مشاغل موردنیاز مجارستان

مشاغل موردنیاز مجارستان به شما فرصت می دهد تا به شغل مرتبط با مهارت خود در این کشور برسید. شما می توانید با آشنایی و جستجو در شغل های موردنیاز مجارستان در مدت زمان کوتاه تری روند مهاجرت کاری را انجام دهید. امروزه نرخ بیکاری در این کشور حدود 3.9% است.

همچنین اشتغال به بالاترین حد خود رسیده از همین رو افرادی که به دنبال شغل در مجارستان هستند، با اقتصاد پررونق و دستمزدهای بالا رو به رو می شوند. کشور مجارستان دارای موفقیت های اقتصادی بسیار زیادی است و می تواند استانداردهای شغلی بالایی از جمله مزایای خوب، حقوق تعطیلات، حقوق زایمان و مرخصی استعلاجی را ارائه دهد.

مشاغل موردنیاز مجارستان

داشتن مهارت و تخصص به همراه تجربه کاری می تواند شما را در فهرست مشاغل موردنیاز مجارستان قرار داده و فرصتی را برایتان فراهم آورد.

فهرست مطالب

اشتغال در این کشور شما را یک قدم به سوی زندگی رویایی که همیشه آرزویش را داشتید نزدیک تر می کند. در این راه توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات در مورد کارهای مورد نیاز در مجارستان از طریق راه های ارتباطی با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

حین یافتن شغل، موارد مختلف مانند زمینه شغلی، میزان سابقه کاری و مهارت های متقاضی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ اما یکی دیگر از مهم ترین عوامل، میزان تحصیلات فرد متقاضی می باشد.

امروزه افرادی که تحصیلات خود را در یکی از بهترین دانشگاه های این کشور به پایان رسانده اند، شانس بیشتری برای اشتغال دارند. شما می توانید جزئیات مهاجرت تحصیلی به این کشور را در مقاله سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان مطالعه فرمایید.

لیست مشاغل موردنیاز مجارستان 2023

مطالعه لیست مشاغل پردرآمد مجارستان راهی عالی برای آشنایی با بازار کار این کشور است که به شما کمک می کند تا مهم ترین و بهترین مشاغل مجارستان را شناسایی کنید. به صورت کلی بازار کار این کشور بسیار پویا بوده و وضعیت بازار کار نسبتا سریع تغییر می کند.

با این حال لیست مشاغل موردنیاز مجارستان 2023 تمرکز خود را بر این گذاشته تا مهم ترین مشاغل در سال جاری را مورد بررسی قرار دهد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مشاغل موردنیاز مجارستان

در حال حاضر از مهم ترین مشاغل مورد نیاز این کشور می توان به فروشنده، صندوقدار، برنامه نویس، توسعه دهنده، حسابدار، مدیر پروژه، اپراتور دستگاه، نماینده فروش، باربر، آشپز، کارگر ساختمان، کارگر ساده، کارگر مزرعه، نظافتچی، کارمند دفتر، مونتاژ کننده ماشین و راننده کامیون اشاره کرد.

حائز اهمیت است که مشاغل موردنیاز مجارستان تنها به این مشاغل خلاصه نشده و در هر شغلی شما می توانید با داشتن تجربه کاری خوب و همچنین مهارت های عالی، استخدام خود را تضمین کنید.

در این صورت توصیه می کنیم برای اطلاع از شرایط کاری و بهترین زمینه های شغلی در این کشور در کنار این عنوان حتما مقاله مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار را مطالعه فرمایید.

10 شغل برتر و پردرآمد در مجارستان

در کنار مشاغل موردنیاز مجارستان اطلاع از 10 شغل برتر و پردرآمد در مجارستان نیز به شما کمک کرده تا مشاغلی را انتخاب کنید که دارای درآمد بالاتری هستند. 

به صورت کلی اشتغال در بیشتر این زمینه های شغلی نیازمند دانش و تجربه بالا است اما با استخدام در یکی از این مشاغل شما می توانید به صورت کامل آینده شغلی و زندگی خود را تضمین کنید.

کار در مشاغل موردنیاز مجارستان تجربه ای منحصر به فرد است و هنگامی که در این کشور صحبت از مشاغل پردرآمد می شود، فرصت های زیادی برای خارجی ها و همچنین محلی ها وجود دارد. 

در ادامه لیست مشاغل پردرآمد در مجارستان را در اختیار شما قرار می دهیم. 

Top 10 highest paying jobs in Hungary

شغل درآمد (فورینت) شغل درآمد( فورینت)
مدیر اجرایی 1,080,000 مدیر بازار مالی 828.000
مدیر فناوری اطلاعات 495.000 خلبانی 797.000
مدیر مالی 1.194.659 مدیر فروش 759.000
کنترل کننده ترافیک هوایی 523.000 قاضی 1.230.000
مدیر عامل 843.000 مدیر تدارکات 549.000

شغل جذاب مدیر اجرایی

شغل جذاب مدیر اجرایی اولین مورد در لیست مشاغل پردرآمد در مجارستان است و یکی از بهترین مشاغل موجود در این کشور می باشد. به صورت کلی مدیر اجرایی دارای بالاترین رتبه در یک شرکت بوده و مسئول تصمیم گیری های مهم و جدی یک مجموعه می باشد.

یک مدیر موفق تمامی منابع و عملیات کلی شرکت را مدیریت کرده و به صورت سازنده با هیئت مدیره، تیم مدیریت و عملیات شرکت ارتباط برقرار می کنند. از همین رو یک مدیر اجرایی باید دارای روحیه رهبری بالایی باشد و همچنین بتواند تصمیمات حساسی را در مورد استراتژی ها و سیاست های شرکت اتخاذ کند.

از دیگر مسئولیت های مهم این عنوان شغلی نظارت بر فعالیت های مالی شرکت، از جمله بودجه، گزارش و حسابرسی است، که باعث شده تا مدیریت مالی به شغلی مهم و حساس بدل شود. همچنین وی باید دائما تمامی مشکلات و فرصت های شرکت را شناسایی کرده و به تمامی موارد رسیدگی کند.

علاوه بر شناسایی مشکلات، یک مدیر اجرایی باید سیاست های عملیاتی و برنامه های راهبردی شرکت را تدوین کرده و تمامی مراحل کاری را به هیئت مدیره گزارش دهد. همچنین وی باید باعث ایجاد اتحاد و مشارکت تمامی کارمندان شود و بر عملکرد روزانه شرکت نظارت داشته باشد.

با توجه به مسئولیت های سنگین این مورد از مشاغل موردنیاز مجارستان مدیران اجرایی درآمد بسیار خوبی کسب کرده و دستمزد آن ها از 531,000 تا 1,690,000 فورینت در ماه متغیر می باشد.

شغل پرطرفدار مدیر فناوری اطلاعات

شغل پرطرفدار مدیر فناوری اطلاعات

در مورد بعدی به سراغ شغل پرطرفدار مدیر فناوری اطلاعات می رویم که در سال های اخیر یکی از پرطرفدارترین مشاغل در زمینه فناوری می باشد. مدیران فناوری اطلاعات عملیات فنی یک سازمان را مدیریت کرده و بر کارکنان بخش فناوری اطلاعات نظارت می کند. به صورت کلی یک مدیر فناوری اطلاعات، باید بر تمامی زیر ساخت های عملیات IT نظارت داشته باشد و همچنین توسعه، اجرا و ارزیابی پروژه های فناوری اطلاعات را در راستای کار خود قرار دهد. تمامی کارکنان بخش فناوری اطلاعات نیز، زیر نظر مدیر فناوری اطلاعات شغل خود را انجام می دهند، در نتیجه چنانچه مشکلی در کار یکی از کارکنان ایجاد شود، مسئولیت ضرر با مدیر مسئول فناوری اطلاعات می باشد.

از دیگر مسئولیت های مهم این زمینه شغلی در لیست مشاغل پردرآمد در مجارستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطمینان از نگهداری پروژه های جاری و سیستم های فناوری
  • پیشنهاد راه حل های استراتژیک و توصیه سیستم ها و نرم افزارهای جدید
  • ایجاد و حفظ روابط با مشاوران و فروشندگان خارجی
  • حصول اطمینان از رفع به موقع مشکلات گزارش شده
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شغل پردرآمد قضاوت

در فهرست مشاغل موردنیاز مجارستان حیف است که به شغل پر احترام و جذاب قضاوت اشاره ای نکنیم.  قاضی فردیست که ریاست دادگاه را بر عهده دارد و امروزه میزان حقوق در زمینه شغل پردرآمد قضاوت از 626000 تا 1890000 فورینت در ماه برآورد شده که تقریبا بالاترین حقوق در این فهرست می باشد.

در حال حاضر این مورد از 10 شغل برتر و پردرآمد در مجارستان دارای وظایف زیادی در داخل و خارج از دادگاه است و وی باید بتواند به تمامی این وظیفه ها رسیدگی کند. برای مثال قاضی باید ادعاهای طرفین تعقیب و دفاع و همچنین شاهدان را به خوبی گوش کند.

با توجه به این که قاضیان از حق و حقوق افراد آگاهی زیادی داشته و همچنین سرنوشت افراد را در دست دارند این شغل بسیار پر استرس و حیاتی است از همین رو افراد حین تحصیل در این رشته باید بتوانند به خوبی تمامی موارد را به خاطر بسپارند و حتی پس از اتمام تحصیلات نیز دائما مهارت های خود را در زمینه شغلی گسترش دهند.

Judging

شغل پرچالش مدیر مالی در کشور مجارستان

گزینه بعدی در لیست مشاغل پردرآمد در مجارستان که می تواند گزینه خوبی برای مهاجرین باشد، شغل پرچالش مدیر مالی در کشور مجارستان است. مدیران مالی مسئول تهیه گزارش های مالی، سرمایه گذاری های مستقیم و ایجاد برنامه ها و استراتژی هستند و باید تصمیماتی را برای منافع مالی بلند مدت یک کسب و کار یا سازمان اتخاذ کنند.

علاوه بر این یک مدیر مالی موفق باید قادر باشد تا برای تعیین سلامت مالی فعلی و پیش بینی شده شرکت انواع تحلیل های مالی پیشرفته را انجام دهد. همچنین وی باید اسناد مالی ادارات و سازمان را به صورت صحیح تهیه کند.

از دیگر وظایف این شغل می توان به بررسی اسناد مالی و حقوقی برای تایید صحت و رعایت مقررات مالی و اصول قابل قبول مالی و همچنین پیشنهاد راه حل برای مشکلات مجموعه اشاره کرد.

شغل پرچالش مدیر مالی در کشور مجارستان

با توجه به تمامی مسئولیت ها و وظایف سخت و حیاتی این شغل، میزان دستمزد های افراد مشغول به کار در این حیطه عموما بالاست و میانگین حقوق برای مدیر مالی 1194659 فورینت در ماه در منطقه بوداپست، مجارستان می باشد.

شایان ذکر است که امروزه بسیاری از افراد که دارای سرمایه و منبع مالی کافی هستند، با سرمایه گذاری در یکی از بهترین شرکت های این کشور آینده شغلی و درآمد خود را تضمین می کنند.

شما می توانید جزئیات این روش درآمدزایی را در مقاله ای با عنوان سرمایه گذاری در مجارستان مطالعه فرمایید و با بهترین روش های سرمایه گذاری آشنا شوید.

پیشنهاد می کنیم تا علاوه بر حوزه کاری با شرایط ایده آل تحصیلی مجارستان نیز آشنا شوید:

شغل محبوب مدیر عاملی

گزینه بعدی شغل محبوب مدیر عاملی است که یکی دیگر از مهم ترین مشاغل در فهرست کارهای مورد نیاز در مجارستان می باشد. به صورت کلی مدیر عامل فردی است که بر عملیات تجاری شرکت نظارت کرده، با سهامداران ارتباط برقرار می کند و هدایت رشد استراتژیک شرکت را بر عهده دارد.

طبق مشاغل موردنیاز مجارستان وی همچنین باید بر عملکرد کلی کسب و کار نظارت داشته باشد. مدیر عاملان باید اهداف و مقاصد شرکت را در کوتاه مدت و بلند مدت تعیین کند و همچنین برنامه ها و استراتژی های کسب و کار را به مرور زمان توسعه دهند.

از دیگر وظایف مهم این شغل می توان به ایجاد روابط با کارشناسان و آژانس های خارجی از طریق سمینارها، کنفرانس ها و شبکه های حرفه ای و همچنین ارائه گزارش در مورد کسب و کار و عملکرد شرکت به هیئت مدیره اشاره کرد. با توجه به وظایف ذکر شده میزان دستمزد یک مدیر عامل در کشور مجارستان از 455000 تا 1270000 فورینت متغییر می باشد.

شغل محبوب مدیر عاملی

کنترل ترافیک هوایی چهارمین شغل پردرآمد

کنترل ترافیک هوایی چهارمین شغل پردرآمد در بین فهرست مشاغل موردنیاز مجارستان می باشد. به صورت کلی افراد این شغل در واقع از فناوری برای نظارت و انتقال خطرات احتمالی و سایر اطلاعات مفید به خلبانان استفاده می‌ کنند، تا تاخیر ها را به حداقل برسانند و ایمنی مسافران را تضمین کنند.

این افراد عموما تغییرات باد و آب و هوا را نظارت و گزارش داده و دستور العمل های برخاست و فرود هواپیما را ارائه می دهند. علاوه بر این یک کنترل کننده ترافیک هوایی باید مهارت های تصمیم گیری قوی ای داشته باشد تا بتواند در مواجهه با موقعیت های حساس تصمیم سرنوشت سازی بگیرد.

همچنین وی باید دارای مهارت های ریاضی قوی ای باشد تا سرعت، مسافت و زمان رسیدن آنها به مقصد را محاسبه کند. یکی دیگر از مهارت های بسیار مهم برای ورود به این بازار شغلی مهارت های تمرکز بالا است، زیرا یک کنترل کننده ترافیک هوایی باید در اتاقی با صدای بلند پر از کنترل کننده های دیگر بر روی کار خود تمرکز کند.

جالب است بدانید در حال حاضر افراد مشغول در این شغل حدوداً 523000 فورینت در ماه درآمد داشته و این مبلغ از 241000 تا 832000 فورینت با توجه به مهارت های و سابقه افراد، متغییر می باشد.

شغل پرمسئولیت مدیر بازاریابی

در حال حاضر هفتمین مورد از مشاغل موردنیاز مجارستان، شغل پرمسئولیت مدیر بازاریابی می باشد. جالب است بدانید مدیر بازاریابی مسئول راهنمایی و رهبری به بخش بازاریابی است و عموما بازاریابی یک تجارت، سازمان، محصول خاص یا گروهی از محصولات را بر عهده دارند.

در حال حاضر حقوق این شغل در کشور مجارستان بین 389000 تا 1310000 فورینت متغیر می باشد. همچنین از مهم ترین وظایف این شغل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

Job of marketing manager

  • ارزیابی و توسعه استراتژی بازاریابی و برنامه بازاریابی
  • برنامه ریزی، هدایت و هماهنگی تلاش های بازاریابی
  • برقراری ارتباط با برنامه بازاریابی
  • تحقیق در مورد تقاضا برای محصولات و خدمات
  • تحقیق در مورد رقبا
  • شناسایی مشتریان بالقوه
  • توسعه تبلیغات با همکاری مدیران تبلیغات
  • توسعه و مدیریت کمپین های تبلیغاتی
  • ایجاد آگاهی و جایگاه برند
  • حمایت از فروش و تلاش برای تولید سرنخ
  • هماهنگی پروژه های بازاریابی از ابتدا تا انتها
  • برگزاری کنفرانس های شرکت، نمایشگاه های تجاری و رویدادهای مهم
  • نظارت بر استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا

وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

خوب است که ضمن درنظر داشتن مشاغل موردنیاز مجارستان با مشاهده وبینار رو به رو با چالش هایی که ممکن است در حین مهاجرت به این کشور پیش روتان قرار بگیرد نیز به خوبی آشنا شوید.

به خاطر داشته باشید که تیم مشاورین باتجربه ما در آی مهاجرتی همواره پاسخگئوی تمامی سوالات شما در این زمینه هستند.

نمایش ویدیو درباره مهاجرت و چالش های پیش رو

خلبانی شغل پر هیجان

خلبانی شغل پر هیجان در واقع یکی از پر طرفدار ترین مشاغل در سراسر دنیا بوده که امکان استخدام در بخش های تجاری مختلف مانند خطوط هوایی، ارتش یا مشاغل خصوصی را دارد. خلبانان معمولاً بخشی از خدمه متشکل از کاپیتان و اولین افسر یا کمک خلبان هستند که با همکاری هم هواپیما را هدایت کرده و ایمنی سرنشینان را تضمین می کنند.

طبق شرایط شغل های پر درآمد در مجارستان این افراد باید پیش از پرواز سوخت، تجهیزات و سیستم های ناوبری را به صورت کامل بازرسی کنند و مورد بررسی قرار دهند. علاوه بر این آن ها باید با دقت بسیار زیاد تمامی جزئیات را در نظر داشته و پیوسته به فکر گسترش مهارت های خود باشند.

یکی دیگر از مسئولیت های بسیار مهم خلبانان برقراری ارتباط با کمک خلبانان و خدمه پرواز در طول پرواز و همچنین تعیین ایمن ترین مسیرها و تجزیه و تحلیل برنامه های پرواز قبل از برخاستن می باشد. با توجه به اهمیت این شغل میزان دستمزد یک خلبان در کشور مجارستان بین 430000 تا 1200000 برآورد شده است.

شغل محبوب مدیریت فروش

شغل محبوب مدیریت فروش

نهمین شغل در لیست مشاغل پردرآمد در مجارستان، شغل محبوب مدیریت فروش می باشد. به صورت کلی مدیر فروش کلیه عملیات فروش برای یک سازمان یا کسب و کار را بر عهده دارد و از مهم ترین وظایف این شغل می توان به تهیه پیش نویس گزارش های فروش، دستیابی به اهداف فروش و تخمین سود فروش محصولات اشاره کرد.

جالب است بدانید بر اساس شرایط شغل های پردرآمد در مجارستان برای ورود به بازار کار این رشته باشد در مذاکره و بازاریابی استعداد داشته باشید و همچنین از ارتباط با مشتریان لذت ببرید.

امروزه تمامی مدیران فروش باید اهداف فروش هفتگی، ماهانه و فصلی را تهیه و همچنین با شناخت بهتر رقبای خود تغییراتی را در برنامه فروش ایجاد کنند. در حال حاضر میانگین دستمزد این حرفه از بین 402000 تا 1150000 فورینت در ماه می باشد.

شغل خاص مدیر تدارکات

در نهایت و در آخرین مورد لیست به سراغ شغل خاص مدیر تدارکات می رویم. یک مدیر تدارکات بر جابجایی، توزیع و ذخیره سازی مواد و مواد در یک شرکت نظارت کرده و همچنین به برنامه ریزی مسیرها، تجزیه و تحلیل بودجه و پردازش محموله ها می پردازد.

به عنوان یک مدیر تدارکات شما باید به مذاکره انواع قرارداد ها و نرخ ها بپردازید و همچنین بر تحویل ورودی و خروجی نظارت داشته باشید.

از دیگر مسئولیت های این شغل می توان به نظارت بر انبار، حمل و نقل و خدمات مشتری، سازماندهی انبار، برچسب گذاری کالاها، مسیرهای طرح و محموله های فرآیندی، ارزیابی بودجه و هزینه ها و پاسخگویی به هرگونه مشکل یا شکایت اشاره کرد.

امروزه میزان درآمد این مورد از مشاغل موردنیاز مجارستان بین 280000 تا 845000 فورینت می باشد.

در این مقاله به صورت کامل مشاغل موردنیاز مجارستان را مورد بررسی قرار دادیم اما به توجه به این که این مبحث بسیار عمیق و گسترده است تنها در یک مقاله نمی گنجد، از همین رو توصیه می کنیم از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید و تمامی سوالات خود را از بهترین کارشناسان این مجموعه بپرسید. ضمنا مقاله نکات مهم نظام اقتصادی مجارستان نیز به شما کمک می کند تا بیشتر با شرایط اقتصادی این کشور آشنا شوید، لذا مطالعه این عنوان نیز از دست ندهید.

سوالات پر تکرار مشاغل موردنیاز مجارستان

در صورتی که تمایل دارید در رابطه با شغلی خاص و یا سایر مشاغل موردنیاز مجارستان به اطلاعات لازم برسید ، از طریق بخش دیدگاه با کارشناسان ما در ارتباط باشید و با مطالعه سوالات پرتکرار نیز اطلاعات مهم این مقاله را دریافت کنید.

از مشاغل مورد نیاز این کشور می توان به حسابدار، آشپز، نظافتچی، راننده کامیون و برنامه نویس اشاره کرد.

این لیست عموما مشاغلی مانند قضاوت، خلبانی، مدیر عامل، مدیر تدارکات و مدیر مالی را شامل می شود.

از مهم ترین وظایف این شغل می توان به تهیه پیش نویس گزارش های فروش، دستیابی به اهداف فروش و تخمین سود فروش محصولات اشاره کرد.

طبق شرایط شغل های پردرآمد در مجارستان میزان دستمزد یک خلبان در کشور مجارستان بین 430000 تا 1200000 می باشد.

طبق اطلاعات به دست آمده حقوق این شغل 626000 تا 1890000 فورینت در ماه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه