لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان

لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان ریشه در تاریخ ، فرهنگ و طبیعت زیبای این کشور دارد؛ کشور آلمان با فرهنگی غنی و شهرهای متعدد تاریخی به همراه انبوهی از جنگلها و کوه ها به یک مکان منحصر به فرد و جذاب برای بازدیدکنندگان و مسافران تبدیل شده است؛ اگر قصد دارید به آلمان سفر کنید ، بهتر است که جاذبه های گردشگری آلمان را از قبل بشناسید و همراه با کارشناسان آی مهاجرتی تا انتهای مقاله لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان ما را یاری نمایید.

اگر مایل به بازدید از مناظر و تجربه ای هنرمندانه در آلمان هستید، باید به مناطق شهری از جمله مونیخ، فرانکفورت و یا هامبورت سفر کنید. همچنین علاقمندان به فعالیت های تفریحی می توانند از مناطقی چون آلپ باواریا، جنگل سیاه و یا دره راین دیدن نمایند. 

لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان

قلب صنعتی اروپا در عین مدرن بودن یکی از زیباترین کشورهای جهان است که مناظر طبیعی و تاریخی متعددی را در خود جای داده است.

فهرست مطالب

کلیساهای قدیمی دوست داشتنی و کاخ های بزرگ را می توان در جاهای مختلف آلمان مشاهده نمود و برخی از شهرها و روستاهای کوچک تر در آلمان ، بسیاری از سنت های چند ساله را حفظ کرده اند.

در قلب فرهنگی آلمان، برلین قرار دارد که شامل موزه ها و گالری های زیبای بسیاری است؛ همچنین دوستداران طبیعت با دنیایی از امکانات در فضای باز آلمان روبه رو خواهند بود. ضمنا مقاله مهاجرت به آلمان و دریافت اقامت آن به صورت رایگان در سایت ما در اختیار شما قرار داده شده تا شما با مزایا و مدارک روش های مختلف دستیابی به این کشور کاملا آشنا شوید.

قصر محبوب نیوشوانشتاین 

قصر محبوب نیو‌شوانشتاین در آلمان از جمله محبوب ترین مکان های تاریخی آلمان بوده که توسط لودویگ دوم ساخته شده است. ساخت این شاهکار معماری در سال 1886 به اتمام رسید و جهت بازدید مردم بازگشایی شد؛ این قلعه که محصور شده در میان تپه هاست، شما را متحیر خواهد ساخت؛ ضمن اینکه فضای داخلی نیو‌شوانشتاین از اوپراهای آهنگساز معروف آلمانی ، ریچارد واگنر الهام گرفته است.

قلعه نیو‌شوانشتاین را در چندین فیلم می توان دید؛ کمپانی دیزنی لند نیز از همین بنا در ساخت قلعه ی انیمیشن زیبای خفته الهام گرفته است. این قلعه در ساخت فیلم های تاریخی بسیاری در سینمای هالیوود مورد استفاده قرار گرفته است و زیبایی و جلال آن به طور خوبی به نمایش گذاشته شده است.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

طراحی داخلی و تزئینات موجود در این قلعه بسیار زیبا است و به دلیل داشتن پنجره های طاقدار، سردرهای ارک دار منحنی و برج هایی که دارای پنجره هایی قرمز رنگ است، به عنوان یکی از شگفت انگیزترین و جالب ترین جاذبه های توریستی کشور به حساب می آید و در بین لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان قرار می گیرد.

لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان

کلیسای جامع کلن

کلیسای جامع کلن در سواحل راین واقع شده و بدون شک چشمگیرترین نقطه عطف کلن است؛ این شاهکار معماری ، یکی از بزرگترین کلیساهای جامع اروپا و بلند پروازانه ترین پروژه های ساختمانی قرون وسطایی است و ساخت این کلیسا در 1248 آغاز شد.

فضای داخلی کلیسا به اندازه نمای آن خیره کننده است و دارای 56 ستون عظیم می باشد؛ بالای محراب مرتفع آن یادگار سه پادشاه را می توان مشاهده کرد که از آثار هنری طلایی قرن 12 است و توسط نیکلاس وردون جهت نگهداری یادگارهای سه پادشاه که از میلان آورده شده ، طراحی شده است.

مناظر پانوراما از برج های جنوبی، شیشه های رنگارنگ قرن 12 و 13 در عبادتگاه کوچک سه پادشاه و گنجینه ای با تعداد زیادی اشیای گرانبها، از دیگر نکات برجسته‌ی کلیسای کلن است؛ جهت مشاهده بهترین مناظر شهر و رودخانه لازم است تا از 533 پله بالا بروید تا به سکوی دید در برج جنوبی برسید. کلیسای جامع کلن یکی از زیباترین مکان های تاریخی آلمان به حساب می آید.

دروازه براندنبورگ آلمان

دروازه براندنبورگ آلمان

دروازه براندنبورگ آلمان درست در مرکز شهر واقع شده و نماد اتحاد آلمان است؛ چرا که دقیقا در پشت دروازه براندنبرگر دیوار برلین که شهر را به دو بخش تقسیم می کرد، واقع شده بود. زمانی که مرزهای غرب به شرق در سال 1989 باز شد و بسیاری از برلینی ها جهت بازدید از آن سوی دیوار به دروازه برادنبرگر رسیدند . دروازه برادنبرگر در منطقه میته برلین واقع شده و از آکروپولیس آتن الگوبرداری شده است؛ این دروازه برای پادشاه فردریک ویلیام دوم در سال 1791 ساخته شد و اولین سازه نئو کلاسیک شهر بود. ارتفاع دروازه 26 متر بوده و شش ستون عظیم آن در اطراف سازه ، پنج گذرگاه فوق العاده را شکل می دهند که گذرگاه مرکزی برای کالسکه های سلطنتی در نظر گرفته شده بودند. در اطراف این ستون های عظیم ، ساختمان هایی نیز وجود دارد که در آن زمان مورد استفاده نگهبانان و جمع کنندگان عوارض مورد استفاده قرار می گرفت.

با این حساب، می توان گفت که یکی از جاذبه های گردشگری برتر آلمان همین دروازه می باشد؛ اما باورش سخت است که نمادین ترین سازه برلین که بنای باشکوهش خیره کننده است، بخشی از دیوار بدنام برلین باشد و چندین دهه نمادی از تقسیم برلین به شرق و غرب بوده و در طی جنگ جهانی دوم به شدت آسیب دیده باشد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

جزیزه چشمگیر سیلت در آلمان

در دورترین ساحل شمالی آلمان، جزایری به نام جزایر فریزی شمالی قرار دارند که جزیره سیلت یکی از معروف ترین آن ها است و علیرغم موقعیت دور از دسترس، از جاذبه های طبیعی توریستی آلمان به شمار می آید. این جزیره دارای سواحل بیکران، تپه های زیبای شنی و فانوس های دریایی می باشد. در این جزیره پس از عبور از کلبه هایی با سقف کاهگلی به ساحل آن می رسید که در ساحل می توانید تنی به آب بزنید و بعد در یکی از هتل های راحت اتاقی بگیرید.

یکی از معروف ترین جاذبه هایی که در این جزیره وجود دارد فانوس دریایی آن می باشد، که می تواند هرگردشگری را مجذوب خود نماید. این فانوس در روستای کامپن در نزدیکی این جزیره واقع شده است، و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

همچنین از تفریحات محبوب در جزیره چشمگیر سیلت می توان به کرایه دوچرخه و گشت زدن در دور و اطراف جزیره اشاره کرد . مردم این جزیره به باغ و گل های خود افتخار می کنند و مخصوصاً گل های رز در این جزیره بسیار پرطرفدار است. در تابستان خیابان های سیلت پر از عطر و بوی آن ها می شود. همچنین در اطراف درها، پنجره ها و دیوار های خانه های این جزیره نیز گل های رز در انواع طرح ها و رنگ ها مشاهده خواهید نمود که منظره ای بسیار زیبا و دیدنی به شهر می بخشند.

Sylt Island in Germany

دیوار معروف برلین

دیوار معروف برلین قطعا یکی از لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان است که ریشه در تاریک ترین بخش تاریخ این کشور دارد؛ تاریخچه این دیوار به زمانی که آلمان به دو بخش آلمان غربی و شرقی تقسیم شده بودند و بسیاری از آلمانی از بخش شرقی برای داشتن زندگی بهتر به سمت آلمان غربی می رفتند ، بازمی گردد.

لذا به دلیل جلوگیری از مهاجرت مردم رهبران آلمان شرقی بر آن شدند تا دیواری ایجاد کنند؛ اما امروزه بخش های مختلف دیوار برلین شاهد بازدیدکنندگان، توریست ها و گردشگران زیادی است. از جمله معروفترین نقاط دیوار برلین ، گالری شرق در فردریششاین می باشد و بسیاری از هنرمندان بقایای دیوار را به یک گالری رنگارنگ در وسط برلین تبدیل کرده اند.

یکی دیگر از بخش های کمتر شناخته شده دیوار برلین، منطقه بورن هولمر استراس است. به جز گالری East Side ، نه تنها می توان بخشی از دیوار برلین را مشاهده کرد بلکه منطقه ای به نام تودسزون (Todeszone) نیز قابل مشاهده می باشد.

دیوار معروف برلین

تلاش نموده ایم تا با تهیه مقالات زیر روش های مختلف مهاجرت را برای شما به صورت دقیق شرح دهیم ، مطالعه آنها را از دست ندهید.

کلیسای جذاب درسدن

کلیسای جامع درسدن در طی جنگ جهانی دوم زمانی که کل شهر زیر آتش بود و متحمل خسارات بسیاری شد، توسط بمب افکن های متفقین آسیب های زیادی دید.

اما سال ها طول کشید تا شهر پس از این حملات ویرانگر دوباره سر پای خود بایستد ، لذا جای تعجب نیست که در لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان قرار گیرد.

کلیسای جذاب درسدن با کمک دولت و مردم آلمان ، امروزه به مکانی حیرت انگیز و جذاب تبدیل شده که شاهکار معماری باروک به حساب آمده و یکی از بزرگترین گنبد ها رو در اروپا دارد، در حال حاضر هم به عنوان نمادی از آشتی بین دشمنان متخاصم سابق عمل می کند.

کلیسای جذاب درسدن

این کلیسا نشانه ای از زجر کشیدن شهروندان آلمان بعد از ویران شدن آن در جریان بمباران جنگ جهانی دوم است. تعداد زیادی از شهروندان درسدن عقیده داشتند که کلیسا باید همین‌طور باقی بماند تا یادآور خرابی های جنگ باشد؛ اما برای دیگران تماشای کلیسای بانوان دردناک بود. آن ها معتقد بودند که زمان عبور از این واقعه فرا رسیده است و نباید آن حادثه را فراموش کرد بلکه باید به جلو حرکت کرد.

کوه تسوگ اشپیتسه جنوب آلمان

کوه تسوگ اشپیتسه بلندترین کوه آلمان

کوه تسوگ اشپیتسه بلندترین کوه آلمان که در شمال شهر گارمیش واقع شده ، مرز میان این کشور و اتریش می باشد . سالانه مسابقات بین المللی اسکی چه در فصل گرم و چه در فصل سرد بازدیدکنندگان زیادی را به این منطقه می آورد. نه تنها برای ورزشکاران حرفه ای اسکی، بلکه بسیاری از علاقمندان به کوهنوردی یا اسکی می توانند در این منطقه زیبا به ورزش مورد علاقه شان بپردازند یا با استفاده از راه آهن مخصوص عبور از سراشیبی از دریاچه ای که در پای کوه قرار دارد می توان به قله کوه رسید و در قله کوه میتوان همزمان چشم اندازی از 4 کشور را دید.

برای از کوه پایین آمدن نیز تله کابین های بسیار ایمن و زیبایی در محل وجود دارد که همه می توانند از آن برای عبور و مرور به بالای کوه استفاده نمایند. یخچال های طبیعی، غارهای زیبا و دیدنی، ورزش های زمستانی و تابستانی همه و همه بخشی از کوه تسوگ اشپیتسه است که میتواند لحظاتی ناب را به خصوص برای علاقمند به سرما و برف به وجود آورد.

قلعه حیرت انگیز شلوس سانسوچی

شلوس سانسوچی در پست دام هم بی شک جزو برترین جاهای دیدنی آلمان می باشد که اگر در یک روز تابستانی آفتابی به آنجا سفر کنید و به اندازه کافی خوش شانس باشید، ممکن است بین این که در شمال شرقی آلمان هستید و یا در جنوب فرانسه گیج شوید.

 قلعه حیرت انگیز شلوس سانسوچی را می توان از لحاظ اندازه و زیبایی با ورسای مقایسه نمود . برای بازید از این قلعه سعی کنید زمان به اندازه کافی داشته باشید، زیرا بازدید از داخل قلعه و قدم زدن در باغ های بسیار وسیع آن و مرور دوران گذشته به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. این کاخ توسط گئورگ ونزسلاو فون کنوبلسدورف بین سال های 1745 و 1747 طراحی وساخته شد تا نیاز به یک اقامتگاه خصوصی را برآورده کند که در آن پادشاه فردریک بتواند به دور از شکوه و مراسم کاخ برلین استراحت کند.

اگر می خواهید به آلمان سفر کنید ، می توانید با آی مهاجرتی در ارتباط باشید و اطلاعات بسیار کاملی از مناطق مختلف آلمان و لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان کسب نمایید.

جنگل سیاه بهشت کوهنوردان آلمانی

برای بررسی لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان به سراغ جنگل سیاه خواهیم رفت؛ جنگل سیاه و یا Black Forest با تپه های زیبا و پر درختش از دیگر مناطق جذاب کشور آلمان است؛ این منطقه به عنوان یکی از پربازدیدترین مناطق مرتفع سراسر اروپا به حساب می آید که در گوشه جنوب غربی کشور آلمان قرار گرفته و بهشت کوهنوردان است.

بخش غربی جنگل سیاه با شیب تندی به طرف راین فرود خواهد آمد و دره های سرسبزی از آن عبور می کند ؛ این در حالی است که بخش غربی آن با شیب ملایم تری به طرف دره های دانوب و نکار می رود. از نقاط جذاب جنگل سیاه بهشت کوهنوردان ، قدیمی ترین منطقه ی اسکی آلمان در Todtnau ، امکانات آبگرم بادن – بادن (Baden-Baden) و استراحتگاه بسیار جذاب Bad Liebenzell می باشند.

از دیگر جاذبه های این منطقه ، راه آهن تماشایی آن در مرکز تریبرگ با آبشارهای معروفش ، خود تریبرگ ، خانه موزه Open Air Museum جنگل سیاه اشاره نمود. این جنگل از مشهورترین جاهای دیدنی آلمان مادرید می باشد که می توانید در آن به استراحت پرداخته و از آرامش آن لذت ببرید.

دره هیجان انگیز راین

راین نه تنها مهم ترین آبراه اروپا است، بلکه یکی از زیباترین آبراه های جهان نیز شناخته می شود ؛ راین باشکوه با طول 1320 کیلومتری از سوئیس تا آلمان و هلند کشیده شده است. در عین این که در طی مسیر رودخانه ، مکان های جذاب و دیدنی بسیاری وجود دارد، اما یکی از مناطق بسیار جذاب آن دره هیجان انگیز راین که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده ، می باشد.

این مکان یکی از محبوب ترین نقاط برای گردشگران است و سالانه گردشگران بسیاری به سراغ این منطقه آمده و از زیبایی چشم نواز آن لذت می برند؛ به همین خاطر کاملا لایق جایگیری در لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان است. ضمن اینکه این منطقه دارای بیش از 40 قلعه و در حدود 60 شهر زیبای قرون وسطایی است؛ این مناطق را می توان با کشتی و یا اتومبیل کاوش نمود.

دره هیجان انگیز راین

جالب است بدانید که این رود راین در کانتون سوئیس Graubünden در جنوب شرقی آلپ سوئیس آغاز می شود، بخشی از مرزهای سوئیس-لیختن اشتاین، سوئیس-اتریش، سوئیس-آلمانی و سپس مرز فرانسه و آلمان را تشکیل می دهد و در نهایت از طریق راینلند آلمان و هلند جاری می شود و سرانجام به دریای شمال تخلیه می شود. در ادامه شناخت و معرفی کشور آلمان کارشناسان باتجربه آی مهاجرتی مقاله شرایط کار در آلمان را جهت معرفی مسائل مربوط به کار و کاریابی در سایت موسسه قرار داده اند؛ تا شما عزیزان از شرایط و قوانی کار در این کشور و چگونگی دستیابی به آن مطلع شوید.

میدان بزرگ مارین پلاتز

در نهایت بررسی لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان باید به سراغ میدان بزرگ مارین پلاتز برویم؛ سومین شهر بزرگ کشور آلمان یعنی مونیخ، چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان و مسافران ماجراجو دارد که ریشه های آن به قرن 19 با تاسیس صومعه و تبدل شدن به مکان مهمی برای تجارت و بازرگانی ، بر می گردد.

میدان بزرگ مارین پلاتز راس این پیشرفت بوده که تاجران از سراسر باواریا در آن گرد هم جمع شوند تا تجارت کنند. این منطقه که محلی برای خرید و تماشای مسابقات جوستینگ قرون وسطایی نیز شناخته می شده ، هنوز هم مردم و توریست ها را به طور قابل توجهی به خود جذب می کند.

امروزه گردشگران و مسافران به دلایل مختلف از جمله لذت بردن و بازدید از کافه و رستوران ها و یا خرید از بوتیک های منحصر به فرد، به این منطقه می آیند . مارین پلاتز دارای نقاط دیدنی بسیاری برای گردشگران است : از جمله تالارهای قدیمی و جدید که تاریخ شهر را می توان در آن ها یافت . از دیگر مناطق دیدن آنی می توان به بنای یادبود بلند مریم مقدس ساخته شده در سال 1638 و همچنین Fischbrunnen زیبا اشاره نمود.

لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان تنها گوشه کوچکی از جاذبه های گردشگری این کشور به شمار می رود و چنانچه از علاقه مندان به بازدید از این کشور هستید ، باید این نوید را به شما بدهیم که هر یک از شهرهای این کشور مناطق دیدنی و تاریخی زیادی را در خود جای داده اند که هرگز از دیدن آنها خسته نمی شوید . 

علاوه بر این زندگی در هر یک از این شهرها هزینه و مخارج متفاوتی را به همراه دارد که در صورت تمایل به زندگی و کار باید به خوبی از آنها مطلع شوید ، کارشناسان ما در آی مهاجرتی در عنوانی تحت نام هزینه زندگی و مهاجرت به آلمان به شرح دقیق تمامی هزینه های اصلی زندگی در این کشور پرداخته اند که مطالعه آن را حتما به شما توصیه می کنیم.

نام منطقه ویژگی ها
کوه های هارز (Harz Mountains) یکی از مرتفع ترین رشته کوه های آلمان
کلیسای جامع آخن قدیمی‌ترین کلیسای جامع در شمال اروپا
کودلینبورگ  وجود بیش از 1000 خانه نیمه چوبی و حفظ سبک تاریخی آن
لیندو  شهری تاریخی پر از ساختمانهای قرون وسطایی و نیمه چوبی
Holstentor در لوبک یکی از دو دروازه باقی مانده از شهر لوبک ساخته شده در 1464

علاوه بر لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان نقاط و جاذبه های دیدنی بسیار دیگری نیز در این کشور وجود دارد که از طریق تماس با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و شیراز می توانید اطلاعات لازم و کافی در رابطه با آن ها کسب نمایید.

سوالات پر تکرار لیست 10 تایی جاذبه های گردشگری آلمان

کارشناسان ما در زیر هم به سوالاتی که در این زمینه بیشتر پرسیده می شود پاسخ می دهند ، شما نیز می توانید از طریق بخش دیدگاه در پایین هر مقاله پرسش خود را درج کنید و پاسخ کارشناسان ما را دریافت نمایید.

این کلیسا قدیمی‌ترین کلیسای جامع در شمال اروپا می باشد و ساخت آن به قرن نهم میلادی باز می گردد.

دروازه براندنبرگر در مرکز شهر برلین واقع شده و نمادی شناخته شده از این شهر و کشور آلمان محسوب می شود.

تمامی فصل ها در آلمان زیبایی خود را دارند، اما تابستان و بهار بسیار برای سفر و دیدن کردن از این کشور مناسب و ایده آل می باشد.

مارین پلاتز در شهر مونیخ واقع شده و ساخت آن مربوط به قرن نوزدهم می باشد.

این اثر تاریخی و زیبا در کلیسای جامع کلن و در شهر کلن قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه