وکیل مهاجرت به کانادا، راهنمایی‌هایی برای دریافت مشاوره کامل و حرفه‌ای

کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان شناخته می‌شود و ایرانیان بسیاری به این کشور نقل مکان کرده و یا در پی مهاجرت به آن هستند. اما این امر بسیار امری مهم و در برخی موارد ریسک پذیر خواهد بود که نمی‌توان آن را ساده و آسان در نظر گرفته و یا به راحتی به انجام رساند.

در این‌جا حضور یک مشاور و یا وکیل مهاجرتی می‌تواند کمک بسیار بزرگی در رسیدن به موفقیت شما باشد.

وکیل مهاجرت به کانادا راهنمایی‌هایی برای دریافت مشاوره کامل و حرفه‌ای

وکیل مهاجرت به کانادا تنها در این کشور و استرالیا به صورت قانونی وجود داشته و در سایر کشورها از جمله ایران به افراد دارای سابقه در این حوزه ابلاغ می‌شود.

فهرست مطالب

دقت داشته باشید که کشور کانادا در کنار استرالیا تنها کشورهایی هستند که در آن‌ها وکیل مهاجرتی به طور رسمی و قانونی وجود داشته و به صورت معدود در دانشگاه‌ها ارائه می‌شوند. اما باید دقت کنید که فعالیت این وکلا فقط در کانادا معتبر خواهد بود و در دیگر کشورها این افراد همان نقش مشاور را خواهند داشت و مدرک حقوقی آن‌ها در حوزه مهاجرت اعتباری ندارد.

همچنین بهره‌گیری از وکلا نیازمند پرداخت هزینه‌های گزاف و گرانی است. ضمن ‌این‌که امر مهاجرت نیازی به فعالیت‌های حقوقی ندارد و یک مشاور باتجربه و کسی که قوانین مهاجرتی را بشناسد و برای آن‌ها راهکار داشته و تجربه رسیدن به موفقیت را در هریک از روش‌های مهاجرتی داشته باشد، بسیار مفیدتر و مثمر ثمرتر از یک وکیل حقوقدان خواهد بود.

مثلا کارشناسان آی مهاجرتی با تجربه چند ساله در امر مهاجرت به تمام کشورهای جهان به خصوص کانادا، می‌توانند راهنمای بسیار مناسب و خوبی برای شما در این راه باشند. در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم که بهترین راه های مهاجرت به کانادا را نیز در سایت مطالعه کرده و بشناسید تا بتوانید برای دستیابی هدف خود آگاهانه‌تر اقدام کنید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
وکیل مهاجرت به کانادا راهنمایی‌هایی برای دریافت مشاوره کامل و حرفه‌ای

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد و هر کدام شرایط و الزامات خاص خود را نیاز خواهند داشت. انتخاب بهترین روش به شرایط و اهداف مهاجرین بستگی دارد و یکی از وظایف وکیل و مشاور مهاجرتی راهنمایی افراد برای انتخاب مسیر مهاجرتی مناسب است. در این‌جا خلاصه‌ای از روش‌های رایج مهاجرت به کانادا را خواهیم گفت.

بر اساس تخصص و سابقه کار:

اکسپرس اینتری: این سیستم محبوب‌ترین روش مهاجرت به کانادا برای نیروی کار ماهر است. شما بر اساس سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبانی و سایر فاکتورها امتیاز بندی می‌شوید و در صورت کسب امتیاز کافی، دعوت به اپلای برای اقامت دائم دریافت خواهید کرد.

برنامه‌های استانی: هر استان کانادا برنامه‌های مهاجرتی مختص خود را برای جذب نیروی کار در مشاغل مورد نیاز آن استان ارائه می‌دهد.

ویزای کارآفرینی: اگر ایده‌های نوآورانه و سرمایه کافی برای راه اندازی کسب و کار در کانادا دارید، می‌توانید از طریق این روش اقدام کنید.

بر اساس سرمایه گذاری:

  • برنامه سرمایه گذاری فدرال: این برنامه برای سرمایه گذاران ثروتمند با حداقل سرمایه گذاری 800 هزار دلار کانادا طراحی شده است.
  • برنامه‌های استانی سرمایه گذاری: برخی استان‌های کانادا برنامه‌های سرمایه گذاری مختص خود را برای جذب سرمایه گذاران خارجی ارائه می‌دهند.

بر اساس تحصیل:

  • ویزای تحصیلی: اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید، می‌توانید از طریق این روش اقدام کنید. پس از فارغ‌التحصیلی، امکان دریافت ویزای کار و سپس اقامت دائم برای شما وجود خواهد داشت.

بر اساس اسپانسرشیپ:

  • اسپانسرشیپ خانوادگی: اگر همسر، فرزند یا پدر و مادر شما شهروند یا مقیم دائم کانادا باشند، می‌توانند برای شما اسپانسرشیپ اقامت دائم را تقاضا کنند.
  • برنامه‌های بشردوستانه: کانادا هرساله تعداد محدودی از پناهندگان را به عنوان پناهنده می‌پذیرد.
ویژگی‌های وکیل مهاجرت به کانادا چیست؟

ویژگی‌های وکیل مهاجرت به کانادا چیست؟

وکلای مهاجرتی به مانند دیگر حرفه‌ها دارای انواع مختلفی هستند که در این بین شما باید بتوانید آنان را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین را انتخاب کنید. این افراد باتوجه به تجربه و سابقه‌ای که دارند و همچنین میزان اطلاعاتی که از قوانین مهاجرتی کشور کانادا خواهند داشت دارای کیفیت خدمات گوناگونی هستند. وکیل مهاجرتی خوب باید بتواند بهترین راه و روش برای سفر و مهاجرت را بر اساس شرایط و بودجه افراد بیابد و بتواند روند انجام آن را نیز تسریع ببخشد. همچنین وی باید قادر باشد عواملی که مانع و سد راه رسیدن به این هدف می‌شوند را حذف نماید و شانس موفقیت را به حداکثر برساند.

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک وکیل و مشاور مهاجرت به کانادا باید داشته باشد به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • سابقه فعالیت و تجربه کافی در زمینه مهاجرت به کانادا داشته باشد.
  • به قوانین و مقررات مهاجرتی کانادا تسلط کامل داشته باشد.
  • با رویه‌ها و پروسه‌های مختلف مهاجرتی آشنا باشد.
  • به زبان انگلیسی یا فرانسوی (زبان‌های رسمی کانادا) تسلط کامل داشته باشد.
  • توانایی برقراری ارتباط موثر با مراجعین را داشته باشد.
  • امانتدار و قابل اعتماد باشد.
  • در کار خود متعهد و وظیفه شناس باشد.
  • منافع و موفقیت کلاینت خود را در اولویت قرار دهد.
  • رازداری اطلاعات موکل خود را حفظ کند.
  • این موضوع به وکیل کمک می کند تا شرایط و نیازهای مراجعین خود را بهتر درک کند.
  • وکیل باید بتواند چالش‌های پیش روی مراجعین خود را شناسایی و برای آن‌ها راه حل ارائه دهد.
  • وکیل باید به طور مداوم قوانین و مقررات مهاجرتی را رصد کرده و از آخرین تغییرات آن‌ها آگاه باشد.
  • وکیل مهاجرت ممکن است با متخصصان دیگر مانند مشاوران مالی یا حسابداران همکاری کند.
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دریافت مشاوره مهاجرت کاری به کانادا

کانادا یکی از اقتصادهای بزرگ جهان شناخته می‌شود که فرصت‌های شغلی بسیاری را در خود جای داده است و افراد بسیاری سالانه برای کار در حوزه‌های مختلف وارد این کشور می‌شوند. اما این امر نیازمند دریافت یک پیشنهاد کاری از سوی یک کارفرمای کانادایی خواهد بود تا شما بتوانید از طریق روش کاری وارد کانادا شوید.

این امر برای یک شهروند خارجی در ایران که ارتباطی با این کشور ندارد و هیچ آشنا یا واسطه‌ای در کانادا ندارد می‌تواند سخت باشد. در این‌جا نقش یک مشاور و وکیل ماهر که در کانادا دارای یک رابطه و یا آشنا باشد تا بتواند با کارفرماهای مختلف ارتباط برقرار کرده و برای شما یک شغل مناسب را بیابد، پر رنگ خواهد بود.

علاوه بر این برای دریافت ویزا نیز شخص نیازمند طی مراحلی بوده و مدارکی را باید تهیه و جمع‌آوری کند که هرگونه اشتباه یا نقصی در آن‌ها درخواست ویزای متقاضی را رد می‌کند. دریافت مشاوره و راهنمایی از وکیل و مشاوری که قبلا این مراحل را طی کرده و تجربه برخورد با سفارت و افسر سفارت را دارد، می‌تواند نقش بسیاری در موفقیت شخص ایفا کند. حتما شرایط مهاجرت کاری و ویزای کار کانادا را در مقاله مربوطه مطالعه نمایید.

وکیل مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

همان‌طورکه گفتیم اقتصاد کانادا از برترین اقتصادهای جهان است و زمینه‌ها و حوزه‌های مختلفی در این کشور وجود دارد که می‌توان با سرمایه گذاری در آن‌ها به موفقیت دست پیدا کرد و در کنار آن به این کشور نیز مهاجرت نمود. اما شخصی که هیچ‌گونه تجربه و سابقه‌ای برای فعالیت در این بازار را ندارد، به سختی می‌تواند در این راه به موفقیت برسد.

ضمن این‌که در کانادا هریک استان‌ها یا ایالت‌های آن دارای قوانین و ضوابطی جدای از قوانین کشوری بوده که باید حتما آن‌ها را بشناسید تا قادر به اخذ مجوز و فعالیت در این کشور شوید. جدای از آن اقدام از طریق سرمایه گذاری نیاز به بودجه مالی بالایی دارد و هر ایالت مبالغ مختلفی را برای خود در نظر گرفته است.

وکیل مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

این موارد نیاز به کسب مشاوره و راهنمایی از یک متخصص و مشاور را الزامی می‌کند که ار ابتدای شروع به این امر تا لحظه اتمام و رسیدن شخص به کانادا همراه و هم پای او بوده و شرایط را تسهیل ببخشد. امر سرمایه‌گذاری در کانادا بدون دریافت مشاوره و راهنمایی بسیار پر ریسک خواهد بود.

در مقالات زیر 4 مورد از ویزای قانونی جهت ورود به این کشور را برای شما بررسی نموده‌ایم:

وکیل مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

شاید مطلع باشید که از طریق ازدواج با یک شهروند کانادایی می‌توانید به این کشور مهاجرت کرده و در نهایت به اقامت دائم کانادا نیز برسید. اما دستیابی به این امر چندان ساده نیز نخواهد بود، زیرا دولت کانادا به دلیل جلوگیری از انجام ازدواج‌های صوری برای مهاجرت، بسیار این روش را نظارت کرده و به راحتی به اشخاص اقامت اعطا نمی‌کند.

انجام ازدواج به تنهایی نمی‌تواند برای مهاجرت به کانادا کافی باشد، بلکه باید سالم بودن ازدواج و صوری نبودن آن را اثبات کنید و همچنین مدت زمانی مشخص از ازدواج شما بگذرد تا دستیابی به این امر میسر شود. 

ضمن این‌که در طی این مدت دولت کانادا شما را زیر نظر داشته و واقعی بودن ازدواجتان را بررسی می‌کند.

وکیل مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

در این‌جا یک مشاور و وکیل مهاجرتی باید کاملا با چگونگی مراحل رسیدگی به پرونده و همچنین چگونگی اثبات صوری نبودن ازدواج در کانادا آَنایی داشته و بتواند شما را راهنمایی کند که در این مسیر با مشکل مواجه نشوید. پیشنهاد می‌کنیم با اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج آشنا شوید و سوالاتتان را از ما بپرسید.

بررسی هزینه وکیل مهاجرت به کانادا

امر مهاجرت قطعا با هزینه‌ها و مخارجی مواجه خواهد بود که افراد باید حتما پیش از اقدام محاسبه‌ای درباره موارد وجود به عمل آورند تا بعدا با مشکل مالی و یا هزینه‌ای اضافه مواجه نشوند. همچین باید توجه داشته باشید که اقدام از طریق هر روش مهاجرتی به کانادا با مخارج و هزینه‌های مختص مواجه خواهد شد و بایکدیگر متفاوت است.

مثلا روش مهاجرت کاری ارزان‌ترین روش شناخته می‌شود و روش سرمایه‌گذاری که نیاز به بودجه مالی بالایی دارد گران‌ترین روش شناخته می‌شود. روش تحصیلی نیز باتوجه به دانشگاه و رشته‌های مختلف می‌تواند هزینه‌های متفاوتی داشته باشد. البته توجه داشته باشید که کانادا به طورکل کشوری ارزان تلقی نمی‌شود.

در رابطه با هزینه مرتبط با وکیل و مشاور مهاجرتی نیز باید بگوییم ممکن است در ابتدا این هزینه اضافی به نظر آید و لازم نباشد. اما اکثر افرادی که از مشاور و وکیل مهاجرتی استفاده کرده‌اند، کاملا به این موضوع معترفند که استفاده از مشاوره و راهنمایی‌های این افراد توانسته آنان را از انجام مراحل اضافه و یا پرداخت هزینه‌های غیر نیاز و اضافه بازدارد و مهاجرتشان را ارزان‌تر کند.

اگر از مهاجران سوال کنید در نهایت با پرداخت دستمزد مشاور و وکیل مهاجرتی به کانادا، بازهم هزینه‌های آنان کمتر از مقداری شده است که قصد داشته خودشان به صورت جداگانه اقدام نمایند. همچنین توجه داشته باشید که مشاورین باید باتوجه به میزان همراهی و خدماتی که به شما ارائه می‌دهند و مراحل که به آن‌ها می‌سپارید برای خود دستمزد در نظر بگیرند.

 

شماره تلفن وکیل مهاجرت به کانادا

بسیاری از علاقمندان مهاجرت به کانادا با اطلاع از حساسیت بالای این امر و همچنین نیاز به داشتن تجربه و تخصص کافی جهت انجام مراحل مهاجرت، خواهان انجام مراحل مهاجرتی خود توسط مشاورین و متخصصین این حوزه می‌باشند. البته استفاده از افراد خبره در این حوزه می‌تواند به انجام روند مهاجرتی شما سرعت بالاتری نیز ببخشد.

برای همین ما در ابتدای صفحه و همچنین در انتهای این مقاله شماره تماس با کارشناسان آی مهاجرتی را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم تا بتوانید اطلاعات لازم را از آنان کسب نموده و یا وقت لازم جهت اخذ مشاوره خصوصی و بررسی تخصصی شرایط خود را از تیم ما دریافت نمایید. جهت دسترسی ساده‌تر نیز باز در ادامه شماره تلفن‌های ما در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و دفتر شیراز را مشاهده خواهید کرد.

  • دفاتر تهران: 02191002525
  • دفتر شیراز: 07191002525

وکیل مهاجرت در تورنتو

تورنتو یکی از شهرهای بزرگ و مهم کانادا است که قسمت عمده‌ای از اقتصاد کشور کانادا و دانشگاه‌های مطرح آن را در خود جای داده است. این شهر طی سالیان گذشته یکی از مقاصد اصلی مهاجرین به خصوص ایرانیان بوده است که برای تحصیل و یا کار به این شهر مهاجرت کرده‌اند. 

اما مهاجرت به این شهر بدون شناخت آن کاری بسیار سخت و ریسک پذیر خواهد بود.

قطعا شما باید پیش از نقل مکان این شهر، خدمات و امکانات آن و همچنین مراکز آموزشی و یا کارفرماهای بزرگ و مورد نیاز در این شهر را بشناسید. همچنین بسیار مهم است که از آداب و رسوم و قوانین و عرف جامعه در این شهر اطلاعاتی کسب کرده تا بهتر و سریع‌تر بتوانید با مردم و شهروندان ارتباط برقرار کرده و وارد جامعه شوید.

وکیل مهاجرت در تورنتو

این اطلاعات را یک مشاور متخصص و باتجربه به بهترین نحو می‌تواند به شما منتقل کند و شما را با تمام جوانب این شهر آشنا ساخته و آن چیزی که در پی آن هستید را برای شما بیابد. یک مشاور و متخصص مهاجرت حرفه‌ای حتی می‌تواند باتوجه به نیاز شما شهر دیگری را نیز در کانادا به شما معرفی کن که برای اهداف شما بسیار مناسب‌تر و ایده‌آل تر باشد.

معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تهران و شیراز

دفاتر و مشاورین مهاجرتی مختلفی در کشورمان و در کانادا در امر مهاجرت مشغول به فعالیت هستند که نمی‌توان همه را یکسان و برابر در نظر بگیرید. قطعا دفاتری نظیر آی مهاجرتی با سوابق بالا و پرونده‌های موفق بسیار تفاوت عمده‌ای با دفاتر تازه تاسیس خواهند داشت و می‌توانند شما را بهتر و سریع‌تر به هدفتان برسانند.

اگر به دنبال وکیل مهاجرت به کانادا در تهران هستید، حتما سوابق و تجارب گزینه‌های خود را بررسی کرده و بدون اطلاع اقدام ننمایید. علاوه بر این از مجوز رسمی آنان مطمئن شوید و اطلاعات و دانش آنان در زمینه مهاجرت به کانادا را مورد محک و سنجش قرار دهید.

تیم آی مهاجرتی با سال‌ها فعالیت در حوزه مهاجرت به تمامی اقصی نقاط جهان تاکنون موفق به دریافت ویزای بسیاری از شهروندان عزیزمان در کشورهای مختلف به خصوص کانادا شده و با اطلاعات و روابطی که در رابطه با سفارت و کارگزاری این کشور دارد، می‌تواند شما را به بهترین شکل و ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن به کانادا برساند.

مزایا استفاده از وکیل و مشاوره مهاجرت به کانادا

تا این بخش با مزایای استفاده از کارشناسان و وکلای مهاجرتی آشنا شدید. ام در ادامه به صورت خلاصه مزایایی که استفاده از این متخصصان می‌تواند برای شما به همراه آورد را خواهیم گفت تا برای انتخاب یک مشاور یا وکیل مهاجرتی مناسب اطلاعاتتان کامل‌تر و دقیق‌تر شود:

  • کاهش مخارج اضافی و غیر نیاز در امر مهاجرت به کانادا
  • سریع‌تر شدن مراحل مهاجرت شما
  • کوتاه‌تر شدن مراحل رسیدگی به مدارک
  • اخذ مشاوره و انتخاب بهترین روش مهاجرتی برای هر متقاضی
  • بهره‌مندی از تجارب دیگر مهاجرین به کانادا
  • دستیابی به بهترین راهکارها بر اساس شرایط متفاوت هر متقاضی
  • انتخاب و جمع‌آوری بهترین و مناسب‌ترین مدارک مورد نیاز برای هریک از مراکز مربوطه

در این عنوان به خوبی با عنوان وکیل مهاجرت به کانادا آشنا شدید و می‌توانید برای هرگونه اقدام و یا اطلاع از روش‌های قانونی ورود به این کشور با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز تماس بگیرید.

سوالات پرتکرار وکیل مهاجرت به کانادا راهنمایی‌هایی برای دریافت مشاوره کامل و حرفه‌ای

با مطالعه سوالات پرتکرار قطعا پاسخ برخی از پرسش‌های خود را دریافت خواهید کرد و از طریق بخش دیدگاه می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

بله، یقینا این افراد متخصص در بسیاری از مراحل کمک‌های شایانی به مهاجرین نموده و می‌توانند در به موفقیت رسیدن آن‌ها مفید باشند.

استفاده از مشاورین و متخصصین مهاجرتی به کانادا می‌تواند در کاهش هزینه‌ها موثر بوده و از اتلاف وقت جلوگیری کند.

 زبان گفتگو در جلسه بستگی به نظر کارفرما، می تواند انگلیسی یا اسپانیایی باشد، اما بهتر است فرد برای نشان دادن تسلط خود بر زبان اسپانیایی، به این زبان نیز به گفتگو بپردازد.

مهاجرت کاری ارزان‌ترین روش شناخته می‌شود.

باید بدانید که تمامی روش‌های مهاجرت به کانادا نیازمند استفاده از تجارب و تخصص کارشناسان مهاجرتی به کانادا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه