مشاغل مورد نیاز لهستان

مشاغل مورد نیاز در لهستان از جمله مواردی است که هر فرد علاقه مند به زندگی در این کشور باید از آن مطلع باشد . زیرا به دلیل نیاز بالایی که این کشور به نیروی کار در حوزه های مختلف دارد ، فرصت های شغلی و درآمدهای قابل توجهی می تواند به او تعلق گیرد.

علاوه بر این اگر فرد قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور را داشته باشند با انتخاب رشته تحصیلی متناسب با مشاغل مورد نیاز می توان آینده شغلی خود را پس از تحصیل تضمین کرد. همچنین دولت شرایط بهتر و آسان تری را برای پذیرش و تحصیل افراد در این رشته قرار می دهد و از آن ها حمایت می کند.

مشاغل موردنیاز لهستان

فهرست مشاغل موردنیاز لهستان هر ساله تغییر نموده و برخی از مشاغل به آن افزوده و یا از آن حذف می شوند ، پس با مشاورین آی مهاجرتی در ارتباط باشید.

فهرست مطالب

برای افرادی که قصد مهاجرت از روش کار را دارند نیز شناخت مشاغل مورد نیاز لهستان ضروری بوده تا با انتخاب درست شانس موفقیت خود را چند برابر کنند، برای اطلاع از شرایط دقیق این روش مهاجرت به مقاله مهاجرت کاری و کاریابی در لهستان مراجعه کرده و آن را مطالعه فرمایید.

توجه داشته باشید که اگر در زمینه های دیگری تخصص دارید ولی آن شغل در لیست شغل های مورد نیاز لهستان نمی باشد ، به این معنی نیست که نمی توان با داشتن رزومه خوب مشغول به کار شد. در مجموع بازار کار در این کشور بسیار خوب است اما با کار در شغل های مورد نیاز می توان از مزایاهای بسیار بهتری بهره مند شد . در ادامه با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید تا با تمامی شرایط در این زمینه آشنا شوید.

لیست مشاغل مورد نیاز لهستان 2023

لیست کارهای مورد نیاز در لهستان بر اساس تعداد نیروی کار در هر زمینه و نیازهای بازار کار مشخص می شود و در صورت کمبور نیروی کار در یک زمینه، آن شغل در لیست مشاغل مورد نیاز قرار می گیرد و زمینه های دستیابی به آن را برای افراد ساکن کشور و حتی مهاجرین هموار شده و شرایط خوبی برای افراد دارای تخصص فراهم می گردد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو مشاغل موردنیاز لهستان+ پادکست

در این ویدیو مونا از اهمیت آگاهی از مشاغل موردنیاز لهستان برای شما می گوید که چنانچه از علاقه مندان به کار در این کشور هستید ، توصیه می کنیم تا انتها آن را تماشا نمایید.

جهت هرگونه اقدام نیز مشاورین ما در دفاتر آی مهاجرتی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان می باشند.

نمایش ویدیو درباره مشاغل موردنیاز لهستان
مشاغل موردنیاز لهستان

List of required jobs in Poland 2023

فهرست مشاغل موردنیاز لهستان به مدت 6 ماه الی یک سال به روز می شود و به همین علت توصیه می شود تا از آن اطلاع دقیق داشته باشید . کارشناسان ما در آی مهاجرتی همواره جدیدترین لیست را در اختیار شما می گذارند و به طور معمول رشته هایی که نیاز به تخصص دارند مورد نیاز هستند که شما برای اشتغال در آن ها باید تخصص لازم را کسب کرده و یا تحصیلات لازم را پشت سر بگذارید.

در جدول زیر لیست مشاغل مورد نیاز لهستان 2023 به همراه متوسط درآمد آن ها برای شما قرار داده شده است و در ادامه این مقاله نیز به بررس دقیق هر یک از آن ها پرداخته ایم.

نام شغل متوسط درآمد در ماه زلوتی(PLN)

پزشک

17.400

پرستار

7.200

حسابدار

7.850

تکنسین

2.650

منابع انسانی

7.280

راننده

4.420

مهندس آی تی

6.410
روانشناس

22.900

مهندس

6.410

پزشکی نبض جامعه کاری لهستان

Medical

همان طور که می دانید پزشکی نبض جامعه کاری لهستان به شمار می رود چرا که نقش اصلی را در سلامت و بهداشت مردم ایفا می کند و در تمام کشورهای جهان این شغل در رده های بالا قرار گرفته و تمامی دانشگاه ها سعی بر پیشرفت آموزش خود در این رشته دارند. 

این رشته از آنجایی در لهستان بسیار حائز اهمیت است که تعداد نیروی کار در بخش بهداشت و درمان بسیار کم بوده و به عنوان اولین گزینه در لیست مشاغل مورد نیاز لهستان همواره مورد درخواست است.

از آن جایی که دولت لهستان به دنبال جذب پزشک از کشورهای مختلف است، شرایط مهاجرت و اقامت در این کشور برای پزشکان بسیار راحت می باشد، این افراد فقط نیاز به قبولی در یک آمون را دارند و در صورت کسب آن می توانند مجوز کار در این کشور را دریافت و بلافاصله مشغول شوند.

روش دیگری که برای رسیدن به این شغل وجود دارد تحصیل در دانشگاه های این کشور در رشته پزشکی است، سیستم آموزشی لهستان برای جذب دانشجویان در این رشته شرایط قبولی را بسیار راحت تر کرده و فرد با تحصیل در این دانشگاه ها می تواند از آینده شغلی خود اطمینان کامل داشته باشد.

میزان درآمد پزشک در لهستان بین 6000 الی 30000 زلوتی بوده و با توجه به تخصص، موقعیت و نوع مطب پزشک متغیر است اما با داشتن تخصص و کار در مطب خصوصی می توان این مقدار را به حداکثر رساند و به همین دلیل پزشکی یکی از 10 شغل برتر و پردرآمد در لهستان به شمار می آید . مطالعه عنوان تحصیل پزشکی در لهستان شما را با این مسیر بیشتر آشنا می سازد.

حرفه پرستاری هم تراز با پزشکی در لهستان نیز یکی دیگر از مشاغل مورد نیاز در لهستان بوده و حمایت بسیاری در جهت جذب نیرو در این شغل انجام می گیرد، چرا که سلامت و بهداشت کامل افراد بدون پرستار ممکن نبوده و پرستاران نقش بسیار مهمی را در به سلامت کامل رسیدن بیماران ایفا می کنند.

در حال حاضر فرصت های شغلی متنوعی برای پرستاران در لهستان وجود دارد که برخی از آن ها شامل موارد زیر می شود:

  • مربی پرستار: مربی ها به دانشجویان پرستاری آموزش می دهند و برنامه درسی برای دانشجو ایجاد می کنند تا باعث ارزیابی و پیشرفت مهارت های دانشجو شود.
  • پرستار مسافرتی: این پرستاران برای وظایف کوتاه مدت در مراکز مختلف بهداشتی کار می کنند و مراقبت های بهداشتی را در مکان های مختلف ارائه می دهند.
  • مدیر پرستار: مدیران پرستار بر پرستارهای دیگر نظارت می کنند و مراقبت از بیماران خاص را عهده دارند، همچنین بر منابع و وظایف اداری نیز نظارت دارند.
  • پرستار ثبت شده (RN): RN ها مراقبت های پرشکی را با مدیریت دارو ها و برنامه مراقبتی بیمار در بیمارستان کلینک و سایر امکانات بهداشتی دیگر را مدیریت کرده و ارائه می کند.

مقدار حقوق این افراد با توجه به عواملی مانند تجربه و تخصص متغیر است و کسانی که در شهرهای بزرگتر و مرکزهای خصوصی مشغول هستند ف حقوق بیشتری را دریافت می کنند. متوسط حقوق پرستاری در لهستان از 4000 تا 14000 زلوتی در ماه می باشد.

حرفه پرستاری هم تراز با پزشکی در لهستان

Nursing

مهندس آی تی شغلی برای پیشرفت در لهستان

مهندس آی تی شغلی برای پیشرفت در لهستان

به طور کلی اروپای مرکزی به عنوان مرکز فناوری شناخته می شود اما کشور لهستان، به عنوان رهبر فناوری در این قاره شناخته می شود، این کشور هم اکنون یکی از مدرن ترین کشورها در بخش فناوری بوده و همچنان در این زمینه پیشرفت های چشم گیری دارد اما چگونه؟

از آن جایی که مهندس آی تی شغلی برای پیشرفت در زمینه فناوری است، کشور لهستان تمامی شرایط لازم را برای افراد متخصص و با استعداد در این حوزه فراهم کرده است و این شغل در لیست مشاغل پر درآمد در لهستان قرار دارد . همچنین شرایط تحصیل در این رشته نیز برای تمامی متقاضیان از سراسر جهان فراهم گشته است و این شرایط بسیار راحت و کم هزینه بوده تا افراد به تحصیل در این رشته تمایل یابند و از داشتن آینده شغلی مناسب مطمئن باشند.

با داشتن تخصص در این زمینه می توان به راحتی در شرکت های گوگل و مایکروسافت که به طور گسترده در لهستان سرمایه گذاری کرده اند ، مشغول به کار شد و از درآمد و کیفیت زندگی بالایی برخوردار شد ، زیرا که میزان درآمد در این زمینه بسیار بیشتر از مقدار میانگین حقوق در کشور است. متوسط درآمد مهندس آی تی از 6000 تا 10000زلوتی می باشد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تکنسین شغلی با دانش فنی بالا

Technician

تکنسین شغلی با دانش فنی بالا به شمار می آید، در این شغل فرد وظیفه نگهداری و تعمیر ابزار و تجهیزات مورد استفاده در صنایع فناوری را بر عهده دارد. افراد تکنسین با طیف بسیار بزرگی از تجهیزات تعامل خواهند داشت و نقش بسیار مهمی را در فناوری ایفا می کنند.

همان طور که اشاره کردیم کشور لهستان نیز در زمینه فناوری بسیار پیشرو بوده و به دنبال جذب نیروی کار در این زمینه است و به همین دلیل تکنسین نیز از مشاغل مورد نیاز در لهستان است. این کشور یک مقصد عالی برای افرادی که تخصص تکنسین را دارند به شمار می آید و به راحتی می توانند اقامت این کشور را با تخصص خود دریافت کنند. متوسط درآمد این شغل از 1000 تا 4000 زلوتی می باشد.

از طرفی که این شغل به عنوان یک تخصص شناخته می شود، باید تحصیلات آن را در دانشگاه گذراند تا به تخصص در این زمینه رسید و دانشگاه های لهستان می توانند به عنوان مقصد برای تحصیل این رشته باشند، که این خود نکته ای مثبت است. برای اطلاع دقیق از روش های مختلف مهاجرتی و مناسب ترین آن ها به این کشور، مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان را مطالعه نمایید.

مهندسی در لهستان مورد نیازترین شغل

در حال حاضر مهندسی در لهستان مورد نیازترین شغل در بازار کار می باشد، چرا که مهندسان نقش اصلی را در فناوری و پیشرفت این کشور ایفا می کنند و این کشور فرصت های شغلی بسیاری را در زمینه های مهندسی، فناوری اطلاعات و مخابرات را به افراد ارائه می دهد. 

فردی که به عنوان مهندس در لهستان کار می کند معمولاً حدود 6900 زلوتی درآمد دارد. دستمزدها از 3170 زلوتی (کمترین) تا 11000 زلوتی (بیشترین) متغیر است.

کشور لهستان با بزرگترین شرکت های نرم افزاری در دنیا همکاری داشته و به همین دلیل نه تنها فرصت های شغلی بسیار زیاد بوده بلکه رضایت، امنیت، پیشرفت و توسعه را نیز برای مهندسین به ارمغان می آورد و آن را از سراسر جهان به سوی خود جذب می کند، تعجبی ندارد که این کشور پیشرفت های زیادی را داشته و به عنوان یکی از بهترین کشورهای فناوری در اروپا می باشد.

مهندسی در لهستان مورد نیازترین شغل

نه تنها زمینه های شغل مهندسی در این کشور فراهم بوده، بلکه زمینه های تحصیل این رشته نیز در دانشگاه های کشور به بهترین شکل برای دانشجویان خارجی نیز مهیا می باشد، شرایط پذیرش در این رشته بدون دشواری بوده و کیفیت آموزشی ارائه شده بسیار بالا است، همچنین فرد دانشجو در این رشته می تواند در حین تحصیل دوره های کارآموزی با حقوق را نیز بگذراند.

Accounting

شغل تخصصی حسابداری در شرکت های لهستان

شغل تخصصی حسابداری در شرکت های لهستان نیز از شغل های مورد نیاز لهستان می باشد. حسابداری رشته های مختلفی دارد مانند حسابداری، صنعتی، حسابداری دولتی، حسابداری مالیاتی و غیره که با تخصص در هرکدام از این موارد فرصت های شغلی مختلفی در دسترس است.

به طور کلی حسابدارها به تجزیه و تحلیل، گزارشگری و حسابداری واحدهای مالی و غیر مالی می پردازند که وجود این متخصص ها در هر شرکت ضروری بوده، از طرفی دیگر لهستان یکی از کشورهایی است که تعداد زیادی شرکت های داخلی و خارجی را در خود جای داده و به همین سبب تعداد فرصت های شغلی برای حسابداران زیاد بوده و دولت به دنبال نیروی کار در این زمینه می باشد.

همچنین اگر قصد مهاجرت تحصیلی را به این کشور داشته و نمی دانید که برای کدام رشته اقدام نمایید ما رشته حسابداری را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که شرایط تحصیلی این رشته بسیار خوب بوده و در طول دوران تحصیل نیز می تواند به عنوان کارآفرین مشغول به کار شوید و تجربه های لازم را برای پس از اتمام تحصیل خود به دست آورید.

کسانی که دارای تخصص حسابداری هستند و یا به تازگی تحصیلات خود را در این رشته به پایان رسانده اند می توانند در بانک ها، صندوق سرمایه گذاری، شرکت بیمه و یا شرکت های دیگر مشغوله به کار شوند. متوسط درامد حسابداری در این کشور از 3000 الی 15.600PLN در ماه می باشد.

مطالب جمع آوری شده در مقالات زیر می توانند در یافتن شغل مناسب در این کشور راهنمای خوبی برای شما باشند:

مدیریت منابع انسانی در لهستان

شغل با مزیت مدیریت منابع انسانی در لهستان نیز یکی دیگر از مشاغل مورد نیاز در لهستان می باشد که برای افرادی مناسب است که علاوه بر کار با ارقام و ریاضی، شاز پشتیبانی و توانمندسازی افراد برای موفقیت های شغل آن ها لذت می برد.

اما برای دستیابی به این شغل داشتن حداقل لیسانس این رشته نیاز است، دوره های تحصیلی این رشته در دانشگاه های لهستان نیز در دسترس است و می توان تحصیل در این رشته را یک روش مهاجرتی نیز در نظر داشت.

پس از اتمام تحصیل شما تخصص کافی را در زمینه های آموزش، توسعه، استخدام و رهبری افراد را می آموزید. به طور کلی بیش از 178 شرکت در لهستان وجود دارند که می توان در آن ها به عنوان مدیریت منابع انسانی مشغول به کار شوید.

متوسط حقوق این شغل از 5600 تا 15000 زلوتی در ماه و یا 128000 زلوتی در سال می باشد .برخی از وظایف مدیریت منابع انسانی به شرح زیر است:

مدیریت منابع انسانی در لهستان
  • از رعایت کامل قانون در محل کار اطمینان حاصل کنید.
  • مدیریت تیم منابع انسانی
  • آموزش و پشتیبانی تیم منابع انسانی
  • تجزیه و تحلیل گزارش های منابع انسانی
  • از بایگانی استاندارد اسناد پرسنل اطمینان حاصل کنید.
  • ترویج حقوق پناهندگان و مهاجران در محیط کار

کار در صنایع غذایی لهستان

Food Industry

صنایع غذایی رقابتی ترین بخش در بازار لهستان در حل حاضر است و به همین سبب شرکت ها به دنبال بهترین کارکنان ها در همه شغل های موجود این زمینه هستند تا با کیفیت ترین محصول را به بازار عرضه کرده و نیازهای مشتریان خود را برآورده سازند و بتوانند شرایط شغل های پردرآمد در لهستان را برای کارکنان فراهم آورند.

رشته های مختلف برای اشتغال در این صنعت وجود دارد که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید، البته قبل از انتخاب خود باید با شرایط دقیق آن آشنا شوید تا بدانید که آیا مناسب شما است یا خیر، پیشنهاد می شود که برای دریافت اطلاعات دقیق به کارشناسان آی مهاجرتی مراجعه کرده تا در این راه به شما کمک کنند و بهترین تصمیم را برای آینده شغلی خود داشته باشید .مشاغل مورد نیاز این زمینه به شرح زیر است:

  • سرایدار
  • قصاب
  • تکنسین کنترل کیفیت
  • نانوا
  • کارشناس صنایع غذایی
  • بسته بندی
  • اپراتور دستگاه
  • مکانیک صنعتی

میزان درآمد در هرکدام از زمینه ها با دیگری متفاوت است اما هر چقدر که زمینه مورد نظر تخصصی تر باشد حقوق آن نیز بیشتر خواهد بود. شرایط اقتصادی کشور نیز بسییار در مقدار درآمد و هزینه ها تاثیر می گذارد و اولین چیزی را که تحت تاثیر خود قرار می دهد صنعت غذایی است، برای اطلاع دقیق از شرایط حال حاضر این کشور به مقاله شرایط اقتصادی کشور لهستان مراجعه کنید.

روانشناسی شغلی غنی و ارزشمند در لهستان

روانشناسی شغلی غنی و ارزشمند در لهستان

روانشناسی شغلی غنی و ارزشمند در لهستان را برای افرادی پدید می آورد که مجذوب پیچیدگی های رفتار انسانی هستند و اشتیاق به درک عملکرد درونی انسان دارند. از طرفی دیگر تجربه این شغل در لهستان می تواند بسیار جذابیت این تجربه را چند برابر کند. این شغل نیز در جامعه دارای امتیازی خوب بوده و بسیار ارزشمند است و به همین دلیل تحصیل در این تخصص نیز می تواند برای آینده فردی که به این کشور مهاجرت کرده مفید باشد و جایگاه مناسبی در جامعه به دست آورد.

متوسط درآمد یک روانشناس در لهستان حداقل 11,500 زلوتی و حداکثر 35,600 زلوتی در ماه می باشد و به همین دلیل این شغل در لیست مشاغل پر درآمد در لهستان قرار دارد. روانشناسی زیر شاخه های مختلفی دارد که با دریافت تخصص در هرکدام از آن ها می توان به سود مورد نظر دست یافت.

همچنین اگر به فکر دریافت سود از طریق سرمایه گذاری هستید مقاله سرمایه گذاری در لهستان را نیز مطالعه کنید . از آن جایی که روانشناسی یکی از مشاغل مورد نیاز در لهستان است شناخت شاخه های آن نیز ضروری می باشد، زیر شاخه های روانشناسی به شرح زیر است:

  • روانشناسی بالینی: بر ارزیابی و درمان اختلالات روانی تمرکز دارد.
  • روانشناسی شناختی: فرآیندهای ذهنی، توجه، حافظه و حل مسئله را بررسی می کند.
  • روانشناسی سازمانی: رفتار انسان در محیط کار و پویایی سازمانی را مطالعه می کند.

Driver

شغل موردنیاز راننده در لهستان

در حال حاضر هیچ شرکت لجستیک در لهستان وجود ندارد که شغل مورد نیاز راننده در لهستان در اول لیست آن قرار نداشته باشد، این شغل به طور جدی با کمبودهایی مواجه است و تمامی شرکت هایی که با حمل و نقل عمومی و یا تجارت سر و کار دارند به دنبال ایجاد شرایطی هستند تا بتوانند مقدار نیروی کار لازم را در این شغل به دست آورند.

به همین صورت دولت شرایط ها و مزایاهایی را برای این شغل در نظر گرفته و از داوطلبان این زمینه بسیار استقبال می کند. در حال حاضر حقوق متوسط یک راننده در کمترین حالت 12120 زلوتی تا بیشترین حالت 43340 زلوتی متغیر است. این مقدار حقوق برای یک راننده خودرو در لهستان بوده و شامل مزایایی مانند مسکن نیز می شود. همچنین با دریافت درجه راننده بین المللی می توان تجربه سفر به بقیه کشورهای اروپا را نیر به دست آورد.

در این مقاله که توسط کارشناسان آی مهاجرتی تهیه شده است به بررسی و تحلیل دقیق مشاغل مورد نیاز در لهستان پرداخته شده و در دسترس شما قرار گرفته است. در صورت داشتن سوالات و ابهامات می توانید با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس گرفته و یا در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار مشاغل موردنیاز لهستان

در این عنوان از آی مهاجرتی تلاش نمودیم تا به مشاغل موردنیاز لهستان بپردازیم و در صورتی که پس از مطالعه سوالات پرتکرار همچنان پرسشی در این رابطه دارید ، مشاورین ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان در تمامی زمینه های مرتبط با مهاجرت می باشند .

وظایف این موقعیت شغلی در لهستان شامل مدیریت و آمورش سایر افراد در منابع انسانی و بایگانی مدارم پرسنل می باشد.

بله، سیستم سلامت و بهداشت این کشور با کمبود پرستار مواجه شده و از تمامی افراد دارای شرایط برای کار و تحصیل این رشته استقبال می کند.

مشاغل مورد نیاز در لهستان در این صنعت شامل تکنسین، کارشناس صنایع غذایی و اپراتور دستگاه و غیره می شود.

میزان درآمد پزشک در لهستان بین 6000 الی 30000 زلوتی بوده و این مقدار با توجه به تخصص فرد و خوصی یا دولت بودن مطب می تواند تغییر کند.

بله، کشور لهستان به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورها شناخته می شود و از تمامی افراد متخصص در زمینه فناوری نیز استقبال می کند و این افراد می توانند با اشتغال در شرکت های بزرگ، به مزایای بسیاری دست یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه