سرمایه گذاری در لهستان

سرمایه گذاری در لهستان در حال حاضر یکی از فرصت های بسیار خوب و مطمئنی است که در کمتر کشور اروپایی می توان یافت . این کشور دارای اقتصادی باز با سرمایه های کلان است که رشد و پیشرفت را با سرعتی بالا تجربه نموده و فرصت سرمایه گذاری برای متقاضیان خارجی به خصوص شهروندان ایرانی را به خوبی فراهم نموده است تا بتوانند با مبالغ و بودجه هایی پائین تر در مقابل کشورهای اروپایی به این حوزه وارد شوند.

سرمایه گذاری در لهستان از زوایا و جهت های مختلفی یک فرصت مناسب شناخته می شود، زیرا این کشور از بازار مشتری خوبی برخوردار بوده و هنوز در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی در اغلب زمینه ها اشباع نشده و در آینده جای رشد بسیاری خواهد داشت.

سرمایه گذاری در لهستان

روش های سرمایه گذاری در لهستان متفاوت است که هر یک ضمن داشتن شرایط خاص خود ، مبلغ متفاوتی را از شما طلب می کند.

فهرست مطالب

این کشور به خاطر موقعیت جغرافیایی خود به عنوان یک مسیر ترانزیت با شرق و غرب اروپا شناخته می شود که می تواند در سرمایه گذاری فرصت دسترسی به بازار این مناطق را نیز برای شما فراهم سازد.

اما برای رسیدن به سرمایه گذاری در لهستان به صورتی کاملا موفقیت آمیز ، باید به خوبی تحقیق کرده و از تجارب و اطلاعات افراد متخصص به خوبی استفاده نمایید.

در این مقاله تیم مشاورین آی مهاجرتی شما را با شرایط و انواع سرمایه گذاری در لهستان آَشنا خواهند ساخت. ضمنا عنوان بهترین روش مهاجرت به لهستان نیز اطلاعات بسیار خوبی به شما ارائه می کند که می تواند در انتخاب بهترین مسیر ممکن شما را یاری کند.

شرایط سرمایه گذاری در لهستان

قطعا کشور لهستان نیز مانند سایر کشورها جهان شرایط مختص خود برای سرمایه گذاری را دارد که افراد علاقمند به این کار باید اطلاعات خود را در این زمینه به کامل ترین حد ممکن برسانند. 

خوشبختانه کشور لهستان از اقتصادی دارای زیر بنایی قوی بوده و هر نوع سرمایه گذاری در این کشور با بالاترین میزان موفقیت و دستیابی به سود مناسب همراه است و امنیت آن نیز در حد قابل قبولی قرار گرفته است. 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
سرمایه گذاری در لهستان

اما لازم است بدانید که شرایط سرمایه گذاری در لهستان با توجه به روش های مختلفی که وجود دارد . در دسترس است با یکدیگر دارای تفاوت هستند و هرکدام از این روش ها می توانند برای دسته ای خاص از افراد مناسب بوده یا شرایط و نتایج آن ها برای برخی از اشخاص مناسب به نظر می رسد. پس در این جا به نوعی شناخت انواع روش های سرمایه گذاری در لهستان شما را به شرایط لازم هریک نیز خواهد رساند.

به طور کل در حال حاضر بهترین روش های سرمایه گذاری در لهستان به شرح زیر هستند:

  •  سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت
  • سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و مستغلات
  • سرمایه گذاری از طریق خرید بیزنس آماده یا فرانچایز
  • سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه و سهام در بورس کشور

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و مستغلات

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و مستغلات در کشور لهستان یکی از امن ترین روش های سرمایه گذاری در لهستان شناخته می شود که احتمال ضرر و از بین رفتن سرمایه در آن نزدیک به صفر است.

خرید ملک در لهستان نه تنها یک سرمایه گذاری امن و مطمئن را به همراه خواهد داشت، بلکه می تواند در بلند مدت و یا حتی میان مدت یک رشد مناسب و سود مناسبی را هم عاید خریدار کند که در مقاله شرایط خرید ملک در لهستان به آن پرداخته ایم.

بسیار مهم است بدانید که شهروندان خارجی غیر از اتحادیه اروپا برای خرید هرگونه ملک یا زمینی در لهستان نیاز به اخذ مجوز لازمه دارند که این مجوز فقط در صورتی صادر می شود که شخص دارای ارتباطی دائم با این کشور داشته باشد.

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت یکی از روش های بسیار پر طرفدار و مورد علاقه خارجیان به خصوص افرادی است که دارای تجربه در امر کارآفرینی و راه اندازی شرکت هستند، می باشند. 

این روش سرمایه گذاری در لهستان از معدود روش هایی است که به طور مستقیم می تواند اقامت دائم را برای شخص سرمایه گذار به همراه آورد.

البته این روش در مهم ترین بخش نیاز به سرمایه و بودجه ای نه چندان ارزان و ارائه یک بیزنس پلن قوی و آینده نگرانه دارد که بتوانید مجوز لازم را به دست آورید.

ضمنا نباید فراموش کنید که ثبت شرکت در این کشور به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد که انتخاب بهترین روش با توجه به شرایط تان بسیار مهم بوده و می توانید با مطالعه عنوان ثبت شرکت در لهستان به دقیق ترین جزئیات در این باره برسید.

سرمایه گذاری در لهستان از طریق خرید اوراق قرضه

سرمایه گذاری در لهستان از طریق خرید اوراق قرضه

سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه یکی دیگر از روش های بسیار مطمئن جهت سرمایه گذاری در لهستان است که دارای نرخ مشخص و ثابتی از سود می باشد. این اوراق قرضه با نرخ سود و زمان های مشخص توسط دولت عرضه شده و در زمان های 5 تا 30 سال متغیر می باشند که اوراق قرضه با مدت طولانی تر از نرخ سود بالاتری نیز برخوردار هستند . طبق آخرین آمار میزان نرخ سود مشارکت از 0.5 درصد تا 1.5 درصد متغیر بوده است.

اوراق قرضه های دولتی کشور لهستان معمولا توسط دولت ارائه می شود، اما ممکن است برخی نهادها یا سازمان های دولتی یا تحت نظارت دولت نیز آن را ارئه نمایند که همین امر باعث تضمین و امنیت آن است. شما با خرید آن ها به نوعی در فعالیت های اقتصادی دولت شریک می شوید و بابت آن سود دریافت می کنید.

سرمایه گذاری از طریق خرید بیزنس آماده یا فرانچایز

یکی از روش های سرمایه گذاری در لهستان که متقاضیان بسیاری دارد، سرمایه گذاری از طریق خرید بیزنس آماده یا فرانچایز است که اگر در حوزه یا زمینه مربوطه دارای تجربه و دانش باشید شما را نسبت به ثبت شرکت و راه اندازی از ابتدای همه چیز بسیار جلو انداخته و سود دهی را سریع تر ممکن می کند.

البته شما همچنین می توانید شعبه ای از بیزنس و یا شرکت خود در کشورمان و یا شرکت و برندی مشهور و معتبر در این کشور یک سرمایه گذاری موفق را به انجام برسانید. در این روش شما نیازی به ثبت شرکت ندارید و همچنین نیازی به تولید محصول، خدمات و یا محتوا و همچنین تبلیغات در سطح کلان نیز ندارید و این امور در اکثر موارد بر عهده کمپانی مادر است و شما باید فقط محصول یا خدمات را ارائه کرده و در سود فروش آن شریک شوید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

ویزای سرمایه گذاری لهستان

همانطورکه این بخش گفتیم مهاجرت به لهستان از طریق سرمایه گذاری یک روش بسیار خوب است و شما را به اقامت دائم و تشکیل یک زندگی خوب در این کشور می رساند. از طریق تمامی روش های بالا شما می توانید به ویزای سرمایه گذاری لهستان و اجازه موقت حضور در این کشور برسید که در صورت داشتن شرایط و برپا بودن سرمایه گذاری شما به راحتی قابل تمدید می باشد.

یکی از مزیت های بزرگ سرمایه گذاری در لهستان این است که بر خلاف اکثر کشورهای اروپایی که فقط به سرمایه گذاری های در چرخش مالی و رونق دهنده اقتصاد ویزا و اقامت دائم صادر می کنند. 

برای سرمایه گذاری های راکد مانند سرمایه گذاری در بخش اوراق قرضه و خرید سهام نیز امتیاز اقامتی در نظر گرفته است.

ضمنا با توجه روش های مختلف سرمایه گذاری در لهستان هر روش نیاز به مدارک مورد نیاز خود دارد که باید به طور دقیق در رابطه با هرکدام اطلاعات لازم را دریافت کنید. 

دقت داشته باشید که اطلاعاتتان همواره در هنگام اقدام به روز باشد.

Poland investment visa

مدارک مورد نیاز سرمایه گذاری در لهستان

فرم تکمیل شده درخواست ویزای مربوطه

عکس با توجه به شرایط لازم

گذرنامه معتبر با اعتبار بیش از 3 ماه

ارائه گواهی و مدرک جهت اثبات محل اقامت

خرید بیمه مسافرتی معتبر

اثبات تمکن مالی مورد درخواست

گواهی ثبت نام شرکت ( روش ثبت شرکت )

ارائه بیزنس پلن جهت ثبت و راه اندازی شرکت ( روش ثبت شرکت )

ارائه سند ملک خریداری شده ( روش خرید ملک )

وبینار سرمایه گذاری در لهستان با ثبت شرکت

همانگونه که مطلع هستید ، سرمایه گذاری در لهستان با ثبت شرکت یکی از روش های ورود به اقتصاد این کشور می باشد که در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما به صورت دقیق به آن پرداخته است.

پیشنهاد می کنیم تا انتها آن را تماشا نموده و در صورتی که هرگونه سوال و یا پرسشی در این رابطه دارید با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر تهران و یا شیراز تماس بگیرید.

 

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار ثبت شرکت در لهستان

شهرهای مناسب لهستان برای سرمایه گذاری

قطعا یکی از اصلی ترین پارامترهای متغیر که در سرمایه گذاری در لهستان می تواند نقش مهمی را در میزان موفقیت و همچنین درآمد و سوددهی سرمایه گذاری شما داشته باشد، انتخاب شهر و مقصد مناسب برای انجام این کار است. قطعا هر بیزنسی در یک قسمت از این کشور می تواند شرایط بهتر یا درآمدی بالاتر داشته باشد. حتی ممکن است از لحاظ امنیت نیز متغیر باشد.

به همین خاط باید حتما از طریق افرادی که اطلاعات لازم در این زمینه را دارند و مناطق و شهرهای مناسب لهستان برای سرمایه گذاری را می شناسند، اطلاعات مهم و لازم در این باره را کسب نمایید. کارشناسان ما در آی مهاجرتی می توانند اطلاعات کامل و به روزی را در زمینه های فعالیت، سرمایه گذاری و کسب درآمد در شهرهای مختلف لهستان به شما ارائه نمایند. در ادامه برخی از بهترین مقاصد در این کشور را خواهیم شناخت.

ورشو پایتخت سرمایه گذاری در لهستان

ورشو پایتخت سرمایه گذاری در لهستان شناخته می شود و به نوعی قطب اقتصادی و مالی پیشرو در اروپای مرکزی است. این شهر یکی از ثروتمندترین مناطق در لهستان می باشد که مقر سازمان ها، ادارات و شرکت های خارجی و داخلی بسیار بزرگ و متنوعی است که زمینه برای ارائه خدمات و محصولات را برای شما فراهم می کند.

این شهر همواره یکی از برترین مقاصد مورد انتخاب سرمایه گذاران خارجی بوده است و میزان جذب سرمایه بالایی داشته است. این شهر در حال حاضر نزدیک به 500 هزار شرکت کوچک، بزرگ و حتی استارتاپ را پذیرا می باشد که این آمار نشان دهنده همه چیز است. 

البته سرمایه گذاری در لهستان فقط در ورشو مناسب نیست، بلکه شهرهای دیگر این کشور نیز دارای شرایط بسیار مساعدی برای این امر می باشند. شهرهایی نظیر:

  • کراکوف
  • پوزنان
  • وروکلاو
  • گدانسگ
  • لودز

کدام در زمینه های مختلفی برای سرمایه گذاری ایده آل هستند؛ به خصوص برخی می توانند مکان ایده آلی برای راه اندازی و موفقیت استارتاپ ها قرار بگیرند.

کارشناسان آی مهاجرتی می توانند اطلاعات لازم را در این باره را به شما منتقل نمایند.

Warsaw is the capital of investment in Poland

حداقل سرمایه گذاری در لهستان برای اقامت

همان طور که گفتیم سرمایه گذاری در لهستان در زمینه های خرید ملک، خرید شرکت، اوراق قرضه، استارت آپ و کارآفرینی ممکن است که هر کدام از این راه ها مقدار متفاوتی هزینه می برند. شناخت مقدار این هزینه ها برای انتخاب با توجه بودجه تان بسیار مهم می باشد.

در کنار هزینه های سرمایه گذاری، هزینه های اقامت از طریق سرمایه گذاری در لهستان نیز اهمیت دارند که در مقاله هزینه های زندگی در لهستان می توانید با جزئیات آن را مطالعه کنید. 

شاید بتوان گفت مخارج و هزینه های جانبی در برخی موارد شاید بیش تر از سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری در لهستان شوند.

حداقل سرمایه گذاری در لهستان برای اقامت

برای سرمایه گذاری در خرید ملک هیچ محدودیتی از سوی دولت وجود ندارد و می توانید هر خانه ای را با هر قیمتی خریداری نمایید که مقدار سرمایه گذاری به تصمیم خود شخص بستگی دارد. به طور کلی اگر بخواهیم حداقل سرمایه گذاری در لهستان برای اقامت را مشخص کنیم، مبلغ حداقل 100 هزار یورو لازم است . مطالعه عنوان شرایط خرید ملک در لهستان نیز می تواند شما را در تصمیم گیری بهتر یاری نماید.

در نظر داشته باشید که این مبلغ برای شروع و دریافت اقامت لازم است و پس از آن هزینه های دیگری مثل هزینه زندگی و مخارج مربوط به شرکت تا زمان کسب درآمد و سود دهی نیاز است به همین دلیل باید مبلغ بیشتری را برای دستیابی به اقامت در لهستان از طریق سرمایه گذاری در نظر داشت.

کشورهای زیر نیز می توانند مقصدهای ایده آلی جهت سرمایه گذاری به شمار بروند ، پس مطالعه آنها را از دست ندهید:

بهترین سرمایه گذاری در لهستان

حال که کمی بیش تر در رابطه با سرمایه گذاری در لهستان دانستیم، شاید این سوال به وجود آید که در نهایت کدام روش یا روش ها بهترین سرمایه گذاری در لهستان هستند؟ در ابتدای همین بخش اول بگوییم که بسیاری از عوامل تعیین کننده این امر بستگی به شرایط فردی دارد، عواملی چون علاقه، بودجه، تخصص، دانش، تجربه و بسیاری موارد دیگر در افراد متفاوت است که می تواند هر موردی را به بهترین گزینه برای وی مبدل نماید.

در ابتدای این مقاله روش های سرمایه گذاری در لهستان را به شما معرفی کردیم که در حال حاضر گزینه های مناسب و امنی جهت سرمایه گذاری در لهستان هستند. اما همانطور که گفتیم این موارد تنها روش های مناسب نیستند و به نوعی باتوجه به شرایط و اهداف می توانند بسیاری زمینه های دیگر نیز ایده آل شناخته شوند.

اگر بخواهیم از سایر بهترین روش های مناسب جهت اقامت سرمایه گذاری لهستان صبحت کنیم، باید بگوییم که روش های زیر از بهترین سرمایه گذاری در لهستان هستند:

  • سرمایه گذاری در بخش املاک
  • سرمایه گذاری در بخش مواد غذایی
  • سرمایه گذاری در بخش تولیدات
  • سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس لهستان

در سال 2018 کشور لهستان به عنوان اولین کشور در منطقه توسط بازار نمایه FTSE راسل، رتبه بازار خود را تغییر داد و از «نوظهور» به «توسعه یافته» تغییر یافت. بورس اوراق بهادار ورشو عملکرد خوبی دارد که به وضوح نشان دهنده شخصیت بلوغ یافته اقتصاد لهستان و افزایش کیفیت بازار سرمایه این کشور است و سرمایه گذاری در بورس لهستان را توجیه می کند.

ساده ترین روش برای سرمایه گذاری در لهستان استفاده از صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) است. برای خرید سهام در بورس کشور لهستان باید حساب کارگزاری داشته باشید، هر کارگزار امکان دسترسی به تمام سهام موجود در بورس اوراق بهادار را فراهم می کند و هیچ استثنا و محدودیتی وجود ندارد.

روش تنظیم حساب کارگزاری به دلیل بسیاری از مقررات از جمله MIFID امروزه پیچیده تر از چند سال پیش است، اما در هر صورت این امکان برای شهروندان خارجی امکان پذیر است و باید بدانید که ورود به این بازار نیاز به دانش و علم بالایی داشته و نیاز دارید اوضاع و شرایط اقتصادی و بازار بورس و شرکت های آن را به خوبی بشناسید.

البته فراموش نکنید لهستان یک مقصد بسیار مناسب برای کار نیز شناخته می شود که کارشناسان آی مهاجرتی در مقاله مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان شرایط آن را کاملا به شما عزیزان ارائه نموده اند، مطالعه آن را از دست ندهید.

 

Investing in the Polish Stock Exchange

اقامت لهستان از طریق سرمایه گذاری

نکته مهمی که درباره سرمایه گذاری در لهستان برای اقامت این کشور وجود دارد اینکه باید بدانید مواردی که به عنوان سرمایه گذاری های راکد و بدون گردش در لهستان محسوب شده و از لحاظ اقتصادی هیچ نفع و سودی برای این کشور نداشته باشد، نمی تواند اقامت لهستان را برای سرمایه گذاران به ارمغان آورد.

خرید ملک و مستغلات، خرید سهام، خرید اوراق قرضه و دریافت نمایندگی و شعبه در برخی موارد نمی توانند اقامت دائم را برای سرمایه گذاران به ارمغان آورند و اخذ اقامت لهستان از طریق سرمایه گذاری فقط از طریق ثبت شرکت در این کشور مقدور می باشد که در ابتدا مجوز اقامت موقت و در نهایت با رعایت برخی از قوانین ، شرایط اقامت دائم را برای سرمایه گذاران در بر خواهد داشت.

اقامت لهستان از طریق سرمایه گذاری

البته باید توجه کنید که جهت تمدید اقامت موقت نیاز است که شرکت ثبت شده شما فعال بوده و حداقل سالانه 15 هزار یورو درآمد کسب کرده باشد. ضمنا باید تمام مالیات ها و حقوق کارمندان را پرداخت نمایید تا مشکل اقامتی برایتان به وجود نیاید. در نهایت پس از 5 سال سرمایه گذاری و اقامت در این کشور می توانید اقامت دائم را دریافت کنید و 3 سال پس از اخذ اقامت دائم برای پاسپورت و شهروندی اقدام کنید.

کارشناسان آی مهاجرتی در این مطلب سرمایه گذاری در لهستان به شما ارائه کردند. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاورین ما در دفتر مرکزی و دفتر غرب در تهران و یا دفتر شیراز در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار سرمایه گذاری در لهستان

در رابطه با سرمایه گذاری در لهستان همواره سوالات متعددی وجود دارد که توصیه می کنیم پس از مطالعه برخی از متداول ترین آنها ، با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

می توان گفت روش خرید ملک و ثبت شرکت از بهترین روش های سرمایه گذاری در لهستان هستند، اما خرید ملک اقامت دائم ندارد و فقط از لحاظ سود مالی مناسب است.

خیر، کشور لهستان به سرمایه گذاران در این بخش هیچ امتیاز اقامتی اعطا نمی کند.

شهر هایی مانند ورشو، کراکوف، پوزنان، گدانسک، وروکلاو و لودز از بهترین شهر های لهستان جهت سرمایه گذاری می باشند.

از روش های سرمایه گذاری در لهستان می توان به خرید ملک، اوراق قرضه، نمایندگی ها، بورس و ثبت شرکت در لهستان اشاره کرد.

چنانچه سرمایه گذاری شما بتواند 5 سال در این کشور برقرار بوده و سایر شرایط لازم را داشته باشید و در لهستان زندگی کنید می توانید برای اقامت دائم آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه