شرایط مهاجرت ورزشی به انگلستان

شرایط مهاجرت ورزشی به انگلستان می تواند برای افراد حرفه ای و علاقه مند به این رشته بسیار مناسب بوده و شرایط زندگی عالی را پیش روی آن ها قرار دهد. زیرا ورزش در انگلستان نقش بسیار مهمی را ایفا کرده و حتی زادگاه بسیاری از ورزش های مدرن شناخته می شود. 

تمامی رشته های ورزشی در این کشور از مبتدی تا حرفه ای برگزار شده و مورد حمایت مردم قرار می گیرد . اهمیت ورزش در سبک زندگی مردم انگلستان را می توان با نگاهی به امکانات در دسترس و تاریخ ورزشی آن به طور کامل مشاهده کرده و آن را به عنوان خانه و مقصدی عالی برای جذاب ترین ورزش های جهان شناخت.

شرایط مهاجرت ورزشی به انگلستان

مهاجرت ورزشی به انگلستان برای افرادی که دارای مدال و یا مدرک مربیگری هستند ، بهترین گزینه جهت رسیدن به اقامت دائم این کشور است.

فهرست مطالب

چه طرفدار فوتبال بوده و یا علاقه به ناشناخته شده ترین رشته های ورزشی داشته باشید، انگلستان می تواند مکانی مناسب و عالی برای هر فرد باشد.

از آن جایی که شرایط مهاجرت ورزشی به انگلستان نیازمند انجام تحقیقات لازم و دقت کافی است، در ادامه این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شده تا با این راه به طور دقیق و کامل آشنایی پیدا کرده و اقدام کنید و به اقامت دائم این کشور عالی دست یابید. 

همچنین مقاله قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان را برای آشنایی دقیق با شرایط کار در این کشور مطالعه نمایید تا از اصلی ترین قوانین فارغ از حوزه فعالیت آگاه شوید.

ورزش های محبوب در انگلستان

کشور انگلستان میزبان طیف متنوعی از ورزش ها بوده و دارای یک تقویم ورزشی بسیارپیچیده است که به مردم خود این امکان را می دهد تا در طول سال از ورزش های مختلف در تمامی رشته ها لذت ببرند. 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
شرایط مهاجرت ورزشی به انگلستان

ورزش عمیقا در فرهنگ، سنت و جامعه مردمین این کشور ریشه دارد. نه تنها ورزش در انگلستان تاثیر بسیاری بر فرهنگ مردم داشته، بلکه نقش به سزایی را در سازماندهی و گسترش ورزش در سطح جهان داشته است. 

تاکنون بحث های زیادی بر فعالی ترین و محبوب ترین ورزش در این کشور وجود داشته و هر سال آمارهای جدیدتری ارائه می شود.

در جدول زیر ورزش های محبوب در انگلستان معرفی شده است. این اسامی به این معنا نیست که سایر ورزش ها هیچ محبوبیتی نداشته و یا زمینه کافی برای مهاجرت ورزشی به انگلستان از طریق آن ها وجود ندارد.

علاوه بر این با مطالعه عنوان هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران می توانید علاوه بر نیازهای اصلی خود از میزان هزینه ها نیز به صورت دقیق مطلع شده و به بهترین تصمیم برسید.

رتبه نام ورزش تعداد بازیکنان
1 فوتبال 8.2 میلیون
2 کریکت 1 میلیون
3 راگبی 2.5 میلیون
4 تنیس 1 میلیون
5 دو و میدانی 3 میلیون
6 گلف 3.9 میلیون
7 اسب سواری 6 میلیون

ورزش فوتبال در انگلستان

Football in England

مانند سایر کشورهای جهان، فوتبال نیز اولین نام در لیست ورزش های محبوب در انگلستان قرار داشته و جایگاه ویژه ای را در قلب مردم کشور دارد. محبوبیت این ورزش در تمامی سنین و نسل ها مشاهده شده و لیگ های برتر انگلیس پر بیننده ترین و رقابتی ترین لیگ فوتبال در تمامی جهان به شمار می رود و تا کنون بازیکنان زیادی را آموزش داده و استعداد آن ها را به تمام جهان نمایش می دهد.

ورزش فوتبال در انگلستان به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم شناخته می شود و باعث ایجاد رقابت هایی می شود که چشم انداز ورزش در انگلستان را مشخص می نماید. این ورزش در انگلستان از یک سیستم لیگ سنتی پیروی می کند که از بیش از صد تیم مختلف تشکیل شده اند و محبوب ترین این لیگ های برتر نام دارد که شامل 20 تیم است. محبوب ترین این تیم ها منچستریونایتد، لیورپول و آرسنال هستند.

باشگاه های زیادی در سراسر این کشور وجود داشته که تمام آن ها نمادی برای جوامع محلی هستند و پیوندی عمیق را با طرفداران خود ایجاد می نمایند. امروزه بیش از 25 میلیون نفر کهحدود 40% از کل جمعیت بریتانیا می شود فوتبال را تماشا و دنبال می کنند.

ورزش ملی کریکت در انگلستان

ورزش ملی کریکت در انگلستان

کریکت که به عنوان ورزش ملی انگلستان شناخته می شود که در قرن هفدم رایج شد، از محبوبیت زیادی میان مردمانش برخوردار است و آن ها را در تمامی روزدادها به خصوص زویداد بین المللی با یکدیگر متحد می نماید. در حال حاضر حدود 18 باشگاه حرفه ای برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری تلاش می کنند و تمامی این باشگاه ها به احترام زادگاه خود نام خود را از شهرستان های خود الهام گرفته اند.

این مسابقات داخلی در هر تابستان برگزار شده که حدود 18% از جمعیت بریتانیا این مسابقات را به صورت زنده از استادیوم و تلویزیون تماشا می نمایند و حدود 2% از جمعیت در حال شرکت در این مسابقات هستند. این ورزش در تمامی طبقات جامعه به خصوص طبقه متوسط دارای طرفداران زیادی بوده که آن را به یکی از جذاب ترین ورزش ها تبدیل کرده است.

این ورزش دارای تاریخچه بسیار جذابی بوده که شروع محبوبیت آن از انجام این مسابقه در مدارس دولتی بود و سپس مورد توجه طبقات بالای انگلیس قرار گرفته و در سراسر کشور گسترش یافت و اکنون رتبه دوم ورزش های محبوب در انگلستان را دارد و شرایط مهاجرت ورزشی به انگلستان در این رشته بسیار مناسب می باشد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

محبوبیت ورزش تنیس در بین انگلیسی ها

ورزش تنیس که در ابتدا به عوان یک سرگرمی ساده محسوب می شد اکنون به یک ورزش حرفه ای تبدیل شده و جایگاه به خصوصی را در قلب مردم بریتانیا دارد. ویمبلدون، قدیمی ترین تورنمت تنیس از سال 1877 در جهان به طور سالانه در لندن برگزار می شود که به عنوان معتبرترین رویداد این ورزش به شمار می رود و شرایط مهاجرت ورزشی در انگلستان را باید به طور کامل مورد بررسی قرار داد.

به علت محبوبیت و اهمیت زیادی این ورزش، بریتانیا امکانات زیادی را در سراسر کشور برای ورزشگاه ها و بازیکنان قرار داده است که با کمترین هزینه به عموم نیز اراه داده می شوند. ورزش تنیس در این کشور در دو زمینه تعداد بازیکنان و تعداد تماشاگران در حال افزایش چشمگیری می باشد.

تنیس با ظرافت و اخلاق ورزشی که دارد باعث شده که تاثیر بسیاری بر مردم بگذارد و مردمان عادی را نیز به انجام و تمرین این ورزش هدایت کند. به همین دلیل تنیس بخش بزرگی از فرهنگ این کشور را تشکیل داده و به عنوان بخشی از سبک زندگی مردم شناخته می شود.

ورزش راکتی بدمینتون در انگلستان

ورزش بدمینتون از شروع شهرت خود یعنی قرن نوزدهم تا کنون رشد پیوسته و زیادی را داشته است و در میان تمامی رشته های ورزشی مدرن محبوب قرار گرفته است. 

این ورزش راکتی توسط انواع بازیکنان معمولی تا حرفه ای انجام شده و تمامی آن ها مورد حمایت قرار می گیرند که می تواند زمینه مناسبی برای مهاجرت ورزشی به انگلستان به شمار آید.

ورزش بدمینتون به قدری در این کشور اهمیت داشته که کشور انگلستان به عنوان نهاد ملی حاکم بر بدمینتون در جهان شناخته می شود و مسئولیت پشتیبالنی از 41 کشور دیگر را در ساختار لیگ این ورزش بر عهده دارد.

 رقابت های زیادی که در این ورش ایجاد می شود باعث جذب زیادی بیننده شده و آن را به یکی از ورزش های محبوب در انگلستان تبدیل کرده است.

ورزشگاه های انگلستان

همان طور که متوجه شدید ورزش در انگلستان نقش بسیار مهمی را ایفا کرده و به همین دلیل ورزشگاه و امکانات بسیار زیادی برای آموزش و برگزاری مسابقات آن ها در کشور قرار داده شده است. 

بخشی از این امکانات شامل استادیوم و ورزشگاه هایی برای برگزاری این مسابقات می باشد تا تماشاگران بتوانند این مسابقات را از نزدیک تماشا نمایند.

از آن جایی که فوتبال ورزش مهمی بوده بخش مهمی از شادی و حسرت های ورزش در انگلستان مربوط به این ورزش می باشد، تعداد زیادی از ورزشگاه ها برای برگزاری آن ها وجود دارد که کوچکترین آن ها جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر را در خود جای می دهد. 

بزرگترین ورزشگاه های انگلستان در جدول نام برده شده است:

نام ورزشگاه شهر قرار گیری مقدار ظرفیت
استادیوم ومبلی لندن 90 هزار نفر
استادیوم پرنسیپیتی کاردیف 73 هزار نفر
ورزشگاه تاتنهام هاتسپر لندن 62 هزار نفر
ورزشگاه اتحاد منچستر 61 هزار نفر
ورزشگاه اورتون لیورپول 52 هزار نفر
سنت جیمز پارک نیوکاسل 52 هزار نفر
ویلا پارک برمینگام 52 هزار نفر
همپدن پارک گلاسکو 52 هزار نفر

ورزشگاه ومبلی در لندن انگلستان

Wembley Stadium

استادیوم ومبلی که توسط Populous و Foster and Partners طراحی شده است، با داشتن 90 هزار صندلی بزرگترین استادوم در برتیانیا و دومین در سراسر اروپا می باشد. هزینه ساخت این بنای عظیم معادل 1.27 میلیارد پوند امروزی تخمین زده می شود که توسط یک شرکت استرالیایی تامین شده و اکنون متعلق به هیئت حاکمه فوتبال انگلستان است.

این استادیوم از نظر زیبایی یک نقطه عطف در سراسر لندن شناخته شده و از نظر حرفه ای نیز دارای شهرت زیادی می باشد، به این دلیل که طاق آن بیش از 75% از کل بار سقف را تحمل می کند و در هم نمی شکند.

این ومبلی تا کنون میزبان بخش زیادی از شادی و حسرت های ورزش انگلستان بوده است و اکنون تمامی بازی های مهم فوتبال از جمله بازی‌های افتتاحیه فصل FA Community Shield، فینال جام اتحادیه، نیمه نهایی جام حذفی، جام لیگ فوتبال، پلی آف لیگ فوتبال، جام اتحادیه، گلدان FA و پلی آف لیگ ملی در این مکان برگزار می شوند.

استادیوم هزاره در شهر کاردیف واقع شده است و به عنوان استادیوم ملی ولز شناخته می شود. این استادیوم در اصل خانه تیم ملی اتحادیه راگبی ولز بوده و تمامی بازی های تیم ملی فوتبال ولز در آن برگزار شده است. این استادیوم از آن جایی در زمینه ورزش در انگلستان شناخته شده است که میزبان جام جهانی راگبی در سال 1999 بوده است.

از طرفی دیگر این استادیوم میزبان رویدادهای دیگری ماننند کنسرت سونامی ریلیکف کاردیف، مسابقه های فوتبال و جام و لیگ های مختلفی در این مکان برگزار می شود. استادیوم هزاره با داشتن ظرفیتی حدود 73 هزار تماشاگر دومین استادیوم بزرگ جهان از نظر بزرگی بوده و به عنوان استادیوم رده چهار رده بندی شده است.

علاوه بر این، این ورزشگاه سومین ورزشگاه بزرگ در مسابقات قهرمانی شش ملت پس از ورزشگاه دو فرانس و تویکنهام است. می توان نتیجه گرفت که این ورزشگاه نقش بسیار مهمی را در ورزش در انگلستان ایفا می کند.

استادیوم هزاره ولز

Wales Millennium Stadium

چنانچه به دنبال مهاجرت به اروپا از طریق ویزای ورزشی هستید ، شرایط کشورهای زیر را نیز به عنوان مقصدهایی ایده آل بررسی کنید:

ورزشکاران معروف انگلستان

یکی از مواردی که باعث تشویق افراد برای مهاجرت ورزشی به انگلستان می شود مقدار افتخارات این کشور در پرورش و آموزش ورزشکاران حرفه ای بوده که به علت تلاش و افتخارات خود در تمام جهان شهرت دارند. این افتارات در تمامی انواع ورزش از فوتبال گرفته تا فرمول یک حضور داشته و در حال افزایش افتخارات کشور خود می باشند.

ورزشکاران معروف انگلستان

به علت زیاد بودن ورزشکاران معروف انگلستان انتخاب تعداد محدودی از آن ها بسیار دشوار بوده و کارشناسان آی مهاجرتی محبوب ترین و پر افتخارترین آن ها را در لیست زیر برای شما قرار داده و در ادامه به شرح برخی از آن ها پرداخته است.

  • لوییس همیلتون
  • هری کین
  • وین رونی
  • مو فرح
  • جاستین رز
  • دنیل استوریج
  • آنتونی جاشوا
  • اندی موری

لوییس همیلتون راننده فرمول یک انگلیسی

لوییس همیلتون، راننده فرمول یک که در حال حاضر برای تیم مرسدس رانندگی می کند دارای رکورهای بسیار و دست نیافتنی بوده که او را تبدیل به یکی از سرشناس ترین چهره های ورزش در انگلستان تبدیل می نماید. وی دارای رکورد بیشترین پیروز در مسابقات با 103 عدد برد را داشته و دارای رکورد 7 عنوان قهرمانی جهانی است که مقدار آن با مایکل شوماخر یکی از بزرگترین ورزشکاران تاریخ برابری می کند.

همیلتون اولین سیاه پوست در جهان بود که به این مسابقات دست پیدا کرده و پیش بینی می شود رکوردهای وی طی سال های آینده نیز شکست ناپذیر باقی بماند. 

افتخارات این فرد فقط در زمینه ورزش نبوده و در خارج از مسابقه نیز به علت داشتن سبک زندگی بسیار برجسته و قعالیت های اجتماعی خود در زمینه های مختلف مانند مد و موسیقی باعث افزایش تعداد طرفداران حرفه خود شده است.

از آن جایی که این فرد توانسته است با فعالیت در جنبش های مختلف محبوبیت بسیار زیادی را در دل افراد به دست آورد به عنوان یکی از 100 فرد تاثیر گذار در جهان شناخته شده و توانسته است عنوان شوالیه را در سال 2021 برای خود کسب نماید و به مقدار شهرت و افتخارات خود بیافزاید.

تمامی افرادی که ورزش فوتبال را دنبال می کنند با عنوان هری کین آشنا هستند، زیرا این فرد دارای کارنامه ای بسیار درخشان در طول مدت مسابقات خود بوده است. هری کین که از زمان نوجوانی فوتبال را به صورت حرفه ای آغاز کرد توانست به عنوان یکی مرگبارترین مهاجمان اروپا نام بگیرد و دارای رکورد بیش از 30 گل برای تیم خود باشد.

بسیاری از افراد معتقد بودند که به علت بالا رفتن سن حرفه وی در سال 2016 به پایان می رسد اما کین موفق شد تا با دریافت کفش طلا دوباره قدرت خود را به جهان نشان دهد و به دومین بازیکن در انگلستان تبدیل شود که موفق به انجام این امر شده است. اکنون وی کاپیتان یکی از تیم های انگلیس بوده که نشان دهنده مقدار استعداد و تخصص وی در این رشته ورزش در انگلستان می باشد.

هری کین کاپیتان تیم ملی فوتبال

شرایط ویزای ورزشی انگلستان

شرایط ویزای ورزشی در انگلستان هر سال به روز شده و بسیار اهمیت دارد که شما جدیدترین اطلاعات را داشته باشید تا در طول اقدام خود دچار هیچ گونه خطا نشوید. طی آخرین اطلاعات ارائه شده در این زمینه شرایط مهاجرت ورزشی به انگلستان این ویزا برای افرادی با استعداد خاص و امتیازهای به خصوصی در نظر گرفته می شود.

شرایط مهاجرت ورزشی به انگلستان سخت نبوده اما دولت در این زمینه بسیار سختگیر بوده و علت آن این است که بتواند بهترین مهاجران را جذب کرده و از ورود افراد به صورت غیر قانونی جلوگیری نماید. 

به همین دلیل فرد باید حتما دارای شرایط خاص و مدارک شخصی باشد تا بتواند به این کشور مهاجرت نماید. 

شرایط ویزای ورزشی انگلستان

افرادی که در حال مهاجرت به وسیله این زمینه هستند به طور کلی از طریق ویزای مرتبط با آن یعنی تجارت، کار و غیره اقدام کرده و می توانند به خواسته خود دست یابند.

از روش های دیگر دریافت ویزای ورزشی انگلستان می توان به تحصیل در رشته مرتبط با ورزش یعنی تربیت بدنی اشاره کرد که به صورت آکادمیک و حرفه ای ممکن می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله اطلاعات تخصصی تحصیل در انگلستان را مطالعه کرده تا بتوانید با تمامی مراحل این روش مهاجرتی آشنا شده و اقدام نمایید.

ویدیو نگاهی بر روش های مختلف مهاجرت

هر یک ار روش های مهاجرتی با چالش های خاص خود همراه است که آگاهی از آنها می تواند این مسیر را برای شما آسانتر سازد.

در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما به تمامی جزئیات لازم در رابطه با پالش های پیش رو در مهاجرت پرداخته است که توصیه می کنیم تا انتها آن را تماشا نموده و در صورتی که پرسشی در این باره دارید حتما با ما در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل نمایید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

مهاجرت ورزشی به انگلستان

در صورتی که شما نیز قصد مهاجرت ورزشی به انگلستان را دارید، همان طور که اشاره کردیم باید اواع ویزاهای در دسترس و مرتبط با این زمینه را مورد بررسی قرار داده و از طریق یکی از روش های ممکن اقدام نمایید. به طور کلی شما باید از سوی مکانی معتبر مانند شرکت، باشگاه، دانشگاه، موسسه و یا یک مربی معتبر دعوت نامهو یا پذیرش را دریافت نمایید تا بتوانید به این کشور نقل مکان کنید.

پس از این که موفق به نقل مکان و مهاجرت به انگلستان از طریق رشته ورزشی شدید باید بتوانید شرایط تعیین شده را اجرا و افتخاراتی را کسب نمایید تا بتوانید اقامت دائم این کشور را ردیافت نمایید. در صورتی که تمایل به مهاجرت از روش های دیگری را دارید مقاله 5 روش برتر مهاجرت به انگلستان را مطالعه کرده تا بتوانید بهترین راه را با توجه به شرایط خود بیابید.

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به بررسی و شرح کامل تمامی جزئیات شرایط مهاجرت ورزشی به انگلستان پرداخته و آن را به طور کامل در دسترس شما قرار داده اند. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس گرفته و یا در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار شرایط مهاجرت ورزشی به انگلستان

کارشناسان ما در پایان برخی از سوالات پرتکرار را برای شما جمع آوری نموده اند و در کوتاه ترین زمان نیز پرسش های درج شده در بخش دیدگاه را پاسخ می دهند.

 

فوتبال، راگبی، کراکت از محبوب ترین ورزش های این کشور می باشند.

بله، برای افرادی که دارای تمامی شرایط مشخص شده و استعداد باشند می توانند از این را اقدام نمایند.

داشتن دعوتنامه از سوی ورزشگاه، موسسه، دانشگاه و یا یک مربی معتبر مهم ترین بخش می باشد.

خیر، شما فقط باید دارای استعداد و حرفه بسار زیاد در رشته ورزشی بوده و دعوتنامه ای معتبر داشته باشید.

لوییس همیلتون، هری کین، اندرو موری و بسیاری از افراد دیگر دارای افتخارات زیادی در رشته ورزشی خود می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه