تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی 

تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد و آن ها را با فرهنگ و ریشه این کشور آشنا نماید. این آشنایی می تواند در زمینه های زیادی به خصوص برای برقراری ارتباط با انگلستانی ها مفید واقع شود.

احتمالا تاکنون نام بسیاری از بناهای تاریخی این کشور را شنیده اما از تاریخ و داستان آن اطلاعی نداشته باشید . قدمت این کشور به قرن ها پیش بازگشته و تغییراتی که در طی سالها در این کشور رخ داده خارج از تصور هر کسی می باشد.

تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی

تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی اتفاقات متعدد زیادی را شامل می شود که می تواند به داشتن زندگی بهتر در این کشور کمک نماید.

فهرست مطالب

این کشور حکومت ها و اتفاقات زیادی را به خود دیده است. از تهاجم وایکینگ ها گرفته تا دوران مدرن پادشاه و ملکه ها در طول انقلاب صنعتی و عصر ویکتوریا، داستان تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی با هر سلیقه ای می تواند جذاب باشد.

با مطالعه تاریخچه کشور انگلستان رد پای رومی ها را در امتداد مرز باستانی چشمگیر دیوار هادریان دنبال کنید. زندگی به عنوان یک وایکینگ را در جزیره مقدس لیندیسفارن تصور کنید. در مورد اسرار گذشته در مکان‌های نوسنگی باستانی مانند استون هنج، آوبری یا دایره‌های سنگی عجیب ناحیه دریاچه تعجب کنید.

داستان انگلیس رویایی برای علاقه مندان به تاریخ می باشد. در ادامه این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شده تا با تاریخ کشور انگلستان از گذشته تا معاصر به طور کامل آشنا شوید. اگر برای مهاجرت و زندگی خود در این کشور قصد مطالعه تاریخ آن را دارید، مقاله 5 روش برتر مهاجرت به انگلستان را نیز مطالعه کنید.

دوران ماقبل تاریخ انگلستان

اولین شواهد مشاهده شده از انسان ها در دوران ماقبل تاریخ انگلستان یک رد پا می باشد که متعلق به 800 هزار سال قبل می باشد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی

گمان می رود که این ساکنان اولیه از قوم های شکارچی بوده و همان شواهد در قاره آفریقا نیز مشاهده شده است که می تواند نشان از این باشد که این کشور در هزاران سال پیش به این قاره متصل بوده است.

به دلیل تغییر آب و هوا، بریتانیا همیشه قابل سکونت نبوده اما کشور انگلستان به علت داشتن محیط بسیار بهتر و آب و هوایی مهمان نواز توسط انسان ها اشغال شده بود که جمعیت آن ها در طول مدت یخبندان نیز افزایش می یافت. از زمان آخرین بخبندان یعنی حدود 9000 سال قبل تا کنون این کشور به طول مداوم به صورت مسکونی مورد استفاده قرار گرفته و تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی از اینجا آغاز می شود.

طبق شواهد جزیره ای که اکنون بریتانیا نام دارد در 6500 سال قبل به طور کامل از قاره ها جدا شده و همین امر باعث به وجود آمدن پیچیدگی های زیادی در سبک زندگی مردم شد، به خصوص زمانی که به علت بهتر شدن آب و هوا مقدار مرگ و میر کاهش و جمعیت رو به افزایش بود. عصر نوسنگی نیز حدود 4000 قبل آغاز شده و سبک زندگی مردم بسیار آرام تر شد و بنای تاریخی استون هنج نیز در همین دوران شکل گرفت.

انگلستان رومی

انگلستان رومی

مقدمات برای تسخیر انگلستان به مدت طولانی توسط رومیان برنامه ریزی شده اما در نهایت توسط امپراتور کالیگولا لغو شد تا در سال 43 پس از میلاد کلودیوس کبیر حمله و اشغال انگلستان را شخصا آغاز کرد که بزرگترین تغییر در تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی بود. کلودیوس برای انجام این امر دو دلیلی داشت که اولین آن انجام یک فتح بزرگ و دست یابی به یک پرستیژ سیاسی و دومین دلیل آن قدرتمندتر شدن در برابر دشمنان رومی بود که تازه به حکومت رسیده بودند.

اولین حمله در تاریخ کشور انگلستان با یک ارتش بسیار بزرگ و مجهز که از حدود 40 هزار سرباز تشکیل شده بود انجام شد و با عبور از لندن کنونی به نهایت قدرت خود رسید. کلودیوس با این حمله ها موفق شد که تبدیل به اولین امپراتور در قرن اول شود که از اقیانوس عبور کرده است. این استراتژی های جنگی در ابتدا بسیار قدرتمند و پیروز عمل می کردند، اما هرچقدر که رومیان پیش می رفتند با چالش های بیشتری مواجه می شدند.

این فتح ها در مناطقی که ضعیف بودند بسیار راحت بود اما مناطقی مانند ولز مقاومت بسیار شدیدی از خود نشان می دادند که منجر به انجام 30 جنگ متوالی در طی سال بود. این فتح ها در طی سال ها در سراسر جزیره بریتانیا ادامه داشته و حتی حمله ها به ایرلند نیز صورت گرفت. بخش بسیار بزرگی از انگلستان تحت سلطه رومیان قرار گرفت که به آن دوران انگلستان رومی می گویند و تاثیر بسیاری بر زندگی مردمانش داشت.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

سبک زندگی رومیان در انگلستان

سبک زندگی رومیان در انگلستان بسیار متفاوت با مردمانش بود و فقط افرادی توسط حکومت حمایت می شدند که به شهروندان رومی بودند. در طی این ماجرا شهرهای زیادی شروع به تاسیس شدن توسط رومیان قرار گرفت و فقط آن ها حق رای دادن داشتند. این قدرت ها زمانی تشدید شد که سرشناسان انگلیسی نیز رومیان را با اشتیاق در کشور خود پذیرفته و قدرت بسیاری به آن ها دادند.

شهروندان انگلستانی نیز برای برخورداری از این مزایا و مورد توجه قرار گرفتن توسط جامعه و دولت رومی شروع به یادگیری و صحبت به زبان لاتین کردند. ساختمان ها شروع به ساخت با نمای رومی کرده و تمامی لوازم به کار رفته نیز متعلق به روم بودند. 

از موارد بسیار چشمگیر می توان به حمام هایی که توسط چشمه های آب گرم تامین می شدند نام برد که آثار برخی از آن ها برای آشنایی با تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی وجود دارد.

با آغاز قرن 4 صنعتگران و سازندگان انگلستان در کل قاره شهرت داشتند و این شکوفایی به بالاترین حد خود در طول تاریخ کشور انگلستان از گذشته تا معاصر رسیده بود. طی مرور زمان تعداد تحصیل کرده ها حتی در جامعه کشاورزان نیز افزایش یافته بود و تمامی آن ها به زبان لاتین صحبت می کردند.

در این زمان تعداد زیادی شهردار رومی وجود داشت که بر قلمروی خود که اندازه تقریبی آن ها به اندازه بزرگی یک شهرستان کوچک بود حکومت می کردند.

سبک زندگی رومیان در انگلستان

پایان انگلستان رومی

The end of Roman England

زمینه های پایان انگلستان رومی از سال ها قبل یعنی از سال 286 میلادی آغاز شده بود که می توان به وجود درگیری های داخلی برای رسیدن به مقام امپراتوری و تغییرات در توزیع پادگان ها همزمان با بروز تهدید از سوی دریاها اشاره کرد. از طرفی دیگر ایرلندی ها نیز تهاجمی شده بودند و حمله آن ها از سال 367 پس از میلاد شروع شد که در تمامی بخش تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی بی نظیر است.

در طی سال 383 تعداد مدعیان برای امپراتوری بسیار افزایش یافته و همه آن ها شروع به بیرون راندن سربازان رومی از بریتانیا کردند. خروج رومیان از روم بسیار بزرگ نبوده و فقط دولت مرکزی از فرستادن فرمانداران و همچنین افسران خود به بریتانیا دست کشیده و تمامی مردم ساکن در این جزیره به حال خود رها شدند که باعث بروز پیچیدگی های بسیاری در تاریخچه کشور انگلستان شد.

در همین هنگام بود که جمله توسط کانتونی ها آغاز شده و به مدت بسیار طولانی ادامه داشت، در پایان قرن پنجم رومی ها از شرق بریتانیا رانده شدند و این حملات به مقدار بیشتری و بدتری ادامه یافت. تمامی بقایای تمدن روم توسط کانتونی ها تغییر یافته اما تعدادی از آن ها باقی مانده اند، برای کسب اطلاعات دقیق تر مقاله اطلاعات شهرهای کشور انگلستان برای مهاجرت را مطالعه نمایید. با این تغییرات زبان سلتی ظاهر شد و هنر سلتیک نیز به شکل قرون وسطایی رشد کرد و ادامه یافت.

شروع پادشاهی انگلستان

به علت نارضایتی های بسیار مردمان انگلستان از تحت کنترل بودن سایر قومیت ها، حاکمان محلی در سال 899 شروع به مبارزه و باز پس گیری انگلستان کردند. این اقدام به کمک وجود و ساخت شبکه ای از استحکامات میسر شده و در سال 954 میلادی با بیرون راندن دشمنان از سرزمین هایی که اشغال کرده بودند تغییرات بسیار زیادی در انگلستان رخ داد.

پادشاه وسکس که این عملیات را شروع کرده بود به عنوان پادشاه به رسمیت شناخته شده و این امر باعث شروع تاریخچه پادشاهی انگلستان شد. البته این امر باعث نشد که مردمان عادی سرزمین های دیگر که به این کشور آمده بودند خارج شوند.

همین امر باعث شکل گیری جنگ و درگیری های بسیاری در تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی شد، اما می توان پیروزی انگلستان را در همه آن ها نتیجه گرفت، زیرا تاریخچه پادشاهی انگلستان تا کنون ادامه دارد.

شروع پادشاهی انگلستان

انگلستان در قرن هفدهم

با درگذشت ملکه الیزابت، نزدیک ترین خویشاوند او که جیمز ششم و پادشاه اسکاتلند بود، به عنوان پادشاه انگلستان در قرن هفدهم انتخاب شد. این پادشاه اولین فرد در تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی می باشد که موفق به حکومت بر کل بریتانیا شد. 

اما با این وجود همچنان مناطق مختلف آن از نظر سیاسی مستقل بودند و جدا ماندند. به همین دلیل اقدامات زیادی برای ترور این پادشاه انجام شد که همه آن ها بی نتیجه ماندند.

در آن زمان به علت دلایل مذهبی و اقتصادی تعداد زیادی از انگلستانی ها به آمریکای شمالی مهاجرت کردند. خلاصه سایر اتفاقات در این قسمت از تاریخچه کشور انگلستان در جدول زیر قرار داده شده است که در ادامه شرح آن ها خواهیم پرداخت:

سال رویداد
1630 تا 1660 تعداد زیادی از مهاجران که خدمتکار قراردادی بودند به آمریکا رفتند.
1644 اولین جنگ داخلی انگلیس در نبرد مارستون مور
1649 شاه چارلز اول سر بریده شد.
1700 کارخانه های چساپیک حدود 100000 خدمتکار را به خارج از کشور منتقل کردند.

مطالعه مقالات زیر به شما کمک می کند تا بتوانید به شناختی هرچه بهتر از کشور انگلستان برسید:

اولین جنگ داخلی در انگلستان در سال 1642 به دلیل درگیری های بسیار بین چارلز اول و پارلمان صورت گرفت. ارتش مدل جدید پارلمان به قدری قدرتمند بود که نیورهای پادشاه در سال 1645 با شکست بسیار بزرگی مواجه شده و پادشاه از کشور خود فرار کرد. به دنبال این فرار جنگ داخلی دوم نیز صورت گرفت اما ارتش پارلمان موفق به مهار آن شده و کشور را سریعا ایمن کرد.

پارلز اول در سال 1649 دستگیر شده و به علت خیانت به کشور خود اعدام و سر بریده شد، در نتیجه این امر انگلستان تبدیل به جمهوری شد. اگر تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی را در سال 1640 تا 1650 بررسی کنیم با یک اقتصاد احیا شده که در نتیجه تولید و ابزارهای مالی بوده اند مواجه خواهیم شد.

نجیب زاده ها در طی این سال ها روی به فعالیت های تفریحی مانند اسب سواری و بولینگ آورده بودند و نوآوری های بسیاری در فرهنگ مردم ایجاد شد. توسعه ها در زمینه های موسیقی و هنر، تحصیلات و تحقیقات علمی مشاهده می شد و اکنون این کشور یکی از بهترین مقاصد تحصیلی و هنری می باشد. در صورتی که شما نیز قصد تحصیل در بهترین دانشگاه ها را دارید مقاله اطلاعات تخصصی تحصیل در انگلستان را از دست ندهید.

اولین جنگ داخلی در انگلستان

The first civil war in England

انگلستان در جنگ جهانی اول

در تایخ 4 آگوست سال 1914 انگلستان در جنگ جهانی اول وارد شده و اعلام جنگ خود را با آلمان اعلام کرد. توضیح رسمی به این صورت بود که انگلستان قصد دارد به عنوان کشوری بی طرف فقط به بلژیک برای حفاظت از خود کمک نماید.

اما حقیقت امر دیگری بوده و این کشور قصد داشت که شکست های فرانسه در مقابل نیروهای آلمانی جلوگیری نماید.

حقیقت امر این بود که آلمان به سرعت در حال صنعتی شدن بود و انگلیس قصد جلوگیری از این را داشت که قیمت اروپا غربی به طور کامل توسط آلمان اشغال نشده و از حمله های دریایی احتمالی جلوگیری نماید، زیرا دولت بر این باور بود که اگر آلمان بتواند اقدام به حمله های دریایی کند بسیار به ضرر کشور خواهد بود.

 

انگلستان در جنگ جهانی اول

برای شرکت در این جنگ اختلافات بسیار زیادی وجود داشته و سربازان زیادی در این جنگ کشته شدند، به خصوص مسلمانان انگلستان که اعزام به این جنگ شدند. انگلستان در تمامی زمینه های اقتصادی و جمعیت دچار آسیب های زیادی شد که بخش بسیار مهمی از تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی بود.

England in World War II

انگلستان در جنگ جهانی دوم

نقش انگلستان در جنگ جهانی دوم در تاریخ 3 سپتامبر سال 1939 با ورود به جنگ آغاز شده و فضای بسیار متفاوتی با جنگ جهانی اول که به شرح آن پرداختیم داشت. در این جنگ هیچ یک از نیروهای داخلی مخالف جنگ نبوده و همه آن ها اعتقاد داشتند که باید هیتلر را با قدرت جنگ شکست داده و وی را تسلیم کرد.

در هشت ماه اولیه جنگ انگلستان توانست به کمک رهبری های الهام بخش چرچیل به تنهایی در برابر هیتلر مقابله کند. با نشان دادن این قدرت کشورهای جماهیر شوروری و ایالات متحده نیز به انگلستان برای مبارزه با آلمان پیوستند.

اما پنج سال گذشت و دولت انگلیس مجبور به تحمل و حفاظت مردم از بمباران و موشک های پرنده بود. در طی این حملات در مجموع 60595 غیر نظامی کشته شده و حدود 86 هزار نفر مجروح شدند که یکی از تلخ ترین اتفاقات در تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی می باشد.

تا سال 1943 قحطی همه مواد لازم در انگلستان بروز کرده بود و دولت در تهیه آن ها ناتوان بود. بسیاری از کشورهای دیگر بریتانیا را در وضعیتی بسیار بد دیده و این تصور را داشتند که این کشور نمی تواند پس از اتمام جنگ به شرایط اجتماعی و اقتصادی قبل خود بازگردد. برای آشنایی با وضعیت اقتصاد کنونی این کشور مقاله اقتصاد کشور انگلستان برای مهاجران را مطالعه نمایید.

 

انگلستان اکنون

برخلاف تصوراتی که در طی جنگ جهانی دوم ایجاد شده بود، انگلیس اکنون یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی بوده و توانسته است که تمامی خسارت های وارد شده در طی جنگ را جبران کرده و حتی پیشرفت های چشمگیری را داشته باشد. این پیشرفت ها فقط در زمینه ساخت و ساز نبوده و اکنون این کشور یکی از قدرتمندترین اقتصادها را دارد.

سطح رفاه زندگی در این کشور بسیار بالا بوده و به عنوان رکوردی بزرگ در تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی شناخته می شود. از طرفی دیگر با وجود معتبرترین دانشگاه های جهان و همچنین بازار کار بسیار مناسب اکنون انگلستان تبدیل به یکی از مقاصد اولیه و محبوب در میان مهاجران شده است. برای این که با وضعیت این کشور بیشتر آشنا شوید مقاله هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران را مطالعه نمایید.

کارشناسان آی مهاجرتی به شرح کامل تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی پرداخته و آن را به صورت رایگان در دسترس شما قرار داده اند. در صورتی که نیاز به اطلاعات دقیق تر و راهنمایی داشته با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس بگیرید. همچنین می توانید در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی

مطالعه سوالات پرتکرار در پایان می تواند اطلاعات خوبی را به صورت مختصر در اختیار شما قرار دهد و از طریق بخش دیدگاه نیز می توانید پاسخ برخی از پرسش های خود را دریافت کنید.

با حمله های ارتش کلودیوس به این کشور بخش زیادی از بریتانیا تحت سلطح رومیان قرار گرفت.

بله، این دوران یکی از مهم ترین بخش های تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی بوده و تعداد تحصیل کرده های کشور به مقدار زیادی افزایش یافته بود.

این جنگ در سال 1642 در نتیجه مشاجره های میان شاه و پارلمان صورت گرفت.

بله، در تاریخ کشور انگلستان برای مهاجران قانونی آمده است که انگلستان برای جلوگیری از قدرتمند شدن آلمان وارد این جنگ شد.

در سال 43 پس از میلاد حمله ها آغاز شده و توانستند بخش بزرگی از آن را به تصرف خود درآورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه