هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران

هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران یکی از حیاتی ترین مواردی است که حتما باید قبل از هر گونه اقدام مورد بررسی دقیق قرار بگیرد، چرا که مقدار هزینه های زندگی و مهاجرت به عنوان مهم ترین قسمت می تواند سطح رفاه و امکانات را در آن کشور مشخص نماید و بر تصمیم گیری افراد تاثیر بسیاری بگذارد.

همچنین در صورتی که از هزینه زندگی در انگلستان اطلاع نداشته باشید ممکن است پس از مهاجرت دچار مشکل های احتمالی شوید .

مقدار هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران با یکدیگر فرق داشته و نمی توان یک مقدار دقیق را برای همه افراد مشخص کرد.

 

هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران

هزینه های زندگی در کشور انگلستان جزو گران ترین ها در جهان است که البته بالا بودن سطح درآمد ان را جبران نموده و زندگی خوبی را در اختیار مهاجرین می گذارد.

فهرست مطالب

توجه داشته باشید که هزینه های نقل مکان به این کشور فقط شامل هزینه های اقامتی نبوده و باید هزینه مهاجرت به انگلستان را نیز پرداخت کرد که مقدار آن با توجه به هر روش مهاجرتی با دیگری تفاوت بسیاری دارد که در ادامه به شرح تمامی آن ها پرداخته ایم.

برای اطلاع کامل از راه های نقل مکان به این کشور مقاله 5 روش برتر مهاجرت به انگلستان را مطالعه نمایید.

بخش های مهم هزینه های زندگی در انگلستان

هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران شامل موارد زیاد و جزئی بوده که باید هر کدام از آن ها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داد. 

تمامی این موارد بخشی ضروری از زندگی بوده و نمی توان آن ها را حذف کرد و یا در نظر نداشت، بلکه فقط می توان آن ها را به حداقل مقدار خود رساند تا از مقدار هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران کاسته شود.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران

هزینه اجاره ملک در انگلستان

بزرگترین بخش هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران در ماه، مقدار هزینه های اجاره ملک می باشد که برای اقامت در این کشور بسیار ضروری است و سایر هزینه ها به موارد کوچکتری تقسیم می شوند. به یاد داشته باشید که اجاره خانه فقط برای اقامت بیش از یک ماه مجاز می باشد و اگر قصد اقامت به زمان کمتری را دارید باید در مکان های مخصوص اقامت نمایید.

در صورتی که اقامت شما بیشتر از یک ماه زمان می برد اجاره خانه می تواند بسیار به صرفه بوده و اجاره محل های دیگری مانند هتل می تواند بسیار گران و هزینه بر باشد. جدول زیر شامل مقدار متوسط هزینه اجاره ملک در انگلستان می باشد که به واحد پول این کشور یعنی پوند ذکر شده است:

نام شهر اجاره خانه یک خوابه در مرکز شهر اجاره خانه یک خوابه در حومه شهر اجاره خانه سه خوابه در مرکز شهر اجاره خانه سه خوابه در حومه شهر
لندن 2,142 1,569 4,208 2,558
بیرمنگام 910 729 1,781 1,153
منچستر 1,026 728 1,832 1,130
لیورپول 831 585 1,513 914

هزینه خرید خانه در انگلستان

افرادی که به دنبال اقامت طولانی مدت و یا دائم در این کشور هستند، به دنبال خرید ملک می باشند زیرا می تواند بسیار به صرفه بوده و از مخارج زندگی در انگلستان بکاهد و به مقدار سرمایه های ذخیره شده در داخل این کشور بیفزاید. 

در صورتی که قصد مهاجرت از این روش را دارید مقاله سرمایه گذاری با خرید ملک در انگلستان را مطالعه نمایید.

هزینه خرید خانه در انگلستان در جدول قرار داده شده است:

نام شهر

هر متر مربع در مرکز شهر (پوند)

هر متر مربع در حومه شهر (پوند)

لندن

13,928

7,920

بیرمنگام

5,653

3,300

منچستر

4,087

2,712

لیورپول

3,756

1,894

هزینه تغذیه در انگلستان

همان طور که می دانید، تغذیه و خوراک مهم ترین در زندگی انسان بوده و نمی توان بدون آن زندگی کرده و یا آن را هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران حذف کرد. 

خوشبختانه انگلستان به داشتن غذاهای ساده و متنوع خود مشهور می باشد، به همین دلیل در جدول زیر مقدار متوسط هزینه تغذیه در انگلستان برای مواد اولیه و مشترک میان اکثر وعده های غذایی قرار گرفته است:

نام غذا

مقدار

هزینه به پوند

شیر

یک لیتر

1.08

نان سفید تازه

500 گرم

1.10

برنج

یک کیلوگرم

1.43

تخم مرغ

12 عدد

2.36

پنیر

یک کیلوگرم

6.26

گوشت

یک کیلوگرم

9.33

سیب

یک کیلوگرم

2.02

موز

یک کیلوگرم

1.11

پیاز

یک کیلوگرم

1.01

سیب زمینی

یک کیلوگرم

1.1

آب

1.5 لیتر

1.03

The cost of restaurants in the UK

هزینه رستوران در انگلستان

برخی از افراد در طول اقامت خود قصد دارند تا برای تفریح و یا دلایل دیگر وعده خود را در رستوران ها صرف نمایند. 

رستوران های این کشور در تمامی سبک های غذایی و با تمامی رده های قیمتی وجود داشته و به راحتی می توان به وعده های غذایی با به صرفه ترین قیمت ها دست پیدا کرد بدون این که بر مقدار هزینه های زندگی در انگلستان اضافه شود.

متوسط هزینه رستوران در انگلستان در جدول زیر قرار گرفته است:

غذا برای یک نفر در رستوران ارزان قیمت

8.21 تا 25 پوند

غذا برای دو نفر در رستوان میان رده

40 الی 100 پوند

آبجو

3 الی 6.35 پوند

کاپوچینو

2 الی 4.2 پوند

نوشابه

1 الی 2.8 پوند

مک دونالد

5.5 الی 8 پوند

آب

0.8 الی 2 پوند

هزینه پوشاک در انگلستان

Cost of clothing in the UK

هزینه پوشاک در انگلستان می تواند نسبت به سایر هزینه ها بیشتر متغیر باشد، زیرا لباس در این کشور از ساده تا برند های لاکچری و گران را داشته و به همین علت این بخش از هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران بسیار متفاوت و بستی به سلیقه هر فرد دارد.

در جدول زیر مقدار هزینه متوسط پوشاک برای محاسبه در مخارج زندگی در انگلستان ذکر شده است:

یک جفت شلوار جین 62.27 پوند
یک لباس تابستانی در فروشگاه ها زنجیره ای 30.68 پوند
یک جفت کفش برند نایک 67.41 پوند
یک جفت کفش تجاری مردانه 68.10 پوند

در طول مدت اقامت خود در این کشور، حتما نیاز به استفاده از وسایل نقلیه برای رفت و آمد خود داشته و مقدار هزینه های آن بخش مهمی از هزینه های زندگی در انگلستان در هر ماه را تشکیل داده و باید حتما آن را مورد بررسی قرار داد. هزینه حمل و نقل در انگلستان در جدول زیر شرح داده شده است:

بلیط یک طرفه حمل و نقل محلی 2.5 پوند
مجوز ماهانه 68 پوند
شروع تاکسی 3 پوند
تاکسی یک کیلومتر 1.24 پوند
تاکسی یک ساعت انتظار 17.4 پوند
یک لیتر بنزین 1.55 پوند

هزینه حمل و نقل در انگلستان

Shipping costs in the UK

هزینه قبوض در انگلستان

Cost of bills in the UK

مواردی که باید علاوه بر هزینه های خرید و یا اجاره خانه در نظر داشته و در هر کشور آن را بپردازید، قبض ها می باشد. دولت این کشور نیز این از این رویه استفاده کرده و سخت گیری بسیاری بر پرداخت قبوض دارد، در نتیجه باید حتما ان را بخشی بسیار ضروری از هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران در نظر گرفت.

مقدار هزینه قبوض در انگلستان عبارت اند از:

  • برق، گرمایش، سرمایش، آب، زباله و غیره: 213 پوند
  • برنامه ماهانه تلفن همراه و 10 گیگابایت اینترنت: 11 پوند
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

هزینه مهاجرت به انگلستان

همان طور که در ابتدا گفتیم، هزینه های نقل مکان فقط شامل مخارج مورد نیاز برای اقامت در کشور نبوده و شما باید هزینه هایی را برای دریافت مجوز اقامت و تمامی مواردی که برای مهاجرت به این کشور مورد نیاز است را بپردازید. اکنون این سوال ایجاد می شود که مهاجرت به انگلستان چقدر هزینه دارد؟ مدارک و موارد مورد نیاز برای هر کدام از روش های مهاجرتی و هر شخص با دیگری تفاوت داشته و پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از هزینه مهاجرت به انگلستان با توجه به شرایط خود و روش مهاجرتی مناسب با مشاورین آی مهاجرتی که دارای تجربه بسیار در این زمینه هستند تماس گرفته تا از بروز هر گونه خطا و ضررهای مالی جلوگیری نمایید.

مواردی هستند که پرداخت آن ها بسیار ضروری و در میان همه روش های مهاجرتی مشترک می باشد که در تصویر برای شما قرار داده شده است.

هزینه مهاجرت به انگلستان

هزینه مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل

یکی از روش های پر متقاضی مهاجرت که دارای آینده بسیار روشن می باشد، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. هزینه های این راه بسیار مناسب اما متغیر بوده که باید حتما با توجه به شرایط و خواسته های شخصی توسط کارشناسان این زمینه مورد بررسی قرار بگیرد. از مهم ترین بخش های هزینه مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل میتوان به ترجمه مدارک اشاره کرد که هزینه برخی از آن ها در جدول زیر قرار داده شده است:

نام مدرک قیمت ترجمه (ریال) نسخه اضافی (ریال) دادگستری (ریال)
ریز نمرات دبیرستان 330,000 132,000 600,000
ریز نمرات دانشگاهی هر ترم 360,000 144,000 600,000
دیپلم 750,000 300,000 600,000
گواهی اشتغال به تحصیل 660,000 264,000 600,000
ریزنمرات سالانه 660,000 264,000 600,000
سر فصل دروس دانشگاهی 975,000 390,000 600,000
کارنامه توصیفی ابتدایی 1,005,000 402,000
گواهی های صادره از سازمان فنی و حرفه ای 1,080,000 432,000 600,000

توجه داشته باشید که ترجمه مدارک فقط بخشی از این هزینه ها بوده و هزینه های بیشتری مانند شهریه و دریافت پذیرش از سوی دانشگاه نیز بخشی از آن می باشد که در ادامه به شرح آن پرداخته ایم. از طرفی دیگر برای تحصیل باید به هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران افزود، برای اطلاع دقیق تر از این روش مهاجرتی مقاله مهاجرت تحصیلی به انگلستان را مطالعه نمایید.

نگاهی بر روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو

هر یک از روش های مهاجرتی ضمن داشتن شرایط خاص خود ، هزینه های مختلفی را نیز به همراه دارند که با اطلاع از هر یک می توان بهترین مسیر ممکن را برگزید.

در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما روش های مهاجرتی به همراه چالش های پیش رو را بررسی نموده و تمامی اطلاعات لازم را در اخیتارتان قرار می دهد . در صورتی سوالی در رابطه با هر یک از روش ها دارید حتما با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو

شهریه دانشگاه های انگلستان

شهریه دانشگاه های انگلستان به دو هزینه برای شهروندان این کشور و مهاجران تقسیم شده و مقدار هزینه ها برای هر کدام متفاوت می باشد و هزینه های تعیین شده برای دانشجویان بین المللی کمی گران تر است. شهریه دانشگاه بزرگترین بخش از هزینه های زندگی در انگلستان بوده که فرد می تواند به روش های مختلفی مانند دریافت بورسیه و یا کار آن ها را برای خود کاهش دهد.

مقدار شهریه های تعیین شده برای هر دانشگاه و هر مقطع با دیگری متفاوت بوده و فقط می توان بازه ای را مشخص کرد، هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی این کشور بین 11,400 الی 67,892 پوند در سال می باشد. هزینه ثبت نام و تحصیل در دانشگاه های خصوصی بسیار گران تر از دولتی است. برای این که بتوانید از مقدار شهریه دقیق اطلاع یابید می توانید به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده و مقدار دقیق آن را به دست آورید.

هزینه مهاجرت کاری به انگلستان

از روش های دیگر مهاجرت که بعد از تحصیل دارای متقاضی زیادی می باشد، مهاجرت از طریق کار بوده که شاید در ابتدا فرد این تصور را داشته باشد که دگیر نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود، اما این تفکر کاملا اشتباه بوده و هزینه های این راه بسیار ارزانتر بوده اما رایگان نیست و باید مقداری هزینه را پرداخت کرد.

توجه داشته باشید که حتما موقعیت شغلی را بیابید که تمامی هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران را که تا کنون به معرفی آن ها پرداخته ایم را پوشش داده و سبک زندگی خوبی را برای شما فراهم نماید. هزینه مهاجرت کاری به انگلستان در تصویر شرح داده شده است.

برای آشنایی دقیق تر با این راه مهاجرتی مقاله قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان را مطالعه نمایید.

هزینه مهاجرت کاری به انگلستان

در حال حاضر امکان دریافت ویزای جاب آفر برای ساکنین ایران ممکن نبوده و باید برای مهاجرت حتما از سوی یک کارفرمای تابع بریتانیا پیشنهاد موقعیت شغلی را دریافت کرد تا بتوان مجوز اقامت را دریافت کرده و سپس به این کشور مهاجرت کرد.

هزینه مهاجرت غیر قانونی به انگلستان

معمولا به علت تبلیغات و یا داشتن اطلاعات دقیق افراد این تصور را دارند که هزینه مهاجرت غیر قانونی به انگلستان بسیار کمتر از روش های قانونی بوده و می توان با حداقل هزینه به تابعیت و اقامت دائم این کشور دست یافته و هیچ گونه خطا و یا ریسک در این کار وجود ندارد و فرد را به نتیجه مطلوب می رساند.

باید حتما به یاد داشته باشید که این راه مهاجرت به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود، زیرا هیچ نتیجه ای نداشته و نمی توان از این طریق به شهروندی و اقامت کشور انلگستان دست پیدا کرد.

 

نه تنها فرد از این طریق به هدف مورد نظر دست پیدا نمی کند، بلکه دچار ضرر های زیادی خواهد شد و دولت وی را از کشور اخراج کرده و دیگر نمی توان از طریق راه های قانونی نیز اقدام نمود.

از دلایلی که مردم این روش مهاجرتی را مناسب می دانند، مقدار هزینه قاچاقی رفتن به انگلستان بوده که در نگاه ابتدایی بسیار کم و به صرفه به نظر می آید. اما زمانی که شما اقدام کرده و قدم در این راه بگذارید متوجه خواهید شد که افراد انجام دهنده این امر به بهانه های مختلف مانند هزینه قاچاقی رفتن به انگلستان با هواپیما، مکان اقامت و بسیاری از موارد دیگر از شما درخواست هزینه های بسیار می کنند.

The cost of immigrating to the UK through asylum

هزینه مهاجرت به انگلستان از طریق پناهندگی

برخی از افراد برای این که از مقدار هزینه رفتن به انگلستان بکاهند، روش هایی مانند پناهندگی را مناسب دانسته و این تصور را دارند که مقدار ریسک و خطرهای پیش رو بسیار کم بوده و به نتایج مطلوب خواهند رسید با شرایط کنونی ارز در کشور و همینطور تبلیغات گسترده و دروغین افرادی که این امر را انجام می دهند، تعداد تقاضا نیز افزایش می یابد.

بر خلاف تصورات، هزینه مهاجرت به انگلستان از طریق پناهندگی بسیار زیاد بوده و ضررهای مالی زیادی را به فرد وارد می نماید. افرادی که از این طریق به داخل این کشور وارد می شوند قادر به داشتن کار و درآمدزایی نبوده و نمی توانند هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران را پوشش دهند و باید آن ها را شخصا پرداخت نمایند.

به طور خلاصه با مهاجرت از طریق پناهندگی نمی توان به حقوق ک شهروند عادی در این کشور دست یافت و هیچ گونه آینده موفقی برای فرد وجود نخواهد داشت. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که حتما به روش های قانونی اقدام کرده و از هر گونه ضررهای مالی و جانی در این راه جلوگیری نمایید. یکی از روش هایی که می تواند اقامت این کشور را برای شما فراهم کرده و آینده را نیز تضمین نماید، سرمایه گذاری بوده که با مطالعه مقاله صفر تا صد سرمایه گذاری در انگلستان می توانید از تمامی شرایط آن اطلاع یابید.

چنانچه به دنبال مقصد مهاجرت با هزینه های کمتری هستید ، هر یک از کشورهای زیر می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند:

هزینه های وکیل مهاجرت به انگلستان

با اطلاع از ضررهای روش های غیر قانونی برای ورود به این کشور اکنون این سوال برای افراد ایجاد می شود که هزینه های وکیل مهاجرت به انگلستان چقدر بوده و آیا گران است یا خیر؟ در ابتدا باید به اطلاع شما براسنیم که این جایگاه شغلی در ایران وجود نداشته و فقط مختص به برخی از کشورهای خاص در جهان می شود.

اما این به این معنی نیست که افراد حرفه ای و باتجربه در این زمینه وجود نداشته و نمی توان اقدام کرد، بلکه شما می توانید از طریق موسسات و شرکت های مهاجرتی برای مهاجرت خود به این کشور به راحتی اقدام نمایید. 

این مراکز با داشتن مشاورین حرفه ای می توانند شما را در این راه به بهترین شکل راهنمایی کرده و بهترین روش مهاجرتی را با توجه به شرایط به شما معرفی نمایند.

هزینه های وکیل مهاجرت به انگلستان

از طرفی دیگر شما نیاز به پرداخت هزینه های گران و زیاد نخواهید بود و می توانید با به صرفه ترین هزینه رفتن به انگلیس به شهروندی این کشور دست یابید. زمانی که موفق شدید روش مناسب خود را بیابید، با کمک کارشناسان آی مهاجرتی که در این زمینه دارای تجربه و کارنامه ای موفق هستند به آسانی اقدام کرده و از آینده خود اطمینان کامل داشته باشید.

هزینه یک ماه زندگی در انگلستان

همان طور که اشاره کردیم هزینه یک ماه زندگی در انگلستان با توجه به سبک زندگی و تعداد افراد یک خانواده با دیگری متفاوت بوده اما می توان با در نظر گرفتن مواردی که تا کنون به آن ها اشاره کردیم به مقداری متوسط دست یافته و آن را در نظر داشت. البته این مقدار میانگین بدون هزینه های اجاره محل اقامت و خانه محاسبه شده و سایر موارد دیگر زندگی می باشد.

البته می توان با انجام اقداماتی مانند اقامت در خوابگاه ها برای دانشجویان و یا اجاره خانه این هزینه ها را به حداقل رساند. با اقامت در مکان هایی مانند هتل ها هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران به حداکثر مقدار خود می رسد. امروزه مقدار متوسط هزینه زندگی در این کشور برای یک نفر حدود 716 پوند و برای یک خانواده چهار نفره 2,586 پوند در ماه است.

معمولا افراد زندگی در این کشور را بسیار گران قیمت دانسته و آن را برای مهاجرت خود مناسب نمی دانند، اما باید اطلاع داشته باشید که این مقدار هزینه ها در انگلستان نسبت به سایر کشورهایی که این کیفیت از زندگی را ارائه می نمایند بسیار به صرفه تر است و مقدار درآمدها نیز بسیار متناسب بوده و به راحتی می توان هزینه ها را پوشش داد.

هزینه زندگی در لندن انگلستان

هزینه زندگی در لندن انگلستان که به عنوان یکی از نمادین و مشهورترین شهرهای جهان شناخته می شود گران بوده و به عنوان یکی از شهرهای گران برای زندگی شناخته می شود. هزینه و مخارج پیش رو شامل تمامی مواردی بوده که تا کنون به آن ها پرداختیم می شود اما قیمت آن ها از مقدار متوسط کمی بیشتر بوده و به همین دلیل ممکن است که زندگی در این شهر بسیار هزینه بر باشد.

از طرفی دیگر مقدار حقوق دریافتی و درآمد نیز در لندن نسبت به سایر شهرها بسیار بیشتر بوده و می توان آن ها را پرداخت کرد. به طور میانگین هزینه زندگی در لندن انگلستان برای خانواده ای چهار نفره 3,729 پوند و برای یک نفر 1,084 پوند در ماه بدون در نظر گرفتن اجاره خانه می باشد. جدول زیر شامل مقایسه هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران در لندن با سایر شهرها است:

 

نام شهر هزینه زندگی (بدون اجاره خانه) هزینه زندگی (با اجاره خانه) قیمت اجاره خانه قیمت رستوران قیمت مواد غذایی
برمینگام 37.5% گرانتر 66.1% گرانتر 127.6% گرانتر 54.6% گرانتر 23.4% گرانتر
لیورپول 25.4% گرانتر 63.6% گرانتر 170.8% گرانتر 31.3% گرانتر 10.4% گرانتر
منچستر 21.8% گرانتر 56.7% گرانتر 120.6% گرانتر 27.7% گرانتر 23.5% گرانتر
آکسفورد 21.4% گرانتر 35.1% گرانتر 58.3% گرانتر 36.3% گرانتر 3.6% گرانتر

هزینه زندگی در آکسفورد انگلستان

شهر آکسفورد با رتبه بیست و یکمین شهر از نظر کیفیت زندگی در انگلستان که از جمعیتی بالغ بر 162 هزار نفر تشکیل شده است و حتی در لست بهترین مکان ها برای زندگی در دنیا نیز قرار دارد. البته باید توجه داشته باشید که ممکن است هزینه های زندگی در این شهر کمی گران باشد، اما متوسط حقوق دریافتی می تواند این مخارج را تا نزدیک دو ماه پوشش دهد.

هزینه زندگی در آکسفورد انگلستان به طور متوسط برای هر فرد 812 پوند و برای خانواده ای چهار نفره 2,790 پوند در ماه بدون اجاره ملک می شود. بهتر است برای بررسی دقیق تر با توجه به سبک زندگی خود هزینه هایی که تا کنون به شرح آن ها پرداخته ایم را مورد بررسی قرار دهید. از آن جایی که تمامی قیمت ها در یک کشور بستگی به وضعیت اقتصادی آن دارد پیشنهاد می کنیم مقاله اقتصاد کشور انگلستان برای مهاجران را حتما مطالعه نمایید.

در این مقاله که توسط کارشناسان آی مهاجرتی تهیه شده به بررسی و شرح تمامی هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران پرداخته شده است. برای دریافت راهنمایی با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل کنید و یا می توانید در بخش دیدگاه همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار هزینه های زندگی در انگلستان برای مهاجران

ضمن مطالعه سوالات پرتکرار در صورتی که پرسشی در این رابطه دارید ، حتما از طریق بخش دیدگاه با کارشناسان ما در میان بگذارید.

مخارج زندگی در انگلستان با توجه به سبک زندگی هر شخص متفاوت بوده اما مواردی مانند اجاره ملک، تغذیه، پوشاک و غیره برای همه ضروری است.

در صورتی که قصد اقامت بیش از یک ماه را در این کشور داشته باشید اجاره خانه می تواند بسیار مناسب و به صرفه باشد زیرا اقامت در مکان هایی مانند هتل بسیار گران است.

بله، برای این که بتوانید مجوز اقامت خود را دریافت نمایید باید هزینه هایی را پردات نمایید.

به طور کلی هزینه های زندگی در انگلستان بسیار به صرفه بوده اما در شهرهای بزرگ مانند لندن، آکسفورد و منچستر کمی گرانتر از سایر مناطق می باشد.

خیر، این راه علاوه بر این که دارای ریسک و خطرات بسیاری بوده و هیچ نتیجه ای را نخواهد داشت، هزینه های بسیار زیادی را نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه