بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر

بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر یکی دیگر از روش های معرفی دانشگاه های این کشور است تا شما بتوانید بر اساس شهرهای این کشور موقعیت برترین دانشگاه های آن را در نظر گرفته و متوجه شوید که کدام شهر از لحاظ دانشجویی و تحصیلی در اتریش دارای اهمیت و ارزش بیش تری است. در ادامه با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شوید تا بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر به شما عزیزان معرفی نماییم.

اتریش یکی از کشورهای مرفه و ثروتمند جهان است که در آن به آموزش و تحصیلات اهمیت بسیار بالایی داده می شود و این کشور از یکی از برترین سیستم های آموزشی و دانشگاه های جهان برخوردار است که تحصیل و اخذ مدرک از دانشگاه های آن می تواند آینده ای بسیار درخشان و مناسب را برای شخص رقم بزند.

بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر

انتخاب مقصد صحیح در اتریش می تواند بر روند تحصیل و شرایط زندگی تاثیر قابل توجهی داشته باشد ، از این رو شهرهای مطرح این کشور را به خوبی بشناسید!

فهرست مطالب

اما در اینجا هر شهر این کشور با توجه به دانشگاه هایی که در خود جای داده دارای ارزش و رتبه ای در میان شهرهای دانشگاهی جهان است . در ادامه این مطلب بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر را به شما معرفی می کنیم.

تا بدانید که هریک از دانشگاه های برتر اتریش در چه شهری قرار گرفته و دارای چه مزایا و چه شرایطی برای تحصیل و اخذ مدرک می باشد. ضمنا کارشناسان آی مهاجرتی تمامی شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش را تمام و کمال در مقاله مربوطه برای شما عزیزان ارائه نموده اند.

بهترین دانشگاه های اتریش در وین

وین به عنوان پایتخت کشور اتریش می توان گفت که یکی از مهم ترین و پر اثرترین شهرهای این کشور در امور فرهنگی، سیاسی، تحصیلی شناخته می شود و دانشگاه های بسیار مطرح و بزرگی را در خود جای داده که باعث اعتبار و ارزش سیستم آموزشی این کشور در جهان هستند. در ادامه بهترین دانشگاه های اتریش در وین را خواهیم شناخت.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر

دانشگاه وین

دانشگاه وین را می توان بهترین دانشگاه اتریش در نظر گرفت که با داشتن تاریخچه ای طولانی و غنی به یکی از بزرگترین دانشگاه های اروپا و مشهورترین در خصوص علوم انسانی و اجتماعی مبدل شده است.

این دانشگاه 181 برنامه تحصیلی مختلف که شامل 55 برنامه کارشناسی، 110 برنامه کارشناسی ارشد و 12 برنامه دکترا می باشد را به دانشجویان ارائه می کند. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا است که نزدیک به 660 سال از عمر آن می گذرد و تا به حال افراد بسیاری در آن موفق به کسب جایزه نوبل شده اند.

این دانشگاه از دیرباز سابقه درخشانی در تربیت و آموزش دانشجویان مقطع دکترا داشته است و کیفیت و ساختار آموزشی این دانشگاه بسیار عالی بوده و این امکان را برای دانشجویان مقطع تحصیلی دکترا فراهم می کند که دانشجویان برای انجام مطالعات خود و تکمیل پروژه های خود تمرکز کافی داشته و به موفقیت های درخشانی دست پیدا کنند.

این دانشگاه تعدادی از مشاهیر و شخصیت های برجسته علمی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. از مشاهیر برجسته این دانشگاه باید به ارنست ماخ، بولتسمان، برنارد کپلر و ولفگانگ کاوتک اشاره کرد.

از محققین و دانشمندانی که موفق به دریافت جایزه نوبل شده اند نیز می توان به رابرت بارانی، یولیوس واگنر ژائورگ، هانس فیشر، کارل لندشتاینر، اروین شرودینگر، ویکتور فرانتس هس، اتو لووی، کنراد لورنتس، فردریش آگوست فون هایک و امانوئل شارپنتیه نام برد.

دانشگاه علوم پزشکی وین

دانشگاه علوم پزشکی وین

دانشگاه علوم پزشکی وین به عنوان یک دانشگاه از سال 2004 شروع به فعالیت مستقل و جداگانه کرده است و پیش از آن به عنوان یک دانشکده از دانشگاه وین فعالیت می نموده است. به همین خاطر می توان تاریخچه فعالیت این دانشگاه را بیش از 650 سال دانست و در حال حاضر نزدیک به 5600 نفر در این دانشگاه در حال فعالیت هستند که آن را به معتبرترین دانشگاه اتریش مبدل ساخته اند.

این دانشگاه بهترین دانشگاه اتریش برای ارائه رشته های پزشکی و دندانپزشکی در این کشور است و سالانه نزدیک به 700 نفر دانشجو جدید را پذیرش می نماید. این دانشگاه با اینکه در شهر وین یکی از شهرهای گران اروپا قرار گرفته است؛ اما به خاطر دولتی بودن آن هزینه تحصیل در آن بسیار پائین است به طوری که می توان گفت دانشجویان می توانند رایگان در آن تحصیل نمایند.

زبان رسمی آموزش در این دانشگاه زبان آلمانی است و دانشجویان باید مدرکی معتبر با سطح مورد درخواست زبان آلمانی را برای پذیرش ارائه نمایند. همچنین لازم است در نظر داشته باشید که علاوه بر پزشکی و دندانپزشکی در دیگر رشته ها همچون: مهندسی پزشکی، تکنولوژی، زیست شناسی، مکانیسم، متابولیسم، علوم اعصاب و غیره نیز می توانند به تحصیل مشغول شوند.

دانشگاه تکنولوژی وین

دانشگاه تکنولوژی وین یکی دیگر از بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر است که به عنوان سومین دانشگاه برتر شهر وین شناخته می شود و در سال 1815 تاسیس شده و بیش از 30 هزار دانشجو را پذیرا می باشد.

این دانشگاه بزرگترین دانشگاه و مرکز تحقیقی و پژوهشی کشور اتریش در رشته های فنی و مهندسی است که از شهرت بالایی در آموزش و تحقیقات برخوردار است. این دانشگاه از 7 دانشکده تشکیل شده است و با تمرکز بر تحقیقات علمی و آموزش شناخته شده می باشد که تاکنون 39 اختراع ملی و جهانی را در سال 2016 به ثبت رسانده است.

این دانشگاه یکی از بهترین مراکز در اتریش برای کسانی است که علاقه مند به تحصیل در رشته های فنی مهندسی از جمله مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی معماری، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و غیره هستند.

این دانشگاه نیز از دیگر دانشگاه های دولتی اتریش است که هزینه تحصیل در آن بسیار کم و به نوعی رایگان است؛ به همین خاطر بورسیه های تحصیلی فراوانی را در اختیار دانشجویان قرار نمی دهد؛ چون با تحصیل رایگان دیگر چندان نیازی به اخذ ویزای تحصیلی وجود ندارد.

اما بازهم برخی گزینه های بورسی و فاند برای دانشجویان دکترا هر ساله در نظر گرفته می شود، که کارشناسان آی مهاجرتی می توانند شرایط آن ها را به شما منتقل نمایند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

بهترین دانشگاه های اتریش در گراتس

گراتس از دیگر شهرهای مهم اتریش است که مرکز ایالت اشتایرمارک شناخته می شود و دومین شهر بزرگ و پر جمعیت این کشور است.

این شهر یکی شهر تاریخی در اتریش است که آثار و جاذبه های دیدنی بسیاری دارد و گردشگران بسیاری همواره در آن در حال گشت و گذار هستند؛ اما نباید دانشگاه های آن را هم فراموش کرد که اعتبار تحصیلات عالی این شهر را بسیار افزایش داده است.

این شهر میزبان مراکز آموزشی معتبری در جهان هستند که آرزوی هرشخصی تحصیل در آن هاست؛ در ادامه بهترین دانشگاه های اتریش در گراتس را خواهیم شناخت.

بهترین دانشگاه های اتریش در گراتس

دانشگاه علوم پزشکی گراتس

دانشگاه علوم پزشکی گراتس نیز مانند دانشگاه پزشکی وین تا پیش از سال 2004 به عنوان یک دانشکده وابسته در حال فعالیت بوده است و از این سال به عنوان دانشگاهی مستقل از دانشگاه گراتس جدا شده و در حال فعالیت است و یکی از برترین و معتبرترین دانشگاه های اتریش شناخته می شود.

این دانشگاه از دیگر دانشگاه های برنده جایزه نوبل در جهان است و تا به حال فریتس پرگل، ژولیوس واگنر و اتو لوی در آن برنده این جایزه فوق العاده بزرگ شده اند. زبان آموزش رشته های پزشکی در این دانشگاه آلمانی است و تمامی متقاضیان غیر آلمانی زبان باید مدرک معتبری جهت اثبات میزان تسلط خود به این زبان هنگام پذیرش ارائه نمایند.

هزینه تحصیل در این دانشگاه نیز بسیار ارزان و کمتر از 900 یورو در سال است که به جرات می توان آن را رایگان در نظر گرفت که یکی از بزرگترین مزیت های تحصیل در آن است. سیستم آموزشی اتریش و امکانات دانشگاه گراتس از پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی و بیمارستانی برای آموزش پزشکی روانشناسی و روان درمانی بهره می برد.

اعطای پذیرش تحصیلی در آن فقط در صورت قبولی در آزمون ورودی می باشد و این موضوع برای تمامی رشته ها و گرایش های آن برقرار است. طبق تصمیمات این دانشگاه اولویت پژوهشی در این دانشگاه در این زمینه ها تعیین شده است: علوم اعصاب، تحقیقات سرطان، تحقیقات قلب و عروق، تحقیقات بهداشت پایدار و مکانیزم های مولکولی بیماری های همراه چربی.

دانشگاه تکنولوژی گراتس

دانشگاه تکنولوژی گراتس از 5 دانشگاه برتر اتریش است که شعار اصلی آن « دانش، فناوری، اشتیاق » می باشد و در حال حاضر پذیرای بیش از 3200 دانشجوی بین المللی است که در زمینه های علوم کامپیوتر، علوم بیولوژی، شیمی، ژئولوژی، محیط زیست، مهندسی و غیره مشغول به تحصیل شوند.

این دانشگاه نیز دولتی بوده و شهریه ارزانی دارد، با اینکه بورسیه های تحصیلی زیاد و متفاوتی را به دانشجویان واجد شرایط اعطا می کند؛ که برای رسیدن به آن ها باید دانش آموز یا دانشجویی ممتاز بوده باشید و سوابق تحصیلی درخشان و عالی به دانشگاه ارائه نمایید.

ضمنا اکثر فرصت های بورسیه و کمک هزینه های تحصیل در این مرکز برای مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد در نظرگرفته شده است.

Graz University of Technology

یکی از مزیت های بزرگ تحصیل و اخذ مدرک از این دانشگاه، شانس بالای استخدام در اتریش و هرکجای اروپا و حتی جهان است و آمار قابل قبولی از میزان استخدام فارغ التحصیلان این دانشگاه در دسترس است.

از افراد سرشناس و مطرح فارغ التحصیل شده از این دانشگاه می توان به افراد زیر اشاره کرد:

  • دیتمار فایشتینگر، معمار
  • هانس مالیسا، دانشمند شیمی
  • ارنست هیزمیر، معمار
  • الویس ریدلر، مهندس مکانیک
  • سیلک بولرپاشن، فیزیکدان

تحصیل در اتریش و دانشگاه های رایگان آن به همراه چگونگی پذیرش در آن ها و مدارک مورد نیاز برای هرکدام را در مقاله مربوطه مطالعه فرمایید و در صورت بروز سوال یا ابهام با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل فرمایید.

 

به عنوان یک دانشجو خوب است که با مطالعه مقالات زیر کشور اتریش را بهتر بشناسید:

بهترین دانشگاه های اتریش در سالزبورگ

سالزبورگ چهارمین شهر مهم و بزرگ اتریش است که یک شهر دانشجویی نیز در جهان شناخته می شود و تمامی دانشگاه ها و کالج های فعال در آن دارای اعتبار و جایگاهی قابل تحسین و احترام در جهان هستند. 

در ادامه معرفی بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر به شما عزیزان بهترین دانشگاه های اتریش در سالزبورگ را نیز خواهیم شناخت.

دانشگاه سالزبورگ

دانشگاه سالزبورگ که با نام دانشگاه پاریس لوردون نیز شناخته می شود یکی از دانشگاه های مطرح این شهر و کشور اتریش است که سالانه بالغ بر 115 میلیون یورو بودجه از دولت بابت پوشش هزینه های تحصیلی و خدمت رسانی به دانشجویان دریافت می کند. این دانشگاه از یک گروه هنر بسیار معتبر برخوردار است که یکی از معتبرترین گروه های آموزشی هنر در کل اروپا شناخته می شود.

بهترین دانشگاه های اتریش در سالزبورگ

زبان تحصیل در این دانشگاه آلمانی و انگلیسی است و برای تحصیل به هرکدام باید مدرک مورد درخواست دانشگاه را حتما فراهم آورید. این دانشگاه نیز شهریه بسیار ارزانی دارد که می توان آن را جز دیگر دانشگاه های رایگان اتریش در نظر گرفت. این مرکز از برترین دانشگاه های اتریش می باشد که همواره توانسته در میان هزار دانشگاه برتر جهان خود را قرار دهد.

دانشکده الهیات این دانشگاه از قدیمی ترین و معتبرترین دانشکده های الهیات در اروپا است. اگر بخواهیم از معتبرترین رشته های این دانشگاه نام ببریم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ریاضیات
  • علوم زیست
  • قانون زندگی
  • زیست شناسی
  • فیزیک
  • شیمی
  • روانشناسی
  • علوم سیاسی
  • فلسفه
  • حقوق
بهترین دانشگاه های اتریش در اینسبورگ

بهترین دانشگاه های اتریش در اینسبورگ

در ادامه بررسی و معرفی بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر به سراغ شهر کوهستانی اینسبورگ می رویم که به عنوان یک مرکز ورزش های زمستانی در دنیا شهرت دارد. اما این تنها دلیل شهرت و شناخته شدن آن نیست و خارجی ها فقط برای تفریح و بازدید این شهر را انتخاب نمی کنند. بلکه برخی از بهترین دانشگاه های اتریش در اینسبورگ واقع شده اند که در ادامه خواهیم شناخت.

دانشگاه علوم پزشکی اینسبورک

تا این قسمت از مقاله با برخی از بهترین دانشگاههای اتریش برای تحصیل آشنا شدیم، اما در این کشور به قدری به آموزش و تحصیلات اهمیت داده می شود که تعداد دانشگاه مناسب و باکیفیت آن بیش از این تعداد است. یکی دیگر از این مراکز، دانشگاه علوم پزشکی اینسبورک می باشد که به عنوان سومین دانشگاه برتر پزشکی اتریش شناخته می شود.

دانشگاه علوم پزشکی اینسبورک بزرگ ترین موسسه تحقیقاتی و آموزشی در غرب کشور اتریس می باشد که نزدیک به 28 هزار دانشجو و بیش از 5 هزار کارمند، استاد و استادیار در آن در حال فعالیت هستند.

این دانشگاه دارای امکانات، تجهیزات و اساتیدی بسیار مطرح، با دانش برای آموزش به دانشجویان و انجام پروژه های دکترا برای متقاضیان می باشد.

این دانشگاه یک دانشگاه بزرگ و وسیع است که رشته ها و گرایش های متعددی در آن ارائه می شوند و از 12 دانشکده تشکیل شده است. این دانشگاه همواره توانسته خود را در میان 500 دانشگاه برتر جهان از دیدگاه موسسات معتبر بسیاری قرار دهد.

لازم به ذکر است که این دانشگاه نیز مانند دانشگاه های پزشکی گراتس و دانشگاه پزشکی وین از سال 2004 از دانشگاه مادر جدا شده و پیش از آن یک دانشکده از دانشگاه اینسبورک بوده است.

دانشگاه اینسبورک

دانشگاه اینسبورک که در اصل با عنوان دانشگاه لئوپولد فرانتسنس اینسبروک شناخته می شود، در سال 1669 تاسیس شده است و مانند دیگر دانشگاه های اتریش نشان می دهد که تحصیلات و آموزش عالی در این کشور چقدر مهم بوده و دارای چه قدمت بسیار بالایی است.

این دانشگاه که در علوم پایه یکی از برترین دانشگاه های اتریش و پیشرو در اروپای مرکزی می باشد، دارای دانشکده های مختلف در علوم پایه و علوم انسانی نیز است.

همچنین گروه نجوم و اخترفیزیک این دانشگاه دارای شهرت جهانی بوده و علاقمندان به این حیطه از سراسر جهان این دانشگاه را حتما به عنوان یکی از گزینه های اصلی خود برای تحصیل قرار می دهند.

از سرشناسانی که در این مرکز فعالیت داشته و یا تحقیقاتی انجام داده و به جایزه نوبل رسیده اند می توان به هانس فیشر شیمی دان، ویکتور فرانسیس هس فیزیکدان و آدولف وینداوس اشاره نمود.

دانشگاه اینسبروک مثل دیگر دانشگاه های اتریش از معاهده و پیمان بولونیا پیروی می نماید که آن را از استانداردهای بالای آموزشی اتحادیه اروپا برخوردار ساخته و مدارک تحصیلی اعطا شده از این دانشگاه را در سراسر اروپا معتبر و مقبول می سازد.

با تحصیل در این دانشگاه شما از یک دوره تحصیلی با کیفیت و رزومه تحصیلی قوی برای فرصت های تحصیلی و شغلی در آینده برخوردار خواهید شد.

بهترین دانشگاه های اتریش در سایر شهرها

علاوه بر این 4 شهر که از آن ها نام بردیم دیگر شهرهای اتریش نیز دانشگاه های مطرح و معتبر زیادی را پذیرا هستند که سالانه چندین هزار دانشجوی خارجی را به خود جذب می کنند. از نمونه این شهرها می توان به لینز، کلاگنفورت و غیره نام برد.

اگر شما عزیزان نیاز به شناخت بیش تری در رابطه با بهترین دانشگاه های اتریش در سایر شهرها این کشور دارید با مشاورین آی مهاجرتی تماس حاصل نموده و اطلاعات مدنظرتان را دریافت کنید.

دانشگاه یوهانس کپلر اتریش

دانشگاه یوهانس کپلر یک مرکز آموزش مدرن و از برترین دانشگاه های اروپا و جهان است که بر خلاف دیگر دانشگاه های اتریش دارای قدمتی کمی بوده و در سال 1966 در شهر لینز تاسیس شده است.

این دانشگاه بیش از 20 زار دانشجو دارد و با 254 دانشگاه در جهان در همکاری و ارتباط متقابل می باشد. زبان آموزش در این مرکز نیز مانند اکثر دانشگاه ها آلمانی بوده و تحصیل رایگان نیز فقط برای تحصیل به این زبان در دسترس است.

یکی از مزیت های عالی این دانشگاه امکان دریافت بورسیه تحصیلی برای دانشجویان خارجی مقطع لیسانس پس از 1 سال تحصیل در این مرکز است که به بورسیه شایستگی شناخته می شود و افرادی که بتوانند در این یک سال نمرات و فعالیت های قانع کننده و ممتازی ارائه نمایند قادر به دریافت آن هستند.

این دانشگاه از 6 دانشکده تشکیل شده که رشته های پزشکی، دندانپزشکی، مهندسی، فیزیک و نجوم، روانشناسی و روانپزشکی و غیره را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

در این قسمت باید به شما عزیزان بگوییم که علاوه بر شناخت دانشگاه ها و مراکز آموزشی اتریش، شما باید هزینه های تحصیلی، مهاجرت و اقامت در این کشور را نیز پیش از نقل مکان کاملا بررسی نموده و بشناسید که تحت راهنمای کامل هزینه مهاجرت و زندگی در اتریش توسط کارشناسان آی مهاجرتی در اختیار شما گذاشته شده است.

دانشگاه کلاگنفورت

دانشگاه کلاگنفورت یک دانشگاه تحقیقاتی فدرالی اتریش و بزرگترین موسسه تحقیقاتی و آموزش عالی در ایالت کرنتن اتریش است که پردیس اصلی آن در شهر کلاگن فورت واقع شده است.

این دانشگاه نیز از دانشگاه های کم سابقه اتریش است که در سال 1970 تاسیس شده اما همواره در میان 500 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است و خوشبختانه مورد تایید وزارت علوم کشورمان نیز می باشد.

در آخرین مورد از بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر باید بگوییم که این دانشگاه 4 دانشکده داشته و به زبان های آلمانی و انگلیسی در آن تدریس می شود.

دانشگاه کلاگنفورت امکانات و تجهیزات رفاهی مناسب و کاملی را برای آسایش، سلامت و رفاه هرچه بیشتر دانشجویان خود در اختیار آن قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به کتابخانه، سالن ورزش، کافه ها، رستوران ها و غیره نام برد.

این دانشگاه نیز هزینه تحصیلی بسیار ارزان و مناسبی دارد، ضمن اینکه بورسیه های تحصیلی مناسبی نیز باز در اختیار دانشجویان ممتاز قرار می دهد که مهم ترین آن ها همان بورسیه شایستگی می باشد. از این دانشگاه با قدمت کم افراد سرشناسی از جمله فرماندار، وزیر و غیره کشور اتریش فارغ التحصیل شده اند.

جدای از این مطلب پیشنهاد می کنیم که عنوان شهرهای جذاب و مهم کشور اتریش را حتما در سایت آی مهاجرتی مطالعه کرده و شهرهای این کشور را بهتر بشناسید.

رنکینگ دانشگاه های اتریش

همانطور که در طول مطلب اشاره کردیم رتبه بندی دانشگاه های اتریش آن ها را در میان برترین دانشگاه های جهان قرار داده است و این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای آموزش و تحصیل در این کشور است. ضمن اینکه نمی توان از پیشرفت و رشد آن ها چشم پوشی کرد.

دقت داشته باشید که اطلاع و اعلام رنکینگ دانشگاه های اتریش نشان دهنده کیفیت و اعتبار این مراکز است، شما با بررسی رتبه مراکز آموزشی در جهان می توانید به طور چکیده به کیفیت و اعتبار مدارک اعطایی آن ها پی ببرید. در ادامه رنکینگ دانشگاه های اتریش را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه QSرتبه TIMES
دانشگاه وین151124
دانشگاه علوم پزشکی وین601 – 630194
دانشگاه تکنولوژی وین179401 – 500
دانشگاه علوم پزشکی گراتس201 – 250168
دانشگاه تکنولوژی گراتس284601 – 800
دانشگاه سالزبورگ751 – 800601 – 800
دانشگاه علوم پزشکی اینسبورک251 – 300201 – 250
دانشگاه اینسبورک284401 – 500
دانشگاه یوهانس کپلر651 – 700501 – 600
دانشگاه کلاگنفورت486401 – 500

تیم مشاورین آی مهاجرتی در ای مطلب تلاش نموده تا بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر را در اختیار شما بگذارد، اگر نیاز به کسب اطلاعاتی بیش تر و یا مشاوره به صورت خصوصی جهت بررسی شرایط خود دارید با کارشناسان ما در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر

در این عنوان به بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر اشاره نمودیم و در صورتی که سوالی در رابطه با هر یک از دانشگاه ها دارید با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه در ارتباط باشید.

بله، طبق بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور رایگان می باشد.

طبق بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر برترین دانشگاه های پزشکی اتریش شامل: دانشگاه علوم پزشکی وین، دانشگاه علوم پزشکی گراتس، دانشگاه علوم پزشکی اینسبورک و غیره هستند.

دانشگاه های برتر شهر وین شامل دانشگاه وین، دانشگاه پزشکی وین و دانشگاه تکنولوژی وین هستند.

طبق بهترین دانشگاه های اتریش بر اساس شهر برترین آن ها در شهرهای وین، گراتس، اینسبروک، سالزبور، لینز واقع شده اند.

بله، رتبه هر دانشگاه در جهان و در کشور اتریش نشان دهنده اعتبار مدرک آن مرکز و همچنین کیفیت آموزش در آن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه