صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان

صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان شما را به شناخت بهتر و کامل تری از این کشور و شرایط اقتصادی آن خواهند رساند و ذهن شما را کاملا با مخارج و مبالغی که برای رسیدن به این هدف باید هزینه و پرداخت کنید؛ آماده می سازد تا در حین انجام امور مهاجرتی با سورپرایز یا مشکل مالی مواجه نشوید.

مهم ترین موضوع در این باره همین است که هزینه های زندگی در مجارستان در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپا مقرون به صرفه و ارزان تر است که همین به تنهایی می تواند یکی از دلایل جذب مهاجران خارجی باشد. در ادامه تیم آی مهاجرتی آن را برای شما تمام و کمال شرح می دهد.

صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان

طبق آمار هر فرد در شهری مانند بوداپست روزانه باید 15 تا 25 یورو هزینه را برای خوراک و خود در نظر بگیرد که نزدیک به 30% از هزینه خوراک در کشورمان گران تر است.

فهرست مطالب

هزینه زندگی در مجارستان و هزینه مهاجرت به مجارستان را باید دو مقوله جدا و متفاوت از یکدیگر در نظر گرفت که هرکدام از بخش های مختلفی تشکیل شده است. هزینه های مهاجرت مربوط به مخارجی است که شما باید پرداخت کنید تا بتوانید شرایط و اجازه حضور در این کشور را به دست آورده و به آن جا نقل مکان کنید.

اما هزینه زندگی مربوط به مخارجی است که پس از رسیدن به این کشور با آن ها مواجه هستید. مجارستان را می توان یکی از مقاصد ارزان در اروپا معرفی کرد که برای هر هدفی همچون کار، تحصیل، سرمایه گذاری و غیره مناسب و ایده آل می باشد.

اما شما باید اول از سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان را بشناسید و روش های مختلف و ویژگی های آن ها را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین مهاجرت و نقل مکان را تجربه نمایید؛ مقاله مربوطه اطلاعات مورد نیاز شما را به بهترین شکل به در اختیارتان می گذارد.

هزینه زندگی در مجارستان

هزینه زندگی در مجارستان از بخش های مختلفی تشکیل شده است؛ همان بخش هایی که شما در کشورمان برای زندگی خود هزینه می کنید در مجارستان نیز پیش روی شما قرار می گیرد. مهم ترین بخش های این مطلب مربوط به هزینه های مسکن، هزینه خوراک، هزینه پوشاک، هزینه حمل و نقل، هزینه قبوض هزینه تفریحات و غیره می باشد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان

باید مد نظر قرار دهید که هزینه های زندگی در مجارستان برای هر شخص یا فرد دارای تفاوت هایی با یکدیگر است و هر کس بر اساس فرهنگ، سلیقه و علاقه خود به نحوی زندگی می کند.

به همین خاطر اعلام کردن دقیق یک مبلغ به طور دقیق برای همه نادرست است؛ اما می توان متوسط مخارج را در نظر گرفت تا آن را شخصی برای بودجه خود قرار دهید.

هزینه خوراک در مجارستان

همانطور که گفتیم هزینه خوراک در مجارستان یکی از اصلی ترین بخش های هزینه ها برای هر فرد یا خانواده است که میزان قابل توجهی از درآمد افراد را به خود اختصاص می دهد.

همچنین باتوجه به سلیقه و فرهنگ های مختلف در تهیه و صرف غذا، نمی توان دقیقا رقمی را برای هر خانواده یا فرد در نظر گرفت؛ اما میزان آن معمولا در یک بازه مشخص تغییر می نماید.

ضمنا لازم به ذکر است که هزینه های خوراک معمولا در شهرهای کوچک و روستاها کمتر و ارزان تر است و در شهرهای بزرگ و توریستی به حداکثر خود می رسد. طبق داده هایی که از مهاجرین در این کشور به دست آورده ایم هر فرد در شهری مانند بوداپست روزانه باید 15 تا 25 یورو هزینه را برای خوراک خود در نظر بگیرد.

جدول زیر آخرین قیمت های اقلام خوراکی در مجارستان را به شما نشان می دهد:

Cost Of Food In Hungary

اقلام خوراکیآخرین قیمت
1 لیتر شیر1.02 یورو
1 کیلو برنج1.56 یورو
500 گرم نان1.27 یورو
12 عدد تخم مرغ2.49 یورو
1 کیلو پنیر11.03 یورو
1 کیلو فیله مرغ4.94 یورو
1 کیلو گوشت قرمز10.73 یورو
1 کیلو موز1.61 یورو
1 کیلو گوجه3.04 یورو
1 کیلو پرتقال1.69 یورو
1 کیلو سیب زمینی1.05 یورو
1.5 لیتر آب معدنی0.39 یورو

هزینه خوراکی در رستوران در مجارستان

خوردن غذا در خارج از خانه برای اکثر مردم مجارستان در طول هفته وجود دارد، به خصوص اگر افراد دارای مشغله کاری زیادی باشند. همچنین مردم این کشور معمولا مراسم، قرارهای کاری و دوستانه خود را نیز در خارج از خانه و باصرف یک وعده غذا همراه می سازند. دقت داشته باشید که در هر صورت و در هر کجا هزینه خوراکی در رستوران در مجارستان گران تر از تهیه غذا در خانه است.

اما به طور کلی صرف غذا در خارج از خانه برای مراسم خاص نظیر مراسم تولد و یا جشن های خانوادگی و یا به عنوان یک فرصت آرامش و استراحت در آخر هفته کاری می تواند یکی از مناسب ترین روش های صرف غذا باشد.

به خصوص که رستوران های این کشور از تنوع غذایی بالا و کیفیت های مناسبی برخوردار هستند و در اکثر مواقع موفق به جلب رضایت مشتری های خود می شوند. در ادامه قیمت یک وعده غذا را در خارج از منزل در مجارستان مشاهده می نمایید:

غذا در رستوران ارزان5 تا 13.5 یورو
غذا برای 2 نفر در یک رستوران میان رده و برای هر 3 وعده26.5 تا 66.5 یورو
مک میل در مک دونالد ( یا غذای ترکیبی معادل )4.5 تا 6.6 یورو
آبجو0.93 تا 2.65 یورو
کاپوچینو0.9 تا 2.65 یورو
کوکاکولا / پپسی بطری 300 سی سی0.79 تا 1.6 یورو
بطری 300 سی سی آب0.66 تا 1.32 یورو
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

هزینه اجاره و خرید مسکن در مجارستان

باید بگوییم که مهم ترین بخش از مخارج زندگی در مجارستان مربوط به هزینه های اجاره یا خرید ملک می باشد که همواره بیش ترین درصد از کل هزینه ها و مخارج را در بر می گیرد. اما خوشبختانه در مقایسه با سایر کشورهای جهان به خصوص اروپا؛ هزینه اجاره و خرید مسکن در مجارستان بسیار مناسب ، مقرون به صرفه و ارزان می باشد.

مورد مهم دیگر اینکه هزینه مسکن در شهرهای مهم و مهاجر پذیر همچون بوداپست، سگد، دبرسن و میشکولتس دارای تفاوت قابل لمسی نسبت به سایر شهرهای کوچکتر و به خصوص روستاهای مجارستان است و این شهرها دارای هزینه مسکن گرانی در این کشور می باشند که البته به دلیل وجود فرصت های شغلی بسیار، درآمدهای بالاتر و تقاضای بیش تر از میزان عرضه می باشد.

در مقاله شرایط خرید ملک در مجارستان تمامی جزئیات لازم برای خرید ملک در این کشور را توضیح داده ایم. ضمن اینکه مبلغ اجاره معمولا در مراکز شهر و قسمت های تجاری و اداری از حومه و شهرک های اطراف شهرها در مجارستان بیشتر می باشد. جدول زیر اجاره ماهانه در شهرهای مهم این کشور را به شما ارائه می دهد.

شهراجاره ماهانه آپارتمان 1 خواب در مرکز شهراجاره ماهانه آپارتمان 1 خواب در حومه شهراجاره ماهانه آپارتمان 3 خواب در مرکز شهراجاره ماهانه آپارتمان 3 خواب درحومه شهر
بوداپست528.27 یورو403.58 یورو964.55 یورو675.60 یورو
سگد353.79 یورو249.09 یورو533.44 یورو354.45 یورو
دبرسن366.15 یورو267.82 یورو570.36 یورو432.67 یورو

هزینه پوشاک در مجارستان

هزینه پوشاک در مجارستان سومین مورد مهم از موارد تشکیل دهنده هزینه های زندگی در مجارستان است که این مورد نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. میزان هزینه های پوشاک هر فرد بستگی به سبک پوشش، میزان خرید پوشاک وی، نوع ارزان یا گران پوش بودن وی و عوامل دیگری بستگی دارد که بازه هزینه پوشاک را می تواند بسیار متفاوت نماید.

یقینا افراد برند پوش و لاکچری پوش سالانه باید مبلغ بسیاری را برای پوشاک خرج کنند؛ اما افراد معمولی پوش به یقین هزینه بسیار پایین تر برای این بخش می پردازند.

اما مهم این است که در مجارستان تمامی برندها و انواع پوشاک برای انواع مصرف کننده وجود دارد و قیمت ها به صورت سراسری و تقریبا یکسان می باشند.

جدول زیر قیمت برخی از پوشاک نوع متوسط و معمول بازار مجارستان را به شما نشان می دهد:

1 شلوار جین (Levis   یا مشابه )27 تا 97 یورو
1 لباس تابستانی در فروشگاه زنجیره ای ( زارا ، اچ اند ام و … )13 تا 40 یورو
1 جفت کفش دویدن نایک ( میان رده )47 تا 105 یورو
1 جفت کفش تجاری مردانه48 تا 119 یورو

Cost of Clothing in Hungary

هزینه حمل و نقل در مجارستان

امروزه حمل و نقل و جابه جایی مقدار زیادی از زمان انسان ها را به خود اختصاص می دهد که یقینا استفاده از هر نوع وسیله نقلیه نیز نیاز به پرداخت هزینه متناسب آن را دارد.

پس می توان گفت که یکی دیگر از قسمت های تشکیل دهنده هزینه های زندگی در مجارستان مربوط به هزینه های حمل و نقل و جابه جایی می باشد.

اما هزینه حمل و نقل در مجارستان کاملا به خود شما بستگی دارد که چه مقدار از وسائل نقلیه و چه وسائل نقلیه ای استفاده کنید. قطعا استفاده از اتومبیل شخصی بسیار گران تر از وسائل نقلیه عمومی می باشد و توصیه ما نیز این است که با توجه به کیفیت درخور و مناسب حمل و نقل عمومی مجارستان حدالامکان از وسائل عمومی استفاده کنید.

شما می توانید از انواع قطار، تاکسی، اتوبوس، مونو ریل، هواپیما و غیره درون شهر و بین شهر استفاده کرده و خود را بین مقصدهای مختلف جابه جا نمایید. جدول زیر قیمت وسائل نقلیه عمومی مختلف در این کشور را به شما نشان می دهد:

بلیط یک طرفه ( حمل و نقل محلی )0.8 تا 1.2 یورو
مجوز ماهانه ( قیمت معمولی )19 تا 27.7 یورو
شروع تاکسی1.6 تا 3 یورو
تاکسی 1 کیلومتر0.8 تا 1.32 یورو
تاکسی 1 ساعت انتظار11 تا 18 یورو
بلیط مترو و اتوبوس0.8 تا 1.2 یورو
بنزین ( 1 لیتر )1.24 تا 1.85 یورو

هزینه قبوض و خدمات در مجارستان

از جمله موارد مهم در هزینه های زندگی در مجارستان که باید مورد توجه واقع شود، هزینه قبوض و خدمات در مجارستان است که شامل مخارج آب، برق، گاز، تلفن، اینترنت، شارژ ماهیانه و غیره می گردد. این هزینه ها با توجه به میزان استفاده هر فرد یا خانواده از این خدمات یقینا مبلغی متفاوت خواهد داشت. اما به طور کلی همواره هزینه های قبوض در کشورهای اروپایی یکی از مخارج اصلی محسوب می شود که برای برخی از افراد و خانواده ها معظلی نیز تلقی می شود.

مجموع قبوض ( آب ، برق ، گاز ، زباله ) آپارتمان 85 متری99 تا 225 یورو
هزینه یک دقیقه مکالمه با تلفن همراه0.05 تا 0.1 یورو
اینترنت ADSL خانگی با سرعت 60 مگابایت بر ثانیه و حجم نامحدود4.36 تا 7.94 یورو

توصیه ما به شما این است که با مطالعه مقالات زیر علاوه بر هزینه های زندگی، دیگر جنبه های کشور مجارستان را نیز بشناسید:

هزینه مهاجرت به مجارستان

مهاجرت و نقل مکان به کشور مجارستان نیازمند فراهم آوردن شرایط و مدارکی دارد که با توجه به روش مد نظرتان مشخص و تعیین می شود. تهیه این مدارک و شرایط نیز ملزم به پرداخت هزینه ها و مخارج مرتبط و موردنیاز آن ها را دارد که می توان آن ها را به عنوان هزینه رفتن به مجارستان در نظر گرفت.

در جدول زیر برخی از مهم ترین بخش های هزینه مهاجرت به مجارستان را برای شما جمع آوری کرده ایم. دقت داشته باشید که این موارد با توجه به روش های مختلف و همچنین شرایط متفاوت هر فرد می تواند کمتر یا بیشتر شود، یعنی گزینه هایی به آن اضافه و یا از آن کم شود.

مواردمبلغ هزینه
هزینه ترجمه مدارکبا توجه به روش مهاجرت متفاوت می باشد؛ اما  به طورکلی 3 تا 10 میلیون تومان
هزینه صدور ویزا50 تا 99 یورو
هزینه بلیط هواپیما11 میلیون تا 30 میلیون تومان
هزینه عوارض خروج از کشور با توجه به دفعات خروج از کشور در سالبرای بار اول400 هزار تومان، بار دوم 600 هزار تومان و بار سوم 800 هزار تومان
هزینه انجام خدمات در VFS Global40 یورو
هزینه تائید دادگستری و وزارت امور خارجه200 تا 800 هزار تومان
هزینه ووچر یا همان بوکینگ هتل1000 یورو

هزینه مهاجرت تحصیلی به مجارستان

شاید برای شما این سوال وجود داشته باشد که کلا مهاجرت به مجارستان چقدر هزینه دارد؟ به طور یقین این موضوع به روش انتخابی شما و شرایط انتخابیتان بستگی خواهد داشت. در رابطه با هزینه مهاجرت تحصیلی به مجارستان باید دقت داشته باشید که شما علاوه بر هزینه های مهاجرت و نقل مکان باید هزینه های اقامت و زندگی و هزینه های دانشگاه را نیز پس از رسیدن به این کشور پرداخت نمایید.

ضمنا علاوه بر هزینه های اخذ ویزا، هزینه های سفارت، هزینه های هتل، بلیت و غیره که در بالا گفتیم شما باید هزینه هایی را نیز جهت ترجمه مدارک تحصیلی و مدارک هویتی پرداخت کنید که به شرح زیر می باشد:

مدرکقیمت ترجمهدادگستریامور خارجهسایر (هزینه دفتری + کپی + سنام)
شناسنامه350,000 ریال600,000 ریال300,000 ریال875,000 ریال
کارت ملی300,000 ریال600,000 ریال300,000 ریال815,000 ریال
گواهی عدم سوء پیشینه400,000 ریال600,000 ریال300,000 ریال815,000 ریال
پاسپورت470,000 ریال600,000 ریال300,000 ریال1,040,000 ریال
کارت واکسیناسیون360,000 ریال600,000 ریال300,000 ریال815,000 ریال
دیپلم یا مدرک پیش دانشگاهی420,000 ریال600,000 ریال300,000 ریال815,000 ریال
ریزنمرات دانشگاهی هر ترم200,000 ریال600,000 ریال750,000 ریال845,000 ریال

ضمنا دانشگاه های مجارستان هرکدام مدارک خاص دیگری نیز درخواست دارند؛ که برای اطلاع از آن ها مقاله مهاجرت تحصیلی به مجارستان را مطالعه نموده یا با کارشناسان آی مهاجرتی تماس بگیرید.

شهریه دانشگاه های مجارستان

طبق صحبت های پیشین یکی از بخش های مهم هزینه تحصیل در این کشور به هزینه های دانشگاه و شهریه هایی که دانشگاه های این کشور از دانشجویان خارجی دریافت می کنند؛ مربوط می شود. دانشگاه های این کشور به دلیل اعتبار بالا و کیفیت آموزش و امکانات خوبی که به دانشجویان ارائه می کنند از تعداد متقاضیان خارجی مناسبی برخوردار هستند.

اما اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم، شهریه دانشگاه های دولتی از خصوصی بسیار ارزان تر است. برای مثال تحصیل در دانشگاه های دولتی سالانه حداکثر 7 هزار یورو شهریه باید پرداخت؛ برای رشته های پزشکی و دندانپزشکی این شهریه تا 18 هزار یورو نیز می رسد. اما دانشگاه های خصوصی شهریه ای مابین 5 هزار یورو تا 25 هزار یورو را از دانشجویان درخواست می کنند.

پس حتما پیش از اقدام برای پذیرش اطلاعات دقیق و به روزی از میزان شهریه دانشگاه های مجارستان کسب کنید؛ چون تاثیر بسیاری بر مخارج و هزینه های مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل برای شما خواهند گذاشت. البته با تجربه چند ساله ای که در امر مهاجرت داریم؛ پیشنهاد می کنیم که شما عزیزان حتما عنوان نکات مهم نظام اقتصادی مجارستان را مطالعه نمایید تا بهتر حال و هوای اوضاع اقتصادی را بشناسید.

هزینه مهاجرت به مجارستان از طریق کار

یکی دیگر از روش های مهاجرت و نقل مکان به مجارستان اقدام از طریق جستجوی شغل و یا دریافت پیشنهاد کاری از یک کارفرمای مجاری می باشد که اقدام و دستیابی به این اهداف نیاز به پرداخت هزینه هایی جهت دریافت ویزا و به طور کل انجام مراحل مختلف و نقل مکان به این کشور دارد.

پیش از بررسی این مورد توصیه می کنیم که حتما مطلب مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کارس را در سایت آی مهاجرتی مطالعه نموده تا شرایط و مدارک لازم را به طور دقیق بشناسید.

این اقدام می تواند از طریق دریافت ویزای جاب آفر صورت پذیرد که طبق آن شما باید از سوی یک کارفرمای مجاری پیشنهاد کار داشته و بتوانید در آن استخدام شوید.

در این صورت ویزای کاری مجارستان به مدت معلومی برای شما صادر می شود که قابل تمدید نیز می باشد. برای این اقدام نیز شما باید مدارک خود را ترجمه نمایید که در بالا هزینه آن را گفتیم و همچنین باید هزینه اخذ ویزا و تایید مدارک در سفارت را نیز پرداخت کنید.

اما هزینه مهاجرت به مجارستان از طریق کار در رابطه با سایر موارد به شرح زیر می باشد:

اقدامهزینه مربوط
هزینه ترجمه مدارک2 تا 5 میلیون تومان
هزینه صدور ویزای جاب آفر110 یورو
هزینه تائید دادگستری و وزارت امور خارجه200 تا 800 هزار تومان
هزینه ووچر یا همان بوکینگ هتل1000 یورو
هزینه بلیت هواپیمااز 16 میلیون تومان به بالا

The Cost Of Immigration to Hungary

هزینه مهاجرت غیر قانونی به مجارستان

هزینه مهاجرت غیر قانونی به مجارستان

هزینه مهاجرت غیر قانونی به مجارستان چه مقدار است؟ خیلی از افراد به خیال خوش اینکه می توانیم خودمان را ارزان و بدون نیاز به هزینه به این کشور برسانیم؛ اقدام به مهاجرت غیر قانونی می کنند. متاسفانه مهاجرت غیر قانونی جدای از پول و سرمایه افراد؛ جان و امنیت آن ها را نیز به خطرمی اندازد؛ اما در ابتدای کار این روش ارزان و مناسب معرفی می شود.

این حیله ای که افراد قاچاق بر در ابتدا به کار می گیرند و پس از اینکه شما اقدام کرده و در میانه راه بودید، کاملا زیر همه چیز زده و از شما طلب مبالغ بسیار بیش تری می کنند که در نهایت بسیار گران تر و غیر مناسب به پای شما تمام می شود.

البته این فقط در رابطه با بحث هزینه ها است؛ ضمن اینکه شما باید با خطرات جانی و مالی بسیاری در بین راه دست و پنجه نرم کنید و هیچ گونه تضمینی جهت موفقیت این امر وجود ندارد.

به همین خاطر مشاهده شده با اینکه در ابتدا هزینه قاچاقی رفتن به مجارستان یا حتی هزینه قاچاقی رفتن به مجارستان با هواپیما ارزان تر به نظر می رسد؛ اما در نهایت افراد مجبور به پرداخت هزینه های بسیار بیشتری نسبت به اقدام قانونی شده اند و نتایج نامطلوبی نیز دریافت کرده و دریافت اقامتشان در حاله ای از ابهام قرار گرفته است. ما کارشناسان آی مهاجرتی از شما خواهشمند هستیم این روش مهاجرت را فراموش نمایید و از طریق یک روش قانونی و مطمئن اقدام نمایید.

هزینه مهاجرت به مجارستان از طریق پناهندگی

از دیگر روش هایی که برخی از ایرانیان از طریق آن برای مهاجرت به مجارستان استفاده کرده اند؛ مهاجرت به طریق پناهندگی بوده است. در این جا باید بدانید که پناهندگی یکی از بدترین روش های مهاجرت به هرجای جهان است که شما را با مشکلات و مصائب بسیاری در مدت روند مهاجرتی مواجه می سازد که یقینا از صبر و تحمل هر فردی خارج است.

در ادامه مقاله هزینه های زندگی در مجارستان باید بدانید که بر خلاف آنچه تصور و گفته می شود، هزینه مهاجرت به مجارستان از طریق پناهندگی می تواند بسیار گران تر از روش های قانونی به پای مهاجران تمام شود؛ چون در این مدت زمان افراد با محدودیت های بسیاری مواجه بوده و نمی توانند آن گونه که باید در این کشور درآمدی را کسب و باید از سرمایه خود هزینه کنند.

پناهندگی یک هندوانه سر بسته است که برای هر شخصی به نوعی خود را نشان می دهد و نمی توان به هیچ عنوان تجارب یک شخص را برای شخص دیگری در نظر گرفت، همچنین میزان موفقیت از این طریق بسیار کم و پایین می باشد. به همین خاطر پناهندگی دارای هزینه های مخفی و نهان بسیاری است که فقط پس از شروع آن می توانید از آن ها مطلع شوید و معمولا هزینه های ارزانی نیز نیستند.

سرمایه گذاری در مجارستان یکی از روش های قانونی و بسیار مناسب برای رسیدن به این کشور است؛ مقاله مربوطه تمامی نیازهای این اقدام را به شما نشان خواهد داد.

هزینه وکیل مهاجرت به مجارستان

در اینجا لازم است به شما یادآور شویم که بهره گیری از موسسات مهاجرتی و استفاده از تجارب و مشاوره های آنان می تواند بسیار بر هزینه های زندگی در مجارستان برای شما تاثیر بگذارد و هزینه های غیر مهم و اضافه را از بین ببرد.

همچنین کارشناسان موسسات مهاجرتی با توجه به تجارب بالایی که در این امر دارند با توجه به بودجه و شرایط شما می توانند بهترین روش و مراحل را جهت مهاجرت شما برگزینند.

دقت داشته باشید که هزینه وکیل مهاجرت به مجارستان جهت اقدام به روش های مختلفی مانند کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و غیره متفاوت خواهد بود و هر روش با توجه به فعالیت هایی که نیاز دارد و خدماتی که موسسات و کارشناسان به شما ارائه می دهند؛ محاسبه شده و از متقاضیان اخذ می گردد.

هزینه وکیل مهاجرت به مجارستان

اگر از نظرات و تجارب افرادی که موفق به اخذ ویزا و اقامت کشور مجارستان از طریق آی مهاجرتی شده اند؛ استفاده کنید، متوجه می شوید که بهره گیری از مشاورین ما باعث کاهش هزینه های غیر لازم و اضافه بسیاری شده که در مجموع بسیار سودبخش و مهاجرت آنان را مقرون به صرفه کرده است.

پس توصیه ما به شما عزیزان این می باشد که در ابتدا از مشاوره رایگان ما بهره مند شده و با بررسی دقیق و مشورت های لازم در صورت مناسب دیدن هزینه ها و شرایط برای اقدام نهایی و عقد قرارداد مراجعه فرمایید.

هزینه یک ماه زندگی در مجارستان

تا این قسمت از مطلب با بخش های مختلفی از هزینه های زندگی در مجارستان آشنا شدیم. اما شاید برای شما سوال باشد که یک فرد مجرد و دانشجو یا یک خانواده 4 نفره که به تازگی به این کشور مهاجرت کرده است؛ چه میزان هزینه ای را باید برای هزینه زندگی در مجارستان به صورت ماهانه خرج نماید.

هزینه یک ماه زندگی در مجارستان برای هر فردی یقینا با شخص دیگر متفاوت خواهد بود و علت آن به دلایل مختلفی بستگی دارد. به همین خاطر تعیین کردن میزان مخارج زندگی در مجارستان به طور دقیق برای همگان کار نادرستی است، اما می توان با توجه به داده های مختلفی که از افراد و خانواده های مختلف به دست آمده مقداری را به صورت میانگین اعلام کرد. در اواسط سال 2023 هزینه ماهانه یک فرد مجرد در مجارستان به طور متوسط 579.7 یورو و برای یک خانواده 4 نفره به طور متوسط 2,002.4 یورو بدون هزینه اجاره می باشد.

دقت داشته باشید که مخارج و هزینه ها با توجه به شهرها و نقاط مختلف با یکدیگر تفاوت دارد، برخی نقاط از قیمت های ارزان تر و برخی از قیمت های گران تر برخوردار هستند. برای کسب اطلاعات جزئی و دقیق تر با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل فرمایید. همچنین نمودار زیر میزانی که هر بخش از هزینه های ماهانه به خود اختصاص می دهند را مشاهده می کنید:

جزئیات هزینه ماهانه در مجارستان

هزینه زندگی در بوداپست مجارستان

بوداپست پایتخت مجارستان بزرگترین، پر جمعیت ترین و گران ترین شهر این کشور می باشد و یکی از قطب های تحصیلی، اقتصادی و حتی سیاسی این کشور شناخته می شود که مقصد بسیاری از مهاجران خارجی قرار گرفته و یقینا در آینده نیز قرار خواهد گرفت. باید توجه داشته باشید که این شهر به نوعی گران ترین شهر کشور است و هزینه ها در آن بالاترین حد در مجارستان است.

البته نباید فراموش کنیم که این شهر از امکانات خوبی نیز بهره می برد و شرکت های بسیاری در آن فعالیت داشته که فرصت های شغلی مختلفی را در اختیار مهاجرین می گذارد. البته هنوز هم بوداپست در مقایسه با پایتخت های دیگری چون پاریس، لندن، رم و غیره ارزان می باشد و برای اقامت و شروع مهاجرت یکی از بهترین مقاصد اروپا معرفی می شود.

طبق آخرین آمار برای زندگی در این شهر در سال 2023 به طور متوسط یک شخص مجرد و دانشجو ماهانه 717.9 یورو و یک خانواده 4 نفره 2,496.5 یورو بدون در نظر گرفتن هزینه اجاره مسکن نیاز دارند. اما در نمودار زیر هزینه های زندگی در مجارستان به صورت دسته بندی برای بوداپست را مشاهده می کنید:

جزئیات هزینه ها در بوداپست

در این مطلب صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان را به شما عزیزان ارائه نمودیم؛ از طریق تماس با کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و همچنین دفتر شیراز می توانید بهترین مشاوره های لازم در این زمینه را دریافت نمایید.

سوالات پر تکرار صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان

در ادامه می توانید مهم ترین اطلاعات مربوط به صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان را در پاسخ سوالات پرتکرار ما بخوانید و در صورت وجود پرسش بیشتر آن را از طریق بخش دیدگاه از مشاورین آی مهاجرتی بپرسید.

همانطور که در مقاله صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان گفتیم، این مقدار می تواند برای هر فرد یا خانواده متفاوت باشد، اما در حال حاضر یک دانشجو تنها ماهانه 579.8 یورو و یک خانواده 4 نفره 2,002.6 یورو هزینه زندگی دارد.

همانگونه که در مقاله صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان گفتیم هزینه صدور ویزای جاب آفر برای کشور مجارستان 110 یورو می باشد.

باید بگوییم که مجارستان یکی از کشورهای ارزان و مقرون به صرفه اروپا معرفی می شود و هزینه مهاجرت به آن از کشورهایی چون انگلستان، کانادا، فرانسه، آمریکا و غیره ارزان تر می باشد.

طبق صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان ، این رقم نیز می تواند متفاوت باشد؛ اما به طور متوسط یک شخص روزانه در مجارستان 15 تا 25 یورو هزینه خوراک خواهد داشت.

در این رابطه باید بگوییم که بله، بوداپست گران ترین شهر مجارستان است؛ اما در مقابل بسیاری از پایتخت های دیگر اروپایی چون پاریس، رم، مادرید، لندن و غیره بسیار مناسب و ارزان می باشد.

در پایان نیز تجربه رسیدن به ویزای کشور مجارستان و سایر کشورهای جهان در آی مهاجرتی را نیز ببینید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه