لیست 10 شهر جذاب مجارستان

لیست 10 شهر جذاب مجارستان چکیده ای از بهترین شهرهای موجود در این کشور از نظر مکان های دیدنی، هزینه های زندگی، موقعیت های تحصیلی، فرصت های اشتغال و کیفیت زندگی می باشد. به صورت کلی آشنایی با بهترین شهرهای مجارستان به شما کمک کرده تا بهترین گزینه را برای سفر یا مهاجرت انتخاب کنید.

امروزه بیش از 1339 شهر در مجارستان قرار داشته و از مهم ترین شهرهای این کشور می توان به بوداپست، دبرسن، سگد، میسکولک، گیور، پچ، کچکمت، سولنوک، سوپرون، وزپرم، کاپوسوار، ایگر، سیگلد و باجا اشاره کرد. به صورت کلی هر شهر مجارستان دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است.

لیست 10 شهر جذاب مجارستان

مجارستان به عنوان مقصدی محبوب در میان ایرانیان ، میزبانی شهرهای مطرحی را در اروپا به عده دارد که هر یک گزینه ای ایده آل برای تحصیل و کار هستند.

فهرست مطالب

از همین رو چنانچه هر گونه پرسشی در مورد بهترین شهرهای این کشور و شرایط مهاجرتی دارید، توصیه می کنیم از طریق راه های ارتباطی با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید. لیست 10 شهر جذاب مجارستان و مهم ترین شهرها، ترکیبی از فرهنگ غرب و شرق بوده و آثار تاریخی مختلف در آن ها نشان دهنده دگرگونی های تاریخی طی سالیان متوالی می باشد.

ضمنا معرفی شهرهای مهم و اصلی مجارستان تنها گامی کوچک جهت آشنای با شرایط زندگی در این کشور است و چنانچه علاقه دارید تا با روش های قانونی مهاجرت آشنا شوید، توصیه می کنیم مطالعه عنوان سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان را از دست ندهید. 

این مقاله که توسط بهترین کارشناسان همین مجموعه تدوین شده، تمامی روش های مهاجرتی را به صورت کاملا تخصصی بررسی می کند.

شهر دانشجویی دبرسن

شهر دانشجویی دبرسن در واقع دومین شهر بزرگ مجارستان است که از نظر آموزشی و صنعتی بسیار پیشرفته می باشد. این شهر محبوب دارای جمعیت دانشجویی قابل توجهی بوده و مقر برخی از بهترین موسسات آموزشی این کشور نظیر دانشگاه دبرسن، قدیمی ‌ترین دانشگاه فعال کشور می باشد.این دانشگاه عموما به دلیل آموزش پزشکی با کیفیت خود، در سطح کشور شناخته شده است.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
لیست 10 شهر جذاب مجارستان

جالب است بدانید پس از پایان جنگ جهانی دوم برای چندین سال دبرسن پایتخت کشور مجارستان بود و از همین رو پایه های اقتصادی و صنعتی این شهر بسیار قوی می باشد. اغلب دبرسن به عنوان “قابل زندگی ترین شهر مجارستان” شناخته شده و مکانی عالی برای زندگی خانواده در نظر گرفته می شود.

از مزایای زندگی در این شهر می توان به دسترسی به مدارس عالی، امکانات مراقبت های بهداشتی و فرصت های شغلی خوب اشاره کرد. شما می توانید حین اقامت در این شهر از لیست 10 شهر جذاب مجارستان، از کلیسای جامع سنت آن و همچنین موزه دیری، که مجموعه ای درخشان از مصنوعات و آثار هنری مجارستانی را در خود جای داده است، دیدن کنید.

علاوه بر این هر ساله 20 آگوست در دبرسن رویدادی بسیار منحصر به فرد و دیدنی به نام کارناوال گل انجام شده که شرکت در آن خالی از لطف نیست.

شهر فرهنگی سوپرون مجارستان

شهر فرهنگی سوپرون مجارستان

شهر فرهنگی سوپرون یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای این کشور بوده که به خاطر معماری خیره کننده و منطقه تاریخی خود شناخته شده و گزینه ای عالی برای مهاجرینی است که به دنبال زندگی در شهری فرهنگی و تاریخی هستند. این مورد از معرفی شهرهای کشور مجارستان دارای فضایی خاص و رویایی بوده و نسبت به بوداپست ریتم زندگی آرام تری را دنبال می کند.

از معماری خاص گرفته تا جاده ‌های سنگ ‌فرش‌ شده هر قسمت این شهر دارای جاذبه ای خاص بوده که باعث شده تا حس کنید در نقاشی ای قرون وسطایی قدم می زنید.سوپرون یکی از شهرهای کوچکتر مجارستان با سطح جرم و جنایت پایین است که محیطی آرام و امن را در اختیار ساکنین خود قرار می دهد. 

در ماه ژوئن نیز جشنواره VOLT در این شهر برگزار شده که بهترین های موسیقی محلی مجارستان را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. هر چند سوپرون با دیگر شهرهای بزرگ مجارستان فاصله زیادی دارد، اما در اطراف خود دارای جنگل های بکر و دریاچه های درخشانی است که باعث شده تا از غوطه ور شدن در طبیعت لذت ببرید. 

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شهر آرام پچ

در ادامه معرفی شهرهای مهم و دیدنی مجارستان به سراغ شهر آرام پچ می رویم، شهری که عمدتا به دلیلی تاریخ غنی و معماری زیبایش شناخته می شود. پچ که پنجمین شهر بزرگ در این کشور بوده گزینه ای عالی برای مهاجران علاقمند به هنر و تاریخ است، زیرا خانه چندین موزه و مؤسسه فرهنگی می باشد.

پچ که یکی از دست کم گرفته شده ترین شهرهای اروپایی بوده با فضای آرام و همچنین معماری فوق العاده، هر بیننده ای را مسحور خود می کند. جالب است بدانید این شهر در سال 2010 توسط یونسکو عنوان پایتخت فرهنگی اروپا را از آن خود کرد.

این شهر از لیست 10 شهر جذاب مجارستان حدود 2000 سال پیش و توسط رومیان تاسیس شده و از آن زمان تا به حال اتفاقات تاریخی بسیار زیادی را از سر گذرانده و در حال حاضر مرکز شهر پچ مقر تعدادی مکان ‌های باستان ‌شناسی جالب برای بازدید است.

با توجه به این موضوع پچ دارای صنعت گردشگری بسیار خوبی بوده و علاقمندان به بخش گردشگری می توانند فرصت های شغلی متنوعی را در این شهر پیدا کنند. علاوه بر این، پچ محل استقرار یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا، دانشگاه پکس است.

شما می توانید با تحصیل در دانشگاه این شهر از مزایای زندگی در شهری آرام و تاریخی لذت ببرید. همچنین سیستم حمل و نقل شهر پچ بسیار خوب است و افراد می توانند به راحتی از این به اکثر نقاط کشور سفر کنند.

شهر تجاری گیور

شهر تجاری گیور مقر بسیاری از شرکت های چند ملیتی و بخش خودروی مجارستان است و مکانی ایده آل برای گسترش هر حرفه ای به شمار می رود. این شهر در کنار بخش تاریخی خود دائما در حال توسعه و پیشرفت است از همین رو مکانی عالی برای دستیابی شغل مورد نظرتان به شمار می رود.

در حال حاضر مهم ترین منطقه این شهر منطقه تاریخی گیور بوده که در محل تلاقی سه رودخانه قرار گرفته و در این منطقه عموما ساختمان ‌های قدیمی فوق ‌العاده‌ ای برای کاوش وجود دارد. همچنین خیابان ‌های سنگ ‌فرش ‌شده گیور مقر انواع رستوران ‌ها، مغازه ‌ها و کافه ‌ها می باشد. از دیگر مزایای زندگی در این مورد از لیست 10 شهر جذاب مجارستان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شهری بسیار امن
  • وجود حمل و نقل درون شهری کارآمد
  • فرصت های شغلی فراوان

سگد مجارستان شهر آفتاب

حال که با ما در معرفی شهرهای بزرگ مجارستان همراه هستید حیف است که با سگد شهر آفتاب آشنا نشوید. این شهر به دلیل معماری زیبا، پارک ها و صحنه های فرهنگی پر جنب و جوش خود شناخته شده و یک انتخاب عالی برای مهاجرانی است که می خواهند در شهری کوچکتر و آرام تر زندگی کنند.

این شهر به دلیل آب و هوای دلپذیرش به عنوان شهر آفتابی و یکی از زیباترین شهرهای مجارستان شناخته شده است. کیفیت زندگی بالا، هزینه های مقرون به صرفه و محیط اجتماعی پویا باعث شده تا سگد به یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرین تبدیل شود.

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این شهر وجود موسسات آموزشی با کیفیت از جمله دانشگاه سگد است که باعث شده تا سیل عظیمی از دانشجویان داخلی و خارج این شهر زیبا را برای تحصیل انتخاب کنند. علاوه بر این تمامی خیابان ‌های شهر مملو از کافه ‌های عالی و رستوران های باکیفیت می باشد.

سگد در لیست 10 شهر جذاب مجارستان استاندارد بالایی از زندگی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه داده و برای افرادی مناسب است که قصد دارند در شهری با کیفیت و ارزان قیمت زندگی کند. علاوه بر این نرخ جرم و جنایت در این شهر کم بوده و فضای شهر مملو از پارک ها و فضاهای سبز می باشد.

این شهر همچنین به خاطر صحنه فرهنگی پر جنب و جوش با تنوع گسترده ای از موزه ها، گالری ها، تئاترها و جشنواره ها در طول سال شناخته شده است.

توصیه می کنیم تا با مطالعه مقالات زیر به شناخت هرچه کامل تری از کشور مجارستان برسید:

شهر توریستی استرگوم

شهر توریستی استرگوم یکی دیگر از زیباترین موارد در لیست بهترین شهرهای مجارستان بوده که بین ایرانیان کم تر شناخته شده است. این شهر باشکوه نیز با انبوهی از بناهای تاریخی و زیبایی های طبیعی هر ساله مهاجران زیادی را به سوی خود جذب می کند.

به صورت کلی این شهر در لیست 10 شهر جذاب مجارستان با قطار کم تر از 90 دقیقه با بوداپست فاصله داشته و همچنین دارای سیستم حمل و نقل درون شهری و برون شهری بسیار خوبی می باشد.

حین بازدید از این شهر حتما به کلیسای شهر و همچنین موزه ملی مجارستان سری زده و در رستوران های استرگوم از غذاهای مجاری لذت ببرید. از مزایای زندگی در این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شهری آرام و ساکت
  • وجود مکان ‌های تاریخی فراوان
  • شهری مناسب برای زندگی خانوادگی

شهر صنعتی میسکولک

در آخرین مورد از معرفی شهرهای مهم و دیدنی مجارستان به سراغ شهر صنعتی میسکولک می رویم. این شهر زیبا چهارمین شهر بزرگ این کشور بوده و مقصد عالی برای کسانی است که به دنبال یک اقامتگاه اروپایی با طبیعیتی بکر می گردند.

همچنین شما می توانید حین زندگی در این شهر از فرصت های شغلی بی نظیری در زمینه صنعت و گردشگری بهرمند شوید. شهر میسکولک دارای قطاری به سمت بوداپست بوده و رفت و آمد به پایتخت از این شهر عموما آسان می باشد.

  • شهری آرام و ساکت
  • وجود مکان ‌های تاریخی فراوان
  • شهری مناسب برای زندگی خانوادگی

گرانترین شهر مجارستان

بوداپست پایتخت، در صدر لیست معرفی شهرهای مهم و دیدنی مجارستان قرار گرفته و ترکیبی عالی از فرهنگ، غذا و نوشیدنی و فرصت های شغلی و تحصیلی را در اختیار ساکنین خود قرار می دهد. بوداپست که عنوان گرانترین شهر مجارستان را از آن خود کرده شهر عالی برای افراد علاقمند به زندگی در شهرهای بزرگ و شلوغ است.

هر چند این شهر در بین لیست 10 شهر جذاب مجارستان دارای هزینه زندگی بالاتری بوده اما نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی هزینه زندگی کم تری دارد. لذا شما می توانید با زندگی در بوداپست از مزایای زندگی در یک شهر بزرگ اروپایی بهره مند شده اما هزینه بسیار کم تری برای زندگی بپردازید.

در این راه توصیه می کنیم با مطالعه مقاله صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان با میزان هزینه های زندگی در هر شهر این کشور آشنا شوید.

بوداپست به دلیل معماری زیبا، تاریخ غنی و جاذبه های فرهنگی مانند موزه ها، گالری های هنری و جشنواره ها شناخته شده و این شهر و مکان های متعدد میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است. از دیگر مزایای زندگی در این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خدمات حمل و نقل عالی
  • مراقبت های بهداشتی با هزینه کم
  • محیطی بین المللی
شهر هزینه های زندگی برای یک نفر (دلار)جمعیت
بوداپست10701.741.041
دبرسن751204.124
پچ658156.649
میسکولک673172,637
سگد761164.883
گیور729128.265
نیرادیهازا628118.164
کچکمت644109,847
ایگر69754.527
سوپرون71350.823
استرگوم84228.785

 

زیباترین شهر مجارستان

سنت اندره با ساختمان های رنگارنگ، موزه های هنری، جاده های پرپیچ و خم و کافه های دنج، عنوان زیباترین شهر مجارستان را از آن خود کرده است. این شهر حدوداً چهل دقیقه با بوداپست فاصله داشته و با قطار، کشتی یا راه جاده ای به بوداپست راه دارد.

از همین رو افرادی که توان پرداخت هزینه های بالای زندگی در بوداپست را ندارند، سنت اندره را برای زندگی و اقامت انتخاب می کنند. این شهر میزبان هفت کلیسا و بیش از 15 موزه از جمله موزه های هنری، موزه سرامیک و موزه نوشیدنی می باشد.

این موزه و کلیساها به سنت اندره حالتی قرون وسطایی داده اند و باعث شده تا حین اقامت در این شهر با فرهنگ و تاریخ مجارستان بیشتر آشنا شوید. رستوران ها، کافه ها و غرفه های غذای زیادی در اطراف این مورد از لیست 10 شهر جذاب مجارستان ، وجود دارند که می توانند گزینه خوبی برای امتحان باشد.

همچنین با توجه به این که سنت اندره به عنوان شهری توریستی در نظر گرفته شده فرصت های اشتغال زیادی را در این زمینه برای ساکنین خود ایجاد می کند.

قدیمی ترین شهر مجارستان

قدیمی ترین شهر مجارستان

ایگر که عنوان قدیمی ترین شهر مجارستان را به دست آورده است یکی دیگر از شهرهای عالی برای زندگی در این کشور می باشد. این شهر زیبا با حمام ‌های ترکی و تاکستان ‌های زیبا و هزینه های زندگی بسیار پایین مکانی منحصر به فرد برای مهاجرین می باشد.

این شهر خانه برخی از خارق العاده ترین ساختمان های باروک در مجارستان است، اما بیشتر به خاطر قلعه قرون وسطایی خود شناخته شده است. مجموعه قلعه ها، موزه ‌ها و نمایشگاه‌ های خارق‌ العاده‌ این شهر باعث شده تا از زندگی در محیطی فرهنگی و تاریخی لذت ببرید.

علاوه بر این در خیابان ‌های این شهر رستوران ‌ها و کافی شاپ های بسیار عالی ای وجود دارد که مکانی عالی برای آشنایی با غذاهای مجاری می باشند. 

این مورد از لیست 10 شهر جذاب مجارستان خدمات بهداشتی بسیار باکیفیتی را به ساکنین خود ارائه می دهند و همچنین دارای سیستم حمل و نقل درون شهری بسیار عالی ای می باشد.

در این مقاله لیست 10 شهر جذاب مجارستان را مورد بررسی قرار داده ایم، چنانچه هر گونه سوالی در مورد شرایط زندگی در این شهر فکرتان را مشغول کرده، حتما از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید. همچنین همانگونه که مشاهده کردید برخی از شهرهای این کشور مقر دانشگاه های بسیار با کیفیتی هستند، شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با شرایط تحصیلی همین حالا به مقاله راهنمای کامل تحصیل در مجارستان مراجعه فرمایید.

سوالات پر تکرار لیست 10 شهر جذاب مجارستان

می توانید در بخش سوالات پرتکرار اطلاعات جذاب مقاله لیست 10 شهر جذاب مجارستان را مجددا مطالعه نموده و در صورت هرگونه سوال از طریق بخش دیدگاه با مشاورین ما در ارتباط باشید.

طبق لیست 10 شهر جذاب مجارستان از بهترین شهرهای این کشور می توان به بوداپست، دبرسن، سوپرون، پچ و استرگوم اشاره کرد.

در حال حاضر بین لیست 10 شهر جذاب مجارستان بوداپست عنوان گران ترین شهر را داشته و پس از آن شهرهای استرگوم و دبرسن در رتبه های بعدی قرار دارند.

طبق لیست 10 شهر جذاب مجارستان بهترین شهر برای تحصیل دبرسن می باشد.

طبق لیست 10 شهر جذاب مجارستان سوپرون یکی از شهرهای کوچک مجارستان با سطح جرم و جنایت پایین پایین بوده و محیطی امن را در اختیار ساکنین خود قرار می دهد.

بله، با داشتن آگاهی بیشتر در مورد هر شهر می توانید بهترین گزینه را برای سفر یا مهاجرت انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه