بهترین شهرهای اتریش برای کار

بهترین شهرهای اتریش برای کار می تواند مسیر خوبی برای ساختن یک آینده روشن تلقی شود . چنانچه شما نیز به دنبال رفتن به کشور اتریش از طریق کار هستید ، خوب است که ابتدا از شهرهای مهم این کشور به خوبی مطلع شوید تا بتوانید فرصت های شغلی را شناسایی کرده و برای آن ها درخواست دهید.

اتریش از جمله کشورهای بزرگ و یا شلوغ اروپا محسوب نمی شود و شهرهای کمتری نسبت به برخی از کشورهای اروپایی دارد ، اما همین تعداد محدود باعث شهرت جهانی این کشور شده و در تمامی زوایای زندگی و کار از بالاترین سطح ممکن برخوردار هستند.

بهترین شهرهای اتریش برای کار

اقتصاد بزرگ و قوی که اتریش دارد و آینده ای که برای آن متصور هستند؛ تمامی شهرهای این کشور را به طور کل برای کار و اشتغال مناسب می کند.

فهرست مطالب

هنگامی که بخواهیم بهترین شهرهای اتریش برای کار را به شما علاقه مندان معرفی کنیم باید علاوه بر موقعیت های شغلی ، معیارهای دیگری همچون کیفیت زندگی و امکانات آموزشی را نیز مدنظر قرار داد.

از این رو خوب است که هنگام انتخاب یک مقصد در کشوری مانند اتریش با افراد متخصص در این زمینه صحبت کنید تا با درنظر گرفتن تمامی جنبه ها به انتخابی مطمئن برسید.

کارشناسان ما در آی مهاجرتی همواره در تلاش هستند تا با اطلاع از اخرین قوانین اعلام شده از سوی کشورها ، راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشند . از این رو ضمن مطالعه این مقاله تا پایان حتما نگاهی بر عنوان ما در رابطه با شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش داشته باشید تا بتوانید سایر مسیرهای ممکن جهت مهاجرت به این کشور را بررسی کنید.

وین شهری مملو از فرصت های شغلی

هنگامی که صحبت از بهترین شهرهای اتریش برای کار به میان می آید ، قطعا نام شهر وین در رتبه نخست قرار می گیرد . وین شهری مملو از فرصت های شغلی ، توانسته با میزبانی کارخانجات و شرکت های مهم ، مقصد بسیاری از مهاجرین باشد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
بهترین شهرهای اتریش برای کار

این شهر دو میلیون نفری که لقب بهترین شهر جهان را نیز یدک می کشد از لحاظ کیفیت سطح زندگی در بالاترین حد ممکن قرار گرفته و موقعیت های شغلی اعم از بهداشت و درمان ، خدمات ، آموزش وغیره را در خود جای داده است.

در این شهر می توانید از مغازه ها تا مراکزآموزشی را به عنوان فرصت شغلی خود تلقی کنید ، چرا که دانشگاه های مطرحی در سطح جهان در آن وجود دارند که می توانند مقصد کاری شما برای تدریس و یا تحقیق شوند . وین قطعا یکی از بهترین شهرهای اتریش برای کار است.

Vienna, Austria

آمار مهم کاری شهر وینمیزان
نرخ بیکاری2.7 درصد
متوسط درآمد ( ماهانه )2786 یورو پس از کسر مالیات
متوسط هزینه های هر فرد ( ماهانه )800 تا 1100 یورو
صنایع مهم موجودگردشگری ، خودرو ،صنایع غذایی ، فلزات ، الکترونیک
آمار مهم کاری شهر گراتسمیزان
نرخ بیکاری9.2 درصد
متوسط درآمد ( ماهانه )2453 یورو پس از کسر مالیات
متوسط هزینه های هر فرد ( ماهانه )750 تا 1050 یورو
صنایع مهم موجودگردشگری ، صنایع غذایی ، فلزات ، خودرو
شرکت های بزرگGRAWE ، Holding Graz ، Merkur

گراتس دومین مقصد کاری در اتریش

پس از پایتخت چنانچه بخواهیم به سراغ شهری دیگر در اتریش برای کار برویم ، قطعا باید گراتس دومین مقصد کاری اتریش را مدنظر داشته باشیم . گراتس دومین مقصد کاری در اتریش لقب گرفته زیرا این شهر مملو از دانشگاه ها و مراکز اموزشی است که می تواند گزینه خوبی برای کار به شمار بروند.

علاوه بر این به دلیل وجود دانشجویان زیاد ، کارهای پاره وقت به آسانی در آن یافت می شود و شما می توانید حتی در صورت تحصیل در این شهر درآمد متناسبی داشته باشید . یکی از نقاط قوت این شهر پایین بودن میزان هزینه های زندگی است.

پایین بودن هزینه های زندگی به شما کمک می کند تا دغدغه مخارج معمول زندگی را نداشته باشید و بتوانید همواره به پیشرفت شغلی و رسیدن به درآمد بالاتر فکر کنید. گراتس یکی دیگر از بهترین شهرهای اتریش برای کار شناخته می شود.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شهر اقتصادی سالزبورگ

شهر اقتصادی سالزبورگ به عنوان یکی از بزرگ ترین شهرهای کشور اتریش دارای فرصت های شغلی بی شماری است که شهروندان آن با داشتن یک شغل مطلوب از سطح زندگی ایده آلی برخوردار می باشند . این شهر دارای مناظر طبیعی و گردشگری متعدد است که همین امر موجب شده تا سالانه توریست های زیادی به آن سفر کنند.

همین امر می تواند یک موقعیت ایده آل برای کسانی باشد که در حوزه گردشگری دارای تحصیلات و سابقه کار هستند . زیرا با تقویت زبان آلمانی می توانید ویزای کاری در مشاغل مرتبط با این حوزه را به دست آورید.

علاوه بر این حوزه الکترونیک نیز در این شهر بسیار قوی بوده و شما می توانید در شرکت های مختلف حتی به زبان انگلیسی به کار در این زمینه مشغول شده و در نهایت به اقامت برسید.

چنانچه بخواهیم یک آمار کلی از شهر سالزبورگ به عنوان یکی از بهترین شهرهای اتریش برای کار به شما ارائه دهیم به شرح زیر خواهد بود:

آمار مهم کاری شهر سالزبورگمیزان
نرخ بیکاری7 درصد
متوسط درآمد ( ماهانه )2365 یورو پس از کسر مالیات
متوسط هزینه های هر فرد ( ماهانه )800 تا 1000 یورو
صنایع مهم موجودالکترونیک و گردشگری
شرکت های بزرگخودروسازی پورشه ، ردبول ،BMW

لینتس شهری با تجارت ترانزیتی

لینتس به عنوان سومین مورد از بهترین شهرهای اتریش برای کار در ایالت اوبراسترایش قرار گرفته و در سال 2009 به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا شناخته می شد . در حدود 270 هزار نفر در این شهر ساکن هستند که همین امر ان را به دومین منطقه پرجمعیت اتریش مبدل نموده است.

هنر در این شهر نقش چشمگیری داشته و شما می توانید آثار هنری به همراه نمایشگاه ها و گالری های زیادی را در آن ببینید.

این شهر به دلیل قرار گرفتن در یک مسیر ریلی و داشتن اسکله های گسترده ، تجارت و ترانزیتی شلوغ داشته و و کارخانجات مهمی در زمینه آهن سازی در آن فعال هستند . در واقع می توان لینتس را یک مرکز تجاری هم در زمینه خرده فروشی و هم عمده فروشی دانست که مشاغل زیادی را در هر حوزه برای دانشجویان فراهم نموده است.

از این رو می توان لینتس شهری با تجارت ترانزیتی را جزو بهترین شهرهای اتریش برای کار دانست که گروه های بزرگ تولید آهن و فولاد در آن فعال بوده و افراد با نیروی کار در این حوزه را به خود جذب می کند.

به طور میانگین هر فرد برای زندگی در این شهر می تواند تا 1200 یورو نیاز داشته باشد که با توجه به محل اقامت و تعداد افراد خانواده به آن افزوده می شود.

اینسبروک مرکز اقتصادی اتریش

اینسبروک مرکز اقتصادی اتریش

اینسبروک مرکز اقتصادی اتریش ، میزبان بیش از یک میلیون گردشگر در سال است که آن را به یکی از مهم ترین مراکز توریستی در کل جهان مبدل نموده است . گردشگری در این شهر بسیار قوی بوده و می توان در کلی حوزه های مرتبط به کار مشغول شد. در واقع بار اقتصاد و کار این شهر بر دوش حوزه گردشگری بوده و شما می توانید حتی در حوزه ورزش های زمستانی به خوبی فعالیت کنید.

اینسبروک یکی از بهترین شهرهای اتریش برای کار است که نرخ بیکاری در آن 3.2 می باشد. مشاورین ما در آی مهاجرتی در عنوانی جداگانه به بررسی نرخ بیکاری در اتریش پرداخته اند که می توانید با مطالعات آن به تمامی جزئیات لازم دراین باره برسید. اینسبروک که به شهر برفی شهرت دارد در غرب اتریش قرار گرفته و فعالیت های اقتصادی این قسمت از کشور را به عهده دارد.

در حدود 78 هزار کارمند در این شهر به فعالیت مشغول هستند و شما در هر روز این شهر را مملو از گردشگر خواهید دید؛ که نشان از مناسب بوده فرصت های شغلی گردشگری در این منطقه دارد.

تنها نکته قابل توجه که در رابطه با این شهر باید مدنظر داشته باشید ، آب و هوای سرد آن است که در بخش گسترده ای از سال باید هوای سرد را بپذیرید . چنانچه به دنبال دریافت یک فرصت شغلی در اینسبروک به عنوان یکی از بهترین شهرهای اتریش برای کار هستید ، حتما با مشاورین آی مهاجرتی تماس حاصل نمایید.

اگر علاقمند و جویای کار در اتریش هستید؛ مقالات زیر اطلاعات مهم و لازمی در این زمینه به شما منتقل خواهند نمود:

کلاگن فورت ششمین شهر اتریش

کلاگن فورت ششمین شهر اتریش مرکز ایالت فدرال کرنتن است که بیش از 9 هزار نفر در آن ساکن هستند و فاصله بسیار کمی با اسلوونی و ایتالیا دارد . این شهر مرکز تفریح و گردشگری در قسمت جنوبی بوده و به عنوان جواهری در حوزه توریست شناخته می شود.

در کلاگن فورت شما مراکز فرهنگی زیادی را خواهید یافت که با پا گذاشتن در هر یک می توانید در یک حوزه به متخصص تبدیل شوید . این شهر با داشتن یک فرودگاه بین المللی ، به عنوان یک نقطه مهم در اروپا شناخته می شود و ترانزیت های بین کشوری در آن صورت می گیرد.

دانشگاه های مطرحی همچون همچون دانشگاه کاربردی کارینتیا و دانشگاه آلپن آدریا در آن قرار دارند و از آنجا که در سال 1809 قسمت قابل توجهی از آن توسط سربازان ناپلئون ویران شد . زیربنای شهر کاملا جدید و مدرن بوده و می توانید زندگی با امکانت خوبی را در آن تجربه کنید. این شهر قطعا از بهترین شهرهای اتریش برای کار است.

چنانچه بخواهیم به کلاگن فورت به عنوان یکی از بهترین شهرهای اتریش برای کار نگاهی داشته باشیم:

آمار مهم کاری شهر کلاگن فورتمیزان
نرخ بیکاری5.4 درصد
متوسط درآمد ( ماهانه )2235 یورو پس از کسر مالیات
متوسط هزینه های هر فرد ( ماهانه )850 تا 1150 یورو
صنایع مهم موجودگردشگری

شهر مرکب زانکت پولتن

شهر مرکب زانکت پولتن از آن جهت که بافت ترکیبی از معماری باروک و مدرن دارد ، به عنوان شهری مرکب شناخته می شود . این شهر با داشتن بناهای تاریخی متعدد شما را به قدیم ترین حالت کشور اتریش کشانده و می توانید با مدت زمان بسیار کمی به وین برسید.

این شهر به دلیل سرد بودن هوا در اغلب ماه های سال هوای آفتابی را کم شاهد بوده و و شما با انتخاب آن در شهری کاملا کم جمعیت ساکن خواهید شد.

خوب است دقت داشته باشید که زندگی در هر یک از بهترین شهرهای اتریش برای کار به هزینه های مختلفی همراه است و باید این فاکتور را به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های خود بررسی کنید.

کارشناسان آی مهاجرتی در عنوانی با نام راهنمای کامل هزینه مهاجرت و زندگی در اتریش به تمامی جزئیات لازم در این باره پرداخته اند که توصیه می کنیم مطالعه آن را از دست ندهید.

از بهترین شهرهای اتریش برای کار به جز مواردی که نام بردیم و می توانند در زمینه مرتبط با مهارت شما برای کار ایده آل باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دورنبیرن
  • فیلاخ
  • کرمز
  • اشتایر
  • ولز
  • لئوبن

در این مقاله به بررسی بهترین شهرهای اتریش برای کار پرداخته شد، اگر تمایل دارید به این کشور سفر و در آن مشغول به کار شوید کنید، ما در شرکت آی مهاجرتی و در دفاتر غرب و مرکزی تهران و همچنین دفتر معالی آباد شیراز آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم. همچنین کارشناسان ما در این دفاتر به صورت تلفنی و حضوری آماده پاسخگویی به شما هستند.

سوالات پر تکرار بهترین شهرهای اتریش برای کار

در صورتی که شهر خاصی در اتریش را برای کار مدنظر دارید و تمایل دارید از شرایط کار، اشتغال و استخدام در آن مطلع شوید، ضمن تماس با مشاورین آی مهاجرتی، می توانید پرسش خود را در بخش دیدگاه مطرح نموده و پاسخ را از کارشناسان ما دریافت کنید.

وین را می توان بهترین شهر اتریش برای کار دانست که مملو از فرصت های شغلی است.

شهر سالزبورگ را می وان شهری قوی در حوزه الکترونیک اتریش دانست.

نرخ بیکاری در شهر وین اتریش را می توان در حدود 2.7 درصد دانست.

شهر اینسبروک به عنوان مرکز اقتصادی اتریش به افراد جویای کار توصیه می شود.

این شهر را می توان در حوزه آهن و فولاد بسیار قوی دانست.

در پایان می توانید ویدیو برخی از کلاینت های ما را که موفق به دریافت ویزای خود شده اند را تماشا نمایید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه