بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان

بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان در واقع پایه های اقتصادی این کشور بوده و تاثیر قابل توجهی بر اشتغال و اقتصاد این کشور دارد. مجارستان خانه برخی از مشاغل بزرگ بوده که در سراسر جهان بسیار شناخته شده هستند. عموما این بانک ها و شرکت ها منبع قابل توجهی برای سرمایه گذاری خارجی و همچنین اشتغال افراد خارجی بوده اند.

از همین رو آشنایی با این پایه های اقتصادی به تمامی مهاجرین توصیه می شود. در سال های اخیر دولت مجارستان برنامه های زیادی را برای جذب سرمایه گذاری خارجی انجام داده و در این راه بزرگترین مشاغل این کشور هدف مهمی برای سرمایه گذاران به شمار می رود.

بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان

بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان می توانند مسیر شما را برای رسیدن به موقعیت شغلی این کشور بهتر و سریع تر فراهم آورند.

فهرست مطالب

چنانچه شما نیز علاقه دارید در یکی از شرکت های مهم مجارستان سرمایه گذاری کرده و از مزایای زندگی و کار در این کشور بهرمند شوید، حتما از طریق راه های ارتباطی با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید. علاوه بر این یکی دیگر از پایه های اقتصادی این کشور بانک ها هستند که نقش حیاتی در اقتصاد کشور دارند.

به صورت کلی تمامی بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان به خوبی توسعه یافته و تنظیم شده است و محصولات و خدمات مختلفی را به افراد و مشاغل ارائه می دهد.

همچنین این بانک ها عموما یک مکان بسیار عالی برای اشتغال بوده و هر ساله افراد زیادی را استخدام می کنند. شما می توانید با مطالعه مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار، تا حد زیادی با شرایط کاری و دستمزدها در این کشور آشنا شوید.

شرکت بین المللی پرزی

شرکت بین المللی پرزی به صورت روزانه در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته و یکی از موفق ترین شرکت های مجارستانی به شمار می رود. پرزی در زمینه نرم افزاری ارتباطات تصویری و ویدیویی فعالیت کرده و در سال 2009 توسط پیتر آروای، پیتر هالاکسی و آدام سوملای فیشر در مجارستان تاسیس شد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان

این شرکت مهم در مجارستان در سال 2020 دفاتری در سانفرانسیسکو، ریگان و بوداپست تاسیس شده و امروزه بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان داشته که با استفاده از نرم افزار این شرکت بیش از 400 میلیون ارائه ایجاد کرده اند.

در حال حاضر بیشتر کاربران این شرکت را دانشجویان و دانشگاهیان تشکیل داده و عموما تمامی افراد می توانند به صورت رایگان از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنند. در سال 2019 این شرکت های مهم در مجارستان بخش ویدئو پرزی را راه اندازی کرده که در آن به افراد این امکان را داده تا به صورت ویدیوی زنده یا ضبط ‌شده، ارائه ‌های مجازی داشته باشند.

جالب است بدانید کلمه Prezi در زبان مجارستانی به معنای ارائه می باشد. همچنین لازم به ذکر است که یکی از اولین سرمایه گذاران این شرکت موفق، TED (سازمانی جهانی که در آن سخنرانان ناشناخته یافته ها و موفقیت های خود را در اختیار افراد می گذارند.) بوده است. در حال حاضر نیز پرزی رو به گسترش بوده و از ژانویه 2022، این شرکت حدود 300 کارمند در 13 کشور داشت.

بانک تجاری K&H در مجارستان

بانک تجاری K&H در مجارستان

بانک تجاری K&H در مجارستان یکی از بزرگ ترین بانک های تجاری در این کشور بوده که دارایی کل آن حدود 2826 میلیارد فورینت بوده و یکی از مؤسسات مالی پیشرو در مجارستان از نظر خدمات خرده فروشی و شرکتی می باشد. این مورد از بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان در سال 1987 و در بوداپست مجارستان تاسیس شده و امروزه دارای 200 شعبه در سراسر کشور است.

این مجموعه بانکی در لیست بانک های مهم کشور مجارستان طیف وسیعی از محصولات مالی و خدمات را به مشتریان خود ارائه داده که از مهم ترین آن ها می توان به مدیریت حساب، سرمایه گذاری، پس انداز، وام، ضمانت نامه بانکی، خدمات کارت بانکی، مدیریت نگهداری، خزانه داری، تامین مالی پروژه، خدمات بانکداری خصوصی، همچنین مدیریت صندوق سرمایه گذاری، لیزینگ، معاملات اوراق بهادار، فاکتورینگ، بیمه عمر و بازنشستگی اشاره کرد.

امروزه بانک K&H بیش از 4000 کارمند در شعبه های مختلف خود داشته و از مهم ترین افراد این مجموعه می توان به دیوید موچرون (مدیر عامل)، آتیلا گومباس (معاون مدیرعامل، رئیس امور مالی و شرکت، بخش مدیریت اعتبار) و لایوس بیکه (معاون مدیرعامل، رئیس بخش خدمات) اشاره کرد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شرکت بزرگ MOL مجارستان

شرکت بزرگ MOL یک شرکت نفت و گاز جهانی بوده که امروزه در بیش از 30 کشور جهان فعالیت دارد. این شرکت در سال 1957 و در بوداپست مجارستان تاسیس شده و طی سال های متمادی به عنوان سودآور ترین شرکت این کشور شناخته شده است.

به صورت کلی طبق لیست بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان شرکت مول مجارستان سومین شرکت با ارزش در اروپای مرکزی و شرقی بوده و ارزش بازار آن 6 میلیارد دلار برآورد شده است. در حال حاضر مهم ترین زمینه های فعالیت این کشور شامل صنعت نفت و گاز از جمله اکتشاف و تولید، پالایش، توزیع و بازاریابی، پتروشیمی، تولید برق، تجارت و خرده فروشی می شود.

همچنین کلیدی ترین حوزه های فعالیت این مورد از شرکت های مهم در مجارستان در اروپای مرکزی و شرقی، اروپای جنوبی، دریای شمال، خاورمیانه، آفریقا، پاکستان، روسیه و قزاقستان است. در حال حاضر بیش از 25000 کارمند در شعبه های این کشور مشغول به کار می باشد.

امروزه شرکت مول دارای 2000 ایستگاه خدمات در 9 کشور بوده و علاوه بر این شرکت محبوب مول دارای یک فهرست اولیه در بورس بوداپست داشته و دومین شرکت بزرگ فهرست شده در بورس بوداپست به شمار می رود. همچنین دارای یک فهرست ثانویه در بورس اوراق بهادار ورشو می باشد.

بانک اعتباری ارست مجارستان

بانک اعتباری ارست یکی دیگر از بانک های بزرگ کشور مجارستان بوده که از سال 1997 عضو گروه ارست اتریش می باشد. این بانک محبوب به عنوان یک بانک جهانی با تمرکز بر افراد، شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ، شهرداری ها، بخش عمومی و سازمان های غیرانتفاعی فعالیت کرده و طیف وسیعی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

از مهم ترین خدماتی که توسط این مورد از بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان ارائه شده می توان به وام های رهنی، وام های شخصی و وام های تجاری، حساب های جاری، کارت های پرداخت، خدمات بانکداری الکترونیک، محصولات سرمایه گذاری و سپرده، و همچنین بیمه اشاره کرد.

ارست در واقع سومین مورد از بانک های مهم مجارستان از نظر کل دارایی بوده و کل دارایی آن 4 178.20 میلیارد فورینت و درآمد خالص بانک 5584260 میلیون فورینت برآورد شده است.

بانک اعتباری ارست مجارستان

با مطالعه عناوین زیر می توانید کشور مجارستان و شرایط حاکم بر آن را از زوایای مختلفی به کاملی بشناسید:

شرکت ویدئوتون غول الکترونیک

شرکت ویدئوتون غول الکترونیک مجارستانی بوده که عموما در اروپای مرکزی و شرقی سیار محبوب است. ویدئوتون یک شرکت خصوصی بوده که در Székesfehérvár و در سال 1938 تاسیس شد. جالب است بدانید در حال حاضر این شرکت در کشورهای دیگر مانند بلغارستان و اوکراین نیز حضور داشته و چندین کالای الکترونیکی، قطعات، ماژول ها، محصولات یا تجهیزات کامل را تامین می کند.

فعالیت های اصلی این مورد از معروف ترین شرکت ها در مجارستان شامل طراحی و مهندسی، مونتاژ جعبه سازی، مونتاژ PCB، تولید قطعات، طراحی ابزار، اتوماسیون صنعتی و ساخت فلزات صنعتی می باشد. این شرکت همچنین خدمات منابع انسانی مانند خدمات مالکیت صنعتی، مدیریت منابع انسانی، مشاوره مدیریت کیفیت، لجستیک و خدمات انبارداری را به افراد مختلف ارائه می دهد.

طبق رتبه بندی EMS در سال 2021 این شرکت در بهترین شرکت های مجارستان رتبه 33 جهانی و 3 در اتحادیه اروپا را به دست آورد. علاوه بر این ارزش تخمینی این گروه بر اساس بررسی سال 2022 فوربس 640 میلیون یورو برآورد شده است. در حال حاضر این مورد از بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان دارای 11 شعبه بوده که 9 مورد آنها در مجارستان، 1 مورد در بلغارستان و 1 مورد در صربستان واقع شده اند.

بانک جهانی MKB

بانک جهانی MKB سومین مورد بانک های مهم مجارستان از نظر کل دارایی بوده که در سال 1950 مجوز بانکداری را کسب کرده و امروزه به عنوان یک بانک جهانی فعالیت می کند و محصولات و خدمات بانکداری خرده فروشی و تجاری را به افراد، شرکت های کوچک و متوسط و شرکت های بزرگ ارائه می دهد.

مشخصات جزئیات
رتبه دومین بانک تجاری مجارستان
هدف مشارکت در نظام پولی بین المللی
کل دارایی بانک حدود 332018 میلیارد فورینت مجارستان

بانک تخصصی OTP

بانک تخصصی OTP در سال 1949 و به عنوان نهادی دولتی شروع به فعالیت کرده و انواع سپرده های خرده فروشی و وام را به مشتریان خود ارائه می داد. به مرور زمان این بانک های مهم در مجارستان فعالیت های خود را گسترش داده و امروزه به عنوان یک بانک جهانی فعالیت می کند و طیف کاملی از محصولات و خدمات بانکی خرد، خصوصی و شرکتی را به افراد خصوصی و مشتریان شرکتی ارائه می دهد.

OTP اولین بانک بزرگ مجارستان از نظر کل دارایی بوده و امروزه میزان درآمد خالص آن حدود 125.34 میلیارد فورینت بر آورد شده است. به صورت کلی دفتر مرکزی این بانک در بوداپست مجارستان واقع شده و در 11 کشور به نام های آلبانی، بلغارستان، کرواسی، مجارستان، مولداوی، مونته نگرو، رومانی، روسیه، صربستان، اسلوونی و اوکراین حضور دارد. همچنین بیش از 41 هزار کارمند در شعبه های مختلف آن مشغول به کار هستند.

شرکت دارویی گدئون ریشتر

شرکت دارویی گدئون ریشتر یک شرکت چند ملیتی دارویی و بیوتکنولوژی اروپایی بوده که دفتر مرکزی آن در بوداپست مجارستان واقع شده است. شرکت گدئون بزرگ ترین شرکت داروسازی در اروپای مرکزی و شرقی بوده که در دیگر مناطق نظیر اروپای غربی، چین، آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و در واقع بیش از 50 کشور به فعالیت می پردازد.

این مورد در بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان در سال 1901 در بوداپست مجارستان تاسیس شده و محصولاتی را برای سیستم عصبی مرکزی، سلامت زنان و زمینه های درمانی قلب و عروق تولید کرده و به فروش می رساند. ریشتر همچنین در توسعه محصولات بیوسیملار فعال بوده و دارای فهرست اولیه در بورس بوداپست می باشد.

شرکت گدئون توسط اریک بوگش اداره شده و مدیر عامل آن نیز گابور اوربان می باشد. این شرکت امروزه بیش از 13 هزار کارمند در شعبات مختلف خود داشته و هر ساله نیز افراد زیادی در شعبه های مختلف آن به سرمایه گذاری می پردازند.

سرمایه گذاری در زمینه دارو و بهداشت باعث شده تا به سود بسیار خوبی در بلند مدت دست پیدا کرده و علاوه بر این بتوانید با خیالی آسوده به زندگی و فعالیت در مجارستان بپردازید. در این راه مطالعه مقاله سرمایه گذاری در مجارستان ، گامی کوچک جهت آشنایی با شرایط و الزامات سرمایه گذاری در این کشور بوده از همین رو مطالعه این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

بانک قدیمی رایفیسن Zrt در مجارستان

بانک قدیمی رایفیسن Zrt در مجارستان

بانک قدیمی رایفیسن Zrt در مجارستان یک بانک جهانی است که محصولات و خدمات بانکی را در تمام بخش‌ های بانکداری شرکتی و سرمایه ‌گذاری، بانکداری کوچک و متوسط و بانکداری خرد را به مشتریان خود ارائه می دهد . این شرکت عموما چهارمین مورد از لیست شرکت های مهم مجارستان بوده و میزان دارایی های آن نیز 381826 میلیارد فورینت و درآمد خالص بانک 3656663 میلیون فورینت برآورد شده است. همچنین شرکت رایفیسن Zrt علاوه بر مجارستان در کشورهایی نظیر اتریش نیز به فعالیت پرداخته و در اروپای مرکزی و شرقی دارای شعب مختلف می باشد.

بانک Raiffeisen در لیست بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان که در سال 1986 تاسیس شد امروزه به بیش از 500000 مشتری از طریق 71 شعبه تجاری خدمات ارائه داده و دارای بیش از 2800 پرسنل می باشد. همچنین حائز اهمیت است که خدمات بانکداری الکترونیکی این مورد از معروف ترین شرکت ها در مجارستان از نظر امنیت داده ها، انعطاف پذیری و سهولت استفاده در بین برترین های بازار قرار دارد.

شرکت صنعتی کورووس

شرکت صنعتی کورووس یک شرکت سازنده هواپیما بوده که در سال 2004 و تنها با پنج کارمند در مجارستان تاسیس شد. این شرکت در سال 2007 و با تولید هواپیمای Corvus Fusion فعالیت خود را آغاز کرد و اولین حضور شرکتی خود را در نمایشگاه هوایی EAA AirVenture Oshkosh در Oshkosh، ویسکانسین، ایالات متحده داشت.

در سال 2012 این مورد از شرکت های مهم در مجارستان با یک شرکت در سوژو چین به صورت مشترک سرمایه گذاری ای را بر روی تولید و توسعه قطعات یک هواپیما انجام داد و طرح جدید این دو شرکت در سال 2013 برای اولین بار رونمایی و بهره برداری شد. در حال حاضر کورووس دارای بیش از 35 کارمند بوده و به صورت خصوصی به فعالیت می پردازد.

چنانچه در هر زمینه ای صاحب کار و فعالیت بوده ای رویای ایجاد شرکت خودتان در کشوری جدید را دارید، توصیه می کنیم حتما مقاله ثبت شرکت در مجارستان را مطالعه فرموده تا اولین قدم را به سمت رویاهای خود برداشته و با مهم ترین روش های ثبت شرکت در این کشور زیبا آشنا شوید.

در این مطلب تمامی تلاش خود را کردیم تا در حد امکان بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان را معرفی کنیم، شما می توانید برای کسب اطلاعات کامل تر از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز، با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید. همچنین با توجه به این که راه مهاجرت به این کشور دارای تنوع زیادی بوده، ما مهم ترین اطلاعات را در مقاله سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان قرار داده ایم، به هیچ عنوان مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

سوالات پرتکرار بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان

تلاش نمودیم تا ضمن توضیح بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان ، پاسخگوی متئاول ترین سوالات در این زمینه نیز باشیم که در ادامه به آنها پرداخته ایم ، در صورت وجود هرگونه سوال با مشاورین ما تماس بگیرید.

به صورت کلی بانک K&H ز بزرگ ترین بانک در این کشور می باشد.

شرکت کورووس در زمینه ساخت و تولید هواپیما فعالیت می کند.

این مورد از معروف ترین شرکت های مجارستان در سال 1957 و در بوداپست مجارستان تاسیس شد.

طبق لیست بهترین شرکت ها و بانک های مجارستان، پرزی در زمینه نرم افزاری ارتباطات تصویری و ویدیویی فعالیت می کند.

امروزه تمامی بانک ها در این کشور به خوبی توسعه یافته و تنظیم شده است و محصولات و خدمات مختلفی را به افراد و مشاغل ارائه می دهد.

با مشاهده ویدیوهای زیر در می یابید که مجارستان یک مقصد آسان و دست یافتنی در آی مهاجرتی می باشد:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه