.421 یورو)

5. نورنبرگ (21.785 یورو)

6. فرانکفورت (21.690 یورو)

7. کلن (21.608 یورو)

8. برمن (21.327 یورو)

9. هانوفر (20.977 یورو)

10. اسن (20.159 یورو)

11. برلین (19.719 یورو)

12. دورتموند (18.946 یورو)

بدون شک انتخاب بهترین گزینه از شهرهای کشور آلمان کاری بسیار دشوار بوده، برای کسب اطلاعات کامل تر و دریافت مشاوره حتما از طریق تلفن‌های تماس با کارشناسان آی مهاجرتی در دو شعبه مرکزی و غرب تهران و شیراز تماس بگیرید؛ همچنین برای اطلاع از میزان هزینه‌های زندگی و شرایط زندگی در این کشور حتما با لمس عنوان هزینه زندگی در آلمان مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

سوالات پر تکرار شهرهای کشور آلمان

در ادامه مشاورین ما به برخی از سوالات مهم در رابطه با شهرهای کشور آلمان پاسخ داده‌اند و در صورتی که در این زمینه پرسشی دارید، حتما در باکس دیدگاه سوالات خود را مطرح نموده و یا با مشاورین ما تماس بگیرید.

آلمان دارای 16 ایالت و 80 شهر بوده که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

در بین شهرهای کشور آلمان گران ترین مورد مونیخ بوده که به دلیل وجد محله های بسیار لوکس و هزینه های زندگی بالا شهری برای ثروتمندان در نظر گرفته می شود.

این شهر به دلیل داشتن معماری و ساختمان های بی نظیر زیباترین شهر آلمان لقب می گیرد.

دوسلدورف یکی از امن ترین و باکیفیت ترین شهرها برای زندگی در آلمان بوده و گزینه بسیار عالی ای برای سکونت می باشد.

هرچند بیشتر شهرهای آلمان برای کار مناسب بوده اما طبق لیست بهترین شهرهای آلمان بهترین گزینه برای اشتغال شهر فرانکفورت بوده که فرصت های شغلی متنوعی را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه