شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان

شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان می تواند تاثیر بسیاری را بر سبک زندگی آن ها در طول دوران اقامت در این کشور بگذارد. این شناخت زمانی نقش مهمی را ایفا می کند که می توان پس از مهاجرت به هر یک از روش های ممکن از این مکان های تاریخی و زیبا دیدن کرده و اوقات تفریحی بسیار خوبی را برای خود ساخت.

شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان از طرفی دیگر می تواند باعث شناخت بیشتر با فرهنگ و تاریخ داشته و به شما برای برقراری ارتباط با مردم این کشور کمک نماید.

شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان

شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان در داشتن سفر و مهاجرتی موفق به این کشور نقش بسزایی دارد.

فهرست مطالب

با وجود این که اندازه کشور انگلستان از بسیاری از کشورها کوچکتر می باشد، اما از طرفی دیگر تعداد جاذبه های گردشگری بسیار بیشتری داشته و همین امر این کشور را تبدیل به یکی از محبوب ترین مقصدهای مسافرتی تبدیل کرده است.

این مکان های دیدنی در هر نقطه ای از کشور هستند که باقی مانده ای از مگالیت های ماقبل تاریخ گرفته تا روم باستان را تشکیل می دهند و فضایی تاریخی را ایجاد می نمایند. انتخاب بهترین جاذبه های گردشگری انگلستان کاری بسیار دشوار می باشد، اما در ادامه کارشناسان آی مهاجرتی برخی از مشهورترین آن ها را انتخاب کرده و به توضیح کامل آن پرداخته اند.

هم چنین توصیه می کنیم تا مقاله هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران را مطالعه کرده تا با کیفیت زندگی مردم این کشور بیشتر آشنا شوید.

استون هنج یکی از رازهای انگلستان

استون هنج یکی از رازهای انگستان بوده که در حدود 4500 سال پیش ساخته شده اند اما همچنان هیچ کس اطلاعی ندارد که چرا. این بنا در دشت سالزبری ساخته شده که به قدری سنگین هستند که وزن آن ها به 25 تن می رسد و این که در زمان خود با چه نوع فناوری موفق شده اند این سنگ ها را به این شکل قرار دهند، همچنان مورد توجه متخصصان قرار دارد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان

حدس و گمان های زیادی برای دلیل ساخت استون هنچ وجود دارد، برخی از افراد معتقد هستند که برای رصدهای نجومی بوده و برخی دیگر این ادعا را دارند که برای انجام مراسم مذهبی بوده و حتی برای بسیاری از مردم دارای اهمیت معنوی می باشد. این بنا یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری انگلستان بوده و به همین سبب تبدیل به شناخته شده ترین بنای ماقبل تاریخ در سراسر اروپا شده است.

از مواردی باید بخشی از شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان باشد این است که این مکان توسط حومه های بسیاری احاطه شده و می تواند از نمایشگاه ها و دشت سالزبری لذا ببرید. بازدید کنندگان برای تضمین ورود خود باید بلیت را از قبل به صورت انلاین خریداری نمایند تا برای ورود خود دچار هیچ گونه اتلاف وقت نشوند.

برج لندن مهم ترین ساختمان انگلستان

برج لندن مهم ترین ساختمان انگلستان

برج لندن که به امروزه به عنوان میراث جهانی یونسکو نیز شناخته می شود دارای معماری بسیار چشمگیر بوده که قدمت آن به قرن یازدهم باز می گردد و شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان باعث می شود که بتوانند از تمامی قسمت های این بنا دیدن کرده و ساعت ها خود را مشغول نگه دارند.

برج لندن مهم ترین ساختمان انگلستان بوده که توسط ویلیام فاتح ساخته شد و تا کنون مورد استفاده موارد مختلفی قرار گرفته است. از برخی از این استفاده ها می توان به زندان، قصر، خزانه گنج و رصد خانه اشاره کرد. یکی از برجسته ترین ویژگی ها این قلعه قرار داشتن تاج سلطنتی معروف امپراتوری بوده که دارای 2800 الماس، مروارید و سایر سنگ های قیمتی می باشد و ارزش توصیف نشدنی ای دارد.

این مکان یکی از بهترین جاهای دیدنی انگلستان لندن بوده که عظمت آن باعث می شود که زمان زیادی را بخواهید برای تماشا از آن اختصاص دهیدف یان برج حدود 18 هکتار را پوشش داده و در اطراف آن جاذبه های دیگری نیز وجود دارد که شامل کرانه شمالی رودخانه تیمز، قصر و قلعه سلطنتی اعلیحضرت می شوند. حتی در میان بومیان آن منطقه دارای داستان های درباره ارواح های قرار داشته در این مکان بوده و بسیار مورد بحث قرار می گیرد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

حمام‌های رومی یکی از جذابترین جاذبه های انگلستان

حمام های رومی یکی از جذابترین جاذبه های انگلستان بوده که حدود 2000 سال پیش ساخته شده و به بهترین نحو مورد مراقب قرار گرفته و سالم مانده اند. این حمام ها به وسیله چشمه های آب گرم طبیعی تامین می شوند که رومی ها اعتقاد داشتند که دارای خواص درمانی بسیاری هستند. 

در سال های گذشته عموم مردم نیز می توانستند در این آب ها شنا نمایند اما سپس با انجام تحقیقات و پی بردن به خطرات احتمالی دیگر امکان پذیر نیست.

این حمام ها که یک شهر بسیار کوچک قرار دارند یکی از جاذبه های گردشگری برتر انگلستان می باشند و زیبایی های آن بسیار فوق العاده تر از تصاویر اینترنتی و تصورات می باشند . نه تنها این بنا، بلکه قیمت های دیگری که شامل خانه های شهری که مانند خانه های رویال کرسنت می باشند شهرت داشته و برای بازدید عموم باز هستند.

حدود 500 ساختمان این شهر دارای اهمیت تاریخی و یا معماری بوده که همین امر منجر به این شده که به ثبت میراث جهانی رسیده است. موزه هولبورن نیز در نزدیکی حمام های رومی قرار داشته و با مجموعه بزرگی از آثار هنری، نقره و مبلمان خود نظر هر بازدید کننده ای را به خود جذب می نماید. 

این جاذبه های زیادی که در یک شهر کوچک گرد هم آمده اند باعث ایجاد بازار کار مناسب در زمینه گردشگری شده است، برای اطلاعات بیشت مقاله قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان را مطالعه نمایید.

ابی وست مینستر محل تاجگذاری تمامی حاکمان انگلستان

با وجود این که تعداد مکان هایی که برای شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان زیاد بوده و انتخاب برترین ها بسیار سخت است اما نام کلیسای ابی وست مینستر محل تاجگذای تمامی حاکمان انگلستان حتما در این لیست قرار دارد.

حدود 17 عروسی شاهزاده ها نیز در این مکان صورت می گیرد و بسیاری از رویدادهای تاریخی مهم این کشور در این کلیسا صورت گرفته و حتی آرامگاه تعدادی از چهره های برجسته جهان مانند شکسپیر و نیوتون بوده است.

این کلیسا نمونه ای بسیار باشکوه از معماری گوتیک بوده که اکنون یکی از بهترین جاذبه های گردشگری انگلستان می باشد. این نما دارای سقف های بسیار بلند و سر به فلک کشیده بوده که به همراه ترکیب با قوس های پیچیده و پنجره های شیشه ای رنگارنگ یک منظره ای دیدن را ساخته است.

ابی وست مینستر محل تاجگذاری تمامی حاکمان انگلستان

پیشنهاد می کنیم که حتما این مکان را برای شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان در نظر داشته باشید. زمانی که به کلیسا قدم بگذارید متوجه اثرات هنری با شکوه در تمامی بخش های این بنا شده که تمامی آن ها توسط هنرمند مشهور دیوید هانکی انجام شده اند. می توانید برای ادای احترام به پیش مجسمه های 10 شهید مدرن قهرمان که در سمت دروازه غربی وجود دارد بروید.

این کشور دارای تعداد زیادی کلیسا بوده که تمامی آن ها با معماری بسیار زیبایی طراحی شده اند، اما از کلیساهایی که برای شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان بسیار ضروری می باشد، کلیسایی بوده که در شهر یورک قرار داشته و قدمت آن به سال 1386 میلادی باز می گردد، این کلیسا وزیر یورک با سازه ای نمادین در انگلستان بوده که بخاطر معماری گوتیک چشم انداز خود مشهور است.

این کلیسا که یکی از مهم تین مکان های تاریخی انگلستان بوده که به عنوان مقر اسقف اعظم یورک شناخته شده و به عنوان یک نقطه عطف بزرگ در فرهنگ این کشور به شمار می رود. اهمیت این کلیسا دارای رتبه دوم پس از کانتربری بوده و بر خط افقی شهر باتانی خود کاملا مسلط است و بر آن حکومت می کند.

این کلیسا یکی از بزرگترین کلیساهای جامع گوتیک در شمال اروپا بوده و دارای بزرگترین گستره شیشه های رنگی قرون وسطایی در جهان یکی از جاذبه های گردشگری انگلستان یورک می باشد. از طرفی دیگر اطراف آن را خانه ها و مغازه های نیمه چوبی در بر گرفته که به نوبه خود یکی از زیباترین مکان ها را برای بازدید به وجود آورده است. شما می تواند با عبور از خیابان های یورک و عبور از بالای دیوارهی آن مناظر فوق العاده شهر و اطراف آن را ببینید.

وزیر یورک با سازه ای
نمادین در انگلستان

قلعه ویندزور مشهورترین قلعه انگلستان

قلعه ویندزور مشهورترین قلعه انگلستان

از مواردی که به عنوان بهترین جاذبه های گردشگری انگلستان شناخته می شود، قلعه ویندزور بوده که هیچ سفر و یا اقامتی بدون بازدید از آن کامل نمی شود. قدمت این قلبه به حدود سال 953 بازگشته و افراد متخصص آن را به عنوان یک شاهکار معماری نامگذاری کرده اند. 

قلعه ویندزور مشهورترین قلعه انگلستان و همچنین قدیمی ترین و بزرگترین قلعه درجهان نیز می باشد .

این قلعه طی سالیان سال خانه بسیاری از پادشاها و ملکه ها بوده که دارای مجموعه ای از ساختمان ها و ویژگی های بیار خیره کننده می باشد و سبک ها و دوره های مختلفی را برای شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان به نمایش می گذارد.

نه تنها بیرون از این سازه، بلکه درون آن نیز بسیار چشمیگر بوده و اشیای بسیار قیمتی مانند تاج های سلطنتی و رجالی های تشریفاتی نیز نمایش داده می شوند.

اگر قصد بازدید از این مکان را دارید باید انتظار صبر برای مدت طولانی را داشته باشید زیرا این مکان یکی از بهترین جاهای دیدنی انگلستان لندن بوده و تعداد بازدید کنندگان بسیار زیادی را به سمت خود جذب می نماید. قلعه ویندزور در فاصله ای 40 دقیقه ای با قطار از شهر قرار داشته و از نظر تاریخی بسیار غنی است، به طوری که ریشه های خود را در تمامی اتفاقات مهم کشور نشان می دهد.

کارشناسان ما کوشیده اند تا در مقالات زیر سایر شهرهای مطرح در اروپا را نیز به شما معرفی نمایند ، مطالعه آنها را از دست ندهید:

منطقه دریاچه تکه ای از بهشت در انگلستان

یک حقیقت وجود داشته که باید حتما بخشی از شناخت مهاجران از مکان های گردشگری در انگلستان باشد و آن این است که در این کشور هر چقدر که به سمت شمال بروید، با زیبایی های بیشتری مواجه خواهید شد. برای اثبات آن به شما منطقه دریاچه تکه ای از بهشت در انگلستان را به شما معرفی می کنیم که فضای فوق العادی بکری دارد.

این منطقه دارای چشم انداز های زیادی از تپه ها، دریاچه های آرام و کوه ها ناهموار بوده که شبیه به منظره ای از نقاشی معروف ترین نقاشان جهان می باشد. این مکان بسیار آرام بوده که آن را علاوه بر لذت بردن از زیبایی، به بهترین مکان برای استراحت نیز تبدیل می نماید. پس از این که از سایر جاذبه های گردشگری انگلستان دیدن کردید می توانید به این مکان آمده و تمامی خستگی های خود را فراموش کنید.

فعالیت هایی که می توان در منطقه دریاچه انجام داد شامل پیاده روی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، کایاک سواری، قایقرانی و یکی شدن با طبیعت می شوند. ان مکان با داشتن 12 تا از بزرگ ترین دریاچه های کشور بریتانیا که حدود 900 مایل مربع مساحت دارد تجربه ای تکرار نشدنی را برای مراجعین خود به وجود می آورد.

قلعه وارویک با معماری قرون وسطا در انگلستان

قلعه وارویک با معماری قرون وسطا در انگلستان فقط 15 دقیقه با ماشین از استراتفورد فاصله دارد که بیش از 1100 سال قدمت دارد که دارای باروها، برج ها و نبردهای چشمگیری در تاریخ خود بوده که اثرات آن همچنان قابل مشاهده است. 

با استفاده از راهنما برای شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان می توان با تمامی داستان ها و دیدنی های آن آشنا شد.

این زیبایی ها فقط شامل معماری این قلعه نبوده، بلکه فضای داخلی آن نیز به زیبایی با آقار هنری و لوازم گران قیمت تزئین شده است. همچنین می توان پس از مشاهده کامل قصر به تماشای مسابقات جوستینگ و یا شاهین بازی رفت که به طور مرتب برگزار می شوند. 

امروزه این قلعه یکی از بهترین جاذبه های گردشگری انگلستان بوده که حتی می توان برای استراحت خانوادگی نیز به این مکان مراجعه کرد.

قلعه وارویک با معماری قرون وسطا در انگلستان

وجود باغ های وسیع برای پیاده روی و یا قایق سواری در رودخانه می تواند یک تفریح بسیار لذت بخش را بری افراد بسازد. علاوه بر این مواردمی توان برای کاوش بناهای زیبای دیگر مانند Cotswolds و یا Stratford-upon-Avon که به عنوان زادگاه شکسپیر شناخته می شود رفت. 

همان طور که در قبل اشاره کردیم کلیسای کانتربری مهم ترین کلیسای انگلستان بوده که به ثبت میراث جهانی یونسکو نیز رسیده است. این کلیسا محل اسقف اعظم کانتربری و مهد مسیحیت در بریتانیا می باشد. داستان این بنا از سال 597 میلادی زمانی که کانتربری موفق به تعییر دین افراد بت پرست شد شروع می شود. برای شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان تورهایی وجود دارد که علاوه بر آشنایی دقیق با تاریخ می تواند یک تجربه به یاد ماندنی را برای آن ها بسازد.

جالب است بدانید که کلیسای کانتربری مادر کلیسای جهانی آنگلیکن است. نمونه های بسیار خیره کننده از خلاقیت در طراحی و همچنین قدرت در ساخت این بنا می تواند نظر هر بیننده ای را در هر سن به خود جذب نماید علاوه بر نمای بیرونی، در داخل این کلیسا اثرات هنری بسیار زیبایی وجود داشته که می تواند برای علاقه مندان به هنر خبری بسیار خوب باشد.

این شهر دارای جاذبه های دیگری بوده که شامل خانه های قرون وسطایی، گالری ها و کاه های عالی و ویرانه های تاریخی می باشند. در صورتی که قصد بازدید از این شهر و کلیسا را دارید بهتر است که زمان زیادی را برا آن در نظر داشته باشید تا بتوانید از تمامی جذابیت های آن دیدن نمایید.

کلیسای کانتربری مهم ترین کلیسای انگلستان

موزه بریتانیا از بهترین های جهان در انگلستان

موزه بریتانیا از بهترین های جهان در انگلستان بوده حتی می توان گفت یکی از بهترین کارهای رایگان برای انجام در لندن می باشد. 

این موزه بیش از 13 میلیون آثار را از دوره و کشورهای مختلف مانند آشور، بابل، مصر، یونان، امپراتوری روم، چین و اروپا را در خود جای داده است و تبدیل به یکی از بهترین مقصدها برای شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان شده است.

قطعات زیاد و بسیار با ارزشی در این موزه قرار دارد که مجموعه مصر باست بزرگترین آن می باشد که بسیار پر طرفدار است. 

در جدول زیر مقدار بازدید کنندان از هر شهر در طی سال گذشته برای شما قرار داده شده است تا بتوانید بهترین مرکز بهترین جاذبه ها را بیابید.

The British Museum is one of the best in the world in England

نام شهر تعداد بازدید کنندگان (میلیون نفر)
لندن 21.7
منچستر 1.7
برمینگام 1.1
لیورپول 0.84
بریستول 0.63
آکسفورد 0.58
کمبریج 0.42
باث 0.4
یورک 0.29

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به شرح کامل برای شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان پرداخته اند. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با مشاورین با تجربه ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس گرفته و با ما در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان

سوالات پرتکرار در پایان راهنمای خوبی برای شما عزیزان می باشد و در صورتی که نیازمند دریافت جزئیات بیشتر هستید با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه در ارتباط باشید.

مکان های اصلی که باعث شناخت بیشتر با فرهنگ این کشو می شوند شامل موزه بریتانیا، کلیسای کانتربری و برج لندن می شود.

قلعه میندزور و برج لندن و وارویک از مهم ترین و زیباترین قلعه ها برای شناخت مهاجران از مکان های گردشگری انگلستان می باشد.

در برج لندن بزرگترین تاج های سلطنتی در تاریخ انگلستان به نمایش گذاشته می شود.

مکان هایی مانند برج لندن و همچنین موزه بریتانیا در لندن قرار دارند که از بهترین جاذبه های گردشگری انگلستان می باشند.

مکان هایی مانندمنطقه دریاچه و همچنین قلعه واوریک دارای فضایی سرسبز برای تفریح با خانواده و همچنین پیک نیک می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه