مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان

مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان روشی است که می تواند شما را به راحتی و طبق تخصص و دانشی که دارید، به این کشور و قاره اروپا رسانده و در شغلی مناسب و مورد علاقه تان مشغول به کار نماید. 

البته دستیابی به مهاجرت کاری به لهستان نیازمند کسب اطلاعات مناسب و لازم در این زمینه است و باید شرایط و مدارک مورد درخواست کارفرمایان و دولت این کشور را نیز تهیه و در اختیار آنان قرار دهید.

طی سالیان گذشته افراد بسیاری موفق شده اند تا از طریق کار در لهستان خود را به این کشور برسانند که سهم هموطنانمان نیز در میان آن ها کم نیست. لهستان یکی از اقتصادهای مناسب و رو به رشد اروپای شرقی است که می تواند شما را از یک آینده و سطح زندگی و رفاه بالا و خوبی بهر مند سازد.

 

مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان

مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان می تواند به عنوان یکی از مطمئن ترین شیوه های مهاجرت به این کشور شما را به اقامت دائم برساند.

فهرست مطالب

در ادامه این مقاله با تیم مشاورین آی مهاجرتی همراه شوید تا هر آنچه که برای یافتن شغل و مهاجرت از این طریق لازم است را بشناسید.

لهستان طی دو سه دهه گذشته رشد بسیار قابل توجهی را تجربه کرده است و فرصت های شغلی بسیاری در این کشور به وجود آمده اند که برای برخی از آنان نیاز به نیروی کار خارجی می باشد. البته در اینجا پیشنهاد داریم که بهترین روش مهاجرت به لهستان را نیز از طریق مقاله مربوطه مطالعه کرده و بشناسید تا در تصمیم گیری دارای اطلاعات لازم و کافی در زمینه مهاجرت به این کشور باشید.

قوانین کار در کشور لهستان

قوانین کار در کشور لهستان تفاوت زیادی با سایر کشورهای اتحادیه اروپا ندارد. به طور کلی هفته کاری در این کشور از دوشنبه آغاز و تا جمعه می باشد و کار در ایام شنبه و یکشنبه با اضافه کار همراه است. همچنین ساعات کار نیز معمولا از 8 صبح تا 4 بعد از ظهر بوده یا از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر می باشد که در مجموع باید 40 ساعت در هفته را در بر بگیرد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان + پادکست

دریافت مهاجرت کاری کشور لهستان با جزئیات زیادی همراه است که مونا مهم ترین آنها را برای شما بازگو می نماید.

این ویدیو را تا انتها تماشا نموده و برای هرگونه مشاوره و یا اقدام با ما تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان
مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان

طبق قوانین حداکثر ساعات همراه با اضاف کار نیز 48 ساعت در هفته می باشد و کارفرمایان باید از همان روز اول کارگران یا کارمندان خود را تحت پوشش بیمه درمانی و بازنشستگی درآورند. توجه داشته باشید که قرارداد کاری نیز به 3 صورت کوتاه مدت و بلند مدت معین و بلند مدت نامحدود می تواند میان کارفرما و کارگران منعقد شود.

قرارداد کوتاه مدت حداکثر 3 ماهه بوده و مقدمه ای برای استخدام می باشد، اما قرارداد بلند مدت معین حداکثر می تواند 33 ماهه باشد و فقط 3 بار به صورت پیاپی قابل منعقد کردن است. در نهایت قراردادی که از مجموع 33 ماه بیشتر شود یا چهارمین قرارداد متوالی باشد به عنوان قرارداد کاری برای مدت نامحدود تلقی خواهد شد.

لازم به ذکر است طبق قوانین کار در لهستان حداکثر سن بازشنستگی برای مردان 65 سالگی و برای زنان 60 سالگی است. همچنین افرادی که قانونی و با ویزای کار به لهستان سفر می کنند در صورت5 سال اقامت و کار قانونی در این کشور، می توانند برای اقامت دائم لهستان اقدام نمایند.

روش های پیدا کردن کار در لهستان

روش های پیدا کردن کار در لهستان

کار در لهستان و ورود به سیستم کاری در این کشور نیازمند به جست و جوی کار از طریق روش های مختلف است، شما می توانید شغل مناسب خود را در این کشور یافته و با اخذ دعوت نامه از سوی یک کارفرمای لهستانی به این کشور نقل مکان کنید. شما می توانید با سپردن به دوستان و آشنایان خود در این کشور به جست و جوی کار بپردازید تا فرصت های شغلی مناسب را برایتان یافته و فرصت مصاحبه با کارفرما را برای شما فراهم آورند.

یکی دیگر از روش های در دسترس مراجعه به موسسات کاریابی در لهستان و یا مطالعه روزنامه ها و مجلات کثیر الانتشار در این کشور و بخش آگهی های آن است؛ که این روش نیاز به حضور در این کشور دارد. همچنین شما می توانید سازمان، کارخانجات، صنایع و به طور کارفرمایانی که زمینه شغلی شما پیش آن ها فراهم است را یافته و از طریق تلفن یا ایمیل با آن ها ارتباط برقرار نموده و با ارسال رزومه خود درخواسست اشتغال و استخدام دهید.

اما یکی از بهترین روش های مهاجرت کاری به لهستان و یافتن شغل اقدام به صورت جستجوی آنلاین است که مستقیما می توانید با کارفرمایانی که خواهان جذب نیروی کار خارجی هستند ارتباط برقرار کرده و شغل مناسب خود را پیدا کنید، سایت های زیر معتبرترین و مشهورترین در زمینه مهاجرت به لهستان از طریق کار هستند:

  • https://stor.praca.gov.pl/portal/#/wpz
  • http://pracuj.pl/
  • http://jooble.org/
  • http://erecruiter.pl/
  • http://indeed.com/
  • http://gowork.pl/

 

 

 

 

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

کار در لهستان برای ایرانیان

از آنجایی که هموطنان ایرانی برای مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان با محدودیت مواجه هستند و به راحتی قادر به اخذ ویزای جاب سیکر ( ویزای جست و جوی کار ) نمی باشند، اگر قصد جستجو به صورت حضوری در این کشور را دارند، فقط می توانند با ویزای گردشگری به این کشور رفته و به دنبال کار مورد نظر خود به صورت حضور بگردند.

اما یکی دیگر از راه های مهاجرت کاری و کار در لهستان که بسیار مناسب ایرانیان است، اقدام از طریق سایت های کاریابی است که در بالا نیز به آن ها اشاره کردیم. این روش می تواند در هزینه ها و اتلاف وقت شما صرفه جویی بسیار زیادی را به وجود آورد.

البته همانطور که گفتیم شهروندانمان می توانند با جست و جوی شرکت ها، سازمان ها، موسسات، کارخانجات، کارگاه ها و دیگر موارد موجود و فعال در زمینه تخصص و حرفه خود در لهستان، با روابط عمومی و یا بخش کارگزینی آنان از طریق تلفن و یا ایمیل و یا شبکه های مجازی وارد مکاتبه و ارتباط شده و جویای فرصت های شغلی مناسب خود شوند.

اما در حال حاضر بهترین روش اقدام از طریق موسسات معتبر مهاجرتی مانند آی مهاجرتی و سپردن کار به آن ها می باشد. ما می توانیم از طریق نمایندگان و عوامل کاری خود در لهستان و یا هر کشوری دیگر، برای شما به یافتن شغل بپردازیم. از این طریق حتی فرصت هایی که فقط در این کشور آگهی شده اند نیز در دسترس هستند.

بهترین شهر لهستان برای کار

لهستان در حال حاضر ششمین اقتصاد برتر و قوی اروپا می باشد که این نشان می دهد فرصت های کاری باید در اکثر مناطق آن در دسترس باشند. باید بگوییم که همینطور است، اما بازهم میزان آن ها در هر شهر یا منطقه متفاوت است و شما باید مناطق و شهرهایی که می تواند برای تخصص یا حرفه شما مناسب تر بوده و فرصت های کاری بیش تری دارا باشد را بشناسید.

به طور کلی می توان گفت که بهترین شهر لهستان برای کار از بسیاری جهات ورشو پایتخت این کشور است. اما شهرهای دیگر نیز در زمینه های مختلفی سرآمد بوده و شاید به نوعی در این کشور بهترین باشند. پس یافتن مقصد مناسب یکی دیگر از پارامترهای مهم در رابطه با کار در لهستان می باشد. ما در مقاله بهترین شهرهای لهستان برای کار تمامی جزئیات و اطلاعات لازم را گردآوری کرده و در اختیار شما قرار داده ایم.

اما در ادامه نیز خلاصه ای در اینباره جهت شناخت بهتر مهاجرت کاری به لهستان در اختیارتان خواهیم گذاشت:

شهر فرصت های شغلی برتر
ورشو خدمات، آی تی، الکتروتکنیک، مواد شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، ساخت و ساز، فرآوری مواد غذایی، چاپ، متالورژی، ماشین‌آلات، پوشاک و غیره
لودز نساجی، خدمات، گردشگری، حمل و نقل، صنایع غذایی و غیره
گدانسک کشتی‌سازی، پتروشیمی، صنایع شیمیایی، فرآوری مواد غذایی، الکترونیک، مخابرات، مهندسی فناوری اطلاعات، آرایشی و بهداشتی، داروسازی و غیره
کراکوف آی تی، صنایع اتومبیل، پتروشیمی، صنایع معدنی، آموزش، خدمات، گردشگری، ساخت و ساز و غیره

کار سیاه در لهستان

کار سیاه در لهستان به معنای کار غیر قانونی می باشد که توسط برخی از ساکنین و شهروندان این کشور صورت می پذیرد. حال شاید سوال برایتان پیش آید که این مطلب چه ربطی به مهاجرت کاری به لهستان دارد؟! باید بگوییم که جالب است بدانید که اکثر افرادی که تن به انجام کار سیاه در این کشور می دهند، مهاجرین خارجی هستند که برای تامین مخارج خود مجبور به این کار هستند.

باید توجه داشته باشید که طبق قوانین کار در لهستان مجازات های سختی برای کسانی در نظر گرفته شده است که به انجام مشاغل سیاه مشغول می شوند. البته اکثرا افرادی که به صورت غیر قانونی به آنجا سفر می کنند و یا افرادی که پس از مهاجرت با مشکلاتی مواجه می شوند که دیگر قادر به یافتن شغل نیستند، به این نوع کار روی می آورند.

کار سیاه یا همان کار غیر قانونی در لهستان با ایرادات بسیای همراه است و غیر قانونی بودن آن تنها یک بخش از بسیار ایراداتی است که به این مشاغل وارد می شود. اگر می خواهید که این نوع مشاغل را بهتر بشناسید تا خدایی ناکرده پس از مهاجرتتان در دام آن ها دچار نشوید، حتما مقاله کار سیاه در لهستان را که کارشناسان آی مهاجرتی تهیه نموده اند مطالعه فرمایید.

جاب آفر لهستان

جاب آفر لهستان یا همان پیشنهاد شغلی از لهستان زمانی به کار برده می شود که یک جویای کار در خارج از لهستان بتواند نظر یک کارفرمای لهستانی را جذب نموده تا آن کارفرما پیشنهاد استخدام به وی داده و یا با درخواست استخدام متقاضی موافقت کند. البته رسیدن به این فرصت نیاز به داشتن تخصص یا علمی دارد که مورد نیاز کارفرمایان این کشور قرار داشته باشد.

از آن جا که کشور لهستان هر از چند مدتی شرایط کار در این کشور را تغییر می‌دهد و سهمیه ای مشخص جهت صدور ویزای کار در نظر می گیرد، حتما پیش از اقدام برای اخذ ویزا کار از یافتن شغل و مجوز لازم از سوی کارفرما برای استخدام نیروی خارجی مطمئن شوید. 

پس از آن شما با مراجعه به سفارت یا کارگزاری لهستان درخواست خود را ثبت و موفق به اخذ ویزا این کشور و ورود به آن برای کار خواهید شد.

جاب آفر لهستان

معمولا طبق شرایط جاب آفر لهستان در این روش کاری ویزایی 1 تا 3 ساله برای افراد صادر می شود که قابل تمدید بوده و حداقل باید 60 روز پیش از اتمام ویزا درخواست تمدید را به ثبت برسانید. اطلاع از چگونگی اخذ ویزای جاب سیکر لهستان و جزئیات آن یکی از مهم ترین قسمت ها در بررسی مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان است.

توصیه می کنیم حتما عنوان ویزای جاب آفر لهستان را در سایت ما مطالعه کرده و پس از آن با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل کرده تا اطلاعات لازم را به دست آورید.

در عناوین زیر تلاش نمودیم تا سایر روش های مهاجرت به این کشور را نیز برای شما عزیزان شرح دهیم:

مصاحبه کاری در لهستان

همانطور که مستحضر هستید برای دستیابی به مهاجرت کاری به لهستان جویندگان کار باید مراحلی مشخص را انجام داده و پیگیری نمایند تا این امر محقق شود. در ابتدای امر که یقینا شخص باید رزومه خود متشکل از مدرک تحصیلی، سوابق کاری، تخصص ها و هرگونه مدرک موردنیاز را به کارفرمایان ارائه نمایند تا کارفرما بررسی نموده که آیا تخصص شخص مورد نیازش می باشد یا خیر.

اما در صورتی که کارفرما نظر مثبت خود را اعلام نماید، این پایان کار و استخدام قطعی برای کار در لهستان نمی باشد، بلکه شخص باید حتما مرحله مصاحبه کاری در لهستان را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد تا نتیجه قطعی و نهایی به وی اعلام شود. دقت داشته باشید که مصاحبه ها از تاثیر بسیار زیادی برخوردار هستند. چون در آن ها میزان دانش، تخصص، تسلط و تجربه متقاضی توسط کارفرما سنجیده می شود.

به نوعی هرآنچه شما در رزومه اعلام کرده باشید مورد محک قرار می گیرد، پس قطعا نباید اضافه گویی یا دروغی در رابطه با دانش و تخصص خود بگویید. حتی مصاحبه ها میزان تسلط متقاضی به زبان خارجه که حالا لهستانی یا انگلیسی می باشد را نیز مورد سنجش قرار می دهد.

مصاحبه معمولا اینترنتی می باشد، اما بازهم به آراستگی و مرتبی ظاهر توجه کنید که در صورت حضوری بودن مصاحبه از اهمیت دو چندانی برخودار بوده و موجه بودن شما را نشان می دهد. به نحوه صحبت کردن خود و رعایت ادب نیز دقت ویژه داشته باشید.

استخدام کارگر ساده در لهستان

در ابتدای این بخش باید بگوییم که کارگر ساده به شخصی اتلاق می شود که دارای دانش مناسب و یا تخصص در حرفه ای نبوده و معمولا کم ترین مزد را در بازار کار دریافت می کند. اما کارگر ساده بودن دلیلی بر مهاجرت نکردن نیست، بلکه مشاهده بسیاری از این افراد توانسه اند به مهاجرتی موفقیت آمیز نیز دست پیدا کنند.

اما نکته ای که وجود دارد، در ابتدا کار در لهستان برای کارگران ساده معمولا در مشاغل سخت و طاقت فرسا به کار گرفته می شوند و از حداقل میزان درآمد نیز برخوردار می شوند. آن ها در مشاغلی مانند نظافت چی، کارگر ساختمانی، کارگر حمل وسائل و کالاهای سنگین و چنین مواردی به کار گرفته می شوند.

ضمنا استخدام کارگر ساده در لهستان چندان مورد توجه از خارج کشور قرار نمی گیرد، چون کارگر ساده در همه جا وجود دارد و کارفرما برای یک کارگر ساده هزینه و مسئولیت مضاعف برای خود به وجود نمی آورد.

استخدام کارگر ساده در لهستان

البته باید توجه کنید که کارگران در لهستان مانند سایر شهروندان از تمامی مزایا و حقوق شهروندی برخوردار می گردند . به همین خاطر اگر قصد مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان را دارید، بهتر است دانشی خاص و یا تخصصی خاص در حرفه ای مناسب را فرا بگیرید که کارفرمایان لهستانی به شما احساس نیاز کنند.

بهترین روش تحصیل در دانشگاه های این کشور است، که زمینه را برای کار و اخذ اقامت در لهستان بسیار مساعد می نماید. مقاله تحصیل در لهستان تمامی جزئیات در این باره را به شما ارائه خواهد نمود.

Work in Poland without a degree

کار در لهستان بدون مدرک تحصیلی

دقت داشته باشید که کار در لهستان بدون مدرک تحصیلی با کارگر ساده کاملا متفاوت است. چون یک شخص می تواند در زمینه یا زمینه هایی دارای تخصص های بسیار بالا، خوب و یا حتی نادری باشد که از طریق تحصیل به دست نیامده و نیازی به مدرک تحصیلی ندارد. 

چنین افرادی نیز می توانند به راحتی برای مهاجرت کاری و کار در لهستان اقدام نمایند.

بسیاری از مشاغل در دنیای امروز وجود دارند که نیاز به تخصص و تجربه بالا دارند و از طریق درس و دانشگاه قابل کسب نمی باشند. این مشاغل اکثرا مشاغل فنی و حرفه ای هستند.

اما لازم به ذکر است که مهاجرت کاری به لهستان از این طریق روند آسانی ندارد و شما باید مهارت خود را به حدی نشان دهید که از بسیاری از متقاضیان با مدرک تحصیلی بهتر ظاهر شوید.

در لهستان فرصت های شغلی به تعداد زیادی وجود دارند و چنانچه از مدرک تحصیلی برخوردار نیستید جای هیچ نگرانی نمی باشد. فقط شما باید در حرفه و شغلی که تخصص دارید ماهر و کاربلد باشید تا بتوانید خود را نزد کارفرمای مربوطه اثبات کنید. 

کارشناسان آی مهاجرتی در اینباره می توانند به شما کمک نموده تا بتوانید کارفرمایان مناسب حرفه خود در لهستان را بیابید و نظر آن ها جلب کرده و به استخدام آن ها درآیید.

 

وبینار چالش های پیش رو در مهاجرت

وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو هر آنچه را که باید در هنگام مهاجرت بدانید ، در اختیارتان قرار می دهد .

کارشناسان ما در آی مهاجرتی می کوشند تا همواره با درنظر گرفتن تمامی شرایط شما متقاضیان ، بهترین روش ممکن را پیش روی شما عزیزان قرار داده و مزایا و معایب مهاجرت را از همان ابتدا برایتان بازگو نمایند.

پس از تماشای این وبینار برای جزئیات بیشتر با کارشناسان ما در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

اجازه کار برای پناهنده ها در لهستان

قطعا مشاهده کرده اید که برخی از افراد در جامعه تبلیغاتی را سر داده که از طریق پناهندگی خود را به سایر کشورها برسانید. در اینجا باید به شما هشدار دهیم که امر پناهندگی علاوه بر مشکلات قانونی که در کشورمان برای شما به وجود خواهد آورد، شما را تهدیدات مالی، جانی و اجتماعی بسیاری در لهستان مواجه می کند که گاهی مواقع برگشت از آن ها غیر ممکن می باشد.

به همین خاطر مشاورین و تیم آی مهاجرتی در رابطه با مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان از طریق پناهندگی هیچ گونه مشاوره یا خدماتی را ارائه نمی نمایند. در وهله اول توجه داشته باشید که برای امر پناهندگی شما باید به صورت غیر قانونی به این کشور سفر کنید که این خود خطرات جانی و مالی بسیار زیادی را به همراه دارد و سالانه افراد بسیاری در این راه جان خود را از دست می دهند.

در نهایت حتی پس از رسیدن و درخواست پناهندگی، شما باید در کمپ های گروهی ساکن شوید و از شرایط زندگی سخت و طاق فرسایی برخوردار خواهید شد. ضمنا اجازه کار به شما داده نمی شود تا نتیجه پناهندگی شما مشخص گردد که هیچ تضمین و زمانی مشخص برای آن وجود ندارد.

علاوه بر این پناهندگان از جایگاه اجتماعی مناسبی در این کشور برخوردار نیستند و کارفرمایان نیز چندان میلی به استخدام آن ها ندارند. به همین خاطر دیده شده که بسیاری از آن ها به سمت کار سیاه و غیر قانونی کشیده می شوند.

شرایط ویزای کار لهستان

دقت داشته باشید که شما با برای رسیدن به مهاجرت کاری به لهستان باید دو مرحله کلی را پشت سر بگذارید، مرحله اول یافتن شغل و استخدام توسط کارفرما جهت دریافت جاب آفر و دعوتنامه و مرحله دوم ارسال مدارک لازم به سفارت جهت اخذ ویزا و مجوز کار در کشور لهستان. تا به اینجا با مرحله اول آشنا شدیم؛ اما در رابطه با مرحله دوم شما باید از مدارک مورد نیاز سفارت و نوع مجوز کاری که قصد دریافت آن را دارید مطلع باشید.

لازم به ذکر است که مجوز را باید پس از اخذ ویزا و حضور در لهستان اخذ نمایید. مجوز های کاری در لهستان به شرح زیر هستند:

نوع مجوز

شرایط اخذ آن

نوع A این مجوز به شرطی به شما داده می‌شود که اجازه اقامت معتبر دریافت کنید و مختص افرادی است که پیشنهاد کاری یا همان جاب آفر از یک بیزنس ثبت شده در لهستان دارند.
نوع B مختص افرادی است که به عنوان عضو هیئت مدیره استخدام شده و باید بیش از 6 ماه در لهستان بمانند.
نوع C مختص افرادی است که به آن ها توسط یک کارفرمای خارجی اجازه داده شده تا بیش از یک ماه در شعبه لهستان آنان کار کنند.
نوع D مختص افرادی است که کارفرمایی خارجی بدون شعبه در لهستان آنان را برای انجام خدمات صادراتی به لهستان فرستاده است.
نوع S اگر کارفرمای خارجی شخص را برای کار در حوزه های کشاورزی، شکار، ماهیگیری یا اقامت به لهستان بفرستد.
 

مدارک لازم برای ویزای کار لهستان

دقت داشته باشید که کارفرمای شما باید از طرف شما برای مجوز کار درخواست دهد. سپس شما مدارک مورد نیاز را تهیه و به همراه درخواست به سفارت ارسال می کنید ( الکترونیکی). پس از آن باید در زمانی که به شما اعلام می گردد برای انجام مصاحبه در سفارت حاضر شوید و تمامی مدارک زا نیز همراه برده و ارائه نمایید. در صورت تایید ویزای شما صادر و اطلاع رسانی می شود.

با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس باشید تا اطلاعات دقیق و مراحل لازم برای ویزای کار در لهستان را دریافت نمایید. اما مدارک لازم برای ویزای کار لهستان به شرح زیر هستند، البته دقت کنید ممکن است باتوجه به شرایط هر شخص مدارکی مازاد نیز احتیاج باشد:

  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • پاسپورت معتبر
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • گواهی بیمه سلامت مسافرتی به ارزش حداقل 30 هزار یورو
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • گواهی سوابق کار و هر نوع رزومه کاری
  • مدرک مربوط به اجاره خانه یا هتل
  • دعوتنامه از سوی کارفرما یا قرارداد کاری

هزینه ویزای کار لهستان

مهاجرت کاری و کار در لهستان قطعا با هزینه هایی همراه است، البته باید بگوییم که مهاجرت کاری ارزان ترین روش مهاجرت شناخته می شود.

 اما به طور کل هزینه های مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان به دو بخش هزینه های پیش از عزیمت و اخذ ویزا و هزینه های اقامت و زندگی در این کشور تقسیم می شوند . 

در مقاله هزینه های زندگی در لهستان تمامی جرئیات و مبالغ را به روز برای شما تهیه نموده ایم.

اما در این جا نیز برخی از مبالغ هزینه ویزای کار لهستان تا رسیدن به این کشور را مشاهده می نمایید:

 

موارد هزینه های مربوطه
ترجمه مدارک 3 تا 12 میلیون تومان
تمکن مالی حداقل 3 هزار یورو
هزینه ویزای کار کمتر از 3 ماه 115 زلوتی
هزینه ویزای کار بیش تر از 3 ماه 175 زلوتی
هزینه کارت اقامت 50 زلوتی
هزینه تمبر مالیاتی 440 زلوتی
تائید دادگستری و وزارت امور خارجه 200 هزار تا 1 میلیون تومان
ووچر یا بوکینگ هتل 1000 یورو
بلیت هواپیما حداقل 22 میلیون تومان

در این مطلب مشاورین متخصص آی مهاجرتی شرایط مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان را هرچند خلاصه به شما ارائه نمودند. اگر مایل به بررسی تخصصی شرایط خود هستید، با دفاتر ما در دفتر غرب و دفتر مرکزی در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نموده و وقت خود را رزرو فرمایید.

سوالات پر تکرار مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان

در پایان به برخی از سوالات متداول در رابطه با مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان پرداخته ایم و در صورتی که به دنبال دریافت شرایط کاری در یک حوزه خاص هستید ، پرسش خود را از طریق بخش دیدگاه و یا شماره های تماس با ما در میان بگذارید.

بله، شهروندان ایرانی نیز به راحتی قادر به مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان می باشند.

بله، در صورت که قانونی به این کشور مهاجرت کرده و مشغول به کار شوید، در نهایت پس از 5 سال اقامت و کار مجاز به دریافت اقامت دائم می گردید.

در حال حاضر ورشو بهترین شهر لهستان برای کار شناخته می شود.

خیر پناهندگی شیوه ای غیرقانونی و پرخطر بوده و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

بله ، موسساتی که در داخل لهستان به کار مشغولند فرصت های خوبی را به متقاضیان ارائه می دهند.

 طبق قانون کار در لهستان سن بازنشستگی برای مردان 65 سال و برای زنان 60 می باشد.

تمامی نیروی کار در لهستان باید به مدت 40 ساعت در هفته ( 8 ساعت در پنج روز هفته ) به کار مشغول شوند که البته از طریق توافق با کارفرما و رعایت قوانین می تواند افزایش و یا کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه