روش های مهاجرت به ترکیه

روش های مهاجرت به ترکیه متفاوت هستند و هر کدام از آن ها دارای ویژگی ها، مزایا، معایب و محدودیت های خاص خود می باشند که شناخت کامل، دقیق و به روز آن ها تاثیر بسیار بالایی در کیفیت و هزینه مهاجرت شما خواهد گذاشت.

هرکدام از این روش های مهاجرت به ترکیه نیز برای اهداف و برنامه های خاصی مناسب می باشند که در ادامه تیم باتجربه آی مهاجرتی اطلاعات لازم را به صورت کاملا به روز در اختیار شما خواهند گذاشت.

روش های مهاجرت به ترکیه

با بررسی کلیه روش های مهاجرت به ترکیه می توان مهاجرت تحصیلی و مهاجرت از طریق کار را جز بهترین و در دسترس ترین روش های مهاجرتی دانست.

فهرست مطالب

کشور ترکیه در چند سال اخیر کوشیده تا به روش های مختلف افرادی را که در هر زمینه ای برای این کشور دارای منفعت هستند ، به خود جذب کند و خوشبختانه تمامی روش های موجود برای متقاضیان و مهاجرین ایرانی در دسترس بوده و اقدام از طریق آن ها امکان پذیر می باشد . 

همچنین هزینه ها و مخارج در کشور ترکیه بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از کشورهای اروپایی است که مزیت بزرگی است.

در ادامه این مقاله روش های قانونی مهاجرت به ترکیه را بررسی خواهیم کرد و شما را از ویژگی های هر کدام کاملا آشنا خواهیم ساخت. 

دقت داشته باشید که مهاجرت به ترکیه یک امر پر ریسک و بسیار حساس و حیاتی است که به هیچ عنوان بدون مشورت با متخصصین و افراد باتجربه در این زمینه هیچ گونه اقدامی نکنید که خدایی ناکرده با ضرهای مالی و یا اتلاف وقت زیاد مواجه شوید.

چگونه به ترکیه مهاجرت کنیم؟

راه های مهاجرت به ترکیه گوناگون می باشند که انتخاب هریک به عوامل مختلفی بستگی دارد که آن هم مربوط به قوانین و برخی محدودیت ها در روش های مختلف و همچنین شرایط و اهداف متقاضیان بستگی دارد که در نهایت یکی از روش های قانونی را به بهترین گزینه ممکن مبدل می سازد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
روش های مهاجرت به ترکیه

روش های امکان پذیر در حال حاضر برای مهاجرت به ترکیه شامل موارد زیر می شود:

  • مهاجرت تحصیلی
  •  مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق خرید ملک
  • مهاجرت از طریق ازدواج

لازم به ذکر است که تمامی این روش ها در ابتدای امر یک ویزای موقت و اقامتی محدود و مشخص را برای مدتی معین برای شما فراهم می آورد که در نهایت می تواند به اقامت دائم و حتی تابعیت این کشور نیز ختم شود. به طور مثال در روش تحصیلی شما به مدت زمان لازم برای اخذ مدرک در مقطع مدنظرتان مجاز به اقامت و تحصیل در این کشور می شوید.

اما شرایط رفتن به ترکیه در روش های کار، سرمایه گذاری و ثبت شرکت تفاوت دارد، بدین صورت که یک ویزای 1 تا 3 ساله به شما داده می شود که قابل تمدید می باشد؛ اما باید شرایط لازم برای آن ها فراهم باشد. البته ترکیه ویزای طلایی را نیز به متقاضیان ارائه می دهد که همان ابتدا اقامت دائم را فراهم می آورد که در ادامه جزئیات آن را کامل خواهید شناخت.

راه های گرفتن اقامت دائم ترکیه

اگر به فکر راه های گرفتن اقامت دائم ترکیه هستید؛ باید بگوییم که روش های قانونی مهاجرت به ترکیه که در بالا به آن ها اشاره کردیم تماما می تواند به اقامت دائم این کشور ختم شود، اما در اینجا مهم این است که کدام راه برای شما مناسب تر، مقرون به صرفه تر و کوتاه تر است.

پس از طریق مشاوره با مشاورین آی مهاجرتی و ارائه تمامی شرایط، مدارک و اهداف خود به بررسی روش های ممکن و بررسی تمامی زوایا و جوانب این امر پرداخته و در نهایت بهترین روش ممکن را برگزیده و از طریق آن اقدام نمایید.

دقت داشته باشید که ارزان ترین و یا سریع ترین روش بودن به منزله بهترین روش مهاجرت به ترکیه نیست، شما باید روشی را انتخاب نمایید که علاوه بر داشتن این مزیت ها بتواند آینده و زندگی شما را نیز در این کشور به بهترین شکل فراهم و در اختیارتان قرار دهد و همچنین با توجه به بودجه شما برنامه ریزی شود و یک امنیت مالی را هم برایتان به ارمغان آورد.

راحت ترین راه اقامت ترکیه

راحت ترین راه اقامت ترکیه

شاید شما هم با این سوال مواجه شده باشید که در میان روش های قانونی مهاجرت به ترکیه کدام روش مناسب ترین و یا راحت ترین روش می باشد؟ انتخاب مناسب ترین و یا راحت ترین راه اقامت ترکیه؛ بستگی بسیاری به شرایط افراد دارد و با توجه به هدف، بودجه و شرایط هر فرد متقاضی یکی از روش های بالا می تواند ایده آل ترین روش ممکن باشد. به این نکته توجه کنید که شما نمی توانید روشی را برگزینید که هم ارزان، سریع، بدون محدودیت و به صورت 100% تضمین شده باشد، بلکه شما باید روشی را برگزینید که همانطور که گفتیم با هدف و شرایط شما بیش ترین هم خوانی را داشته باشد. اما اگر بخواهیم به طور کل و به صورت عام بهترین راه های مهاجرت به ترکیه را نام ببریم، معمولا مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری به عنوان بهترین روش ها معرفی خواهند شد.

همچنین جالب است بدانید که مهاجرت به ترکیه از طریق کار را ارزان ترین روش مهاجرت، مهاجرت تحصیلی را به عنوان مطمئن ترین و ایمن ترین روش مهاجرت، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را به عنوان گران ترین روش مهاجرت و مهاجرت از طریق پناهندگی را خطرناک ترین و نامطمئن ترین روش معرفی می نمایند. در ادامه با این موارد بهتر و کامل تر آشنا می شویم.

همانطور که در ابتدای این مقاله به شما عزیزان گفتیم تحصیل در ترکیه یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد که برای جوانان و نوجوانان کشورمان یکی از بهترین، مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین روش های مهاجرت به ترکیه شناخته می شود؛ که اطلاع هرچه بیش تر از قوانین و شرایط آن می تواند مهاجرتی موفقیت آمیزتر را برایتان رقم بزند.

در این ویدئو کارشناس محترم آی مهاجرتی به طور خلاصه و کاملا شفاف شما را با شرایط این امر آشنا خواهد نمود:

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل-در-ترکیه
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

به طور قطع برای دستیابی به مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل شما باید اول در یکی از دانشگاه ها یا مراکز آموزشی این کشور پذیرفته شده و ثبت نام نمایید . پس از آن به مدت زمان تحصیل ویزای تحصیلی به شما تعلق خواهد گرفت که با پایان تحصیلات و دریافت مدرک تمام شده و دانشجو موظف به بازگشت به کشور خود است . شما می توانید با مراجعه به مطلب تحصیل در ترکیه از صفر تا صد 2023 از تمامی شرایط و چگونگی پذیرش و تحصیل در این کشور مطلع شوید.

اما چنانچه شخصی قصد ادامه اقامت و زندگی در این کشور را داشته باشد، می تواند با یافتن یک شغل مناسب در آن استخدام و مشغول به کار شود تا ویزای تحصیلی وی به ویزای کار مبدل شده و دوباره مجوز اقامت برای او در این کشور صادر شود . پس باید بگوییم که تحصیل در دانشگاه های ترکیه به طور مستقیم به اقامت دائم ختم نمی شود و شما باید پس از اتمام تحصیلات در ترکیه مشغول به کار شوید.

خوشبختانه بازار کار برای دارندگان مدرک تحصیلی دانشگاهی فراهم است و با کمی جستجو شما می توانید در یک شغل خوب با درآمدی مناسب استخدام شده و به ادامه اقامت و زندگی در این کشور بپردازید . ویزای اولیه پس از استخدام به مدت 1 سال صادر می شود که قابل تمدید بوده و چنانچه 8 سال تمدید شود و شخص در ترکیه شاغل باشد و مالیات خود را بپردازد می تواند به اقامت دائم نیز برسد.

مطالعه مطالب زیر شما را در شناخت بهتر و کامل تر کشور ترکیه یاری بسزایی خواهد کرد:

مهاجرت به ترکیه از طریق کار

کار در خارج از ایران همواره یکی از هدف های اصلی علاقه مندان به مهاجرت بوده است که در رابطه با ترکیه نیز وجود درخواست های فراوان گویای این مطلب است؛. عنوان شرایط کار و مهاجرت کاری به ترکیه در مقاله مربوطه و مشخص شده به صورت کامل و با جدیدترین و آخرین جزئیات توسط کارشناسان آی مهاجرتی برای شما عزیزان تهیه شده است.

داشتن یک پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرمای ترک و شهروند این کشور شرط اصلی مهاجرت به ترکیه از طریق کار می باشد که با شرایط خاصی نیز همراه است.

مثلا کارفرما باید تا ده روز پس از ثبت درخواست متقاضی در سفارت، مدارک لازم را به وزارت کار و تأمین اجتماعی ترکیه ارائه دهد؛ تا این موضوع مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن اعلام شود.

 

مهاجرت به ترکیه از طریق کار

شما به عنوان یک فرد متقاضی می توانید فرصت های شغلی موجود در این کشور را بررسی کرده و همزمان برای چند کارفرما درخواست خود را ارسال کنید؛ البته دقت داشته باشید که برای رسیدن به یک فرصت شغلی در ترکیه باید نیروی کار منحصر بفرد به شمار برود؛ بدین معنی که مهارت و دانش شما نه تنها در ترکیه بلکه در سایر کشورهای همسایه وجود نداشته و کارفرما مجاز به گرفتن نیروی مورد نظر از سایر کشورها می باشد.

اقامت ترکیه با سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های مهاجرت به ترکیه را می توان انتقال سرمایه به این کشور دانست که موارد مختلفی را در بر می گیرد؛ این کشور اقتصادی پویا و فعال را در اکثر حوزه ها داشته و شما می توانید با اطمینان خاطر اقدام به سرمایه گذاری در ترکیه نمایید؛ بر روی این عنوان کلیک کنید تا به تمامی جزئیات لازم در این باره برسید.

کسب درآمد به همراه دریافت شهروندی گزینه ای ایده آل است که در روش های مختلف سرمایه گذاری وجود خواهد داشت؛ خرید اوراق قرضه به همراه اخذ ویزای کارآفرینی و یا خرید ملک از گزینه های متنوع موجود در ترکیه برای افراد خارجی هستند که هر یک از این موارد همچنان به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

در ترکیه شهروندان خارجی در صورت سرمایه گذاری در هر بخش و هر کجا از حق و قوانین مساوی و برابر با شهروندان ترک بهره مند هستند و هیچ تبعیض یا امتیازی خاص به هیچ یک داده نشده و جهت سرمایه گذاری در هر روش برای افراد خارجی نیز مانند قوانین برای افراد داخلی باید انجام پذیرد.

در صورت فراهم نمودن سرمایه و طی شدن روند سرمایه گذاری بدون هیچ مشکلی پس از شش ماه اقامت دائم را دریافت خواهید نمود ، تنها دقت داشته باشید که هر یک از این روش ها حساسیت خاص خود را داشته و در این شیوه به دلیل قابل توجه بودن مبلغ تعیین شده حتما از مشاورین موسسه راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در ترکیه

همانطور که گفتیم مهاجرت از طریق ثبت شرکت در ترکیه یک سرمایه گذاری در این کشور شناخته می شود که علاوه بر اعطای اقامت دائم ترکیه یک شغل مناسب و درآمدی خوب را هم می تواند برای اشخاص به همراه داشته باشد.

این روش یکی از روش های قانونی مهاجرت به ترکیه می باشد که بسیار مورد توجه افرادی قرار می گیرد که دارای یک طرح یا ایده اقتصادی برای راه اندازی یک شغل و کارآفرینی هستند و یا افرادی که در کشور خود شرکت و بیزنسی داشته و قصد تاسیس شعبه ای جدید و یا شاخه ای دیگر از آن را در این کشور دارند.

ثبت شرکت و راه اندازی بیزنس در این کشور به روش های مختلف و گوناگونی امکان پذیر است که هرکدام به طور مجزا نیازمند شرایط و الزامات خود می باشند که باید حتما مورد بررسی و شناخت قرار گیرند ، در مقاله ثبت شرکت در ترکیه ما تمامی پیش نیازها و قوانین لازم برای این کار و انواع مختلف آن را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم که مطالعه آن راهنمای بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در ترکیه

اما در نهایت چنان چه شما بتوانید به مدت 5 سال شرکت خود را حفظ کرده و تعدادی شهروند ترکیه ای را به استخدام در آورید و حقوق و مزایای آنان را به همراه مالیات شرکت به صورت کامل پرداخت نمایید؛ قادر به دریافت اقامت دائم این کشور می شوید و 3 سال پس از اخذ اقامت دائم نیز می توانید برای تابعیت ترکیه اقدام کنید.

شرایط اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

خرید ملک در ترکیه و دریافت تابعیت از پر طرفدارترین روش های مهاجرت به ترکیه در میان مهاجرین خارجی می باشد که طی یک دهه اخیر در میان هموطنانمان رشد بسیار عجیب و بالایی را تجربه کرده است و بسیاری از ایرانیان در حال حاضر در نقاط مختلفی از این کشور ملک خود را دارند. دلیل آن نیز وجود مزیت بسیار مناسبی است که با خرید ملک در این کشور برای شما فراهم می شود.

شرایط اقامت ترکیه از طریق خرید ملک بدین صورت است که اگر شما با مبلغی مشخص ملکی در این کشور خریداری کنید؛ می توانید به اقامت دائم و یا تابعیت ترکیه دست پیدا کنید. در حال حاضر و طبق قوانین جدید این کشور اگر شما ملکی به ارزش 250 هزار دلار به صورت نقد خریداری نمایید؛ اقامت دائم آن به شما داده خواهد شد. همچنین این امتیاز به همسر و فرزندان زیر 18 سال شما نیز اعطا می شود.

اما هنوز هم یک پیشنهاد با ارزش تر وجود دارد و این مورد را ویزای طلایی می نامند. چنان چه شما ملکی به ارزش حداقل 400 هزار یورو خریداری کنید؛ به شما تابعیت و شهروندی کشور ترکیه داده می شود و تقریبا 1 ماه پس از اخذ تابعیت می توانید برای دریافت پاسپورت خود نیز اقدام کنید . البته نکته بسیار مهم این است که در هر دو روش ابتدا یک ویزای 3 ساله موقت به شما داده شده و نباید ملک خود را در طی این 3 سال بفروشید؛ در این صورت به امتیاز بعدی می رسید.

مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی

مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی

در ادامه مشاوره مهاجرت به ترکیه به یکی از روش های خطرناک و بسیار پرریسک رسیدیم که احتمال موفقیت در آن در کم ترین حد ممکن قرار دارد. مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی متقاضیان زیادی ندارد؛ اما بازهم سالانه افرادی هستند که از این طریق به هدف مهاجرت به ترکیه اقدام می نمایند . باید بدانید که روش پناهندگی از ابتدای شروع تا اتمام و دستیابی به اقامت شما را در تنگناهای بسیاری قرار خواهد داد و وضعیت و شرایط پناه جویان در ترکیه بسیار اصف بار و نگران کننده است. ضمن اینکه ترکیه خود پناهنده ای نمی پذیرد و یا آنان را به دیگر کشورها فرستاده و یا به کشور خودشان دیپورت می کند.

همچنین برای بازگشت به کشورمان نیز مشکلات بسیاری خواهید داشت، حتی شاید دیگر نتوانید به کشور بازگردید و نعمت دیدن خانواده را از دست بدهید. از تمامی این ها بدتر اینکه هیچ گونه تضمینی برای رسیدن به موفقیت از این طریق وجود ندارد و ممکن است حتی پس از چند سال تحمل سختی و زندگی با مشکلات، درخواست پناهندگی شما رد و به کشورتان دیپورت شوید.

پس توصیه می کنیم که برای صلاح و امنیت مالی و جانی خود و خانواده تان به هیچ عنوان از این طریق اقدام ننمایید؛ کشور ترکیه برای مهاجرت روش های قانونی و بسیار مناسبی را پیش پای شما قرار داده است. به خاطر همین خطرات بالا، کارشناسان آی مهاجرتی هیچ گونه اقدام یا مشاورتی برای اقدام از این طریق را انجام نخواهند داد.

هزینه مهاجرت به ترکیه

در این بخش نوبت به پرسیدن یکی از مهم ترین سوالات مربوط به مهاجرت به ترکیه می رسد؛ برای مهاجرت به ترکیه چقدر پول لازم است؟ مبحث مخارج و هزینه ها همواره از مهم ترین مباحث بوده و تاثیر بسیاری در انتخاب مقصد دارد. بررسی هزینه مهاجرت به ترکیه می تواند باعث آمادگی و یک برنامه ریزی دقیق مالی برای متقاضیان شود تا در حین انجام آن و پس از شروع اقامت با مشکلات مالی مواجه نشوند.

به طور کلی هزینه های مهاجرت به ترکیه را باید به دو بخش کلی تقسیم کرد که بخش اول مربوط به هزینه های قبل از سفر و نقل مکان می باشد و بخش دوم مربوط به هزینه های پس از عظیمت و شروع اقامت در این کشور است. 

هزینه های پیش از سفر به طور معمول برای اکثر روش های مهاجرتی یکسان بوده و تفاوت اصلی در هزینه های پس از شروع اقامت است که بستگی به روش، اهداف، اصول و بودجه اشخاص دارد.

به طور مثال دانشجویان باید شهریه دانشگاه خود را بپردازند و یا افراد سرمایه گذار نیاز به بودجه اولیه برای راه اندازی بیزنس و یا ثبت شرکت خود دارند. ضمن اینکه هزینه های اقامت و مخارج زندگی نیز در تمامی روش ها وجود دارد که اطلاع از آن ها می تواند بسیار شما را نسبت به این موضوع روشن نماید که در مقاله هزینه های زندگی در ترکیه پس از مهاجرت تمام و کمال برای شما شرح داده شده است.

در جدول زیر جزئیاتی از هزینه مهاجرت به ترکیه را که برای تمامی مهاجران و متقاضیان به طور عمومی وجود خواهد داشت را مشاهده خواهید کرد. 

البته هر شخص یا خانواده یقینا مخارج خاص اضاف دیگری را نیز بر دوش دارد؛ که باید از طریق مشاوره آنان را تهیه و مبالغ آنان را محاسبه کرد. به جدول زیر توجه فرمایید:

نوع هزینه مورد نیازمبلغ به روز یورو
هزینه دریافت مجوز اقامتمجوز اقامت موقت 110 لیر+ماه اول 25 لیر و برای هر ماه بیشتر +5 لیر
هزینه صدور ویزا55 تا 180 یورو به ازای ویزای یکبار ورود تا 3 بار ورود
هزینه بلیت هواپیما تا ترکیه یکطرفه7 میلیون به بالا
هزینه ترجمه مدارک3 میلیون تا 10 میلیون تومان
هزینه شهریه دانشگاه دولتی ( روش تحصیلی)سالانه 4  هزار لیر تا 60 هزار لیر
هزینه شهریه دانشگاه خصوصی ( روش تحصیلی)سالانه 20 هزار لیر تا 400 هزار لیر
هزینه اجاره آپارتمان 1 خواب6,215.81 لیر
هزینه اجاره آپارتمان 3 خواب10,433.46 لیر
مخارج ماهانه یک فرد مجرد ( بدون اجاره منزل)7,816.5 لیر
مخارج یک خانواده 4 نفره ( بدون اجاره منزل)(26,928.8 لیر

مشاور و وکیل مهاجرت به ترکیه

در رابطه با مشاور و وکیل مهاجرت به ترکیه باید گفت که به طور کل عنوان و حیطه شغلی با نام وکیل مهاجرتی در رشته حقوق وجود ندارد و چنین شاخه ای در دانشگاه های کشورمان و جهان تدریس نمی شود؛ البته این عنوان استثنا در دو کشور ترکیه و استرالیا وجود دارد و فقط در همان کشورها نیز مجاز و وکلا قادر به فعالیت هستند. اما باز دقت کنید که چنین تخصصی در کشورمان وجود ندارد و چنین ادعایی کلاهبرداری و غیر قانونی است.

معمولا در کشورمان منظور از این عنوان؛ همان متخصصان و مشاوران مهاجرتی است که در این زمینه فعالیت دارند. توجه داشته باشید که استفاده از مشاور مهاجرت به ترکیه از داخل این کشور با اوضاع ارز در کشورمان بسیار گران و غیر قابل صرفه است، اما متخصصان و مشاوران باتجربه در موسسات مهاجرتی در کشورمان با تجاربی حتی بالاتر در این زمینه می توانند با هزینه هایی بسیار کمتر و ارزان تر شما را به هدفتان برسانند.

موسسات باتجربه مثل آی مهاجرتی می توانند مهاجرت به ترکیه را باتوجه به شرایط و مشورت شما برگزیده و از ابتدا تا انتهای نقل مکان و اسکان در این کشور در تمامی مراحل عهده دار امور بوده و پا به پای شما باشند. حتی در صورتی که علاقه به استخدام یک مشاور یا متخصص مهاجرت به ترکیه دارید، می توانید نیمی از امور داخلی را به مشاوران و موسسات داخلی سپرده تا هزینه کمتری را بابت وکیل پرداخت نمایید.

مزایای مهاجرت به ترکیه

اطلاع از مزایا و ویژگی هایی که یک اقدام و انجام یک امر برای ما دارد؛ بسیار مهم است و ذهن و دید ما را نسبت به موضوع کامل روشن می کند. در این بخش برخی از مهم ترین مزایای مهاجرت به ترکیه را که همواره باعث جذب دانشجویان خارجی شده و در مقابل بسیاری از دیگر کشورهای اروپا خودنمایی می کند را مشاهده خواهید کرد:

  • هزینه اجاره و خرید ملک ارزان تر از اروپا و حتی ایران
  • هزینه های زندگی و مخارج مقرون به صرفه و متعادل
  • اقتصاد شکوفا و همواره در حال رشد
  • تعداد بالای ایرانیان ساکن در این کشور
  • دسترسی به دانشگاه های برتر و با کیفیت بین المللی این کشور
  • بازار کار فراهم تر از کشورمان
  • امکان مهاجرت و نقل مکان خانواده (همسر و فرزندان)
  • تحصیل فرزندانتان در یکی از سیستم های آموزشی با کیفیت جهان
  • آب و هوای بسیار خوب و مناسب ایرانیان برای زندگی
  • سیستم درمان و بهداشت بسیار ارزان و خدمات بیمه های درمانی بسیار ایده آل
  • عدم نژاد پرستی و برخورد دوستانه با مهاجرین خارجی

معایب

در کنار این مزایای موجود برخی معایب یا مشکلات و سختی هایی نیز بر سر راه مهاجرین وجود دارد که البته جدای از موارد شخصی و خاص برای هر شخص است. برخی از مهم ترین آن ها موارد زیر می باشند:

  • نیاز به تسلط به زبان ترکی برای اقامت و زندگی
  • یافتن شغل بدون تسلط به زبان ترکی بسیار سخت و مشکل است
  • هزینه های قبوض و خدمات گران تر از ایران
  • یافتن شغل بدون مدرک تحصیلی نیز سخت است

Advantages And Disadvantages

موسسه مهاجرتی به ترکیه و مشاوره مهاجرت

موسسه مهاجرتی به ترکیه و مشاوره مهاجرت

اما حالا که فردی به صورت قانونی به نام وکیل مهاجرت وجود ندارد چه باید کرد؟ توصیه ما به شما عزیزان مراجعه به موسسه مهاجرتی به ترکیه و مشاوره مهاجرت به صورت حرفه ای است که این موسسه قانونی فعالیت کرده و در تمامی مسیرها نیز پرونده موفق و درخشان دارند. خوب است به شما عزیزان یادآوری کنیم که در مسیر یافتن موسسه معتبر حتما به تفاوت های میان موسسات مهاجرت و موسسات اعزام دانشجو یا موسسات کاریابی دقت کنید.

در موسسات اعزام دانشجو محدودیت ها بسیار بوده و شما با وجود پرداخت هزینه از خدمات کاملی بهره مند نخواهید شد و باید اکثر مراحل را خودتان به تنهایی پشت سر بگذارید. اما موسسات مهاجرتی با داشتن تجربه و مهارت در کلیه امور مهاجرت اعم از تحصیلی، سرمایه گذاری، کار و غیره از نخستین مرحله تا رسیدن به زندگی و کار در کشور مقصد با شما خواهند بود.

آی مهاجرتی به عنوان معتبرترین متخصص حوزه مهاجرتی ایران و داشتن صدها پرونده موفق در زمینه مهاجرت به ترکیه، در دفاتر تهران و شیراز راهنما و پذیرای شما عزیزان در رسیدن به هدفتان می باشد. تنها کافی است تا با یک تماس تلفنی از مشاوره رایگان کارشناسان ارشد موسسه بهره مند شده و به بهترین تصمیم ممکن دست یابید.

مشاورین تیم متخصصین آی مهاجرتی ضمن درنظر گرفتن شرایط شما، بهترین گزینه های ممکن را پیش رویتان قرار داده و بهترین مشاوره مهاجرت به ترکیه را به شما عزیزان ارائه نموده تا به بهترین انتخاب باید آینده خود دست پیدا نمایید.

فرم ارزیابی مهاجرت به ترکیه

شناخت روش های مهاجرت به ترکیه بسیار مهم است که یقینا با مشورت به دست خواهد آمد. همچنین آشنایی با ثبت نام مهاجرت به ترکیه نیز نیاز به تجربه پیشین دارد تا شما ناخواسته اشتباهی را مرتکب نشوید و سفارت درخواست شما را رد نکند.

از شما عزیزان درخواست داریم تا فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به ترکیه یا همان فرم درخواست مهاجرت به ترکیه را در سایت ما تکمیل نمایید تا به رایگان شرایط شما توسط کارشناسان ما بررسی شده و با توجه به اهداف و بودجه تان مناسب ترین روش ها به شما اعلام و جزئیات اصلی به شما اعلام شود.

در ادامه با بررسی های بسیار و جلسات متعدد با کارشناسان و مشاورین ما و ارائه و جمع آوری مدارک شما به مرحله آخر و انتخاب روش قطعی و چگونگی اقدام آن خواهید رسید. در نهایت پس از تایید نهایی شما و تایید کارشناسان ما بر قطعیت موفقیت در اخذ ویزا، شروع به انجام امور مهاجرت خواهیم کرد. یقین داشته باشید که اقدام از طریق روش های قانونی مهاجرت به ترکیه با همراهی مشاورین و کارشناسان آی مهاجرتی، شما را به طور قطع به هدفتان خواهد رساند.

در این مطلب کارشناسان خبره تیم آی مهاجرتی با استفاده از آخرین و جدیدترین اطلاعات، بهترین روش های مهاجرت به ترکیه را به شما ارائه نمودند؛ جهت کسب اطلاعات کامل تر با مشاورین ما در دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل کرده و از راهنمایی آنان به صورت رایگان بهره مند شوید.

سوالات پر تکرار روش های مهاجرت به ترکیه

با مهاجرت به ترکیه و روش های مختلف و قانونی آشنا شدید، در ادامه برخی از سولاتی که برای اکثر متقاضیان پیش خواهد آمد را پاسخ داده ایم؛ شما عزیزان نیز می توانید از طریق بخش دیدگاه در انتهای مقاله با تیم مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید و با پرسش سوالات خود، بهترین مشاوره و راهنمایی را در اسرع وقت دریافت نمایید.

 

این موضوع به شرایط افراد بستگی دارد؛ اما به طور عمومی مهاجرت کاری به ترکیه را می توان روش در نظر گرفت.

طبق نظر متخصصین و کارشناسان و همچنین استفاده از نظرات و تجارب مهاجرین؛ امن ترین و مطمئن ترین روش، اقدام از طریق روش تحصیلی می باشد.

بله، دولت ترکیه برای خریداران ملک تحت شرایطی خاص امتیاز اقامت دائم و همچنین اعطای شهروندی را در نظر گرفته است؛ که تمام و کمال در مطلب بالا توضیح داده ایم.

هموطنان ایرانی اغلب از طریق خرید ملک و یا تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند.

بله، در صورتی که مجوز لازمه را برای کار در این کشور داشته باشید؛ به راحتی می توانید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید.

با مشاهده ویدیوهای زیر می توانید تجربه همکاری با آی مهاجرتی را از زبان کلاینت های ما بشنوید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه