مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش

مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش می تواند یکی از مسیرهای موفق جهت دستیابی به زندگی و شهروندی این کشور تلقی شود. اتریش به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی، استانداردهای بالایی را در حوزه های ورزشی، رفاهی و زندگی برای تمامی ساکنین خود فراهم ساخته است که همین امر موجب شده تا بسیاری برای دریافت ویزای این کشور تلاش کنند.

ورزشکاران در این کشور از امکانات و تجهیزات به روز دنیا بهره مند شده و هر فردی که به یک حیطه ورزشی وارد می شود، زیرنظر مربیان برجسته و حرفه ای آموزش می بیند. در هر حوزه نیز می توانید افراد مشهور و برتر زیادی را نیز مشاهده کنید که توانسته اند نام این کشور را در سطح بین المللی مطرح سازند.

مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش

مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش یکی از روش های بسیا مناسب مهاجرت به این کشور است که مزایای بسیاری به همراه دارد.

فهرست مطالب

در این عنوان با مشاورین آی مهاجرتی همراه باشید تا ضمن بررسی مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش ، با ورزش های محبوب در اتریش، ورزشگاه ها و افراد صاحب نام نیز آشنا شوید.

علاوه بر این با مطالعه عنوان راهنمای کامل هزینه مهاجرت و زندگی در اتریش می توانید اطلاعات جامعی را در رابطه با مخارج زندگی خود در این کشور به دست آورید که یک امر حیاتی برای تمامی مهاجرین محسوب می شود.

مهاجرت ورزشی به اتریش یکی از چندین روش مهاجرت به این کشور به شمار می رود و شما به عنوان یک علاقه مند باید از تمامی جزئیات لازم در این باره مطلع باشید تا بتوانید علاوه بر دریافت ویزا به میادین نیز وارد شوید.

ورزش های محبوب اتریش

در هر فصلی که به کشور اتریش سفر کنید می توانید از امکانات ورزشی این کشور بهره مند شود و متناسب با آب و هوای هر فصل یک سرگرمی داشته باشید. در میان تمامی ورزش های موجود در این کشور می توان برخی را نسبت به سایرین از ورزش های محبوب در اتریش دانست که قشر بیشتری از مردم را به سمت خود جذب کرده اند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش

البته دقت داشته باشید که تمامی ورزش ها در این کشور دارای زمینه ای مناسب هستند و چنانچه در یک حوزه دارای مهارت هستید که در این فهرست وجود ندارد ، نا امید نشده و حتما با مشاورین ما در آی مهاجرتی مشورت کنید . محبوب ترین ورزش های اتریش به شرح زیر هستند که ما به چهار مورد مطرح آن خواهیم پرداخت:

  • فوتبال
  • تنیس
  • اسکی
  • گلف
  • ژیمناستیک
  • ورزش های یخی
  • کوهنوردی
  • دوچرخه سواری

ورزش محبوب فوتبال در اتریش

چنانچه به تاریخ ورزش در اتریش نگاهی داشته باشیم ، در می یابیم که شادی ها و حسرت های ورزش در اتریش را می توان در فوتبال خلاصه کرد . ورزش محبوب فوتبال در اتریش رتبه اول علاقه مندی مردم این کشور را به خود اختصاص داده و هر ساله نوجوانان زیادی به صورت حرفه ای به آن قدم می گذارند.

مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش می تواند برای افرادی که دارای رزومه قوی در این ورزش هستند به خوبی اتفاق بیوفتد و شما را به آینده ای درخشان برساند . این روزش در تمامی سنین توسط مردان و زنان در سطوح مختلف بازی می شود و شما می تواند آن را از بازی های محلی در پارک تا استادیوم های بزرگ اتریش ببنید.

بوندسلیگا را می توان بالاترین سطح برای فوتبال حرفه ای مردان دانست که متشکل از دوازده تیم از سراسر کشور است و مسابقات معمولاً در بعدازظهرهای آخر هفته برگزار می شود . موفق ترین تیم های فوتبال اتریش راپید وین، اتریش وین و ردبول سالزبورگ هستند.

گرچه این تیم نتوانسته در جام جهانی موفق عمل کند اما در سطح مسابقات اروپا کارنامه بهتری داشته و توانسته افراد زیادی را از گوشه و کنار دنیا به ویزای ورزشی اتریش برساند.

اسکی ورزش ستاره ساز در اتریش

اسکی ورزش ستاره ساز در اتریش

به جرات می توان گفت که با استراحت های کوهستانی عالی اتریش یکی از ورزش های محبوب در اتریش است که حتی تماشاگران از تماشای آن بسیار لذت می بردند . اسکی ورزش ستاره ساز در اتریش تلقی می شود چرا که از سراسر جهان طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می کند و بزرگترین ستارگان از کشورهای مختلف با تشویق های تماشاگران به رقابت می پردازند.

مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش برای شما که به دنبال دریافت ویزای این کشور هستید ، نیز می تواند یکی از گزینه های ممکن به شمار برود و اگر اسکی باز هستید ، با یک تحقیق ساده می توانید شرایط مناسب را برای مهاجرت خود و خانواده تان بیابید.

اتریش تعدادی از بهترین اسکی بازان آلپاین جهان مانند تونی سیلر، هرمان مایر و آنه ماری موزر پرول را پرورش داده است و یکی از بهترین ها در پرش با اسکی در مسابقات قهرمانی جهانی اسکی آلپاین FIS، بازی های المپیک زمستانی و جام جهانی پرش اسکی FIS موفق شده است. در واقع، اتریش در مسابقات جهانی اسکی نوردیک 2011 FIS با کسب تمام 5 مدال طلا، برتری داشت.

گرچه فوتبال به عنوان ورزش ملی اتریش تعریف می شود اما اسکی نیز کمتر از آن نبوده و دارای اهمیت ویژه ای برای مردم این کشور است.

اتریش میزبان ورزش مطرح تنیس

شاید در میان ورزش های شاخص اتریش نام تنیس را کمتر مشاهده کنید ، اما با نگاهی دقیق تر درخواهید یافت که تنیس در این کشور بسیار پرطرفدار بوده و والدین زیادی فرزندان خود را علاوه بر مدرسه در کلاس های این ورزش ثبت نام می کنند.

تاکنون اتریش میزان ورزش مطرح تنیس در دوره های مختلفی بوده و تورنمنت های بین المللی از جمله WTA Linz Open و ATP Vienna Open را برگزار نموده است . اگر به دنبال بازی تنیس به عنوان یکی از ورزش های محبوب در اتریش هستید ، باشگاه‌ها و زمین‌های محلی زیادی را در اکثر شهرها و شهرهای سراسر این کشور خواهید دید.

بسیاری از زمین ها گلی هستند ، با این حال زمین های سخت و سرپوشیده نیز پیدا خواهید کرد . بسیاری از افراد در کنار اردوهای تابستانی و جلسات آموزشی برای همه سنین، نرخ های تخفیفی برای خانواده ها و کودکان ارائه می دهند . بهترین بازیکن اتریشی دومینیک تیم است که قهرمان مسابقات آزاد US 2020 مردان شد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

ورزش دل انگیز دوچرخه سواری

چنانچه بخواهیم یکی دیگر از مسیرهای مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش را برای شما علاقه مندان نام ببریم باید به ورزش دل انگیز دوچرخه سواری اشاره کنیم ، چرا که این کشور مملو از مسیرهای زیبا و بکر است که می توانید خودتان را به واسطه دوچرخه سواری به تماشای آنها مهمان کنید.

دورچرخه نه تنها از ورزش های محبوب در اتریش به شمار می رود ، بلکه افراد زیادی را به واسطه طبیعت بکر خود و برای دوچرخه سواری به این کشور می کشاند.

این کشور هم برای آماتورها و هم افراد حرفه ای همانند یک بهشت است که علاوه بر رساندن شما به مهارت ، امکان گشت و گذاری بی نظیر را نیز برایتان فراهم می سازد.

ورزش دل انگیز دوچرخه سواری

ورزش های یخی در اتریش

علاوه بر اسکی سایر ورزش های یخی نیز در کشور اتریش بسایر محبوب بوده و شما می توانید در زمستان و در ایام تعطیل از آنها لذت ببرید . سواری با تیوب در منطقه لخ زورس در این کشور بسیار مشهور است و هیجان و شجاعت زیادی را در طول مسیر یک کیلومتری به شما ارائه می دهد.

از سایر ورزش های یخی در اتریش می توان به اسکیت روی یخ اشاره نمود که در زمین های بزرگ و پیست ها می توان اسکیت به پا و یا سورتمه سواری را تجربه نمود .

افراد مشهور ورزش اتریش

تمامی کشورهای جهان در طول تاریخ خود افراد مشهور زیادی را در حوزه های ورزشی داشته اند که هر یک از آنها توانسته اند در یک زمینه خاص افتخارات ویژه ای را برای آن کشور رقم بزنند.

کشور اتریش نیز از این قاعده مسثتنی نبوده و شما می توانید ستاره های زیادی را در زمینه های مختلف ورزشی این کشور ببینید.

افراد زیر به عنوان 10 نفر از افراد مشهور ورزش در اتریش در تمام دوران در نظر گرفته می شوند که هر یک در برهه ای از تاریخ توانسته اند نام اتریش را در رقابت های جهانی مطرح سازند.

نام ورزشکارحوزه ورزشیدلیل شهرت
فلیکس باومگارتنرچتربازجابه جایی رکورد چتربازی و شکستن دیوار صوتی بدون نیروی وسیله نقلیه.
هرما باوماپرتاب نیزهکسب مدال طلا در حوزه پرتاب نیزه
اتو هرشمانشناگر و شمشیربازکسب مدال طلا و نقره در شنا و شمشیربازی
کلاوس دیبیاسیغواصیکسب سه مدال طلای المپیک
هانس هاسوزنه بردارکسب مدال طلای المپیک

Famous Austrian Stadiums

ورزشگاه های مطرح اتریش

در فهرست ورزش های محبوب در اتریش می توان گزینه های دیگری را نیز می توان که هر یک امکانات مناسب خود را در این کشور دارند . از مهم ترین این امکانات می توان به ورزشگاه های مطرح اتریش اشاره کرد که برخی میزبانی مسابقات مهمی را در سطح اروپا و جهان به عهده داشته اند.

شادی ها و حسرت های ورزش در اتریش در این ورزشگاه و استادیوم ها رقم خورده و شما می توانید سابقه مسابقات حساسی را در برخی از آنها بیابید.

برخی از این ورزشگاه های مطرح اتریش عبارتند از:

ورزشگاهظرفیت
ارنست هاپل50865 نفر
هایپو آرنا32000 نفر
ردبول آرنا30000 نفر
آلیانز28000 نفر
جنرالی آرنا17656 نفر

توصیه می کنیم تا با مطالعه عنوان مهاجرت کاری و کار در اتریش حتما از سایر روش های کاری ورود به این کشور مطلع شوید ، گرچه ورزش خود می تواند به عنوان یک حوزه کاری تلقی شود ، اما مسیرهای مختلفی در یافتن کار در این کشور وجود دارد.

جهت آشنایی هر چه بیشتر با کشور اتریش پیشنهاد می کنیم مقالات زیر را نیز مطالع نمایید.

مهاجرت ورزشی به اتریش

مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش می تواند از روشی آسان و البته مطمئن شما را به زندگی و اقامت این کشور برساند ، البته چنانچه از تمامی قوانین آن به درستی مطلع باشید و با دریافت مشاوره از کارشناسان ما اقدام نمایید . مهاجرت به اتریش از طریق رشته ورزشی بیشتر برای ورزشکارانی مناسب است که بتوانند به واسطه ورزش خود در این کشور به درآمد رسیده و ضمن تامین مخارج زندگی خود مالیات لازم را نیز پرداخت کنند . برای این امر باید بتوانید به قراردادهای رسمی و یا یک اسپانسر که شما را حمایت کند برسید.

ورزشکاران می توانند در این کشور به عنوان خود اشتغال نیز فعالیت داشته باشند و بسته به مهارت شان به درآمد برسند . حقوق ورزشکاران در اتریش به صورت میانگین 18 یورو در ساعت درنظر گرفته می شود و می توان سالیانه از 27 هزار تا 45 هزار یورو در این کشور درآمد داشت که البته تمامی این ها به مهارت و سطح حرفه ای بودنتان باز می گردد.

دریافت ویزای ورزشی اتریش به معنای مجوز ورود به این کشور شناخته می شود و در صورتی که بتوانید به آن برسید ، با تمدید مدت اقامت خود می توانید به اقامت دائم و در نهایت شهروندی این کشور برسید .

شرایط ویزای ورزشی اتریش

شرایط ویزای ورزشی اتریش

رسیدن به ویزای ورزشی اتریش بدین صورت است که باید ثابت کنید از رشته ورزشی خود دارای درآمد هستید و می توانید در چهارچوب رعایت قوانین این کشور به آسانی مخارج خود و خانواده تان را تامین کنید . همچنین این کشور به ورزشکاران این امکان را می دهد تا بتوانند همسر به همراه فرزندان 18 سال خود را به اتریش ببرند.

با گذشت 6 سال زندگی اقامت قانونی اتریش می توان درخواست شهروندی این کشور را نمود و دقت داشته باشید که در طول اقامت دائم نیز اجازه سفر و زندگی در سایر کشورهای اتحادیه اروپا را نیز دارید و می توان خاطرات بی نظیری را برای خود و خانواده تان بسازید.

مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش دشوار نبوده و با راهنمایی های مشاورین ما به راحتی برای شما امکان پذیر خواهد شد و فراموش نکنید که تسلط به زبان آلمان می تواند نقش مهمی را در این زمینه برایتان ایفا کند.

زیرا زمانی که بتوانید به زبان بومی مرم صحبت کنید ، حوزه های مختلفی جهت رشد و استفاده از مهارت برایتان ایجاد می شود و درآمدتان بالاتر می رود. داشتن مدرک زبان انگلیسی نیز می تواند به عنوان الزام در برخی از رشته های ورزشی از شما درخواست گردد که مدارک آیلتس و تافل معتبرترین آنها هستند.

مزایا مهاجرت ورزشکاران به اتریش

زندگی و ورزش در اتریش می تواند مزایای متعددی را نه تنها برای شما بلکه برای خانواده تان نیز به همراه داشته باشد و به دلیل امکانات توسعه یافته این کشور هر فردی را علاقه مند به خود سازد.

در ازای کار در حوزه مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش شما می توانید درآمد خوبی کسب کنید و زندگی مطلوبی را تجربه نمایید. از مهم ترین مزایایی که شامل حال شما خواهد شد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درآمد مناسب
  • بهره مندی از بهترین امکانات ورزشی
  • فرصت رشد عالی در مدتی کوتاه
  • امکان دریافت اقامت دائم از طریق ورزش
  • فرصت شرکت در مسابقات اروپایی با سطوح بسیار بالا

تمامی این موارد همراه با سایر مزایای زندگی در این کشور برای شما فراهم می گردد و به شما توصیه می کنیم تا حتما با مراجعه به عنوان شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش سایر مسیرهای ممکن جهت ورود به این کشور را بررسی کنید.

همواره به خاطر داشته باشید که مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش می تواند به کمک مشاورین آی مهاجرتی برای شما به آسانی امکان پذیر شود و در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره در این رابطه هستید ، با دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز تماس بگیرید تا از راهنمایی متخصصی ما در این زمینه بهره مند شوید.

سوالات پر تکرار مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش

در زیر به سوالاتی که در زمینه مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش بیشتر پرسیده می شود پاسخ می دهیم و شما نیز می توانید از طریق بخش دیدگاه در پایین هر مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس باشید ، پرسش خود را درج کنید و پاسخ کارشناسان ما را دریافت نمایید.

از ورزشگاه های مطرح این کشور می توان به ارنست هاپل ، هاپیو آرنا ، ردبول آرنا و آلانز اشاره کرد.

دانش زبان آلمانی به همراه زبان انگلیسی از اصلی ترین مهارت ها در دریافت ویزای ورزشی اتریش است.

ورزش فوتبال را می توان ورزش ملی این کشور دانست که البته اسکی نیز در میان مردم بسیار محبوب است.

برای رسیدن به ویزای ورزش در اتریش باید ثابت کنید که قادر به تامین مخارج خود و پرداخت مالیات در این کشور هستید.

بله مهاجرت ورزشی و ورزش در اتریش می تواند فرد را به اقامت این کشور برساند.

دریافت موفق ویزای کشورهای برتر اروپایی را از زبان کلاینت های آی مهاجرتی بشنوید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه