مهاجرت ورزشی و ورزش در هلند

مهاجرت ورزشی و ورزش در هلند نیز مانند سایر کشورهای جهان بر اساس پروتکل های مشخصی انجام می شود و چنانچه از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های ورزشی در این کشور هستید ، تا انتهای این عنوان با ما در آی مهاجرتی همراه باشید تا به روزترین اطلاعات را دریافت کنید.

اغلب مردم هلند ورزش را به عنوان یک روتین در برنامه روزانه خود دارند و شما می توانید شادی ها و حسرت های ورزش هلند را در رشته های مختلفی ببینید . شما عزیزان می توانید به واسطه روش های مختلفی به ویزای کشور هلند برسید که یکی از آنها ویزای ورشی هلند می باشد که البته نمی توان آن را جزو مسیرهای آسان این کشور دانست.

مهاجرت ورزشی و ورزش در هلند

مهاجرت ورزشی و ورزش در به هلند می تواند به رشد شما در سطح جهانی و رسیدن به جایگاهی خاص گام اصلی به شمار برود.

فهرست مطالب

توصیه می کنیم تا حتما عنوان مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی را نییز مطالعه کنید تا از تمامی مسیرهای ممکن جهت ورود به این کشور مطلع شده و بتوانید بهترین شیوه را انتخاب کنید . چنانچه جزو ورزشکاران حرفه ای هستید و تمایل دارید حرفه خود را در کشوری پیشرفته با امکانات به روز دنیا ادامه دهید ، حتما شانس خود را برای ورود به دنیای ورزش هلند امتحان کنید و با ارائه یک رزومه خوب به ویزای ورزشی هلند برسید.

مردم هلند فوتبال را به عنوان ورزش ملی خود می شناسند و در زمانی که مسابقات قهرمانی اروپا و جهان براگزار می شود ، می توانید تماشاگران نارنجی رنگ آن را از سایرین تشخیص دهید.

ورزش های محبوب در هلند

کشور هلند به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا در حوزه ورزش دارای مردمانی علاقه مند و البته با استعداد در تمامی حوزه های ورزشی است و شما می توانید ورزش های متعددی را در میان آنها ببینید که به صورت جدی دنبال می شود .

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مهاجرت ورزشی و ورزش در هلند

در میان تمامی ورزش ها می توان موارد زیر را به عنوان ورزش های محبوب در هلند دانست:

  • فوتبال
  • تنیس
  • گلف
  • ژیمناستیک
  • هاکی روی چمن
  • سوارکاری
  • کریکت
  • دارت

در میان تمامی این موارد اولویت با ورزش فوتبال بوده و مردم هلند به هیچ ورزشی به اندازه آن اهمیت نمی دهند . یکی از روش های اصلی که مهاجرت ورزشی و ورزش در هلند را می توان به واسطه آن تجربه کرد ، ورزش فوتبال است و حتما در این زمینه نام افراد مشهوری همچون یوهان کرایف ، آرین روبن و رابین ون پرسی را شنیده اید.

تیم ملی فوتبال هلند توانسته تاکنون سه بار به فینال جام جهانی برسد و هم اکنون اتحادیه سلطنتی فوتبال مدیریت می شود . چنانچه در محدوده سنی 10 تا 18 سال قرار داشته باشید ، می توانید با نام نویسی در باشگاه های ورزشی به ویزای ورزشی هلند البته به صورت کوتاه مدت برسید و زمینه حضور در ورزش ملی هلند را برای خود فراهم سازید.

ورزش تنیس در هلند

ورزش تنیس در هلند

تنیس از دیگر ورزش های محبوب در هلند است که بازیکنان زیادی توانسته اند به واسطه آن به ویزای ورزشی این کشور برسند . در این کشور بیش از 1700 باشگاه تنیس وجود دارد و شما نام 570 هزار بازیکن را در فهرست انجمن ملی تندیس مشاهده خواهید کرد که این بازی را به صورت جدی دنبال می کنند.

مراکز تنیس در اغلب فصل های سال باز هستند و شما می توانید حتی در شب نیز این ورزش را بازی کنید . زمین های تنیس سرباز ربوده و حتی در فصل های سرد افرادی را خواهید دید که به این بازی مشغول هستند . بسیاری نیز این ورزش را به عنوان ورزش ثروتمندان می شناسند و اغلب افراد سرمایه دار مشغول آن مشاهده می شوند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

گلف سومین ورزش محبوب هلندی ها

در میان ورزش های محبوب هلندی ها می توانید نام گلف را در رتبه سوم ببینید که در مقایسه با سایر کشورها در رتبه بالاتری قرار گرفته است . موفق تر ورزشکار این کشور در زمینه گلف Joost Luiten است که توانست در 4 تورنمنت اروپا برنده شده و نماینده اروپا در دو جام جهانی نیز باشد.

گلف سومین ورزش مجبوب هلندی ها تنها محصور به آقایان نبوده و شما می توانید زنان مطرح زیادی را در آن ببینید . برخی از بازیکنان مشهور در این زمینه عبارتند از: رابرت یان درکسن، رینیر ساکستون ، دان هویزینگ، هندریک تیمر ، دیوی کلر شریفل ، مارتن لافبر ، تاکو رمکس.

ژیمناستیک مجبوب بانوان هلندی

چهارمین ورزش محبوب در هلند به ژیمناستیک اختصاص دارد که بسیار میان بانوان این کشور طرفدار دارد . تیم ملی بانوان این کشور با موفقیت های خود موجب شده تا این ورزش بیش از پیش میان مردم محبوب شود و با قرار گرفتن میان ده تیم برتر جهان جوایز اروپایی و بین المللی زیادی را برای این کشور به ارمغان آورند.

البته تنها ژیمناستیک محبوب بانوان هلندی نبوده و این کشور در حوزه های مختلفی برای بانوان موفق عمل نموده و شما می توانید از طریق ویزای ورزشی هلند در حوزه ژیمناستیک موفق به مهاجرت ورزشی و ورزش در هلند برسید.

ورزشگاه های بزرگ هلند

کشور هلند کوشیده تا تمامی ورزش های خود را در ورزشگاه و باشگاه های مدرن و امروزی برگزار نماید و رورزشکاران با داشتن امکانات خوب تشویق به انجام ورزش در سطح حرفه ای و بین المللی شوند .

Netherlands stadiums

 ورزشگاه های بزرگ هلند به شرح درون جدول هستند:

البته در این کشور شما استادیوم و ورزشگاه هایی با ظرفیت کم را بیشتر از ورزشگاه های برزگ خواهید یافت که امکان دسترسی را در تمامی مناطق بیشتر نموده و می توان ورزش ها را به صورت دوستانه هر چه بهتر تجربه نمود.

کار در کشور هلند به عنوان یک ورزشکار می تواند آینده خوبی را برایتان بسازد که در عنوان شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند می توانید به خوبی از اصلی ترین قوانین در این زمینه مطلع شوید.

نام ورزشگاه مکان ظرفیت
یوهان کرویف آرنا آمستردام 56120
دی کویپ روتردام 51117
فیلیپس استادیوم آیندهون 35000
دگرولش وسته Enschede 30205
استادیوم گالگنوارد اوترخت 23750
استادیوم یوروبورگ گرونینگن 22525

میزان درآمد ورزشکاران در هلند

ورزشکاران در هلند تا زمانی که به صورت تفریحی به ورزش مورد علاقه خود می پردازند ، حقوقی دریافت نمی کنند اما با ورود به تیم و یا باشگاه ها به صورت ماهیانه و یا مسابقه ای حقوق دریافت خواهند کرد . البته هر فرد و ورزش با توجه به شرایط خود متفاوت هستند و نمی توان به صورت دقیق میزان درآمد ورزشکاران در هلند را اعلام نمود.

اما از مزیت های ورزش در این کشور وجود دستمزد بالاتر برای ورزشکاران خارجی است که می توانند با سابقه درخشان خود افتخارات خوبی برای این کشور رقم بزنند . البته به خاطر داشته باشید که باید علاوه بر این میزان هزینه های زندگی خود را نیز مدنظر داشته باشید که می توانید با مطالعه عنوان هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند به خوبی از جزئیات آن مطلع شوید.

شرایط ویزای ورزشی هلند

شرایط ویزای ورزشی هلند به این صورت است که شما باید در یک حوزه ورزشی به صورت حرفه ای کار کرده و ورزش موردنظرتان در سطح بین المللی مطرح و شناخته شده باشد . طبق قوانین در صورتی که بتوانید به ویزای ورزشی هلند برسید و پنج ساله به واسطه آن در این کشور اقامت داشته باشید ، واجد شرایط دریافت اقامت دائم و سپس شهروندی خواهید بود.

مهاجرت ورزشی و ورزش در هلند برای مربیان و ورزشکاران حرفه ای بسیار ایده آل است و می توانند در انجمن ها و لیگ های ورزشی به عضویت در بیایند . دقت داشته باشید که سفارت این کشور در اعطای ویزای ورزشی هلند بسیار سخت گیر بوده و باید روزمه خوبی از خود ارائه بدهید تا در فهرست قرار بگیرید.

داشتن لایسنس و یا مدرک دانشگاهی می تواند در این زمینه بسیار مفید بوده و با ارائه دستاوردهای بین المللی در رشته انتخابی تان به دریافت ویزا بسیار نزدیک خواهید شد . افراد زیر می توانند واجد شرای دریافت ویزای ورزشی هلند باشند:

  • مربیان ورزشی
  • ورزشکاران
  • مدیر برنامه ورززشی
  • داوران و مسئولان حوزه ورزش
  • مدرسان بین المللی و داخلی
  • سرمایه گذاران در حوزه ورزش

 

چنانچه از علاقه مندان به ورزش در سطح جهانی هستید ، مطالعه شرایط ورزشی در کشورهای زیر را نیز از دست ندهید:

مهاجرت ورزشی به هلند

مهاجرت به هلند از طریق رشته ورزشی می تواند با کمک مشاورین آی مهاجرتی به آسانی امکان پذیر شود ، زیرا محدودیت سنی آن نسبت به سایر شیوه ها با سخت گیری های کمتری همراه است . شما می توانید به عنوان یک دانش آموز علاقه مند به گذراندن دوره های ورزشی تا سنین بالا درخواست ویزای ورزشی هلند را داشته باشید.

در ابتدا به شما ویزای موقت داده می شود که می توانید به واسطه آن به ورزش مشغول شده و با ادامه فعالیت خود ویزایتان را نیز تمدید کنید . با ادامه این روند شما مهاجرت ورزشی به هلند را برای خود رقم زده اید و در نهایت به شهروندی خواهید رسید.

یکی از اصلی ترین مزایای مهاجرت ورزشی به هلند امکان بردن اعضای خانواده ورزشکاران به این کشور است که به آنها فرصت می دهد تا از امکانات این کشور بهره برده و به کار و تحصیل بپردازند.

مهاجرت ورزشی به هلند

در این عنوان تلاش نمودیم تا مهاجرت ورزشی و ورزش در هلند را برای شما بیان کنیم و در صورتی در یک رشته ورزشی خاص دارای مهارت هستید و تمایل دارید مهاجرت به کشورهای مطرح را برای ادامه ورزش خود انتخاب کنید ، حتما با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید تا با توجه به شرایط خود به بهترین گزینه ممکن برسید.

سوالات پرتکرار مهاجرت ورزشی و ورزش در هلند

در پایان نیز می توانید برخی از متداول ترین سوالاتی که در رابطه با مهاجرت ورزشی و ورزش در هلند وجود دارد را مطالعه نموده و پاسخ برخی از سوالات خود را دریافت کنید . هم چنین فرصت دریافت راهنمایی از طریق شماره های تماس و یا بخش مشاوره را با کارشناسان ما از دست ندهید.

فوتبال را می توان در رتبه نحست ورزش های محبوب هلند دانست.

ژیمناستیک را می توان ورزش محبوب بانوان هلندی دانست.

یوهان کرویف آرنا را می توان بزرگ ترین ورزشگاه این کشور نامید.

مربیان ، ورزشکاران مطرح ، مسئولان ، داروران ، مدرسان و سرمایه گذاران بهترین گزینه های مهاجرت ورزشی به هلند هستند.

در این شیوه محدودیت سنی از اهمیت بسیار کمی برخوردار بوده و بازه سنی خوبی برخوردار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه