شرکت ها و بانک های مهم لهستان

شرکت ها و بانک های مهم لهستان از موارد مهمی است که باید برای مهاجرت و زندگی در کشور آن ها را شناخت زیرا می تواند بخشی از اقتصاد آن کشور را برای شما شفاف سازی کند. همچنین اگر قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارید ، مطالعه لیست بانک های مهم کشور لهستان که توسط کارشناسان آی مهاجرتی تهیه شده است یک راهنمای بسیار عالی برای شما خواهد بود.

اقتصاد کشور لهستان یکی از اقتصادهای برتر در اروپا و جهان است که پیشرفت های چشم گیری را در چند سال اخیر داشته است . نرخ بیکاری در این کشور در کمترین میزان در میان اغلب کشورهای اروپایی بوده و کیفیت بسیار خوب زندگی را در اختیارشهروندان خود می گذارد .

شرکت ها و بانک های مهم لهستان

شناخت شرکت ها و بانک های مهم لهستان می تواند زمینه خوبی برای سرمایه گذاری و کار در این کشور به شمار برود.

فهرست مطالب

همچنین شرکت های زیاد و متفاوتی در لهستان به وجود آمده است که شناخت بهترین آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

شرکت ها و بانک های مهم لهستان علاوه بر توسعه در داخل کشور، در کشور های دیگر در سراسر جهان نیز فعالیت دارند و اعتبار بسیار زیادی را برای خود کسب کرده اند؛ شرکت ها و بانک های مهم لهستان به نوآوری های جدید و مدرن خود معروف بوده و در حال پیشرفته تر کردن آن ها هستند که یک زمینه عالی برای سرمایه گذاری را فراهم می کنند.

بانک پولسکی PKO لهستان

بانک پولسکی PKO یکی از بزرگ ترین بانک ها در اروپای مرکزی ، شرقی و بهترین بانک های لهستانی است که در سال 1919 تاسیس شد و تا اکنون نقش مهمی در توسعه بخش اقتصادی و مالی لهستان ایفا کرده است . این بانک به حدود 9 میلیون نفر خدمات ارائه می دهد و تعداد کارمندان آن به 30 هزار نفر می رسند. در حال حاضر مجموع دارایی های بانک پولسکی به 91 میلیارد یورو رسیده است.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو شرکت ها و بانک های مهم لهستان + پادکست

شرکت ها و بانک های مهم لهستان گزینه های خوبی برای کار و سرمایه گذاری در این کشور به شمار می روند که مونا در این عنوان برخی از بهترین آنها را به شما معرفی می کند.

ضمن تماشای این ویدیو تا انتها جهت هرگونه مشاوره و یا راهنمایی در این رابطه با ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره شرکت ها و بانک های مهم لهستان
شرکت ها و بانک های مهم لهستان

این بانک طیف بسیار گسترده ای از خدمات در زمینه های بانکداری، شرکتی و سرمایه گذاری را به مشتری و شرکت های خصوصی ارائه می کند که برخی از این خدمات شامل: برنامه های سرمایه گذاری ، بیمه ، تامین مالی یک پروژه با وام ها ویژه و غیره می باشد . شهرت بانک پولسکی به علت نوآوری ها ، رشد پایدار و نیروی کار بسیار ماهر آن است . این بانک تاکید بسیاری بر آموزش کارکنان به مهارت و دانش های لازمه برای خدمات دهی به مشتریان خود دارد و همچنین ارائه دهی خدمات به صورت غیر مستقیم و به وسیله بانکداری آنلاین یکی از نکات مثبت آن است.

بانک پولسکی که از شرکت ها و بانک های مهم لهستان است در سایر کشور های دیگر مانند جمهوری چک، اوکراین، سوئد و آلمان نیز فعالیت می کند و علاوه بر بانک، دارای شرکت هایی دیگر با مالکیت و مدیریت کامل است. این شرکت ها نیز پیشنهاد بانکی را با خدماتی مانند فاکتورینگ، مدیریت صندوق سرمایه گذاری و لیزینگ را انجام می دهند.

بانک پکائو یکی از بانک های مهم لهستان

بانک پکائو یکی از بانک های مهم لهستان

یکی دیگر از اعضای لیست بانک های مهم کشور لهستان، بانک پکائو می باشد. این بانک کار خود را در سال 1929 آغاز کرد و سابقه ای طولانی در در ارائه خدمات مالی به افراد و مشاغل در کشور دارد؛ اکنون این بانک ارائه دادن خدمات به جوانان و نوجوانان را هدف خود قرار داده و به همین دلیل یکی از شرکت ها و بانک های مهم لهستان برای آینده کشور به شمار می آید. این موسسه به حدود 6 میلیون نفر که اکثر آن ها جوانان لهستانی و خارجی هستند خدمات می دهد.

با بیش از یک قرن تجربه در این صنعت، بانک پکائو بازه گسترده ای از خدمات مالی مانند بانکداری شخصی و تجاری، سرمایه گذاری و مدیریت مالی را ادائه می دهد، مشتریان می توانند با کمک تراکنش های آنلاین به همه این خدمات دسترسی داشته باشند و از هر گوشه ای از جهان اقدام کنند. دفتر مرکزی این بانک در پایتخت لهستان، ورشو قرار دارد.

این بانک متعهد شده است که همه درآمد های حاصل از سرمایه گذاری در اوراق قرضه را صرف بهبود خدمات و مدرن کردن آن برای جوانان و آینده کند که رشد و پیشرفت های حال حاضر این موضوع را تایید می کند. مقاله سرمایه گذاری در لهستان را برای مطالعه به شما پیشنهاد می کنیم تا هرچه بهتر با نظام سرمایه داری و روش های ورود به آن آشنا شوید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

بانک میلنیوم لهستان

یکی از اولین بانک های تجاری و بورس اوراق در لهستان بانک میلنیوم یا بانک هزاره است که در سال 1989 شروع به کار کرد . امروزه این بانک به اولین ارائه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی و دیجیتالی در لهستان مشهور بوده که برجسته ترین قسمت آن وجود چت با ربات ها برای انجام تراکنش ها است؛ این قابلیت ها به مشتری این امکان را می دهد تا به راحتی حساب خود را مدیریت و در هر کجا و هر زمان تراکنش ها را انجام دهد.

این بانک به علت داشتن پلتفرم های قوی که رتبه های بالایی را در مقایسه با سایر بانک ها دارد و استفاده راحت آن ها برای مشتریان خود یکی از شرکت ها و بانک های مهم لهستان به شمار می آید.

خدمات الکترونیکی بانک هزاره شامل بانکداری اینترنتی، موبایل بانک و پرداخت های بلیک است . به طور کلی بانک میلینیوم خدمات مالی زیادی از جمله جساب های پس انداز، وام، بیمه و گزینه های مختلف سرمایه گذاری را ارائه می دهد. 

علاوه بر بانک، شرکت های زیادی را شامل می شود که برخی از مهم ترین آن ها عبارت اند از: میلنیوم لیزینگ (کسب و کار اجاره)، میلنیوم دام ماکلرسکی (تجارت کارگزاری)، هزاره TFI (صندوق های مشترک).

Millennium Bank of Poland

بانک سانتاندر پولسکا

Bank Santander Polska Poland

یکی از بزرگ ترین بانک های لهستان بانک سانتاندر پولسکا می باشد که تاریخچه ای بسیار غنی از سال 1857 آغاز می شود . در ابتدا این بانک به عنوان یک انجمن پس انداز و وام تاسیس شد که در طول سال ها رشد کرد و به یکی از شرکت ها و بانک های مهم لهستان تبدیل شد.

دفتر مرکزی این بانک در ورشو قرار گرفته است و حضوری پر رنگ در سراسر کشور با بیش از 500 شعبه و نزدیک به 5000 دستگاه خودپرداز دارد . به میلیون ها نفر نه تنها در خود کشور بلکه درکشور های دیگری مانند اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی نیز خدمات دهی دارد.

این بانک به مورد اعتماد بودن برای مشتریان در طول سابقه خود مشهور بوده و به تعهد و ارزش های قوی خود می بالد. بانک سانتاندر پولسکا متعهد به حمایت از رشد و توسعه سرمایه گذاران خود است و به علت کمک به جامعه از طریق طرح های مختلف اجتماعی و زیستی خود میان مردم بسیار محبوب می باشد.

باز کردن حساب در این بانک رایگان بوده و طیف بزرگی از خدمات بانکی مانند حساب های شخصی و تجاری، وام، کارت های اعتباری و خدمات سرمایه گذاری را ارائه می دهد . بانک سانتاندر پولسکا به بانکداری مسئولانه و مورد اعتماد خود میان سرمایه گذاران معروف بوده و افراد بیشتری را نیز به سوی خود جذب می کند؛ به همین دلیل این بانک یکی از بهترین بانک های لهستانی است.

بانک مهم سلاسکی لهستان

بانک سلاسکی لهستان که در سال 1989 تاسیس شد یکی از بزرگ ترین بانک ها در لیست بانک های مهم کشور لهستان بوده که طیف گسترده ای از خدمات مالی را به افراد، مشاغل کوچک و بزرگ ارائه می دهد.

این بانک که به تخصص و منابع جهانی دسترسی دارد، خدمات بانکی بسیار بالایی را به مشتریان خود ارائه می دهد . با پیشرفت های این بانک در طی این سال ها، تعداد حساب های جاری به اندازه 300 هزار عدد افزایش یافته و اکنون تعداد مشتریان آن به 3.6 میلیون نفر می رسد .

بانک سلاسکی با تمرکز بر نوآوری و دیجیتالی شدن خود به دنبال توسعه راه های بیشتر برای پاسخگویی به نیاز های متفاوت و متغیر مشتریان خود است . این بانک از طرفی دیگر متعهد به ترویج آموزش ملی در لهستان است و برنامه ها و ابتکارات مختلف با هدف کمک به مشتریان خود در تصمیم گیری های زمینه های مختلف مالی را ارائه می دهد.

بانک مهم سلاسکی لهستان

بانک سلاسکی تا اکنون جوایز و تقدیرنامه های متعددی را دریافت کرده است و از مزایا استفاده از خدمات این بانک می توان به داشتن کارت چند ارزی و اپلیکیشن بانکداری موبایلی با ویژگی های پیشرفته مانند احراز هویت و پرداخت های قوری اشاره کرد . با مطالعه عنوان ثبت شرکت در لهستان می توانید به زمینه های فعال در رابطه با ورود به اقتصاد این کشور با حداقل سرمایه آشنا شوید.

شناخت بانک و شرکت های مطرح در دیگر کشورهای جهان می تواند شما را در اخذ بهترین تصمیم یاری رساند:

شرکت اورلن لهستان

شرکت اورلن یک پالایشگاه نفت و بنزین و فروش آن ها می باشد که یکی از مهم ترین شرکت ها در لیست شرکت ها و بانک ها مهم لهستان می باشد. این شرکت در سال 1999 تاسیس شد و شروع به کار کرد. شرکت اورلن به عنوان یکی از با ارزش ترین برند های لهستانی با ارزش 4.7 میلیاردی به شمار می رود.

اورلن بیش از 50 محصول پتروشیمی و پالایشی را به 90 کشور عرضه می کند. برخی از این محصولات عبارت اند از گاروئیل، روغن گرمایشی، پلاستیک، نفت و سوخت هواپیما. این شرکت یکی از شرکت های مهم تجاری در جهان است که در لهستان، جمهوری چک، اسلواکی، آلمان و کشورهای بالتیک و همچنین در کانادا فعالیت دارد؛ اما بزرگترین سهام آن مطعلق به کشور لهستان بوده و دفتر مرکزی آن در شهر پلاک لهستان قرار گرفته است.

درآمد گزارش شده شرکت اورلن در سال گذشته بیش از 278 میلیارد PLN (حدود 62 میلیارد دلار آمریکا) بوده است. این شرکت بزرگ با بیش از 3000 ایستگاه خدمات در کشور های مختلف، بیش از 21 هزار نفر را استخدام می کند. شرکت دیگر تابعه اورلن شامل شرکت های اصلی نفت و گاز جمهوری چک و لیتوانی، Unipetrol و Orlen Lietuva می باشند.

سازنده و توسعه دهنده سی دی پراجکت

سی دی پراجکت توسعه دهنده ، ناشر و توزیع کننده بازی های ویدیویی در لهستان است که از 1994 شروع به فعالیت کرد؛ این شرکت کار خود را با ترجمه بازی های ویدیو به زبان لهستانی آغاز کرد. 

در دهه جدید ارزش این شرکت به اندازه 8.1 میلیارد دلار رسیده و تبدیل به بزرگترین شرکت بازی ویدیویی در سراسر اروپا شده است.

این شرکت که در ابتدا به توزیع بازی Thr Witcher شهرت یافت اکنون بازی های چند نفره آنلاین و ویدیویی دیجیتال را از طریق طیف گسترده ی کانال ها آنلاین و پلتفرم های توزیع دیجیتال بین کاربران در سراسر روسیه، آسیا و آمریکا توزیع می کند و در مکان هایی مانند لس آنجلس و شانگهای دفاتر بین المللی دارد.

 

سازنده و توسعه دهنده سی دی پراجکت

از دیگر فعالیت های این شرکت می توان به پخش فیلم و خدمات سرمایه گذاری اشاره کرد. با بیش از 20 سال فعالیت، سیدی پراجکت توانسته که بیش از 800 جایزه که حدود از 250 عدد آن جایزه بهترین بازی سال است را دریافت کند. این استودیو با استخدام بیش از 600 متخصص برنامه نویسی، انیمیشن و طراحی گرافیک از سراسر جهان، بر توسعه و طراحی دنیای جدید بازی برای آینده تمرکز داشته و بسیار در این راه مورد ستایش قرار گرفته است.

وبینار ورود به لهستان به شیوه ثبت شرکت

از آنجا که سرمایه گذاری و ثبت شرکت در حوزه های مختلف کشور لهستان می تواند با موفقیت های زیادی در حوزه کار و تجارت همراه باشد ، کارشناس ارشد ما در این وبینار به تمامی جزئیات لازم در این باره پرداخته است.

در صورتی که پرسشی در این زمینه دارید ، با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر تهران و یا شیراز تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار ثبت شرکت در لهستان

گروه پی جی ای

گروه پی جی ای بزرگترین شرکت تولید کننده برق در لهستان است و تا حد بسیاری توسط خزانه داری دولتی کنترل می شود. این شرکت که علاوه بر خود کشور، به سایر کشور های اروپایی نیز خدمات می دهد در اوراق بهادار ورشو ثبت شده و از سال 2014 مالک بیش از 58% شرکت سهامی را دارا است.

فعالیت اصلی این موسسه تولید و توزیع برق می باشد اما علاوه بر آن به تجارت برق و سایر محصولات با آن نیز می پردازد. شرکت پی جی ای با داشتن بیش از 40 نیروگاه در مکان های مختلف، از دو معدن بزرگ زغال سنگ برای تولید انرژی و تجارت آن استفاده می کند. درآمد این شرکت در چند سال گذشته 28 میلیارد زلوتی اعلام شده است.

هدف های این شرکت برای آینده تولید انرژی بادی دریایی و خشکی، فتوولتائیک، زیرساخت شبکه، گرمایش کم انتشار و خدمات انرژی خواهد بود و حتی شرکت برنامه ای برای ساخت دو نیروگاه هسته ای در لهستان اعلام کرد. 

از منابع کمک کننده این شرکت ام بانک است که یکی از بزرگ ترین بانک های لهستان شناخته می شود و این دو در کنار یکدیگر یکی از شرکت ها و بانک های مهم لهستان به شمار می روند.

 

PGA group

شرکت کی جی اچ ام در لهستان

شرکت کی جی اچ ام یک شرکت معدنی مهم در میان شرکت ها و بانک های مهم لهستان است که در سال 1961 به عنوان یک شرکت دولتی تاسیس شد . کار اصلی این شرکت تولید جهانی مس و نقره بوده و به عنوان یکی از تولید کننده های بزرگ اروپا در این زمینه شناخت می شود و از سال 1997 در بورس اوراق ورشو قرار دارد.

این شرکت علاوه بر استفاده از معادن مس کشور لهستان، معادن کشور هایی مانند کانادا و ایالات متحده را نیز اداره می کند. دفتر مرکزی این شرکت در لوبین لهستان قرار گرفته و حدود 34 هزار کارمند دارد. محصولات این شرکت عبارت اند از: طلا، نیکل، نقره، مس، سرب و غیره؛ این محصولات در اروپا و یا به آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آسیا و آفریقا عرضه می شوند.

مدیریت مناسب و سود های بسیار این موسسه باعث شده که بخشی از درآمد خود را صرف مسائل های اجتماعی مانند فعالیت های خیریه، حمایت از مراکز علمی و فرهنگی کنند و نقشی پر رنگ را در این زمینه نیز داشته باشند. شما می توانید به مقاله مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان را که توسط کارشناسان با تجربه آی مهاجرتی تهیه شده است سری بزنید و از فرصت های شغلی موجود در هر یک از این زمینه ها به خوبی مطلع شوید.

آرسلورمیتال ArcelorMittal

آرسلورمیتال ArcelorMittal یک شرکت تولید فولاد است که دفتر مرکزی آن در شهر لوکزامبورگ قرار دارد. این شرکت با تولید سالانه فولاد خام 88 میلیون تن در سال 2022، دومین تولیدکننده بزرگ فولاد در جهان و یکی از شرکت ها و بانک های مهم لهستان است. 

آرسلورمیتال در رتبه 197 بزرگترین شرکت‌های جهان قرار دارد. 200000 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار هستند. ارزش کل دارایی های شرکت حدود 100 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

همچنین عملیات استخراج سنگ آهن و زغال سنگ را در قاره آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا انجام می دهد. این شرکت محصولات فولادی را عمدتاً در بازارهای محلی و از طریق سازمان بازاریابی متمرکز به مشتریان در بخش های خودرو، لوازم خانگی، مهندسی، ساخت و ساز و ماشین آلات عرضه می کند.

نام شرکت یا بانک ارزش به دلار
بانک سانتاندر 6.61 میلیارد
شرکت کی جی اچ ام 6.14 میلیارد
بانک ام 3.23 میلیارد
بانک دی پراجکت 2.88 میلیارد
بانک میلنیوم 1.28 میلیارد

این مقاله که توسط کارشناسان آی مهاجرتی تهیه شده است به بررسی دقیق شرکت ها و بانک های مهم لهستان پرداخته شده است. در صورت این که سوالی برای شما پیش آمد می توانید با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس گرفته و یا در بخش دیدگاه همین صفحه با ما در ارتباط باشید . هم چنین توصیه می کنیم تا با مطالعه عنوان بهترین روش مهاجرت به لهستان از تمامی مسیرهای دریافت ویزای این کشور به خوبی مطلع شوید.

سوالات پر تکرار شرکت ها و بانک های مهم لهستان

با مطالعه سوالات پرتکرار می توانید پاسخ برخی از پرسش های خود را دریافت نموده و یا از طریق بخش دیدگاه و یا شماره های تماس با ما در ارتباط باشید.

شرکت هایی به ارائه خدمات پیشنهاد بانکی مانند فاکتورینگ، مدیریت صندوق سرمایه گذاری و لیزینگ هستند که بانک پولسکی را به یکی از شرکت ها و بانک های مهم لهستان تبدیل می کند.

اکثر دفاتر مرکزی در پایتخت کشور یعنی ورشو قرار دارند؛ اما برخی از دفاتر دیگر در قسمت های متفاوتی قرار دارند.

بانک سانتاندر پولسکا و شرکت کی جی اچ ام علاوه بر کار های اصلی، در فعالیت های اجتماعی و مردمی نیز نقش پررنگی دارند.

خیر، خدمات این بانک ها در کشور ها دیگر نیز در دسترس است.

بانک میلینیوم با داشتن ربات برای خدمات دهی اینترنتی به مشتریان مشهور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه