اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجرت

اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجرت از مواردی بوده که می تواند تاثیر بسیاری بر اقامت فرد در این کشور داشته باشد ، زیرا در طول زندگی در انگلستان فرد نیاز به خدمات بانک ها و شرکت های مختلفی پیدا می کند که بدون داشتن شناخت کافی از آن ها ممکن است که دچار سردگمی شود.

اهمیت کسب اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجرت فقط شامل این مورد نبوده و در ادامه با سایر موارد دیگر نیز آشنا خواهید شد.

اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجرت

شرکت ها و بانک های  مهم انگلستان علاوه بر اقتصاد ، در کاریابی و تعیین کیفیت زندگی مردم نیز نقش اساسی دارند و گزینه های خوبی برای سرمایه گذاری می باشند.

فهرست مطالب

انگلستان در حال حاضر یک کشور پیشرفته و بسیار نوآور بوده که استاندارهای زندگی در آن بسیار بالا است. به همین دلیل لیست اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجرت بسیار طولانی بوده و شامل چندین مورد می شود. 

کارشناسان آی مهاجرتی بزرگترین و بهترین آن ها را انتخاب کرده و به شما در این مقاله معرفی کرده اند.

اهمیت شناخت این شرکت ها زمانی افزایش می یابد که مطلع شوید آن ها فقط بر اقتصاد کشور انگلستان تاثیر نداشته بلکه نقش بسیاری را در مبادلات و روادید جهانی دارند.

از طرفی دیگر اگر قصد سرمایه گذاری در این کشور را داشته ولی اطلاع ندارید که چه زمینه و چه شرکتی را برای خود انتخاب نمایید، اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجرت می تواند به شما کمک کند، برای کسب اطلاعات دقیق تر در این زمینه مقاله صفر تا صد سرمایه گذاری در انگلستان را مطالعه نمایید.

 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجرت

شرکت شل غول چند ملیتی در انگلستان

شرکت شل غول چند ملیتی در انگلستان بوده که نفت و گاز را از منابع طبیعی و معمولی مانند صخره های محکم، شیل و زغال سنگ کاوش کرده و استخراج و تصفیه می نماید و سپس آن ها را به بازار عرضه کرده و به مصرف کنندگان می فروشد. تولید تنها کار این شرکت نبوده و اداره مجتمع های پالایشی و پتروشیمی در جهان را نیز بر عهده دارد.

برخی از محصولات شرکت شل شامل قیر، گاز مایع و محصولات پتروشیمی مانند مواد اولیه پلاستیک و مواد شوینده می باشد. این شرکت بخشی از دو شرکت Supermajors و Big Oil بوده و دفتر اصلی آن اکنون در لندن قرار دارد. این شرکت موفق شد که فعالیت های سال 2021 را با درآمدی بالغ بر 214 میلیارد پوند به پایان رسانده و اکنون یکی از بزرگترین شرکت های جهان به شمار می رود.

از دلایلی که شل اولین نام در لیست اطلاعات شرکت ها و بانک های انگلستان برای مهاجرت قرار دارد این است که در حال حاضر فعالیت های آن در حدو 70 کشور گسترده شده و به بزرگی شبکه های ایستگاه خدمات خود شهرت دارد. این شرکت محصولات خود را به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق توزیع کنندگان در اروپا، آسیا، آفریقا و بسیاری از کشورهای دیگر عرضه می کند.

بریتیش پترولیوم دومین شرکت بزرگ انگلستان

بریتیش پترولیوم دومین شرکت بزرگ انگلستان

بریتیش پترلیوم دومین شرکت بزرگ انگلستان با توجه به مقدار درآمد بوده و یک شرکت نفت و گاز یکپارچه می باشد که در سال 1909 توسط ویلیام ناکس دارسی تاسیس شده و دفتر مرکزی آن اکنون در لندن قرار دارد. جالب است بدانید که ریشه آن به شرکت های امگیسی و ایرانی باز می گردد و اکنون بخشی از فهرست بیگ اویل قرار دارد.

از دستاوردهای این شرکت نفتی می توان به رکورد نشت تصادفی نفت دریایی در تاریخ صنعت نفت در سال 2012 اشاره کرد که به این دلیل به آن لقب دیپ واتر هورایزن را دادند. برای کسب کامل اطلاعات و بانک های مهم انگلستان برای مهاجرت بهتر است بدانید که این شرکت چه کارهایی را انجام می دهد. برخی از کارهای بریتیش پترلیوم عبارت اند از توسعه و تولید نفت و میدان.

عملیات های میانی شامل حمل و نقل، بازاریابی، تجارت گاز طبیعی و مایعات آن می شود. فعالیت های پایین دستی نیز شامل بازاریابی، حمل و نقل، پالایش و ازائه خدمات مرتبط به مشتریان عمده و خرده است. این شرکت در قاره های آسیا، اروپا، استرالیا، آمریکای شمالی و جنوبی حضئر عملیاتی دارد. امروزه شرکت بریتیش پترلیوم یکی از بزرگترین شرکت ها در صنعت انرژی در جهان می باشد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

گروه ریوتینتو دومین شرکت بزرگ معدنی جهان در انگلستان

گروه ریوتینتو دومین شرکت بزرگ معدنی جهان در انگلستان بوده که بخشی از طبقه بندی های مهم مانند فولاد بزرگ را تشکیل می دهد. این شرکت چند ملیتی بوده و امروزه در 35 کشور مختلف در جهان دارای معادن، کارخانه های ذوب و پالایشگاه ها و همچنین دفاتر فروش را که برخی از آن ها با هوش مصنوعی کار می کنند فعالیت کرده و ذفتر اصلی آن در لندن و ملبورن استرالیا قرار دارد.

این شرکت در سال 1873 تاسیس شده که گروهی از سرمایه گذاران یک مجتمع معدنی آن را از دولت اسپانیا خریداری کردند. 

این شرکت بر استخرارج مواد معدنی متمرکز بوده و عملیات های قابل توجهی را در پالایش، به ویژه در زمینه بوکسیت دارد. گروه ریوتینتو مجموعه ای از موارد معدنی صنعتی مانند بوراکس، دی اکسید تیتانیوم و نمک را تامین می کند.

از طرفی دیگر تاسیسات بندری و ریلی، کارخانه های ذوب، پالایشگاه ها و بسیاری از تاسیسات دیگر توسط این شرکت ارائه می شوند. از دلایلی که باید حتما این نام را در اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجرت قرار داد این است که اکتشاف، فناوری و نوآوری را انجام می دهد و در بسیاری از کشورهای دیگر فعالیت دارد.

 ریوتینتو در حال حاضر بیش از 500 میلیون دلار برای کارهای اکتشافی و ارزیابی لازم برای توسعه یک معدن هزینه کرده است.

تسکو سومین شرکت بزرگ جهان در انگلستان

تسکو سومین شرکت بزرگ جهان در انگلستان بوده که دفاتر آن در ویلن گاردن در شمال لندن قرار داد. این شرکت یک خرده فروش چند ملیتی بوده که تاثیرات زیادی را بر بخش موارد غذایی می گذارد و خدمات آن از طریق فروشگاه های چند فرمت و یا به صورت آنلاین ارائه می شود. 

این فروشگاه ها در تمامی قالب های مختلف با توجه به اندازه و طیف محصولات به فروش می رود . از آن جایی که تسکو طیف بزرگی از محصولات غذایی و غیر غذایی را از جمله غذای تازه، نوشیدنی، نانوایی، محصولات و غیره را اراده کرده بسیار اهمیت دارد که بخشی از اطلاعات شرکت های و بانک های مهم انگلستان برای مهاجران قرار بگیرد.

از طرفی دیگر خدمات مشاوره، بانکداری فروشی و بیمه را نیز اراده داده و به همین علت تاثیر بسیار زیادی بر بحران های کنونی دارد.

تسکو سومین شرکت بزرگ جهان در انگلستان

این شرکت اکنون یکی از 10 شرکت خرده فروشی برتر در بریتانیا بوده که در سال 2005 توانست 2 میلیارد پوند سود به دست آورد و تبدیل به سومین خرده فروش در جهان شود. همچنان صنعت خرده فروشی مواد غذایی بزرگترین صنعت در انگلستان بر اساس درآمد بوده و سالانه فرصت های شغلی متنوعی را برای میلیو ها نفر ایجاد می کند. برندهای این شرکت عبارت اند از Tesco Finest و Tesco Value.

اطلاع از شرکت ها و بانک های مهم سایر کشورهای جهان نیز می تواند برای شما علاقه مندان به کار و سرمایه گذاری مفید باشد:

شرکت لگال و ژنرال با چهار حوزه مختلف در انگلستان

لگال و ژنرال یک شرکت چند ملیتی بوده که دفتر اصلی آن در در لندن واقع شده است. این شرکت تعداد زیادی از خدمات های مهم را ارائه داده که باید حتما بخشی از اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجرت باشد. شرکت لگال و ژنرال با چهار حوزه مختلف در انگلستان که شامل تجاری بازنشستگی، مدیریت سرمایه گذاری، سرمایه گذاری سرمایه و بیمه که شامل زیر شاخه های بیشتری می شوند فعالیت می کند.

این گروه به انواع مشتریان خدمات ارائه کرده و در کشورهای انگلستان، ابالات متحده، ژاپن، ایرلند، هنگ کنگ و برمودا فعالیت می کند. بیمه های این شرکت طیف وسیعی را پوشش داده و شامل بیمه زندگی، خانه، ساختمان، و غیره بوده که به همین دلیل آن را در مجموع اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجران قرار دادیم.

از موارد دیگری که این شرکت ارائه می دهد می توان به خدمات مدیریت خسارت، خدمات مشاوره وام مسکن و راه حل های مدیریت کسب و کار بازنشستگی و درآمد تضمینی بازنشستگی اشاره کرد که می تواند آینده زندگی و شغلی فرد را تضمین نماید. در صورتی که شما نیز می خواهید به کار در این کشور مشغول شوید مقاله قوانین مهاجرت کاری و کار در انگلستان را مطالعه نماید.

بانک HSBC بزرگترین بانک اروپا در انگلستان

بانک HSBC بزرگترین بانک اروپا در انگلستان بوده که از سال 1865 تا کنون مشغول به کار است و دفتر مرکزی آن در لندن قرار داشته و بزرگترین بانک در سراسر کشور بریتانیا می باشد. این بانک در حال حاضر رتبه هفتمین بانک بزرگ در جهان را داشته و طیف بسیار گسترده ای از خدمات را به بیش از 39 ملیون مشتری ارائه می کند.

جالب است بدانید که نام بانک HSBC مخفف بوده و تاریچه این بانک را در برمی گیرد و ریشه آن به هنگ کنگ و شانگهای اشاره داشته و نشان دهنده میراث دو گانه و تعهد آن به ارائه خدمات می باشد. 

اکنون ارزش این بانکبه اندازه 2.953 تریلیون دلار رسیده و به بزرگترین بانک متقر در اروپا از نظر کل دارایی تبدیل گشته است. از خدمات این بانک می توان به بانکداری تجاری، جهانی، خصوصی، مدیریت ثروت و غیره اشاره کرد.

بانک HSBC بزرگترین بانک اروپا در انگلستان

این بانک که فعالیت خود را از هنگ کنگ شروع کرد اکنون در حدود 62 کشور و منطقه در سراسر آسیا، آفریقا، اقیانوسیه، اروپا و آمریکای جنوبی و شمالی در حال فعالیت بوده و به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین بانک ها در صحنه جهانی شمرده می شود. رشد بانک HSBC به عمراه توسعه بانکداری مدرن بوده و پیشبینی می شود که همچنان رتبه بالای خود را در آینده حفظ نماید و به عوان یکی از بهترین بانک های انگلستان باقی بماند.

Lloyds Bank is the largest retail bank in the UK

بانک لویدز بزرگترین بانک خرده فروشی در انگلستان

بانک لویدز بزرگترین بانک خرده فروشی در انگلستان بوده که شعبه هایی را در سراسر کشور و ولز داشته و به طور سنتی یکی از چهار بانک های بزرگ تسویه به شمار می رود. تعداد شعبه ها و همچنین دستگاه های خود پرداز آن بسیار گسترده بوده و به علت ارائه همیشگی و در دسترس خدمات خود به مشتریانش شهرت دارد.

این بانک در سال 1765 تاسیس شده و موفق شد که در قرن بیستم تعدادی از شرکت های بانکی کوچکتر را تحت کنترل خود در آورد. دفاتر مرکزی آن در لندن و دفاتر دیگر در ولز و اسکاتلند قرار داشته و تعدادی از مجتمع اداری دفاتر مرکزی را اداره میکنند. تا سال 2012 حدود 16 میلیون حساب برای مشاغل کوجک و افراد در این بانک تشکیل شده و مقدار آن همچنان در حال افزایش است.

بسیار اهمیت دارد که اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجرت کاملا به روز و دقیق باشد. خدمات این بانک اکنون در 45 کشور مختلف گسترده شده و از آرژانتین تا ایالات متحده را در بر می گیرد و حدود 58 هزار کارمند در آن استخدام شده و مشغول به کار هستند.

 برخی از خدماتی که بانک لویدز ارائه می دهد عبارت اند از:

  • حساب های بانکی: برای شخصی و تجاری
  • حساب جاری و حساب پس انداز برای مشتریان شخصی و تجاری
  • بانکداری آنلاین
  • حضور پررنگ در بانکداری خرد
  • بدون هزینه برای باز کردن و هزینه ماهانه 0-24 پوند

 

بانک بارکلیز یکی از بزرگترین بانک های انگلستان

بانک بارکلیز یکی از بزرگترین بانک های انگلستان بوده که در سال 1690 تاسیس شده و اکنون دارای فهرست اولیه در بورس اوراق بهادار لندن می باشد و در لیست بانک های مهم کشور انگلستان قرار دارد. 

این بانک شامل عملیات بانکداری خرده فروشی بریتانیا، تجارت کارت اعتباری مصرف کننده، تجارت مدیریت ثروت، و بانکداری شرکتی برای مشاغل کوچک، متوسط و بزرگ در بریتانیا است.

جالب است بدانید که بانک بارکلیز اولین دستگاه توزیغ کننده پول نقد را در جهان راه اندازی کرد و خریدهای شرکتی متعددی را انجام داده است. از دلیلی که باید بارکلیز را در لیست اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجرت قرار داد این است که تاثیر بسیاری بر بازار کار گذاشته و بیش از 140 هزار نفر را در داخل کشور استخدام کرده و در حال گسترش بیشتر آن می باشد.

بانک بارکلیز یکی از بزرگترین بانک های انگلستان

در سال 2014 بارکلیز حدود 18 درصد از سهم حساب های جاری در بریتانیا را در اختیار داشته و اکنون این مقدار بسیار بیشتر می باشد زیرا موفق شده که اعتبار و قابل اعتماد بودن خود را نزد مردم حفظ نماید و اکنون یکی از بزرگترین بانک های این کشور بوده و فعالیت خود را سایر کشورها در قاره اروپا نیز افزایش داده است.

نگاهی بر مهاجرت و چالش های پیش رو

مهاجرت به هر یک از کشورهای جهان با پالش های خاص خود همراه است که اطلاع از آنها قبل از مهاجرت می تواند این مسیر را برای شما هموارتر سازد.

از این رو در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما به بررسی روش های مهاجرتی و چالش های پیش روی خود پرداخته و 

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

استاندارد چارترد یک موسسه مالی چند ملیتی در انگلستان

استاندارد چارترد یک موسسه مالی چند ملیتی در انگلستان بوده که طیف وسیعی از بانکداری شخصی، بانکداری عمده فروشی، بانکداری خصوصی، بانکداری SME و بانکداری تجاری را ارائه می دهد. مرکز این بانک در لندن قرار داشته و حدود 90% از سود خود را از آفریقا، آسیا و خاورمیانه که در آن ها فعالیت می کند به دست می آورد و اکنون دارای فهرست اولیه در بورس لندن و فهرست های ثانویه در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ، بورس ملی هند و گروه بازارهای OTC Pink است.

این بانک محصولات و خدمات بسیار زیادی را به مشتریان خود ارائه می کند که شامل بیمه ها، محصولات سرمایه گذاری، مشاوره و غیره می شود. نام این بانک از ادغام دو بانک برجسته به نام های The Chartered Bank of India، استرالیا و چین و استاندارد بانک آفریقای جنوبی بریتانیا که در سال 1969 اتفاق افتاد، نشات گرفته است و اکنون یکی از بهترین بانک های انگلستان می باشد.

دولت تماسک هولدینگز متعلق به سنگاپور بزرگترین سهام بانک را در اختیار دارد و اهمیت آن را به عنوان یک موسسه مهم سیستمی که توسط هیئت ثبات مالی به رسمیت شناخته شده که بخش مهمی از اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجرت می باشد. در صورتی که تمایل به ثبت شرکت خود را در این کشور دارید مقاله اطلاعات جامع ثبت شرکت در انگلستان را از دست ندهید.

وست مینستر با برندهای بانکی بسیار در انگلستان

وست مینستر یک شرکت با دو تابعه اصلی بانک سلطنتی اسکاتلند و NatWest بوده و خدمات آن شامل حساب‌ها، کارت‌ها، وام‌ها و وام‌های مسکن، بیمه، سرمایه‌گذاری و راه‌حل‌های بانکداری خصوصی است. این بانک در اروپا، اسیا، خاورمیانه و آمریکا شمالی فعالیت دارد و دفتر مرکزی آن در ادینبورگ قرار گرفته است.

کسب اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجرت اهمیت بسیای دارد، در صورتی که شما نیز قصد مهاجرت به این کشور ار دارید مقاله 5 روش برتر مهاجرت به انگلستان را مطالعه نمایید.

وست مینستر با برندهای بانکی بسیار در انگلستان که عبارت اند از Ulster Bank، Coutts، NatWest، Holt’s، Free Agent، Lombard و RBS International یکی از موارد بسیار مهم در لیست بانک های مهم انگلستان می باشد. جدول زیر شامل بهترین بانک های انگلستان بر اساس کل دارایی ها می باشد:

نام بانک دارایی ها به میلیارد دلار آمریکا
بانک HSBC 2.966
بانک لویدز 1.063
بانک بارکلیز 1.834
استاندارد چارترد 819.92
وست مینستر 872.72

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی تمامی اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان برای مهاجران را به طور کامل و رایگان در دسترس شما قرار داده اند . در صورت نیاز به راهنمایی با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس کرده و یا در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار اطلاعات شرکت ها و بانک های مهم انگلستان

ضمن مطالعه سوالات پرتکرار در صورتی که سوالی در رابطه با بانک ها و شرکت های مهم انگلستان دارید ، حتما از طریق بخش دیدگاه با مشاورین ما در ارتباط باشید.

بله، زیرا با زندگی در این کشور فرد به خدمات این شرکت و بانک ها نیاز پیدا کرده و مهم است که دارای تمامی اطلاعات مورد نیاز باشد.

سه شرکت شل، بریتیش پترولیوم و تسکو به ترتیب بزرگترین شرکت های کشور بریتانیا هستند.

خیر، خدمات این شرکت ها در سراسر دنیا و حداقل 25 کشور عرضه شده و به همین علت دارای اهمیت بسیاری می باشند.

بانک HSBC در حال حاضر بزرگترین بانک در انگلستان می باشد.

بانک های لویدز، بانک HSBC، استاندارد چارترد و وست مینستر از بهترین بانک های این کشور می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه