کالج ها و دوره های زبان در مجارستان

کالج ها و دوره های زبان در مجارستان یکی از روش های مهاجرت به این کشور می باشد که می تواند ویزای حوزه شنگن را برای افراد به ارمغان آورده و در ادامه نیز دسترسی به دانشگاه های مجارستان و یا حتی دیگر کشورهای اروپا را ممکن سازد.

دوره های زبان در مجارستان در کالج های معتبر این کشور و تحت نظارت دانشگاه های این کشور برای علاقمندان خارجی و داخلی برگزار می شود. برای شناخت کامل و بهتر دوره های زبان در مجارستان و همچنین آشنایی با شرایط پذیرش در کالج های زبان در مجارستان با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شوید. 

کالج ها و دوره های زبان در مجارستان

کالج ها و دوره های زبان در مجارستان به شما فرصت می دهند تا ضمن یادگیری زبان موردنیاز تحصیل ، بتوانید راحت تر جذب بازار کار شوید.

فهرست مطالب

زبان آموزان می توانند با شرکت در این دوره ها خود را برای ورود و تحصیل در دانشگاه های این کشور آماده ساخته و مدارک معتبری نیز جهت ارائه به دانشگاه ها دریافت نمایند. از آن جایی که ارائه مدرک زبان یکی از پیش نیازهای پذیرش و ثبت نام در دانشگاه های اروپا می باشد و پذیرش و گذراندن دوره های زبان در کشورهای برتر اروپا سخت و هم گران است؛ شرکت در دوره های زبان در مجارستان بسیار مناسب بوده و می تواند پلی باشد برای رسیدن به دانشگاه های برتر اروپا.

پیشنهاد می کنیم تا راهنمای کامل تحصیل در مجارستان را در سایت آی مهاجرتی مطالعه نمایید تا سیستم آموزشی این کشور را دقیق بشناسید.

بررسی کالج ها و دوره های زبان در مجارستان

اگر بخواهیم به بررسی کالج های زبان در مجارستان بپردازیم باید بگوییم که بیش از 50 موسسه زبان به صورت خصوصی و دولتی در حال ارائه و آموزش دوره های زبان به زبان آموزان می باشند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیوکالج ها و دوره های زبان در مجارستان + پادکست

ارائه مدرک زبان یکی از پیش نیازهای لازم برای ثبت نام و ورود به دانشگاه های کشور مجارستان است که جزئیات بیشتر را مونا در این ویدیو در اختیارتان قرار می دهد.

ضمن تماشای این ویدیو تا انتها در صورتی که سوالی در این زمینه دارید با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کالج ها و دوره های زبان در مجارستان
کالج ها و دوره های زبان در مجارستان

متقاضیان می توانند در دوره های زبان انگلیسی، مجاری، فرانسوی و آلمانی شرکت کرده و با توجه به نیازهای خود یکی از آن ها را پشت سر بگذارند. بررسی کالج های زبان در مجارستان پیش از ثبت نام از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

شما با استفاده از تیم مشاوره آی مهاجرتی می توانید کالجی را برگزینید که از کیفیت بسیار بالا، اعتبار مثال زدنی و هزینه ای مقرون به صرفه بهره ببرد. شما پس از اینکه در یکی از این کالج ها ثبت نام نمودید می توانید برای دریافت ویزای اقامتی خود اقدام کرده و سپس به این کشور نقل مکان نموده و آموزش را شروع کنید.

این دوره های زبان معمولا 1 ساله بوده و در 2 ترم برگزار می شود که با توجه به نوع کالج یا موسسه می تواند از 4 هزار یورو تا 7 هزار یورو شهریه را در بر بگیرد. باید بگوییم با اینکه اخذ ویزا برای گذراندن دوره های زبان انگلیسی و آلمانی در این کشور کاملا امکان پذیر است.

اما اخذ ویزا برای دوره های مجاری از سوی سفارت و دولت این کشور بسیار استقبال می شود. اما توجه داشته باشید که اکثر دوره ها در این کشور به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود.

دوره های زبان انگلیسی در مجارستان

دوره های زبان انگلیسی در مجارستان

دوره های زبان انگلیسی در مجارستان یکی از دوره های پر متقاضی است که شهرمندان خارجی بسیاری برای شرکت در آن ها درخواست می نمایند. کالج های این کشور با بهره گیری از اساتید سرشناس و برتر و همچنین استفاده از متدهای آموزشی روز یکی از مقاصد برتر اروپا برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی شناخته می شوند. برای شرکت در این دوره ها باید توجه داشته باشید که تاریخ پذیرش در کالج های زبان مجارستان معمولا ماه های سپتامبر و ژانویه می باشد؛ البته برخی از موسسات علاوه بر این دو در ماه می نیز پذیرش انجام می دهند.

ضمنا لازم است بدانید که مجارستان تنها کشور اروپایی است که برای پذیرش در این دوره از متقاضیان خود تقاضای مدرک زبان خاصی نمی کند و بدون آن می توان در دوره زبان انگلیسی در مجارستان پذیرش گرفت.

همچنین نیاز به یادآوری است که شرکت در کالج زبان انگلیسی در مجارستان و پشت سر گذاشتن دوره زبان انگلیسی در این کشور شما را به سمت دانشگاه های خصوصی این کشور سوق خواهد داد که شهریه های بالاتری نسبت به مراکز دولتی دریافت می کنند.

پیشنهاد می کنیم تا مقاله تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان را در سایت آی مهاجرتی مطالعه نموده و شرایط و چگونگی پذیرش در آن ها را بهتر بشناسید.

مجارستان به عنوان یکی از ایده آل ترین کشورهای اروپا مقصدی کم نظیر می باشد ، اما خوب است که قبل از هرگونه اقدام از تمامی شرایط تحصیل در این کشور و چگونگی پذیرش در دانشگاه های آن به خوبی مطلع شوید.

با تماشای این وبینار که توسط کارشناس ارشد ما تهیه شده است، به تمامی اطلاعات لازم دست خواهید یافت و می توانید با دفاتر تهران و شیراز آی مهاجرتی جهت اطلاعات تکمیلی تماس بگیرید.

 

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل در مجارستان
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دوره های زبان آلمانی در مجارستان

گذراندن دوره های زبان آلمانی در مجارستان می تواند مزایای بسیاری برای افراد علاقمند به تحصیل در خارج از کشور و به خصوص کشور آلمان داشته باشد. شرکت در دوره زبان آلمانی در مجارستان می تواند ارزان تر دیگر نقاط اروپا باشد و شما را از یک آموزش بسیار باکیفیت و مناسب برخوردار سازد. قیمت دوره های زبان آلمانی معمولا کمی گران تر از زبان انگلیسی در این کشور می باشد.

همچنین یکی دیگر از مزایای بسیار خوب شرکت در کالج زبان آلمانی در مجارستان برای هموطنانمان این است که آن ها با دریافت ویزای حوزه شنگن به راحتی می توانند به کشور آلمان نیز دسترسی پیدا کرده و برای یافتن کار و یا اخذ پذیرش از دانشگاه های آن اقدام نمایند که این یک مزیت بسیار بزرگی است و می تواند در نتیجه دریافتی افراد تاثیر قابل توجهی بگذارد.

باید توجه داشته باشید که مدارک دریافتی زبان آلمانی از کالج های زبان در مجارستان علاوه بر کشور آلمان می تواند در کشورهای اتریش و سوئیس نیز مورد استفاده قرار گرفته و برای پذیرش در دانشگاه های این کشور نیز قابل قبول می باشد.

ضمنا جدای از این مطلب تقاضا داریم که مقاله سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان را نیز برای شناخت بهتر و دقیق تر شرایط و روش های مهاجرت به این کشور مطالعه فرمایید.

German Language Courses in Hungary

دوره های زبان مجاری در مجارستان

یکی دیگر از دوره های زبان مورد علاقه زبان آموزان شرکت در دوره های زبان مجاری در مجارستان می باشد که در بالاترین و بهترین سطح در کالج های این کشور برگزار می شود. شرکت در دوره زبان مجاری در مجارستان می تواند دانشجویان را برای پذیرش و تحصیل در دانشگاه های این کشور به این زبان آماده سازد.

ثبت نام در کالج زبان مجاری در مجارستان معمولا همزمان با دیگر دوره های زبان می باشد که همان ماه های سپتامبر، ژانویه و می را در بر می گیرد.

شرکت در دوره های زبان در مجارستان برای دریافت مدرک زبان مجاری افراد را از مدارکی از سطح A1 تا C2 بهره مند می سازد که شامل 6 سطح می شود و هر سطح دوره های مناسب خود را داشته که مدتی مخصوص را شامل می شود.

دوره های زبان مجاری در مجارستان

اگر زبان آموزان از هیچ میزان تسلطی به این زبان برخوردار نباشند باید از سطح A1 ( آماتور ) شروع به آموزش کرده و پله پله تا سطح آخر C2 ( پیشرفته ) ادامه دهند. دوره های زبان مجاری می تواند برای افرادی که قصد تحصیل ارزان در این کشور را دارند بسیار مناسب باشد.

توجه داشته باشید که هزینه های مهاجرت و زندگی در این کشور یکی از مهم ترین مسائلی است که باید از آن مطلع باشید؛ پس بهتر است که مقاله ما در رابطه با صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان را مورد مطالعه قرار داده و کاملا با جزئیات مخارج پیش رویتان آشنا شوید.

گذراندن دوره های زبان شما را به بهترین رشته های دانشگاهی مجارستان که در زیر به آنها به صورت دقیق پرداخته ایم می رساند:

مزایای تحصیل زبان در کشور مجارستان

همانطور که گفتیم شرکت در دوره زبان در کشور مجارستان می تواند مزایای بسیاری برای افراد علاقمند به تحصیل در این کشور و یا به طور کلی در خارج از کشور داشته باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

همچنین توصیه می کنیم که پیش از ثبت نام در کالج زبان در کشور مجارستان حتما در رابطه با سوابق و کیفیت آموزش آن تحقیق نموده و اطمینان خاطر کسب کنید.

اما از مهم ترین مزایای تحصیل زبان در کشور مجارستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Advantages of language study in Hungary

  • هزینه ارزان تر از دیگر کشورهای اروپا
  • اعتبار در دیگر کشورهای برتر اروپا
  • عدم نیاز به ارائه مدارک جهت پذیرش
  • امکان آموزش زبان انگلیسی، مجاری، آلمانی
  • دریافت ویزای شنگن اروپا
  • هزینه‌های تحصیل و زندگی ارزان تر در مجارستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی
  • شانس بالای پذیرش و مهاجرت به اروپا
  • امکان تبدیل ویزا در صورت ثبت نام در دانشگاه یا یافتن کار
  • امکان دسترسی به تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا
  • یادگیری زبانی مازاد بر زبان مادری

در این مطلب تیم مشاورین آی مهاجرتی اطلاعات لازم در رابطه با کالج زبان مجارستان و چگونگی پذیرش و شرکت در کالج ها و دوره های زبان در مجارستان را به شما ارائه نمودند؛ برای کسب اطلاعات بیش تر و کسب مشاوره تخصصی با مشاورین ما در دفاتر مرکزی یا غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار کالج ها و دوره های زبان در مجارستان

ورود به کالج ها و دوره های زبان در مجارستان با سوالات زیادی برای علاقه مندان به تحصیل همراه است که کارشناسان ما ضمن پاسخگویی به برخی از پرتکرارترین آن ها ، در بخش دیدگاه نیز راهنمای شما خواهند بود.

کالج ها و دوره های زبان در مجارستان جهت آموزش زبان انگلیسی، مجاری و آلمانی برگزار می شوند.

طبق قوانین کالج ها و دوره های زبان در مجارستان ، دوره های زبان در مجارستان معمولا به مدت 1 سال و در دو ترم برگزار می شوند.

این موضوع طبق قوانین کالج ها و دوره های زبان در مجارستان و باتوجه به کالج و موسسه انتخابی متفاوت خواهد بود اما معمولا هزینه آن از 4 هزار یورو تا 7 هزار یورو در نظر گرفته می شود.

بله مدارک دریافتی از کالج های زبان در مجارستان می تواند برای پذیرش در دانشگاه های آلمان مورد استفاده قرار بگیرد.

خیر خوشبختانه طبق قوانی کالج ها و دوره های زبان در مجارستان، پذیرش و شرکت در دوره های زبان در مجارستان هیچگونه محدودیتی ندارد.

در پایان نیز از شما دعوت می کنیم تا تجربه دریافت ویزای مجارستان را از زبان کلاینت های ما بشنوید:

نمایش ویدیو درباره کاور آرمان عبدالله آبادی
نمایش ویدیو درباره کاور پرهام درفکی
نمایش ویدیو درباره کاور آرین زکی زاده
نمایش ویدیو درباره کاور سیما جعفرپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه