سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان

سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان در این مقاله توسط کارشناسان تیم آی مهاجرتی برای شما عزیزان تهیه و جمع اوری شده است؛ تا شما بتوانید به طور دقیق بهترین و مناسب ترین روش های قانونی در دسترس را بشناسید و با توجه به شرایط شخصی خود بهترین گزینه را انتخاب نموده و برای رسیدن به آن اقدامات لازم را انجام دهید.

مجارستان یکی از کشورهای آرام و مدرن اروپا است که به طی یک دهه گذشته موفق به جذب مهاجران بسیاری شده است. مهاجرت به مجارستان طی چندین سال گذشته در میان هم وطنانمان با استقبال بالایی مواجه شده است و افراد و خانواده های بسیاری توانسته اند از طریق روش های مختلف خود را به این کشور برسانند.

سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان

روش های قانونی مهاجرت به مجارستان می توانند برای شما اقامت دائم و تابعیت را به ارمغان آورند که باید باتوجه به شرایط شما بهترین روش انتخاب شود.

فهرست مطالب

در ادامه روش های قانونی مهاجرت به مجارستان را بهتر خواهید شناخت و با شرایط آن ها بهتر آشنا خواهید شد.

باید بگوییم با توجه به مزایایی که این کشور دارا می باشد؛ مهاجرت به مجارستان نه تنها مقصد بسیار خوبی برای زندگی شناخته می شود؛ بلکه می تواند به عنوان یک پل عبوری دسترسی شما به دیگر کشورهای اروپا و جهان را نیز ساده تر و ممکن تر نماید.

هریک از روش های مهاجرت به مجارستان در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی دارای شرایطی ساده تر می باشد و همچنین اقدام از طریق خاک مجارستان برای مهاجرت به دیگر نقاط اروپا پذیرفته شده تر و امکان پذیرتر است.

چگونه به مجارستان مهاجرت کنیم؟

همواره در آغاز امر مهاجرت به مجارستان اکثر افرادی که برای اولین بار قصد مهاجرت و نقل مکان به این کشور را دارند، با این سوال رو به رو می شوند که چگونه به مجارستان مهاجرت کنیم؟

در جواب این سوال باید بگوییم که روش های مختلفی را دولت این کشور در نظر گرفته است که افراد واجد شرایط می توانند از طریق آن ها به طور قانونی و رسمی به مجارستان مهاجرت نموده و در این کشور ساکن شوند؛ که انتخاب مناسب ترین روش برای هر شخص را باید باتوجه به شرایط و اهداف وی از مهاجرت انتخاب نمود.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان

راه های مهاجرت به مجارستان به طور کل شامل موارد زیر می شود:

  • مهاجرت تحصیلی به مجارستان
  • مهاجرت کاری به مجارستان
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در مجارستان
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت در مجارستان
  • مجارت به مجارستان از طریق ازدواج
  • مهاجرت توریستی به مجارستان
  • مهاجرت به مجارستان از طریق پناهندگی

باید این مطلب را مد نظر قرار دهید که شرایط رفتن به مجارستان در هریک از روش های موجود متفاوت بوده و هرکدام به نوعی و با ویژگی های متفاوتی شما را به خاک این کشور می رساند، به طور مثال اگر شما با شهروندی مجاری ازدواج کنید، پس از مدت زمانی معلوم و با حفظ ازدواج می توانید تابعیت این کشور را به دست آورید.

یا برای دانش آموزان تازه دیپلم گرفته، تحصیل در این کشور می تواند یک راه بسیار مناسب برای مهاجرت باشد. در نمونه ای دیگر اگر شما از تخصص لازم برای سرمایه گذاری بهره می برید؛ این کشور کاملا دارای زمینه مناسب برای این اقدام بوده و می تواند شما را نیز به مجارستان رسانده و زندگی خوبی برایتان فراهم آورد.

راه های گرفتن اقامت دائم مجارستان

لازم به ذکر است که روش های قانونی مهاجرت به مجارستان همگی می توانند برای شما اقامت دائم و حتی در نهایت تابعیت مجارستان را به ارمغان آورند. اما مهم این است که هریک از این راه ها برای تمامی افراد مناسب و دست یافتنی نیست؛ ضمن اینکه هر کدام از این روش ها با شرایط و قوانین مختلفی اقامت دائم مجارستان را فراهم می آورند.

به طور مثال اقدام از طریق ازدواج برخلاف تصور نیاز به یک بازه زمانی زیاد دارد تا به اقامت و تابعیت ختم شود، اما سایر روش ها شاید زودتر هم بتواند این هدف را برای شما فراهم آورند. یا روشی همچون روش پناهندگی نیز دارای زمان و مدت معنی نیست و حتی احتمال دقیقی نیز وجود ندارد که شما حتما بتوانید اقامت این کشور را از این روش به دست آورید.

در ادامه با ما باشید تا با روش های مهاجرت قانونی به مجارستان و اخذ اقامت دائم و تابعیت از هر روش به طور دقیق آشنا شوید. همچنین کارشناسان آی مهاجرتی همه روزه در دفاتر تهران و شیراز آماده ارائه بهترین راهنمایی به شما عزیزان می باشند.

راحت ترین راه اقامت مجارستان

راحت ترین راه اقامت مجارستان

شاید شما هم با این سوال مواجه شده باشید که در میان روش های قانونی مهاجرت به مجارستان کدام روش مناسب ترین و یا راحت ترین روش می باشد؟ انتخاب مناسب ترین و یا راحت ترین راه اقامت مجارستان؛ بستگی بسیاری به شرایط افراد دارد و با توجه به هدف، بودجه و شرایط هر فرد متقاضی یکی از روش های بالا می تواند ایده آل ترین روش ممکن باشد.
به این نکته توجه کنید که شما نمی توانید روشی را برگزینید که هم ارزان، سریع، بدون محدودیت و به صورت 100% تضمین شده باشد، بلکه شما باید روشی را برگزینید که همانطور که گفتیم با هدف و شرایط شما بیش ترین هم خوانی را داشته باشد. اما اگر بخواهیم به طور کل و به صورت عام بهترین راه های مهاجرت به مجارستان را نام ببریم، معمولا مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری به عنوان بهترین روش ها معرفی خواهند شد.

همچنین جالب است بدانید که مهاجرت به مجارستان از طریق کار را ارزان ترین روش مهاجرت، مهاجرت تحصیلی را به عنوان مطمئن ترین و ایمن ترین روش مهاجرت، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را به عنوان گران ترین روش مهاجرت و مهاجرت از طریق پناهندگی را خطرناک ترین و نامطمئن ترین روش معرفی می نمایند. در ادامه با این موارد بهتر و کامل تر آشنا می شویم.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل

روش تحصیلی یکی از پر درخواست ترین روش های مهاجرت به مجارستان است؛ که در ابتدا نیاز به اخذ پذیرش و قبولی در یکی از دانشگاه های این کشور در یکی از دوره های لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا را دارد. برای این اقدام شما باید شرایط پذیرش در هر مقطع و مدارک مورد نیاز آن را بشناسید و آنان را به طور دقیق تهیه نموده و به دانشگاه برای پذیرش ارسال نمایید؛ مقاله تحصیل در مجارستان به طور کامل این مطالب را در اختیار شما قرار خواهد داد.

در رابطه با مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل باید توجه داشته باشید که پذیرش در دانشگاه های این کشور برای شما یک ویزای اقامتی موقت و محدود را به ارمغان می آورد. پذیرش تحصیلی در مجارستان مستقیما اقامت دائم یا تابعیت این کشور را نمی تواند به همراه داشته باشد، مگر اینکه شما پس از اتمام تحصیل خود در این کشور مشغول به کار شوید.

در این صورت شما می توانید ویزای تحصیل خود را به ویزای کار مبدل ساخته و پس از مدت زمان معلوم و شرایط معلوم کاری، به اقامت دائم و حتی تابعیت مجارستان دست پیدا کنید. دقت داشته باشید پس از اخذ مدرک شما فقط به مدت 9 ماه اجازه دارید مازاد در این کشور مانده و شغل مناسبی بیابید، درغیر اینصورت باید از این کشور خارج شوید. البته شما پس از اتمام تحصیلاتتان می توانید برای کار و یا ادامه تحصیل در کشورهای دیگر همچون آلمان نیز اقدام نمایید.

مهاجرت به مجارستان از طریق کار

یکی دیگر از روش های مهاجرت به مجارستان که متقاضیان بسیاری دارد و سالانه افراد بسیاری از طریق آن به این کشور نقل مکان می کنند؛ مهاجرت به مجارستان از طریق کار می باشد که باید برای دستیابی به آن توسط یک کارفرمای مجاری پیشنهاد کاری معتبری دریافت کنید و در شغلی مناسب استخدام شوید که تخصص کافی و لازم آن را داشته باشد.

این نوع مهاجرت را اقدام از طریق جاب آفر در مجارستان می نامند که در ابتدا با ویزایی حداکثر 2 ساله برای متقاضی صادر می شود که در صورت فراهم بودن شرایط و ادامه اشتغال قابل تمدید نیز می باشد. 

در نهایت چنان چه شما بتوانید به مدت 5 سال در این کشور شاغل باشید و بیمه و مالیات خود را به طور کامل پرداخت کنید؛ اجازه دریافت اقامت دائم مجارستان را کسب می کنید.

مهاجرت به مجارستان از طریق کار

لازم به ذکر است که کارفرمایان مجاری برای اینکه بتوانند از خارج از این کشور و اروپا نیرو استخدام نمایند؛ باید ابتدا فرصت شغلی مورد نظر خود را به مدت 3 ماه در مجارستان و پس از آن نیز 3 ماه در سطح اتحادیه اروپا آگهی کنند و چنانچه شخص مناسبی برای آن نیافتند؛ می توانند نسبت به استخدام شهروندی خارج از اتحادیه اروپا اقدام نمایند.

متقاضیان کار در این کشور چنان چه توانستند اقامت دائم خود را اخذ کنند؛ 3 سال پس از دریافت آقامت دائم نیز می توانند برای دریافت تابعیت و پاسپورت اقدام نمایند. مقاله مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار را حتما مطالعه فرمایید.

مطالعه مقالات زیر شما را در شناخت بهتر و کامل تر کشور مجارستان یاری بسزایی خواهند نمود:

اقامت مجارستان با سرمایه گذاری

اخذ اقامت مجارستان با سرمایه گذاری یکی دیگر از روش های پر درخواست مورد علاقه مهاجرین خارجی می باشد که علاوه بر به ارمغان آوردن اقامت دائم و تابعیت این کشور؛ می تواند باعث کسب درآمد شما نیز از همان ابتدا شود. البته باید بدانید که این روش یکی از گران ترین روش های مهاجرت به مجارستان شناخته می شود که نیاز به پشتوانه مالی قوی دارد.

روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد که باید بررسی کنید کدامیک از این روش ها برای شرایط و اهداف شما مناسب بوده و هریک به چه مقدار بودجه نیاز دارد. از جمله مهم ترین روش های سرمایه گذاری در کشور مجارستان می توان به ثبت شرکت، خرید ملک، سرمایه گذاری در بازار بورس و سهام، خرید اوراق مشارکت و غیره اشاره کرد.

خرید اوراق قرضه یکی از روش های امن برای سرمایه گذاری در این کشور و اخذ اقامت دائم آن است. شما باید حداقل اوراق قرضه بانکی به ارزش 300 هزار یورو را خریداری نمایید و تا 5 سال نیز حق فروش آن را نخواهید داشت و پس از 5 سال بدون هیچ بهره ای اصل پول به شما داده خواهد شد.

اما در عوض یک اقامت موقت 6 ماهه در ابتدا برایتان صادر شده و پس از 6 ماه اقامت دائم مجارستان به شما و همسر و فرزندان زیر 18 سال شما اعطا می شود. حتما مقاله سرمایه گذاری در مجارستان را در سایت ما مطالعه نمایید تا جزئیات بیشتری از این موضوع نصیب شما شود.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در مجارستان

یکی دیگر از روش های مهاجرت به مجارستان که طرفداران خاصی دارد؛ روش ثبت شرکت در این کشور می باشد. مهاجرت از طریق ثبت شرکت در مجارستان یکی از شاخه های اقدام از طریق سرمایه گذاری شناخته می شود و شما جهت دستیابی به این هدف باید حداقل مبلغی را جهت شروع فعالیت در اختیار داشته باشید و یک بیزنس پلن قوی را هم ارائه نمایید تا این مجوز برای شما صادر شود.

این روش نیازمند تجربه بالایی است و متقاضی باید یک بیزنس پلن قوی نیز ارائه نماید تا بتواند مجوز ثبت شرکت را به دست آورد.

به همین خاطر کمتر افرادی که تجربه ای در این زمینه نداشته و یا شرکتی فعال در داخل نداشته بانشد وارد این کار می شوند مقاله ثبت شرکت در مجارستان اطلاعات جامعی در این باره و انواع روش های آن در اختیار شما قرار خواهد داد.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در مجارستان

دقت کنید که در این روش مهاجرت قانونی به مجارستان در ابتدا برای متقاضیان یک ویزای 1 ساله صادر می شود که قابل تمدید نیز می باشد، درنهایت در صورتی که پس از 5 سال فعالیت هم چنان شرکت شما در حال کار بوده و تمامی مالیات های مربوطه را به موقع پرداخت کرده و حقوق و مزایا کارمندان را پرداخت نموده باشید؛ می توانید برای دریافت اقامت دائم مجارستان اقدام کنید.

همانطور که در طول این مقاله متوجه شدید امر مهاجرت به مجارستان نیاز به کسب اطلاعات و بررسی شرایط، عوامل و جوانب بسیاری دارد؛ که نداشتن اطلاعات کامل و صحیح در هر قسمت می تواند امر مهاجرت و نقل مکان شما عزیزان را با مشکلاتی مواجه سازد.

در ویدیویی که مشاهده خواهید کرد؛ کارشناس متخصص آی مهاجرتی شما را با برخی از مهم ترین و اصلی ترین موارد در مهاجرت و چالش های پیش رو آن آشنا خواهد ساخت. 

حتما برای یافتن پاسخ سوالات خود ویدیو را مشاهده و ادامه مطلب را از دست ندهید!

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

مهاجرت به مجارستان از طریق پناهندگی

از آنجاکه کشور مجارستان برای مهاجرت و ادامه زندگی یک کشور ایده آل و مناسب است و رفاه خوب و بالایی را به شهروندان و ساکنان خود فراهم آورده است؛ علاوه بر افرادی که واجد شرایط جهت اقدام قانونی برای مهاجرت به مجارستان هستند؛ برخی از افراد نیز سعی می کنند که از طریق روش های غیر قانونی و یا پناهندگی خود را به این کشور برسانند.

از آنجایی که پناهندگی به کشورهای دیگر در کشور ما غیر قانونی شناخته می شود، پس افراد نمی توانند به صورت قانونی برای این هدف اقدام نمایند؛ پس باید به صورت غیر قانونی جهت مهاجرت به مجارستان از طریق پناهندگی اقدام کنند که خطرات بسیاری را برای ان ها در پی خواهد داشت که فقط معطوف به ضررهای مالی نمی شود؛ بلکه آسیب های روحی و حتی جانی را هم برای آنان می تواند در پی داشته باشد.

به همین خاطر گروه آی مهاجرتی هیچ و نه اقدام و یا حتی مشاوره ای در جهت مهاجرت به مجارستان از این طریق را انجام نمی دهد و توصیه می کنیم که شما نیز به هیچ عنوان از این روش اقدام نکنید؛ زیرا بر خلاف آنچه تصور می شود هزینه های بسیاری به صورت نهان در پی دارد و بعد رسیدن به این کشور نیز، مهاجران با محدودیت های بسیاری شدیدی مواجه هستند و امکان بازگشت به کشور خود را ندارند.

شرایط اقامت مجارستان از طریق خرید ملک

یکی دیگر از روش های مورد علاقه مهاجران جهت مهاجرت به مجارستان اقدام برای خرید ملک و خانه در این کشور است که به نوعی می توان آن را ساده ترین و آسان ترین روش اخذ اقامت دانست. شهروندان خارجی بدون هیچ محدودیتی قادر هستند تا در این کشور ملک مورد علاقه خود را خریرداری کرده و مالکیت کامل آن را دریافت کنند.

در رابطه با شرایط اقامت مجارستان از طریق خرید ملک باید توجه داشته باشید که شهروندان خارج از اتحادیه اروپا باید مجوزی جهت خرید ملک دریافت کنند که توسط شهرداری های هر منطقه صادر می شود و سخت و وقت گیر نیز نمی باشد. همچنین شهروندان خارجی در مجارستان فقط قادر به خرید ملک مسکونی و تجاری هستند؛ آن ها نمی توانند زمین کشاورزی خریداری نمایند.

در اینجا باید گوشزد کنیم که اخذ اقامت از طریق خرید ملک در مجارستان در دسترس شهروندان ایرانی نمی باشد و شما اگر قصد خرید ملک در این کشور را دارید، باید ابتدا به یکی از دیگر روش ها اقامت این کشور را کسب و سپس برای خرید ملک اقدام نمایید. حتما عنوان شرایط خرید ملک در مجارستان را مطالعه نموده تا با جزئیات این امر دقیق تر و بهتر آشنا شوید.

هزینه مهاجرت به مجارستان

امر مهاجرت به طور قطع همراه با هزینه هایی می باشد که باید آن ها را پرداخت کرد تا بتوان به هدف و مقصد رسید. مهاجرت به مجارستان نیز دارای هزینه هایی می باشد که این هزینه ها با توجه به روش مهاجرت و همچنین شرایط متفاوت هر فرد یا خانواده دارای تغییراتی می باشد؛ اما شما باید پیش از اقدام از این هزینه ها تا حد امکان مطلع باشید تا بودجه لازم را فراهم آورید.

به طور کل هزینه های مهاجرت به مجارستان را می توان به دو بخش کلی تقسیم کرد که بخش اول مربوط به هزینه های پیش از سفر و نقل مکان بوده و بخش دوم مربوط به هزینه های پس از سفر و شروع اقامت در این کشور می باشد. هزینه های پیش از سفر به طور معمول برای اکثر روش های مهاجرتی یکسان و برابر است و تفاوت اصلی در هزینه های پس از شروع اقامت است که بستگی به روش و هدف اشخاص دارد.

برای مثال دانشجویان باید شهریه دانشگاه خود را پرداخته و یا افراد سرمایه گذار نیاز به بودجه اولیه برای راه اندازی بیزنس و یا ثبت شرکت خود دارند. ضمن اینکه هزینه های اقامت و مخارج زندگی نیز در تمامی روش ها وجود دارد که اطلاع از آن ها می تواند شما را نسبت به این موضوع روشن نماید. پس اگر می خواهید بدانید که برای مهاجرت به مجارستان چقدر پول لازم است، حتما مقاله صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان را در سایت ما مطالعه نمایید.

The Cost Of
Immigration To Hungary

نوع هزینه مورد نیازمبلغ به روز
هزینه دریافت ویزا80 یورو
هزینه بلیت هواپیما تا مجارستان یکطرفهحداقل 16 میلیون تومان
هزینه ترجمه مدارک2 میلیون به بالا بسته به مدارک
هزینه شهریه دانشگاه دولتی ( روش تحصیلی)حداکثر 7 هزار یورو
هزینه شهریه دانشگاه خصوصی ( روش تحصیلی)سالانه از 5 هزار تا 25 هزار یورو
هزینه ثبت شرکت ( روش ثبت شرکت)با توجه به نوع شرکت از 5 تا 50 هزار یورو
هزینه اجاره آپارتمان 1 خواب419.87 یورو
هزینه اجاره آپارتمان 3 خواب710.77 یورو
مخارج ماهانه یک فرد مجرد ( بدون اجاره منزل)583.3 یورو
مخارج یک خانواده 4 نفره ( بدون اجاره منزل)2,015.0 یورو

 

مشاور و وکیل مهاجرت به مجارستان

درباره مشاور و وکیل مهاجرت به مجارستان باید گفت که به طور کل عنوان و حیطه شغلی با نام وکیل مهاجرتی در رشته حقوق وجود ندارد و چنین شاخه ای در دانشگاه های کشورمان و جهان تدریس نمی شود؛ البته این عنوان استثنا در دو کشور کانادا و استرالیا وجود دارد و فقط در همان کشورها نیز مجاز و وکلا قادر به فعالیت هستند.

اما باز دقت کنید که چنین تخصصی در کشورمان وجود ندارد و چنین ادعایی کلاهبرداری و غیر قانونی است. معمولا در کشورمان منظور از این عنوان؛ همان متخصصان و مشاوران مهاجرتی است که در این زمینه فعالیت دارند. توجه داشته باشید که استفاده از مشاور مهاجرت به مجارستان از داخل این کشور با اوضاع ارز در کشورمان بسیار گران و غیر قابل صرفه است.

اما متخصصان و مشاوران باتجربه در موسسات مهاجرتی در کشورمان با تجاربی حتی بالاتر در این زمینه می توانند با هزینه هایی بسیار کمتر و ارزان تر شما را به هدفتان برسانند.

مشاور و وکیل مهاجرت به مجارستان

مزایای مهاجرت به مجارستان

مجارستان یکی از کشورهای پیشرفته اروپای شرقی است که با سرعت بسیار بالایی در حال ترقی و رشد می باشد؛ که همین باعث شده شهروندان خارجی بسیاری برای تشکیل یک زندگی بهتر و استفاده از امکانات و آسایش آن مهاجرت به این کشور را مد نظر قرار دهند.

برای رسیدن به مجارستان روش های مختلفی در دسترس است که هرکدام برای گروهی از افراد مناسب می باشد. وظیفه گروه آی مهاجرتی معرفی این روش ها و تشریح شرایط و ویژگی آن ها به شما عزیزان می باشد؛ تا در نهایت بهترین را برگزیده و با کمک هم شما را به هدفتان برسانیم.

اما در این جا برخی با این سوال مواجه هستند که مزایای مهاجرت به مجارستان چیست و این کشور چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه مهم ترین و اصلی ترین مزایای نقل مکان و مهاجرت به مجارستان به شما خواهیم گفت.

Advantages Of
Immigrating To Hungary

مزایا

  • زندگی در یک کشور آرام، مدرن و پر آسایش
  • تحصیل در سیستم آموزشی با کیفیت و شناخته شده
  • وجود مشاغل گوناگون در تمامی زمینه ها و حرفه ها
  • درآمد مناسب و قابل قبول برای تمامس شهروندان حتی کارگران
  • جایگاه و شان اجتماعی بالا برای افراد تحصیل کرده و با تخصص
  • آب و هوای سالم و طبیعتی زیبا و دلنشین
  • دسترسی به دانشگاه های با کیفیت و برتر جهان
  • دسترسی به سیستم بهداشت و درمان مناسب و با کیفیت
  • سیستم حمل و نقل مناسب و مدرن
  • استفاده از انواع بیمه های درمانی خصوصی و دولتی
  • هزینه های زندگی پایین و بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با سایر کشورهای اروپا
  • امنیت بالای جانی ، مالی و شغلی در این کشور
  • اقتصاد رو به رشد و مناسب برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت
موسسه مهاجرتی به مجارستان و مشاوره مهاجرت

 موسسه مهاجرتی به مجارستان و مشاوره مهاجرت

همانگونه که تا این قسمت از مقاله متوجه شده اید امر مهاجرت یک امر پیچیده و دارای نکات بسیار می باشد که تمامی آنان به یک اندازه نیازمد توجه و دقت می باشند و ایراد و یا اشتباه در هر زمینه ای می تواند ضرر و زیانی گاها بزرگ را همراه داشته باشد، پس حضور یک فرد متخصص و مشاور برای به ثمر رساندن این هدف بسیار ضرروری است. در این بین موسسات مهاجرتی از تمام گزینه های در دستری بسیار مفیدتر و مطمئن تر می باشند.

زیرا در این موسسات یک فرد همراه و راهنمای شما نبوده و تمامی زمینه ها بر عهده یک شخص خاص نمی باشد و شما با یک تیم حرفه ای در ارتباط خواهید بود که هر فرد در زمینه فعالیت خود دارای بیش ترین تجربه و تخصص بوده و یقینا بهترین نتیجه را در آن زمینه برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

خوب است به شما عزیزان یادآوری کنیم که در مسیر مشاوره مهاجرت به مجارستان حتما به تفاوت های میان موسسات مهاجرتی و موسسات اعزام دانشجو یا موسسات کاریابی دقت کنید.

در موسسات اعزام دانشجو محدودیت ها بسیار بوده و شما با وجود پرداخت هزینه از خدمات کاملی بهره مند نخواهید شد و باید اکثر مراحل را خودتان به تنهایی پشت سر بگذارید. اما موسسات مهاجرتی معتبر مثل آی مهاجرتی با داشتن تجربه و مهارت در کلیه امور مهاجرت اعم از تحصیلی، سرمایه گذاری، کار و غیره از نخستین مرحله تا رسیدن به زندگی و کار در کشور مقصد با شما خواهند بود.

فرم ارزیابی مهاجرت به مجارستان

انتخاب بهترین روش مهاجرت به مجارستان امری مهم است که با مشورت به دست خواهد آمد. همچنین آشنایی با روش های قانونی مهاجرت به مجارستان نیز نیاز به بهره گیری از تجارب متخصصین و افراد فعال این حوزه داشته تا احتمال دستیابی به این هدف را به حداکثر برساند.

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که فرم درخواست مهاجرت به مجارستان و فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به مجارستان را در سایت آی مهاجرتی تکمیل نمایید تا به رایگان شرایط شما توسط کارشناسان متخصص ما بررسی شده و با توجه به اهداف، بودجه و شرایط مناسب ترین روش ها و جزئیات اصلی به شما اعلام شود.

در نهایت با جلسات حضوری که با حضور مشاورین و کارشناسان آی مهاجرتی به همراه شما خواهیم داشت، تمامی اطلاعات را به صورت مو به مو بررسی کرده و تمامی مدارک لازم را دقیقا با جدیدترین اطلاعات تهیه و جمع آوری خواهیم کرد. در نهایت می توانید برای ثبت نام مهاجرت به مجارستان اقدام کرده و مطمئن باشید که نتیجه مثبت و مورد نیاز و علاقه خود را دریافت خواهید کرد.

تیم مشاوران آی مهاجرتی همه روزه در دفاتر غرب و مرکزی تهران و همچنین دفتر شیراز آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی در زمینه سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان و یا دیگر زمینه های مهاجرتی به شما عزیزان می باشند. شما می توانید از طریق تلفن و یا به صورت حضوری از مشاوره های رایگان کارشناسان خبره ما بهره مند شوید.

سوالات پر تکرار سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان

با سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان و روش های مختلف و قانونی آن آشنا شدید، در ادامه برخی از سولاتی که برای اکثر متقاضیان پیش خواهد آمد را پاسخ داده ایم؛ شما عزیزان نیز می توانید از طریق بخش دیدگاه در انتهای مقاله با تیم مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید و با پرسش سوالات خود، بهترین مشاوره و راهنمایی را در اسرع وقت دریافت نمایید.

بله متقاضیان از طریق ثبت شرکت و یا کارآفرینی در مجارستان می توانند اقامت دائم و حتی تابعیت این کشور را به دست آورند.

طبق سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان انتخاب این مورد به شرایط اشخاص وابسته می باشد؛ اما طبق تجربه می توانیم بگوییم که مهاجرت کاری می تواند ارزان ترین روش مهاجرت به مجارستان لقب بگیرد.

طبق آمار مهاجرت تحصیلی پر طرفدارترین و مورد علاقه ترین روش مهاجرت به مجارستان است.

به طور کلی اقدام از طریق تحصیل در مجارستان و اخذ ویزای کار در مجارستان را بهترین روش مهاجرت به این کشور و اقامت دائم می دانند.

متاسفانه خیر، همانطور که در سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان گفتیم این امکان برای شهروندان ایرانی وجود ندارد و با خرید ملک اقامت به آنان داده نمی شود.

در ادامه ویدیو هایی که از کلاینت های ما مشاهده خواهید نمود به شما کمک می کنند تا آی مهاجرتی را بیشتر بشناسید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه