ورزش در اسپانیا

ورزش در اسپانیا را بسیاری از افراد با فوتبال و تیم های باشگاهی مطرح این کشور می شناسند ، اما این کشور فرای فوتبال در ورزش بوده و در تمامی زمینه های ورزشی موفق به معرفی ورزشکاران بزرگ و مشهوری به جهان شده است .

هر یک از این افراد مطرح توانسته اند افتخارات بسیاری را در سطح جهانی برای اسپانیا به ارمغان آورند که می توانید در ادامه با همراهی کارشناسان ما در آی مهاجرتی به خوبی با جنبه های مختلف آن آشنا شوید.

ورزش در اسپانیا تنها یکی از روش های ممکن جهت رسیدن به ویزا و اقامت این کشور است ، از این رو به شما توصیه می کنیم تا حتما عنوان ما در زمینه شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا را نیز مطالعه نمایید تا بتوانید سایر مسیرهای ممکن جهت ورود به این کشور را بررسی نمایید.

ورزش در اسپانیا

در اسپانیا 68 درصد از مردم ورزش را قبل از 15 سالگی شروع می کنند و 80 درصد آنها بیش از یک نوع ورزش را انجام می دهند.

فهرست مطالب

 نباید از تاثیرات مثبت دیگری چون سلامتی ، کسب درآمد برای افراد و باشگاه های این کشور نیز چشم پوشی کرد ، زیرا امروزه ورزش علاوه بر تفریح و سرگرمی یک عامل درآمد زا و اشتغال آفرین نیز در کشورهای پیشرفته محسوب می شود که اسپانیا را می توان یکی از موفق ترین کشورها در این زمینه در جهان معرفی نمود که سالانه از طریق باشگاه های ورزشی خود در سراسر جهان درآمدهای بسیار بالایی را به دست می آورد.

ورزش های محبوب در اسپانیا

دولت و باشگاه های فعال در حوزه ورزش در اسپانیا زمینه های فراوانی را همواره دراختیار عموم شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان قرار می دهند تا آنان بتوانند زمینه ورزشی مورد علاقه خود را یافته و در آن مشغول به ورزش و یادگیری شوند.

در این حین نیز سلامتی روحی و جسمی خود و جامعه را نیز افزایش داده و در صورت بروز استعداد درخشان قادر به شرکت در مسابقات و کسب عناوین خواهند بود.

می توان گفت در اسپانیا ورزش نقش اساسی دارد که با آب و هوای عالی ، امکانات ورزشی خصوصی و عمومی فوق العاده و فرهنگ ورزشی قوی تکمیل می شود.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو ورزش در اسپانیا + پادکست

بررسی های ما در حوزه مهاجرت افراد ورزشکار به اسپانیا و بعلاوه افراد دارای تخصص خاص ، در این ویدیو و پادکست خلاصه شده است.

ببینید، اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید و بخاطر داشته باشید که کارشناسان آی مهاجرتی همواره پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

نمایش ویدیو درباره ورزش در اسپانیا
ورزش در اسپانیا

به همین خاطر اسپانیا در بیشتر رویدادهای ورزشی مهم به عنوان یکی از قدرت های جهان در نظر گرفته می شود و از ورزشکاران ماهر و با استعدادی در تمامی رشته های ورزشی برخوردار است . در ادامه این بخش عبارت های ورزش های محبوب در اسپانیا را که بیش ترین علاقمند را درمیان مردم این کشور به خود اختصاص داده اند را به شما معرفی خواهیم کرد:

ورزش فوتبال در اسپانیا

ورزش فوتبال در اسپانیا

ورزش فوتبال در اسپانیا را باید اولین ورزش ملی بدانیم که دلیل آن وجود بزرگترین و پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال جهان در این کشور است . رئال مادرید و بارسلونا هر دو تیم اسپانیایی هستند که تعدادی از بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارند و مادرید علاوه بر رئال مادرید تیم دیگری به نام اتلتیکو مادرید دارد که تیم مردم نامیده می شود . تیم ملی اسپانیا نیز یکی از بهترین های جهان است و توانسته عناوین معتبری را در سطح جهان به دست آورد که در ادامه به افتخارات آنها خواهیم پرداخت . در واقع به باور بسیاری اسپانیا با فوتبال آن معنی می شود و نام آن یاداور باشگاه های محبوب و بزرگ فوتبال آن می باشد.

تنیس در اسپانیا

تنیس در اسپانیا نیز بسیار محبوب است و فوق ستاره تنیس این کشور رافائل نادال برنده عناوین و دارنده افتخارات بسیاری در این رشته ورزشی می باشد.

با توجه به آب و هوای مدیترانه ای و دلچسب اسپانیا ، شهری مانند مادرید در اکثر روزهای سال مناسب برگزاری مسابقات تنیس می باشد و همه ساله یک رویداد تنیس به نام Mutua Open در اوایل ماه مه در مادرید برگزار می شود که تمامی علاقمندان می توانند در این فستیوال شرکت نموده و یا به تماشای آن بپردازند.

 

ورزش منحصر بفرد پادل

پادل بازی دیگری است که به طور گسترده در سراسر اسپانیا انجام می شود و شبیه تنیس بوده و با راکت و توپ تنیس در زمینی به اندازه یک زمین تنیس با دیوارهای شیشه‌ای بازی می شود . ورزش منحصر بفرد پادل در دهه 1960 در مکزیک اختراع شد و در اسپانیا اولین بار در سال 1974 در ماربلا ساخته شد.

این ورزش در اسپانیا با گذشت سال ها بسیار محبوب شده و در سراسر جهان در حال گسترش می باشد . به عنوان مثال در تور جهانی پادل که در شهرهای مختلف اسپانیا برگزار می شود ر، هر سال به تعداد شرکت کنندگان و بازدید کنندگان آن افزوده می گردد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

ورزش قهرمانی شنا در اسپانیا

شنا یکی از پرطرفدارترین ورزش در اسپانیا است که بعد از فوتبال در میان عموم مردم بیش ترین تمرین کننده را دارد ، اما افراد کمی به صورت حرفه ای به آن پرداخته و به سطوح بالا و بین المللی می رسند . به نوعی ورزش قهرمانی شنا در اسپانیا یک ورزش تفریحی و سرگرم کننده است و چندان افراد جامعه آن را حرفه ای دنبال نمی کند.

دوچرخه سواري ورزش محبوب اسپانیا

دوچرخه‌سواری یک ورزش مهم در اسپانیا محسوب می شود و مسابقه Vuelta a Espana به عنوان یکی از بزرگ ترین رویدادهای مسابقاتی این رشته در سراسر اسپانیا برگزار می شود.

 مناظر زیبا و آب و هوای مناسب و دلچسب اسپانیا و عبور از کوه ها و تپه های سر سبز این کشور ، اسپانیا را به یکی از برازنده ترین مناطق مناسب دوچرخه سواری بدل کرده است که موجب می شود دوچرخه سواران زیادی حتی برای لذت بردن از این مناظر تمایل یابند تا ورزش در اسپانیا را تجربه کنند.

ورزش منحصر بفرد پادل

پادل بازی دیگری است که به طور گسترده در سراسر اسپانیا انجام می شود و شبیه تنیس بوده و با راکت و توپ تنیس در زمینی به اندازه یک زمین تنیس با دیوارهای شیشه‌ای بازی می شود . ورزش منحصر بفرد پادل در دهه 1960 در مکزیک اختراع شد و در اسپانیا اولین بار در سال 1974 در ماربلا ساخته شد.

این ورزش در اسپانیا با گذشت سال ها بسیار محبوب شده و در سراسر جهان در حال گسترش می باشد . به عنوان مثال در تور جهانی پادل که در شهرهای مختلف اسپانیا برگزار می شود ر، هر سال به تعداد شرکت کنندگان و بازدید کنندگان آن افزوده می گردد.

جهت آشنایی هر چه بیشتر با کشور اسپانیا توصیه می کنیم مقالات زیر را نیز مطالع نمایید.

بسکتبال دومین ورزش پرطرفدار اسپانیا

بسکتبال دومین ورزش پرطرفدار اسپانیا پس از فوتبال می باشد و لیگ برتر آن بهترین لیگ اروپا در نظر گرفته می شود که همه ساله چندین تیم از لیگ این کشور در مسابقات یورو لیگ با سایر رقبا از دیگر کشورها به مسابقه می پردازد . در این ورزش در اسپانیا نیز دو تیم رئال مادرید و بارسلونا دارای تیم در سطح های بالا و رقابتی می باشند.

بسکتبال اسپانیا در سطح بین المللی نیز موفق بوده است و آن ها در رده دوم بهترین تیم بسکتبال در جهان قرار دارند . علاوه بر این ، آنان موفق به کسب عناوین متعددی در سطوح مختلف شده اند که باعث افتخار کشور اسپانیا است.

موتور سواری و فرمول یک ورزش پرطرفدار اسپانیایی

مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک و مسابقات موتور سواری را هم می توان از پر طرفدارترین ورزش در اسپانیا در میان مردم نام برد که تماشاگران زیادی را در این کشور به خود جذب می نماید ، البته قطعا به دلیل محدودیت دسترسی ، خطر زیاد و گرانی انجام این ورزش بسیار محدود در این کشور و در اکثر نقاط جهان به وسیله عموم مردم مورد استفاده قرار می گیرد ، اما وجود افراد سرشناس و قهرمانان نامی موتور سواری و فرمول یک ورزش پرطرفدار اسپانیایی در میان قشرهای مختلف مردم شده است.

Spanish Sports Stars

ستارگان ورزش اسپانیا

اسپانیا ورزشکاران موفق بسیاری را در زمینه های مختلف ورزشی به جهان معرفی کرده است که عناوین و افتخارات فراوانی را برای خود و برای کشورشان به ارمغان آورده اند . در ادامه چندی ازستارگان تاریخ ورزش در اسپانیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

ستارگان ورزش در اسپانیا

سوریانو بالاستروس قهرمان گلف جهان

سوریانو بالاستروس سوتا قهرمان گلف جهان در 17 سالگی یک گلف باز حرفه ای شد و دو سال بعد زمانی که در مسابقات قهرمانی آزاد 1976 به طور مشترک با جک نیکلاوس افسانه ای دوم شد ، به شهرت رسید . او رکورد 50 عنوان تور اروپا را به دست آورد و برای همیشه به عنوان یکی از بهترین هایی که تا به حال این بازی را انجام داده است ، نه تنها به خاطر عناوین و بردهایش بلکه به خاطر نحوه بازی و هدایت خود در یادها خواهد ماند.

رافائل نادال تنیسور مشهور 

رافائل نادال تنیسور مشهور توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین تنیسورهای تمام دوران و قطعاً به عنوان بهترین بازیکن زمین خاکی شناخته می شود . او تنها هفتمین بازیکن تاریخ است که به گرند اسلم حرفه ای دست یافته است و با داشتن این کار در سن 24 سالگی ، همچنین جوان ترین بازیکن نیز می باشد . او تا به امروز 14 عنوان گرند اسلم و یک مدال طلای المپیک را به دست آورده است . هنگامی که او در سال 2014 اوپن فرانسه را برد ، تنها سومین بازیکن و اولین مردی شد که 9 بار قهرمان گرند اسلم تک نفره شده است.

مارک مارکز ستاره موتور سواری

مارک مارکز در حال حاضر یک سر و شانه بالاتر از بقیه جهان در مسابقات جاده ای موتور سیکلت ایستاده است . او که تنها 23 سال سن دارد ، از 17 سالگی رکوردها را شکسته و عناوین متعددی کسب کرده است . مارکز یکی از چهار سوارکاری است که عناوین جهانی را در 3 دسته مختلف کسب کرده و جوان ترین سوارکاری می باشد که تا به حال موفق به کسب عنوان برتر شده است.

مارک مارکز ستاره موتورسواری رکوردها را در تمام کلاس های مسابقات موتورسواری شکسته است و اکنون در اوج حرفه خود قرار دارد و با کسب عنوان قهرمانی در سال های 2013 و 2014 بر کلاس برتر MotoGP تسلط یافت و در سال 2015 تنها با چند امتیاز دوم شد . به عنوان پیشرو موتورسیکلت سواری در جهان و به دلیل سن کمش انتظار می رود که او برای سال های زیادی در این رشته ورزش اسپانیا و جهان قدرتمند ظاهر شود.

فرناندو آلونسو جوان ترین قهرمان جهان

بدون شک مشهورترین راننده مسابقات فرمول 1 اسپانیا در تمام دوران فرناندو آلونسو ، قهرمان دوباره جهان است که اولین قهرمانی خود را در سال 2005 تنها در 24 سالگی به دست آورد و در آن زمان این افتخار او را به جوان ترین قهرمان جهان تبدیل کرد . آلونسو در کودکی قهرمان کارتینگ اسپانیا بود و حتی در سال 1996 قهرمان کارتینگ قهرمانی جهان شد.

فرناندو آلونسو جوان ترین قهرمان جهان به عنوان یکی از با استعدادترین رانندگان ورزشی در نظر گرفته می شود و برای برخی از تیم های معتبر و قابل احترام در جهان از جمله فراری مسابقه داده است و از او به عنوان یکی از بزرگترین رانندگان دوران مدرن یاد می شود.

رائول ستاره بی همتا فوتبال اسپانیا

رائول گونزالس بلانکو یا همان طور که در سراسر جهان او را به زبان ساده رائول می شناسند ، از نظر بسیاری بهترین بازیکن تاریخ ورزش در اسپانیا است . در کشور دیوانه فوتبالی مانند اسپانیا ، که به بزرگانی مانند آندرس اینیستا ، ژاوی و ایکر کاسیاس می بالد ، این دستاورد کوچکی نیست ، به خصوص با توجه به اینکه رائول هرگز در رقابت بزرگی با تیم ملی اسپانیا پیروز نشده است.

در عوض این موفقیت‌های او در طول 16 سال دوران حرفه‌ای‌ اش در نوار سفید معروف رئال مادرید است که او را به عنوان یکی از بهترین‌های اسپانیا معرفی می نماید . رائول ستاره بی همتا فوتبال اسپانیا با به ثمر رساندن 323 گل در 741 بازی ، به یک اسطوره باشگاه تبدیل شد و در این مدت شش عنوان قهرمانی لیگ اسپانیا و سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد . رائول در دوران حرفه ای برجسته خود هرگز یک بار کارت قرمز دریافت نکرد و کاپیتان تیم مادرید و تیم ملی اسپانیا بود.

علاوه بر این ورزشکاران نامی می توان از اشخاصی مانند : سرخیو راموس فوتبالیست ، پائو گاسول بسکتبالیست ، فرناندو تورس فوتبالیست ، داوید سیلوا فوتبالیست ، سرخیو گارسیا گلف باز ، کارلوس ساینز راننده ، مارک گاسول بسکتبالیست و بسیاری افراد دیگر نام برد که از ورزشکاران بزرگ و نامی فوتبال در ورزش در اسپانیا می باشند.

عناوین قهرمانی اسپانیا

کشور اسپانیا در رشته های ورزشی گوناگونی چه به صورت فردی و چه به صورت تیمی در جهان موفق به کسب عناوین قهرمانی شده است . این کشور در مسابقات جهانی ، المپیک و پار المپیک ها همواره به عنوان یک تیم قوی و دارای ورزشکاران نامی بوده است.

در زمینه باشگاهی و مسابقات لیگ نیز تیم های باشگاهی این کشور در ورزش های گوناگون به خصوص فوتبال و بسکتبال عناوین بسیاری را به دست آورده اند که در ادامه به مهم ترین عناوین قهرمانی اسپانیا اشاره خواهیم کرد.

همچنین ورزشکاران این کشور تا کنون موفق به دریافت 49 مدال طلا ، 72 نقره و 50 برنز در مسابقات المپیک شده اند که در مجموع 486 ورزشکار اسپانیایی در رشته های گوناگون در المپیک مدال آوری کرده اند.

شادی ها و حسرت های ورزش اسپانیا بسیار بوده اند که تاریخ ورزش در اسپانیا را ساخته و تشکیل می دهند.

عناوین قهرمانی سال قهرمانی
قهرمان جام جهانی فوتبال 2010
قهرمان فوتبال یورو 1964 – 2008 – 2012
قهرمان جام جهانی بسکتبال 2006 – 2019
قهرمان جام اروپا بسکتبال 2009 – 2011 – 2015
قهرمان جام اروپا هاکی 1974 – 2015
قهرمان جام اروپا و قهرمان لیگ اروپا والیبال 2007
قهرمان جام جهانی هندبال 2005 – 2013
قهرمان اروپا هندبال 2018 – 2020

رقابت های ورزشی در اسپانیا

اسپانیا در طول تاریخ خود میزبان برگزاری فستیوال ها ، رقابت های جهانی و تورنومنت های بسیاری در ورزش های گوناگونی بوده است که همین میزبانی ها تاثیر زیادی در تشویق و ترویج مردم این کشور به ورزش داشته است . این میزبانی های بین المللی علاوه بر جنبه روحی و جسمی مفیدی که داشته است ، توانسته صرفه اقتصادی مناسبی هم برای کشور داشته باشد و پای توریست ها و گردشگران را هم به این کشور بیشترو بیشتر باز کند.

در این کشور هم ساله تورنومنت های بسیاری در سطح ایالتی و کشوری در رشته ورزش های گوناگون به صورت لیگ مسابقات و مسابقات حذفی برگزار می شود که لیگ فوتبال و لیگ بسکتبال این کشور در سطح جهانی شناخته شده و برگزار می گردد . هچنین این کشور رقابت های ورزشی در اسپانیا در سطح بین المللی در ورزش های متعددی که در ادامه بیان می شود میزان مسابقات جهانی بوده است:

  • بازی های المیپک تابستانه و زمستانه
  • جام جهانی هاکی زنان
  • جام جهانی فوتبال
  • جام جهانی راگبی
  • مسابقات جهانی شنا
  • مسابقات المیپک و پارالمپیک

اهمیت ورزش در سیستم آموزشی اسپانیا

اهمیت ورزش در سیستم آموزشی اسپانیا به عنوان یک درس اجباری در مدارس اسپانیا از دوره ابتدایی تا پایان دوره متوسطه برای دانش آموزان برگزار می شود و از لحاظ امکانات نیز مدارس برای افراد علاقمند از امکانات مناسب و کافی بهره مند بوده و در دوره های متوسطه نیز افراد علاقمند به ورزش های گوناگون می توانند در زمینه های مورد علاقه به صورت کاملا حرفه ای به تمرین بپردازند . همچنین اکثر مدارس در رشته های ورزشی خاص و محبوب دارای تیم هستند و با برگزاری لیگ های ایالتی و کشوری دانش آموزان را به مشارکت هرچه بیشتر در رشته های مختلف ورزشی ترغیب می نمایند.

بسیاری از افراد سرشناس و موفق در رشته مختلف در ورزش در اسپانیا از همین مسابقات مدارس و ایالتی شناخته شده و به دنیای ورزش حرفه ای معرفی شده اند . علاوه بر این افراد می توانند در صورت علاقه به تحصیل آکادمیک رشته تربیت بدنی در دانشگاه های این کشور نیز مشغول شوند و در مقطع کارشناسی تا دکترای این رشته را به تحصیل بپردازند . مطالعه عنوان صفر تا صد تحصیل در اسپانیا ما جزئیات دقیقی را در رابطه با تحصیل در این کشور در اختیارتان قرار می دهد.

تحصیل در رشته تربیت بدنی باعث آموزش و یادگیری حرفه ای و اصولی فنون ، تکنیک ها و تخصص های مورد نیاز در هر رشته ورزشی و همچنین شناخت کامل بدن انسان می شود و فرصت های بسیار مناسب شغلی را پیش روی شما قرار می دهد. البته کار و اشتغال در اسپانیا نیاز به شناخت جوانب مختلفی از این زمینه دارد.

ورزشگاه های اسپانیا

همان طور که گفتیم اسپانیا کشوری فوتبال دوست است و تیم های باشگاهی بزرگی را در خود جای داده که هر کدام از این تیم ها یک استادیوم را به تنهایی و یا به صورت مشترک برای برگزاری مسابقات خود استفاده می کنند . این ورزشگاه ها هر کدام تعداد خاصی تماشاگر را در خود جای می دهند و دو تا از بهترین این استادیوم ها متعلق به دو تیم رئال مادرید و بارسلونا است که پرطرفدارترین تیم های باشگاهی در ورزش در اسپانیا و حتی در جهان می باشند.

این دو تیم عناوین قهرمانی بسیاری را در مسابقات اروپایی و اسپانیا به دست آورده اند و شناخته شده ترین بازیکنان جهان را نیز در فهرست خود دارند . به همین خاطر و به دلیل استقبال زیاد هواداران و تماشاگران ، این تیم ها ورزشگاه های خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت می نمایند که در ادامه آنان را خواهیم شناخت.

ورزشگاه های اسپانیا

استادیوم سانتیاگو برنابئو

استادیوم سانتیاگو برنابئو که به نام فوتبالیست و رئیس سابق رئال مادرید سانتیاگو برنابئو گرفته شده است ، یکی از مشهورترین مکان های فوتبال جهان می باشد که با ظرفیتی بالغ بر 81 هزار نفر ورزشگاه خانگی تیم رئال مادرید بوده و به نوعی میزبان بازی های فوتبال تیم ملی ورزش در اسپانیا نیز می باشد.

استادیوم نیو کمپ

استادیوم نئو کمپ واقع در کاتالونیا و شهر بارسلونا متعلق به تیم بارسلونای اسپانیا است که نزدیک به 100 هزار تماشاگر را در خود جای می دهد و به عنوان بزرگترین استادیوم اسپانیا و اروپا و چهارمین استادیوم جهان از حیث تعداد تماشاکر شناخته می شود . این ورزشگاه در طول تاریخ خود میزبان مسابقات و تورمنت های فروانی نظیر جام جهانی ، المیک ، جام اروپا و غیره بوده است.

چنان چه روزی قصد مهاجرت به این کشور را داشتید حتما در این کشور از این ورزشگاه دیدن کنید. ضمنا مشاورین آی مهاجرتی در مقاله شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا تمامی موارد مورد نیاز و اساسی جهت مهاجرت و نقل مکان به این کشور را برای شما عزیزان تهیه و قرار داده اند . علاوه بر این ورزشگاه های دیگری همچون استادیوم مترو پولتیناو ، استادیوم المپیک سویا ، استادیوم ویسنته کالدرون و استادیوم مستایا از معروف ترین و بزرگترین ورزشگاه های اسپانیا می باشند که میزبان مسابقات زیادی چون فوتبال ، مسابقات دو ، پرتاب نیزه ، پرتاب دیسک و انواع متعدد از ورزش در اسپانیا می باشند.

مهاجرت ورزشی به اسپانیا

مهاجرت ورزشی به اسپانیا یکی از روش های مهاجرت و نقل مکان به این کشور است که مشخصا مورد علاقه ورزشکاران و فعالان در این حوزه می باشد. شما اگر دارای استعداد ورزشی خاص یا دانش آکادمیک در این رشته باشید می توانید از طریق ادامه تحصیل و یا فعالیت در زمینه ورزشی تخصصی خود به این شکور مهاجرت نمایید.
مهاجرت به اسپانیا از طریق رشته ورزشی یکی از روش هایی که افراد دارای استعداد در ورزش های مختلف می توانند از طریق آن به اسپانیا مهاجرت نمایند، بدین صورت که اگر شما ورزشکار مطرحی هستید یا یک تخصص خاص و رزومه ای قوی دارید.

می توانید با ارسال رزومه خود به کلاب های ورزشی مختلف از آنان به عنوان اسپانسر درخواست کرده تا دعوت نامه ای برایتان ارسال نمایند و شما به عضویت آنان درآیید.
از آنجایی که ورزش در اسپانیا بسیار مهم و ارزشمند است؛ افراد با استعداد و دارای رزومه قوی با کمی تلاش می توانند برای اداه فعالیت خود را به این کشور رسانده و از طریق تخصص ورزشی خود به اسپانیا مهاجرت نمایند.

مهاجرت ورزشی به اسپانیا

شرایط ویزای ورزشی اسپانیا

ویزای ورزشی اسپانیا را از طریق روش های مختلفی می توان به دست آورد و از طریق آن ها به کشور اسپانیا مهاجرت کرد. یکی از این روش ها دریافت دعوتنامه کاری از سوی کارفرمایان فعال در حوزه ورزش در این کشور است. یکی دیگر از این روش ها مهاجرت نخبه ها و قهرمان های ورزشی به این کشور است که با داشتن عناوین جهانی و بین المللی می توان به این کشور مهاجرت کرده و حتی در همان ابتدا تابعیت اسپانیا را به دست آورد.

همچنین می توان از طریق شرکت در آکادمی ها ورزشی و آموزش در رشته های ورزشی مختلف نیز ویزای ورزشی این کشور را به دست آورد و با پرداخت هزینه های آموزش در این آکادمی ها راهی این کشور شد. در مجموع باید بگوییم که شرایط ویزای ورزشی اسپانیا به شرایط و هدف متقاضیان بستگی بسیاری دارد .

به نوعی بسته به اینکه شما از دنبال کردن ورزش در اسپانیا به چه هدفی قصد رسیدن خواهید داشت تعیین کننده شرایط و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت ورزشی به اسپانیا است..

ورزش اسپانیا و روابط بین الملل

اسپانیا همواره اقدام به تقویت روابط و توسعه اعتماد ، همکاری و تبادلات فرهنگی با کشور های خارجی بر مبنای ورزش کرده است و یکی از روش های برقراری روابط دیپلماتیک خود را ورزش می داند . اسپانیا عضو کمیته المپیک بین المللی و عضو کشور های شورای ورزشی آمریکا ایبرو ( Ibero ) بوده و در بازی های مدیترانه و بازی های رقابتی که به صورت 4 ساله و با نام های جام جهانی و المپیک برگزار می شود نیز عضویت دارد.

این کشور همچنین عضو فدراسیون ورزش های بین المللی دانشگاهی ( FISU ) و انجمن ورزش های دانشگاه های اروپایی بوده و در هر دو رویداد تابستانی و زمستانی دانشگاهی حضور دارد . برگزاری رویدادهایی ورزشی چون ورزش برای جهانی بهتر و یا مسابقاتی جهت کمک مالی به یونیسف و دیگر نهاد های خیریه جهانی ، تمامی این ها همه نشان از نقش ورزش در دیپلماسی اسپانیا دارند.

به اعتقاد کارشناسان قدرت ورزش در اسپانیا در خارج از مرزهای این کشور می تواند از بسیاری از ابزار و تبلیغات موثرتر و پر نفوذتر عمل نماید ، به طوری که این کشور می تواند از طریق ورزش به خیلی از اهداف خود در خارج از مرزهایش نیز دسترسی پیدا کند.

سوالات پرتکرار ورزش در اسپانیا

این مطلب خلاصه ای از دنیای وسیع ورزش در اسپانیا بود که با تلاش کارشناسان آی مهاجرتی تهیه و تنظیم شده است . برای کسب اطلاعات بیش تر در رابطه با رشته های ورزشی در اسپانیا با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نموده و از راهنمایی آنان بهره مند شوید . در ادامه نیز می توانید ضمن مطالعه برخی از سوالات پرتکرار در این زمینه هرگونه پرسش خود را با ما درمیان بگذارید و از مشاورین ما پاسخ دریافت نمایید.

تمامی ورزش ها در اسپانیا دارای طرفدار خاص خود هستند؛ اما در این بین فوتبال دارای طرفداران بسیاری می باشد و ورزش ملی این کشور شناخته می شود.

بله تیم ملی فوتبال اسپانیا یک بار و در سال 2010 موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شده است.

بزرگ ترین استادیوم کشور اسپانیا ورزشگاه نئو کمپ می باشد که 100 هزار نفر ظرفیت دارد و متعلق به باشگاه بارسلونا است.

اسپانیا ورزشکاران بسیار مشهور و خبره ای را در طول تاریخ به دنیای ورزش معرفی کرده است که برخی از برترین آن ها از قرار رائل گونزالس، رافائل نادال، ایکر کاسیاس، فرناندو آلونسو، سوریانو بالاستروس، سرخیو پرزو غیره می باشند.

بله دانشگاه های کشور اسپانیا رشته تربیت بدنی را در مقاطع مختلف به علاقمندان تحصیل به آن ارائه می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه