شرایط مهاجرت تکنسین بیهوشی به آلمان به چه صورت است؟

بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز درمانی آلمان با کمبود نیروی متخصص در حوزه‌های مختلفی مواجه هستند که یکی از آن‌ها نیاز به تکنیسن‌های بیهوشی است و از این رو، راه را برای جذب آن‌ها از خارج کشور باز گذاشته شده است.

با توجه به جمعیت رو به پیری که کشور آلمان در حال تجربه آن است، روزبه روز نیاز به این افراد و به طورکلی متخصصین در حوزه مراقبت و پزشکی در این کشور افزایش پیدا می‌کند و پیش‌بینی می‌شود که به راحتی و به زودی نیز این نیاز قابل تامین نخواهد بود. همین امر باعث شده که طی سالیان گذشته از تمامی کشورهای جهان و به خصوص کشورمان افراد بسیاری به آلمان مهاجرت کنند.

 

شرایط مهاجرت تکنسین بیهوشی به آلمان به چه صورت است؟

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اشتغال به عنوان کارشناس بیهوشی در کشور آلمان، تسلط به زبان بومی مردم جهت برقراری ارتباط موثر است.

فهرست مطالب

کشور آلمان به دلیل مزایا و امکاناتی که برای شهروندان خود فراهم آورده و همچنین کیفیت زندگی بالایی که دارد، معمولا جز انتخاب‌های اول متخصصین بیهوشی قرار می‌گیرد و شما با ارائه رزومه تحصیلی و کاری‌تان و سپری کردن یک دوره آموزشی می‌توانید به آسانی و درمدت زمانی کوتاه به فرصت شغلی ایده‌آل برسید.

برای مهاجرت کارشناس بیهوشی به آلمان چه شرایطی لازم است؟

افراد دارنده مدرک تخصصی بیهوشی می‌توانند برای تحصیل یا کار به آلمان مهاجرت نمایند که هریک شرایط مختص به خود را دارد. 

برای ادامه تحصیل باید از یکی از دانشگاه‌های این کشور موفق به اخذ پذیرش شوند و برای کار نیز باید بتوانند کارفرمایی مناسب و معتبر را یافته تا آنان را استخدام نماید.

در صورتی‌ که شخص بتواند در یک بیمارستان، مرکز درمانی و یا هر کارفرمای مرتبطی در آلمان استخدام شود، قادر خواهد بود تا از طریق اخذ ویزای جاب‌آفر برای کار و زندگی در آلمان اقدام نماید. 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
شرایط مهاجرت تکنسین بیهوشی به آلمان به چه صورت است؟

البته فراهم آوردن برخی شرایط برای رسیدن به این هدف الزامی خواهد بود که این شرایط بدین شرح هستند:

  • متقاضی باید دارای مدرک کارشناسی بیهوشی از یکی از دانشگاه‌های معتبر در جهان بوده و آن را بر اساس سیستم تحصیلی آلمان معادل‌سازی کند.
  • برای مهاجرت متخصص بیهوشی به آلمان شرایط سنی وجود ندارد، اما بهتر است که متقاضی در بازه 20 تا 45 سال باشد.
  • متقاضی باید به زبان آلمانی مسلط باشد و باید مدارک معتبری درسطوح B2 یا C1 این زبان را ارائه دهد.
  • داشتن سابقه‌کار نیز نیاز می‌باشد و هرچه این سابقه‌کاری بیش‌تر باشد بهتر است.
مدارک مورد نیاز برای مهاجرت تکنسین بیهوشی به آلمان

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کارشناس بیهوشی به آلمان

در ابتدای امر شما باید مدارک مورد نیاز برای کارفرمای خود را تهیه نموده و به وی ارائه کنید تا موفق به یافتن فرصت کاری مناسب و استخدام در کشور آلمان شوید. با دریافت دعوت‌نامه و یا گواهی استخدام از سوی کارفرمای خود خواهید توانست جهت اخذ ویزای ورود به آلمان اقدام کنید. پس از ارائه مدارک و دریافت ویزا، متقاضی پپس از ورود به کشور آلمان باید برای دریافت مجوز اقامت خود به دفاتر امور مهاجرین مراجعه کرده و با ارائه مدارک درخواستی مجوز لازمه را کسب نماید. همچنین باید نسبت به معادل‌سازی مدرک خود نیز اقدام نماید و چنان‌چه مدرک وی قابل معادل‌سازی نباشد، با گذراندن دوره آموزشی لازم و شرکت در آزمون آن مدرک خود را نیز در آلمان رسمی و معادل‌سازی کند.

 

مدارکی که باید به سفارت ارائه دهید بدین شرح هستند:

  • گذرنامه معتبر با صفحه خالی
  • فرم درخواست ویزای مربوطه تکمیل شده
  • دعوت نامه، قرارداد یا هرگونه سند دریافتی از کارفرما به همراه شرح دقیق شغل مربوطه با جزئیات
  • 2 قطعه عکس
  • مدرک زبان آلمانی در سطوح B2 یا C1
  • مدرک تحصیلی کارشناسی بیهوشی یا بالاتر
  • مدارک هویتی مثل شناسنامه و کارت ملی و غیره
  • گواهی سلامت
  • گواهی اثبات تمکن‌مالی لازم جهت اقامت در آلمان
  • رسید پرداخت هزینه‌های صدور ویزا
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

وبینار بررسی شرایط مهاجرت کاری به آلمان

با هر رشته و تخصص کاری که دارید، باید ابتدا از شرایط کار در کشور آلمان به خوبی مطلع شوید تا بتوانید ضمن اقدام صحیح، در کوتاه‌ترین زمان به بهترین نتیجه ممکن برسید.

با تماشای این وبینار مهاجرت کاری به کشور آلمان را به خوبی خواهید شناخت و می توانید برای هرگونه اطلاعات دقیق تر با ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت کاری به آلمان

مزایای مهاجرت تکنسین بیهوشی به آلمان

کشور آلمان در حال‌ حاضر یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان است که اکثر مهاجرین به آن از شرایط خود پس از مهاجرت ابراز رضایت می‌کنند. اما یک تکنسین بیهوشی با کار و زندگی در آلمان به چه مزایایی دست پیدا می‌کند؟! این سوالی است که برای اکثر علاقمندان به وجود می‌آید، برخی از مهم‌ترین مزیت‌های مهاجرت متخصصین بیهوشی به آلمان بدین شرح است:

  • کمبود نیروی کار و وجود فرصت‌های کاری زیاد
  • امنیت شغلی زیاد و وجود بیمه بیکاری
  • درآمد بالا و خوب در این حوزه
  • کار در مراکز درمانی مدرن و پیشرفته
  • همکاری با پزشکان و اساتید برتر پزشکی جهان
  • جایگاه و احترام بالای فعالین حوزه پزشکی در آلمان
  • فرصت بدن خانواده به آلمان برای زندگی
  • امکان سفر و یا اشتغال در دیگر کشورهای اروپایی

هر یک از روش‌های زیر می‌تواند مسیر جدیدی را برای ورود به کشور آلمان پیش رویتان قرار دهد:

میزان درآمد کارشناس بیهوشی در آلمان

دولت آلمان به نظام بهداشت و درمان خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و شرایط کار و زندگی برای افراد متخصص در حوزه پزشکی و پیراپزشکی را به نحو خوبی فراهم آورده است. این موضوع در کنار درآمد خوب و نسبتا بالای متخصصین هوشبری در آلمان این شغل را به یک شغل پرطرفدار مبدل ساخته است.

متخصصین هوشبری با درآمد خود می‌توانند از پس هزینه‌های کامل برآمده و یک زندگی راحت و با کیفیتی بالا را برای خود و خانواده‌شان فراهم سازند. 

البته نوع کارفرما و محل اشتغال در کنار تجربه و سابقه‌کار و همچنین میزان تحصیلات عواملی هستند که باعث تفاوت در میزان درآمد افراد متخصص در این حوزه می‌شوند.

معمولا افراد با اشتغال در کلینیک‌های خصوصی و پس از آن بیمارستان‌های خصوصی می‌توانند درآمد بیش‌تری نسبت به مراکز دولتی به دست آورند. اما طبق آمار یک متخصص بیهوشی در آلمان حداقل ماهانه 6190 یورو درآمد کسب می‌کند که در بهترین حالت می‌تواند به 21400 یورو در ماه نیز برسد. 

اما میزان متوسط حقوق و درآمد در این حوزه ماهانه 13500 یورو ثبت شده است.

میزان درآمد تکنسین بیهوشی در آلمان دولت آلمان به نظام بهداشت و درمان خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و شرایط کار و زندگی برای افراد متخصص در حوزه پزشکی و پیراپزشکی را به نحو خوبی فراهم آورده است. این موضوع در کنار درآمد خوب و نسبتا بالای متخصصین هوشبری در آلمان این شغل را به یک شغل پرطرفدار مبدل ساخته است.

بازار کار و فرصت‌های شغلی کارشناس بیهوشی در آلمان

اگر این ابهام یا سوال را دارید که شرایط کار و فرصت شغلی در این حوزه در آلمان چگونه است، باید بگوییم که کشور آلمان در حوزه پزشکی در تمامی زمینه‌ها و تخصص‌ها با کمبود نیروی کار ماهر مواجه است و شما با داشتن شرایط مناسب می‌توانید به راحتی وارد بازار کار این کشور شوید.

حتی شما می‌توانید برای تحصیل در این رشته نیز در آلمان اقدام کرده و پس از اتمام تحصیلات وارد بازار کار شوید. چون این کمبود نیروی کار تا چند سال آینده همچنان در حوزه پزشکی و درمان آلمان وجود خواهد داشت و مطمئن باشید شما به عنوان یک متخصص بیهوشی در این کشور بیکار نخواهید ماند.

پس برای کسب مشاوره دقیق درباره شرایط مهاجرت کارشناس بیهوشی به آلمان با تیم کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز ارتباط برقرار نموده و راهنمایی‌ها و اطلاعات موردنیاز خود را کسب نمایید.

سوالات پر تکرار مهاجرت کارشناس بیهوشی به آلمان

با مطالعه سوالات پرتکرار می‌توانید برخی از ابهامات خود را برطرف ساخته و از طریق بخش دیدگاه نیز با درج پرسش خود به سریع ترین و دقیق ترین پاسخ ممکن از کارشناسان ما برسید.

بله کشور آلمان یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت متخصصین بیهوشی می‌باشد و مزایای زیادی برای آنان به همراه دارد.

یک تکنسین بیهوشی در آلمان به طور متوسط ماهانه می‌تواند 13500 یورو درآمد داشته باشد.

بله داشتن تسلط به زبان آلمانی و ارائه مدرک معتبر این زبان در سطح B2 یا C1 موردنیاز است.

خیر شرایط و یا محدودیت سنی وجود دارد، اما اگر سن متقاضی بین 20 تا 45 سال باشد صدور ویزا و یافتن شغل برای وی بسیار امکان‌پذیرتر خواهد بود.

بله معمولا کشورهای خارج از اتحادیه اروپا باید مدارک پزشکی یا پیراپزشکی خود را در آلمان معادل‌سازی کرده تا امکان کار و اشتغال برایشان وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه