شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش

شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش را نمی توان در یک یا دو مورد خلاصه کرد و گرچه بسیاری از مردم جهان این کشور را با شهر تاریخی وین و سالزبورک می شناسند ، اما شهرهای مشهور زیادی نیز وجود دارند که می توانند به عنوان یک میزبان خاطرات فراموش نشدنی را برای مسافرین و مهاجرین به این کشور بسازند.

اتریش کشوری با طبیعت منحصر بفرد که هر گوشه و کنار آن به عنوان یک سرمایه برای این کشور تلقی شده و شاید بیش از هر کشور دیگری از توانسته اقتصاد خود را به واسطه آن رونق بخشد . در این عنوان با مشاورین آی مهاجرتی همراه باشید تا شهرهای جذاب و مهم اتریش را بشناسید و بدانید که برای سفر به این کشور به چگونه شهرهایی قدم خواهید گذاشت.

شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش

وین یکی از شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش است که دارای فرصت های شغلی بسیار، امکانات کامل، سیستم حمل و نقل منظم و خدمات ایمنی عالی است.

فهرست مطالب

معرفی شهرهای مهم و اصلی اتریش به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید با توجه به هدف خود گزینه های مناسب را شناخته و به بهترین گزینه ممکن برسید . این کشور به عنوان یکی از مقصدهای اصلی مهاجرت می تواند فرصت های تحصیلی و کاری خوبی را نیز پیش رویتان قرار دهد . از این رو توصیه می کنیم تا حتما عنوان ما در رابطه با شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش را مطالعه کنید تا مسیرهای ورود به این کشور را هرچه بیشتر بشناسید.

گرانترین شهر اتریش

هنگامی که صحبت از هزینه های بالای زندگی در یک کشور می کنیم معمولا نام پایتخت در ذهن تداعی می شود که غالبا برای اکثر کشورهای جهان درست بوده و به دلیل وجود امکانات ایده آل و سازمان ها و شرکت های مهم در پایتخت ، میزان هزینه ها نیز بالاتر می باشد.

در رابطه با اتریش نیز این مسئله کاملا درست بوده و گرانترین شهر اتریش را می توان شهر وین دانست که علاوه بر برتر بودن در این کشور توانسته به شهری ایده آل در اروپا نیز مشهور شود . این شهر با جمعیتی در حدود دو میلیون نفر لقب عروس اروپا را به خود گرفته و کیفیت زندگی را در بالاترین حد ممکن به شهروندان خود ارائه می کند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش

وین به عنوان یکی از بهترین شهرهای اتریش موقعیت های شغلی ، امکانات بهداشتی ، امکانات آموزشی و خدمات ایمنی بی نظیری را در خود جای داده است و شما حتی با نداشتن وسیله نقلیه هیچ گونه مشکلی را حس نکرده و می توانید با استفاده از وسایل نقلیه متعدد به راحتی جا به جا شوید.

وین را می توان نمونه ای منحصربفرد برای کار ، زندگی و تحصیل دانست که در دانشگاه های مطرح شما را آموزش داده و در نهایت در شرکت های مطرح دنیا به کار مشغول می سازد . افراد مشهوری همچون فروید در این شهر زندگی کرده اند و با تماشای آثار باستانی فراوان ، معماری خارق العاده و بناهای تاریخی می توانید ساعت های فراموش نشدنی را در آن سپری کنید.

شهر اقیانوسی سالزبورگ

شهر اقیانوسی سالزبورگ

در میان بهترین شهرهای اتریش باید به سراغ شهر اقیانوسی سالزبورگ برویم که جمعیتی در حدود 150 هزار نفر را در خود جای داده و به عنوان سبزترین شهر اتریش شناخته می شود . چنانچه بخواهیم در میان شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش به گزینه ای ارزان و مناسب اشاره کنیم ، شهر سالزبورگ قطعا نخستین گزینه می باشد.

این شهر با ارائه امکانات مناسب ، هزینه های مقرون به صرفه ای دارد و سالانه میزبان بیش از 4000 رویداد فرهنگی می باشد . در مجموع اتریش را نمی توان از کشورهای ارزان اروپا دانست و شما برای زندگی در این کشور باید توانایی مالی خوبی داشته باشید ، از این رو توصیه می کنیم تا حتما بر روی عنوان راهنمای کامل هزینه مهاجرت و زندگی در اتریش به خوبی از میزان های این کشور مطلع شوید.

این شهر با قرار گرفتن در نزدیکی کشور آلمان مهد موتزارت موسیقی دان مشهور جهانی است که به باور بسیاری همانند یک تابلو نقاشی می باشد . علاوه بر این سالزبورگ برای دانشجویان نیز گزینه ای بسیار مناسب است و بیش از 40 هزار دانشجوی بین المللی و اروپایی در آن ساکن هستند.

شهر کوهستانی اینسبورک

در دامنه کوه های آلپ شهری زیبا قرار گرفته که با داشتن میزبانی المپیک در سال های 1964 و 1976 توانست به شهرت جهانی دست یابد . در معرفی شهرهای کشور اتریش قطعا در میان نخستین ها به نام شهر کوهستانی اینسبورک خواهید رسید که در حدود 300 هزار نفر را در خود جای داده است.

اینسبورک به عنوان پنجمین شهر از شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش مرکز ورزش های زمستانی به حساب می آید و هر سال زمستان مسابقات زیادی در آن برگزار می شود . علاوه بر این گردشگری ، منسوجات ، موسیقی و صنعت کفش بخش مهمی از درآمد و کار ساکنین این شهر را تشکیل می دهد و شما می توانید با تجربه و یا تحصیلات در زمینه گردشگری به فرصت های شغلی خوبی برسید.

البته یک نکته را باید درنظر داشته باشید که اینسبروک یکی از شهرهای گران و از جمله شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش به شمار می رود و برای زندگی در این شهر باید درآمد خوبی داشته باشید . علاوه بر این اینسبروک از آن جهت در دسته بهترین شهرهای اتریش جای می گیرد که مرکز تحقیقات علم پزشکی اتریش نیز به شمار می رود و بیش از 3000 دانشجو در آن به تحصیل مشغول هستند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

هال اشتات قدیمی ترین شهر اتریش

هال اشتات قدیمی ترین شهر اتریش

در میان تمامی شهرهای کشور اتریش می توان گزینه های زیادی را به عنوان قدیمی ترین شهر این کشور معرفی نمود اما با نگاهی دقیق شهر هال اشتات قدیمی ترین شهر اتریش در صدر این فهرست قرار می گیرد. طبیعت بی نظیر و خانه های رنگارنگ و قدیمی که در این شهر وجود دارد ، کم نظیر بوده و شما با قدم زدن در خیابان های آن به قرن 15 و 16 میلادی باز می گردید.

ساختمان های بزرگ واقع در میدان شهر چشم اندازی را برای شما فراهم نموده که می توانید از تماشای تمامی مناطق اطراف لذت ببرید. شهر هال اشتات از آن جهت در زمره شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش جای گرفته که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و معماری تاریخی به همراه زندگی شهری و مدرن را یکجا دارد.

معادن نمک عطیم این شهر در مشهور شدن آن نیز بی تاثیر نبوده و همین امر موجب گشته تا ساکنین آن به فکر مهاجرت نبوده و سکونت خود در این منطقه را حفظ کنند.

شهر کوچک البپاخ

در میان معرفی شهرهای مهم و دیدنی اتریش باید به سراغ شهر کوچک البپاخ برویم که در ایالت تیرول قرار گرفته و پیست اسکی بسیار مشهوری در اروپا دارد. شاید نام این شهر را برای مناسبت های سیاسی کمتر شنیده باشید ، اما خوب است به شما بگوییم که سالانه رهبران سیاسی ، تجاری و علمی و فرهنگی زیادی برای کنفرانس دو هفته ای به این شهر سفر می کنند.

چنانچه به دنبال سفر به شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش هستید حتما شهر البپاخ را در فهرست خود جای دهید که با داشتن خانه های کوچک چوبی ، به عنوان زیباترین شهر این کشور نیز شناخته می شود.

تمامی خانه های این کشور به سبک دهه هفتاد میلادی طراحی شده اند و شما می توانید چوب و سنگ را در تمامی خانه های این کشور بیابید.

جالب است بدانید که شهر البپاخ از سال 1984 به مدت 10 سال به عنوان زیباترین روستای کل اروپا معرفی شد و گرچه کمی دورافتاده و دنج به نظر می رسد ، اما به لطف سیستم ریلی و پیشرفته خود دسترسی حتی برای توریست ها بسیار آسان نموده است.

این شهر قطعا یکی از شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش شناخته می شود.

The Small Town Of AlBapach

گراتس دومین شهر مهم اتریش

با قرار گرفتن قدیمی ترین دانشگاه اتریش در گراتس باید حتما رتبه خوبی را برای این شهر در فهرست معرفی شهرهای بزرگ اتریش درنظر گرفت . گراتس که در لغت به معنای دژ کوچک است با 240 هزار نفر جمعیت در مرکز استان اشتایر مارک قرار گرفته و هزینه های زندگی در آن می تواند متغیر باشد.

البته معیارهای رفاه در این شهر نسبت به سایر شهرهای کشور اتریش بالاتر بوده و شما شاخص زندگی بالایی را در آن تجربه می کنید . در مجموع می توان گراتس را به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین و شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش دانست که با یک شغل متوسط می توانید رفاه خوبی را در آن تجربه کنید.

میانگین هزینه زندگی در این شهر برای هر فرد در حدود 1300 یورو است که برای دانشجویان می تواند کمتر از این میزان نیز باشد.

عنوان تحصیل در اتریش و دانشگاه های رایگان می تواند جزئیات بسیار خوبی را در رابطه با شرایط تحصیلی این کشور در اختیارتان قرار دهد که توصیه می کنیم مطالعه آن را از دست ندهید. برخی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر عبارتند از:

کلیسای فرانسیسکان گوتیکساخت در سال 1643 میلادی
برج باشکوه ساعتساخت در سال 1561 میلادی
برج ناقوس کلیساساخت در سال 1588 میلادی
موزه هنر گراتسساخت در سال 2003 میلادی

زیبا ترین شهر اتریش

شهر فلدکریچ به دلیل قرار گرفتن در مرز لیختن اشتاین و سوئیس می تواند زیباترین شهر اتریش نامیده شود که از هر کشور زیبایی را در خود جای داده است.

تپه های مملو از زیبایی و آرامش به همراه جنگل های انبوه به زیبایی خیره کننده این شهر افزوده اند و شما با قدم زدن در خیابان های این شهر سبک قرون وسطی را به واسطه سنگ فرش های کف خیابان به خوبی حس خواهید نمود. این شهر از شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش است.

متاسفانه باید گفت که این شهر در میان بهترین شهرهای کشور اتریش اغلب توسط گردشگران نادیده گرفته می شود و برخی پس از بازدید از آن به عنوان جواهر پنهان اتریش نام برده اند .

شهر فرهنگی لینتس اتریش

سومین شهر بزرگ اتریش که جمعیتی بیشتری را نسبت به سایر شهرهای این کشور در خود جای داده ، شهر لینتس می باشد که در ایالت اوبراسترایش قرار گرفته است . این شهر در واقع لینز نام داشته و رومیانی که آن را بنا نهاده اند در ابتدا نام لنتیا را بر آن نهادند که با گذر زمان تغییر کرد.

در مجموع می توان گفت که بیش از 270 هزار نفر در 13 منطقه این شهر زندگی می کنند که آب و هوای معتدلی را در اغلب فصول سال تجربه نموده و تابستان های گرمی ندارند .شاید برایتان جالب باشد بدانید که شهر فرهنگی لینتس اتریش میزبان هیتلر بوده و این فرد دوران دبیرستان خود را در آن سپری نموده است.

شهر لینتس را از آن جهت جزو شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش می دانند که در سال 2009 پایتخت فرهنگی اروپا شناخته شد و همچنان برخی از تغییراتی را که هیتلر در آن ایجاد نمود ، حفظ کرده است.

شهر فرهنگی لینتس اتریش

آکادمی های هنری و صنعتی به همراه کالج های متعدد نقطه قوت این شهر محسوب می شوند و شما می توانید از موزه ها و گالری های هنری زیادی در آن دیدن نمایید . با نمایش شاهکارهای قرن نوزدهم و بیستم هر سلیقه ای جذب گردش و زندگی در آن می گردد.

ماریا آلم از شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش

یکی دیگر از شهرهای کشور اتریش که باید آن را محبوب قشر گسترده ای در این کشور بدانیم ، ماریا آلم شهر اسکی بازان است . در واقع افراد مشهور و ثروتمند برای گذراندن تعطیلات خود به این شهر سفر می کنند و ضمن بهره مندی از امکانات ویژه پول خوبی را هم در آن خرج می کنند.

توصیه ما به شما این است که ماریا آلم از شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش  را جزو آخرین گزینه های بازدید خود قرار دهید چرا که باید پول خوبی را برای صرف اوقات فراغت در آن مدنظر داشته باشید . در طول ماه های گرم سال نیز کوهنوردان و گردشگران زیادی به این منطقه جذب شده و به تمرین و انجام مسابقات می پردازند.

پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه عنوان های زیر علاوه بر شهرهای اتریش سایر ویژگی های موردنیاز زندگی در آن را نیز بشناسید:

هایگلین بلوت شهر محبوب مسیحیان

این شهر یکی از شهرهای مهم و جذاب کشور اتریش است که در لغت به معنای خون مقدس می باشد و برای مسیحیان بسیار محبوب است . زیرا کلیسایی در آن وجود دارد که به گفته مردم چند قطره از خون مسیح در آن نگهداری می شود . این کلیسا که در سال 1271 ساخته شده سالانه میزبان تعداد زیادی مسیحی از اقصی نقاط جهان است که برای دیدن این کلیسا به این شهر سفر می کنند.

جاده گروسگلوکنر را نیز باید از دیگر جاذبه های هایگلین بلوت شهر محبوب مسیحیان دانست که در بالای کوه آلپ قرار داشته و با یک سطح شیبدار مردم را به تماشای مناظر بسیار زیبایی دعوت می کند . همچنین این شهر در باندترین کوه اتریش قرار گرفته و یک پیست ساکی مشهور نیز دارد.

در معرفی شهرهای مهم و جذاب کشور اتریش می توان هر شهر را یک آثار تاریخی دانست و علاوه بر این اتریش از ایده آل ترین کشورهای اروپا برای مهاجرت است که مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و دفتر شیراز به شما کمک می کند تا با اقدام از هر شیوه می توانید به موفقیت و آرامش در شهرهای کشور اتریش برسید.

 

سوالات پر تکرار شهرهای مهم و جداب کشور اتریش

اکنون پس از مطالعه متن این مقاله به پرتکرارترین سوالات درباره شهرهای اتریش می پردازیم تا پاسخگوی سوالات شما باشیم، اگر مسئله دیگری در ذهن شماست، میتوانید هم اکنون با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا به شما در تمامی زمینه های مهاجرت مشاوره دهند.

شهر وین را می توان به عنوان پایتخت و گران ترین شهر این کشور نامگذاری نمود.

شهر فلدکریچ به عنوان یکی از زیباتری شهر اتریش شناخته می شود که مناظر بکر و بی نظیری دارد.

این شهر به دلیل داشتن یک کلیسای قدیمی شهر محبوب مسیحیان به شمار می رود.

سومین شهر بزرگ و مهم کشور اتریش شهر لینتس نام  دارد که جمعیتی بالغ بر 270 هزار نفر را در خود جای داده است.

گراتس را می توان از جمله شهرهای مهم و خوب برای دانشجویان بین المللی دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه