شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش

شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش از جمله مهم ترین مواردی است که شما عزیزانی که به عنوان مهاجر پا به این کشور می گذارید ، باید به صورت کامل از آن اطلاع داشته باشید . اجاره خانه در اتریش یکی از مهم ترین اقداماتی است که تمامی مهاجرین در ابتدای ورود به این کشور نسبت به انجام آن اقدام می نمایند.

هر شهر کشور آتریش می تواند میزبان خوبی برای شما به شمار برود و بتوانید زندگی آرامی را با هزینه مناسب در آن سپری کنید . اما باید دقت داشته باشید که تنها با رعایت تمامی شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش می توانید به سکونتی قانونی و مطمئن در این کشور برسید.

شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش

جستجوی ملک در اتریش برای اجاره به روش های مختلفی امکان پذیر است که انتخاب روش مناسب بستگی به علاقه و شرایط شما خواهد داشت.

فهرست مطالب

در این عنوان با مشاورین آی مهاجرتی همراه باشید تا هرآنچه را که در رابطه با اجاره ملک در اتریش و اخذ اقامت تمایل دارید ، به دست آورده و بتوانید با چشمانی باز اقدام کنید . حتما پس از مطالعه این مقاله به عنوان شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش ما نیز مراجعه نمایید تا بتوانید از کلیه روش های مهاجرت به این کشور مطلع شوید.

هر شهر اتریش میزبان خوبی برای مهاجرین از سراسر دنیا بوده و شما می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید ، به منزل دلخواه خود برسید . البته فاکتورهای مختلفی در اجاره خانه در اتریش موثر هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

نحوه یافتن خانه های اجاره ای در اتریش

شما به عنوان یک فرد مهاجر که به احتمال زیاد قبل از ورود به این کشور به دنبال مسکن هستید ، باید از روش های مختلف استفاده نمایید تا اجاره خانه در اتریش را به صورت موفقی تجربه کنید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش+ پادکست

این ویدیو از آی مهاجرتی را تماشا کنید تا از شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش به خوبی آگاه شوید.

کارشناسان ما از طریق مشاوره رایگان همواره پاسخگوی تمامی سوالات شما می باشند و می توانید از طریق دانلود فایل پادکست در هر زمان و مکان به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

نمایش ویدیو درباره کاور شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش
شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش

نحوه یافتن خانه های اجاره ای در اتریش می تواند به شیوه های مختلی صورت پذیرد که بهترین آن ها عبارتند از:

  • سایت های اینترنتی ( امکان دسترسی از هرکجای جهان )
  • بنگاه های املاک ( امکان مشاهده و بررسی املاک از نزدیک )
  • دوستان و آشنایان ( یافتن گزینه های خاص برای افراد )
  • مشاورین آی مهاجرتی ( تمامی مزایای بالا همه با هم )

البته مراجعه به روزنامه و مجلات محلی نیز می تواند خانه های مناسبی را برای شما فراهم سازد ، اما برای استفاده از این روش باید حتما در این کشور حضور داشته باشید . معمولا به هر یک از روش های بالا که اقدام نمایید باید تمامی شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش را رعایت کنید تا هم با جریمه قانونی رو به رو نشوید و هم بتوانید متناسب با پرداخت هزینه ماهیانه از تمامی حقوق خود استفاده کنید.

البته در برخی از موارد با توجه به شرایط فرد مهاجر خانه های خوبی به او پیشنهاد می شود ، به عنوان مثال دانشجویان از طریق دانشگاه و یا هم دانشگاهی های خود به خانه ای مناسب می رسند و یا در شرایط کاری فرد به واسطه کار خود منزل مناسبی را بیابد.

مشاورین ما در عنوانی تحت نام مهاجرت کاری و کار در اتریش یه تمامی جزئیات لازم در رابطه با کار در این کشور برای شما پرداخته اند که مطالعه آن قطعا خالی از لطف نخواهد بود.

سایت اجاره خانه در اتریش

سایت اجاره خانه در اتریش را می توان بهترین گزینه برای مهاجرین دانست که شما به صورت آنلاین از تمامی جزئیات خانه مطلع شده و می توانید برای قرارداد به توافق برسید . در اینگونه سایت ها صاحب خانه از تمامی قسمت های منزل عکس گذاشته و تمامی امکانات را ذکر می کند.

در برخی از موارد عکس هایی از خانه گذاشته شده و شرایط اجاره خانه در اتریش برای منزل موردنظر ذکر می شود که برای دانستن جزئیات بیشتر و یا دریافت امکانات خاصی که مدنظرتان است ، باید مستقیما با صاحبخانه و یا بنگاه املاکی که واسطه می باشد ، ارتباط برقرار کنید.

شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش معمولا یکسان بوده و طرفین به توافقات لازم می رسند . از جمله بهترین این سایت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هر یک از این سایت ها دارای بخش های مختلفی هستند و شما می توانید قیمت های مختلف به همراه منازل متعدد را مشاهده کنید . دقت داشته باشید که در برخی شماره صاحبخانه مستقیما وجود داشته و می توانید با او ارتباط برقرار کنید ، اما در برخی موارد باید با سایت و شماریون املاک ارتباط برقرار نموده و پس از پرداخت مقداری حق الزحمه به صاجبخانه متصل شوید.

سایتخدمات
https://www.immototal.com/اجاره خانه های لوکس در اتریش
https://www.knightfrank.com/overseas-property/austria-overviewنهاد بین المللی در حوزه املاک
https://www.housingagent.com/austria/viennaمعرفی بنگاه دارای معتبر
http://easy-apartments-to-rent.com/فعال در حوزه آپارتمان
https://viennacityflats.at/en/long-term-apartment-rental-in-vienna/708خانه های موجود در وین

Rent a House in Austria

سایت اجاره خانه مبله در اتریش

در مسیر یافتن اجاره خانه در اتریش به سایت های مختلفی برخواهید خورد که برخی از آن ها منازلی با تمامی امکانات را در اختیار مستاجران قرار داده و متناسب با آن اجاره دریافت می کنند . سایت اجاره خانه مبله در اتریش به شما فرصت می دهد تا از خرج های اضافی برای خرید وسایل آسوده شده و در صوت تمایل به جابه جایی نیز نیازمند فروش وسایل نشوید.

در این سایت ها تمامی امکانات با جزئیات ذکر شده و شما در می یابید که از چه وسایلی در خانه بهره مند می شود . البته دقت داشته باشید در منازلی که یک اتاق و یا بخشی از منزل به صورت اشتراکی به فرد اجاره داده می شود ، شما بسیاری از وسایل مانند یخچال و یا گاز را همراه با صاحبخانه اجازه استفاده دارید.

این شرایط معمولا برای دانشجویان وجود داشته و یا افرادی که به تنهایی برای کار به شهری از اتریش مهاجرت نموده و در ابتدا تا مستقل شدن به صورت کامل ترجیح می دهند ، بابت سکونت خود هزینه قابل توجهی را پرداخت نکنند.

اتریش از گزینه های بسیار مناسب تحصیل نیز می باشد که سالانه افراد زیادی به واسطه تحصیل به دنبال اجاره ملک در اتریش و اخذ اقامت هستند . کلیک بر روی عنوان تحصیل در اتریش و دانشگاه های رایگان جزئیات بیشتری را در اختیار شما علاقه مندان قرار می دهد.

اگر قصد سکونت در کشور اتریش را دارید، توصیه می شود که با مطالعه مقالات زیر به شناخت بیشتر و بهتری از این کشور برسید:

شرایط اجاره خانه در اتریش

یکی از نکات جالبی که در رابطه با اجاره خانه در اتریش وجود دارد ، امکان اجاره دادن مجدد ملک توسط مستاجر است . در واقه دو نوع قرارداد اجاره ملک در اتریش وجود دارد :

  • قرارداد اولیه ( اجاره ملک توسط مالک )
  • قرارداد ثانویه ( اجاره ملک توسط مستاجر )

از طرفی دیگر می توان قراردادها را به محدود و نامحدود نیز دسته بندی کرد که هر یک شرایط خاص خود را دارند:

Conditions
For Renting a
House in Austria

نوع قراردادشرایط
قرارداد اجاره محدوددارای مدت زمان ثابت ( یک تا پنج سال )
قرارداد نامحدودهدم پایان مشخص و امکان اجاره ملک تا زمان رعایت قوانین

بسیار مهم است که قبل از هرگونه امضا و یا پرداخت پول از شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش مطلع شوید تا دقیقا به منزلی متناسب با نیاز خود دست یابید . برای اجاره خانه باید معمولا یک سپرده پرداخت کنید که در حدود دو تا سه ماه اجاره می باشد و در جهت جران هرگونه خسارت و یا پرداخت نشدن اجاره نزد صاحبخانه می ماند.

در صورتی که در هنگام تحویل منزل و تمایل به جابه جایی ، منزل در شرایط ایده آلی مانده باشد و تمامی اجاره ها نیز به موقع پرداخت شده باشد ، تمامی ودیعه به شما باز خواهد گشت .خوب است که برای اجاره خانه علاوه بر توافق با صاحبخانه این کار را در حضور مشاورین املاک انجام دهید تا از تمامی چهارچوب های قانونی به خوبی مطلع شوید.

قوانین اجاره خانه در اتریش

قوانین اجاره خانه در اتریش

در هنگام اجاره خانه در اتریش قطعا باید قوانین مشخصی را رعایت کنید تا بتوانید طبق حقوق خود در زمان مشخص منزل را تحویل گرفته و در آن زندگی کنید . در ابتدا باید بر سر قیمت و میزان ودیعه با صاحبخانه به توافق برسید و اینکه پرداخت اجاره به چه صورت خواهد بود.

برخی از صاحبخانه ها اجاره را به صورت ماهیانه ، برخی 15 روزه و برخی دیگر هفتگی دریافت می کنند که البته برای هفتگی بیشتر دانشجویان مدنظر هستند که به صورت ترمی در خانه یک فرد اتریشی زندگی می کنند.

طبق قوانین اجاره خانه در اتریش منزل موردنظر باید دارای سیستم گرم کننده ، آب داغ ، سینک ، گاز ، دوش حمام و سرویس بهداشتی باشد. پرداخت قبوض به همراه سایر هزینه ها مانند حق شارژ ماهیانه نیز باید در قرارداد لحاظ شود که آیا به عهده مستاجر است یا صاحبخانه.

در هنگام ورود به یک منزل از پرداخت شدن قبض های قبلی اطمینان حاصل کنید تا با هزینه های بیشتری رو به رو نشوید. تاریخ اجاره و تخلیه منزل ، آدرس ، مشخصات هویتی طرفین و تاریخ قرارداد از مهم ترین فاکتورهایی هستند که باید به دقت جزو شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش قرار بگیرند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

هزینه اجاره خانه در اتریش

شاید مهم ترین فاکتور در اجاره ملک در اتریش و اخذ اقامت را می توان میزان اجاره و هزینه بیان نمود که بر انتخاب مهاجرین تاثیر مستقیم دارد . هزینه اجاره خانه در اتریش تنها منحصر به اجاره ای که ماهیانه پرداخت می کنید نداشته و هزینه های جانبی زیادی با آن همراه هستند.

البته تمامی این هزینه ها به صورت میانگین بوده و در جهت اجاره ملک در اتریش و اخذ اقامت باید با توجه به شهر و منطقه انتخابی تان هزینه ها را برآورد کنید . علاوه بر این باید بابت خدماتی که در ماه دریافت می کنید نیز هزینه ای پرداخت کنید که این خدمات شامل آب ، برق ، گاز ، اینترنت ، تلویزیون و زباله می باشد.

The Cost of
Renting a House
in Austria

میانگین اجاره خانه در کشور اتریش به شرح زیر است:

نوع مسکنهزینه اجاره
آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر762 یورو
آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر1332 یورو
آپارتمان یک خوابه در حومه شهر620 یورو
آپارتمان سه خوابه در حومه شهر1064 یورو

میانگین این هزینه را نیز می تواند در حدود 250 تا 350 یورو در ماه دانست که البته با توجه به تعداد افراد خانواده متغیر است . فراموش نکنید که شما باید هزینه زندگی مانند خوراک ، پوشاک ، حمل و نقل و غیره را نیزتامین سازید که مشاورین ما در عنوان راهنمای کامل هزینه مهاجرت و زندگی در اتریش به صورت دقیق به آن پرداخته اند.

تفاوت قیمت اجاره خانه در وین با سایر شهر های اتریش

شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش در تمامی شهرهای این کشور یکسان می باشد ، اما میزان اجاره و امکاناتی که دریافت می کنید در هر شهر این کشور متفاوت است . بهترین خانه های مسکونی را می توان در شهر پایتخت یعنی وین داشت که در مقابل هزینه بیشتری نیز به همراه دارد.

تفاوت قیمت اجاره خانه در وین با سایر شهرهای اتریش زیاد چشمگیر نبوده و به عنوان مثال دانشجویان زندگی مقرون به صرفه ای را در آن تجربه می کنند . اما خوب است بدانید که برای زندگی در مرکز این شهر و اجاره یک آپارتمان باید از توانایی مالی خوبی برخوردار باشید.

اما در مقابل پرداخت اجاره بیشتر با فرصت های شغلی بهتری نیز رو به رو بوده و درآمد بالاتری نیز دارید . البته گفتنی است که شهرهای توریستی اتریش نسبت به سایر شهرها دارای اجاره بهای بالاتری هستند و سبک زندگی متفاوتی را نیز ارائه می دهند. به طور میانگین هزینه اجاره خانه یک خوابه در وین از 520 تا 1200 یورو و آپارتمان سه خوابه از 850 تا 2500 یورو است.

در این عنوان تلاش نمودیم تا شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش را مطابق با آخرین قوانین برای شما عزیزان شرح دهیم . در صورت نیاز به دریافت مشاوره بیشتر با کار شناسان آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس بگیرید و حتما عنوان صفر تا صد نکات سیستم اقتصادی اتریش ما را نیز مطالعه کنید تا به شناخت خوبی از این کشور برسید.

سوالات پر تکرار شرایط قراردادهای اجاره ملک در اتریش

در پایان نیز سوالات پرتکرار در رابطه با اجاره مسکن در اتریش را مطالعه نموده و جهت هرگونه پرسش یا با مشاورین ما تماس گرفته و یا از طریق بخش دیدگاه ما را مطلع سازید.

سایت های اینترنتی ، بنگاه های املاک ، دوستان و آشنایان و مشاورین آی مهاجرتی بهترین روش های یافتن خانه هستند.

قراردادهای محدود نامحدود دو نوع قرارداد در این کشور هستند.

وین را می توان پایتخت بهترین خانه های موجود در اتریش دانست.

میان اجاره را می توان بهترین مهم ترین فاکتور در اجاره خانه دانست.

برای اجاره خانه در اتریش باید برای یک آپارتمان یک خوابه در وین از 520 تا 1200 یورو و آپارتمان سه خوابه از 850 تا 2500 را پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه