بهترین شهرهای اسپانیا برای کار

بهترین شهرهای اسپانیا برای کار مقصدهایی را در این کشور در بر می گیرد که اغلب کمپانی و کارخانه این کشور در آنها فعال هستند و فرصت های شغلی بیش تری را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. شناخت این شهرها می تواند درانتخاب مقصد جهت کار و زندگی به شما عزیزان کمک شایانی نماید، به همین خاطر تیم آی مهاجرتی در ادامه این مطلب بهترین شهرهای اسپانیا برای کار را به شما معرفی خواهند کرد.

اسپانیا یکی از کشورهای پیشرفته و مهم اروپا شناخته می شود که شاید یک دهه پیش درگیر رکودی اقتصادی بوده؛ اما در حال حاضر شرایط اقتصادی خوبی دارد و روز به روز نیز به رشد و ترقی ادامه می دهد.

بهترین شهرهای اسپانیا برای کار

بهترین شهرهای اسپانیا برای کار علاوه بر فرصت های شغلی بیشتر ، دارای میانگین درآمد بالاتری نسبت به سایر شهرهای این کشور هستند.

فهرست مطالب

اقتصاد رو به رشد این کشور باعث شده که افراد خارجی بسیاری برای کار خواستار مهاجرت به اسپانیا باشند و اکثر آن ها نیز به سمت شهرهایی حرکت کنند که در آن ها فرصت کار بیش تری در دسترس است.

البته خوب است دقت داشته باشید که گرچه در این شهرها فرصت های شغلی بیش تر است؛ اما رقابت و متقاضی نیز بالاتر می باشد ، پس باید تمامی توانایی و تخصص و دانش خود را برای پذیرش در مشاغل مد نظر ارائه نمایید. پیش از ادامه این مبحث به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که عنوان شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا را نیز مطالعه نموده تا بتوانید تمامی روش های دسترسی به این کشور را شناخته و با آگاهی بیش تر روش خود را برگزینید.

مادرید پایتخت اسپانیا

مادرید پایتخت اسپانیا یکی از قطب های اصلی در اقتصاد و صنایع اسپانیا شناخته می شود که مقر شرکت ها و برندهای معتبر و بزرگی می باشد که افراد بسیاری را به کار گرفته اند. مادرید به دلیل داشتن فرصت های شغلی بسیار و کیفیت بالای زندگی یکی از مهاجرپذیر ترین شهرهای اسپانیا شناخته می شود، البته دقت داشته باشید که هزینه ها زندگی نیز در این شهر جز گران ترین های اسپانیا است.

 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو بهترین شهرهای اسپانیا برای کار + پادکست

چنانچه به دنبال آشنایی هر چه بیشتر با بهترین شهرهای مجارستان برای تحصیل هستید ، این ویدیو از کارشناس ما را تماشا نموده و برای اطلاعات دقیق در رابطه با شهر دلخواه خود با مشاورین ما تماس بگیرید.

کارشناسان آی مهاجرتی در زمانی کوتاه شما را به پذیرش در رشته و شهر دلخواهتان می رسانند.

نمایش ویدیو درباره بهترین شهرهای اسپانیا برای کار
بهترین شهرهای اسپانیا برای کار

در ابتدای معرفی بهترین شهرهای اسپانیا برای کار باید بگوییم که مادرید یک مرکز مالی بزرگ است و بانک های مطرح و سرشناسی در این شهر مقر اصلی خود را برپا کرده اند؛ همچنین افراد زیادی در بخش حمل و نقل و گردشگری در این شهر مشغول به کار هستند و درآمد زندگی خود را از این راه کسب می کنند. در مادرید، مشاغل کیفیت و حقوق بیشتری در مقایسه با سایر نقاط اسپانیا دارند که این یکی از مزیت های کار در این شهر است.

در این شهر صنایع بسیاری در زمینه های هوافضا، سمعی و بصری، صنایع شیمیایی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم زیستی، انرژی تجدید پذیر، گردشگری و اوقات فراغت در حال فعالیت هستند و اگر شما از تخصص لازم در این زمینه ها بهره مند هستید؛ می توانید به سرعت شغل مناسبی بیابید.

هزینه ماهانه فرد مجردهزینه ماهانه یک خانواده 4 نفرهاسامی برخی کمپانی های مطرح در این شهر
739.5 یورو2,565.3 یوروAccenture, Aegon, Indra, BBVA, PwC, IBM, Amadeus, Deloitte, Everis, Endesa, Mercedes Benz

بارسلونا شهر صنعتی اسپانیا

در دومین مورد از بهترین شهرهای اسپانیا برای کار به سراغ بندر بارسلون می رویم؛ بندر خودمختار بارسلونا یکی از شهرهای مهم اسپانیا می باشد به طوری که نقش این شهر می تواند حتی با مادرید پایتخت این کشور نیز برابری کند.

بندر بارسلون یکی از بنادر مهم و اصلی این کشور است که تبادلات بسیاری از طریق این بندر صورت می پذیرد و افراد بسیاری در بنادر آن مشغول به کار هستند.

بارسلونا شهر صنعتی اسپانیا نیز شناخته می شود؛ چون صنایع و کارخانجات بسیار و بزرگ و کوچک فراوانی در این شهر در حال فعالیت هستند. بارسلونا برای مشاغل مربوط به فناوری اطلاعات و بیوتکنولوژی مقصد مناسبی است.

 نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید اینکه که قراردادهای موقت به جای قراردادهای دائمی در این شهر معمول است. همچنین در این شهر علاوه بر زبان اسپانیایی زبان کاتالانی نیز رایج است؛ که تسلط به آن می تواند بسیار مفید باشد.

بارسلونا شهر صنعتی اسپانیا

افرادی که در زمینه های مواد شیمیایی و پلاستیک، غذا و نوشیدنی، وسایل نقلیه موتوری و علوم زیستی، دارای تجربه کاری و یا دانش تخصصی هستند؛ در بارسلون به راحتی می توانند شغل مناسب خود را بیابند؛ چون کارخانه های بسیاری در این زمینه مشغول به کار هستند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

سویا شهر فرصت های شغلی صنعتی

سویا پایتخت اندلس یکی از شهرهای جنوبی اسپانیا است که با داشتن 700 هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای نه چندان شلوغ این کشور محسوب شده اما به عنوان پرجمعیت ترین شهر جنوب اسپانیا شناخته می شود و بیشترین تولید ناخالص داخلی را در اندلس دارد که یک چهارم از کل تولید ناخالص داخلی آن را تشکیل می دهد. فعالیت اقتصادی سویا شهر فرصت های شغلی صنعتی را نمی توان از موقعیت جغرافیایی و شهری شهر جدا کرد.

باید بدانید که تمام شهرداری های منطقه شهری اطراف، به طور مستقیم یا غیرمستقیم به اقتصاد سویا بستگی دارند. اما کشاورزی بر اقتصاد روستاهای کوچکتر حاکم است و با برخی فعالیت های صنعتی در پارک های صنعتی بومی سازی می شود. صنایع سویا شامل ساخت تنباکو، تسلیحات، چینی، قطعات هواپیما، محصولات شیمیایی و ماشین آلات کشاورزی می شود و کارخانه های بسیاری در این زمینه ها مشغول به کار هستند.

به طور قطع داشتن دانش و یا تجربه لازم و کافی در هریک از این زمینه ها می تواند شما را سریع تر و به یک شغل مناسب با درآمدی بهتر در این شهر برساند. سویا یکی دیگر از بهترین شهرهای اسپانیا برای کار از سوی مهاجرین شناخته می شود و مهاجرین این شهر رو زبه روز رو به افزایش است.

اید جالب باشد بدانید که با انتخاب این شهر می توانید مقضدهای تحصیلی خوبی را نیز در آن بیابید که پس از اتمام تحصیل فرصت های شغلی خوبی را در اختیار دانشجویان قرار می دهند . مطالعه عنوان صفر تا صد تحصیل در اسپانیا در این رابطه به شما کمک خواهد نمود.

هزینه ماهانه فرد مجردهزینه ماهانه یک خانواده 4 نفرهاسامی برخی کمپانی های مطرح در این شهر
656.3 یورو2,303.8 یوروRenault Group، Applinet، Vyootrip، Gavinox Factory، Ruy Perfumes

والنسیا میزبان جمعیت انبوه شاغل

در ادامه معرفی بهترین شهرهای اسپانیا برای کار به سراغ والنسیا می رویم؛ این شهر میزبان بخش مدیترانه ای اسپانیا می باشد و از زیبایی و آب و هوایی مثال زدنی بهره مند است؛ که در تابستان ها گردشگران بسیاری برای تفریح و دیدن منظر و زیبایی آن به این شهر سفر می کنند. یکی از زمینه هایی که فرصت های شغلی بسیاری در این شهر داشته و برای سرمایه گذاری نیز ایده آل می باشد؛ بخش گردشگری و توریستی است.

شبکه حمل و نقل عمومی در والنسیا بسیار مدرن بوده و از شبکه گسترده مترو برخوردار است که همچنان در حال گسترش است. اقتصاد والنسیا میزبان جمعیت انبوه شاغل ، خدمات محور است؛ زیرا 84% از جمعیت شاغل شهر در مشاغل بخش خدمات مشغول به کار هستند. البته این شهر یک پایگاه صنعتی مهم را در خود جای داده است و 8.5% از جمعیت شاغل در این بخش هستند.

هزینه ماهانه فرد مجردهزینه ماهانه یک خانواده 4 نفرهاسامی برخی کمپانی های مطرح در این شهر
657.9 یورو2,301.8 یوروLADY NANCY GROUP، Smith Chemical Company، Bubble’s Products، Easterncrudeoil، Maderint

Valencia the best city in Spain

با تاسیس کارخانه فورد موتور در حومه این شهر صنعت قطعه سازی و تولید خودرو روز به روز در این شهر در حال بزرگتر شدن است. البته نباید فراموش کنیم که بخش کشاورزی هنوز هم در این منطقه رونق دارد و بخش کوچکی از مردم را تغذیه می کند. این شهر به عنوان چهارمین مقصد جویندگان کار در اسپانیا شناخته می شود. توصیه می کنیم تا با مطالعه عنوان مهاجرت کاری و کار در اسپانیا فضای کار در این کشور را هر چه بهتر بشناسید.

مالاگا بندری تجاری

یکی دیگر از بهترین شهرهای اسپانیا برای کار که بازهم در جنوب این کشور واقع شده است و از بنادر مهم این کشور شناخته می شود؛ مالاگا می باشد که از آب و هوایی دلپذیر و معماری مثال زدنی بهره می برد. این شهر یک شهر توریستی و بسیار گردشگر پذیر است؛ به طوری که در مواقعی از سال حتی نزدیک به تعداد جمعیت شهر گردشگر در آن توریست در حال گذران وقت می باشد.

به همین خاطر بخش گردشگری یک بخش بسیار مهم و پر درآمد در این منطقه شناخته می شود.اما به طور کلی مهم ترین بخش های تجاری در مالاگا گردشگری، ساخت و ساز و خدمات فناوری هستند؛ اما بخش های دیگری مانند ترابری و تدارکات نیز شروع به گسترش کرده‌ و روز به روز وسیع تر می شوند.

مالاگا بندری تجاری است اما به عنوان مرکز فناوری تجمیع شده عمل می کند و شرکت ها عمدتا در پارک فناوری مالاگا ( پارک فناوری اندلس ) متمرکز شده اند. این شهر پنجمین شهر اسپانیا از نظر فعالیت اقتصادی پس از مادرید، بارسلونا، سویا و والنسیا است و برای استارتاپ ها نیز بسیار مناسب می باشد و شهرداری آن حمایت های خوبی را از طرح های ایده آل و مناسب به عمل می آورد.

هزینه ماهانه فرد مجرد هزینه ماهانه یک خانواده 4 نفره اسامی برخی کمپانی های مطرح در این شهر
641.1 یورو 2,232.2 یورو Advanced Beauty Systems، Eurobuynow، Goyesca II، Comercial Drocar Sl، Seragro

عناوین زیر نیز به شما کمک می کنند تا بتوانید کشور اسپانیا را به عنوان یک مقصد کاری هر چه بهتر محک بزنید:

ساراگوسا شهری فرصت های شغلی توریستی

ساراگوسا شهری گمنام ولی مهم در شمال شرقی اسپانیا می باشد که با اینکه در مقابل دیگر شهرهای اسپانیا چندان دارای اسم و رسم زیادی نمی باشد؛ اما قطعا باید به عنوان یکی از بهترین شهرهای اسپانیا برای کار شناخته شود. 

به طور قطع مانند اکثر شهرهای اسپانیا صنعت گردشگری در این شهر نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از این رو ساراگوسا شهری فرصت های شغلی توریستی نامیده می شود.

هزینه ماهانه فرد مجردهزینه ماهانه یک خانواده 4 نفرهاسامی برخی کمپانی های مطرح در این شهر
580.0 یورو2,034.0 یوروTheBigSyndicate SL، Happycarepharmaltd، Euro Espes SA، Pulsolar SL

این شهر از نظر بافت اقتصادی، بخش خدمات، لجیستیک، تولید محصولات کشاورزی و اتومبیل از موفق ترین نقاط و تاثیرگذارترین شهرهای شناخته می شود؛ ضمن این که به علت موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی که دارد، بیش از نیمی از جمعیت این ایالت یا همان منطقه آراگون را در خود جای داده است.

البته این شهر یکی از مناطق اسپانیا بود که از همه گیری کرونا ضربه بسیاری را متحمل گردید و بخش های هتل داری، رستوران ها، حمل و نقل، گردشگری، فرهنگ و تفریح بیشترین زیان را به خود دیدند.

کارشناسان آی مهاجرتی در این مطلب تلاش نموده تا بهترین شهرهای اسپانیا برای کار را به شما معرفی نمایند، جهت شناخت سایر شهرها و کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما در دفاتر غرب یا مرکزی تهران و یا دفتر شیراز در تماس باشید. همچنین مطالعه عنوان نرخ بیکاری در اسپانیا نیز می تواند راهنمای خوبی برای کار در این کشور باشد که توصیه می کنیم آن را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار بهترین شهرهای اسپانیا برای کار

کارشناسان ما ضمن پاسخ به سوالات پرتکرار در رابطه با بهترین شهرهای اسپانیا برای کار ، در بخش دیدگاه نیز به پرسش های شما در این رابطه پاسخ خواهند داد ، از این رو هرگونه هر گونه سوال خود را با ما در میان بگذارید و به پاسخ صحیح برسید.

شهرهای مادرید، بارسلونا، والنسیا، مالاگا و سویا را می توان به عنوان بهترین شهرهای اسپانیا برای کار معرفی نمود.

این موضوع برای هر شخص و خانواده متفاوت خواهد بود؛ اما به طور متوسط می توان گفت که یک شخص تنها ماهانه 761.2 یورو و یک خانواده 4 نفره 2,653.5 یورو در ماه هزینه زندگی در این شهر دارند.

در این شهر صنایع بسیاری در زمینه های هوافضا، سمعی و بصری، صنایع شیمیایی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم زیستی، انرژی تجدید پذیر، گردشگری و اوقات فراغت در حال فعالیت هستند و رونق بالایی دارد.

در این شهر شرکت ها و کارخانجات مطرح و بزرگی در حال فعالیت هستند که برخی از مهم ترین آن ها شامل Accenture, Aegon, Indra, BBVA, PwC, IBM, Amadeus, Deloitte, Everis, Endesa, Mercedes Benz می باشند.

شما اگر در زمینه های مواد شیمیایی و پلاستیک، غذا و نوشیدنی، وسایل نقلیه موتوری و علوم زیستی دارای دانش و یا تجربه کاری باشید؛ بسیار راحت می توانید در بارسلونا شغل مناسبی برای خود بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه