ثبت شرکت در لهستان

ثبت شرکت در لهستان یک فرصت بسیار استثنایی و ممتاز برای افرادی است که علاقمند به حضور در اروپا و راه اندازی بیزنس و شرکت در آن هستند. ثبت شرکت لهستان دارای امتیازات و ویژگی های بسیار منحصر به فردی است که در مقایسه با سایر کشورهای این قاره می تواند راحت تر و وسریع تر شما را به بازارهای این قاره رسانده و حتی شما را از امتیازات اقامت دائم نیز برخوردار سازد.

تاسیس شرکت در لهستان دارای شرایط، مراحل و قوانین مختص به خود می باشد که باید حتما پیش از هر اقدامی از آن ها مطلع شده و جزئیات آن ها را مورد بررسی و شناخت قرار دهید.

ثبت شرکت در لهستان

ثبت شرکت در لهستان به دلیل داشتن اقتصادی پر رونق می تواند بهترین بستر برای ورود به حوزه تجارت و کار در اروپا به شمار برود.

فهرست مطالب

اما به طور کلی ثبت شرکت در لهستان و اخذ اقامت در آن به دلیل امتیازاتی نظیر نیاز به سرمایه کم، مالیات پائین، هزینه های مناسب، وجود متخصصین لازم و بسیاری موارد دیگر سال های اخیر بسیار مورد توجه سرمایه گذاران خارجی به خصوص ایرانیان شده است.

ثبت شرکت در لهستان به طورکل یک روش سرمایه گذاری در این کشور شناخته می شود که افراد دارای تخصص و تجربه در این حوزه توجه بسیاری به آن دارند. اگر شما هم از علاقمندان به ثبت شرکت در لهستان هستید، در ادامه با تیم مشاورین آی مهاجرتی همراه شوید تا این امر را کامل مورد بررسی و شناخت قرار دهیم. ضمن اینکه مقاله سرمایه گذاری در لهستان اطلاعات شما دراین زمینه را بسیار افزایش خواهد داد؛ حتما آن را مطالعه کنید.

شرایط ثبت شرکت در لهستان

پیش از اقدام برای ثبت شرکت در لهستان حتما اطلاعات خود را به صورت به روز استعلام نمایید و از قوانین و شرایط ثبت شرکت در لهستان اطلاع کسب کنید و سپس شروع به انجام آن نمایید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو ثبت شرکت در لهستان + پادکست

ثبت شرکت در لهستان به عنوان یکی از روش های کم هزینه سرمایه گذاری در این کشور می تواند شما را به ویزا و در نهایت اقامت برساند.

صحبت های مونا راتا انتها گوش داده و برای هرگونه مشاوره و یا مسیرهای اقدام با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر تهران و شیراز در تماس باشید.

نمایش ویدیو درباره شرایط ثبت شرکت در لهستان
ثبت شرکت در لهستان

یکی از مهم ترین شرایط ثبت شرکت در لهستان را باید ارائه برنامه تجاری یا بیزنس پلن بسیار قوی عنوان کرد تا دولت این کشور ثبت و راه اندازی شرکت شما را تایید و قادر به دریافت ویزا و انجام بقیه مراحل شوید.

فراموش نکنید که تنظیم یک قرارداد تقسیم سهام، درخواست ثبت شرکت و اساسنامه شرکت و ارائه آن به سفارت لهستان نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ضمنا باید حتما یک محل کار حقیقی در کشور لهستان را به عنوان دفتر شرکت اجاره یا خریداری کرده و آدرس آن را ارائه نمایید.

دقت کنید که راه اندازی و انجام تجارت در لهستان به عنوان یک فرد خارجی بسیار منظم است. کارآفرینان از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا فقط می توانند در قالب یک شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی یا مشارکت محدود تجارت را تاسیس و اداره کنند.

همچنین سرمایه گذاران ممکن است خرید یک شرکت موجود را انتخاب نمایند ، اما کارآفرینان کشور های اتحادیه اروپا قادر به ایجاد هر نوع شرکتی همانند شهروندان لهستانی هستند. قبل از انتخاب نوع شرکت کارآفرینان باید دامنه مسئولیت ها، هزینه های جاری، اندازه تجارت، سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در لهستان و غیره را در نظر بگیرند؛ شرکت های با مسئولیت محدود محبوب ترین نوع برای خارجی ها هستند.

انواع شرکت ها جهت ثبت شرکت در لهستان

اطلاع دقیق از شرایط، مزایا، محدودیت ها و ویژگی های انواع شرکت ها جهت ثبت شرکت در لهستان از واجب ترین امور است. البته بااینکه شهروندان خارج اروپا نظیر ایرانیان به تمامی شرکت های موجود دسترسی ندارند، اما اطلاع از شرایطشان بسیار واجب می باشد، چون شاید بخواهید از طریق شراکت با یک لهستانی اقدام کنید.

نوع شرکت ویژگی های شرکت
سهامی خاص یا عام این نوع عمدتا برای بیزنس های بزرگ بوده و می تواند توسط یک یا چند شخص (حقیقی یا حقوقی) تأسیس شود، دارای هسئت مدیره و هیئت نظارتی می باشد.
شرکت مسئولیت محدود حداقل به یک سرمایه گذار نیاز دارد، هیچ محدودیتی برای اقامت و ملیت اعضای هیئت مدیره وجود ندارد و می‌تواند یک یا چند سهامدار داشته باشد،  این نوع شرکت رایج ترین نوع توسط سرمایه گذاران خارجی بوده و دارای یک شخصیتی حقوقی است که مسئولیت بدهی های خود را بر عهده دارد.
تضامنی عام مناسب فعالیت های تجاری در مقیاس کوچک است، و باید به وسیله دو شخص حقیقی یا تجاری ثبت ‌شود، نام این نوع شرکت نیز باید حاوی نام خانوادگی یا نام تجاری حداقل یکی از شرکا باشد، شرکای ثبت شده در این نوع شرکت مسئول تعهدات مشارکت خود هستند.
مشارکت محدود این شرکت شخصیت حقوقی ندارد اما دارای ظرفیت حقوقی، قضایی و دادرسی است، حداقل نیازمند دو موسس بوده و نام این نوع شرکت باید حداقل شامل نام خانوادگی یکی از شرکای تضامنی باشد، ضمنا شرکا با مسئولیت محدود و فقط تا سقف تعیین شده در اساسنامه شرکت مسئولیت دارند.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در لهستان

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مباحث در مهاجرت به لهستان از طریق ثبت شرکت، ارائه مدارک موردنیاز به طور صحیح و دقیق است. دقت داشته باشید باتوجه به شرایط افراد، نوع شرکت، نوع بیزنس و بسیاری پارامترهای دیگر می تواند مدارک لازم جهت ثبت شرکت در لهستان برای هر متقاضی دارای تفاوت هایی باشد.

در این جا حضور یک کارشناس و یا متخصص باتجربه در این زمینه بسیار لازم می شود. به همین خاطر حتما توصیه می کنیم که در امر ثبت شرکت در لهستان بدون همراهی و مشورت با مشاورین و متخصصین باتجربه آی مهاجرتی اقدام ننمایید، به خصوص اگر برای اولین بار اقدام به ثبت شرکت در خارج از کشور می کنید.

پس به هیچ عنوان ثبت شرکت در کشورهای مختلف را با یکدیگر یکسان و شبیه در نظر نگیرید. ولی با تمامی این تفاسیر بازهم مدارکی همواره مورد نیاز بوده و در این امر تحت هر شرایطی باید به مراجع مربوطه ارائه شوند. به طور کل مهم ترین مدارکی که جهت ثبت شرکت لهستان لازم است به شرح زیر می باشد:

 

  • اساس نامه و تفاهم نامه شرکت
  • اطلاعات مرتبط با شرکت نظیر نام شرکت، آدرس و غیره
  • بیزنس پلن یا همان طرح تجاری
  • اطلاعات مرتبط با سهامداران و میزان سهام آن ها
  • مدرک لازم جهت پرداخت حداقل سرمایه مورد نیاز
  • مدارک شناسی متقاضی و سهامداران
  • آخرین مدارک تحصیلی
بهترین شهر برای ثبت شرکت در لهستان

بهترین شهر برای ثبت شرکت در لهستان

احتمالا برایتان این سوال پیش آمده است که بهترین شهر برای ثبت شرکت در لهستان کدام شهر این کشور است؟! اگر قصد تاسیس شرکت در لهستان را دارید، بدانید که این کشور در حال حاضر یکی از اقتصادهای بزرگ جهان بوده و شرکت های بسیاری در سراسر آن در حال فعالیت و ارسال تولیدات و محصولات خود به سراسر اروپا می باشند.

باید بگوییم که سرتاسر لهستان برای راه اندازی شرکت می تواند مناسب باشد. اما بازهم در این بین برخی نقاط دارای شرایط مساعدتر و امتیازات بیش تری هستند که مورد استقبال بیشتری از سرمایه گذران نیز قرار گرفته اند. از جمله بهترین شهرهای لهستان برای ثبت شرکت به موارد زیر باید اشاره کرد:

  • ورشو به عنوان پایتخت از شرایط، نیروی کار و پتانسیل بالایی برای ثبت شرکت و کارآفرینی در تمامی حوزه ها بهره مند بوده که علاوه بر این دارای یک بازار مشتری مناسب و دسترسی به کل اروپا می باشد.
  • کراکوف را به عنوان یک مقر ایده آل برای شروع های کوچک و ثبت شرکت های ارزان معرفی می نمایند که اکثر استارتاپ های با سرمایه کم از این شهر شروع به فعالیت می کنند.
  • پوزنان از جمله شهرهای بسیار خوب برای ثبت شرکت و فعالیت در حوزه های آی تی، نرم افزار و برنامه نویسی است و این شهر در آینده یکی از قطب های کامپیوتری لهستان خواهد بود.
  • گدانسک مناسب ترین مقصد استارتاپ ها و فعالیت در حوزه های مارکتینگ معرفی شده که البته در حوزه گردشگری نیز بسیار دارای فرصت های خوبی می باشد.

وبینار ثبت شرکت در لهستان کار در اسپانیا

از آنجا که ثبت شرکت در لهستان به عنوان یکی از اصلی ترین و بهترین روش های سرمایه گذاری در این کشور شناخته می شود ، کارشناس ارشد ما به صورت دقیق تمامی اطلاعات لازم را در این وبینار در اختیار شما قرار می دهد.

توصیه می کنیم تا انتها آن را تماشا نموده و در صورتی که هرگونه سوال در این زمینه برایتان وجود دارد با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار ثبت شرکت در لهستان
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

وکیل ثبت شرکت در لهستان

رسیدن به اقامت از طریق ثبت شرکت در لهستان نیازمند شناخت دقیق این حوزه و همچنین اطلاع از شرایط و مراحل انجام دارد، که معمولا اگر فردی اولین بار برای آن اقدام می کند، هرچه هم که اطلاعات به دست آورد بازهم نیازمند یک شخص متخصص و باتجربه انجام این کار در کنار خود می باشد.

ثبت شرکت در لهستان و اخذ اقامت این کشور باید با همراهی مشاورین و افراد با تجربه این حوزه انجام پذیرد تا مبادا هزینه ثبت شرکت در لهستان و سایر مخارج و هزینه ها به صورت اشتباه بالا رود و باعث ضرر مالی به شخص سرمایه گذار شود. ضرری که فقط در صورت داشتن اطلاعات درست قطعا نیازی به پرداخت آن ها نمی باشد.

اما مهم این که در این بین حتما نیازی به استخدام وکیل ثبت شرکت در لهستان نبوده و مشاور یا همراه شما حتما نیازی به داشتن اطلاعات حقوقی و وکالتی ندارد. زیرا وکلای ایرانی ساکن در کشورمان به طور کل دارای رسمیت در لهستان نیستند و مدرک حقوق آنان مقبولیت ندارد و وکلای لهستانی نیز هزینه های هنگفت و بالایی را طلب می نمایند که واقعا توجیه پذیر نبوده و لازم نمی باشد.

در امر ثبت شرکت در لهستان حضور یک شخص باتجربه که از جزئیات و مراحل آگاه باشد، بسیار لازم و ضروری است و می تواند بیش ترین تاثیر را در موفقیت و کاهش هزینه ها بگذارد. حتی اگر علاقه به استخدام یک وکیل لهستانی دارید، میتوانید بسیاری از مراحل داخل کشور را به کارشناسان داخلی محول نمایید.

طرح تجاری یا بیزینس پلن برای ثبت شرکت لهستان

اگر علاقمند به ثبت شرکت در لهستان هستید، قطعا باید مطلع باشید که داشتن بیزنس پلن نقش بسیار اساسی در رد یا پذیرش ثبت شرکت و کارآفرینی شما در این کشور دارد. لازم است بدانید که طرح تجاری یا بیزینس پلن برای ثبت شرکت لهستان یعنی برنامه کاری، هدف و آینده ای از فعالیت شرکت مورد درخواست شما که می بایست ثابت کند اثری مثبت و مفید و سود آور را در اقتصاد لهستان به جا خواهد گذاشت.

اگر مایلید مهاجرت به لهستان از طریق ثبت شرکت را به دست آورید، داشتن بیزنس پلن قوی الزامی است. چون این طرح تجاری چشم اندازی از برنامه ها، اهداف و آینده شرکتتان می باشد که باید مسئولان را قانع نماید که می تواند برای اقتصاد این کشور مثمر ثمر واقع شود.

طرح تجاری یا بیزینس پلن برای ثبت شرکت لهستان

مهم ترین ویژگی یک بیزنس پلن واقع گرایانه بودن آن است؛ طرح شما باید اهداف و برنامه های احتمالی را پیگیری نماید و توجیه کند که در آینده رشد کافی را خواهد داشت و بازار کار مناسب و کافی را برای شهروندان لهستانی ایجاد خواهد نمود. فراموش نکنید خطرات سقوط بازار را در حتما در طرح خود پیش بینی کنید.

همچنین و قدم های لازم برای گسترش کسب و کار خود در بازارهای جدید و حتی جهانی را مشخص کنید. ضمنا از اهمیت بسیار بالای برخوردار است که بتوانید در این طرح توجیهی به طور مشخصی زمان های لازم و مشخصی را برای رسیدن به اهداف خود در نظر بگیرید تا رسمیتی محکم به بیزنس پلن خود ببخشید.

از آنجا که ثبت شرکت در لهستان با حوزه کاری این کشور به صورت مستقیم در ارتباط است ، مقالات زیر برای شما بسیار راهگشا می باشد:

هزینه ثبت شرکت در لهستان

هزینه ثبت شرکت در لهستان به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت؛ که مهم ترین آن نوع شرکتی است که انتخاب نموده و قصد راه اندازی آن را دارید. 

طبق قوانین لهستان هریک از روش هایی که بالا نام بردیم نیازمند حداقل سرمایه ای به صورت قانونی هستند تا بتوان اینکار را انجام داد.

اما باتوجه به اینکه خارجی ها فقط قادر به ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود، شرکت سهامی یا مشارکت محدود هستند؛ پس لازم به داشتن اطلاعات دیگر موارد نیست. 

در جدول برخی از مهم ترین مخارجی که برای ثبت شرکت در لهستان باید آن ها را مدنظر قرار دهید را مشاهده خواهید کرد:

نوع هزینه مبلغ قابل پرداخت
حداقل سرمایه برای ثبت شرکت مسئولیت محدود 5 هزار زلوتی
حداقل سرمایه برای ثبت شرکت سهامی 100 هزار زلوتی
حداقل سرمایه برای ثبت شرکت سهامی محدود 5 هزار زلوتی
هزینه دادرسی دادگاه ملی 600 زلوتی
هزینه های حسابداری ماهانه 100 یورو
هزینه ثبت نام 600 زلوتی
هزینه درخواست کارت اقامت لهستان 390 زلوتی

ضمنا دقت داشته باشید که مالیات بر درآمد شرکتی برای شرکت های بزرگ در لهستان 19 درصد درنظر گرفته شده است. همچنین فراموش نکنید مقاله مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان را نیز مطالعه نموده تا با بازار کار، استخدام، قوانین بیمه و بازنشستگی و تمامی جزئیات مربوط در این زمینه را به طور دقیقی بشناسید.

اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت

اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت یکی از مهم ترین اهداف افراد سرمایه گذار از این طریق می باشد. خوشبختانه مهاجرت به لهستان از طریق ثبت شرکت امکان پذیر بوده و با دریافت ویزای تجاری طولانی مدت لهستان، سرمایه‌گذاران اقامت موقت را با اعتبار یک سال به دست خواهند آورد.

تمدید ویزا نیز امکان پذیر است، که البته نیازمند شرایط مشخص و خاصی است به همین خاطر اکثر سرمایه گذران برای دریافت کارت اقامت لهستان اقدام می کنند که می تواند اقامت تا 3 سال را برای افراد خارجی واجد شرایط در همان ابتدا به ارمغان آورد. سپس نسبت به تمدید ویزا اقدام می کنند.

اما باید بدانید که اگر بتوانید 5 سال قانونی در لهستان زندگی کرده و شرکت شما هم چنان در حال فعالی بوده و مالیات خود را پرداخت نموده و شرایط لازم را دارا باشد، امکان اخذ اقامت دائم برای افراد به وجود خواهد آمد. 

بهتر است پیش از اقدام برای ثبت شرکت در لهستان حتما مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان را نیز مطالعه کنید و سایر روش های قانونی را نیز بشناسید.

 

Residence in Poland through company registration

کارشناسان آی مهاجرتی تلاش نموده تا شرایط و قوانین ثبت شرکت در لهستان را مختصر و مفید به شما عزیزان ارائه نمایند. چنانچه نیاز به مشاوره بیش تر و یا کسب اطلاعاتی خاص دارید، کارشناسان ما در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و همچنین دفتر شیراز آماده پاسخگویی به شما هستند.

سوالات پر تکرار ثبت شرکت در لهستان

در پایان می توانید برخی از سوالات متداول در رابطه با ثبت شرکت در لهستان را مطالعه نموده و چنانچه سوالی در این زمینه برایتان وجود دارد با مشاورین ما در تماس باشید.

 

بله، شهروندان ایرانی نیز مانند دیگر افراد خارجی می توانند به راحتی برای ثبت شرکت در لهستان اقدام کنند.

خیر، شهروندان خارجی می توانند بدون نیاز به مراجعه به این کشور شرکت خود را ثبت نمایند.

مالیات بر درآمد شرکتی برای شرکت های بزرگ در لهستان 19 درصد در نظر گرفته شده است.

از میان شهرهای این کشور شهرهای ورشو، پوزنان، کراکوف، گدانسک، لوبلین و وروتسلاو بهترین شهرها برای ثبت شرکت در لهستان شناخته می شوند.

بله، با ثبت شرکت در لهستان و گذشت پنج سال می‌توانید اقامت دائم کشور لهستان را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه